Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Cor op april 19, 2021, 19:04:09
Beetje omgekeerde wereld jou redenatie. Ik vind het vreemd dat je iemand bedreigd, op welke manier dan ook. Het gevolg mag je iets van vinden, maar het gaat fout bij de bedreiging.
Als die bedreigingen kloppen, dan kan dat niet ..maar dan wel naar de pers gaan en niet naar de politie, als je zo bang bent dat ga je als eerste naar de politie en zeker niet naar de pers lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Bedreigingen zijn niet goed te praten. Stap gewoon op, en maak er niet steeds zo'n heibel over, het was toch al aflopende zaak.

Bedreigingen aan het adres van elzinga gaan ook te ver. Nee ik ben geen voorstander van hem, maar waarom de beste man bedreigen? Volgens mij is er met Culture en KVC genoeg keus tussen de fanatiekere en iets minder fanatiekere doelgroep.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: Galdiano op april 19, 2021, 19:23:59
Bedreigingen zijn niet goed te praten. Stap gewoon op, en maak er niet steeds zo'n heibel over, het was toch al aflopende zaak.

Bedreigingen aan het adres van elzinga gaan ook te ver. Nee ik ben geen voorstander van hem, maar waarom de beste man bedreigen? Volgens mij is er met Culture en KVC genoeg keus tussen de fanatiekere en iets minder fanatiekere doelgroep.

Juist.

Laatste stuiptrekkingen.


zeewolde

Maar schijnt door een medewerker van Cambuur gebeurt te, zijn?

SCC-J

Een aantal doen net of de bedreigingen een voldongen feit zijn..
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van een heel eng clubje mensen.

Lore

Citaat van: SCC-J op april 19, 2021, 19:59:03
Een aantal doen net of de bedreigingen een voldongen feit zijn..
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van een heel eng clubje mensen.

Dat is inderdaad aan de rechter, maar gewoon echt heel triest dat dit überhaupt zo in de krant staat. Ik denk dat er geen discussie is dat wij veel aan Smit hebben te danken

Holwerd voor Cambuur

Bijzonder weer.
Hopelijk hebben ze allemaal een beetje kunnen genieten van de promotie.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Ik denk t niet veel te druk met hun eigen spelletjes...... of zeg ik nou iets stoms

De Gast

Hoe kun je een man die zoveel voor de club heeft betekent nu bedreigen en intimideren? Wie ben jij dan wel niet om dat te doen?

Treb

Citaat van: De Gast op april 19, 2021, 21:23:24
Hoe kun je een man die zoveel voor de club heeft betekent nu bedreigen en intimideren? Wie ben jij dan wel niet om dat te doen?

Hij heeft heel veel gedaan voor de club en daar ben ik hem dankbaar voor, maar niemand is groter dan de club. Verder is Ype gewoon niet een leuke vent. Verre van. Als voorzitter een mini dictator.

Ik snap heel goed dat je in het huidige klimaat in het Cambuurstadion Ype als persoon kunt missen als kiespijn.

Bedreigingen zijn nooit goed te praten, laat dat duidelijk zijn.

sunderland

Citaat van: Treb op april 19, 2021, 21:37:03
Hij heeft heel veel gedaan voor de club en daar ben ik hem dankbaar voor, maar niemand is groter dan de club. Verder is Ype gewoon niet een leuke vent. Verre van. Als voorzitter een mini dictator.

Ik snap heel goed dat je in het huidige klimaat in het Cambuurstadion Ype als persoon kunt missen als kiespijn.

Bedreigingen zijn nooit goed te praten, laat dat duidelijk zijn.
wat een flauwekul jonge. Hest wel es een gesprek met um had? Hij het notabene de club gered in 2012. Hij met een paar vrienden uit het bedrijfsleven. Dat dictator slaat ook nergens op. Een stel suutsjes bin het die zulke dingen naar buiten brengen over toen.

sunderland

Hij was/is eerlijk en recht door zee en daar kunnen sommigen niet tegen. Iedereen vind vaak wat van voorzitters, slecht of goed. Ik hef afgl zomer een hele tijd met um praten over van alles en nog wat. Niet over deze zaken van de laatste tijd overigens. Vind het een aardige vent die een gigantisch Cambuur hart heeft. Bedreigen gaat veel te ver

michello

Het is gewoon jammer dat een Erevoorzitter van de club bedreigd/geïntimideerd wordt. Er lijkt een behoorlijk machtsspel gaande te zijn achter de schermen. Zonde. Ik hoop dat de komende tijd de juiste beslissingen gemaakt gaan worden want dat is van groot belang met het oog op de toekomst.

Delamere

Die machtsspelletjes van Ype Smid ervaar ik ook als zeer bedreigend. Bedreigend voor het geweldige sentiment wat er momenteel rondom Cambuur heerst.

vialli

Na dit mooie weekend is het om kotsmisselijk van te worden  :R
Het grote probleem zal wel in het nieuwe stadion zitten maar kom
dan met de waarheid dan weten we waar we aan toe zijn na 15! jaar.