Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Vitesse woensdag 7 februari 18:45

Gestart door Noordcambuur, januari 28, 2024, 14:09:10

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Belangrijke wedstrijd om de halve finale te halen ik hoop op een volle bak.
Kaartverkoop loopt al lekker door. :thumbsup

Specuveter


PePe

Dit is toch een mooie kans, om de tekorten aan te vullen.

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: PePe op januari 30, 2024, 12:40:20
Dit is toch een mooie kans, om de tekorten aan te vullen.
klopt helemaal gvd ben je nou supporter komop stadion moet vol.

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op januari 30, 2024, 09:13:51
21 Euro per kaartje.
Wat een prijs man.
Waar denk je dat nieuwe spelers e.d. van worden betaald :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

siepelsjeu


janou

Moet zeggen dat ik wel ongelofelijk zin in deze pot heb! Hopelijk weer een kolkend stadion en door naar de halve finale!

Noordcambuur

Citaat van: janou op januari 30, 2024, 13:53:57
Moet zeggen dat ik wel ongelofelijk zin in deze pot heb! Hopelijk weer een kolkend stadion en door naar de halve finale!
klopt en haal je de volgende ronde levert de club weer even ?130.000,00 op en de inkomsten van intree en dan nog de versnapering in het stadion.

Leovardia

Citaat van: Specuveter op januari 30, 2024, 09:13:51
21 Euro per kaartje.
Wat een prijs man.

Kwartfinale man.
Wat is dat toch met altiet het dubbeltje en de eerste rij?!
Lekker thuusblieve, voor dy duuzend anderen
Kent skele juh.

CambuurAmersfoort

21 euro is anno nu toch sowieso helemaal geen rare prijs voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd. de bios gaat ook richting 15 euro en een dierentuin of attractiepark vragen ook tussen de 25 en 40 euro.
ik vind 21 euro voor een dergelijke wedstrijd een prima prijs voor een kaartje.
en mooi weer 2 ton in de clubkas!

Grijskijkert

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 30, 2024, 15:06:43
21 euro is anno nu toch sowieso helemaal geen rare prijs voor een kaartje voor een voetbalwedstrijd. de bios gaat ook richting 15 euro en een dierentuin of attractiepark vragen ook tussen de 25 en 40 euro.
ik vind 21 euro voor een dergelijke wedstrijd een prima prijs voor een kaartje.
en mooi weer 2 ton in de clubkas!
De helft moet naar Vitesse... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

papier

21 euro is echt een absoluut koopje voor zo'n wedstrijd

denistel


Noordcambuur