Intellectuele hooligans richten zich nu op andere sporten?
BERKEL-ENSCHOT - Een schaker uit Son en Breugel is zaterdagmiddag in het ziekenhuis beland nadat hij door zijn tegenstander was mishandeld. De dader, een man uit Tilburg, kon niet verkroppen dat hij had verloren. Het slachtoffer werd verschillende keren met een glas op zijn hoofd geslagen. Hij is ter observatie opgenomen in het ziekenhuis.
De mannen kregen ruzie tijdens hun partij op een schaaktoernooi in Berkel-Enschot. De dader betichtte het slachtoffer van onsportief gedrag tijdens de partij. De wedstrijdleider oordeelde dat de partij gewoon verder moest gaan. Net na de partij die dus door de man uit Son en Breugel werd gewonnen, flipte zijn tegenstander. De Tilburger sprong in zijn nek en sloeg meerdere keren op hem in met een glas.
Mannen uit elkaar gehaald
Andere deelnemers haalden de mannen uit elkaar. Het slachtoffer is enige tijd bewusteloos geweest. De dader is gevlucht. Het schaaktoernooi in hotel De Druiventros is een half uur onderbroken geweest. Politie en een ambulance werden gewaarschuwd.
De organisatie van het toernooi is erg geschrokken van het incident. Ze laat weten dat de dader niet meer welkom is bij een volgende editie van het toernooi.
:clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint :clint
http://www.telegraaf.nl/digitaal/21277890/__105-jarige_op_Facebook__.html (http://www.telegraaf.nl/digitaal/21277890/__105-jarige_op_Facebook__.html)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FRaamgestolen.jpg&hash=8125b0eb87769606e449b0090522ad989013f3cf)
Citaat van: mscc op februari 07, 2013, 22:56:47
Neukende man van balkon gegooid
In de Italiaanse kuststad Crotone is een man van het balkon gegooid toen zijn schoonfamilie hem in bed betrapte met zijn aanstaande bruid. De ouders en de broer van de vrouw vonden het tweetal in een innige omhelzing in bed en werden laaiend. Ze tilden de man op, gaven hem een pak slaag en gooiden hem vervolgens van het balkon. De man kwam vijf meter lager op de grond terecht. Wonder boven wonder stond de man even later op en vluchtte naar een ziekenhuis. Daar bleek dat hij twee gebroken polsen en verschillende kneuzingen en schaafwonden had opgelopen. Ook was hij een paar tanden verloren. De aanstaande bruid heeft aangifte gedaan tegen haar ouders en broer. De vader en zijn zoon zijn opgepakt wegens poging tot moord. De moeder van de vrouw wordt beschuldigd van het toebrengen van slagen en verwondingen.
Happy marriage, ondertussen gelukkig getrouwd :zweep
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 19, 2013, 22:03:55
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FRaamgestolen.jpg&hash=8125b0eb87769606e449b0090522ad989013f3cf)
Dat is al een ouwetje...
Gelezen in het programmaboekje van Cambuur gisteren:
Cambuur-Veendam,uitslag 1-0
En ik maar denken dat deze wedstrijd was afgelast.....
Hmm, dan blijf ik 4 maart maar thuis voor de verandering 8P
Citaat van: peter op februari 19, 2013, 22:47:36
Gelezen in het programmaboekje van Cambuur gisteren:
Cambuur-Veendam,uitslag 1-0
En ik maar denken dat deze wedstrijd was afgelast.....
ja dat zag ik ook al :P
Citaat van: marrumer op februari 19, 2013, 23:00:32
Citaat van: peter op februari 19, 2013, 22:47:36
Gelezen in het programmaboekje van Cambuur gisteren:
Cambuur-Veendam,uitslag 1-0
En ik maar denken dat deze wedstrijd was afgelast.....
