Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Hoekieom

Spelers als Dogan komen hier echt niet. Toppers gaan we ook echt niet halen. We wachten maar rustig af. Maar nooit weer zo'n seizoen als afgelopen jaar. Ben ook regelmatig in de BC na een wedstrijd maar daar was het niet druk en zeker niet gezellig. En wat een ellende soms, tijden wachten op je biertje want dan was de tap weer leeg. Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.

Zwolsecambuurfan

Citaat van: Hoekieom op juni 27, 2019, 16:59:16
Spelers als Dogan komen hier echt niet. Toppers gaan we ook echt niet halen. We wachten maar rustig af. Maar nooit weer zo'n seizoen als afgelopen jaar. Ben ook regelmatig in de BC na een wedstrijd maar daar was het niet druk en zeker niet gezellig. En wat een ellende soms, tijden wachten op je biertje want dan was de tap weer leeg. Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.


Zoals Sandor vd Heide al zei: 'Liever 8ste met mooi voetbal, dan 6e met lelijk voetbal'

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hoekieom op juni 27, 2019, 16:59:16
Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.

:_schater :_schater
Terecht opmerking hoor  :proost :proost :proost
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: Hoekieom op juni 27, 2019, 16:59:16
Spelers als Dogan komen hier echt niet. Toppers gaan we ook echt niet halen. We wachten maar rustig af. Maar nooit weer zo'n seizoen als afgelopen jaar. Ben ook regelmatig in de BC na een wedstrijd maar daar was het niet druk en zeker niet gezellig. En wat een ellende soms, tijden wachten op je biertje want dan was de tap weer leeg. Had je een kutwedstrijd gezien, was er ook nog een x geen bier. Dat soort avonden wil ik nooit weer meemaken.

Ze verkopen ook flessen bier toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

wagen306

Misschien is die Belgische keeper wel wat. En die jongens van Jong AZ hebben potentie toch.

justremco

Citaat van: wagen306 op juni 27, 2019, 21:34:10
Misschien is die Belgische keeper wel wat. En die jongens van Jong AZ hebben potentie toch.

Afgaande op de beschikbare beelden kan ik me niet voorstellen dat die Belg hier gaat keepen...

Chipke

Citaat van: wagen306 op juni 27, 2019, 21:34:10
Misschien is die Belgische keeper wel wat. En die jongens van Jong AZ hebben potentie toch.

Tuurlijk hebben die potentie, maar er moet ook ervaring bij en dat gaat er echt nog wel komen.

666

Ik denk ook wel dat er goede spelers bijkomen op het einde, alleen denk ik dat het lastig is om 7+ spelers op het laatst toe te voegen. Als je daar op gokt kun je wel eens naast de pot pissen. Ik zou het wenselijk vinden als er een paar spelers eerder komen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Zoals Henk zei....
Tussen nu en twee weken komen er genoeg spelers vrij.
Die ervaring gaat er nog wel komen.

poelie-lwd

Johannes Kreidl ophalen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Citaat van: Chipke op juni 27, 2019, 21:45:39
Tuurlijk hebben die potentie, maar er moet ook ervaring bij en dat gaat er echt nog wel komen.

Zeker en hebben al samen hespeeld. Aan de andere kant speelt Jong AZ wel helemaal onderin. Die jongens moeten wel omringt worden door ervaring en niet door nog meer talenten. Goede 6 erbij, dan is het middenveld klaar.

speculeter

Maw Holla erbij en middenveld is in balans.

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 28, 2019, 08:25:02
Maw Holla erbij en middenveld is in balans.
typisch een speler die weer op de rit moet. Ben het met grijskijkert eens wb zijn laatste 2 seiz. Bij Denbosch zelfs een tijd bankzitter geweest. Oude nivo met geweldige trap ist een topper voor ons.