Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Citaat van: Bens op mei 03, 2026, 08:42:47
Zal er vandaag iets bekend worden van een langer verblijf van Mark Diemers?

Nee denk het niet.. Het draait nu om het collectief vandaag, die verdienen het feestje.. Inclusief Diemers.
Betwijfel ook echt of hij blijft trouwens

okkele

Citaat van: Leovardiascc op mei 01, 2026, 11:22:12
Zondag tijdens de huldiging de bekendmaking van zijn verlenging? |:)
eerder de kennismaking met halilovic.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wagen306

Afscheid van Diemers lijkt me. Van der Heide is vastgelegd toch. Halilolovic niet aan beginnen. Te blessuregevoelig en te duur. Jong en talentvol is het beleid nu, en behoorlijk succesvol met de recente verkopen.

zeewolde

Citaat van: wagen306 op mei 03, 2026, 13:26:05
Afscheid van Diemers lijkt me. Van der Heide is vastgelegd toch. Halilolovic niet aan beginnen. Te blessuregevoelig en te duur. Jong en talentvol is het beleid nu, en behoorlijk succesvol met de recente verkopen.
zeker vd Heide kan ook echt wat Diemers kan :_schater

Bankzitter

Kwaliteit kost geld en blessures heeft Diemers vrijwel nooit.

fred

Nou Mark zei wel "tot volgend seizoen"  _O_

Oebieman

Citaat van: fred op mei 03, 2026, 17:18:36
Nou Mark zei wel "tot volgend seizoen"  _O_

Klopt, maar tijdens het interview met Omrop Fryslan was het wel duidelijk dat er nog geen witte rook is.
Hij was overigens ook niet erg uitgesproken. Dus we gaan het wel zien.

Derkx R.H.

Citaat van: Oebieman op mei 03, 2026, 17:30:12
Klopt, maar tijdens het interview met Omrop Fryslan was het wel duidelijk dat er nog geen witte rook is.
Hij was overigens ook niet erg uitgesproken. Dus we gaan het wel zien.
En daarna zei hij,"tot volgend seizoen"

Huizen

Onder zijn laatste post hinten aardig wat spelers op langer verblijf. Speelt vast wel wat  8)

Derkx R.H.

Citaat van: Huizen op mei 04, 2026, 15:43:33
Onder zijn laatste post hinten aardig wat spelers op langer verblijf. Speelt vast wel wat  8)
Een vertrek lijkt eerder aan de orde(als ik die laatste geluiden mag geloven).

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:15:06
Een vertrek lijkt eerder aan de orde(als ik die laatste geluiden mag geloven).

Geen verbeterde aanbieding gehad?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op mei 06, 2026, 17:52:47
Geen verbeterde aanbieding gehad?
Volgende week weten we het zeker...

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 18:10:29
Volgende week weten we het zeker...
speelt wel wat

Tanjajeah

Cambuur en Diemers komen er niet uit
Vandaag om 12:15

De gesprekken tussen Mark Diemers en SC Cambuur zijn be?indigd. De 32-jarige middenvelder zal vertrekken uit Leeuwarden en gaat dus niet mee de Eredivisie in.

Diemers en Cambuur waren al maanden met elkaar in gesprek. Beide partijen wilden met elkaar verder, maar lagen wat betreft de voorwaarden ver uit elkaar. Diemers heeft aangegeven voor minstens twee jaar te willen tekenen, terwijl Cambuur een korter contract in gedachten had. Ook lag het salaris lager dan wat hij nu verdient. Daar zijn club en speler niet uitgekomen.

Cambuur kwam onlangs nog met het aanbod dat Diemers voor een jaar, plus een optie voor nog een jaar kan bijtekenen. Die optie zou bij een x-aantal wedstrijden automatisch gelicht worden, maar daar is hij niet op ingegaan. Diemers heeft Cambuur laten weten de gesprekken over een nieuw contract geen vervolg meer te zullen geven.

Tanjajeah

Citaat van: Tanjajeah op mei 07, 2026, 12:20:35
Cambuur en Diemers komen er niet uit
Vandaag om 12:15

De gesprekken tussen Mark Diemers en SC Cambuur zijn be?indigd. De 32-jarige middenvelder zal vertrekken uit Leeuwarden en gaat dus niet mee de Eredivisie in.

Diemers en Cambuur waren al maanden met elkaar in gesprek. Beide partijen wilden met elkaar verder, maar lagen wat betreft de voorwaarden ver uit elkaar. Diemers heeft aangegeven voor minstens twee jaar te willen tekenen, terwijl Cambuur een korter contract in gedachten had. Ook lag het salaris lager dan wat hij nu verdient. Daar zijn club en speler niet uitgekomen.

Cambuur kwam onlangs nog met het aanbod dat Diemers voor een jaar, plus een optie voor nog een jaar kan bijtekenen. Die optie zou bij een x-aantal wedstrijden automatisch gelicht worden, maar daar is hij niet op ingegaan. Diemers heeft Cambuur laten weten de gesprekken over een nieuw contract geen vervolg meer te zullen geven.

Blijkbaar ziet Lambooy het niet zitten, met Diemers de Eredivisie in. Anders kan ik het niet verklaren.