ja dat zag ik ook al :P
Ik dacht ook al, blijkbaar iets gemist ofzo :devil :devil
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DJF6B9OH9tM
Citaat van: Bernardo op februari 25, 2013, 19:04:58
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DJF6B9OH9tM
http://www.suksawat.nl/filmpje-kanniewaarzijn-inderdaad-niet-waar/ (http://www.suksawat.nl/filmpje-kanniewaarzijn-inderdaad-niet-waar/)
Hongaar (27) naait mond van echtgenote dicht
Een 27-jarige man heeft zaterdag in Boedapest zijn vrouw brutaal mishandeld en haar letterlijk de mond dichtgesnoerd. De 45-jarige vrouw liep levensgevaarlijke verwondingen op, aldus de politie. De man werd wegens verdenking van poging tot moord gearresteerd. De mishandeling gebeurde in de woning van het echtpaar. De man had zelf de politie en de hulpdiensten gebeld.
Citaat van: mscc op februari 27, 2013, 02:38:10
Hongaar (27) naait mond van echtgenote dicht
Een 27-jarige man heeft zaterdag in Boedapest zijn vrouw brutaal mishandeld en haar letterlijk de mond dichtgesnoerd. De 45-jarige vrouw liep levensgevaarlijke verwondingen op, aldus de politie. De man werd wegens verdenking van poging tot moord gearresteerd. De mishandeling gebeurde in de woning van het echtpaar. De man had zelf de politie en de hulpdiensten gebeld.
hongaren ook altijd :P
de goulash die ze maakte was vast niet om te vreten
CiteerBruidegom is te laat: bruid trouwt met andere man
Het huwelijk van Jameel en Nagma is enigszins anders uitgedraaid dan gepland. Het koppel zou zaterdag om 10.30 uur trouwen in het Indiase Muradnagar. Toen bruidegom Jameel niet kwam opdagen, stapte Nagma maar met een andere man in het huwelijksbootje. De ouders van de bruid waren allerminst te spreken over het gebrek aan stiptheid van hun toekomstige schoonzoon. Ze gaven dan ook prompt hun zegen aan het huwelijk van hun oogappel Nagma met een andere man. Toen de gedumpte bruidegom en zijn familie om uiteindelijk toch ten tonele verschenen, was het hek van de dam. De twee families gingen met elkaar op de vuist. De politie moest de gemoederen bedaren.
Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver! :zucht
MVV neemt voortouw rond homoacceptatie
MAASTRICHT -
MVV gaat als eerste profclub in Nederland actief aan de slag met het plan van de KNVB om homoseksualiteit in de voetbalsport bespreekbaar te maken. COC Limburg geeft vanaf komende week voorlichting aan meerdere teams van de Maastrichtse eerstedivisionist. Naast het tweede elftal krijgen ook de jeugdteams B1 en C1 les volgens de methode 'Uit de kast scoort!'.
De workshops maken deel uit van het project 'De bal is van iedereen'. Dat is een initiatief van MVV, de gemeente Maastricht en COC Limburg. Dat project loopt sinds oktober 2012. Toen zette ook de KNVB in op het onderwerp. De voetbalbond presenteerde een actieplan voor homoacceptatie in de voetbalwereld. Naast MVV heeft ook ADO Den Haag al concrete plannen om homoseksualiteit in de voetbalsport te bevorderen.
Homo's een taboe
Homoseksualiteit is in de voetbalwereld een taboe, bij de amateurs maar zeker bij de profs. Onlangs kwam Robbie Rogers, een 18-voudig Amerikaans international, uit de kast. De 25-jarige middenvelder beëindigde na zijn ontboezeming zijn voetballoopbaan. "Ik ben alle jaren van mijn leven bang geweest, bang om te laten zien wie ik werkelijk ben", zei Rogers.
Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 14:23:00
Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver! :zucht
Nog nooit zo'n domme reactie gehoord. Als je homo bent moet je dat 'niet zelf weten', dat BEN je, of niet.
