Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-dordrecht.

Gestart door speculeter, februari 19, 2019, 10:14:23

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Niks te verliezen.
Maar eens een aanvallende opstelling
En hopelijk eerste doelpunten van Sam Hendriks

Lore

Citaat van: speculeter op februari 19, 2019, 10:14:23
Niks te verliezen.
Maar eens een aanvallende opstelling
En hopelijk eerste doelpunten van Sam Hendriks

Niets te verliezen? Vol gas, want wij staan 1 plek achter een playoff plaats!

Hoekieom

Zal je het beleven. Uit waren we kansloos. Meestal komen de clubs die in een dip zitten er tegen Cambuur weer uit. Hoop echt op een overwinning maar vrees het ergste.

sunderland

Lui kenne helemaal niks.3 pnt zijn al binnen

V-man

3x op rij verliezen van die schapen mag echt niet!

De Gast

Ben benieuwd welke club het meest droevig voor de dag komt. Het zal er om spannen.

Treb

Ik heb gehoord dat we voorafgaand de wedstrijd een minuut stilte houden voor het dramatische spel van beide ploegen dit jaar.

speculeter

Hoe is het met de geblesseerden.
Trainen ze alweer mee?

michello

Nope. Er zijn alleen maar meer bijgekomen. Het zal voetballend weer een droevenis worden ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op februari 21, 2019, 11:55:01
Nope. Er zijn alleen maar meer bijgekomen. Het zal voetballend weer een droevenis worden ;(
Wie dan?
Henk, held, bedankt

Collingwood

#10
Steenvoorden en Jansen volgens OF en LC.

EDIT: Volgens Henk Albers is Steenvoorden nog een twijfelgeval, kan mogelijk spelen. Zo niet wordt hij vervangen door Mbende. Wie de vervanger wordt van Jansen is nog niet duidelijk, de keuze is tussen Schindler, Van den Beemt en Boerlage. Verder dezelfde opstelling als vorige week.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Ze willen niet meer voor deze trainer door het vuur.
Alle pijntjes voelen de spelers en dan maar weer ziek melden.
Trieste lui....oprotten met die gasten.
Er speelt veel meer wat wij denken.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op februari 21, 2019, 12:28:14
Ze willen niet meer voor deze trainer door het vuur.
Alle pijntjes voelen de spelers en dan maar weer ziek melden.
Trieste lui....oprotten met die gasten.
Er speelt veel meer wat wij denken.
wat denk je.Ze houden bovenin elkaar de hand boven het hoofd. Conraad zal wel weer spelen. De kans is groot dat ik mrgn de tijd kwijt ben en mooi binnen blijf :proost

okkele

Citaat van: Noordcambuur op februari 21, 2019, 12:28:14
Ze willen niet meer voor deze trainer door het vuur.
Alle pijntjes voelen de spelers en dan maar weer ziek melden.
Trieste lui....oprotten met die gasten.
Er speelt veel meer wat wij denken.
dit hebben de spelers jou verteld?
wat speelt er allemaal dan?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Naja met een half team win je nog van dord.