Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Neem je verlies en stap op

DK

Weg met deze man... staat als een dooie lul langs de kant.. straalt niks uit en dat brengt ie ook over op het team.. de verkeerde poppetjes steeds opstellen.. kan niet motiveren..  opzouten en snel svp

PePe

De doelstelling wordt niet gehaald, dus na disse weer een frisse.

Bernardo

Nu wegsturen heeft geen zin en kost alleen maar geld. Contract niet verlengen en afscheid nemen is het beste

okkele

Citaat van: DK op februari 23, 2019, 00:20:21
Weg met deze man... staat als een dooie lul langs de kant.. straalt niks uit en dat brengt ie ook over op het team.. de verkeerde poppetjes steeds opstellen.. kan niet motiveren..  opzouten en snel svp
wat kan hij nog veranderen aan de meisjes in het veld!!!!
noem jij de goeie "poppetjes"even dan?
ik zal je helpen,de bank :
vd beemt
bangura
jones
el ouazane?
den hoedt
steenvoorden (geblesseerd)
calor

toe maar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2019, 00:43:59
Nu wegsturen heeft geen zin en kost alleen maar geld. Contract niet verlengen en afscheid nemen is het beste
kost geld. Nu sponsors en veel supporters.Hij krijgt overigens nog steeds maandelijks een flinke duit van Twente

sunderland

Citaat van: okkele op februari 23, 2019, 00:55:42
wat kan hij nog veranderen aan de meisjes in het veld!!!!
noem jij de goeie "poppetjes"even dan?
ik zal je helpen,de bank :
vd beemt
bangura
jones
el ouazane?
den hoedt
steenvoorden (geblesseerd)
calor

toe maar.
toe maar okkele. Nou ik wil je wel melden dat vele trainers het beter zouden doen dan wat afhake presteert met deze selectie( sowieso wb voetbal opvatting)

sunderland

Citaat van: PePe op februari 23, 2019, 00:36:32
De doelstelling wordt niet gehaald, dus na disse weer een frisse.
ben zo bang dat ie ook nog blijft

Vlampiep

Citaat van: okkele op februari 23, 2019, 00:55:42
wat kan hij nog veranderen aan de meisjes in het veld!!!!
noem jij de goeie "poppetjes"even dan?
ik zal je helpen,de bank :
vd beemt
bangura
jones
el ouazane?
den hoedt
steenvoorden (geblesseerd)
calor
toe maar.
Nou ik zal het proberen.
Na de komst van Hake zijn spelers die redelijk waren volledig weggezakt.
Daarnaast heeft hij geen enkele speler beter laten voetballen.
Tactisch wekelijks er volledig naast.
Onbegrijpelijk wisselbeleid.
Samen met Foeke hebben deze twee de club naar een absoluut sportief dieptepunt weten te brengen.

AL

Opstelling van gisteren ook weer.
3 verdedigende middenvelders op 4 mans middenveld!!!
Waarom geen Jones?
Waarom Ciganiks 90 minuten blijven staan??
Conraad er af terwijl van hem nog af en toe dreiging kwam.

Hake out!!

Bankzitter

Dat zijn geen verdedigende middenvelders, daar missen ze de kwaliteiten voor. Ze zijn er wel vaak opgesteld door trainers die het verder ook niet meer weten.

De Gast

'Een voordeel is dat het niet slechter kan dan dit'.. weer een geweldig citaat van iemand die het ook allang niet meer weet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op februari 23, 2019, 08:34:01
Opstelling van gisteren ook weer.
3 verdedigende middenvelders op 4 mans middenveld!!!
Waarom geen Jones?
Waarom Ciganiks 90 minuten blijven staan??
Conraad er af terwijl van hem nog af en toe dreiging kwam.

Hake out!!

Die vond ik er méér dan terecht uit gaan! Leek soms dat hij wat last had, maar sjokte iig op een verschrikkelijke manier over het veld.

Niet dat ik veel van Jones verwacht, maar ben ook wel benieuwd waarom die niet speelde idd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Ronnie tng

Citaat van: Vlampiep op februari 23, 2019, 08:26:08
Nou ik zal het proberen.
Na de komst van Hake zijn spelers die redelijk waren volledig weggezakt.
Daarnaast heeft hij geen enkele speler beter laten voetballen.
Tactisch wekelijks er volledig naast.
Onbegrijpelijk wisselbeleid.
Samen met Foeke hebben deze twee de club naar een absoluut sportief dieptepunt weten te brengen.

Ik zeg beide maar weer op straat zetten. Deze topleiding weet dan vast wel weer een andere niet bij de club passende trainer of technisch directeur te halen.  :zucht

Begin eerst om een goede AD te zoeken. Ard of v/d Belt per direct weg, de andere richten op het stadion als laatste klus. Dan rustig kijken hoe we Foeke lozen en wellicht een geschikte vervanger vinden. Dan opzoek naar een trainer (Hake's contract loopt toch af)

De directie heeft destijds gewoon een slimme zet gedaan door te zeggen dat er een directeur bij moet, de nieuwe kop van jut om zelf uit de wind te blijven!!


Hoekieom

#884
Van der Belt nooit wegdoen. Heeft heel veel voor de club gedaan in positieve zin. Ard de Graaf heb ik niks mee. Die heeft zijn lievertjes op de werkvloer maar voert weinig uit.  Liever van der Belt als AD.