Met alle respect maar in het voetbal wereld moet je gewoon niet uit de kast komen! Lekker erin blijven!
Citaat van: scclwd op maart 01, 2013, 16:26:26
Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 14:23:00
Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver! :zucht
Nog nooit zo'n domme reactie gehoord. Als je homo bent moet je dat 'niet zelf weten', dat BEN je, of niet.
:_schater Klopt dat draadje los in je hoofd daar kies je niet voor. Hoor de liederen op de tribune al tegen MVV:
Ole ole ole, ole ole ole heet Maastricht is hartstikke gay!! :devil
Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 20:11:49
:_schater Klopt dat draadje los in je hoofd daar kies je niet voor. Hoor de liederen op de tribune al tegen MVV:
Ole ole ole, ole ole ole heet Maastricht is hartstikke gay!! :devil
Een echte nicht komt uit maastricht! l0l
een echte poot speelt in het rood.
Hest al één, dokkie? :_schater
(https://pbs.twimg.com/media/BF3IN0aCYAA_c9D.jpg:large)
:_schater lief dat je reageerde TM :devil
Overigens ben ik geen 40 en zeker niet slank ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:49:46
Overigens ben ik geen 40 en zeker niet slank ;)
Alles om aan een leuke date te komen Dokkumer?
Ja "moddervet en klein geschapen man" klinkt zo negatief :P
De geruchtenstroom hier in het dorp lijkt de kant uit te gaan van een wanhopige dkv "supporter"...
Kenneluk hek wat mist op ut forum, ik kan gien reactie fiene op ut stukje fan Derksen. Hij stelt dat Cambuur momenteel niks te soeken het inne eredivisie maar met un goed beleid en kwa achterland wel uut kan groeie tot un nivo fc Groningen
Oek wel logies, dit is un seleksie met eerstedivisie speulers. At we al promovere must eerst us sien wat erbij komt. En miskien wudde de ontwikkelingen fan un nieuw stadion oek wat fersneld.
Fan wie mut ut geld komme dan?
Dokkumer het vast nog wel een potsju geld ergens. Maak jim maar niet druk.
Citaat van: piene hassus op april 22, 2013, 13:19:37
Fan wie mut ut geld komme dan?
Mut je creatief met weze, transfervrije speulers en eventueel wat jonges op huurbasis die krek tekort komme foor ut eerste elftal bij een topclub.
http://www.voetbalprimeur.nl/media/item/andersvalide-wedstrijd-ontspoord
Eenbenige bandieten, hooligans zoeken nieuwe mogelijkheden om te rellen
http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/25503/leeuwarder-verkeer-van-slag-door-hondje-pully/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/25503/leeuwarder-verkeer-van-slag-door-hondje-pully/)
Volgens mij is dit beessie naar een bekende forumganger vernoemd. :P
Cabaret :_schater
pjotter??
Dokkie, ouwe moderator Van harte met je verjaardag |:)
Dokkumer van harte gefeliciteerd kerel en bedankt wat je voor het forum doet _O_
Van harte 'collega'.
Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 08:23:06
Dokkumer van harte gefeliciteerd kerel en bedankt wat je voor het forum doet _O_
Word ik bedankt voor wat dom ouwehoeren? :_schater
Bedankt voor de felicitaties allemaal.. Nog 27 jaar tot mijn pensioen |:)
Van harte Dok!
Gefeliciteerd Dokkie!
Van harte druktemaker! :ams
Gefeliciteerd kerel! |:)
Ik weet niet waar ik moet zijn voor het volgende:
Een tijd geleden heb ik de lay out zodanig veranderd dat het nieuwe bericht eerst komt. De laatste weken komen steeds de oude berichten eerst. Via profiel moet dat dan weer wijzigen terwijl ik dat al een paar keer gedaan heb. Ook in de lay out van het staatje staat dat nieuw bericht eerst moet en toch gebeurt dat niet. Kan iemand dat programma zo wijzigen dat wat in het profiel staat aangegeven, ook steeds uitgevoerd wordt?
