Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

En maar boetes uitschrijven voor te snel zwemmende vissen 8P

Dokkumer

En de duikteams moeten ze incasseren? CJID, Centraal Justitieel Incasso Duikteam :devil

jeff

Lantaarn loopt achter op betalingen

Toegevoegd: donderdag 1 aug 2013, 14:48 Update: donderdag 1 aug 2013, 14:50Een Nieuw-Zeelands energiebedrijf is de mist ingegaan met een rekening. Een lantaarnpaal moest namelijk volgens het bedrijf zijn rekeningen gauw betalen, omdat die anders afgesloten zou worden.Een man die vlak bij de lantaarnpaal woont, kreeg de brief met de herinnering binnen. Hij besloot vervolgens aan te kloppen bij de lantaarnpaal, omdat er misschien iemand thuis was. Maar helaas, geen gehoor. De man grapte verder: "Er moet wel een nachtmens wonen, want het licht staat altijd de hele nacht aan."Het energiebedrijf heeft inmiddels zijn fout erkend en excuses aangeboden."Het was een automatische herinnering."


Yellow Army

Area 58

wiekie1969

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :thumbsup

http://youtu.be/viwtSKQkwI4

wiekie1969


Leovardiascc

Peter R. de Vries begint aan een nieuwe carriere als voetbalmakelaar. Samen met Ajax-icoon Piet Keizer en zoon Royce de Vries heeft hij het bedrijf PR Sportmanagement opgericht.

Dat meldt het nieuwbakken voetbalmakelaarsbedrijf op de website. De Vries en zijn zoon hebben het officiële diploma gehaald, waardoor ze nu de titel 'Players Agent licensed by the Royal Netherlands Football Association' mogen dragen. Beide heren haalden het KNVB/FIFA-diploma eind 2013 al.




:_schater

gewoon een fan

Zou die op weg zijn geweest naar die stal  :koffie
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22258392/__Hans_Anker_breekt_beide_benen__.html

Misschien raar maar ik kreeg toch even een glimlach op mijn gezicht  8P


Kuzmanovic-Apeldoorn

ik lees net dat mijn vrouw Ina goud heeft gewonnen _O_

Anastasia Kuzmina heeft in Sotsji met succes haar olympische biatlontitel op de 7,5 kilometer sprint verdedigd. De Slowaakse miste, net als de nummers twee en drie, geen enkel schot, maar was aanmerkelijk sneller dan de Russin Olga Viljoekina en de Oekraïense Vita Semerenko.
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 21:47:40
ik lees net dat mijn vrouw Ina goud heeft gewonnen _O_

Anastasia Kuzmina heeft in Sotsji met succes haar olympische biatlontitel op de 7,5 kilometer sprint verdedigd. De Slowaakse miste, net als de nummers twee en drie, geen enkel schot, maar was aanmerkelijk sneller dan de Russin Olga Viljoekina en de Oekraïense Vita Semerenko.

Jij bent ook Slowaaks Kuzman? :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 09, 2014, 22:24:07
Nie ja som Holandan

Nechcete prísť z predmestia Bratislavy? Narodil ste sa v Holandsku? Prečo slovenské text pod nadpisom vaše príspevky?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op februari 09, 2014, 23:10:19
Nechcete prísť z predmestia Bratislavy? Narodil ste sa v Holandsku? Prečo slovenské text pod nadpisom vaše príspevky?

Mas velmi dobre 'google' alebo ty si Slovak, ja nie som Slovak alle moja zena je Slovenka! Moj deti vie rozpravat Slovenstina, Tak ja musim ucit tiez
Henk, held, bedankt