Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - JeJe

#1
TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus

Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie
#2
Citaat van: Dokkumer op oktober 22, 2017, 22:52:04
Koosje toch. Blij zijn om je gelijk te krijgen. Ik ben met mijn vaak negativiteit altijd blij geweest mijn ongelijk te moeten toegeven! Jou houding is tekenend voor je mentaliteit en nee dan neem ik het niet voor Dijkhuizen op, maar spreek ik jou aan op je enorme ego.

Eigenlijk moet ik je met U aanspreken, maar aangezien je een respectloze bejaarde bent weiger ik dat pertinent!
Noem jij je hier de moderator, je staat op een nog lagere niveau dan de trainer.
Je bent een waardeloze zeikstraal om mijn naam te benoemen
Gelukkig is dat mijn echte naam niet.
Maar wees gerust, je zult mij hier niet meer zien.
Voor mensen zoals jij hoop ik dat ze NOOIT weer een wedstrijd winnen.
Ik zal verder maar niets schrijven, hooguit dat je een vreselijke LUL bent
En nu ben ik voorgoed weg
#3
Citaat van: Yellow Army op oktober 22, 2017, 10:40:09
Kerel, daar gaat het toch niet om. Het gaat erom dat jouw alter ego JeJe zogenaamd dus blij is dat het momenteel voor geen meter draait om zijn gelijk naar te halen.

Overigens opvallend dat jij en JeJe dezelfde grammaticale fouten maken in jullie posts.

Misschien dat Dokkie ff een IP-check kan doen.
Wat een zielig heerschap ben jij met achterdocht hoog in je kop, is ook wel plaats voor.
Ik heb al eens eerder gezegd dat ik in Gelderland woon.
Vragen om een IP-check, je kunt beter zelf een check laten plegen bij iemand die wel met beide benen in het leven staat.
Beter lezen, zielepoot
Een malloot die wijst op grammaticale fouten.
Ik ben inderdaad heel erg blij dat het een puinhoop is vanwege dat gedram en gezeur van jou en je medegenoten.
Ik heb mijn vaantje al uit de auto gehaald, ik werd hier uitgelachen in de regio waar de supporters van De Graafschap wonen.
Die lachen zich rot om het wanbeheer/beleid in Leeuwarden.
Een op voorhand als mislukking leidende "trainer" aanstellen.
Twee middelmatige keepers weg sturen voor twee hele slechte weer te contracteren
Sander van der Heide weg sturen, over clubcultuur gesproken.
Maar het ga jullie allemaal heel goed, ik zal me hier niet weer laten zien en dat is nu ook definitief.
Veel succes met jullie onvolprezen trainer en als hij toch nog weg gestuurd mocht worden, God verhoede het, met Grim of de Gier (succes verzekerd)
#4
Ik wil toch nog even iets zeggen over het gelijk krijgen.
Als Okkie Trooy mij dan een vies mannetje vindt zegt meer over hem dan over mij.
Ik heb altijd aangeschopt, en dat zal ik altijd blijven doen, tegen de mensen die het hier maar hebben over trainers met een cambuur achtergrond.
Wordt eens nuchter, mag je de betekenis zelf van invullen, en stap in de wereld van de realiteit.
Wat hebben die zoveel genoemde en geroemde trainers hier, nu bereikt.
Helemaal niets, 2 onderaan in de JL en eentje als ballenjongen in Zeist.
Sentimenten horen thuis op een forum voor haak en brei clubjes.
Nu moet ik zeggen dat een heel stel hier daar ook beter heen kunnen gaan.
Elke minuut dat deze man hier is een uur te lang.
Ik wil Okkie Trooy toch nog een goed weekend toewensen en met hem hopen dat Amsterdam vanmiddag wint
#5
Citaat van: hobbes op oktober 21, 2017, 12:29:20
Ja, dat zal ze motiveren
Niemand zal iemand motiveren met deze man.
Ze hadden gemotiveerd moeten zijn op de training.
Wat ben ik blij dat ik gelijk krijg met vanaf het begin mijn bedenkingen tegen deze NIETSKUNNER te hebben.
Met een cambuur hart red je het ook niet bij de c'tjes
Je moet overtuigingskracht hebben en dan maakt het niet uit wat je achtergrond is
#6
Citaat van: Noordcambuur op oktober 21, 2017, 11:39:47

Maar geniet nog maar ff van deze man blijft nog wel ff zitten hier in lwd.
90% van de bezoekers hier vonden hem de droom trainer, hoog knuffelgehalte, lieg cambuur hartje
Ik heb het nu al tig keer gezegd:
Het is het lachertje van de Jupiler League
Opzouten met deze troosteloze stoethaspel

Verder hulde aan BARTO, wat Barto te veel heeft, heeft het grootste gedeelte van de selectie te weinig, INZET.
De mentaliteit is om te huilen, 2 mensen die verbannen zijn en na de wedstrijd er wel weer zijn om hun spijt te betuigen.
Dat hadden ze op de training moeten doen.
Wat geweldig, op eigen initiatief naar Almere, ze hadden ze de toegang tot de kleedkamer moeten verbieden.
Het zijn allemaal mensen die rijp zijn voor een psycholoog inclusief de TS
#7
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2017, 09:18:10