Dat staat standaard ingesteld, kan vanavond wel even kijken of er nog wat aangepast moet worden. Normaal gesproken overschrijven jouw instellingen de algemene instellingen...
alvast bedankt
Lasergun tegen Blauwalg
Waterschappen, gemeenten en provincies kunnen veel geld op laboratoriumonderzoek naar algen besparen door een apparaat wat het Sneker bedrijf BlueLeg Monitor uitgevonden heeft. Dat apparaat ziet eruit als een soort van lasergun van de politie. Het apparaat hoeft alleen maar op het water gericht te worden en dan wordt gemeten hoeveel blauwalg er in het water zit. Normaal zijn hier lange onderzoeken voor nodig. Directeur Hans Wouters heeft hoge verwachtingen van het apparaat: zo zou het deels inspecties van Rijkswaterstaat kunnen vervangen.
Er zijn intussen enkele tientallen klanten voor het apparaat wat ongeveer 25.000 euro kost.
Conclusie: Kan de politie ook wat aan de volksgezondheid doen in plaats van doelloos langs de weg te hangen :devil
En maar boetes uitschrijven voor te snel zwemmende vissen 8P
En de duikteams moeten ze incasseren? CJID, Centraal Justitieel Incasso Duikteam :devil
Lantaarn loopt achter op betalingen
Toegevoegd: donderdag 1 aug 2013, 14:48 Update: donderdag 1 aug 2013, 14:50Een Nieuw-Zeelands energiebedrijf is de mist ingegaan met een rekening. Een lantaarnpaal moest namelijk volgens het bedrijf zijn rekeningen gauw betalen, omdat die anders afgesloten zou worden.Een man die vlak bij de lantaarnpaal woont, kreeg de brief met de herinnering binnen. Hij besloot vervolgens aan te kloppen bij de lantaarnpaal, omdat er misschien iemand thuis was. Maar helaas, geen gehoor. De man grapte verder: "Er moet wel een nachtmens wonen, want het licht staat altijd de hele nacht aan."Het energiebedrijf heeft inmiddels zijn fout erkend en excuses aangeboden."Het was een automatische herinnering."
:_schater
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/video_boze_brilmeneer_krijgt_n.html#more (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/video_boze_brilmeneer_krijgt_n.html#more)
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/10/steden_groeien_boeren_sterven.html (http://www.powned.tv/nieuws/tech/2013/10/steden_groeien_boeren_sterven.html)
Iets wat wij al lang wisten 8)
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :thumbsup
http://youtu.be/viwtSKQkwI4
GEWELDIG :_schater
http://youtu.be/CFICja5g1cA
Peter R. de Vries begint aan een nieuwe carriere als voetbalmakelaar. Samen met Ajax-icoon Piet Keizer en zoon Royce de Vries heeft hij het bedrijf PR Sportmanagement opgericht.
Dat meldt het nieuwbakken voetbalmakelaarsbedrijf op de website. De Vries en zijn zoon hebben het officiële diploma gehaald, waardoor ze nu de titel 'Players Agent licensed by the Royal Netherlands Football Association' mogen dragen. Beide heren haalden het KNVB/FIFA-diploma eind 2013 al.
