Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Intellectuele hooligans richten zich nu op andere sporten?

BERKEL-ENSCHOT - Een schaker uit Son en Breugel is zaterdagmiddag in het ziekenhuis beland nadat hij door zijn tegenstander was mishandeld. De dader, een man uit Tilburg, kon niet verkroppen dat hij had verloren. Het slachtoffer werd verschillende keren met een glas op zijn hoofd geslagen. Hij is ter observatie opgenomen in het ziekenhuis.

De mannen kregen ruzie tijdens hun partij op een schaaktoernooi in Berkel-Enschot. De dader betichtte het slachtoffer van onsportief gedrag tijdens de partij. De wedstrijdleider oordeelde dat de partij gewoon verder moest gaan. Net na de partij die dus door de man uit Son en Breugel werd gewonnen, flipte zijn tegenstander. De Tilburger sprong in zijn nek en sloeg meerdere keren op hem in met een glas.

Mannen uit elkaar gehaald
Andere deelnemers haalden de mannen uit elkaar. Het slachtoffer is enige tijd bewusteloos geweest. De dader is gevlucht. Het schaaktoernooi in hotel De Druiventros is een half uur onderbroken geweest. Politie en een ambulance werden gewaarschuwd.

De organisatie van het toernooi is erg geschrokken van het incident. Ze laat weten dat de dader niet meer welkom is bij een volgende editie van het toernooi.

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: mscc op februari 07, 2013, 22:56:47
Neukende man van balkon gegooid
In de Italiaanse kuststad Crotone is een man van het balkon gegooid toen zijn schoonfamilie hem in bed betrapte met zijn aanstaande bruid. De ouders en de broer van de vrouw vonden het tweetal in een innige omhelzing in bed en werden laaiend. Ze tilden de man op, gaven hem een pak slaag en gooiden hem vervolgens van het balkon. De man kwam vijf meter lager op de grond terecht. Wonder boven wonder stond de man even later op en vluchtte naar een ziekenhuis. Daar bleek dat hij twee gebroken polsen en verschillende kneuzingen en schaafwonden had opgelopen. Ook was hij een paar tanden verloren. De aanstaande bruid heeft aangifte gedaan tegen haar ouders en broer. De vader en zijn zoon zijn opgepakt wegens poging tot moord. De moeder van de vrouw wordt beschuldigd van het toebrengen van slagen en verwondingen.

Happy marriage, ondertussen gelukkig getrouwd  :zweep
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Gelezen in het programmaboekje van Cambuur gisteren:
Cambuur-Veendam,uitslag 1-0
En ik maar denken dat deze wedstrijd was afgelast.....

Dokkumer

Hmm, dan blijf ik 4 maart maar thuis voor de verandering  8P

marrumer

Citaat van: peter op februari 19, 2013, 22:47:36
ja dat zag ik ook al  :P

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op februari 19, 2013, 23:00:32
Citaat van: peter op februari 19, 2013, 22:47:36
ja dat zag ik ook al  :P

Ik dacht ook al, blijkbaar iets gemist ofzo  :devil :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

mscc

Hongaar (27) naait mond van echtgenote dicht

Een 27-jarige man heeft zaterdag in Boedapest zijn vrouw brutaal mishandeld en haar letterlijk de mond dichtgesnoerd. De 45-jarige vrouw liep levensgevaarlijke verwondingen op, aldus de politie. De man werd wegens verdenking van poging tot moord gearresteerd. De mishandeling gebeurde in de woning van het echtpaar. De man had zelf de politie en de hulpdiensten gebeld.

marrumer

Citaat van: mscc op februari 27, 2013, 02:38:10
Hongaar (27) naait mond van echtgenote dicht

Een 27-jarige man heeft zaterdag in Boedapest zijn vrouw brutaal mishandeld en haar letterlijk de mond dichtgesnoerd. De 45-jarige vrouw liep levensgevaarlijke verwondingen op, aldus de politie. De man werd wegens verdenking van poging tot moord gearresteerd. De mishandeling gebeurde in de woning van het echtpaar. De man had zelf de politie en de hulpdiensten gebeld.
hongaren ook altijd  :P

brambo3004

de goulash die ze maakte was vast niet om te vreten

mscc

CiteerBruidegom is te laat: bruid trouwt met andere man
Het huwelijk van Jameel en Nagma is enigszins anders uitgedraaid dan gepland. Het koppel zou zaterdag om 10.30 uur trouwen in het Indiase Muradnagar. Toen bruidegom Jameel niet kwam opdagen, stapte Nagma maar met een andere man in het huwelijksbootje. De ouders van de bruid waren allerminst te spreken over het gebrek aan stiptheid van hun toekomstige schoonzoon. Ze gaven dan ook prompt hun zegen aan het huwelijk van hun oogappel Nagma met een andere man. Toen de gedumpte bruidegom en zijn familie om uiteindelijk toch ten tonele verschenen, was het hek van de dam. De twee families gingen met elkaar op de vuist. De politie moest de gemoederen bedaren.