Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 12:18:12
Kan er naast zitten, maar de contacten tussen Harrie en Ype lijken mij ook niet bevorderlijk wat betreft het verlengen van Henk zijn contract.
Kan iets te maken hebben met het verrekenen van een oude openstaande "rekening".
Je zit er volledig naast. Harry en Ype zijn geen vrienden. Integendeel.

Vlampiep

#4141
Citaat van: Stiens op januari 15, 2025, 16:50:29
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1250553/henk-de-jong-lijkt-te-moeten-vertrekken-bij-sc-cambuur-dit-is-niet-chic.html
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2025/01/sc-cambuur-trainer-henk-de-jong-vertrekt-na-dit-seizoen-meldt-omrop-fryslan
Inmiddels pakken steeds meer voetbalsites het 'nieuws' over Henk op.
Zorgt alleen maar voor onrust. Geert van Tuinen bedankt  :wall
Geert doet gewoon zijn werk als journalist. Het bestuur daartegen hierin wel wat te verwijten.

Vlampiep

Citaat van: Delamere op januari 15, 2025, 17:33:31
Je zit er volledig naast. Harry en Ype zijn geen vrienden. Integendeel.
Dan heb ik waarschijnlijk de dingen niet goed mee gekregen.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 17:56:32
Geert doet gewoon zijn werk als journalist. Het bestuur daartegen is hierin alles te verwijten.
Wat valt het bestuur te verwijten? Er is gezegd dat er gesproken wordt over verlenging, dus de intentie is er van beide kanten...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Geert v Tuinen heeft het over een onderbuik gevoel en "iets wat hij off the record hoort".
Flinterdun dus, net als eerder dat verhaal dat Sandor weer terugkwam.

Er lijkt mij geen enkele reden om niet te verlengen met Henk. Waarom zou je een minder ervaren trainer aanstellen die na 3 wedstrijden niet winnen alweer in grote problemen hier gaat komen... .

Het enige wat het bestuur te verwijten kan, is teveel in managers-taal spreken en te weinig oog voor de onrust die dat veroorzaakt als je zo vaag blijft.


Lore

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat het bestuur prima met Henk communiceert over wanneer zij in gesprek gaan en dat de halve Cambuurwereld nu gewoon gek wordt om helemaal niets.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op januari 15, 2025, 18:11:50
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen zijn dat het bestuur prima met Henk communiceert over wanneer zij in gesprek gaan en dat de halve Cambuurwereld nu gewoon gek wordt om helemaal niets.
Die afspraak staat al..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

#4147
Citaat van: Vlampiep op januari 15, 2025, 17:56:32
Geert doet gewoon zijn werk als journalist. Het bestuur daartegen hierin wel wat te verwijten.

Geert doet gewoon zijn werk? Hou toch op.

Volgens mij moet je als journalist onderzoek doen, bronnen benaderen en verifi?ren. Als je het 90% zeker weet kun je iets roepen.

Ik wist direct vanuit de kant van Sandor al te vertellen dat er helemaal niks van waar was.
Het is gewoon een lul eerste klas door dit soort onjuistheden openlijk de wereld in te slingeren.

En ik kan je ook zeggen dat ze op de club not amused zijn met Geert zijn verhaal en de onrust die het veroorzaakt.
Ik verwacht dat Henk hier morgen gelijk korte metten mee gaat maken tijdens zijn werkelijkse interview.  :gelekaart

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 18:13:35
Die afspraak staat al..

Dan moeten wij gewoon afwachten. Misschien is het een storm in een glas water!

Grijskijkert

Citaat van: Lore op januari 15, 2025, 18:55:54
Dan moeten wij gewoon afwachten. Misschien is het een storm in een glas water!
100% ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Rustig afwachten wat er gebeurt, we horen het vanzelf. Ik ben een voorstander van een frisse wind en vind het voetbal al tijden matig.
Maar daarin sta ik vrijwel alleen ben ik bang, als ik het zo wat lees hier zijn we als club redeloos verloren zonder Henk en is er geen enkele trainer die het beter zou kunnen doen.

Lore

Citaat van: Harry L. op januari 15, 2025, 19:35:44
Rustig afwachten wat er gebeurt, we horen het vanzelf. Ik ben een voorstander van een frisse wind en vind het voetbal al tijden matig.
Maar daarin sta ik vrijwel alleen ben ik bang, als ik het zo wat lees hier zijn we als club redeloos verloren zonder Henk en is er geen enkele trainer die het beter zou kunnen doen.

Ik vind de taak van een directie om strategie uit te voeren en risico?s hierbij te verminderen. Vanuit dat perspectief zou het raar zijn om Henk te vervangen.

Er is gesproken over een plan waarbij aan een selectie wordt gebouwd die in drie jaar kan promoveren. Dit is het eerste jaar en wij liggen dan niet achter op het plan. Dus zou je zeker moeten weten dat het beter gaat met een ander en die garantie heb je niet. Dus lijkt mij er weinig reden om onrust en risico met betrekking tot je strategisch plan te creeeren.

PePe

Citaat van: Grijskijkert op januari 15, 2025, 18:13:35
Die afspraak staat al..

Nu zeker, door de ontstaande onrust?

Grijskijkert

Citaat van: PePe op januari 15, 2025, 19:48:35
Nu zeker, door de ontstaande onrust?
Nee, stond al sinds vorig jaar..
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Lore op januari 15, 2025, 19:43:35
Ik vind de taak van een directie om strategie uit te voeren en risico?s hierbij te verminderen. Vanuit dat perspectief zou het raar zijn om Henk te vervangen.

Er is gesproken over een plan waarbij aan een selectie wordt gebouwd die in drie jaar kan promoveren. Dit is het eerste jaar en wij liggen dan niet achter op het plan. Dus zou je zeker moeten weten dat het beter gaat met een ander en die garantie heb je niet. Dus lijkt mij er weinig reden om onrust en risico met betrekking tot je strategisch plan te creeeren.

Garanties heb je nooit dat een ander het beter doet, andersom is dat hetzelfde. In een meerjarenplan kun je wat mij betreft geen trainers en spelers meenemen. Hooguit een profiel (systeem, speelstijl etc.)