Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Agy

#1
Citaat van: De Gast op april 25, 2026, 10:16:41
Waarom moest de ME er nou bij Noord aan te pas komen  :?

Omdat die lieve jongens van Noord achter Oost de politie met fietsen stond te bekogelen en omdat ze de eigen supporters (waaronder kinderen) stonden te intimideren.
#2
Selectie en Technische staf / Re: Daan Visser
september 30, 2025, 15:24:30
Citaat van: mario op september 30, 2025, 11:10:20
Vullen we nu iets in zonder officiele reactie van speler of club?

Via de offici?le kanalen zul je voorlopig niet veel gaan horen i.v.m. de wet op de privacy.
Echter volgens ervaringsdeskundigen is het wel degelijk een gescheurde kruisband en daar staat 9 tot 12 maanden voor.
#3
Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 22:07:05
Je hebt er niks achter zitten dus je zal het met Souren moeten doen

En dat geeft niet, viel idd slecht in maar heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld, komt goed.
#5
Ach het gaat er helemaal niet om wie beter is maar vooral om de kwaliteiten die Diemers worden toebedeelt maar hij juist (en dit elftal) ontberen. En dat is creativiteit, het spel versnellen en weer temporiseren, snel verleggen, open draaien en kantelen, alla Maulun in zijn goede tijd, iets wat hij met zijn trap zou moeten kunnen maar helaas zelden laat zien. Hij mag voor mij zekers blijven maar niet ten koste van alles, zoals Destroyer al aangeeft is hij een speler van dik in de 30 waar je geen cent meer aan verdient. Zal elk jaar ietsje blessuregevoeliger worden en voor zijn salaris kun je heus wel iemand halen die wel creativiteit toevoegt. Het liefste zou ik zo iemand samen met Diemers zien spelen maar nogmaals niet ten koste van alles.
#6
Lang verhaal kort Diemers is gewoon een postbode voetballer. Waarbij hij altijd in een duel komt (en vroeger won) en op de grond ligt. Even los van dat de scheids altijd twijfelachtig in zijn voordeel fluit werkt het alleen maar vertragend. Nooit draait hij snel open naar de andere zijde om te kantelen, dat ziet hij gewoon niet. Hij mag voor mij blijven maar voor zijn salaris heb je ook twee hele leuke andere spelers.
#7
Algemeen / Re: Financiƫn
februari 26, 2025, 13:07:00
Citaat van: Lore op februari 26, 2025, 12:50:17
Nou, iets meer nuance is wel op zijn plaats. Er is zeker wel reden tot zorg, want de verhouding schuld ten opzichte van het eigen vermogen is ontploft. Dit zorgt ervoor dat het nu veel lastiger is om nieuw vreemd vermogen aan te trekken (alhoewel dat voor een bvo altijd al heel lastig is.

De omzet moet dus veel verder omhoog en er mag nu eventjes helemaal niets mis gaan.

Dit wist Cambuur natuurlijk vooraf ook al, maar is wel het realistische verhaal over waar wij nu staan

Wis je toch allemaal al?
En hoe ze dit gaan oplossen (omzet verhogen) staat niet alleen in het beleidsplan maar is toch al zo vaak gecommuniceerd.
Nu de rust is wedergekeerd moet de LC weer even met de strontlepel.....  :R
#8
Algemeen / Re: Financiƫn
februari 26, 2025, 12:38:08
Citaat van: michello op februari 26, 2025, 11:12:16
Ik kan niet alles plaatsen.. Ik krijg steeds vaker een ?databasefout melding? een stuk van het artikel lukt wel.

Geeft niets, staat toch niks nuttigs in.

Reden tot zorg: >> Nee.
Reden van ongezonde status: >> Gegroeid vreemd vermogen.
Note: >> De KNVB maakt (terecht) geen verschil of dit vreemde vermogen uitstaat bij een schimmige Chinese constructie of zoals dat met dhr Kooi/gemeente Lwd is gegaan/gaat.
Lang verhaal kort: >> Wederom typische stemmingmakerij door het LC.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 26, 2025, 11:31:08
Citaat van: Vlampiep op januari 25, 2025, 20:19:37
Jammer dat Henk niet erkende dat zijn wissels meer onbalans gaf dan stootkracht.

Bij ESPN doet hij dat wel, mede door omzettingen bij Eindhoven pakte het verkeerd uit. Na de 2e blunder werd het een vechtwedstrijd en daar was Eindhoven beter in.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 15, 2025, 21:47:46
Citaat van: Bankzitter op januari 15, 2025, 21:42:06
Volgens mij is het heel eenvoudig: De Jong verlenegn met assistenten Burghout en vd Weij..en als die hun papieren hebben , dan kan een van die hoofdtrainer worden en met de Jong in een andere rol binnen de club als klankbord/mentor op de achtergrond.
Dat is continuiteit.

Amen..
#11
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 15, 2025, 21:04:51
We wachten het af maar mijn signalen zijn anders. Duidelijk is dat de club in de toekomst een andere (modernere) koers wil varen. Men is er alleen nog niet uit wanneer en hoe de omslag te bewerkstelligen. Anders gezegd hoe lang gaan ze nog door met Henk.
#12
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 15, 2025, 20:52:19
Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 20:35:04
Aannames... En het is maar net wat je wil horen.. Ik weet uit betrouwbare bron dat er begin februari wordt gesproken.

Heb je niet gezien wat Bert op Facebook zette na de verlies partij tegen Emmen? En jammer dat je alleen reageert op het 2e gedeelte en niet wat er letterlijk door de heren is gezegd, en daar is het begrip #praten over verlenging# niet gevallen. En ja er is inmiddels een gesprek gepland maar wat daarvan de insteek is weten we dus niet, dat weet Henk zelf ook niet.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
januari 15, 2025, 20:23:34
Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 18:01:22
Wat valt het bestuur te verwijten? Er is gezegd dat er gesproken wordt over verlenging, dus de intentie is er van beide kanten...

Dat is helemaal niet gezegd, zowel Ard (Hertenkamp) als Lars (Sportcast) geven aan eerst een profiel op te stellen en daar een trainer bij te zoeken. Dat kan Henk zijn maar ook niet, dat is wat er letterlijk gezegd is. En druk met het stadion is kull, juist het aanstellen van een trainer zou rust geven. Tel daarbij op dat vdZee en vdBrink het niet zien zitten in Henk en dat Kooi in zijn transitie (overigens geen termijn genoemd) graag naar een modernere trainer wil, dan weet je wel genoeg lijkt mij.
#14
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2024, 21:36:45
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.

Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.
#15
Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 21:50:27
wat ik al zei de visie van de club jonge spelers en jonge trainers voor de
toekomst als je daar nu wat anders in gaat doen dan heeft visie ook geen zin.

En dat is prima hoor maar dan moet je als club daar niet alleen Henk voor op laten draaien als het dan tegenvalt.