Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Lwdscc op mei 13, 2014, 15:01:08

Titel: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lwdscc op mei 13, 2014, 15:01:08
Woensdag 25-27 juni
Trainingskamp Ameland

Zaterdag 28 juni, 10.30
Eerste training, Cambuur Stadion

Vrijdag 4 juli, 19.00 uur
DTD – SC Cambuur, Jelsum

Zaterdag 5 juli, 19.00 uur
ONB – SC Cambuur, Drachten

Zondag 7 juli tot en met 10 juli
Trainingskamp Emst op sportcomplex s.v. Wissel

Vrijdag 11 juli, 19.00 uur
VV Kootstertille – SC Cambuur, Kootstertille

Zaterdag 12 juli, 19.00
FVC – SC Cambuur

Woensdag 16 juli, 18.30 uur
VV Kollum – SC Cambuur

Zaterdag 19 juli, 16.00 uur
De Graafschap – SC Cambuur, Doetinchem

Woensdag 23 juli, 19.00 uur
Almere City FC – SC Cambuur, locatie volgt

Dinsdag 29 juli, 19.00 uur
SC Cambuur – FC Volendam, Menaldum

Zaterdag 2 augustus, 12 uur en 16.30
Open Dag & Oefenwedstrijd, Cambuur Stadion
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op mei 13, 2014, 15:11:25
Weer mooie top affiches.  :insane
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op mei 13, 2014, 15:41:27
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2014, 15:11:25
Weer mooie top affiches.  :insane

:_schater :_schater :_schater Ik ben mijn vakantie al aan het verplaatsen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2014, 17:52:09
Hum, ik mis jammergenoeg Garderen in dit programma. Na het trainingskamp van Vitesse voor de play offs in garderen hebben ze dit zeker eruit gehaald.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2014, 18:23:10
Fuck.. Ik kin 4 juli niet.. Dan muttik wokke :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op mei 13, 2014, 18:29:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2014, 17:52:09
Hum, ik mis jammergenoeg Garderen in dit programma. Na het trainingskamp van Vitesse voor de play offs in garderen hebben ze dit zeker eruit gehaald.

We pakken wel een andere, Kuzman!  :0=
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: misideoldskool op mei 14, 2014, 09:38:01
Wat een topwedstrijden :rodekaart...niet 1 wedstrijd die de moeite is. Kunnen ze nou niet tenminste met 1 leuke aansprekende tegenstander komen?!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op mei 14, 2014, 14:42:46
Cambuur vs Volendam in Franeker zu leuk weze |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Delamere op mei 14, 2014, 14:52:51
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2014, 14:42:46
Cambuur vs Volendam in Franeker zu leuk weze |:)
En dan graag de avond voor de PC!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Delamere op mei 14, 2014, 14:53:41
Oh, dat is ook zo, zie ik
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op mei 14, 2014, 23:27:12
Is dit alles? Had toch wel gehoopt op wat interessantere tegenstanders, het beste in dit rijtje is de grafschaap (weer).

Er zou toch haast ook wel iets zijn over de grens bij onze oosterburen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2014, 12:11:17
Dagje Borkum? ;)
En ik meende dat het Maritiem Toernooi in Den Helder weer nieuw leven ingeblazen werd. Mogen we daar niet meer aan meedoen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: misideoldskool op mei 15, 2014, 13:14:13
Vlak over de grens In Duitsland zitten genoeg clubs uit bv. 3e bundesliga Osnabruck. Bij thuiswedstrijden 9000 man op de tribune.. maar nee we gaan naar dezelfde shit waar we elk jaar heen gaan :O :wall....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op mei 15, 2014, 21:08:52
Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2014, 12:11:17
Dagje Borkum? ;)
En ik meende dat het Maritiem Toernooi in Den Helder weer nieuw leven ingeblazen werd. Mogen we daar niet meer aan meedoen?
ben bang van niet .Oefenwedstr of niet ,iedere burgemeester van nederland krijgt zweet op zijn hoofd als cambuur op visite komt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op mei 16, 2014, 10:54:28
Citaat van: sunderland op mei 15, 2014, 21:08:52
ben bang van niet .Oefenwedstr of niet ,iedere burgemeester van nederland krijgt zweet op zijn hoofd als cambuur op visite komt
Dan zal ik ze bij deze gerust stellen.. Ik kom niet in den Helder :devil

Edit: Het grappige is wel dat op de hoofdpagina wel ONZE CLUB prominent in beeld staat 8P
http://denheldermaritiem.nl/ (http://denheldermaritiem.nl/)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juni 02, 2014, 16:10:14
Cambuur traint op velden Wissel
02-06-2014 11:37
VAN DE REDACTIE

EMST - Ook dit jaar weer een eredivisie-club op het sportcomplex van s.v. Wissel aan de Ericaweg: SC Cambuur traint van 7 t/m 10 juli op onze velden. En er zijn gesprekken met nog een andere grote eredivisie-club voor een trainingskamp op een later moment. Daaraan is waarschijnlijk ook een wedstrijd verbonden. De onderhoudsploeg is al druk bezig om de mat weer in topconditie te krijgen.


