Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCC-J

#2
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
april 19, 2021, 19:59:03
Een aantal doen net of de bedreigingen een voldongen feit zijn..
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van een heel eng clubje mensen.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 30, 2020, 12:32:06
Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:29:17
Aannames, jij denkt dus echt dat er geen communicatie is tussen betrokkende? Henk ,Gerald, Ard en zo nog een paar anderen, hadden dit echt wel naar Ype gecommuniceerd.. Bos niet belangrijker maken dan hij niet is...

Geen aannames. Bestuur en RvC hadden allang duidelijk gemaakt dat ze het niet zagen zitten. Toch wilden ze het doorzetten.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 30, 2020, 12:25:19
Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:22:37
Dan was het intern opgelost zonder heisa..
absoluut niet, verder denk ik dat Collingwood het wel juist weergeeft. Overigens waren de gevolgen pas echt zichtbaar na het huidige seizoen. 
#5
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 28, 2020, 16:05:20
Jij denkt dat het alleen bij v/d Belt was gebleven?
#6
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 28, 2020, 14:09:56
Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 12:41:57
waarom jij wel dan? Het gaat intern niet goed dat is duidelijk.

Op stadion na gaat het juist heel goed.
Stadion is natuurlijk heel belangrijk maar dat probleem ligt toch echt bij de Limburgers
#7
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 28, 2020, 09:02:52
Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 08:55:12
Zijn Gerald en Ard heilig? Het stadiondossier is inmiddels een aanfluiting. Elke keer weer lijden we hier gezichtsverlies op. Het wachten is alleen nog op een definitieve streep er doorheen.

Nee, niemand is heilig. Maar het houdt niet op bij deze twee
#8
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 28, 2020, 08:46:17
Citaat van: speculeter op november 28, 2020, 08:35:27
Ype terug om met het nieuwe stadion bezig te gaan.
En als dat klaar is stapt hij weer uit
Als Gerald dan behouden blijft lijkt het een win/win situatie.

Geen optie. Iedereen onderschat hier echt het effect van een terugkeer
#9
Selectie en Technische staf / Re: Ype smid
november 28, 2020, 08:28:14
Daar denkt iedereen aan het eind van het seizoen wel anders over, wanneer de hele club leegloopt en alles wat er is op gebouwd de laatste jaren te niet wordt gedaan.
#10
Wedstrijden / Re: competitie )hervatting'
mei 14, 2020, 19:31:36
Citaat van: okkele op mei 14, 2020, 18:50:38
nou nee.
vanmiddag bij the saint geweest maar die dingen duren nog wel een week !
beetje slordig gepland.

Wat staat er als verzendatum?
#11
Wedstrijden / Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
februari 03, 2020, 21:17:58
Tot de 0-1 deed de helft van het uitvak niet mee
#12
Wedstrijden / Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
februari 01, 2020, 13:57:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:38:26
Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld  :_schater :_schater



Haha :_schater als je na 3x nog niet door hebt dat die jongens vooraan je niet horen dan loop je er toch even heen.  :_schater
#13
Wedstrijden / Re: N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)
februari 01, 2020, 11:00:21
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
loop dan naar die kienders toen en pak die vlag dan af je slappe drol.

Die "kienders" zijn er ten minste altijd.
#14
Wedstrijden / Re: TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)
januari 17, 2020, 11:14:45
Citaat van: Zuid1991 op januari 17, 2020, 07:31:19
Herhaling: bijna de helft van de clubs uit deze divisie speelt in zuiden des lands (afstand/werk/file/tijd).
Denk je dat n.a.c hier met een vol uitvak komt? Vorig jaar ook een klein uitvak van die club hier.

Oss is 2,5 rijden. Dus als je al niet even een half uur eerder uit werk kan haal je het nog. Er wordt te veel naar excuses gezocht. Want ook Almere zat de afgelopen jaren incl playoff niet vol. En met een beetje fanatisme ben je daar binnen een uur.
#15
Wedstrijden / Re: TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)
januari 16, 2020, 23:32:58
Citaat van: sunderland op januari 16, 2020, 17:54:19
is ook zo. Vroeger ging ik nog wel mee in de jaren 90. In de erediv ook wel. Nu op vrijdag is het gewoon klote en regels zijn vaak belachelijk.

Welke regels? De laatste tijd zien we steeds vaker autocombi en wisselen bij het uitvak. Dat is nagenoeg vrijvervoer.

We kloppen ons zelf altijd op de borst als het om sfeer gaat bij thuiswedstrijden en hoe groot onze fanatieke aanhang wel niet is. Maar als het om uitwedstrijden gaat ben je niveau Almere en Volendam.  Schandalig voor een club als Cambuur en een koploper!