Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver!  :zucht

MVV neemt voortouw rond homoacceptatie

MAASTRICHT -
MVV gaat als eerste profclub in Nederland actief aan de slag met het plan van de KNVB om homoseksualiteit in de voetbalsport bespreekbaar te maken. COC Limburg geeft vanaf komende week voorlichting aan meerdere teams van de Maastrichtse eerstedivisionist. Naast het tweede elftal krijgen ook de jeugdteams B1 en C1 les volgens de methode 'Uit de kast scoort!'.

De workshops maken deel uit van het project 'De bal is van iedereen'. Dat is een initiatief van MVV, de gemeente Maastricht en COC Limburg. Dat project loopt sinds oktober 2012. Toen zette ook de KNVB in op het onderwerp. De voetbalbond presenteerde een actieplan voor homoacceptatie in de voetbalwereld. Naast MVV heeft ook ADO Den Haag al concrete plannen om homoseksualiteit in de voetbalsport te bevorderen.
Homo's een taboe
Homoseksualiteit is in de voetbalwereld een taboe, bij de amateurs maar zeker bij de profs. Onlangs kwam Robbie Rogers, een 18-voudig Amerikaans international, uit de kast. De 25-jarige middenvelder beëindigde na zijn ontboezeming zijn voetballoopbaan. "Ik ben alle jaren van mijn leven bang geweest, bang om te laten zien wie ik werkelijk ben", zei Rogers.

scclwd

Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 14:23:00
Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver!  :zucht



Nog nooit zo'n domme reactie gehoord. Als je homo bent moet je dat 'niet zelf weten', dat BEN je, of niet.

Galdiano

Met alle respect maar in het voetbal wereld moet je gewoon niet uit de kast komen! Lekker erin blijven!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: scclwd op maart 01, 2013, 16:26:26
Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 14:23:00
Belachelijk, als je homo bent moet je dat zelf weten maar om het nu op deze manier te gaan promoten gaat mij een stapje te ver!  :zucht



Nog nooit zo'n domme reactie gehoord. Als je homo bent moet je dat 'niet zelf weten', dat BEN je, of niet.

:_schater Klopt dat draadje los in je hoofd daar kies je niet voor. Hoor de liederen op de tribune al tegen MVV:

Ole ole ole, ole ole ole heet Maastricht is hartstikke gay!!   :devil

brambo3004

Citaat van: Ronnie tng op maart 01, 2013, 20:11:49
:_schater Klopt dat draadje los in je hoofd daar kies je niet voor. Hoor de liederen op de tribune al tegen MVV:

Ole ole ole, ole ole ole heet Maastricht is hartstikke gay!!   :devil

Een echte nicht komt uit maastricht! l0l

okkele

een echte poot speelt in het rood.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

TM


Dokkumer

 :_schater lief dat je reageerde TM  :devil

Overigens ben ik geen 40 en zeker niet slank ;)

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:49:46
Overigens ben ik geen 40 en zeker niet slank ;)

Alles om aan een leuke date te komen Dokkumer?

Dokkumer

Ja "moddervet en klein geschapen man" klinkt zo negatief :P

De geruchtenstroom hier in het dorp lijkt de kant uit te gaan van een wanhopige dkv "supporter"...

piene hassus

Kenneluk hek wat mist op ut forum, ik kan gien reactie fiene op ut stukje fan Derksen. Hij stelt dat Cambuur momenteel niks te soeken het inne eredivisie maar met un goed beleid en kwa achterland wel uut kan groeie tot un nivo fc Groningen

Dokkumer

Oek wel logies, dit is un seleksie met eerstedivisie speulers. At we al promovere must eerst us sien wat erbij komt. En miskien wudde de ontwikkelingen fan un nieuw stadion oek wat fersneld.

piene hassus


Chipke

Dokkumer het vast nog wel een potsju geld ergens. Maak jim maar niet druk.

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op april 22, 2013, 13:19:37
Fan wie mut ut geld komme dan?
Mut je creatief met weze, transfervrije speulers en eventueel wat jonges op huurbasis die krek tekort komme foor ut eerste elftal bij een topclub.