Wedstrijd tegen Almere City op 23 Juli is in Wolfheze (Vlakbij Arnhem)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juni 02, 2014, 16:18:12
Citaat van: michello op juni 02, 2014, 16:10:14
Cambuur traint op velden Wissel
02-06-2014 11:37
VAN DE REDACTIE

EMST - Ook dit jaar weer een eredivisie-club op het sportcomplex van s.v. Wissel aan de Ericaweg: SC Cambuur traint van 7 t/m 10 juli op onze velden. En er zijn gesprekken met nog een andere grote eredivisie-club voor een trainingskamp op een later moment. Daaraan is waarschijnlijk ook een wedstrijd verbonden. De onderhoudsploeg is al druk bezig om de mat weer in topconditie te krijgen.


Wedstrijd tegen Almere City op 23 Juli is in Wolfheze (Vlakbij Arnhem)


Kuzmanooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lwdscc op juni 02, 2014, 16:29:59
25-27 juni
Trainingskamp Ameland
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juni 02, 2014, 16:54:52
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 16:18:12

Kuzmanooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!
ken hij mooi ff een samenvatting maken  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2014, 23:56:41
Citaat van: michello op juni 02, 2014, 16:10:14
Cambuur traint op velden Wissel
02-06-2014 11:37
VAN DE REDACTIE

EMST - Ook dit jaar weer een eredivisie-club op het sportcomplex van s.v. Wissel aan de Ericaweg: SC Cambuur traint van 7 t/m 10 juli op onze velden. En er zijn gesprekken met nog een andere grote eredivisie-club voor een trainingskamp op een later moment. Daaraan is waarschijnlijk ook een wedstrijd verbonden. De onderhoudsploeg is al druk bezig om de mat weer in topconditie te krijgen.

Hé dat is in Epe: Kuzmanooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!

Citaat van: michello op juni 02, 2014, 16:10:14
Wedstrijd tegen Almere City op 23 Juli is in Wolfheze (Vlakbij Arnhem)

Helaas: Slowaaaaaaaaaaakijeeeeeeeeeeee
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juni 06, 2014, 23:07:11
Lions - Cambuur Allstars
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Henkinho op juni 08, 2014, 13:39:38
Mooi filmpje, was een leuke dag! Zon en drank maakt veel goed!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juni 10, 2014, 14:07:13
Weet niet of het al bekend was:

Open Dag @degraafschap zaterdag 19 juli. Start programma om 14.00 achter Spinnekop. 16.00 oefenwedstrijd in stadion tegen Cambuur Leeuwarden.

Vijverberg dus!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: brambo3004 op juni 10, 2014, 14:09:49
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 10, 2014, 14:07:13
Weet niet of het al bekend was:

Open Dag @degraafschap zaterdag 19 juli. Start programma om 14.00 achter Spinnekop. 16.00 oefenwedstrijd in stadion tegen Cambuur Leeuwarden.

Vijverberg dus!

Ik gok: buscombi + uitkaartverplichting
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juni 10, 2014, 14:40:21
Citaat van: brambo3004 op juni 10, 2014, 14:09:49
Ik gok: buscombi + uitkaartverplichting
en geen  :hein in de bus!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2014, 22:04:03
weet iemand de trainingstijden van volgende week wanneer ze bij Epe gaan trainen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:45:17
Komt allen naar Drachten !

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Thieske op juli 03, 2014, 13:15:04
DTD morgen. Gas gevuuuuuh  |:) :ams
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lwdscc op juli 05, 2014, 21:00:01
Eindstand ONB- CAMBUUR: 0-9
Doelpunten: Hemmen 2x, Mac Intosch, van de Streek, Ogbeche 4x, Schokker
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 06, 2014, 12:44:08
Ogbeche 4???? klasse
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 06, 2014, 19:06:03
Citaat van: wiekie1969 op juli 06, 2014, 12:44:08
Ogbeche 4???? klasse

Wel tegen Oebele Tuinstra en Teake Teakema! Ben wel blij dat zowel Hemmen als Ogbeche de gehele voorbereiding meedraaien.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 06, 2014, 21:40:50
Citaat van: Lwdscc op mei 13, 2014, 15:01:08

Zondag 7 juli tot en met 10 juli
Trainingskamp Emst op sportcomplex s.v. Wissel


Heeft iemand enig idee wat het weekprogramma is? wilde even een kijkje nemen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 06, 2014, 22:04:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 06, 2014, 21:40:50
Heeft iemand enig idee wat het weekprogramma is? wilde even een kijkje nemen.

