Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 08:26:44
Mas velmi dobre 'google' alebo ty si Slovak, ja nie som Slovak alle moja zena je Slovenka! Moj deti vie rozpravat Slovenstina, Tak ja musim ucit tiez

Ik vind alles goed, maar om nu DKVees te gaan praten op het cambuuronline forum gaat mij te ver  :rodekaart
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RotterdamLeeuwarden

In de Leeuwarder Couranyt van 26-04-2014 stond een bijzonder artikel in over Kindvall, Beenhakker en SC Cambuur.

In dit stuk was Beenhakker de trainer van SC Cambuur en die wilde "effe gauw" Kindvall bij SC Cambuur halen  _O_
Lees zelf de rest maar  :D

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

scc-aaron

Ondanks dat de twee poppodia's er niet achterstaan heeft de gemeenteraad groenlicht gegeven voor de bouw van een immens groot poppodia. Belachelijk! http://www.lc.nl/friesland/article17156443.ece/Poppodium-Leeuwarden-gaat-definitief-door-#.U4RdNBa8mE4

drg

Citaat van: scc-aaron op mei 27, 2014, 11:42:39
Ondanks dat de twee poppodia's er niet achterstaan heeft de gemeenteraad groenlicht gegeven voor de bouw van een immens groot poppodia. Belachelijk! http://www.lc.nl/friesland/article17156443.ece/Poppodium-Leeuwarden-gaat-definitief-door-#.U4RdNBa8mE4

Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...

MilanJayh

Citaat van: drg op mei 27, 2014, 11:51:37
Had 't ook gezien, speelt al zolang, terwijl de podia's in de stad zich nauwelijks zelf omhoog kunnen houden en van de subsidie leven. En iedereen in de raad schijnt dat prima te vinden, maar een nieuw stadion goedkeuren (die niet eens gefinancieerd hoeft te gaan worden door de gemeente) ho maar...
volledig mee eens! cambuur leeft meer dan die kut poppodiums  :(

RotterdamLeeuwarden

Ik zat vandaag even in oude programmaboekjes te bladeren.
Toen zag ik dit:



Afbeelding komt uit het programmaboekje van het seizoen 1990-1991. nummer 21030. RBC was toen die dag de tegenstander.
Uitslag: 1-1. Toeschouwers: 5.050.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronald

Ik kwam het artikel in onderstaande link tegen, Let vooral op de kop van het artikel. Dokkumer?

http://m.lc.nl/friesland/dokkumer-verzet-zich-tegen-aanhouding-17510183.html

Dokkumer

Citaat van: Ronald op augustus 12, 2014, 18:53:21
Ik kwam het artikel in onderstaande link tegen, Let vooral op de kop van het artikel. Dokkumer?

http://m.lc.nl/friesland/dokkumer-verzet-zich-tegen-aanhouding-17510183.html
Ik weet wie het is en het is niet bepaald een vriend van me. Heeft mijn zoon (toen 4) al eens bijna aangereden in een winkelstraat waar hij niet eens mocht autorijden. Hij had het lef toen niet om uit te stappen :devil

BTW, ik bin een fossiel, mar nog gien 45  :zweep

Dokkumer

Verhaal is globaal overigens zo gegaan.. Meneer had last van losse handjes en dacht dat zijn vrouw een boksbal was. Mevrouw is naar buiten gevlucht en heeft om hulp geroepen, voorbijgangers en buren hebben toen meteen gebeld.
Binnen zaten zoon en een paar vrienden en die ontkenden glashard dat de vrouw om hulp had geroepen.

En nee het zijn toevallig géén Marokkanen 8P


Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 28, 2014, 09:12:17


Voor de begeleidende tekst verwijs ik je hierheen
http://www.reddit.com/r/MapPorn/comments/2ept81/stereotypes_of_the_netherlands_oc_2000x2255/

Je bent me net te vroeg af! kwam het ook al tegen ergens anders. Leeuwarden = "not friesland" we hebben wat bereikt!

Holwerd voor Cambuur

Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:


Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.

https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/


Waarom Cambuursupporters?!?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2017, 21:19:20
Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:


Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.

https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/


Waarom Cambuursupporters?!?!
Als je de Volkskrant mag geloven is iedereen die andere gedachten heeft dan de bedenkelijke journalisten van de betreffende krant extreem rechts cq neo nazi. :R

Yellow Army

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2017, 21:19:20
Stukje uit de volkskrant n.a.v de blokkade tegen de anti-pieten:


Project P. mag dan op last van het Openbaar Ministerie uit de lucht zijn gehaald, het vuur dat door Jenny Douwes is aangewakkerd was niet meer te doven. Een bont gezelschap heeft haar oproep ter harte genomen: van neo-nazi's en Erkenbrand-sympathisanten - met profielfoto's van ridders en de groene kikker Pepe, het symbool van alt-right - tot Cambuursupporters. Ook 'oud-nee-tegen-het-associatieverdrag-met-Oekraïne-activisten' (Douwes voerde zelf campagne met een heftruck voor het nee-kamp) en het Frysk Heidens Front kondigt aan de Anti-Piet-demonstranten op allerlei manieren te zullen tegenhouden.

https://www.volkskrant.nl/binnenland/zo-wist-het-friese-anti-anti-zwarte-piet-volk-dat-gedoe-uit-de-randstad-te-weren~a4540379/


Waarom Cambuursupporters?!?!

Dat bewijst dat je met het allerergste tuig van de richel te maken hebt gehad  :R... Het zal waarschijnlijk een cambuurvaantje in de auto oid zijn geweest.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op november 22, 2017, 22:46:26
Dat bewijst dat je met het allerergste tuig van de richel te maken hebt gehad  :R... Het zal waarschijnlijk een cambuurvaantje in de auto oid zijn geweest.
Klaarblijkelijk werkt het zo wel en wordt ook wel nep nieuws genoemd.
Begint wel wat eng te worden.