Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - NEC HALVE FINALE BEKER

Gestart door michello, februari 10, 2024, 22:50:36

Vorige topic - Volgende topic

El FLaco

Heb extra kaart voor Zuid kunnen kopen en ga ik gebruiken tenzij iemand wil ruilen met kaart vak 8 ;-)

denistel

gewoon eigen plaats gehaald geen probleem was zo klaar.

nog 12 dagen en dan knallu

Geelblauwstiens

Citaat van: Beul B op februari 15, 2024, 12:38:26
Krijg je je stoel dan thuisgestuurd, en moet je die dan meenemen naar de wedstrijd? Wel omslachtig.
Dus toch een IKEA ipv een voetbalclub.

sunderland

Zullen wel weer veel te veel mensen op noord zijn. Tegen Vitesse waren alle plekken bezet en ook alle trappen overvol. Heb iig ons eigen kaarten en kon niet bij bestellen

Tom

Citaat van: sunderland op februari 15, 2024, 13:24:34
Zullen wel weer veel te veel mensen op noord zijn. Tegen Vitesse waren alle plekken bezet en ook alle trappen overvol. Heb iig ons eigen kaarten en kon niet bij bestellen

Ja was genieten. Scannen werkte niet in het begin, waardoor de eerste zoveel mensen naar binnen gingen zonder dat hun kaartje gescand was. Die zullen wel weer doorgegeven/verkocht zijn.

sunderland

Citaat van: Tom op februari 15, 2024, 14:39:17
Ja was genieten. Scannen werkte niet in het begin, waardoor de eerste zoveel mensen naar binnen gingen zonder dat hun kaartje gescand was. Die zullen wel weer doorgegeven/verkocht zijn.
ok? dat dus.

wiekie1969

Lekker amateuristisch weer allemaal. Onvoorstelbaar. Hoop gloryhunters nu met extra kaartje.  Vanaf 10 uur in de wachtrij of je werd er uit geknikkerd. Te triest voor woorden.

Galdiano

Citaat van: sunderland op februari 15, 2024, 13:24:34
Zullen wel weer veel te veel mensen op noord zijn. Tegen Vitesse waren alle plekken bezet en ook alle trappen overvol. Heb iig ons eigen kaarten en kon niet bij bestellen

Onzin. Met iedere thuis wedstrijd heb je een x% no show.
Doordat je tegen Vitesse en nu tegen NEC een kaart moet komen heb je nagenoeg 100% opkomst. Dat merk je in de drukte. Als je zit neem je minder plaats(statisch) in dan staan (dynamisch).
En dan lijkt het drukker als anders, omdat wij het niet gewend zijn. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op februari 15, 2024, 16:24:11
Lekker amateuristisch weer allemaal. Onvoorstelbaar. Hoop gloryhunters nu met extra kaartje.  Vanaf 10 uur in de wachtrij of je werd er uit geknikkerd. Te triest voor woorden.

Je hebt toch een SK? Dan heb je gewoon je kaart. Die is gewoon tot volgende week donderdag 10:00uur voor jou gereserveerd.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Voor elkaar met elkaar is de slogan. Ze mutte zich doodskamen bij de club.

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op februari 15, 2024, 16:24:11
Lekker amateuristisch weer allemaal. Onvoorstelbaar. Hoop gloryhunters nu met extra kaartje.  Vanaf 10 uur in de wachtrij of je werd er uit geknikkerd. Te triest voor woorden.

Alleen seizoenkaarthouders konden extra kaarten halen. Dus snap je probleem niet.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2024, 16:26:41
Je hebt toch een SK? Dan heb je gewoon je kaart. Die is gewoon tot volgende week donderdag 10:00uur voor jou gereserveerd.  :proost

Waarom kun je als seizoenkaarthouder een extra kaart kopen? Wat is daar de meerwaarde van. Geef dan mensen met alleen  een clubkaart de kans om een kaartje te kopen. Ik snap dat niet. 

papier

Citaat van: wiekie1969 op februari 15, 2024, 16:24:11
Lekker amateuristisch weer allemaal. Onvoorstelbaar. Hoop gloryhunters nu met extra kaartje.  Vanaf 10 uur in de wachtrij of je werd er uit geknikkerd. Te triest voor woorden.

Net zoveel als bij een gewone wedstrijd toch? Seizoenskaarthouders hebben immers voorrang.

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op februari 15, 2024, 16:27:18
Alleen seizoenkaarthouders konden extra kaarten halen. Dus snap je probleem niet.

Waarom? Om de buurman mee te nemen die nooit bij Cambuur komt. Of een vriendje of vriendinnetje die 1 keer meegaat maar nooit meer. Daar gaat het mij om.

papier

Citaat van: wiekie1969 op februari 15, 2024, 16:30:09
Waarom kun je als seizoenkaarthouder een extra kaart kopen? Wat is daar de meerwaarde van. Geef dan mensen met alleen  een clubkaart de kans om een kaartje te kopen. Ik snap dat niet.

Ook daar geldt de 2 kaarten per clubcard voor. Alleen moeten ze nog wel wachten of er nog plekken vrijkomen. Dat voor de vrije plaatsen de clubcardhouders en seizoenskaarthouders niet tegelijkertijd kaarten kunnen kopen vind ik inderdaad wel vreemd.