TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus
Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus
Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie

