Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 06, 2020, 15:10:36

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bernardo op januari 16, 2020, 13:11:12
Akoy ook niet fit? Was toch altijd de vervanger van Maulun

Ook niet helemaal fit inderdaad, zo zegt Henk bij OF.

Ben erg benieuwd naar Ragnar als aanvallende middenvelder. Neemt (denk ik) meer initiatief in aanvallend opzicht dan Maulun qua dribbels en steekballen, wat zowel zijn kracht als zijn zwakte is als er veel mislukt (zie Eindhoven-uit). Hij speelt het liefst op het middenveld zegt hij, laat het maar zien zou ik zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 16, 2020, 19:31:35
in al je posts geef je aan niet bepaald fan van Maulun te zijn.
Vandaar mijn post.
ik geef aan waar hij het verkeerd doet. Tis een hele goede voetballer waarvan hij te weinig laat zien. En heel erg wisselvallig

SCC-J

Citaat van: sunderland op januari 16, 2020, 17:54:19
is ook zo. Vroeger ging ik nog wel mee in de jaren 90. In de erediv ook wel. Nu op vrijdag is het gewoon klote en regels zijn vaak belachelijk.

Welke regels? De laatste tijd zien we steeds vaker autocombi en wisselen bij het uitvak. Dat is nagenoeg vrijvervoer.

We kloppen ons zelf altijd op de borst als het om sfeer gaat bij thuiswedstrijden en hoe groot onze fanatieke aanhang wel niet is. Maar als het om uitwedstrijden gaat ben je niveau Almere en Volendam.  Schandalig voor een club als Cambuur en een koploper!

Zuid1991

Citaat van: SCC-J op januari 16, 2020, 23:32:58
Welke regels? De laatste tijd zien we steeds vaker autocombi en wisselen bij het uitvak. Dat is nagenoeg vrijvervoer.

We kloppen ons zelf altijd op de borst als het om sfeer gaat bij thuiswedstrijden en hoe groot onze fanatieke aanhang wel niet is. Maar als het om uitwedstrijden gaat ben je niveau Almere en Volendam.  Schandalig voor een club als Cambuur en een koploper!
Herhaling: bijna de helft van de clubs uit deze divisie speelt in zuiden des lands (afstand/werk/file/tijd).
Denk je dat n.a.c hier met een vol uitvak komt? Vorig jaar ook een klein uitvak van die club hier.

zeewolde

Bij Oss zijn ze drukkker met de beker dan de wedstrijd van vanavond.

Op facebook zie je vooral info over de wedstrijd tegen AZ en in de voorbeschouwing op vanavond gaat het zelfs over de beker.....

speculeter

Voor ons alleen maar positief.
Niet zo rouwig om het feit dat wij er uit liggen.
Anders had je Dinsdag naar Sittard gemoeten.

SCC-J

Citaat van: Zuid1991 op januari 17, 2020, 07:31:19
Herhaling: bijna de helft van de clubs uit deze divisie speelt in zuiden des lands (afstand/werk/file/tijd).
Denk je dat n.a.c hier met een vol uitvak komt? Vorig jaar ook een klein uitvak van die club hier.

Oss is 2,5 rijden. Dus als je al niet even een half uur eerder uit werk kan haal je het nog. Er wordt te veel naar excuses gezocht. Want ook Almere zat de afgelopen jaren incl playoff niet vol. En met een beetje fanatisme ben je daar binnen een uur.

sunderland

Dus Oss is 2.5 uur rijden op vrijdagmiddag/namiddag. Dan heb je geluk

Inferno-058

Citaat van: SCC-J op januari 17, 2020, 11:14:45
Oss is 2,5 rijden. Dus als je al niet even een half uur eerder uit werk kan haal je het nog. Er wordt te veel naar excuses gezocht. Want ook Almere zat de afgelopen jaren incl playoff niet vol. En met een beetje fanatisme ben je daar binnen een uur.
Eens.
Dit seizoen vond ik Eindhoven uit wel echt het dieptepunt. Maar opmerkelijk dat er naar een Telstar ook maar slechts 170 fans gingen. Terwijl dat op een zaterdag was.

TM

Citaat van: sunderland op januari 17, 2020, 11:52:04
Dus Oss is 2.5 uur rijden op vrijdagmiddag/namiddag. Dan heb je geluk

Voordat je op de drukke wegen komt, is het 6 uur geweest. Dan heb je echt geen last meer van files, vooral niet op vrijdag. Het zal een eeuwig probleem blijven bij Cambuur. Maar we gaan er een mooie avond van maken in Oss :proost

We moeten blij zijn met 4 uitverkochte uitvakken in een seizoen. Als we dat al redden.

Zuid1991

#40
Citaat van: SCC-J op januari 17, 2020, 11:14:45
Oss is 2,5 rijden. Dus als je al niet even een half uur eerder uit werk kan haal je het nog. Er wordt te veel naar excuses gezocht. Want ook Almere zat de afgelopen jaren incl playoff niet vol. En met een beetje fanatisme ben je daar binnen een uur.
Ik zoek geen excuses, afstand, file, zuiden land zijn feiten.
Almere niet vol is ook een feit, dat klopt.
Maar wij zijn nu eenmaal een club in het uiterste noorden.
En in het uiterste zuiden zitten veel, en veel meer clubs.


Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op januari 17, 2020, 12:00:04
Ik zoek geen excuses, afstand, file, zuiden land zijn feiten.
Almere niet vol is ook een feit, dat klopt.
Maar wij zijn nu eenmaal een club in het uiterste noorden.
En in het uiterste zuiden zitten veel, en veel meer clubs.
Brabant is niet het uiterste Zuiden, dat is Limburg/Zeeland.

Waren genoeg uitwedstrijden o.a. Almere, maar ook Twente dat seizoen, en Telstar dit seizoen, die enigszins te doen waren. Maar toen ook matige vakjes voor een club met zo'n achterban. Dat km excuus, moet echt eens ophouden zolangzamerhand, want of het nou ver of dichtbij is. De meesten blijven toch thuis...


speculeter

110 man mee op een vrijdagavond naar Oss is toch niet zo slecht?

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op januari 17, 2020, 14:12:32
Brabant is niet het uiterste Zuiden, dat is Limburg/Zeeland.

Waren genoeg uitwedstrijden o.a. Almere, maar ook Twente dat seizoen, en Telstar dit seizoen, die enigszins te doen waren. Maar toen ook matige vakjes voor een club met zo'n achterban. Dat km excuus, moet echt eens ophouden zolangzamerhand, want of het nou ver of dichtbij is. De meesten blijven toch thuis...
Moet ik me nu echt schuldig voelen omdat ik tegenwoordig niet meer naar uitwedstrijden ga? Na te zijn bekogeld bij Veendam uit jaren geleden vond ik het wel mooi geweest. Maakt dat me een slechte supporter? Ik heb ruim 35 jaar een seizoenskaart dus dacht het niet. Alle waardering voor iedereen die meegaat naar uitwedstrijden, maar laat iemand die niet meegaat ook in zijn waarde

Drumfather SCC

Citaat van: Inferno-058 op januari 17, 2020, 14:12:32
Brabant is niet het uiterste Zuiden, dat is Limburg/Zeeland.

Waren genoeg uitwedstrijden o.a. Almere, maar ook Twente dat seizoen, en Telstar dit seizoen, die enigszins te doen waren. Maar toen ook matige vakjes voor een club met zo'n achterban. Dat km excuus, moet echt eens ophouden zolangzamerhand, want of het nou ver of dichtbij is. De meesten blijven toch thuis...

En jij staat er wel alle 19?

Ik snap je punt ergens ook wel maar je tilt er naar mijn mening wel erg zwaar aan. Ik ben er namelijk ook niet altijd en bij mij zit het hem in de kosten van het totaalplaatje
Maar dat maakt mij niet minder supporter dan een ander. Ik doe al 25 jaar mijn best om er zo veel mogelijk te zijn
De kilometers zullen vast niet het enige euvel zijn. Ook (werk)tijd(en), de inhoud van een portemonnee, een gezin en andere factoren kunnen ook een rol spelen

Ik snap de drang en uitstraling van een vol uitvak bij een club als de onze enorm maar ik denk dat 110 voor Oss écht niet tegenvalt en dat we/ze blij mogen zijn met alle support die er op een vrijdag te krijgen valt

Dat de weekendwedstrijden tegenvallen qua aantal ben ik 100% met je eens
En mochten we straks naar de ED gaan en DKV staat bijvoorbeeld op het programma, dan ineens zie je ze wel... Dan maken alle randverschijnselen ineens niks meer uit