Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marinus Dijkhuizen

Gestart door Stiens, mei 09, 2017, 12:06:32

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

zeewolde

Maandagavond forumavond. Zal alles wel rechtgeluld worden wat krom is.

Bernardo

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 22:04:14
Maandagavond forumavond. Zal alles wel rechtgeluld worden wat krom is.

Zou lachwekkend zijn als hij dan nog trainer is. Einde verhaal.

EdsjeSCC

Knappe 2 punten uit 5 thuiswedstrijden. Ook echte toppers op bezoek gehad

JeJe

TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus

Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie

Destroyer

Citaat van: JeJe op oktober 27, 2017, 22:14:03
TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus

Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie
:rodekaart dat is geen club liefde kerel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: JeJe op oktober 27, 2017, 22:14:03
TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus

Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie
welterusten Koos...

zeewolde

Citaat van: JeJe op oktober 27, 2017, 22:14:03
TOP trainer, beter hebben we nog nooit gehad
Sterkte allemaal
Ik leef met jullie mee, maar niet heus

Gooi mijn account aub weg, ik wil geen supporter meer zijn van deze club met deze technische staf en Directie
ontzettende lul dat je bent. Je zou je niet meer melden. Kut dkv-er

Bernardo

Maar snel regelen dit Dokkummer.

Voorstopper

 :rodekaart voor de trainer, wat een lul. Opzouten. Tijd voor Sipke..

Montana

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2017, 22:04:14
Maandagavond forumavond. Zal alles wel rechtgeluld worden wat krom is.

Dinsdagavond 19.00 uur ?

ruubmac

Ik denk niet dat een andere trainer hier wel wat mee kan hoor.. wat heeft men dit onderschat zeg...

zeewolde

Citaat van: Montana op oktober 27, 2017, 22:29:27
Dinsdagavond 19.00 uur ?
sorry, had het verkeerd gelezen

Noordcambuur

Deze trainer snapt er helemaal niks van flikker deze man eruit :y

Nogmaals rot op anders moeten wij het doen dinsdag.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2017, 22:35:27
Deze trainer snapt er helemaal niks van flikker deze man eruit :y

Nogmaals rot op anders moeten wij het doen dinsdag.

Nogmaals, wat stel je voor?
Area 58