:_schater
Zou die op weg zijn geweest naar die stal :koffie
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22258392/__Hans_Anker_breekt_beide_benen__.html
Misschien raar maar ik kreeg toch even een glimlach op mijn gezicht 8P
http://cambuurrss.nl/2014/01/31/foto-jarige-johan-derksen-65-nu-zonder-snor-lol/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
:_schater :_schater
ik lees net dat mijn vrouw Ina goud heeft gewonnen _O_
Anastasia Kuzmina heeft in Sotsji met succes haar olympische biatlontitel op de 7,5 kilometer sprint verdedigd. De Slowaakse miste, net als de nummers twee en drie, geen enkel schot, maar was aanmerkelijk sneller dan de Russin Olga Viljoekina en de Oekraïense Vita Semerenko.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 21:47:40
ik lees net dat mijn vrouw Ina goud heeft gewonnen _O_
Anastasia Kuzmina heeft in Sotsji met succes haar olympische biatlontitel op de 7,5 kilometer sprint verdedigd. De Slowaakse miste, net als de nummers twee en drie, geen enkel schot, maar was aanmerkelijk sneller dan de Russin Olga Viljoekina en de Oekraïense Vita Semerenko.
Jij bent ook Slowaaks Kuzman? :y
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 22:24:07
Nie ja som Holandan
Nechcete prísť z predmestia Bratislavy? Narodil ste sa v Holandsku? Prečo slovenské text pod nadpisom vaše príspevky?
Citaat van: brambo3004 op februari 09, 2014, 23:10:19
Nechcete prísť z predmestia Bratislavy? Narodil ste sa v Holandsku? Prečo slovenské text pod nadpisom vaše príspevky?
Mas velmi dobre 'google' alebo ty si Slovak, ja nie som Slovak alle moja zena je Slovenka! Moj deti vie rozpravat Slovenstina, Tak ja musim ucit tiez
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 08:26:44
Mas velmi dobre 'google' alebo ty si Slovak, ja nie som Slovak alle moja zena je Slovenka! Moj deti vie rozpravat Slovenstina, Tak ja musim ucit tiez
Ik vind alles goed, maar om nu DKVees te gaan praten op het cambuuronline forum gaat mij te ver :rodekaart
In de Leeuwarder Couranyt van 26-04-2014 stond een bijzonder artikel in over Kindvall, Beenhakker en SC Cambuur.
In dit stuk was Beenhakker de trainer van SC Cambuur en die wilde "effe gauw" Kindvall bij SC Cambuur halen _O_
Lees zelf de rest maar :D
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FKindvallin1973bijnanaarSCCambuur.jpg&hash=1ef359cce2534cc1b551e265f0d87b4897718ce4) (http://s1051.photobucket.com/user/rotterdamleeuwarden/media/Kindvallin1973bijnanaarSCCambuur.jpg.html)
Ondanks dat de twee poppodia's er niet achterstaan heeft de gemeenteraad groenlicht gegeven voor de bouw van een immens groot poppodia. Belachelijk! http://www.lc.nl/friesland/article17156443.ece/Poppodium-Leeuwarden-gaat-definitief-door-#.U4RdNBa8mE4
Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:42:39
Ondanks dat de twee poppodia's er niet achterstaan heeft de gemeenteraad groenlicht gegeven voor de bouw van een immens groot poppodia. Belachelijk! http://www.lc.nl/friesland/article17156443.ece/Poppodium-Leeuwarden-gaat-definitief-door-#.U4RdNBa8mE4
Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...
Citaat van: drg op mei 27, 2014, 11:51:37
Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...
volledig mee eens! cambuur leeft meer dan die kut poppodiums :(
Ik zat vandaag even in oude programmaboekjes te bladeren.
Toen zag ik dit:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FAfbeeldingen%2520Cambuuronline%2FBaanbrekerseizoen1990-1991programmaboekje21030.jpg&hash=1ebfb901b0dbdfb057070f0d0cbf65c0cd2ba0fa) (http://s1051.photobucket.com/user/rotterdamleeuwarden/media/Afbeeldingen%20Cambuuronline/Baanbrekerseizoen1990-1991programmaboekje21030.jpg.html)
Afbeelding komt uit het programmaboekje van het seizoen 1990-1991. nummer 21030. RBC was toen die dag de tegenstander.
Uitslag: 1-1. Toeschouwers: 5.050.