Van mij mag Dijkhuizen aanblijven. Een op en top Cambuur man. Maar ik vrees dat hij vroeg of laat het slachtoffer wordt van het slechte inkoopbeleid.
Is dat tegenwoordig de reden om iemand aan te stellen met een top Cambuur man?
Dan kun je ook wel een deelnemer op dit forum aanstellen, iemand die waarschijnlijk een TOP CAMBUUR man in veelvoud is.
Volgens mij gaat het om een team beter maken en om zo nu en dan eens punten te pakken.
Niet iemand die niet weet wat er leeft.
Het is gewoon een softie die met alle winden meepraat en zo zijn houdbaarheidsdatum wat voor zich uit schuift
Voor mij is hij die datum al lang voorbij, dus lozen die handel.
Sentimenten spelen geen rol in dit spel.
#8
Citaat van: richard op oktober 15, 2017, 21:26:04
Sipke is aan het zagen en wil alleen voor de groep staan. Nou dat gaat echt niet gebeuren.
Liever gisteren dan morgen, wat zou dat een mooi bericht zijn.
#9
De moed zakt me hier in de schoenen.
Nog zijn er mensen die die waardeloze flapdrol een vinger in de kont steken.
Het is te gek voor woorden.
Dit is de allerslechtste trainer die in het nederlandse betaald voetbal rondloopt.
Zet er eentje voor die nu in de hoofdklasse werkt en het zal gelijk beter worden.
Dit is een grote onbenul
#10
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
oktober 14, 2017, 14:17:43
Lees ik hier al weer de namen van de Gier en Grim.
Hoe kortzichtig kun je zijn.
Stap eens af van die namen die hier gevoetbald hebben.
Fris bloed is het enige wat ons kan redden.
Gert Jan Verbeek is een topper, maar zijn maandsalaris zal al een stuk hoger liggen dan het jaarsalaris wat hij hier zal krijgen.
#11
Citaat van: Whoestemen op oktober 14, 2017, 13:42:00
Hele rare gedachte hoor, maar misschien is het mogelijk respect te hebben voor iemand die niet goed presteert.

Iedereen ziet dat het niet loopt en veel fout gaat, maar onze trainer met een Cambuurshart zo wegzetten als sommigen (op de tribune) doen is echt om te huilen.
Begrijp ik het nu goed, zijn wij een filantropische instelling en moeten we hem handhaven omdat hij een cambuur hart heeft
Ga naar de ballenbak en speel je eigen spelletje.
11 spelers op de juiste plaats proberen te krijgen is niet zo moeilijk
Maar dan moet je niet steeds gaan wisselen, geen speler die er ook maar iets van snapt.
Eerst maar eens de as met vaste namen invullen en wie er moet staan als de gewenste persoon geblesseerd is
Deze flapdrol heeft nog nooit van vastigheden gehoord.
Geen medelijden met deze man, had ie maar een ander beroep moet kiezen.
Hij zal NOOIT een trainer worden, jammer maar helaas.


#12
Citaat van: gewoon een fan op oktober 14, 2017, 11:48:18
Ik ken er nog iemand  ;)

Maar het is toch vrij logisch dat hij zijn contract niet zelf inlevert, zou jij zomaar je baan opzeggen met als resultaat geen inkomsten  :zucht
Volgens mij heeft hij nog 2 oprotpremies op zijn rekening staan.
Geen medelijden met dit mannetje.
Hij is degene die lacht.
Ontslag en trainerspapieren afnemen, materiaalman zou een mooie invulling voor hem zijn
#13
Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2017, 12:19:23
De oplossing hierin is, Ype laten opstappen en Sandor met de winterstop halen.
Ik ben het met bijna niemand hier eens als het over Barto en Dijkhuizen gaat.
Hij is hier trainer omd
hij hier ooit, lang geleden, een cult held was
omdat het een jongen is die de cultuur kent
omdat het een jongen van de club was

Alleen het jammere is, hij kan, als vroegere spits, niemand aan het scoren krijgen.
Ik moet het allemaal doen via het scherm
Soms denk ik wel eens, wordt daar niet op getraind.
Hoe gemakkelijk kan het soms zijn.

Ik kijk elk uur nu even wanneer deze nietskunner in zijn auto stapt en nooit weer terug komt.

Daarom VLAMPIEP, ik ben het helemaal met je eens.
Sander is een kind van de club, die alle in's en out's weet van onze club.
Liever vandaag nog dan morgen, maar zit ook vast in Doetinchem met een nieuw contract
#14
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Oss
oktober 14, 2017, 12:34:15
Citaat van: denistel op oktober 14, 2017, 11:21:41
goed lezen he ik zeg dat barto niks met een bal kan en dat ie verdiensten
voor de club heeft is wel zeker en heb ik wel respect voor maar daarom hoort
ie toch niet inde basis en dat zeg je zelf ook al.
Ik schat de balvaardigheid van Barto hoger in de dan de trainerskunsten van onze clown die er nu voorstaat
#15
Citaat van: richard op oktober 14, 2017, 09:33:11
Sipke heeft niks gedaan, was allemaal het werk van slot maar kan het wel 100x hier neerzetten dan geloof je het nog niet.
Ik kan hier wel 100 x neer zetten dat Dijkhuizen een FLOP is, ook dat geloof jij met je aanhangers niet.
AZ voetbalt nu ook als een trein, dus inbreng Slot zal ook wel meevallen.
Als Sipke en Jan zo slecht zijn, dan mogen de mannen die hun verantwoording hier voor hebben, wel eens in de spiegel kijken en misschien ook wel op moeten stappen