Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Ze halen alleen nog een ervaren centrale verdediger denk ik
En dan is het klaar.

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 04, 2025, 09:36:28
4 hele minuten, ze willen hem voor de eerste competitiewedstrijd erbij hebben, maar of dat gaat lukken....

Wat ik me afvraag bij Saljic; die jongen is een aardig talent (zo lijkt het in ieder geval, bijvoorbeeld door interesse Feyenoord) en heeft nog een contract van 3 jaar (!). Hoe wil Cambuur dat betalen, gezien de huidige financiele situatie?

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2025, 09:55:39
Ze halen alleen nog een ervaren centrale verdediger denk ik
En dan is het klaar.
Waarom denk je dit?

Leeuwarder94

#57033
Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2025, 10:10:40
Wat ik me afvraag bij Saljic; die jongen is een aardig talent (zo lijkt het in ieder geval, bijvoorbeeld door interesse Feyenoord) en heeft nog een contract van 3 jaar (!). Hoe wil Cambuur dat betalen, gezien de huidige financiele situatie?

Dat snap ik ook niet. Dan moet het toch een van de volgende opties zijn:

- of het is toch niet zo'n groot talent en cambuur kan hem voor een klein bedrag overnemen.
- of ze kunnen de transfersom niet betalen maar kunnen hem huren
- of hij blijkt uiteindelijk inderdaad financieel niet haalbaar.

Buitenlandse talenten met een andere taal komen bij Cambuur vaak niet uit de verf (el hilali, casas etc.). Ook niet teveel financieel risico nemen bij zo'n jonge speler
De wens is de vader van de gedachte

Derkx R.H.

Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2025, 10:10:40
Wat ik me afvraag bij Saljic; die jongen is een aardig talent (zo lijkt het in ieder geval, bijvoorbeeld door interesse Feyenoord) en heeft nog een contract van 3 jaar (!). Hoe wil Cambuur dat betalen, gezien de huidige financiele situatie?
Weet ik niet, maar er zijn zat mogelijkheden...groot doorverkooppercentage, betalen in termijnen, een combinatie van de eerste 2, etc...

Lore

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 04, 2025, 10:16:16
Dat snap ik ook niet. Dan moet het toch een van de volgende opties zijn:

- of het is toch niet zo'n groot talent en cambuur kan hem voor een klein bedrag overnemen.
- of ze kunnen de transfersom niet betalen maar kunnen hem huren
- of hij blijkt uiteindelijk inderdaad financieel niet haalbaar.

Buitenlandse talenten met een andere taal komen bij Cambuur vaak niet uit de verf (el hilali, casas etc.). Ook niet teveel financieel risico nemen bij zo'n jonge speler

Ach Belgisch en Limburgs is toch ook een soort van andere taal? Dat ging wel goed!

Arno A

Namli ook nog zonder nw contract. Gave techniek en scorend vermogen. Wel ( ik zeg het maar) blessuregevoelig...

Leeuwarder94

Citaat van: Arno A op augustus 04, 2025, 11:04:29
Namli ook nog zonder nw contract. Gave techniek en scorend vermogen. Wel ( ik zeg het maar) blessuregevoelig...

Heeft aangegeven een stap hoger dan PEC te willen.. lijkt mij niet haalbaar
De wens is de vader van de gedachte

wagen306

Als ze nu eens beginnen met wedstrijdfitte spelers te halen.Amofa en vd Sande, zijn dit dus ook niet. Binder en Visser zijn veel te licht, dus je bent wederom spitsloos.

Andy King

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 04, 2025, 10:16:16
Dat snap ik ook niet. Dan moet het toch een van de volgende opties zijn:

- of het is toch niet zo'n groot talent en cambuur kan hem voor een klein bedrag overnemen.
- of ze kunnen de transfersom niet betalen maar kunnen hem huren
- of hij blijkt uiteindelijk inderdaad financieel niet haalbaar.

Buitenlandse talenten met een andere taal komen bij Cambuur vaak niet uit de verf (el hilali, casas etc.). Ook niet teveel financieel risico nemen bij zo'n jonge speler

Huren met optie tot koop?

mark1989

Kopen die Saljic!
Zal wel rond de 6 a 8 ton moeten kosten. Ik weet niet of dit haalbaar is. maar zou mooi zijn. Soms moet je een risico nemen.
Dit is een groot talent. Aan huren heb je niks. Zodra hij dan goed wordt is ie weg en verdien je er niks aan. Je wil niet de gratis etalage zijn voor een andere club.

Galdiano

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 04, 2025, 10:16:16
Dat snap ik ook niet. Dan moet het toch een van de volgende opties zijn:

- of het is toch niet zo'n groot talent en cambuur kan hem voor een klein bedrag overnemen.
- of ze kunnen de transfersom niet betalen maar kunnen hem huren
- of hij blijkt uiteindelijk inderdaad financieel niet haalbaar.

Buitenlandse talenten met een andere taal komen bij Cambuur vaak niet uit de verf (el hilali, casas etc.). Ook niet teveel financieel risico nemen bij zo'n jonge speler

Huur met optie tot koop wellicht?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2025, 09:55:39
Ze halen alleen nog een ervaren centrale verdediger denk ik
En dan is het klaar.
[/quote
Je kan dat wel denken maar de kans is zeer klein

Huizen

Er is volgens mij amper geld en er is gecommuniceerd:

- Rechtsbuiten
- CV
- Een 9,5 buitenkansje

9,5 buitenkansje is V/d Sande maar kan mij niet voorstellen dat dat een "goedkope" kracht is of gaat worden. Toch verrassend dat Balk nog steeds bij ons zit. Na zoveel goals had je misschien toch 2e Bundesliga verwacht. In Nederland zitten veel clubs niet te wachten op het beeld wat ze van hem hebben als kaartenpakker en vervelend mannetje.

papier

Citaat van: Bussum op augustus 04, 2025, 13:31:52
Er is volgens mij amper geld en er is gecommuniceerd:

- Rechtsbuiten
- CV
- Een 9,5 buitenkansje

9,5 buitenkansje is V/d Sande maar kan mij niet voorstellen dat dat een "goedkope" kracht is of gaat worden. Toch verrassend dat Balk nog steeds bij ons zit. Na zoveel goals had je misschien toch 2e Bundesliga verwacht. In Nederland zitten veel clubs niet te wachten op het beeld wat ze van hem hebben als kaartenpakker en vervelend mannetje.

Nou ja, vervelend mannetje. Volgens mij is Balk als persoon in het team helemaal geen vervelend mannetje. Maar kan hij dat in het veld wel zijn, al is het dan altijd de tegenstander die zich eraan ergert....