Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:29:17
Aannames, jij denkt dus echt dat er geen communicatie is tussen betrokkende? Henk ,Gerald, Ard en zo nog een paar anderen, hadden dit echt wel naar Ype gecommuniceerd.. Bos niet belangrijker maken dan hij niet is...
Citaat van: Grijskijkert op november 30, 2020, 12:22:37absoluut niet, verder denk ik dat Collingwood het wel juist weergeeft. Overigens waren de gevolgen pas echt zichtbaar na het huidige seizoen.
Dan was het intern opgelost zonder heisa..
Citaat van: sunderland op november 28, 2020, 12:41:57
waarom jij wel dan? Het gaat intern niet goed dat is duidelijk.
Citaat van: De Gast op november 28, 2020, 08:55:12
Zijn Gerald en Ard heilig? Het stadiondossier is inmiddels een aanfluiting. Elke keer weer lijden we hier gezichtsverlies op. Het wachten is alleen nog op een definitieve streep er doorheen.
Citaat van: speculeter op november 28, 2020, 08:35:27
Ype terug om met het nieuwe stadion bezig te gaan.
En als dat klaar is stapt hij weer uit
Als Gerald dan behouden blijft lijkt het een win/win situatie.
Citaat van: okkele op mei 14, 2020, 18:50:38
nou nee.
vanmiddag bij the saint geweest maar die dingen duren nog wel een week !
beetje slordig gepland.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:38:26
Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld![]()
als je na 3x nog niet door hebt dat die jongens vooraan je niet horen dan loop je er toch even heen.
Citaat van: diekhuzen op februari 01, 2020, 07:04:38loop dan naar die kienders toen en pak die vlag dan af je slappe drol.
Eerst hele wedstrijd kijken en dan oordelen. Prima puntjes en jammer van die kienders die het zicht belemmeren met grote vlaggen..
Citaat van: Zuid1991 op januari 17, 2020, 07:31:19
Herhaling: bijna de helft van de clubs uit deze divisie speelt in zuiden des lands (afstand/werk/file/tijd).
Denk je dat n.a.c hier met een vol uitvak komt? Vorig jaar ook een klein uitvak van die club hier.
Citaat van: sunderland op januari 16, 2020, 17:54:19
is ook zo. Vroeger ging ik nog wel mee in de jaren 90. In de erediv ook wel. Nu op vrijdag is het gewoon klote en regels zijn vaak belachelijk.