Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse woensdag 7 februari 18:45

Gestart door Noordcambuur, januari 28, 2024, 14:09:10

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op februari 09, 2024, 09:48:08
Feyenoord uit betekent 800k erbij, maar kansloos voor finale.

NEC uit maak je kleine kans en weinig centen.

Groningen uit of thuis 50/50 en weinig centen.

Lastig haha.
Dan heeft de beker een miljoen voor het nieuwe stadion opgeleverd :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2024, 09:51:15
Dan heeft de beker een miljoen voor het nieuwe stadion opgeleverd :thumbsup
snel verdiend  :y

Noordcambuur

We willen allemaal de finale spelen toch?
Dan zie ik ons grootste kans maken thuis tegen Groningen  :y
Dan stroomt het geld ook wel binnen in de finale  :thumbsup

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2024, 09:51:15
Dan heeft de beker een miljoen voor het nieuwe stadion opgeleverd :thumbsup

Ik ga liever met 15.000 man naar de Kuip.

1x in je leven..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Poetser op februari 09, 2024, 09:56:09
Ik ga liever met 15.000 man naar de Kuip.

1x in je leven..
1ste x in je leven  _O_
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op februari 09, 2024, 09:56:09
Ik ga liever met 15.000 man naar de Kuip.

1x in je leven..
Ook dan meer dan een miljoen voor het nieuwe stadion :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

En het mooiste is dat als met 15.000 man naar de Kuip gaat, je die daarna allemaal een seizoenskaart "aansmeert" voor het volgend seizoen in het nieuwe stadion. Mooi promofilmpje met Henk maken en de seizoenskaarten gaan als broodjes over de toonbank  |:)

Het zou wel een droomscenario zijn, niet alleen sportief.

Galdiano

Leuk detail

21 april is de beker finale Cambuur - Groningen.

Volgens het speelschema spelen we op 20 april ook al uit tegen Groningen.
Die wedstrijd zal wel over het weekend heen verplaatst worden.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Aah, de wedstrijd om de tweede promotieplaats bedoel je? ;)
Of draaf ik nu door in mijn enthousiasme...

Voorstopper

Citaat van: Poetser op februari 09, 2024, 09:32:59
Maar goed, we weten natuurlijk allang dat we of uit moeten naar NEC of Feyenoord. Idem voor Groningen. De KNVB gaat er voor zorgen dat er twee eredivisie clubs in de finale komen.

Hete balletjes 100%

Cambuur - Groningen of andersom kest vergete

Dat is ook mijn gedachte, KNVB zorgt er wel voor dat in ieder geval de KKD clubs moeilijk de finale kunnen halen. Iets met hete balletjes idd.
Aan de KKD clubs om het tegendeel te bewijzen. Zou toch practig zijn dat dan de Cambuur tegenover Groningen staat in de finale

Drumfather SCC

Dit menen jullie serieus?  :_schater
Ik dacht dat ''complotten'' alleen maar op nieuws sites waren

sunderland

Citaat van: Poetser op februari 09, 2024, 09:32:59
Maar goed, we weten natuurlijk allang dat we of uit moeten naar NEC of Feyenoord. Idem voor Groningen. De KNVB gaat er voor zorgen dat er twee eredivisie clubs in de finale komen.

Hete balletjes 100%

Cambuur - Groningen of andersom kest vergete
dit gaat ook gebeuren. Let maar op. Knjb

Tom

Dus die spelers van de amateurclubs die de balletjes mogen pakken zitten ook in het complot?

papier

Citaat van: Tom op februari 09, 2024, 13:59:05
Dus die spelers van de amateurclubs die de balletjes mogen pakken zitten ook in het complot?

Sterker nog, zijn zijn het eenvoudigst om te kopen.

Galdiano

Wat een wappies hier!  8P

Serieus warme balletjes?  :_schater

Net zoals Feyenoord altijd thuis speelt is grote onzin.
vanaf 2001 tot en met april 2023. 43 thuis 31 uit.
Dus "altijd" thuis is de grootste onzin.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets