Poll
Vraag:
Cambuur - Vitesse Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 5
Optie 2: Marlon Pereira
stemmen: 0
Optie 3: Etiënne Reijnen
stemmen: 2
Optie 4: Calvin MacIntosh
stemmen: 1
Optie 5: Vytautas Andriuskevicius
stemmen: 7
Optie 6: Mohamed El Makrini
stemmen: 6
Optie 7: Sinan Bytyqi
stemmen: 0
Optie 8: Martijn Barto
stemmen: 1
Optie 9: Mikhail Rosheuvel
stemmen: 2
Optie 10: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 0
Optie 11: Daniel de Ridder
stemmen: 0
Optie 12: Lucas Bijker
stemmen: 0
Optie 13: Sander van de Streek
stemmen: 7
Alweer een midweekse wedstrijd, lijkt wel alsof we Europees spelen. :proost
Scheidsrechter Kamphuis.
Mooie tijd man! Eerst even dochtertje op bed doen en dan lopen naar stadion!
Waarom wordt deze midweeks gespeeld trouwens? Heb ik iets gemist? :X
Citaat van: drg op januari 27, 2015, 16:54:24
Waarom wordt deze midweeks gespeeld trouwens? Heb ik iets gemist? :X
Is gewoon een midweekse speelronde. Was vorig jaar ook zo.
Citaat van: Lore op januari 27, 2015, 16:21:42
Mooie tijd man! Eerst even dochtertje op bed doen en dan lopen naar stadion!
Jammer van al die jeugd die niet gaan (mogen), supporters van de toekomst
die komen anders oek wel eens laat op bed toch,,,die lui alweer 4-0 achter bij grunnen die zijn echt wel te pakken hoor.
Citaat van: denistel op januari 28, 2015, 22:21:05
die komen anders oek wel eens laat op bed toch,,,die lui alweer 4-0 achter bij grunnen die zijn echt wel te pakken hoor.
zal lastig zat worden. Tot de rode kaart was Groningen zwaar de mindere van Vitesse..
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
het maakt inderdaad niet uit dat beide keepers van Cambuur niet uitblinken :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
Als wij de kansen nu wel eens benutten en zij ook...
Word het denk ik 6-6.
Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2015, 22:39:33
Tegen Vitesse kun je in principe ook wel zonder keeper en verdediging spelen, die missen nog meer kansen dan wij doen. :devil
Immers scoort nooit, vorig seizoen wel tegen Cambuur
Castaignos scoorde vorig seizoen nooit , wel tegen Cambuur
Vitesse scoort nooit, volgende week....... (laat dit aub alleen een boze droom zijn...)
Twente uit altijd kut. Maar weer snel vergeten.
Zou misschien niet een overbodige luxe zijn om eens een keer op voorsprong te komen..
Citaat van: zeewolde op januari 29, 2015, 10:24:40
Immers scoort nooit, vorig seizoen wel tegen Cambuur
Castaignos scoorde vorig seizoen nooit , wel tegen Cambuur
Vitesse scoort nooit, volgende week....... (laat dit aub alleen een boze droom zijn...)
Als Vitesse dit weekend weer verliest... Dan weet je het wel woensdag he?!
Zorgelijk dat we in alle 4 de wedstrijden na de winterstop nog geen minuutje voor hebben gestaan.
Daardoor speel je continu een zware wedstrijd en kan je niet eens loeren op een counter met je snelle buitens.
Is zaak dat we snel eens een keer weer 1,2-0 voorkomen en vanuit daar kunnen voetballen.
Hopelijk heeft vitesse vandaag loodzware pot tegen ajax. Vitesse heeft in ieder geval bijna 24 uur minder om te herstellen van dit weekend.
Mijn gevoel zegt wel dat Henk Woensdag weer begint met Barto op het middenveld.
En dan maar hopen op zelfde wedstrijd en uitslag als vorig seizoen.
Deze winnen we. We moeten er voor oppassen dat we ons zelf niet in de put praten. We voetballen geweldig, de resultaten komen wel weer.
|:)
Al zouden we verliezen tegen Vitesse en Feyenoord, dan nog is er niets aan de hand.
3x winst betekent handhaving en dat is nog steeds het doel!
Tegen Vitesse er vol op kletsen en de openingsgoal maken.
Hopelijk kan Narsingh spelen.
Zet Barto maar op 9 en geef Ogbeche even rust.
Handhaving word echt geen probleem. Wij verliezen nu 2x en het verschil met de nummer 16 is nog steeds 11 punten.
Vol erop knallen woensdag. 1 tik uitdelen aan Vitesse en dat team stort mentaal in
Net even Vitesse - Ajax keken, geen enkel probleem woensdag.
:zweep
Citaat van: Treb op februari 01, 2015, 16:26:09
Net even Vitesse - Ajax keken, geen enkel probleem woensdag.
:zweep
Was Ajax nou zo slecht of Vitesse zo goed.. 8)
Ondanks dat het qua stand beter was geweest dat Ajax gewonnen zou hebben, toch ben ik blij dat Vitesse vandaag heeft gewonnen, die denken nu in Leeuwarden ook grote kansen te hebben. Iedereen verwacht dat nu, wij gaan dat afstraffen...
Aan de andere kant hebben ze zelfvertrouwen getankt en zitten wij er wat minder vrolijk bij. Hopelijk gewoon vol erop woensdag en nu een keer winnen...
Citaat van: 666 op februari 01, 2015, 16:29:50
Was Ajax nou zo slecht of Vitesse zo goed.. 8)
Van allebei een beetje.
Ajax was slecht, omdat Vitesse er 93 minuten lang bovenop knalden.
Maar kunnen ze dat woensdag ook opbrengen? Heb ze dit seizoen enkele malen zeer matig zien spelen. En scoren ging ook vandaag weer moeilijk.
Citaat van: Collingwood op februari 01, 2015, 17:16:15
Maar kunnen ze dat woensdag ook opbrengen? Heb ze dit seizoen enkele malen zeer matig zien spelen. En scoren ging ook vandaag weer moeilijk.
Vitesse heeft per goal iets van 63 doelpogingen nodig ofzo zag ik voorbij komen tijdens die wedstrijd.
Ze hebben vandaag gescoord, dus ze geen 60 doelpogingen geven die gasten.
Denk dat het een zware wedstrijd word woensdag, maar met de 12de man er achter en het spookt moet het lukken.
Hun zwakte ligt bij die trage achterhoede.
Hoop dat Narsingh er weer bij is woensdag.
Maar dat zal wel niet.
Verder zijn ze erg sterk bij spelhervattingen. Nienhuis....
Er vol boven op met onze 12e man.
Wij klappen er thuis ook bovenop.. alleen is het vaak slappe hap voorin. Veel scherper zijn en je kansen maken. Zorg dat je eens op voorsprong komt. Anders kost het veel te veel kracht.
Citaat van: De Gast op februari 01, 2015, 20:53:06
Wij klappen er thuis ook bovenop.. alleen is het vaak slappe hap voorin. Veel scherper zijn en je kansen maken. Zorg dat je eens op voorsprong komt. Anders kost het veel te veel kracht.
Jouw mutte woensdag maar even in de spits dan hef ik er alle vertrouwen in _O_
Na 20 wedstrijden nog steeds linkerrijtje en 10 pt of meer voor op de onderste 4 positief blieve mensuh.we pakken nog genoeg punten en woensdag gaan we er weer vol tegen aan dan is alles mogelijk.WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN
Citaat van: Len Cantello op februari 01, 2015, 11:38:43
Deze winnen we. We moeten er voor oppassen dat we ons zelf niet in de put praten. We voetballen geweldig, de resultaten komen wel weer.
|:)
_O_ _O_
We beginnen op 0-0, de bal is rond, het kan alle kanten op....
Citaat van: Eewal op februari 01, 2015, 16:32:06
Ondanks dat het qua stand beter was geweest dat Ajax gewonnen zou hebben, toch ben ik blij dat Vitesse vandaag heeft gewonnen, die denken nu in Leeuwarden ook grote kansen te hebben. Iedereen verwacht dat nu, wij gaan dat afstraffen...
Peter Bosz niet gehoord zeker gister bij de NOS? Die zijn echt wel op hun hoede hoor.
Denk dat het net zo'n wedstrijd als tegen pisvee wordt. Alleen gaan we deze wel winnen!! (hoop ik)
3 punten, niets meer en niet minder. Alhoewel het niet te hopen is dat Vite$$e nu in 'the winning mood' komt.
Vitesse leverde gisteren een sterke pot af. Heel benieuwd hopelijk weer zo'n spektakelstuk als vorig jaar!!
Citaat van: Thieske op februari 02, 2015, 08:55:02
3 punten, niets meer en niet minder. Alhoewel het niet te hopen is dat Vite$$e nu in 'the winning mood' komt.
Vanaf minuut 1 erop klappen!
Zin aaaan |:)
Dit ritme bevalt me wel...Elke 3-4 dagen wedstrijd. En elke week naar het stadion!
Over 2 daagjes eindelijk maar eens loon naar werken krijgen.
Iemand idee of Ibarra gisteren echt geblesseerd is geraakt? Toch een van hun sterkere aanvallers. Mag wel even een weekje rust houden l8l
Al bijna uutverkocht?
Mensen vol erachter net als vorige week dinsdag!
1,2,8,9,22,23 die vakken kan je online nog kiezen...
Citaat van: Zuid1991 op februari 02, 2015, 12:14:13
Al bijna uutverkocht?
Mensen vol erachter net als vorige week dinsdag!
Ook al is het uitverkocht.. Met dit tijdstip heb je genoeg jeugd, met een scc, die niet gaan. Dood en dood zonde. FOX houdt nergens rekening mee.
die jeugd die komt wel eens vaker om 11 uur op bed toch dan slapen ze van te voren maar even half 7 is niet goed 20.45 is niet goed
gewoon er heen welke tijd het oek maar is
Citaat van: denistel op februari 02, 2015, 14:33:59
die jeugd die komt wel eens vaker om 11 uur op bed toch dan slapen ze van te voren maar even half 7 is niet goed 20.45 is niet goed
gewoon er heen welke tijd het oek maar is
Half 7 is voor mij een mooie tijd in een keer door vanuit het werk.
Ik heb de jeugd al groot _O_, alleen zag en hoorde ik dat veel jeugd baalde van het tijdstip en de woensdag. Ouders willen dat waarschijnlijk niet voor hun kind. Had voor mij niets uitgemaakt, maar een eerder tijdstip had voor deze groep wel wat prettiger geweest.
Zeg nou eerlijk, een doordeweekse speelronde :R
Citaat van: 666 op februari 02, 2015, 14:54:57
Zeg nou eerlijk, een doordeweekse speelronde :R
Heerlijk man! Breekt lekker de week. :y
Voor mij een goeie tijd, ik haal het net uit het werk. Lullig voor de kinderen
Citaat van: Treb op februari 02, 2015, 14:59:25
Heerlijk man! Breekt lekker de week. :y
Ach ieder zijn eigen voorkeur... ik had hem lever op zaterdag half 8 gehad.
Die ernhemmers gewoon weer even met de voeten op de grond zetten, laat ze maar weer eens voelen waarom ze onder ons staan :zweep
We kunnen als supporters maar 1 ding doen :0= Schreeuwen tot onze stem het begeeft! Vol gas er achter staan. Mag hopen weer een ambiance als 038 thuis |:)
Barto in de basis...op 10.... :0= Winne, winnne winnnneeee
Citaat van: OuweSkeve op februari 02, 2015, 16:00:01
Barto in de basis...op 10.... :0= Winne, winnne winnnneeee
Inderdaad, Barto heeft het verdient gezien zijn invalbeurten. Brengt toch altijd iets extra's, vind ik. In de vechtwedstrijden moet je hem altijd opstellen (Eagles uit)
Komt er nog mooie sfeeractie of wordt alle tijd/geld opgespaard voor De wedstrijd over 2 weken?!
Vind persoonlijk dat bij wedstrijden met goede actie vooraf de sfeer er vaak beter in blijft zitten.
Der op en der over woensdag:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FArnhem-20131201-00070_zpsaddb0434.jpg&hash=8355be32fc46ec3b4209d467da95f37e3f6fb932) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Arnhem-20131201-00070_zpsaddb0434.jpg.html)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2Fvitesse-cambuur_zps096dfb52.jpg&hash=8317f02328e4aaec29fd730df245d53f2d0672cc) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/vitesse-cambuur_zps096dfb52.jpg.html)
Wordt een lastige pot. Hoop dat het in de koppies allemaal goed zit en dat wij als 12 e man er vol achter gaan staan!!! :0= |:)
Citaat van: drg op februari 02, 2015, 15:27:18
Die ernhemmers gewoon weer even met de voeten op de grond zetten, laat ze maar weer eens voelen waarom ze onder ons staan :zweep
En dat we hun onder ons houden! Zoals Peter Bosz zondag bij studio voetbal zei: 'geen lastig kunstgras, lastig Cambuur'.
Erg lovend dus, laten zien dat we het loven waard zijn!
Wie is morgen scheidsrechter eigenlijk??
Citaat van: speculeter op februari 03, 2015, 11:28:23
Wie is morgen scheidsrechter eigenlijk??
Woensdag,20.45 uur:
SC CAMBUUR - VITESSE -
- Arbiter: Kamphuis
- Vitesse won twee van de vijf eerdere
edities van deze eredivisiewedstrijd.
Cambuur zegevierde één keer en deed
dat vorig seizoen.Vitesse kwam met
3-2 voor,maar Cambuur won met 4-3.
- Eerder dit seizoen werd het in Arnhem
2-2.Ogbeche zorgde in de 89ste minuut
voor de Friese gelijkmaker.
- Van de Streek speelde eerder bij Jong
Vitesse,maar brak niet door bij de
Arnhemse club.
Bron: Teletekst
Bedankt....
Zit te denken...hebben wij kamphuis dit seizoen al gehad?
Ja, uit bij GAE en in de beker tegen Den Bosch.
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2015, 15:34:19
Alweer een midweekse wedstrijd, lijkt wel alsof we Europees spelen. :proost
Scheidsrechter Kamphuis.
Is ergens oek nog waar, tegen Chelsea 2
Geen Ibarra. Twijfel tussen Bijker en Vytas (bron: VI en albers)
Citaat van: Lore op februari 03, 2015, 13:20:53
Geen Ibarra. Twijfel tussen Bijker en Vytas (bron: VI en albers)
Hier het bericht over Bijker/Vytas.
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/44889/vytas-verdringt-bijker-mogelijk-uit-basis-cambuur/
Narsingh er morgen dus niet bij. Toch erg blij dat we Rosheuvel binnen hebben gehaald! Anders waren we meteen weer vleugellam geweest.
14:24 – In de thuiswedstrijd tegen Vitesse krijgt een aantal andere spelers een kans bij SC Cambuur. Trainer Henk de Jong moet noodgedwongen wat wisselingen doorvoeren, laat hij weten in de Leeuwarder Courant. Dit om overbelasting van zijn spelers in deze zware periode van het seizoen te voorkomen.
"Een paar jongens zitten er door het zware programma doorheen. We moeten nu keuzes maken. Als ze dan woensdag en zondag nog spelen kan ik ze wel weggooien", aldus de trainer van de Friese club.
Vorige week moest Cambuur ook midweeks al aan de bak, in de kwartfinale van de beker tegen PEC Zwolle. Furdjel Narsingh ontbreekt sowieso tegen Vitesse, mogelijk geldt hetzelfde voor Michiel Hemmen.
Als Cambuur verliest van Vitesse, wordt het door de Arnhemmers gepasseerd op de ranglijst.
Benieuwd of dit nog meer wijzigingen gaat opleveren dan al door Henk Albers voorspeld worden.
Belangrijke wedstrijd in mijn ogen.. Dit om de aansluiten naar boven te behouden..
De Ridder misschien weer wat last? Meleg en Rosheuvel oppe zijkant.
Als dat idd zo is dat de ridder niet kan spelen dan toch liever ogbeche en rosheuvel op de flanken en bar to in de spits...als meleg maar niet speelt want dat kan echt niet meer
Volgens de LC start Cambuur morgen met Barto (en Vytas, maar zover waren we al). Benieuwd of dat dan ten koste gaat van één van de middenvelders of ten koste van De Ridder.
http://www.lc.nl/sport/cambuur/cambuur-start-tegen-vitesse-met-andere-basis-18281693.html utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Gerard Borgman @gerardborgman · 2h2 hours ago
Opstelling #Vitesse tegen #Cambuur: Room; Diks, Kashia, Heijden, Achenteh; Vejinovic, Qazaishvili, Propper; Labyad, Traore, Olinik. #camvit
Journalist van De Gelderlander.
Geen Ibarra dus... Dat zou mooi zijn, vind hem aanvallen wel erg sterk en snel en zie vytas dat niet zo makkelijk tegenhouden.
Op internet nu nog kaarten voor 21,22 en 23. We gaan dus weer richting uitverkocht huis!
Ibarra is, als het goed is, geblesseerd.
Citaat van: Collingwood op februari 03, 2015, 18:32:17
Ibarra is, als het goed is, geblesseerd.
:_schater Zo hoort dat!
Citaat van: Collingwood op februari 03, 2015, 16:52:36
Volgens de LC start Cambuur morgen met Barto (en Vytas, maar zover waren we al). Benieuwd of dat dan ten koste gaat van één van de middenvelders of ten koste van De Ridder.
http://www.lc.nl/sport/cambuur/cambuur-start-tegen-vitesse-met-andere-basis-18281693.html utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Van der streek was helemaal total loss na Twente zei Henk in een interview
Citaat van: Collingwood op februari 03, 2015, 17:47:15
Opstelling #Vitesse tegen #Cambuur: Room; Diks, Kashia, Heijden, Achenteh; Vejinovic, Qazaishvili, Propper; Labyad, Traore, Olinik.
En dan klaagt Lore over de namen van Cambuur :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2015, 18:46:02
Van der streek was helemaal total loss na Twente zei Henk in een interview
Dat was de laatste 10 minuten in Enschede te zien.. die kon geen sprint meer trekken..
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 03, 2015, 16:44:14
Als dat idd zo is dat de ridder niet kan spelen dan toch liever ogbeche en rosheuvel op de flanken en bar to in de spits...als meleg maar niet speelt want dat kan echt niet meer
Meleg heeft ook veel speeltijd gehad de laatste maanden... :?
Geen gezeik, B in de punt en meleg, schepers of schet op de flank als de ridder en narsingh niet inzetbaar is. Gewoon met vleugelspelers ballen.. want met 4-4-2, creëren we helemaal geen kansen..
Citaat van: Collingwood op februari 03, 2015, 15:03:57
14:24 – In de thuiswedstrijd tegen Vitesse krijgt een aantal andere spelers een kans bij SC Cambuur. Trainer Henk de Jong moet noodgedwongen wat wisselingen doorvoeren, laat hij weten in de Leeuwarder Courant. Dit om overbelasting van zijn spelers in deze zware periode van het seizoen te voorkomen.
"Een paar jongens zitten er door het zware programma doorheen. We moeten nu keuzes maken. Als ze dan woensdag en zondag nog spelen kan ik ze wel weggooien", aldus de trainer van de Friese club.
Niet te filmen, we hewwe het hier over betaald voetbal. Vorstelijk salaris en maar 90 minuten per week alles geven. Nu eventjes 2 keer per week.
SCHANDE!!!!!!!!
Citaat van: Collingwood op februari 03, 2015, 13:31:55
Narsingh er morgen dus niet bij. Toch erg blij dat we Rosheuvel binnen hebben gehaald! Anders waren we meteen weer vleugellam geweest.
Wanneer speelt Narsingh eigenlijk wel :zucht :zucht :zucht
Rammen morgen! Zwaar bevochten 3-2!
http://ultras-leovardia.nl/nieuws/2015/02/240564-voorbeschouwing-cambuur-vitesse
Het uitvak zal gevuld zijn met 27 Vitesse-supporters!
Citaat van: V-man op februari 03, 2015, 23:16:01
Het uitvak zal gevuld zijn met 27 Vitesse-supporters!
kut club.
was vorig seizoen anders
Citaat van: Cor op februari 04, 2015, 07:13:15
was vorig seizoen anders
Toen het dubbele? 54 ofzo :devil
Citaat van: Dokkumer op februari 04, 2015, 07:16:13
Toen het dubbele? 54 ofzo :devil
Met een bijzonder overstuur menneke in het geel die bij elke goal van hun suggestieve gebaren maakte richt 14 wahahahahahahaha
De vermoedelijke opstelling:
Nienhuis; Pereira, Reijnen, Mac-Intosch, Bijker/Vytas; El Makrini, Bytyqi, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche, De Ridder
bron henk huis aan huis alberts
Zou mooi zijn als de Ridder meedoet. de aannames van die man zijn soms champions league niveau...nu de voorzetten nog.
Citaat van: Cor op februari 04, 2015, 07:25:38
Met een bijzonder overstuur menneke in het geel die bij elke goal van hun suggestieve gebaren maakte richt 14 wahahahahahahaha
Hahaha ja geweldig. Stond ook behoorlijk strak die gast :_schater
Citaat van: dit is mien club op februari 04, 2015, 09:13:20
De vermoedelijke opstelling:
Nienhuis; Pereira, Reijnen, Mac-Intosch, Bijker/Vytas; El Makrini, Bytyqi, Van de Streek; Rosheuvel, Ogbeche, De Ridder
bron henk huis aan huis alberts
Ik denk toch echt dat Henk met Barto gaat starten.
Denk ik ook....met barto.
Alleen welke middenvelder moet dan wijken?
Hoe is het weer in Leeuwarden trouwens?
Sneeuw komt hier met bakken uit de lucht vallen!
Hier schijnt nu een lekker zonnetje.
Droog en half bewolkt in Apeldoorn 8)
Citaat van: YellowBlue op februari 04, 2015, 12:04:50
Ik denk toch echt dat Henk met Barto gaat starten.
Ik hoop dat de Harkema speler mooi op de bank begint.
Laten we hopen dat Henk zijn Harkema bril eens afdoet
Citaat van: dit is mien club op februari 04, 2015, 13:10:03
Ik hoop dat de Harkema speler mooi op de bank begint.
Laten we hopen dat Henk zijn Harkema bril eens afdoet
Barto heeft zn winterslaap gehad, 2e seizoenshelft altijd wel goed voor min. 5 goals
Citaat van: moodygrunn op februari 04, 2015, 13:15:27
Barto heeft zn winterslaap gehad, 2e seizoenshelft altijd wel goed voor min. 5 goals
Inderdaad. Heel vreemd, maar na de winterstop altijd stukken beter. Alhoewel hij voor de winterstop ook goede wedstrijden heeft gespeeld (Eagles uit).
Citaat van: legeips op februari 03, 2015, 21:51:10
Meleg heeft ook veel speeltijd gehad de laatste maanden... :?
Geen gezeik, B in de punt en meleg, schepers of schet op de flank als de ridder en narsingh niet inzetbaar is. Gewoon met vleugelspelers ballen.. want met 4-4-2, creëren we helemaal geen kansen..
Meleg, Schepers of Schet? Of gewoon niet...? Bakken er alle 3, helaas, heel weinig van.
Als De Ridder of Narsingh uitvalt heb je helemaal niks meer erachter, nu gelukkig wel Rosheuvel. Die overigens een versterking is in mijn ogen. Bytyqi als het nodig is maar op linksbuiten.
Zo vanavond?
Zeinstra
Perreira reijnen mc intosh vytas
Makrini vd streek
Barto
Bytyqi obeche rosheuvel.
Citaat van: speculeter op februari 04, 2015, 13:32:18
Zo vanavond?
Zeinstra
Perreira reijnen mc intosh vytas
Makrini vd streek
Barto
Bytyqi obeche rosheuvel.
Bytuqi op het middenveld Barto op de bank hoop ik
Verwacht Bakker ipv Vd Streek
Bytyqi moet ALTIJD in de as spelen. Het is nog wat onwennig maar als we hem vaker kunnen vinden tussen de linies is hij beter en dominanter dan Rusnak.
Nou? Uutverkocht bijna?
Overigens verwacht ik vanavond ook veel van Rosheuvel. Die jongen is zo verdomde explosief, dat gaat er met de ruimtes die er liggen uitkomen vanavond.
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2015, 14:36:04
Verwacht Bakker ipv Vd Streek
ik ook
en vytas voor bijker
Citaat van: poelie-lwd op februari 04, 2015, 14:45:33
Bytyqi moet ALTIJD in de as spelen. Het is nog wat onwennig maar als we hem vaker kunnen vinden tussen de linies is hij beter en dominanter dan Rusnak.
Helemaal eens. Deze jongen heeft zo'n versnelling aan de bal.
Citaat van: poelie-lwd op februari 04, 2015, 14:51:00
Overigens verwacht ik vanavond ook veel van Rosheuvel. Die jongen is zo verdomde explosief, dat gaat er met de ruimtes die er liggen uitkomen vanavond.
Ik ook. Die was tegen Zwolle ook al op de brommer met goede acties.
Citaat van: poelie-lwd op februari 04, 2015, 14:51:00
Overigens verwacht ik vanavond ook veel van Rosheuvel. Die jongen is zo verdomde explosief, dat gaat er met de ruimtes die er liggen uitkomen vanavond.
Nu het net nog vinden.
Citaat van: Vedetski op februari 04, 2015, 13:26:50
Meleg, Schepers of Schet? Of gewoon niet...? Bakken er alle 3, helaas, heel weinig van.
Als De Ridder of Narsingh uitvalt heb je helemaal niks meer erachter, nu gelukkig wel Rosheuvel. Die overigens een versterking is in mijn ogen. Bytyqi als het nodig is maar op linksbuiten.
Bytyqi op het middenveld aub... Die jongen zorgt voor meer dreiging en snelheid op de as. Dat gaat Barto niet regelen. Aangezien Barto niks kan op de vleugel, lekker inzetten als B er doorzit of dat we pompen of verzuipen voetbal moeten spelen..
Citaat van: speculeter op februari 04, 2015, 13:32:18
Zo vanavond?
Zeinstra
Perreira reijnen mc intosh vytas
Makrini vd streek
Barto
Bytyqi obeche rosheuvel.
Zeinstra, vytas en barto zie ik liever op de bank..
Nienhuis
Droste - reijnen - mc intosh - perreira
Bakker - Makrini - bytiqi
Rosheuvel - ogbeche - meleg
Citaat van: scc-aaron op februari 04, 2015, 16:13:11
Nu het net nog vinden.
Als een buitenspeler goede voorzetten afleverd ben ik al tevreden.
Af en toe een goaltje meepikken zou natuurlijk mooi zijn ;)
Citaat van: legeips op februari 04, 2015, 16:33:13
Zeinstra, vytas en barto zie ik liever op de bank..
Nienhuis
Droste - reijnen - mc intosh - perreira
Bakker - Makrini - bytiqi
Rosheuvel - ogbeche - meleg
Droste heb ik altijd wel een goed vertrouwd gevoel bij.
Reijnen oogt ook wat vermoeid laatste tijd.Ben benieuwd of Henk hem bedoelde met "vermoeide mensen sparen"evenals v/d Streek.
Ben dan ook benieuwd wie het vanavond moeten doen.
Minimaal een punt zou ik mee kunnen leven.
kan natuurlijk ook een smoesje zijn dat sparen van spelers, om iedereen te vriend te houden en eens wat andere spelers te proberen.
Nienhuus
Perreira, Reijnen, Mac-Intosch en Vytas
El Makrini, Barto, Bytyqi
Rosheuvel, Ogbeche , de Ridder
Citaat van: carlo de leeuw op februari 04, 2015, 17:16:00
kan natuurlijk ook een smoesje zijn dat sparen van spelers, om iedereen te vriend te houden en eens wat andere spelers te proberen.
:? Daar geloof ik totaal niet in.
Kan iemand tegen barto zeggen dat hij mee moet lopen. Doet geen.flikker alleen de bal verspelen
Citaat van: mindra op februari 04, 2015, 21:12:42
Kan iemand tegen barto zeggen dat hij mee moet lopen. Doet geen.flikker alleen de bal verspelen
Pereira maar wisselen dacht ik zo. Dramatisch
Ik wou Pereira afzeiken voordat de goal al viel. Gelukkig licht de commentator het al toe.
Wordt in het midden van het doel geschoten buiten het bereik van Nienhuis, niemand staat er voor,
Barto eruit doet niks goed. Hoop dat alle barto voorstanders ook zien dat dit niks is. Hele middenveld is door deze omzetting compleet ondermaats
Vitesse heeft overal een vrije man. En die ontbreekt ons.
Ik ben enigzins blij dat ik aan het werk ben denk ik. Ik heb het niet kunnen zien wat gebeurde er?
Doet barto nog mee? In het begin viel zijn balverlies nog op..
Pereira pfffffffffff wat een drama zeg.
En met de ridder op links wordt het ook niet.
Kansloos.
Ik zeg tweede helft Droste voor Pereira. Van der Streek voor Barto.
Als je de statistieken bekijkt valt het wel op dat er ook geen schot op doel is gedaan. Alleen maar naast...
Had ook 0-3 kunnen staan, hoop dat Vitesse de druk wat viert 2e helft, of dat wij sneller gaan rondtikken en de vrije man vinden. Zelfs vrije trappen gaan achteruit
We mogen niet klagen dat het maar 0-1 staat man man wat een matige vertoning
enige pluspunt is nienhuis :thumbsup
Lachwekkend dat die barto nog speelt. Met hem win je t vandaag niet
Nienhuis heeft maar paar ballen gepakt die recht op hem afkwamen, 1 bal van traore in verre hoek zat hij goed bij. 0-1 had hij m.i. makkelijk kunnen hebbeb, was slecht geplaatst schot maar hij stond op verkeerde been. En corner had hij moeten boksen of iets, bal valt 50 cm voor hem neer op voet van oliyniyk.. Maarja niet dat er iemand goed speelt ofzo..
Wel gewoon 4 flinke kansen niet benut (2x rosheuvel, 1x barto, 1x vd streek )
Visitekaartje hoor dit
Nienhuis diepe spelmaker.. meeste passes tot nu toe
Wat een zaadwedstrijd weer man, gadverdamme! Nog net top 10 maar we mogen nu wel weer eens wat punten pakken verdomme! :(
Wel een voordeel dat Traore niet meer zo gevaarlijk is, die moet steeds wachten op de bal :_schater
Sneeuw of niet. Ben wel een beetje klaar met al die gemiste kansen. Godverdomme.
Slecht. Het vertrouwen is ook weg lijkt wel, wordt ook niet meer om elke bal geknokt. Hopen dat het tegen Heerenveen kantelt :?
:_spank Waardeloos! nog 4 keer winnen en we zijn wel veilig zou het niet, moet toch lukken ondanks het gebrek aan vertrouwen, niet te geloven man wat een hotseknots voetbal.
Rustig blijven, club steunen.
Er komen nog genoeg mooie momenten dit jaar.
Nou willem2 klopt al aan de deur...
Dit moet echt anders... We krijgen ze te makkelijk tegen en komen moeilijk tot kansen.. Nienhuis, die 2e goal.. G#%#omme..
En heb beloofd om niks negatiefs te roepen over Barto...
l8l ik verbreek die belofte bij deze.. Stel deze man niet op als zogenaamde nummer 10.. Bytiqi huppelde hierdoor op een positie waarin hij iets moet doen waar hij het minst sterk in is en dat is verdedigen.
Henk stop nou met het opstellen van je pupil op plekken waar hij niet thuis hoort. Hij is leuk als stormram of als we echt B of Hemmen niet kunnen opstellen.
Vind het daarnaast bizar om te zien dat B constant de ballen moet halen.. Die vent mut in de punt staan en daar oorlog maken.
2014 eindigde mooi, maar 2015 begint ontzettend slecht. (Muv de wereld partij tegen Zwolle, maar ook daar te simpel de doelpunten tegen)
Bytyqi heeft die meegespeeld?
Rosheuvel leuk dat je snel bent maar afmaken, aannemen en goed inspelen/voorzetten hoort er ook bij
Nienhuis die eerste is houdbaar, verder redelijk.
Barto was niet best.
El makrini sterk in de verdediging, slecht in balbezit, idem Reijnen
Pereira niet best
Vytas redelijk goed.
ik vond de ridder en ogbeche niet slecht
vd streek en bijker goed ingevallen.
Mcintosh _O_ _O_ _O_
Wat mij nu al een paar wedstrijden opvalt , wat krijgen onze tegenstanders in balbezit veel ruimte tussen de middellijn en onze 16 meter, en dan vooral door het midden. Dit levert toch veel gevaar en tegengoals op.
En kamphuis :rodekaart
eerste helft is penalty voor reinen.
+ als je 2 xgeel geeft voor cambuur dan zijn de overtredingen op barto en vytas ook geel, die laatste was labyad.
Citaat van: Batsum op februari 04, 2015, 22:44:16
Rustig blijven, club steunen.
Er komen nog genoeg mooie momenten dit jaar.
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
We mutte ons zelf niet in een dal praten .Het was idd de slechtste wedstr van het seioen .Klaar.
Reijnen skorst zondag? ik hoop het bijna
Niks aan de hand, maatje te groot, stonden tactisch goed, bla bla bla. Dit was een lachertje. Barto, Bijker, Nienhuis, hoe lang hebben die krediet?
Citaat van: sunderland op februari 04, 2015, 23:10:35
We mutte ons zelf niet in een dal praten .Het was idd de slechtste wedstr van het seioen .Klaar.
dat dacht ik ook, samen met excelsior uit.
Het is een fantastisch jaar en zo, en we zijn hartstikke verwend de afgelopen twee jaar, maar ben er nu wel even klaar mee. Het wordt tijd voor een beste stunt waardoor je deze klote wedstrijden in 1 keer bent vergeten..
Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2015, 23:13:21
Niks aan de hand, maatje te groot, stonden tactisch goed, bla bla bla. Dit was een lachertje. Barto, Bijker, Nienhuis, hoe lang hebben die krediet?
wie wel dan vandaag .Bytigi heeft die iets goed gedaan ,corners waren dramatisch
Citaat van: Eewal op februari 04, 2015, 23:14:41
Het is een fantastisch jaar en zo, en we zijn hartstikke verwend de afgelopen twee jaar, maar ben er nu wel even klaar mee. Het wordt tijd voor een beste stunt waardoor je deze klote wedstrijden in 1 keer bent vergeten..
15 februari : D-DAY
Drama van een Barto die kan echt helemaal niets. Cambuur onwaardig
Citaat van: Robinho op februari 04, 2015, 23:16:38
Drama van een Barto die kan echt helemaal niets. Cambuur onwaardig
Barto moet invallen
Ik weet nu ook waarom Rosheuvel weg mocht bij AZ, domme hardloper.
En met Barto beginnen... Moet ik meer zeggen. Ja toch nog, woensdag kwart voor negen :fant
Citaat van: zeewolde op februari 04, 2015, 23:15:50
15 februari : D-DAY
komende zondag mag ook alvast wel. Verwachtingspatroon is laag.. Kan alleen maar meevallen..
Citaat van: 666 op februari 04, 2015, 23:21:51
Ik weet nu ook waarom Rosheuvel weg mocht bij AZ, domme hardloper.
En met Barto beginnen... Moet ik meer zeggen. Ja toch nog, woensdag kwart voor negen :fant
maak iedereen maar af jong .vanaf links kwam gelukkig veel gevaar
Citaat van: Robinho op februari 04, 2015, 23:16:38
Drama van een Barto die kan echt helemaal niets. Cambuur onwaardig
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.
Was niet best, maar dat lagniet alleen aan Barto. We hebben gewoonweg gern antwoord op teams die vtoeg druk zetten. Dan gaan de ballen breed, terug en tenslotte door de lucht naar B. Die staat daardoor nooit op de plek waar hij moet staan als er toch eens een bal van de zijkant komt.
Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.
Daar zeg je het precies goed. VORIG JAAR!!! Nu weet iedereen hoe we spelen. Je moet niet teren op oude successen.
Zaadpartij zeg.. de pijp is helemaal leeg. Geen schot op de goal van Room. Die heeft de makkelijkste avond uit zn leven gehad.
Wat een drama. Alle respect voor Barto maar als je iemand met zulke beperkte voetbalcapaciteiten als basisspeler opstelt op zo'n cruciale positie dan wordt het heel moeilijk. En dat Bytyqi geen Rusnak is weten we inmiddels ook.. Tot zoverhet middenveld.
En wat gun ik het Rosheuvel.. maar alle kansen helpt ie om zeep. Zonde. Als B. dan ook nog eens vergeet dat ie in het veld staat om goals te maken of in elk geval ergens in de spits te gaan staan dan kun je wel ophouden.
Ik hoop nog op een paar leuke potjes en dan hebben we een mooi seizoen gehad
Ik denk dat we de wedstrijd gewonnen zouden hebben als rosheuvel die bal er in de eerste minuut gewoon in knalt..
Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.
Dat was mooi en dikke prima.. Maar dat is nu klaar.. Hij kan dit niveau niet aan en heeft genoeg speeltijd gekregen om het tegendeel te bewijzen..
Wat een aanfluiting op dat middenveld..
Citaat van: Destroyer op februari 04, 2015, 23:34:07
Daar zeg je het precies goed. VORIG JAAR!!! Nu weet iedereen hoe we spelen. Je moet niet teren op oude successen.
Amen _O_
Dikke zaad pot Indd.. Ze hadden er gewoon geen zin in.. de wedstrijd had niet eens hoeven worden gespeelt..!! Instelling.?! heb hier niks van gezien.!! Ze moeten zich allemaal doodschamen.!!
Die rosheuvel komt er wel.. alleen wat vertrouwen tanken dan wordt dit een hele goede speler.!!
En wat betreft de sfeer op de tribune.. GEEN SFEER.!!!
Verkeerde opstelling...(Middenveld geen balans)
Verkeerde instelling... (Wil om te winnen/Conditioneel gesloopt?)
Verkeerde keuzes in het veld...(passing/opendraaien enz)
Verkeerde wissels binnen de lijnen...(Barto linksbuiten :_schater)
Dragende spelers UIT vorm ...
Makrini
Reijnen
Ogbeche
Vitesse speelt al heel het jaar ontzettend slecht voetbal verliest de vorige wedstrijd dik tegen Ajax en heeft een begroting die drie keer zo laag is als die van onze club, dan mag je toch wel een overwinning verwachten?
:|
Citaat van: Whoestemen op februari 04, 2015, 23:52:20
Vitesse speelt al heel het jaar ontzettend slecht voetbal verliest de vorige wedstrijd dik tegen Ajax en heeft een begroting die drie keer zo laag is als die van onze club, dan mag je toch wel een overwinning verwachten?
:|
zo kun je alles wel wegrelativeren.. Al speelden we tegen Barcelona, dan was het nog steeds niet best geweest.. Wanneer was onze laatste thuisoverwinning?
:O op de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vielen.!
Wat mis je vanavond een Rusnak zeg.. dit middenveld legt het af tegen elke eredivisieclub. Cruciaal.
We komen nu ook al 6 wedstrijden achter elkaar op achterstand.. Eens de kansen afmaken zou het allemaal een stuk makkelijker maken.. maarja.
Citaat van: Eewal op februari 04, 2015, 23:56:49
zo kun je alles wel wegrelativeren.. Al speelden we tegen Barcelona, dan was het nog steeds niet best geweest.. Wanneer was onze laatste thuisoverwinning?
Mijn punt is: niet overdrijven. Tuurlijk een kutpot en een pijnlijke reeks, maar als ik zie hoe verwend we zijn geworden in korte tijd... Gewoon achter de club blijven staan, komt goed |:)
Citaat van: Whoestemen op februari 05, 2015, 00:03:18
Mijn punt is: niet overdrijven. Tuurlijk een kutpot en een pijnlijke reeks, maar als ik zie hoe verwend we zijn geworden in korte tijd... Gewoon achter de club blijven staan, komt goed |:)
:proost
Waarom Barto nou weer op de linksbuiten ;( ?
Een avond waar weer helemaal niks in zat, geen voetbal, sfeer, drama wisselbeleid. Dit Chelsea was echt 2 maal te sterk voor scc, geen seconde grip op de wedstrijd gehad. Wat ik meerdere hoor zeggen, er moeten weer punten worden gepakt komende wedstrijden anders word het weer heel lastig aan het eind van de rit.
Goeie ploeg dat vitesse, dat zeiden de meesten van tevoren al (aantal waren het er niet mee eens want dan hadden ze wel hoger gestaan...) en die kun je alleen pijn doen als je goed speelt. Dat was het helaas bij lange na niet. Heel veel dramatische passes gezien en veel te veel spelers die niet of nauwelijks de bal willen hebben. Houd er niet zo van om steeds weer over Rusnak te beginnen, maar die wil ALTIJD de bal hebben. In mijn ogen moet om deze reden De Ridder op het middenveld spelen
dramapot van cambuur zijde zeg.. wat missen we Rusnak.. geen 1 middenvelder die een crosspass of steekbal kan geven.. dus alle ballen maar breed of terug op Nienhuis, die de lange bal weer hanteert.. we gaan het nog flink lastig krijgen de komende wedstrijden..
Dramatische pot en enorm lange terugreis :( wat een zooitje op de snelwegen! Barto snel vergeten als basisspeler en die lange ballen van Nienhuis komen ook nooit aan. Moet veel meer opgebouwd worden! Snel vergeten en op naar een knallende derby als volgende thuiswedstrijd.
Het wordt tijd dat Henk van zijn knuffelspeler opstelling afwijkt en de poppetjes op de juiste posities gaat opstellen. Te beginnen met het neerzetten van een fatsoenlijk middenveld met mo, bakker, vd.streek/Bytyqi
Barto hoort niet op het middenveld. Toen ik hoorde dat hij speelde had ik verwacht dat B. op de bank zou zitten. Nou niets was minder waar... Hoe haal je het in je hoofd! Barto is alles behalve een creative speler. Keiharde werker, beste inzetbaar als stormram in de laatse 15/30 minuten.
Henk, wanneer zet je Droste er weer in? Net voor de winterstop wonnen we aardig wat potjes. Toen stond Droste ook in de basis. Veel meer opbouw. Perreira en Bijker lijken wel te zakken in hun niveau per week...
Inderdaad destroyer. Dit middenveld was een lachertje.. er kwam helemaal niks weg. Hier verlies je de slag al. Vervolgens Barto weer naar de linksbuiten.. daar kun je op die positie toch helemaal niks mee.. Een zwaktebod van onze trainer.
Ik zie het echter wel een beetje somber in. We hebben dus geen vervanger kunnen halen die het niveau van Rusnak op de midden een beetje kan halen.
Met Peirera en Vytas op de backs kun je ook nooit onder de druk van de tegenstander uit voetballen. Erg slecht beide in balbezit.
Wat heeft Droste eigenlijk misdaan ? Je vervangt de rechtsback en halve achterhoede wordt omgegooid.....
Onze meest ervaren speler De Ridder geeft wederom niet thuis. Hij is een van de spelers die de ploeg bij de hand moeten nemen , als het even wat minder draait.
In de zomer ook even kijken voor een andere keeper. Ongelooflijk dat ballen in het 5-metergebied niet voor een keeper zijn. Bovendien maakt hij erg onzekere indruk en leek de 0-1 houdbaar. Helaas hebben beide doelmannen hun contrakt al verlengd...
Op zich kun je van Psv , Twente en vitesse verliezen , maar dit was wel erg futloos en kansloos.
Doorselecteren !! |:)
Citaat van: Destroyer op februari 05, 2015, 06:58:36
Het wordt tijd dat Henk van zijn knuffelspeler opstelling afwijkt en de poppetjes op de juiste posities gaat opstellen. Te beginnen met het neerzetten van een fatsoenlijk middenveld met mo, bakker, vd.streek/Bytyqi
Barto hoort niet op het middenveld. Toen ik hoorde dat hij speelde had ik verwacht dat B. op de bank zou zitten. Nou niets was minder waar... Hoe haal je het in je hoofd! Barto is alles behalve een creative speler. Keiharde werker, beste inzetbaar als stormram in de laatse 15/30 minuten.
Henk, wanneer zet je Droste er weer in? Net voor de winterstop wonnen we aardig wat potjes. Toen stond Droste ook in de basis. Veel meer opbouw. Perreira en Bijker lijken wel te zakken in hun niveau per week...
Wat een waarheid in deze post :thumbsup
Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.
Komop, eigenhandig naar de eredivisie? Ben je vergeten hoe ongelofelijk veel kansen hij miste in dezelfde periode?
Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 05, 2015, 00:26:24
Goeie ploeg dat vitesse, dat zeiden de meesten van tevoren al (aantal waren het er niet mee eens want dan hadden ze wel hoger gestaan...) en die kun je alleen pijn doen als je goed speelt. Dat was het helaas bij lange na niet. Heel veel dramatische passes gezien en veel te veel spelers die niet of nauwelijks de bal willen hebben. Houd er niet zo van om steeds weer over Rusnak te beginnen, maar die wil ALTIJD de bal hebben. In mijn ogen moet om deze reden De Ridder op het middenveld spelen
Had Cambuur gespeeld zoals zij dat tegen Zwolle deden was deze wedstrijd echt geen probleem geweest.
Sfeerloos, Inzetloos, passieloos, tempoloos, waardeloos :R
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.
Die vergat ik inderdaad nog.
Lange bal wordt erg snel gehanteerd laatste wedstrijden, tegenstanders weten precies hoe ze ons nu moeten pakken, Vitesse deed dat helaas ook weer erg goed.
En als je dan je creatieve speler verdedigend laat spelen, o o o o Henkie.
En waarom macintosh naar de back, waarom niet Droste erin, of is die nog niet fit genoeg? En Barto op de buiten? Dan nog liever een Bob of Schet daar.
Middenveld met Sinan (te licht) en Barto (te weinig creativiteit en is geen middenvelder), krijg je het tegen iedere tegenstander moeilijk. Vytas en Marlon heb je aardige verdedigers, maar aanvallend is het niet goed. De Ridder gaf niet echt thuis en Rosheuvel is een hardloper, en wat er dan moet gebeuren weet hij niet, reageerde altijd ipv dat hij een stap vooruit denkt.
Met teveel van deze spelers in de basis roep je de ellende over jezelf af. Was Vitesse nu zo goed of was Cambuur nu zo slecht. Vitesse is een goede ploeg, alleen met andere voetballers uit onze selectie hadden we meer kans gehad op een goed resultaat.
Hebben we de laatste wedstrijden nou zo slecht gespeeld om alles maar om te gooien? Dacht het niet, een paar keer pech dat het kwartje niet onze kant op valt.
Wat had ik graag Ritzmaier erbij gezien.. Kon hij weer vertrouwen tanken en hadden we meer inspiratie, keuze en creativiteit op het middenveld..
Maar helaas de transfer periode is gesloten..
Ik hoop van harte dat we tegen DKV de ommekeer kunnen maken, anders worden de relatieve makkelijkere wedstrijden ook ontzettend moeilijk en zwaar..
En Barto, i rest my case. _O_
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.
Inderdaad! Vitesse had snel door dat ze Cambuur niet moeten laten voetballen. Ze deden dat erg goed en Cambuur had geen enkel antwoord.
Mooi dat we ons zo'n slechte reeks kunnen veroorloven, maar het mag van mij nu wel afgelopen zijn. Waar in de vorige wedstrijden nog wel aardig tot goed werd gevoetbald was het gisteren zeer matig, ik kan er niets anders van maken.
Totaal geen reden voor paniek (nog steeds een dikke voorsprong op de onderste plaatsen, de zware reeks bijna voorbij, tegen NAC was het ook enorm slecht en daarna is het ook goed gekomen), maar nogmaals: Ik hoop wel dat dit bijna afgelopen is.
PSV Eindhoven – begroting: 62 miljoen euro
FC Twente – begroting 46 miljoen euro
Feyenoord Rotterdam – begroting: 35 miljoen euro
Vitesse – begroting: 30 miljoen euro
SC Cambuur - begroting: 6,5 miljoen euro.
Kwartfinale beker, linkerrijtje tijdens de winterstop.
Voetballend niet veel minder dan de bovenstaande clubs, maar uiteindelijk gaat het om de knikkers. Een logisch verschil als je alleen al naar de knaken kijkt. Gevolg: een aantal keer zuur verliezen en meteen weer al die waan van de dag berichten over neerwaartse spiraal. We raken verwend, zondag en vooral de 15e ouderwets het gas erop!
Eigen aanvalsspel was ronduit zwak, maar wat me nog meer zorgen baart is dat ze Vitesse op geen enkel moment konden vastzetten. Tegen Zwolle was dat erg goed en tegen Twente ook nog heel behoorlijk. Nu had Vitesse elke keer een mannetje over en werd niet met het hele team druk gezet. Vitesse speelde elke keer onder de druk uit en speelde in het enkele geval van nood een redelijke lange bal.
Normaal gesproken verlies je deze wedstrijden door het hele seizoen, alleen maakt men er nu een groter drama van dan nodig is omdat we ze toevallig nu achter elkaar spelen. Terwijl juist in de meeste wedstrijden afgezien van gisteren gewoon op en top speelden.
Ik kan niet wachten op de reeks vanaf de derby, dan klappen we gewoon de ene 3 punter na de andere. Ik verwacht dat we eind dit seizoen gewoon 10-12de staan.
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 09:12:34
Inspiratieloos...
Als wij ons spelletje niet kunnen spelen zoals we graag willen ligt er geen plan B in de kast.
Dit zeg ik dus ook al weken! Zodra de tegenstander inzakt, is het over. Maar met deze ploeg hebben we ook de wedstrijd tegen Zwolle gespeeld. Dus het kan WEL! Vergeet niet dat het zware weken zijn geweest met meerdere wedstrijden en vooral betere tegenstanders.. Hopen dat we dkv thuis pakken en dan de rest van de punten thuis houden! Komt een mooie reeks aan wat betreft de concurrenten die nog thuis komen. Hoop houden! En vooral de sfeer er weer in brengen, geeft de ploeg veel energie.
