Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Wat was de reden dat het loyaliteitssysteem niet werd gehanteerd?

sunderland

Wat slecht. Je zal maar op maandag naar Kerkrade gaan en hier nu niet bij zijn. De dagjes mensen zijn er nu  :_spank

Galdiano

Citaat van: Bussum op februari 21, 2025, 13:43:25
Gezien hoe het de laatste jaren in Volendam gaat? Dat gaat echt niet gebeuren. Veel ongeregeldheden daar

Extra bussen die kant op en vakken ernaast zou prima kunnen volgens mij. Schoolstraat parkeren. Meer dan genoeg ruimte.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: weestwel op februari 21, 2025, 15:31:04
Wat was de reden dat het loyaliteitssysteem niet werd gehanteerd?

Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Van de week het bericht dat de beveiligde fietsenstalling voor e-bikes stopt vanwege het feit dat deze amper gebruikt werd?
Terwijl deze volop gebruikt wordt! En dat je hoort de ruimte nu gebruikt wordt voor parkeerplaatsen voor auto?s?..
Terwijl iedereen geacht wordt om zoveel mogelijk op de fiets te komen?

En dan dit kut bericht van scc dat er niet gekozen is voor loyaliteit punten voor Volendam omdat er amper gebruik werd van buscombi?s dit seizoen?.
Terwijl je weet dat dit een favoriete uitwedstrijd is voor supporters?

Ze slaan de plank een beetje mis in de communicatie als volksclub deze week?..

Tom

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.

Die excuses heb ik even gemist. Ik zie alleen een slap bericht dat ze het anders hadden ingeschat, wat onbegrijpelijk is.

Waarom niet altijd een voorrangsregeling? Kleine moeite. Zal vaak voor niks zijn, maar dan weet je zeker dat de trouwste supporters er altijd bij zijn.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op februari 21, 2025, 15:31:30
Wat slecht. Je zal maar op maandag naar Kerkrade gaan en hier nu niet bij zijn. De dagjes mensen zijn er nu  :_spank
H? er zijn niet alleen maar dagjesmensen hoor, ik heb gewoon een kaart. Dat het anders had gemoeten qua verkoop staat overigens vast. Erg dom van de club.

Inferno-058

Citaat van: Tom op februari 21, 2025, 15:55:02
Die excuses heb ik even gemist. Ik zie alleen een slap bericht dat ze het anders hadden ingeschat, wat onbegrijpelijk is.

Waarom niet altijd een voorrangsregeling? Kleine moeite. Zal vaak voor niks zijn, maar dan weet je zeker dat de trouwste supporters er altijd bij zijn.
Een voorrangsregeling heb je (zeker in de KKD) nodig gezien het beperkte aantal parkeerplekken.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.
Ik heb soms echt het gevoel dat er ezels rondlopen binnen de club...

weestwel

Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater

Kan ik in komen. Die bussen vertrekken al om 13 uur  :_schater
Waar gaan ze helemaal langs? 3 uur uittrekken voor een ritje Volendam?

michello

Hoe zit het met de supportersclubs in dit verhaal? Wisten die er ook van of juist niet?

Galdiano

Citaat van: weestwel op februari 21, 2025, 16:32:58
Kan ik in komen. Die bussen vertrekken al om 13 uur  :_schater
Waar gaan ze helemaal langs? 3 uur uittrekken voor een ritje Volendam?

Even gezellig de dijk op!   8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


nee,wel?

in ut verleden hadden we dear gewoan een cambuur kroeg :thumbsup :proost

Inferno-058