Spelers als Dogan komen hier echt niet. Toppers gaan we ook echt niet halen. We wachten maar rustig af. Maar nooit weer zo'n seizoen als afgelopen jaar. Ben ook regelmatig in de BC na een wedstrijd maar daar was het niet druk en zeker niet gezellig. En wat een ellende soms, tijden wachten op je biertje want dan was de tap weer leeg. Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.