Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Hoekieom

#1
Spelers als Dogan komen hier echt niet. Toppers gaan we ook echt niet halen. We wachten maar rustig af. Maar nooit weer zo'n seizoen als afgelopen jaar. Ben ook regelmatig in de BC na een wedstrijd maar daar was het niet druk en zeker niet gezellig. En wat een ellende soms, tijden wachten op je biertje want dan was de tap weer leeg. Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.
#2
Pool / Re: Pool Eindhovense - Cambuur 19-04-2019
april 19, 2019, 10:20:57
4-2(2-0)
4x :gelekaart
#3
1-1(0-0) :|
#4
Pool / Re: Pool Jong Ajax - SC Cambuur 1-4-2019
april 01, 2019, 17:19:47
Helaas 3-0. Kan er niks anders van maken na afgelopen vrijdag.
#5
Zie liever Gerald weer als AD. Is voor de organisatie ook beter |:)
#6
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
februari 23, 2019, 10:43:44
Van der Belt nooit wegdoen. Heeft heel veel voor de club gedaan in positieve zin. Ard de Graaf heb ik niks mee. Die heeft zijn lievertjes op de werkvloer maar voert weinig uit.  Liever van der Belt als AD.
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-dordrecht.
februari 19, 2019, 16:41:03
Zal je het beleven. Uit waren we kansloos. Meestal komen de clubs die in een dip zitten er tegen Cambuur weer uit. Hoop echt op een overwinning maar vrees het ergste.
#8
Pool / Re: Pool SC Cambuur - NEC 8-2-2019
februari 06, 2019, 14:36:18
(0-1)
Uitslag 1-3

5x :gelekaart
#9
Pool / Re: Pool Jong PSV = SC Cambuur 10-12-2018
december 05, 2018, 17:52:36
3-0
4x :gelekaart
#10
Wedstrijden / Re: Jong psv-cambuur
december 03, 2018, 16:58:42
Zijn ze woensdag en donderdag ook nog eens vrij. Laat ze godverdomme gaan trainen na die wanprestatie van afgelopen vrijdag. Aanpakken die voetballers.
#11
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Eindhoven 30-11-18
november 30, 2018, 07:41:37
1-2
Roberta
6xgeel.
#12
Citaat van: DayDreamer op juli 11, 2018, 16:43:15
Er is helaas geen geld bij de club, waar alles is gebleven van die transfers de laatste jaren is mij een raadsel.
Maar de jongens die nu gehaald zijn, kunnen nooit niet heel duur zijn, meesten zijn allemaal jonkjes die zich nog moeten bewijzen.

Maar op kantoor is er ook gesneden in de kosten, de veiligheidsmanager is bijvoorbeeld van een full dienstverband naar een 10 uur werkweek gegaan


Intern rommelt het behoorlijk.


#13
Volgens mij speelt het 2e 11tal donderdag om 15.00 uur in het stadion. Ze strijden voor een plek in de 1/2 finale voor de beker tegen NEC. Wel knap dat ze zover zijn gekomen. Helaas kan ik er niet bij zijn qua afstand en werk. Wie bedenkt nu zo'n tijdstip. Hoop dat ze doorgaan in de beker. In de competitie doen ze het gewoon geweldig.
#14
Jim zegge wel dat Rossie een slechte CV had. Maar voordat Boere bij Oss(eerst Eindhoven) kwam scoorde die ook maar zelden. Juist bij Oss werd hij beter omdat hij vertrouwen kreeg en Topscorer van de Jupilair werd. Mijn indruk van Rossi was goed. O.a tegen Go Ahead was hij de man die een penalty miste, maar ook een assist gaf en zelf 2x scoorde. Ik hoop echt dat hij er weer staat. Hier gaan we echt nog wel veel plezier van krijgen.
#15
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
november 02, 2017, 19:12:42
ID vlampiep. Dat doet Denistel alleen maar op het internet. Beetje schreeuwen en zeggen dat hij vanalles hoort. Maar in een zaal met anderen zal hij dat niet zeggen.