Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Als Verkooijen van jong PSV financieel niet haalbaar is. Wat willen ze dan halen als vervanger van Diemers? Ik had voor Diemers water bij de wijn gedaan.

Bankzitter

Salaris kan ik niet beoordelen.
Contract voor 2 jaar mits Diemers voldoende wedstrijden speelt, klinkt wel als een prima compromis.
Diemers heeft dat aanbod afgewezen en wil niet verder praten, dan is het flauw om Lambooij als "schuldige"aan te wijzen.

Poetser

Citaat van: Lore op mei 08, 2026, 08:34:29
Lukt het jou wel eens om een discussiepunt ook van een andere kant te bekijken voor dat je gaat schreeuwen?

De beste man is zwart-wit. Nul nuance.

Drumfather SCC

Hoe liekt het?
Moet er al een praat/hulpgroep komen?

Werkelijk, als je sommige reacties leest van zowel teleurstelling als van andere denkwijzen en hoe dat op elkaar reageert  :_schater
Zal wel aan mij liggen maar ik vrees dat ik er te nuchter in sta

Het is zoals het is en we wachten het rustig af.
Ze zullen wel weten wat ze doen.

Voor Lambooij is iets te zeggen maar ook zeker Diemers is niet heilig in deze kwestie

Ennnnnn door! Volle focus op de support voor de spelers die er nog zijn en gaan komen!

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op mei 08, 2026, 04:26:03
Wordt een dikke flop die Plat, dat is een inkoppertje. Heeft altijd de hete adem en druk van Henk in de nek. In november is ie weer pleite.

Citeer
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 12:25:53
Maar het is de staf afgelopen seizoen wel gelukt om,
ondanks dat de selectie niet helemaal in balans was en in mijn ogen een redelijk matige selectie hadden en vooral om er op bepaalde posities te weinig kwaliteit was,
Toch de 3e plaats te veroveren en inde nacompetitie thuis Den Bosch bijna 2x 45 met de rug tegen de muur te zetten. En we hebben een geweldige wedstrijd gezien.
Het is veel te vroeg om nu na 1 wedstrijd allerlei conclusies te trekken en het hele seizoen af te schrijven. Ik denk dat dit team nog veel gaat groeien en beter wordt dan vorig seizoen.

Citaat van Wiekie 1969 op augustus 09,
Beste man, er zit werkelijk helemaal niks in dit elftal. De enigste die het bedroevende niveau nog wat kan opkrikken is vd Sande. Die mut straks de kar trekken. Je zit hier alles maar wat goed te praten, dus je zult wel een functie bij de club hebben. Damage control noemen ze dat.


afgelopen seizoen na 1 wedstrijd zei iemand dat het helemaal niks zou worden.
En kijk eens, we staan gewoon in de eredivisie. Nu hoor ik weer teksten van het wordt niks. Dat is veel te vroeg om te concluderen.

Destroyer

 _O_  Wat een beschamend niveau hier weer afgelopen etmaal van sommige forum leden. Uit dit citaat blijkt wel wie je serieus kan nemen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Citaat van: mark1989 op mei 08, 2026, 10:39:27
afgelopen seizoen na 1 wedstrijd zei iemand dat het helemaal niks zou worden.
En kijk eens, we staan gewoon in de eredivisie. Nu hoor ik weer teksten van het wordt niks. Dat is veel te vroeg om te concluderen.

Nou ja.. laten we wel wezen. Er stond al bijna helemaal niks eredivisiewaardig. En dat is nu nog minder geworden.
Ik hoop niet dat we nu allemaal jonkies gaan aantrekken en dan net zo als 3 jaar geleden om de 5 wedstrijden een nieuwe aanvoerder moeten zoeken.
Een monsterklus wordt het. Zoveel is zeker.

hobbes

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2026, 09:10:33
Om tot overeenstemming te komen zijn 2 partijen nodig. Dat ligt niet alleen aan de club of alleen aan de speler.
Dat Diemers geen 30% wil inleveren snap ik heel goed. Dat Lambooy een goede speler in de selectie ziet die zelfs voor Eredivisie begrippen te veel verdient bij Cambuur zegt imo ook iets over de hoogte van het salaris  van Diemers in de KKD. Ik kan er niet te rouwig om zijn. Komt wel weer een nieuwe speler. Maar ik denk dat Lambooy wel een stuk of 3 basisspelers van 30+ moet gaan aantrekken.

Zoals ik het lees hoefde Diemers niet 30% in te leveren maar bood Cambuur 30% minder dan dat hij nu vroeg.

justremco

Citaat van: hobbes op mei 08, 2026, 11:55:27
Zoals ik het lees hoefde Diemers niet 30% in te leveren maar bood Cambuur 30% minder dan dat hij nu vroeg.

Als ie dus 2 ton vroeg zou die nog steeds bijna 3x modaal kunnen verdienen  8P

666

Citaat van: Destroyer op mei 08, 2026, 11:48:52
_O_  Wat een beschamend niveau hier weer afgelopen etmaal van sommige forum leden. Uit dit citaat blijkt wel wie je serieus kan nemen.

Ik vermaak mij kostelijk, het is hier gewoon cabaret  8)

en aub geen slotje  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andy King

Citaat van: hobbes op mei 08, 2026, 11:55:27
Zoals ik het lees hoefde Diemers niet 30% in te leveren maar bood Cambuur 30% minder dan dat hij nu vroeg.

Tsja, je had er ook in het eerste seizoen al een prestatiedingetje bij kunnen doen. Zoveel punten, zoveel bonus.
Maar goed, streep eronder en door!

De Gast

Als clubman nu nog verkassen.. en dan elders misschien op de bank je carri?re afsluiten. Wat doe je jezelf aan.

PePe

En later een mogelijke trainers carri?re bij Cambuur weggooien??

HansKazan

Citaat van: PePe op mei 08, 2026, 21:11:55
En later een mogelijke trainers carri?re bij Cambuur weggooien??

Hooguit materiaalman.

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 08, 2026, 11:53:10
Nou ja.. laten we wel wezen. Er stond al bijna helemaal niks eredivisiewaardig. En dat is nu nog minder geworden.
Ik hoop niet dat we nu allemaal jonkies gaan aantrekken en dan net zo als 3 jaar geleden om de 5 wedstrijden een nieuwe aanvoerder moeten zoeken.
Een monsterklus wordt het. Zoveel is zeker.
we hadden dit seizoen een waaaaardeloos team