Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 23, 2019, 08:17:22
Ik zou het iets anders verwoorden maar ben het er wel mee eens ;)

Niet alleen het veld op met lef, zelfbewustzijn en trots, maar ook in de bestuurskamer. As ze voor Mous komen, dan niet onder de marktwaarde laten gaan. Durf te investeren en niet je al er bij neerleggen dat het gat met Sparta , N.E.C. te groot is. Niet laten afbluffen in onderhandelingen door zielloze clubs als Den Bosch en Almere.

Ja, we moeten een schuld aflossen maar die is al in recordtempo teruggebracht
En er is geld voor het stadion nodig, maar dat mag nooit ten koste gaan van het voetbal.
Niet roekeloos geld uitgeven maar wel met meer durf en visie... continue de handrem erop heeft sportief slecht uitgepakt de laatste jaren.

In de periode dat wij gepromoveerd zijn en ons twee keer handhaafden had Cambuur nu juist financieel de handrem er op in tegenstelling tot de laatste jaren met Rietstra, waarin er veel kon. Toen promoveerden wij niet. Natuurlijk is geld belangrijk, maar stabiel beleid is dat ook.

In mijn ogen is de directie nu juist op dat gebeid wel goed bezig (met wat op- en aanmerkingen). De schuld is ook niet in recordtempo afgelost, maar door goed op de centen te letten. Het lijkt mij erg onverstandig om nu ineens geld uit te gaan geven.

Kleine notitie: gebaseerd op de laatste cijfers van Cambuur ende opmerkingen van de directie ga ik voor dit jaar uit van een operationeel verlies, want waarschijnlijk niet gecompenseerd kan worden door transfers. Kortom: te veel geld uitgegeven, en de selectie is daar zeker niet naar.

justremco

Volgens mij krijgen we komend seizoen ook weer minder tv inkomsten etc, want we krijgen geen degradatie vergoeding meer

PePe

In de voetballerij weet je nooit of investeringen, een rendement gaan opleveren.
Als je winst hebt gemaakt, dan kun je het pas gaan investeren.

Hoekieom

Zie liever Gerald weer als AD. Is voor de organisatie ook beter |:)

PePe

Citaat van: Hoekieom op maart 25, 2019, 17:17:19
Zie liever Gerald weer als AD. Is voor de organisatie ook beter |:)

Je bent niet de enigste die er zo over denkt!!

De Gast

Door velen bewierookt maar qua stadiondossier nooit concreet aangeven hoe we er voor staan. Ja als de stekker er twee keer dreigt uit getrokken te worden horen we wat. Al 2,5 jaar wordt de verwachting gewekt dat het stadion er komt maar blijkbaar zijn er genoeg losse eindjes waardoor dit helemaal niet zeker is. Communiceer eens wat beter rondom dit project zou ik zeggen.

Collingwood

Gerard Bos
@GerardBos
UPDATE: Van den Belt weten te bereiken op Aruba: die laat weten dat hij bij Cambuur blijft.
Kalmte alleen kan u redden.

Drumfather SCC

Prachtig nieuws!
Niets ten nadele van YS; Hij heeft ook goede dingen gedaan maar hij is niet de geschikte persoon en al helemaal niet in deze fase!

Had zn vastgoed-expertise wel op het stadionplan willen zien overigens

Maar met Ard en Gerald is de club nu meer gebaat met het oog op het sportieve
Ik hoop dat ze het stadion samen met BGDD en Van Wijnen kunnen glad strijken

Bankzitter

Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 17:07:59
Door velen bewierookt maar qua stadiondossier nooit concreet aangeven hoe we er voor staan. Ja als de stekker er twee keer dreigt uit getrokken te worden horen we wat. Al 2,5 jaar wordt de verwachting gewekt dat het stadion er komt maar blijkbaar zijn er genoeg losse eindjes waardoor dit helemaal niet zeker is. Communiceer eens wat beter rondom dit project zou ik zeggen.

Hoe had vd Belt precies kunnen voorzien dat bioscopen ed. investeringen gingen uitstellen door de Corona-crisis?

Collingwood

Onder leiding van Van den Belt heeft de club enorme financiële en (twee keer) sportieve stappen voorwaarts gezet. Voor zover ik het kan beoordelen is in het stadiondossier Cambuur niet de partij waar het fout gaat en ook niet de machtsfactor die de rest de juiste kant op kan dwingen. Veel te kort door de bocht om Van den Belt hier de schuld van te geven lijkt mij.

Je moet natuurlijk eigenlijk alle ins en outs kennen om echt een mening te hebben, maar van een afstandje gezien kan ik alleen maar waardering hebben voor het werk van Van den Belt.

Hiermee zeg ik trouwens niks over Ype Smid, want die heeft in bovenstaande ook duidelijk zijn aandeel gehad. Maar ook in het stadiondossier. Hij vertrok in 2018 en het is echt niet zo dat daarvoor alles op rolletjes liep en het proces in één rechte lijn naar boven ging. Volgens mij kun je hier van niemand wonderen verwachten en ben je altijd mede-afhankelijk van andere partijen.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Ik heb het enkel over de communicatie. Het nieuwe stadion wordt gebracht als zijnde een voldongen feit maar vaak na een periode van te lange stilte barst er weer een bom.

vialli

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2020, 17:24:38
Hoe had vd Belt precies kunnen voorzien dat bioscopen ed. investeringen gingen uitstellen door de Corona-crisis?
Daar is de ellende al mee begonnen om die bioscoop toe te staan tussen de harmonie en het gerechtshof door ene Deinum PVDA. Hij had dat moeten voorkomen en doorsturen naar het WTC.

Lore

Citaat van: vialli op november 29, 2020, 12:39:51
Daar is de ellende al mee begonnen om die bioscoop toe te staan tussen de harmonie en het gerechtshof door ene Deinum PVDA. Hij had dat moeten voorkomen en doorsturen naar het WTC.

Als je vanuit het belang van Cambuur denkt wel, maar ik denk dat de binnenstad een andere mening heeft


Bob Paisley

Opvallend is wel het laatste stukje..
Hij wil graag blijven maar het machtsgevecht aan de top moet opgelost worden
Hier maak ik uit op dat het toch nog niet helemaal opgelost is..