Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

Len Cantello

Deze winnen we. We moeten er voor oppassen dat we ons zelf niet in de put praten. We voetballen geweldig, de resultaten komen wel weer.
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

AL

Al zouden we verliezen tegen Vitesse en Feyenoord, dan nog is er niets aan de hand.
3x winst betekent handhaving en dat is nog steeds het doel!

Tegen Vitesse er vol op kletsen en de openingsgoal maken.
Hopelijk kan Narsingh spelen.
Zet Barto maar op 9 en geef Ogbeche even rust.

Bernardo

Handhaving word echt geen probleem. Wij verliezen nu 2x en het verschil met de nummer 16 is nog steeds 11 punten.

Vol erop knallen woensdag. 1 tik uitdelen aan Vitesse en dat team stort mentaal in

Treb

Net even Vitesse - Ajax keken, geen enkel probleem woensdag.

:zweep

666

Citaat van: Treb op februari 01, 2015, 16:26:09
Net even Vitesse - Ajax keken, geen enkel probleem woensdag.

:zweep

Was Ajax nou zo slecht of Vitesse zo goed..   8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Eewal

Ondanks dat het qua stand beter was geweest dat Ajax gewonnen zou hebben, toch ben ik blij dat Vitesse vandaag heeft gewonnen, die denken nu in Leeuwarden ook grote kansen te hebben. Iedereen verwacht dat nu, wij gaan dat afstraffen...

Scc01

Aan de andere kant hebben ze zelfvertrouwen getankt en zitten wij er wat minder vrolijk bij. Hopelijk gewoon vol erop woensdag en nu een keer winnen...

Treb

Citaat van: 666 op februari 01, 2015, 16:29:50
Was Ajax nou zo slecht of Vitesse zo goed..   8)

Van allebei een beetje.
Ajax was slecht, omdat Vitesse er 93 minuten lang bovenop knalden.

Collingwood

Maar kunnen ze dat woensdag ook opbrengen? Heb ze dit seizoen enkele malen zeer matig zien spelen. En scoren ging ook vandaag weer moeilijk.
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

Citaat van: Collingwood op februari 01, 2015, 17:16:15
Maar kunnen ze dat woensdag ook opbrengen? Heb ze dit seizoen enkele malen zeer matig zien spelen. En scoren ging ook vandaag weer moeilijk.
Vitesse heeft per goal iets van 63 doelpogingen nodig ofzo zag ik voorbij komen tijdens die wedstrijd.
Ze hebben vandaag gescoord, dus ze geen 60 doelpogingen geven die gasten.
Denk dat het een zware wedstrijd word woensdag, maar met de 12de man er achter en het spookt moet het lukken.

speculeter

Hun zwakte ligt bij die trage achterhoede.
Hoop dat Narsingh er weer bij is woensdag.
Maar dat zal wel niet.
Verder zijn ze erg sterk bij spelhervattingen. Nienhuis....
Er vol boven op met onze 12e man.

De Gast

Wij klappen er thuis ook bovenop.. alleen is het vaak slappe hap voorin. Veel scherper zijn en je kansen maken. Zorg dat je eens op voorsprong komt. Anders kost het veel te veel kracht.

vialli

Citaat van: De Gast op februari 01, 2015, 20:53:06
Wij klappen er thuis ook bovenop.. alleen is het vaak slappe hap voorin. Veel scherper zijn en je kansen maken. Zorg dat je eens op voorsprong komt. Anders kost het veel te veel kracht.

Jouw mutte woensdag maar even in de spits dan hef ik er alle vertrouwen in _O_

denistel

Na 20 wedstrijden nog steeds linkerrijtje en 10 pt of meer voor op de onderste 4 positief blieve mensuh.we pakken nog genoeg punten en woensdag gaan we er weer vol tegen aan dan is alles mogelijk.WIJ ZIJN CAMBUUR CAMBUUR LEEUWARDEN

Clint

Citaat van: Len Cantello op februari 01, 2015, 11:38:43
Deze winnen we. We moeten er voor oppassen dat we ons zelf niet in de put praten. We voetballen geweldig, de resultaten komen wel weer.
|:)

_O_ _O_