Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 06, 2020, 15:10:36

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

AWAYDAYS | DE EERSTE VAN 2020: STEUN JIJ ONZE MANNEN OP BEZOEK BIJ TOP OSS?
6 januari 2020, 14:58
De eerste seizoenshelft was vanuit geel-blauw perspectief ééntje met een aantal memorabele awaydays: wat te denken van Excelsior- en Volendam-uit. Het jaar 2020 beginnen we qua uitwedstrijden op vrijdag 17 januari, wanneer Henk de Jong en zijn spelers koers zetten richting Oss voor het duel met TOP. Reis jij onze mannen achterna richting Brabant en schreeuw jij de geel-blauwen naar de drie punten toe?

Hieronder vind je alle informatie omtrent de kaartverkoop.



TOP Oss – SC Cambuur
Vrijdag 17 januari, 20.00 uur
Frans Heesen Stadion

Vervoersregeling: Auto- of buscombi
Uitkaart: Verplicht
Loyaltypunten: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 2 loyaltypunten
Kaartverkoop tot: De inschrijving sluit op donderdag 16 januari om 15.00 uur

Autocombi

Prijs: € 6,-
Toegestaan maximaal 60 personenauto's (meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen niet toegestaan)
Omwisselen tussen 19.00 en 19.30 uur bij Parkeerplaats Ganzenven aan de A50 ter hoogte van Schaijk
Routebeschrijving naar het stadion wordt uitgedeeld bij het omwisselen
Buscombi

Prijs: € 21,50 leden Kern van Cambuur, € 26,50 niet-leden KvC
Vertrek vanaf het Cambuurplein om 16.15 uur
Supporters dienen uiterlijk 16.00 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart en e-ticket
Kaartverkoop alleen online
De kaartverkoop voor uitwedstrijden gaat volledig online, wel zo gemakkelijk! Klik hier om naar de speciale uitwedstrijden-website www.cambuurawaydays.nl te gaan.

Graag tot in Oss!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

TM

Erg benieuwd hoeveel er mee gaan naar Oss..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: TM op januari 06, 2020, 16:30:06
Erg benieuwd hoeveel er mee gaan naar Oss..
Denk dat veel naar NEC gaan ipv deze wedstrijd.

oldehove

ut komt su as het komt

Collingwood

De nederlaag tegen Volendam voelt voor mij toch wel als een klapje. Maar door de geweldige eerste seizoenshelft nog een steeds een mooie buffer van 5 punten. Niets aan de hand dus, en niet te snel in paniek raken. Nu laten zien dat het echte kerels zijn door bij Oss te winnen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bob Paisley

Belangrijk om deze te winnen.   Daarna jong Utrecht thuis.
Ik verwacht 6 punten.    Moet nog zien of de rest dat ook gaat doen dan.. |:) |:)

TM

70 man nu op papier ongeveer. Beetje matig weer... ;(

hobbes

Citaat van: TM op januari 14, 2020, 13:35:41
70 man nu op papier ongeveer. Beetje matig weer... ;(

Volgens twitter 90

sunderland

Citaat van: TM op januari 14, 2020, 13:35:41
70 man nu op papier ongeveer. Beetje matig weer... ;(
vrijdagavond. Als je moet werken lukt dat niet he

Inferno-058

Citaat van: hobbes op januari 14, 2020, 15:35:22
Volgens twitter 90
Valt me nog mee eerlijk gezegd, en de kaartverkoop loopt nog 1,5 dag. Ik verwacht uiteindelijk iets tussen de 110-130

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op januari 14, 2020, 18:22:53
Valt me nog mee eerlijk gezegd, en de kaartverkoop loopt nog 1,5 dag. Ik verwacht uiteindelijk iets tussen de 110-130
nou kan ik het toch niet laten... boeiend hoeveel er meegaan, als we maar winnen toch? :)

Inferno-058

#12
Citaat van: Cambuur Groningen op januari 14, 2020, 18:37:55
nou kan ik het toch niet laten... boeiend hoeveel er meegaan, als we maar winnen toch? :)
Dat is makkelijk scoren, beter lezen. Ik heb het volgende over thuiswedstrijden gezegd: 'het maakt me niet uit of er 8500 of 9000 fans komen. Het is goed gevuld daar gaat het om' Dat is met uitwedstrijden meestal niet het geval..Wij zakken daar regelmatig door de ondergrens, daarom heeft het bij mij meer prioriteit.

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op januari 14, 2020, 18:57:15
Dat is makkelijk scoren, beter lezen. Ik heb het volgende over thuiswedstrijden gezegd: 'het maakt me niet uit of er 8500 of 9000 fans komen. Het is goed gevuld daar gaat het om' Dat is met uitwedstrijden meestal niet het geval..Wij zakken daar regelmatig door de ondergrens, daarom heeft het bij mij meer prioriteit.
bedankt voor de heldere toelichting

denistel

Citaat van: Inferno-058 op januari 14, 2020, 18:57:15
Dat is makkelijk scoren, beter lezen. Ik heb het volgende over thuiswedstrijden gezegd: 'het maakt me niet uit of er 8500 of 9000 fans komen. Het is goed gevuld daar gaat het om' Dat is met uitwedstrijden meestal niet het geval..Wij zakken daar regelmatig door de ondergrens, daarom heeft het bij mij meer prioriteit.

wat is de grens dan??