Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Dokkie, ouwe moderator Van harte met je verjaardag  |:)

gewoon een fan

Dokkumer van harte gefeliciteerd kerel en bedankt wat je voor het forum doet  _O_

Clint

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2013, 08:23:06
Dokkumer van harte gefeliciteerd kerel en bedankt wat je voor het forum doet  _O_
Word ik bedankt voor wat dom ouwehoeren? :_schater

Bedankt voor de felicitaties allemaal.. Nog 27 jaar tot mijn pensioen |:)

De Raaf

John Hiatt

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

piene hassus

Ik weet niet waar ik moet zijn voor het volgende:

Een tijd geleden heb ik de lay out zodanig veranderd dat het nieuwe bericht eerst komt. De laatste weken komen steeds de oude berichten eerst. Via profiel moet dat dan weer wijzigen terwijl ik dat al een paar keer gedaan heb. Ook in de lay out van het staatje staat dat nieuw bericht eerst moet en toch gebeurt dat niet. Kan iemand dat programma zo wijzigen dat wat in het profiel staat aangegeven, ook steeds uitgevoerd wordt?

Dokkumer

Dat staat standaard ingesteld, kan vanavond wel even kijken of er nog wat aangepast moet worden. Normaal gesproken overschrijven jouw instellingen de algemene instellingen...

piene hassus

Dokkumer

Lasergun tegen Blauwalg

Waterschappen, gemeenten en provincies kunnen veel geld op laboratoriumonderzoek naar algen besparen door een apparaat wat het Sneker bedrijf BlueLeg Monitor uitgevonden heeft. Dat apparaat ziet eruit als een soort van lasergun van de politie. Het apparaat hoeft alleen maar op het water gericht te worden en dan wordt gemeten hoeveel blauwalg er in het water zit. Normaal zijn hier lange onderzoeken voor nodig. Directeur Hans Wouters heeft hoge verwachtingen van het apparaat: zo zou het deels inspecties van Rijkswaterstaat kunnen vervangen.

Er zijn intussen enkele tientallen klanten voor het apparaat wat ongeveer 25.000 euro kost.

Conclusie: Kan de politie ook wat aan de volksgezondheid doen in plaats van doelloos langs de weg te hangen :devil