Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 25/26

Gestart door Tanjajeah, juni 06, 2025, 10:36:16

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Tanjajeah op juli 25, 2025, 16:01:09
Vind Jonker een prima indruk maken. Rust aan de bal, durft in te dribbelen, voetje op de bal ala Schouten om tegenstander te lokken.

Zijn tegenstander scoorde 2 keer. Je moet ook kunnen verdedigen. Staat op anderhalve meter te dekken. Dat ken niet op dit niveau.

Specuveter

Een stuk vd eerste wedstrijd gezien.
Vond het heel erg lijken op vorig seizoen
Tikkie heen en weer en tikkie terug
Onzekere keeper.
Weinig diepgang
Tweede wedstrijd dus stuk leuker?
Gezien beide wedstrijden....
Wat is dan op dit moment sterkste team/opstelling

wiekie1969

Citaat van: Specuveter op juli 25, 2025, 16:31:31
Een stuk vd eerste wedstrijd gezien.
Vond het heel erg lijken op vorig seizoen
Tikkie heen en weer en tikkie terug
Onzekere keeper.
Weinig diepgang

En weer een drama in de punt.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op juli 25, 2025, 16:08:35
We zijn minder dan vorig seizoen tot nu toe. Vooral in de breedte. Jasje uitgedaan met de verkoop van Nieling, Mercera en Pauwels. Ben echt benieuwd wat er nog bijkomt want dit is een middenmoot elftal wat we nu hebben.
Dus Amofa , Mulders en Sjostrand zijn minder dan die 3?
Berkhout ook minder dan van Mullem/Casas?

En die ajacied ia minder dan Ottesen?

Of ligt het er aan dat we Poll kwijt zijn?

Zuid1991

En we hebben wederom geen ?spits?..
Binder staat continu niet in de spits en is dus ook niet het aanspeelpunt.
En Visser kan het met alle respect ook niet aan.

wagen306

Als dit het niveau is voor komend seizoen, dan belooft dit heel wat. Met dit elftal ga je nimmer nooit bovenin meespelen, zoveel is mij wel duidelijk geworden, na dit partijtje. En wederom is er geen goede spits... vleugelaanvallers idem. Die Sjostrand heb ik niet gezien, doet me denken aan ene meneer van der Water. Visser zou eventueel wel als afmaker kunnen fungeren, maar dan moet er wel aanvoer vanaf flanken komen. Henstra/kooistra zijn nog veel te licht. Het middenveld weten we nu langzamerhand ook wel, dat dit niet complementair aan elkaar is. Die Narty erger ik me al een half seizoen aan, wat wordt die opgehemeld omdat het een Leeuwarder is?. Nee met dit elftal mag je blij zijn, dat je rond 8-14 plek speelt. Maar we hewwe een nieuw stadion.

Trainert!

Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2025, 16:48:28
En we hebben wederom geen ?spits?..
Binder staat continu niet in de spits en is dus ook niet het aanspeelpunt.
En Visser kan het met alle respect ook niet aan.


Dan is het toch een brevet aan onkunde om zulke jongens te halen. Kian zal best een lieve en aardige jongen zijn, maar daar ga je de oorlog in betaald voetballand niet mee winnen. En binder heeft nergens een deuk in een pakje boter geschopt. Op basis waarvan haal je zo'n jongen dan?

Oud Cambuur

Was niet goed vandaag dat klopt de jeugd deed het leuk. Maar het afbranden wat hier op dit forum gebeurd doe ik niet aan mee. Amofa ontbrak vandaag er komen nog 2 a 3 goede versterkingen bij. Je kan pas een oordeel over een team geven na een wedstrijd of 5 in de competitie

Bankzitter

Gebrek aan dynamiek is wel zorgwekkend. Kwalitatief is het niet veel minder maar te veel die de bal in de voet willen.

O21 deed het best knap tegen een aardig volwassen Roda. Bakkati bijvoorbeeld prima voor zo?n jonge speler.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wagen306 op juli 25, 2025, 17:03:26
Die Sjostrand heb ik niet gezien, doet me denken aan ene meneer van der Water.

