Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - SC Cambuur (17-01-2020)

Gestart door Chielvak19, januari 06, 2020, 15:10:36

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur


Agy

Andor Faber
@Andor_F
·
5 m
Issa Kallon en Robin Maulun ontbreken morgen vanwege blessures bij #Cambuur voor de wedstrijd tegen TOP Oss. Mitchel Paulissen en Ragnar Oratmangoen vervangen hen. #topcam

speculeter


Bernardo

Akoy ook niet fit? Was toch altijd de vervanger van Maulun

PePe

Citaat van: speculeter op januari 16, 2020, 12:42:28
Verrassende opstelling.

Cambuur moet net als Volendam, ook zijn tegenstanders gaan verrassen, met een onverwachte speelstijl.

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 15, 2020, 18:50:09
De ondergrens.

Lekker vaag...
Je vergeet zeker de afstand noorden naar zuiden des lands waar ongeveer 10 van de 20 clubs zitten.

speculeter


TM

CiteerCambuurtrainer Henk de Jong kan vrijdag in het uitduel met TOP Oss niet beschikken over Issa Kallon en Robin Maulun.

Het geblesseerde duo wordt vervangen door respectievelijk Mitchel Paulissen en Ragnar Oratmangoen. Van Kallon werd eerder deze week bekend dat hij enkele weken uit de roulatie is met een hamstringblessure. Maulun is daar nu bijgekomen met een voetblessure. ,,Maar we verwachten hem niet lang kwijt te zijn", aldus De Jong donderdag na de training in een toelichting.

Paulissen en Oratmangoen zijn logische vervangers. ,,Ze doen het goed, ze verdienen het ook om te spelen. Hun posities en rollen zouden ook andersom ingevuld kunnen worden, maar Paulissen voelt zich beter op de vleugel en Oratmangoen speelt liever achter de spits. Soms moet je spelers uit hun comfort-zone halen, soms moet je ze er ook juist in laten."

De nederlaag tegen FC Volendam (1-2) is volgens De Jong goed verwerkt door zijn ploeg. ,,We staan nog bovenaan, maar moeten nu geen druk gaan voelen. Ik heb de jongens gezegd dat we het plezier moeten houden. Geniet van elke wedstrijd. Lekker voetballen, precies zoals we deden en dat heeft ons gebracht op de plek waar we nu staan."

Vermoedelijke opstelling: Stevens; Schmidt, Mac-Intosch, Schouten, Sambissa; Hoedemakers, Oratmangoen, Jacobs; Antonia, Mühren, Paulissen.

sunderland


sunderland

Zeer aanvallend. Nu moet Antonia wel hoog op spelen anders heb je beide kanten geen diepte

oldehove

110 man mee, Blijft toch triest voor een koploper...
ut komt su as het komt

denistel

Citaat van: PePe op januari 16, 2020, 13:15:45
Cambuur moet net als Volendam, ook zijn tegenstanders gaan verrassen, met een onverwachte speelstijl.

we moeten juist ons eigen spel blijven spelen

sunderland

Citaat van: oldehove op januari 16, 2020, 15:17:49
110 man mee, Blijft toch triest voor een koploper...
is ook zo. Vroeger ging ik nog wel mee in de jaren 90. In de erediv ook wel. Nu op vrijdag is het gewoon klote en regels zijn vaak belachelijk.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 16, 2020, 17:50:54
we moeten juist ons eigen spel blijven spelen
tuurlijk juh. Alle pnt hebben we gehaald puur door ons eigen spel

speculeter

Citaat van: sunderland op januari 16, 2020, 14:31:08
dan begrijp je mij verkeerd. Jammer
in al je posts geef je aan niet bepaald fan van Maulun te zijn.
Vandaar mijn post.