Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Oss 1-3

Gestart door Montana, oktober 09, 2017, 14:39:06

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op oktober 14, 2017, 11:02:34
dat zijn dus vd laan en smeets maar ja die zitten alleen maar op de bank
omdat ze wat mondiger zijn  dan anderen en ja dat pikken de trainers niet
natuurlijk want ze weten alles zo goed die vinden barto en peersman echte
team spelers maar die 2 kenne nou juist helemaal niks met een bal want hest
er dan aan. en wat zegt de ts dan ja peersman kan verdedigend wel goed koppen
kansloos zulke uitspraken toch.

boerlage krijgt de kans omdat ie jong is nou doe dat met roberta dan ook maar.
Over Robertha ben ik het helemaal met je eens. Maar om zo slecht over Barto te praten vind ik schandalig! Barto is een spits die je er de laatste 20 minuten in moet zetten, dat wij zon domme trainer hebben die hem in de basis zet kan hij niks aan doen en nog doet ie zijn stinkende best! Lekker makkelijk om Barto de schuld te geven! Wat die jonge allemaal wel niet heeft gedaan voor onze club. Een beetje respect zou toch wel op zijn plaats zijn dacht ik!

denistel

goed lezen he ik zeg dat barto niks met een bal kan en dat ie verdiensten
voor de club heeft is wel zeker en heb ik wel respect voor maar daarom hoort
ie toch niet inde basis en dat zeg je zelf ook al.

Bankzitter

Er is geen echte "10" en van de drie spitsen voldoet alleen Kallon, maar die kan het niet alleen natuurlijk. Misschien moet je dan ook geen ""dominant, aanvallend voetbal" met 4-3-3 willen spelen, als je dan drie matige aanvallers het veld instuurt en daarvoor een paar prima spelers op de bank moet houden.

En dat verhaal met "overlappende backs"gaat ook niet lukken als Kallon aan de lijn plakt aan de kant van v Deelen, terwijl aan de andere kant Mathieu zwerft en Peersman de opkomende back is. v Deelen heeft juist een speler voor zich nodig die naar binnentrekt en Peersman mag de middenlijn niet over (dan kun je daar beter Houtkoop laten rennen bij gebrek aan beter).

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 14, 2017, 10:37:57
Dit is gewoon een comedy wees eerlijk. Vroeger had je tenminste nog echte supporters die lieten weten het niet langer te pikken. Nu denkt iedereen aan zijn eigen hachje want een politie agent zal je maar boos aankijken. Tegenwoordig heeft de liefde voor Cambuur een grens, dat noemden we vroegen huhuveen supporters.
Ja inderdaad vroegen had je "supporters" die bestormden de bestuurskamer of wilden een trainer te lijf gaan. Als je dat bedoeld, heb je volkomen gelijk. Want die supporters heeft het bestuur god zij dank buiten het stadion weten te krijgen.
Als je bedoeld dat supporters met spandoeken en spreekkoren hun ongenoegen liet blijken, os het gelijk aan jou kant, want dat is de enige en juiste manier van je ongenoegen kenbaar maken.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 14, 2017, 10:56:01
nogmaals het voetbal onder maas was echt wel beter en kregen we elke wedstrijd 6 tot
8 goeie kansen en ja die gingen er niet in maar nu creeren we 3x niks.
Nou, gisteren toch 3 opgelegde kansen zien verkloten.

D.H.Skolten

#260
Citaat van: denistel op oktober 14, 2017, 11:21:41
goed lezen he ik zeg dat barto niks met een bal kan en dat ie verdiensten
voor de club heeft is wel zeker en heb ik wel respect voor maar daarom hoort
ie toch niet inde basis en dat zeg je zelf ook al.
Niet in de basis nee, maar als ie er de laatste 20 min in komt is ie altijd gevaarlijk en scoort vaak belangrijke goals. Elk seizoen weer denk ik dat het niets meer gaat worden met m en elk seizoen verbaast ie mij/ons weer. Ik heb zoveel respect voor deze man! Dus om te zeggen dat ie niks met een bal kan vind ik persoonlijk getuigen van (te) weinig respect.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 14, 2017, 11:14:41
Over Robertha ben ik het helemaal met je eens. Maar om zo slecht over Barto te praten vind ik schandalig! Barto is een spits die je er de laatste 20 minuten in moet zetten, dat wij zon domme trainer hebben die hem in de basis zet kan hij niks aan doen en nog doet ie zijn stinkende best! Lekker makkelijk om Barto de schuld te geven! Wat die jonge allemaal wel niet heeft gedaan voor onze club. Een beetje respect zou toch wel op zijn plaats zijn dacht ik!
Bin ik ut toch un keer roerend met dei eens Skolten.

