Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Poetser op mei 21, 2026, 18:13:09
Je kan de voetballerij niet vergelijken met een ieder andere bedrijfstak
Ben benieuwd hoe jij het verschil dan wilt omschrijven.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Gabster op mei 21, 2026, 14:02:29
Waar is het slotje?

Herhaling van zetten, hergebruik van woorden? Diemers is weg.

Move on!

Slotje komt nog niet.... als je het niet meer wilt lezen sla je het over. Als anderen er nog over willen praten...prima toch, het houd vanzelf op.
Gr. Delfzijl/Cambuur.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2026, 17:44:15
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?
precies ! Overigens was hij tot 20% gegaan. Ging vooral over 2 e seizoen met mitsen en maren. Emmen kan hem wel gewoon betalen.

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2026, 17:44:15
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?
Je bent vergeten dat Diemers al een dik salaris had. En dan wil hij ook nog 2 jaren ipv 1. Hij had als "echte Leeuwarder" ook wel meer inlevingsvermogen kunnen tonen en akkoord gaan met 1 seizoen. Die man is op leeftijd...

De Gast

We kunnen ons geen 2 jaar een bankzitter veroorloven met een dik salaris. En die kans is niet ondenkbeeldig. Ben echt benieuwd of Diemers bij een andere eredivisieclub 2 jaar kan tekenen of zijn hand toch heeft overspeeld.

Bankzitter

Dat zou een luxe probleem zijn geweest. Middenvelders die Diemers uit de basis kunnen spelen zijn topspelers voor ons.

wagen306

Die spelers gaan er niet komen. Doet me heel veel denken aan cambuur 2.0, wat ook een grote sof werd.

Eewal

Citaat van: wagen306 op mei 22, 2026, 07:06:00
Die spelers gaan er niet komen. Doet me heel veel denken aan cambuur 2.0, wat ook een grote sof werd.
Het is zo makkelijk hier he, gewoon zo maar wat roepen...

Bankzitter

Een nieuw team is altijd spannend, dus ik snap de zenuwen wel. Nieuwe trainers zijn hier ook niet altijd even gelukkig.

Vorig seizoen heeft de scouting op iedere positie een betere gevonden dan de speler die vertrok. En dat geeft wel veel vertrouwen dat dit weer gaat lukken. Diemers vervangen zal wel erg lastig worden, met name de rol die hij als aanvoerder had.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wagen306 op mei 22, 2026, 07:06:00
Die spelers gaan er niet komen.

Ow dat is wel kak. Laten we dan meteen maar stoppen.. Misschien wil De Graafschap nog ruilen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2026, 08:12:10
Een nieuw team is altijd spannend, dus ik snap de zenuwen wel. Nieuwe trainers zijn hier ook niet altijd even gelukkig.

Vorig seizoen heeft de scouting op iedere positie een betere gevonden dan de speler die vertrok. En dat geeft wel veel vertrouwen dat dit weer gaat lukken. Diemers vervangen zal wel erg lastig worden, met name de rol die hij als aanvoerder had.

Want we hebben geweldige spitsen aangetrokken? Het is niet altijd feest we duimen voor een goede selectie

Eewal

We zijn gepromoveerd, hebben kapitaal in de selectie en alsnog is er bij een aantal volledig wantrouwen tov het gevoerde beleid. Vreselijk gewoon.

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op mei 22, 2026, 09:12:52
Want we hebben geweldige spitsen aangetrokken? Het is niet altijd feest we duimen voor een goede selectie

Dit lijkt mij het enige manco van Lambooij op dit moment. Scorende spitsen aantrekken.
Met alle respect voor Romeny, maar die zou ons ook niet direct beter maken voorin.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Citaat van: Galdiano op mei 22, 2026, 09:55:26
Dit lijkt mij het enige manco van Lambooij op dit moment. Scorende spitsen aantrekken.
Met alle respect voor Romeny, maar die zou ons ook niet direct beter maken voorin.

Ik denk dat hij ons juist wel direct beter zou maken. Juist vanwege het feit dat we al tijden geen fatsoenlijke spits hebben. Er is namelijk niet zoveel nodig om erop vooruit te gaan op die positie.

Bankzitter

Citaat van: Oud Cambuur op mei 22, 2026, 09:12:52
Want we hebben geweldige spitsen aangetrokken? Het is niet altijd feest we duimen voor een goede selectie

Ja, ook vd Sande was beter dan Afolabi.
Verder
Mulder vs Mercera
Baoef vs vMullem
Amofa vs Nieling
Sj?strand vs Pauwels
Ferah vs Balk