Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - NEC HALVE FINALE BEKER

Gestart door michello, februari 10, 2024, 22:50:36

Vorige topic - Volgende topic

michello

Nog dik twee weken. Oh oh oh ?. Durf te dromen?

Noordcambuur

Prachtig en ben zeker tevreden met de loting volle bak en ik hoop dat er een geweldig sfeer zal zijn.

Harry L.

Citaat van: michello op februari 10, 2024, 22:50:36
Nog dik twee weken. Oh oh oh ?. Durf te dromen?

Hele lastige, maar niet volstrekt kansloos

CambuurAmersfoort

Geweldig....wat heb ik hier een zin in. Stijf uitverkocht. 90 minuten gekkenhuis. Wat een einde van onze tijd aan het Cambuurplein zou het zijn als we deze winnen

Marc S

Lastig, maar hoopvol wat een brilliant afscheid zou het zijn

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op februari 10, 2024, 22:56:44
Lastig, maar hoopvol wat een brilliant afscheid zou het zijn
Dat is lang geleden  :proost
Henk, held, bedankt

V-man


Tanjajeah

#7
Van alle lotingen die er mogelijk waren is dit de op ??n na beste, Groningen thuis was de nummer 1 wat mij betreft. Dus gewoon een heel goede loting. Het is zoals Henk zei: thuis kunnen we van iedereen winnen (we kunnen trouwens ook van iedereen verliezen)

Trainert!

Citaat van: Tanjajeah op februari 10, 2024, 22:59:40
Van alle lotingen die er mogelijk waren is dit de op ??n na beste, Groningen thuis was de nummer 1 wat mij betreft. Dus gewoon een heel goede loting. Het is zoals Henk zei: thuis kunnen we van iedereen winnen (we kunnen trouwens ook
van iedereen verliezen)


We moeten er in ieder geval 2 maken aangezien we altijd een goal tegen krijgen

CambuurAmersfoort

Precies. Groningen thuis was perfect geweest maar optie 2 van de 6 kan ik prima mee leven.
Nu is alles mogelijk. Het is 1 wedstrijd en alles kan gebeuren.
En wat er ook gebeurt...een groot feest en ongekend spektakel gaat het worden.
Hopelijk met een geweldige sfeeractie om heel Nederland nog 1x te laten genieten van het Cambuurstadion.


michello

We moeten dit sprookje afmaken. Als we dit flikken praten onze volgende generaties hier later nog over. Het ultieme afscheid.

Destroyer

Hoop dat de achterhoede wat stabieler wordt komende  weken. Maar thuis is dikke plus. Op een na beste loting idd. Door naar de finale  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tanjajeah

Halve finale als slotstuk in het oude stadion, en als je doorkomt waarschijnlijk tegen Feyenoord. De club van de oud-trainers van Cambuur, Arne Slot en Sipke Hulshof. 'Mijn jongens' zoals Henk ze noemt. En de trainers waarmee Cambuur de vorige halve finale haalde.

Er komen zoveel verhalen bij elkaar dat je er wel een boek over kunt schrijven, als we de finale halen.

denistel

NEC op zich een goeie ploeg maar gaven gister bij RKC niet thuis en
dus heb je altijd kans als we dan iedereen fit hebben en 10.000 gekken
er achter dan is er veel mogelijk nu al zin in