Waarom niet de situatie erkennen en de hele korte zijde aan cambuursupporters geven? Dan de seizoenkaarthouders daar compenseren en naar de lange zijde verplaatsen. Maar goed, ik snapte al niet waarom niet gewoon een autocombi was. Den Bosch uit ook alweer een pendelcomhi, het is zo moeilijk allemaal

