Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Lore op maart 12, 2025, 12:49:43
Zeg maar geen! En dan het stadion met een capaciteit van 6.800 niet uitverkocht krijgen.

Alleen qua stadionbezetting al zou het zonde zijn als clubs als ADO (wat een leeg stadion gister) en Volendam promoveren. Zelfs in de Eredivisie zit het daar niet vol.

Lore

Citaat van: Tanjajeah op maart 12, 2025, 13:37:27
Alleen qua stadionbezetting al zou het zonde zijn als clubs als ADO (wat een leeg stadion gister) en Volendam promoveren. Zelfs in de Eredivisie zit het daar niet vol.

Eens. Almere en RKC eruit. Wij en De Graafschap er voor terug!!!

mark1989

Citaat van: Lore op maart 12, 2025, 13:40:25
Eens. Almere en RKC eruit. Wij en De Graafschap er voor terug!!!

Volendam heeft niks in de eredivisie te zoeken. Muhren en Veerman worden niet echt meer beter en vraag me ook af of je daarmee in de eredivisie mee kan. Ze kunnen dan toch niet met 2 spitsen spelen. Ouchik gaat na dit seizoen weg. En dan vind ik er al weinig overblijven.
Volendam heeft alleen wel nu een gat geslagen en moet wel heel raar lopen als ze nog 3e worden.

De graafschap zie ik niet bij de eerste 2 eindigen. Misschien via de nacompetitie met wat geluk.

sunderland

Tja die andere clubs en daarvan iets te vinden.
Laat lekker gaan zegt vd Gijp altijd.
Kijk naar onszelf, hoop dat we winnen maar na ADO van gisteren is een punt ook genoeg mocht dat niet anders kunnen wb ons spel in deze wedstrijd

michello

Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.

sunderland

Lijkt wel dat ADO op hun tenen hebben gelopen om die periode binnen te halen en daar nu de tol voor betaald,

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:08:27
Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.
cambuur krijgt Vitesse ook nog thuis.

Lore

Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 17:17:13
Volendam heeft niks in de eredivisie te zoeken. Muhren en Veerman worden niet echt meer beter en vraag me ook af of je daarmee in de eredivisie mee kan. Ze kunnen dan toch niet met 2 spitsen spelen. Ouchik gaat na dit seizoen weg. En dan vind ik er al weinig overblijven.
Volendam heeft alleen wel nu een gat geslagen en moet wel heel raar lopen als ze nog 3e worden.

De graafschap zie ik niet bij de eerste 2 eindigen. Misschien via de nacompetitie met wat geluk.

Ik zie ze ook daar niet eindigen, maar zou het wel mooi vinden


Galdiano

Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:08:27
Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.

Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.

Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij

Galdiano

Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:48:26
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren

Des te mooier is het dat we op 2 mei van ze winnen, en ze een flinke tik geven, waardoor wij promoveren.  w:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 07:14:57
Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij

Dat zou geweldig nieuws zijn. Alhoewel ze echt nog wel 10 punten meer kunnen gaan pakken dan Utrecht.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:48:26
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren
Ado niet perse, die waren slachtoffer geworden.

DKV en Grunn onthiwlden zich van stemming waardoor de uitslag niet duidelijk genoeg was en de KNVB ons kon naaien.

sunderland

Citaat van: zeewolde op maart 13, 2025, 08:10:53
Ado niet perse, die waren slachtoffer geworden.

DKV en Grunn onthiwlden zich van stemming waardoor de uitslag niet duidelijk genoeg was en de KNVB ons kon naaien.
zeker wel ADO . Dat was de grote aanjager met mensen binnen de Knjb of mensen met aanzien binnen Nederlands voetbal