Ben ik de enige die denkt dat het gisteren ook deels met het veld te maken had. Het leek wel of met het minimale laagje sneeuw de bal volslagen anders stuiderde dan normaal. Natuurlijk zou Vitesse daar ook last van moeten hebben, maar die zijn natuurlijk gewend om op een waardeloos veld te spelen
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 05, 2015, 10:53:53
Ben ik de enige die denkt dat het gisteren ook deels met het veld te maken had. Het leek wel of met het minimale laagje sneeuw de bal volslagen anders stuiderde dan normaal. Natuurlijk zou Vitesse daar ook last van moeten hebben, maar die zijn natuurlijk gewend om op een waardeloos veld te spelen
Natuurlijk was het veld mede debet aan het matige spel, alleen pakte Vitesse dat gewoon beter (slimmer) aan.
Ik blijf van mening dat wij maar 1 kunstje kennen en niet tot weinig kunnen anticiperen op veranderingen.
Citaat van: CJ058 op februari 05, 2015, 10:17:28
PSV Eindhoven – begroting: 62 miljoen euro
FC Twente – begroting 46 miljoen euro
Feyenoord Rotterdam – begroting: 35 miljoen euro
Vitesse – begroting: 30 miljoen euro
SC Cambuur - begroting: 6,5 miljoen euro.
Kwartfinale beker, linkerrijtje tijdens de winterstop.
Voetballend niet veel minder dan de bovenstaande clubs, maar uiteindelijk gaat het om de knikkers. Een logisch verschil als je alleen al naar de knaken kijkt. Gevolg: een aantal keer zuur verliezen en meteen weer al die waan van de dag berichten over neerwaartse spiraal. We raken verwend, zondag en vooral de 15e ouderwets het gas erop!
Zo is het! Waar we eerst BLIJ mochten zijn dat Vitesse uberhaupt hier kwam spelen voor de competitie, zit nu toch het meerendeel te wachten op een overwinning. Het gaat geweldig met onze club |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 05, 2015, 11:09:12
Zo is het! Waar we eerst BLIJ mochten zijn dat Vitesse uberhaupt hier kwam spelen voor de competitie, zit nu toch het meerendeel te wachten op een overwinning. Het gaat geweldig met onze club |:)
Precies!!
Laten we de tijd van de waan van de dag lekker in het verleden laten (in combinatie met alle financiële malaise). Wij zijn Cambuur, wij gaan ons handhaven!
Handhaving maak ik me geen zorgen over, het komt uiteindelijk allemaal wel goed ;)
We spelen de hele eerste helft van de competitie in het linkerrijtje.. dan mag je toch wel eens goed kijken waar het nu mis gaat. Zeker met het kansloze spel van gister. Geen schot op de goal volgens mij.
Wedstrijden zoals die onlangs zijn gespeeld daar pak je de bonuspunten. Straks moet je eigenlijks de punten wel pakken. Dat kan, zeker na gister, nog wel eens flink tegen vallen. Van de laatste 8 thuiswedstrijden hebben we er ook liefst 7 verloren.. zegt genoeg.
Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2015, 11:26:38
Handhaving maak ik me geen zorgen over, het komt uiteindelijk allemaal wel goed ;)
Echt? Ik lig nog elke nacht wakker hiervan! :devil
Ik vond pereira gister heel erg tegenvallen..
Citaat van: oldehove op februari 05, 2015, 12:48:25
Ik vond pereira gister heel erg tegenvallen..
Heeft als back wel heel weinig drang naar voren.. droste zoekt dan in ieder geval nog vaak de aanval op
Citaat van: De Gast op februari 05, 2015, 11:45:47
We spelen de hele eerste helft van de competitie in het linkerrijtje.. dan mag je toch wel eens goed kijken waar het nu mis gaat. Zeker met het kansloze spel van gister. Geen schot op de goal volgens mij.
Wedstrijden zoals die onlangs zijn gespeeld daar pak je de bonuspunten. Straks moet je eigenlijks de punten wel pakken. Dat kan, zeker na gister, nog wel eens flink tegen vallen. Van de laatste 8 thuiswedstrijden hebben we er ook liefst 7 verloren.. zegt genoeg.
Verloren van PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Vitesse. Dat is hartstikke logisch.
NAC was gewoon heel slecht.
We krijgen hveen, Excelsior, Willem II, Eagles, Heracles, Utrecht nog thuis en Dordrecht nog uit. Ik maak me geen enkele zorgen.
Daarnaast, wij hebben nou 3 op rij verloren in de competitie en nog steeds is het gat met de nummer 16, 11 punten mits Heracles vanavond niet wint. Niks aan de hand dus, voor degradatie maak ik mij echt geen zorgen.
We halen iig nog 3 punten, de 15e.
Citaat van: 666 op februari 05, 2015, 13:28:01
We halen iig nog 3 punten, de 15e.
Dat zou mooi zijn, maar ik heb liever nog 15 punten in de thuiswedstrijden daarna.
Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 13:30:06
Dat zou mooi zijn, maar ik heb liever nog 15 punten in de thuiswedstrijden daarna.
Dat ook.... maar het begint bij de 15e.
Citaat van: 666 op februari 05, 2015, 13:33:38
Dat ook.... maar het begint bij de 15e.
Precies. Dat is het mooiste moment voor een ommekeer.
Citaat van: Vedetski op februari 05, 2015, 14:20:20
Precies. Dat is het mooiste moment voor een ommekeer.
Inderdaad |:)
Kunnen we ook eens ophouden om elke ingooi en vrije trap terug te spelen.
Vrije trappen op hun helft, slinger die maar lekker de 16 in.
tegen Vitesse leek het allemaal nergens op...........cambuur slecht...scheids en vlaggenisten slecht....zelfs het gedoe met veelvuldig meerdere (voet)ballen tegelijk in het veld, de matige sfeer en ook nog eens veel sneeuw op de late terugreis.
hoogtepunt in Sneeuwarden :_schater was de sneeuwschuif ploeg met bijbehorende geluiden vanaf de tribune.
Was dus niet best, maar lig er niet wakker van als ik bedenk hoe het met veel ploegen onder ons is gesteld!!
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 16:06:03
Kunnen we ook eens ophouden om elke ingooi en vrije trap terug te spelen.
Vrije trappen op hun helft, slinger die maar lekker de 16 in.
Idd, daar erger ik me altijd bont en blauw aan.
Citaat van: Treb op februari 05, 2015, 13:30:06
Dat zou mooi zijn, maar ik heb liever nog 15 punten in de thuiswedstrijden daarna.
Als ik mag kiezen dan toch echt liever 3 punten tegen dkv.
Dan 0 en daarna 15 punten.
Komt allemaal wel goed joh, spel tegen PSV en PEC was prima. GENOT
Citaat van: DayDreamer op februari 05, 2015, 16:06:03
Kunnen we ook eens ophouden om elke ingooi en vrije trap terug te spelen.
Vrije trappen op hun helft, slinger die maar lekker de 16 in.
Met name die vrije trappen idd! Zeker zoals woensdag tegen een tegenstander die je tóch niet laat opbouwen.
We waren woensdag om 1.00 weer terug op de Huttenheugte. Wat een drama op de weg tot ongeveer Steenwijk/Meppel.
Met 3 punten in de kofferbak was dat nog niet zo erg geweest, maar zo was het echt een drama avond ;(
Vanaf nu die fantastie-opstellingen maar weer in de ijskast Henk!