Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op juni 18, 2026, 11:29:42
Welk vorstelijk salaris?
Nergens gelezen dat hij meer wil verdienen.

En dan nogmaals ,wil je nieuwe spelers met ervaring EN kwaliteit dan zul je ook zulke salarissen moeten betalen.
Wie zegt dat je meer moet verdienen om een vorstelijk salaris te hebben? Hij had al 2 seizoenen (!) lang een vorstelijk salaris

zeewolde

Hij had een goed salaris.

Iedere eredivisieclub behalve Telstar heeft wel 1 of meer met een dergelijk salaris.

Galdiano

Er is door Cambuur officieel afscheid genomen van Mark op de socials.
Is de discussie over verlenging ook gelijk klaar.

Bedankt Mark voor de inzet de afgelopen 2 seizoen. Het ga je goed.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op juni 19, 2026, 14:29:10
Er is door Cambuur officieel afscheid genomen van Mark op de socials.
Is de discussie over verlenging ook gelijk klaar.

Bedankt Mark voor de inzet de afgelopen 2 seizoen. Het ga je goed.  :thumbsup
blij mee h?

Bens

Ik vindt het jammer.

Lowieke

Citaat van: Inferno-058 op juni 18, 2026, 18:19:25
Wie zegt dat je meer moet verdienen om een vorstelijk salaris te hebben? Hij had al 2 seizoenen (!) lang een vorstelijk salaris

We zijn met hem gepromoveerd, als we dat zonder hem niet hadden gedaan, wat volgens mij zomaar had gekund, dan was hij zijn vorstelijk salaris meer dan waard.

Bankzitter

Het was ook geen kritiek van mij, hij mag vragen wat hij wil. Feit is dat clubs nog niet toehappen. Ik was blij met Mark als aanvoerder als ex-jeugdspeler en Leeuwarder.

Andy King

Tsja, we kennen niet het hele verhaal. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Verder niet echt een vrolijk interview.

Inferno-058

#1358
Citaat van: Lowieke op juni 19, 2026, 15:34:58
We zijn met hem gepromoveerd, als we dat zonder hem niet hadden gedaan, wat volgens mij zomaar had gekund, dan was hij zijn vorstelijk salaris meer dan waard.
Klopt maar dat is achteraf. Voor hetzelfde geld raakte hij aan het begin zoals Arjen Robben geblesseerd en heb je er helemaal niks aan maar moet je de beste man wel vorstelijk uitbetalen en dat terwijl de club financi?le middelen hard nodig heeft.

De waarheid ligt ergens in het midden. Beide partijen hadden water bij de wijn moeten doen. Volgens mij was de insteek van de club om gewoon te verlengen met een jaar...

okkele

Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2026, 10:38:02
Volgens mij was de insteek van de club om gewoon te verlengen met een jaar...

ja.
1 jaar en iets salaris inleveren.
beide opties zijn reden genoeg om dat niet te accepteren voor diemers.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Korezev

We hebben het nu wel genoeg gehad over meneer Diemers, hij is afgehaakt, de wedstrijden die komen gaan gewoon door, ook zonder meneer Diemers.
Graag een slot op dit onderwerp

Oud Cambuur

Zo lang dat hij nog nergens getekend heeft kan meneer Diemers altijd nog bij Cambuur tekenen al is de kans zeer klein dus zie het nut van  een slotje op dit onderwerp niet

De Gast

Mooi open laten. Je helft niet te lezen of reageren.
Ben zeer benieuwd waar hij terecht komt.
Gepiekt op het juiste moment, belofte waargemaakt en voor altijd een helden status.

Lore

Citaat van: De Gast op juni 21, 2026, 12:08:18
Mooi open laten. Je helft niet te lezen of reageren.
Ben zeer benieuwd waar hij terecht komt.
Gepiekt op het juiste moment, belofte waargemaakt en voor altijd een helden status.

Ja, ik ook. En zou het toch stiekem ergens pijnlijk vinden als hij bij een andere club in de eredivisie terecht komt.

Specuveter

Zou me niks verbazen als hij naar Emmen gaat...
Te berijden en Emmen is wel goed bezig op de markt met oa Breij