Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

N.E.C. - SC Cambuur (31-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 09, 2020, 11:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik ben nog steeds van mening dat de hoofdzaak van een verdediger is dat hij zijn tegenstander uit moet schakelen en de bal inleveren bij een opbouwende verdediger.
Dat deed Doke gisteren meer dan voldoende in een wedstrijd waarin het nodig was. Dus ruime voldoende.

De aversie jegens Doke is bij sommigen voornamelijk gedoeld op zijn dkv verleden. Dat laten een aantal hier ook zeker melden.

Ruppppert

#166
Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!
idd prachtig gezicht,het liefst nog een stuk of 3 erbij :) 
en als je er last van hest gaast toch vooraan staan

Cambuur Groningen

 Als je niks te doen hebt is het ook wel leuk om het NEC forum even te lezen: het is net of je ons commentaar op een willekeurige wedstrijd vorig jaar terugleest.... en Cambuur stelt ook niks voor???

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Pielkebuus op februari 01, 2020, 10:19:53
Lekker huilen joh. Die vlaggen moet 90 minuten lang omhoog juist!

Citaat van: Ruppppert op februari 01, 2020, 12:16:11
idd prachtig gezicht,het liefst nog een stuk of 3 erbij :) 
en als je er last van hest gaast toch vooraan staan

Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld  :_schater :_schater

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op februari 01, 2020, 11:00:21
Die "kienders" zijn er ten minste altijd.

Hoe kom je daar bij. De afgelopen drie jaar was er een man of 30, 40 die altijd bij de uitwedstrijden waren. En daar zaten die 'Kienders' niet bij, die zijn pas gekomen toen het Succes de de Glorie er was. En daar is niks mis mee.

En het was gisteren werkelijk een prachtig uitvak, waar ik van genoten heb.  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Bolle

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:41:27
Hoe kom je daar bij. De afgelopen drie jaar was er een man of 30, 40 die altijd bij de uitwedstrijden waren. En daar zaten die 'Kienders' niet bij, die zijn pas gekomen toen het Succes de de Glorie er was. En daar is niks mis mee.

En het was gisteren werkelijk een prachtig uitvak, waar ik van genoten heb.  _O_ _O_

Ik voel mie nog wel kien hoor! Ook bij bv Den Bosch-uit voor de beker op dinsdagavond. Heerlijk!

Gister was overigens fantastisch!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bolle op februari 01, 2020, 12:53:39
Ik voel mie nog wel kien hoor! Ook bij bv Den Bosch-uit voor de beker op dinsdagavond. Heerlijk!

Gister was overigens fantastisch!

Dat was nog eredivisie toch, 1ste wedstrijd Narsingh, Alle ballen op Naaaaarsingh  :_schater

Ik zou wel willen dat ik me Kien voelde, verdomme
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 12:38:26
Nou volgens mij zijn daar de meningen wel over verdeeld  :_schater :_schater



Haha :_schater als je na 3x nog niet door hebt dat die jongens vooraan je niet horen dan loop je er toch even heen.  :_schater

Inferno-058

Wat een gejank zeg om die vlaggen.

Is sfeerverhogend, hoort er toch allemaal wat bij.. net zoals pyro,sfeerdoeken enzovoort.

Bolle

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2020, 13:06:33
Dat was nog eredivisie toch, 1ste wedstrijd Narsingh, Alle ballen op Naaaaarsingh  :_schater

Ik zou wel willen dat ik me Kien voelde, verdomme

Die ook idd, maar doelde nu op de wedstrijd waarin Peersman scoorde (jajaja, we waren erbij! ?). Lekker ouwehoeren met een man of 25 in t uitvak: onbetaalbaar!

Gister was top. En: hoe meer vlaggen en pyro hoe beter wat mij betreft!

CamLeeuw

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 01, 2020, 12:36:09
Als je niks te doen hebt is het ook wel leuk om het NEC forum even te lezen: het is net of je ons commentaar op een willekeurige wedstrijd vorig jaar terugleest.... en Cambuur stelt ook niks voor???
Ze mogen wel een beetje meer respect krijgen voor de aanstaande Kampioen. |:)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op februari 01, 2020, 09:44:43
ik zeg alleen dat hij geen goede voetballer is.
genoteerd.
is dus niet nodig om nogmaals te melden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oldehove

Wat een gezeur om die vlaggen..

Is er geen sfeer is er gezeur, Worden er extra attributen gebruikt om de sfeer te verhogen is het ook niet goed. Wat mij betreft word er de hele wedstrijd met vlaggen gezwaaid ziet er fantastisch uit.
ut komt su as het komt

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Kan mij goed voorstellen dat je gestoord wordt
Van zown vlag. Gewoon weer een trommel gaat sfeer 100% te goede komen