Hahahaha het stadion is van de club. Dan moet je je eens goed laten informeren. Pieter Kooi zit er voor miljoenen in. Verder zijn er talloze leningen verstrekt. Door de bouwers (materiaal), als de eisers hun geld vorderen kan Cambuur dit nimmer betalen of wel dan? En dan moet ik een aircootje nemen. Gebruik eens je verstand zou ik zeggen!