Zal wel wedstrijd tegen GAE oid uit de regio op de agenda staan maar ivm veiligheid nog niet openbaar is gemaakt...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: justremco op juli 07, 2014, 10:11:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 06, 2014, 21:40:50
Heeft iemand enig idee wat het weekprogramma is? wilde even een kijkje nemen.

sv Wissel
Trainingstijden SC Cambuur Leeuwarden bij SV Wissel

Maandag 7 juli: 16:00 uur
Dinsdag 8 juli: 10:00 uur : 16:00 uur
Woensdag 9 juli: 10:00 uur
Donderdag 10 juli: 10:00 uur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 07, 2014, 10:56:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 06, 2014, 21:40:50
Heeft iemand enig idee wat het weekprogramma is? wilde even een kijkje nemen.

Even afspreken Kuzman? Als er een wedstrijdje komt ga ik zeker kijken  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 07, 2014, 17:19:37
van der streek last van de knie tijdens training. Door fysio behandeld en doet nu wat loop oefeningen.
nu  is die naar het  hotel gegaan...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: el haj op juli 07, 2014, 17:44:44
Citaat van: SCCdrachten op juli 03, 2014, 12:45:17
Komt allen naar Drachten !

Leuk logo daar onderin die poster, van die sponsorende snackbar.
Doet me ergens aan denken, kan m'n vinger er niet precies op leggen. :P

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.snackbar-dedrieturven.nl%2Fimages%2Flogo.jpg&hash=23a8ff679761986f154001def63281fe52194ad2)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 21:37:04
Vandaag bij training in Epe. Vorige training die ik zag was vorig jaar in Garderen en Cambuur is echt gegroeid: een paar klassen beter als toen! Veel scherper, veel sneller, en veel geconcentreerder.

Hoogtepunten: Arno Slot die in 8 tegen 8 uitblinkt met twee doelpunten (de eerste een imitatie van van Basten tegen DUI in 88) en de kuiten van Ogbeche (blokjes beton)!

Van Berkel oogde nog wat onzeker. Onder de indruk van Narsingh en vooral Reijnen (minimaal het niveau van Leeuwin), weer een mooi pasje van Oebele trouwens

Schootstra en Barto trainden apart, van der streek viel uit (leken me kleine klachten aan de knie)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 07, 2014, 22:06:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 21:37:04
Vandaag bij training in Epe. Vorige training die ik zag was vorig jaar in Garderen en Cambuur is echt gegroeid: een paar klassen beter als toen! Veel scherper, veel sneller, en veel geconcentreerder.

Hoogtepunten: Arno Slot die in 8 tegen 8 uitblinkt met twee doelpunten (de eerste een imitatie van van Basten tegen DUI in 88) en de kuiten van Ogbeche (blokjes beton)!

Van Berkel oogde nog wat onzeker. Onder de indruk van Narsingh en vooral Reijnen (minimaal het niveau van Leeuwin), weer een mooi pasje van Oebele trouwens

Schootstra en Barto trainden apart, van der streek viel uit (leken me kleine klachten aan de knie)
en nog een indruk van Nijholt gekregen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 07, 2014, 22:24:24
viel me niet tegen vandaag.  lijkt topfit.

morgen maar weer ff kijken
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op juli 07, 2014, 22:30:55
nijholt ken een sensatie worden
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 22:33:42
Citaat van: speculeter op juli 07, 2014, 22:06:18
en nog een indruk van Nijholt gekregen?

Speelde in het eerste deel bij de groep verderop, is me niet echt opgevallen, maar wel zijn geweldige voornaam. Als die over het veld gaat klinkt dat prachtig: Gianluuuuuca
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 07, 2014, 22:38:07
Citaat van: denistel op juli 07, 2014, 22:30:55
nijholt ken een sensatie worden
jij hebt er wel vertrouwen in:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op juli 07, 2014, 22:49:30
ja zeker wel.als de ts en goed begeleidt komt het goed.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 08, 2014, 13:16:39
Citaat van: denistel op juli 07, 2014, 22:30:55
nijholt ken een sensatie worden



Sander vd Streek oek!!!!! _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 08, 2014, 13:18:31
Citaat van: wiekie1969 op juli 08, 2014, 13:16:39


Sander vd Streek oek!!!!! _O_ _O_ _O_
Die vd Streek daar zit een goede kop op inderdaad!!
Ik verwacht er ook veel van.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 08, 2014, 13:24:46
Citaat van: wiekie1969 op juli 08, 2014, 13:16:39


Sander vd Streek oek!!!!! _O_ _O_ _O_

Feldballe ook!