Ik kwam het artikel in onderstaande link tegen, Let vooral op de kop van het artikel. Dokkumer?
http://m.lc.nl/friesland/dokkumer-verzet-zich-tegen-aanhouding-17510183.html
Citaat van: Ronald op augustus 12, 2014, 18:53:21
Ik kwam het artikel in onderstaande link tegen, Let vooral op de kop van het artikel. Dokkumer?
http://m.lc.nl/friesland/dokkumer-verzet-zich-tegen-aanhouding-17510183.html
Ik weet wie het is en het is niet bepaald een vriend van me. Heeft mijn zoon (toen 4) al eens bijna aangereden in een winkelstraat waar hij niet eens mocht autorijden. Hij had het lef toen niet om uit te stappen :devil
BTW, ik bin een fossiel, mar nog gien 45 :zweep
Verhaal is globaal overigens zo gegaan.. Meneer had last van losse handjes en dacht dat zijn vrouw een boksbal was. Mevrouw is naar buiten gevlucht en heeft om hulp geroepen, voorbijgangers en buren hebben toen meteen gebeld.
Binnen zaten zoon en een paar vrienden en die ontkenden glashard dat de vrouw om hulp had geroepen.
En nee het zijn toevallig géén Marokkanen 8P
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FQYzBR8r.jpg&hash=a1797f1aa0832110db1fad092957a9522ba8991f)
Voor de begeleidende tekst verwijs ik je hierheen
http://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/2ept81/stereotypes_of_the_netherlands_oc_2000x2255/ (http://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/2ept81/stereotypes_of_the_netherlands_oc_2000x2255/)
Citaat van: Dokkumer op augustus 28, 2014, 09:12:17
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FQYzBR8r.jpg&hash=a1797f1aa0832110db1fad092957a9522ba8991f)
Voor de begeleidende tekst verwijs ik je hierheen
http://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/2ept81/stereotypes_of_the_netherlands_oc_2000x2255/ (http://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/2ept81/stereotypes_of_the_netherlands_oc_2000x2255/)
Je bent me net te vroeg af! kwam het ook al tegen ergens anders. Leeuwarden = "not friesland" we hebben wat bereikt!
Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:
Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.
https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/ (https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/)
Waarom Cambuursupporters?!?!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2017, 21:19:20
Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:
Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.
https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/ (https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/)
Waarom Cambuursupporters?!?!
Als je de Volkskrant mag geloven is iedereen die andere gedachten heeft dan de bedenkelijke journalisten van de betreffende krant extreem rechts cq neo nazi. :R
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2017, 21:19:20
Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:
Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.
https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/ (https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/)
Waarom Cambuursupporters?!?!
Dat bewijst dat je met het allerergste tuig van de richel te maken hebt gehad :R... Het zal waarschijnlijk een cambuurvaantje in de auto oid zijn geweest.
Citaat van: Yellow Army op november 22, 2017, 22:46:26
Dat bewijst dat je met het allerergste tuig van de richel te maken hebt gehad :R... Het zal waarschijnlijk een cambuurvaantje in de auto oid zijn geweest.
Klaarblijkelijk werkt het zo wel en wordt ook wel nep nieuws genoemd.
Begint wel wat eng te worden.
Gelukkig werd er later nuance in gebracht door te melden dat het om hooligans ging. Ik wist niet dat AK uit D een hooligan was.. Dat was zeker één met een Cambuurvaantje in de auto.
Overigens moet men blij zijn dat de demonstratie verboden is, onderweg nog behoorlijk wat boos Woudvolk en bij de invalswegen van Dokkum ook nog de nodige boze mensen. Zelf ben ik een paar rondjes door Dokkum gaan lopen om te zien hoe de vlag ervoor hing, maar wat er rondliep was ook niet mals.
Volgende week Marga Waanbeeld maar eens flink aan de tand (laten) voelen omtrent het hele gebeuren. Er zijn vieze spelletjes gespeeld over de hoofden van de bevolking hier en de kinderen.