Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marinus Dijkhuizen

Gestart door Stiens, mei 09, 2017, 12:06:32

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Tukker op oktober 21, 2017, 16:11:45
Ik kijk er niet raar van op wanneer Kippersluis er de komende wedstrijden even naast staat.
logisch . De beteren mutte ernaast. Nu schilder nog

speculeter

Alle ja knikkers blijven staan.
En spelers met een mening of die buiten de boot lopen komen er naast te staan.
Kan niet lang meer goed gaan natuurlijk

JeJe

Citaat van: hobbes op oktober 21, 2017, 12:29:20
Ja, dat zal ze motiveren
Niemand zal iemand motiveren met deze man.
Ze hadden gemotiveerd moeten zijn op de training.
Wat ben ik blij dat ik gelijk krijg met vanaf het begin mijn bedenkingen tegen deze NIETSKUNNER te hebben.
Met een cambuur hart red je het ook niet bij de c'tjes
Je moet overtuigingskracht hebben en dan maakt het niet uit wat je achtergrond is

Cambuur Groningen

Citaat van: JeJe op oktober 21, 2017, 16:38:55
Niemand zal iemand motiveren met deze man.
Ze hadden gemotiveerd moeten zijn op de training.
Wat ben ik blij dat ik gelijk krijg met vanaf het begin mijn bedenkingen tegen deze NIETSKUNNER te hebben.
Met een cambuur hart red je het ook niet bij de c'tjes
Je moet overtuigingskracht hebben en dan maakt het niet uit wat je achtergrond is
Persoonlijk had ik liever gehad dat je ongelijk had, zodat we nu bovenin meedraaiden. Maar dat het niet goedkomt met Marinus ben ik met je eens

Noordcambuur

Citaat van: Tukker op oktober 21, 2017, 16:11:45
Ik kijk er niet raar van op wanneer Kippersluis er de komende wedstrijden even naast staat.
nou dan dan kunnen we marinus ook wel ff buitenspel zetten.

Noordcambuur

Marinus oprotten nu het nog kan je hebt de selectie niet meer onder controle ze hebben het wel gehad met je :y

Vlampiep

Citaat van: Tukker op oktober 21, 2017, 16:11:45
Ik kijk er niet raar van op wanneer Kippersluis er de komende wedstrijden even naast staat.
Ik zou er heel raar van opzien als hij naast de selectie wordt gezet.
Dijkhuizen haalt aan dat Kippersluis verzuimde mee te verdedigen waar uit er een scoringskans  ontstond. Dat is correct, alleen vergeet Dijkhuizen te vermelden dat de goal ontstaat door de blunder van Cummins en niet door het niet mee verdedigen van Kippersluis.
Kippersluis vindt de opmerking van Dijkhuizen dat de goal door hem ontstaat niet correct en geeft dat aan.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op oktober 21, 2017, 16:51:06
Ik zou er heel raar van opzien als hij naast de selectie wordt gezet.
Dijkhuizen haalt aan dat Kippersluis verzuimde mee te verdedigen waar uit er een scoringskans  ontstond. Dat is correct, alleen vergeet Dijkhuizen te vermelden dat de goal ontstaat door de blunder van Cummins en niet door het niet mee verdedigen van Kippersluis.
Kippersluis vindt de opmerking van Dijkhuizen dat de goal door hem ontstaat niet correct en geeft dat aan.

En dan vergeet je nog het zwakke verdedigen van Steenvoorden die de overtreding "moest" maken...
Area 58

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2017, 15:34:54
Het is ook niet geloofwaardig als je ziet wie er wel spelen en wie er naast staan.

Bij N.A.C. kreeg hij een nieuwe selectie ook niet aan de praat en ging het mis omdat er gevestigde namen werden gepasseerd voor onbekende jeugdige spelers. Lijkt nu weer te gebeuren.

Moet eerlijkheidshalve wel bij gezegd worden dat de ervaren spelers bij NAC waar jij op doelt (Stans, Nijholt en Haemhouts denk ik) nu nog steeds totaal uit beeld zijn daar. Komen ook onder Vreven niet aan spelen toe.

Dijkhuizen kan daar dus best gelijk hebben gehad, en misschien hier ook wel, maar daar lijkt het niet op. Ik zou ten minste nooit met het middenveld van de afgelopen weken spelen.

Het gaat me nog niet eens echt om de poppetjes, maar de opvatting die er achter lijkt te zitten. Veel brave borsten met inzet, maar weinig bravoure en vernuft. Kan misschien in uitwedstrijden nog werken, maar sowieso thuis moet het toch eigenlijk over een hele andere boeg... Maar ja ik geloof dat het we daar hier op het forum allemaal wel over eens zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: JeJe op oktober 21, 2017, 16:38:55
Niemand zal iemand motiveren met deze man.
Ze hadden gemotiveerd moeten zijn op de training.
Wat ben ik blij dat ik gelijk krijg met vanaf het begin mijn bedenkingen tegen deze NIETSKUNNER te hebben.
Met een cambuur hart red je het ook niet bij de c'tjes
Je moet overtuigingskracht hebben en dan maakt het niet uit wat je achtergrond is
Vies mannetje.
Blij zijn met je zogenaamde "gelijk".
Je krijgt geen gelijk,blijf op je eigen forum.
Je gestook haalt niks uit hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Pijnlijke interviews. Als je Kippersluis de schuld geeft kun je wel bezig blijven. Had hij nou net niet moeten doen.

