Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Tom

#1
Waarom niet de situatie erkennen en de hele korte zijde aan cambuursupporters geven? Dan de seizoenkaarthouders daar compenseren en naar de lange zijde verplaatsen. Maar goed, ik snapte al niet waarom niet gewoon een autocombi was. Den Bosch uit ook alweer een pendelcomhi, het is zo moeilijk allemaal
#2
Wedstrijden / Re: Helmond away
maart 05, 2026, 14:16:43
Maandagavond en pendelcombi. Ik verwacht niet veel uitsupporters. Zelf wel aanwezig
#3
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 28, 2026, 01:51:40
Citaat van: CambuurArnhem op februari 27, 2026, 21:43:43
Sjors Ultee, ol? ol?  :_schater

?Sjors nul twee? zongen we  :)
#4
Heeft iemand een idee waarom dit een verplichte buscombi is? Voor zover ik weet kunnen beide groepen altijd goed met elkaar.
#5
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:21:34
Het oeuvre is tegenwoordig sowieso erg beperkt..

Tenenkrommend inderdaad. Zijn een paar leuke nieuwe liedjes, maar de dkv-gerelateerde liedjes zijn triest.
#6
Citaat van: mark1989 op maart 30, 2025, 16:42:59
Wel weer hele sneue figuren op noord die bekertjes op het veld gooien. Was ontzettend in het nadeel van Cambuur. Net na de 2-1. Kreeg de graafschap mooi tijd om dingen om te zetten.
Ik hoop dat er eens eentje aan zijn oren wordt uitgepakt en nooit weer in het stadion komt.

Nooit meer in het stadion voor een bekertje bier is wel een beetje overdreven, niet?
#7
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.

Die excuses heb ik even gemist. Ik zie alleen een slap bericht dat ze het anders hadden ingeschat, wat onbegrijpelijk is.

Waarom niet altijd een voorrangsregeling? Kleine moeite. Zal vaak voor niks zijn, maar dan weet je zeker dat de trouwste supporters er altijd bij zijn.
#8
Echt schandalig. Alle redenen om ervan uit te gaan dat het snel uitverkocht zou raken en dan geen voorrangssysteem. Waarvoor heb je het dan?
#9
Wedstrijden / Re: Roda JC - Cambuur [10-1-25]
januari 21, 2025, 01:32:06
Citaat van: Noordcambuur op januari 20, 2025, 22:24:26
De terugreis zal wel heerlijk zijn met de punten in de zak?.

Ging een stuk sneller dan de heenreis!
#10
Heeft iemand tips of contacten om aan kaarten voor het thuisvak te komen? Vanuit Roda is er helaas een clubkaartverplichting en wij willen dit stadion graag nog afstrepen.
#11
Citaat van: Bussum op april 10, 2024, 13:14:03
Wie gaan er nog meer heen?

Wij zijn met vier aanwezig
#12
Wedstrijden / Re: Cambuur - NEC HALVE FINALE BEKER
februari 15, 2024, 14:39:17
Citaat van: sunderland op februari 15, 2024, 13:24:34
Zullen wel weer veel te veel mensen op noord zijn. Tegen Vitesse waren alle plekken bezet en ook alle trappen overvol. Heb iig ons eigen kaarten en kon niet bij bestellen

Ja was genieten. Scannen werkte niet in het begin, waardoor de eerste zoveel mensen naar binnen gingen zonder dat hun kaartje gescand was. Die zullen wel weer doorgegeven/verkocht zijn.
#13
Dus die spelers van de amateurclubs die de balletjes mogen pakken zitten ook in het complot?
#14
Wedstrijden / Re: Beker
januari 24, 2024, 14:49:49
Citaat van: Yellow Army op januari 23, 2024, 14:01:33
Inmiddels uitverkocht  :|

Zijn nu weer vier beschikbaar. Moet je wel snel zijn, tot 17.00 loopt de verkoop.
#15
Wedstrijden / Re: Beker
januari 18, 2024, 21:47:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 18, 2024, 20:35:55
Logisch. Het veld is natuurlijk veel slechter geworden sinds vanmorgen/vanmiddag  :|

Dat was toch te verwachten met de weersvoorspelling? Snap hier echt niks van, zo laat nog afzeggen. Wij waren er al bijna. Volgende week weer eerder weg van werk.