Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur [10-1-25]

Gestart door Inferno-058, december 24, 2024, 10:36:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

#210
Als je dit nu in alle eerlijkheid bekijkt dan wut Volendam kampioen. Plek 2 gaat tussen Cambuur, Excelsior, Dordrecht en Ado. De rest komt tekort. Dan hest dus 50 procent kans, omdat wij  meer uitwedstrijden winnen dan die andere 3.  Haal.je er nog een spits bij, dan gaat dat zeker lukken.

PePe


ChantiSCC

Citaat van: wiekie1969 op januari 20, 2025, 23:28:45
Als je dit nu in alle eerlijkheid bekijkt dan wut Volendam kampioen. Plek 2 gaat tussen Cambuur, Excelsior, Dordrecht en Ado. De rest komt tekort. Dan hest dus 50 procent kans, omdat wij  meer uitwedstrijden winnen dan die andere 3.  Haal.je er nog een spits bij, dan gaat dat zeker lukken.

Wheatley!  |:)

Tom

Citaat van: Noordcambuur op januari 20, 2025, 22:24:26
De terugreis zal wel heerlijk zijn met de punten in de zak?.

Ging een stuk sneller dan de heenreis!

wiekie1969


De Gast

Citaat van: fred op januari 20, 2025, 22:58:25
Moet je die van Roda horen over die Cukur  :_schater

Tsja het lijkt al snel heel wat als dat is wat bij jezelf compleet ontbreekt.

Wedstrijdje kansen missen en wederom valt het kwartje onze kant op. Lars moet er als de brandweer voor zorgen dat hij wat scorend vermogen haalt want dit gaat niet elke wedstrijd goed natuurlijk. Als je echt wilt sta je in mei op het bordes maar dan moet er nog wel wat gebeuren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op januari 21, 2025, 06:42:41
Tsja het lijkt al snel heel wat als dat is wat bij jezelf compleet ontbreekt.

Wedstrijdje kansen missen en wederom valt het kwartje onze kant op. Lars moet er als de brandweer voor zorgen dat hij wat scorend vermogen haalt want dit gaat niet elke wedstrijd goed natuurlijk. Als je echt wilt sta je in mei op het bordes maar dan moet er nog wel wat gebeuren.
Goed punt, heeft de kooi wel een kampioensbalkon?
Henk, held, bedankt

sunderland


sunderland

Interviews Omrop. Spelers spreken zich duidelijk uit. We gaan nu voor 1 van de promotie plekken. Voor het eerst dat ik dit hoor.

gobo

Citaat van: sunderland op januari 20, 2025, 23:05:58
kooistra speelde veel beter dan ik had verwacht. Mooi dat Henk hem weer vertrouwen geeft. Nog iets langer dan is hij ook een gevaarlijke volwaardige basis speler.
Ben ik wel met je eens. Hij lijkt wat volwassener te zijn. Heeft meer power en snelheid gekregen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

rody rules


Ik vond die spits van Roda ook sterk inderdaad. Was bijna constant Van Mullem de baas, die werd regelmatig kinderlijk weggezet

Bankzitter

#221
Kooistra hield het simpel, gewoon op snelheid erlangs. Zijn voorzetten kwamen niet aan maar hij zag wel naar wie die bal moest. Niet blind de 16 in. Tegen een sterke verdediging als Roda gewoon prima gedaan.

Met Pauwels, Balk en Alhaft hebben we nu 4 buitenspelers als de langverwachte spits erbij komt.


Huizen

Heerlijk avondje gisteren in Kerkrade! En wat een enorme spanning na de 0-1. Thijs Jansen wat was hij goed, niet normaal! Onbegrijpelijk hoe wij af en toe staan zodat het 1 op 1 met de keeper is, uit het niks.

Hopelijk snel 1 of 2 aanvallende aanwinsten en we gaan serieus meedoen. Top 3 is dan zeker haalbaar!!!  |:) |:) |:)

De Gast

Dat staan we al Bussum. We binne allang van plek 19 af. Must even op teletekst kieke.