De pleuris zal straks wel weer eens uitbreken. Jammer, maar het inkoopbeleid is gewoon niet goed genoeg geweest. Geen enkele trainer, op Henkie na, vertrekt hier door de voordeur.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op oktober 22, 2017, 02:05:22
Vies mannetje.
Blij zijn met je zogenaamde "gelijk".
Je krijgt geen gelijk,blijf op je eigen forum.
Je gestook haalt niks uit hier.
okkele je loopt hier al een tijdje mee op dit forum en wat je nu tegen JeJe slaat weer nergens op hij heeft al bij dag een zijn gelijk.
En dat gestook gaat op langere tijd wel wat opleveren  :y

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op oktober 21, 2017, 17:32:39
Moet eerlijkheidshalve wel bij gezegd worden dat de ervaren spelers bij NAC waar jij op doelt (Stans, Nijholt en Haemhouts denk ik) nu nog steeds totaal uit beeld zijn daar. Komen ook onder Vreven niet aan spelen toe.

Dijkhuizen kan daar dus best gelijk hebben gehad, en misschien hier ook wel, maar daar lijkt het niet op. Ik zou ten minste nooit met het middenveld van de afgelopen weken spelen.

Het gaat me nog niet eens echt om de poppetjes, maar de opvatting die er achter lijkt te zitten. Veel brave borsten met inzet, maar weinig bravoure en vernuft. Kan misschien in uitwedstrijden nog werken, maar sowieso thuis moet het toch eigenlijk over een hele andere boeg... Maar ja ik geloof dat het we daar hier op het forum allemaal wel over eens zijn.

Het is inderdaad lastig te beoordelen of spelers als vd Laan, Smeets , Robertha ect.ect. er  terecht er naast staan als ze niet of nauwelijks in actie komen. Maar in een spelersgroep is ook een natuurlijke hierarchie. En in de groep zullen ze  spelers als Boerlage, Houtkoop en Barto best aardige kerels vinden die altijd 100% inzet hebben. Maar spelers zien natuurlijk ook dat  anderen net ff wat makkelijker voetballen, sterker zijn , wat meer persoonlijkheid hebben en die staan er nu wel naast. Dan blijf je niet lang geloofwaardig als trainer.

Aan de andere kant vind ik het ook niet raar dat Dijkhuizen het gevecht aangaat met spelers waarvan wij ook vinden dat ze te weinig brengen. Kip en Kippersluis moeten veel beter kunnen en er is hier ook geroepen dat je spelers moet aanpakken die te slap trainen of hun niveau niet halen.

Als een getergde Kippersluis ons straks een ronde verder schiet, dan heeft de TS goed gegokt. Zetten sommige spelers geen stap te veel meer voor deze trainer, dan is het exit.

Overigens sta ik dan niet te juichen, het is niet goed om alweer een trainerswissel te hebben en ook erg sneu voor Dijkhuizen.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2017, 09:24:56
okkele je loopt hier al een tijdje mee op dit forum en wat je nu tegen JeJe slaat weer nergens op hij heeft al bij dag een zijn gelijk.
En dat gestook gaat op langere tijd wel wat opleveren  :y
je vind het dus normaal dat jeje blij is dat hij zijn gelijk haalt?

Aparte zienswijze. Het zou toch beter zijn dat hij het jammer vindt dat hij gelijk krijgt. Of als Marinus het wel goed zou doen, dat hij dan blij was dat hij ongelijk had.

JeJe

Ik wil toch nog even iets zeggen over het gelijk krijgen.
Als Okkie Trooy mij dan een vies mannetje vindt zegt meer over hem dan over mij.
Ik heb altijd aangeschopt, en dat zal ik altijd blijven doen, tegen de mensen die het hier maar hebben over trainers met een cambuur achtergrond.
Wordt eens nuchter, mag je de betekenis zelf van invullen, en stap in de wereld van de realiteit.
Wat hebben die zoveel genoemde en geroemde trainers hier, nu bereikt.
Helemaal niets, 2 onderaan in de JL en eentje als ballenjongen in Zeist.
Sentimenten horen thuis op een forum voor haak en brei clubjes.
Nu moet ik zeggen dat een heel stel hier daar ook beter heen kunnen gaan.
Elke minuut dat deze man hier is een uur te lang.
Ik wil Okkie Trooy toch nog een goed weekend toewensen en met hem hopen dat Amsterdam vanmiddag wint