Niks gezien, dus geen idee. Maar dit vind ik nogal een statement!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser

Citaat van: wagen306 op juli 25, 2025, 17:03:26
Als dit het niveau is voor komend seizoen, dan belooft dit heel wat. Met dit elftal ga je nimmer nooit bovenin meespelen, zoveel is mij wel duidelijk geworden, na dit partijtje. En wederom is er geen goede spits... vleugelaanvallers idem. Die Sjostrand heb ik niet gezien, doet me denken aan ene meneer van der Water. Visser zou eventueel wel als afmaker kunnen fungeren, maar dan moet er wel aanvoer vanaf flanken komen. Henstra/kooistra zijn nog veel te licht. Het middenveld weten we nu langzamerhand ook wel, dat dit niet complementair aan elkaar is. Die Narty erger ik me al een half seizoen aan, wat wordt die opgehemeld omdat het een Leeuwarder is?. Nee met dit elftal mag je blij zijn, dat je rond 8-14 plek speelt. Maar we hewwe een nieuw stadion.

Ik denk dat we gaan spelen tussen plek 16 en 20.

Meer zit er gewoon niet in.

sunderland

Ik denk dat we degraderen.
Er word weer gesproken over de spits wat in mijn ogen totaal niet terecht is. Het systeem klopt gewoon niet , de spits word ingesloten door 3 spelers. Hun 3 en 4 en 6 ook nog want Narthy is nergens te bekennen. Hoe wil je dan als spits functioneren. Het is een bejaarde tempo en als de bal wel voor kan gaat ie weer terug op balbezit en staat de tegenstander dus ook weer goed. Al veel over middenveld gehad maar dat klopt voor geen meter in aanvallende zin. Ons bezetting in de 16 is waardeloos. Wat mij ook erg opvalt is dat de tegenstander iedere keer meer inzet toont. Tussenin ballen verliezen we allemaal. ( dit is over de eerste wedstrijd) . Balk die alleen maar ruzie heeft met de bal. Vond vandaag alleen Souren , Berkhout, Galvez, Sj?strand en Mulders een voldoende

Harry L.

Citaat van: sunderland op juli 25, 2025, 19:02:17
Ik denk dat we degraderen.
Er word weer gesproken over de spits wat in mijn ogen totaal niet terecht is. Het systeem klopt gewoon niet , de spits word ingesloten door 3 spelers. Hun 3 en 4 en 6 ook nog want Narthy is nergens te bekennen. Hoe wil je dan als spits functioneren. Het is een bejaarde tempo en als de bal wel voor kan gaat ie weer terug op balbezit en staat de tegenstander dus ook weer goed. Al veel over middenveld gehad maar dat klopt voor geen meter in aanvallende zin. Ons bezetting in de 16 is waardeloos. Wat mij ook erg opvalt is dat de tegenstander iedere keer meer inzet toont. Tussenin ballen verliezen we allemaal. ( dit is over de eerste wedstrijd) . Balk die alleen maar ruzie heeft met de bal. Vond vandaag alleen Souren , Berkhout, Galvez, Sj?strand en Mulders een voldoende

En aan wie ligt dat dan volgens jouw, is dat het spelermateriaal of ligt dat aan het tactische plan van de technische staf? Het is niet anders dan de afgelopen jaren. Het is balletje breed, zeer trage opbouw, geen beweging zonder bal en voor de rest alles op goed geluk en hopen maar.

Johan-12

Citaat van: Harry L. op juli 25, 2025, 19:19:09
En aan wie ligt dat dan volgens jouw, is dat het spelermateriaal of ligt dat aan het tactische plan van de technische staf? Het is niet anders dan de afgelopen jaren. Het is balletje breed, zeer trage opbouw, geen beweging zonder bal en voor de rest alles op goed geluk en hopen maar.
zoals eerder geroepen, en meerdere met mij....dat middenveld klopt niet en daardoor kom je niet aan voetballen.
Op een of andere manier vullen ze elkaar niet aan. Met hetzelfde middenveld gaan spelen, is denk ik hetzelfde trage spel zien als afgelopen seizoen.
Met Hoedemakers, Jacobs en Maulun had ieder zijn specifieke kwaliteit en inbreng. Nu kijkt men alleen naar Diemers.

wiekie1969

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2025, 16:40:48
Dus Amofa , Mulders en Sjostrand zijn minder dan die 3?
Berkhout ook minder dan van Mullem/Casas?

En die ajacied ia minder dan Ottesen?

Of ligt het er aan dat we Poll kwijt zijn?

Ik vond Amofa geweldig tegen Feyenoord. Zijn voetbal en inschuiven had heel veel weg van Leeuwin. Die voegt wat toe aan het elftal. Dat zag je meteen. Die nieuwe jongens moeten natuurlijk ook erg aan elkaar wennen. Dat heeft tijd nodig. Over 2 weken begint het al.  Komen ook nog spelers bij. Die moeten ook allemaal ingepast worden. We gaan het zien.