Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - wagen306

#1
Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!
#2
Wat een gelul Derkx, je hebt een stadion waarvan geen steen van jezelf is. Dit is een weelde! En dan denk je dat er wat op spelers gebied mogelijk is. Een fatsoenlijk bod op spelers doen zit er niet in. Je zult wel gemerkt hebben dat seizoen kaart wel best gestegen is. Makkelijk scoren over de rug van je supporters
#3
Niks Bouhoudane. Er is geen cent te makken. Je kunt Diemers Balk en vd Sande wel laten gaan. Deze jongens op Diemers na, zijn geen wereldspelers, maar je weet wel wat je eraan hebt.Dit wordt weer ingevuld met jong-spelers. In Eredivisie is ervaring nodig. In mijn ogen had je niet moeten promoveren. Nu hang je er een seizoen voor spek en bonen bij. Dan kun je beter top kkd spelen.
#4
Die spelers gaan er niet komen. Doet me heel veel denken aan cambuur 2.0, wat ook een grote sof werd.
#5
Dat mag je toch wel verwachten, als je o.a. afscheid neemt van een speler als Diemers lijkt me. Diemers heeft het niet handig aangepakt, maar Lambooy ook niet. Komt bij mij over dat Lambooy het niet kan handelen met mondige splers. Maar het is niet alleen het vertrek van  Diemers, ook Jonker en Visser echte Liwwarders, clubmensen bovendien. Je had eindelijk weer een 058 gezicht.  Bovenstaande spelers Jetten Verkooijen en Rommeney zijn ook niet de spelers die ervoor zorgen dat je erin blijft. Maar misschien is dat ook wel de huidige politiek er een jaartje voor spek en bonen bijhangen in de eredivisie. En in de KKD weer spelers opleiden.
#6
Jammer dat er weer een liwwarder vertrekt. Er moet wel een vleet aan ervaring bijkomen, anders ga je het niet redden. Lambooy heeft nog tijd zat. En heeft aangetoond de juiste spelers te kunnen halen. Nu ook nog eens een goede spits. Dit is de laatste jaren een manco geweest.
#7
Afscheid van Diemers lijkt me. Van der Heide is vastgelegd toch. Halilolovic niet aan beginnen. Te blessuregevoelig en te duur. Jong en talentvol is het beleid nu, en behoorlijk succesvol met de recente verkopen.
#8
Krijgen we nu elk transferwindow hetzelfde gezeur over Diemers. Prima speler voor kkd. Denk dat ie het in Eredivisie niet kan belopen. Dit zal ook beweegreden zijn vanuit de club. Lambooy zal wel alternatieven achter de hand hebben. Er zal sowieso nog wel ervaring bijkomen.
#9
Als ze nu eens beginnen met wedstrijdfitte spelers te halen.Amofa en vd Sande, zijn dit dus ook niet. Binder en Visser zijn veel te licht, dus je bent wederom spitsloos.
#10
Wat is er mis mee, als iemand kritisch is Sunderland?
#11
Zal ook wel weer een half seizoen nodig hebben om wedstrijden te kunnen spelen.
#12
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juli 25, 2025, 17:03:26
Als dit het niveau is voor komend seizoen, dan belooft dit heel wat. Met dit elftal ga je nimmer nooit bovenin meespelen, zoveel is mij wel duidelijk geworden, na dit partijtje. En wederom is er geen goede spits... vleugelaanvallers idem. Die Sjostrand heb ik niet gezien, doet me denken aan ene meneer van der Water. Visser zou eventueel wel als afmaker kunnen fungeren, maar dan moet er wel aanvoer vanaf flanken komen. Henstra/kooistra zijn nog veel te licht. Het middenveld weten we nu langzamerhand ook wel, dat dit niet complementair aan elkaar is. Die Narty erger ik me al een half seizoen aan, wat wordt die opgehemeld omdat het een Leeuwarder is?. Nee met dit elftal mag je blij zijn, dat je rond 8-14 plek speelt. Maar we hewwe een nieuw stadion.
#13
Heb het over fitheid niet over zijn kwaliteiten
#14
M?hren was voltreffer, hoop dat hilterman ook gaat slagen. Bedenkingen hebben mag toch.
#15
Dat is een hele ommezwaai van Man. United naar 3e niveau Duitsland en daar 3e keuze zijn. Zegt dat wat over de kwaliteit van de speler of over de 3e Liga. Hoop niet dat het weer zon gevalletje Mahi wordt. Als ie fit is, zeker een goede aanvulling.