Yellow Army

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 14, 2017, 11:28:08
Niet in de basis nee, maar als ie er de laatste 20 min in komt is ie altijd gevaarlijk en scoort vaak belangrijke goals. Elk seizoen weer denk ik dat het niets meer gaat worden met m en elk seizoen verbaast ie mij/ons weer. Ik heb zoveel respect voor deze man! Dus om te zeggen dat ie niks met een bal kan vind ik persoonlijk getuigen van (te) weinig respect.

Eens
Area 58

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2017, 11:29:50
Bin ik ut toch un keer roerend met dei eens Skolten.
Gaat de goeie kant op. lol

De Gast

Maar wat als de trainer geen alternatief heeft? Als je hem er in zet is het niet goed en als je hem er niet in zet is het ook niet goed.

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2017, 11:26:30
Ja inderdaad vroegen had je "supporters" die bestormden de bestuurskamer of wilden een trainer te lijf gaan. Als je dat bedoeld, heb je volkomen gelijk. Want die supporters heeft het bestuur god zij dank buiten het stadion weten te krijgen.
Als je bedoeld dat supporters met spandoeken en spreekkoren hun ongenoegen liet blijken, os het gelijk aan jou kant, want dat is de enige en juiste manier van je ongenoegen kenbaar maken.
Ik heb het niet over 4/5 jaar geleden maar over minstens 16 jaar geleden en ik bedoel dat we duidelijker lieten merken als we doorhadden dat we richting de afgrond gingen. Soms moet je een bepaalde druk opvoeren om te redden wat je lief is.

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op oktober 14, 2017, 11:36:27
Maar wat als de trainer geen alternatief heeft? Als je hem er in zet is het niet goed en als je hem er niet in zet is het ook niet goed.
heb je het over Barto? je kan Robertha er toch inzetten?

okkele

Citaat van: denistel op oktober 14, 2017, 11:02:34
dat zijn dus vd laan en smeets maar ja die zitten alleen maar op de bank
omdat ze wat mondiger zijn  dan anderen en ja dat pikken de trainers niet
natuurlijk want ze weten alles zo goed die vinden barto en peersman echte
team spelers maar die 2 kenne nou juist helemaal niks met een bal want hest
er dan aan. en wat zegt de ts dan ja peersman kan verdedigend wel goed koppen
kansloos zulke uitspraken toch.

boerlage krijgt de kans omdat ie jong is nou doe dat met roberta dan ook maar.
nee jonguh,nou zit je weer te stoken.
ze zitten niet op de bank omdat ze een grote bek hebben maar een grote reet.
je noemt zelf al de corners van sjokkende smeets,dat is minstens zo slecht als onze keeper.
en vd laan is er vast nog niet klaar voor.

wat roberta betreft heb je gelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

D.H.Skolten

Ik heb een hekel aan trainers die alleen kijken naar hoe iemand het op de training doet. Op de training heb je niet dezelfde druk als in een echte wedstrijd. Dat is net als het nederlandse elftal, ik wist allang dat Nederland van Zweden zou gaan winnen omdat het toch nergens meer om ging. Als de wedstrijd tegen Oss een oefenwedstrijd was geweest hadden we gewonnen, weet ik zeker. Dat heeft alles te maken met karakter, Boerlage is waarschijnlijk de beste op de training en daar houdt Dijkhuizen zich aan vast. Hij kijkt niet naar het grote plaatje omdat ie gewoon geen goede trainer is.

denistel

Citaat van: okkele op oktober 14, 2017, 11:49:10
nee jonguh,nou zit je weer te stoken.
ze zitten niet op de bank omdat ze een grote bek hebben maar een grote reet.
je noemt zelf al de corners van sjokkende smeets,dat is minstens zo slecht als onze keeper.
en vd laan is er vast nog niet klaar voor.

wat roberta betreft heb je gelijk.

te stoken?? gaat toch om spelers die wat meer power kenne geven.
en vd laan is wel klaar voor maar krijgt gewoon de kans niet zo is het
en niet anders. smeets blijft zeker twijfel maar ja bij 8 van de 11 die
er gister in stonden is die twijfel even groot bij mij.