Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Is Clint Leemans iets voor ons? Ik ben te weinig op de hoogte van zijn kwaliteiten maar mag weg bij NAC.

Specuveter

Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 10:57:46
Is Clint Leemans iets voor ons? Ik ben te weinig op de hoogte van zijn kwaliteiten maar mag weg bij NAC.
type pelle Clement waar we ook belangstelling voor hebben.

sunderland

Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 10:57:46
Is Clint Leemans iets voor ons? Ik ben te weinig op de hoogte van zijn kwaliteiten maar mag weg bij NAC.
hij mag niet voor niks weg

sunderland

Bouhoudane is een exceptionele voetballer. Als je die binnenharkt heb je het heel goed gedaan. Jetten en hij zullen waarschijnlijk een hoop geld waard zijn

Bankzitter

#58624
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2026, 09:00:10
Met allemaal jochies van Jong Ajax ga je het niet redden in de eredivisie

De selectie bestaat uit minimaal 22 spelers waaarvan 2  van J Ajax.
Leeftijd zegt ook niet alles. Baouf was met 18 al een kerel en Balk op 23 nog een onvolwassen ventje. Reken maar dat ze deze spelers al jaren lang volgen.

sunderland

Als je dit soort jongens combineert met ervaring dan staan we er heel goed op.

Eewal

Citaat van: sunderland op mei 30, 2026, 12:16:35
hij mag niet voor niks weg
Dat zou een argument k?nnen zijn, maar hoeft natuurlijk niet.

sunderland

Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 12:53:07
Dat zou een argument k?nnen zijn, maar hoeft natuurlijk niet.
klopt. Volgens mij kon hij het niet belopen in de wedstrijden die ik van nac heb gezien. Wel een geweldige trap. Heb dan ook wel zoiets van ; zou hij goedkoper zijn dan Diemers?

De Gast

Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.

justremco

Citaat van: De Gast op mei 30, 2026, 13:28:20
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.

Je kan het ook omdraaien, NAC had veel ervaren spelers maar die waren voetballend weer niet goed genoeg

michello

Tegenwoordig zijn de selecties veel jonger. Ook de topteams. Zo raar is het dus zeker niet die jonge spelers. Voor de ervaring en balans is het natuurlijk wel fijn dat er nog wat oudere jongens bijkomen.

sunderland

Citaat van: justremco op mei 30, 2026, 14:50:09
Je kan het ook omdraaien, NAC had veel ervaren spelers maar die waren voetballend weer niet goed genoeg
idd . En een slechte trainer

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 30, 2026, 13:28:20
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.
3 jaar terug hadden wij een extreem slechte trainer

Specuveter

Als je Vink en Bouhoudane binnenhaalt zou ik dat erg knap vinden!

cambuurpromoveert

Citaat van: De Gast op mei 30, 2026, 13:28:20
Die jonkies van Ajax (en PSV) mogen wel extreem goed zijn als ze zich staande willen houden komend seizoen. 18,19 (en 18).
Vind dit meer iets voor de kkd om in uit te proberen.
Drie jaar geleden waren wij ook veel te jong en onervaren.

lambooij en consorten zullen ook wel weten dat er wat ervaring bij moet. dus zal ook nog wel komen neem ik aan.