Kampioenuh olé olé  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 09, 2014, 10:27:39
sta nu op de training bij ons clubje,  sta ik naast die spits van vroeger kan niet op zijn naam komen rene .....kamp.   doet nu iets met spelers
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2014, 10:28:16
Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 10:27:39
sta nu op de training bij ons clubje,  sta ik naast die spits van vroeger kan niet op zijn naam komen rene .....kamp.   doet nu iets met spelers
eikel
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 09, 2014, 10:42:29
ja hoorde ik ook... nu ook stewart van az en marc overmars op training
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 09, 2014, 12:52:58
Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 10:42:29
ja hoorde ik ook... nu ook stewart van az en marc overmars op training

Dan waarschijnlijk einde deze week wel witte rook vwb nieuwe spelers 8) of zouden we nog wat kwijtraken...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2014, 13:03:13
Paok heeft trainingskamp in doorwerth.
cambuur oefent tegen almere in doorwerth.

wordt die wedstrijd geschrapt, of gaat  cambuur nog een keer op trainingskampen dan in regio arnhem?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 09, 2014, 13:57:18
barto en van der streek deden loop oefeningen. tijdens partij deden ook schepers en schootstra niet mee.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2014, 14:03:10
Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 13:57:18
barto en van der streek deden loop oefeningen. tijdens partij deden ook schepers en schootstra niet mee.

Trainen ze vanmiddag of vanavond nog?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 09, 2014, 15:05:53
nee alleen morgen ochtend nog een x... dan zal ik weer ff kijken of er nieuws is..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 09, 2014, 16:42:49
Citaat van: mindra op juli 09, 2014, 15:05:53
nee alleen morgen ochtend nog een x... dan zal ik weer ff kijken of er nieuws is..

Bedankt (helaas dan al op weg naar schiphol)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 09, 2014, 19:17:13
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2014, 10:28:16
eikel

Zaakwaarnemer DROSTE en Bakker.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 09, 2014, 19:28:50
Citaat van: Montana op juli 09, 2014, 19:17:13
Zaakwaarnemer DROSTE en Bakker.

Die wekelijks bij trainingen cambuur dat is niks bijzonder, dat overmars er was dat is bijzonder!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: justremco op juli 10, 2014, 10:27:28
Op zaterdag 26 juli (17.00 uur) speelt SC #Cambuur in Oosterbeek een extra oefenwedstrijd tegen het Griekse PAOK Saloniki.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 11, 2014, 22:35:41
samenvatting Kootstertille - S.C.Cambuur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2014, 11:44:56
Van Narsingh spat de klasse af. Ook Janzen maakte een prima indruk, net als Nijholt (mooie traptechniek, vrije trap stijf in de kruising). Al zegt het natuurlijk niet zoveel tegen amateurs.
Bob Scheepers daarentegen kwam nog geen lantaarnpaal voorbij, wat ik best zorgwekkend vond.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 12, 2014, 11:50:52
Kopie van wedstrijd in drachten.
schepers en feldballe zijn gewoon niet goed genoeg voor
Cambuur...het is niet anders
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2014, 11:56:50
Citaat van: speculeter op juli 12, 2014, 11:50:52
Kopie van wedstrijd in drachten.
schepers en feldballe zijn gewoon niet goed genoeg voor
Cambuur...het is niet anders

Vond Feldballe in de eerste helft, toen hij op links speelde, nog wel redelijk. In ieder geval beter dan Bob de tweede helft. Tweede helft kwam Feldballe vanaf rechts en dat was geen succes.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 12, 2014, 12:49:39
Citaat van: Collingwood op juli 12, 2014, 11:44:56
net als Nijholt (mooie traptechniek, vrije trap stijf in de kruising). Al zegt het natuurlijk niet zoveel tegen amateurs.

Of je nou tegen Ajax speelt of tegen Kootstertille een vrije trap blijft een vrije trap.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2014, 12:52:56
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2014, 12:49:39
Of je nou tegen Ajax speelt of tegen Kootstertille een vrije trap blijft een vrije trap.

Ik doelde ook niet specifiek op die vrije trap, maar op zijn spel als geheel.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 12, 2014, 12:59:07
Citaat van: speculeter op juli 12, 2014, 11:50:52
Kopie van wedstrijd in drachten.
schepers en feldballe zijn gewoon niet goed genoeg voor
Cambuur...het is niet anders

Ik bezoek (helaas) bijna geen oefenduels maar is het echt zo erg met deze 2? Ik zie andere berichten over de trainingsprestaties van voornamelijk Feldballe.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 12, 2014, 13:06:21
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 12, 2014, 12:59:07
Ik bezoek (helaas) bijna geen oefenduels maar is het echt zo erg met deze 2? Ik zie andere berichten over de trainingsprestaties van voornamelijk Feldballe.
op trainingen schijnt hij het wel te kunnen en te durven.
in de wedstrijd een grijze muis.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op juli 12, 2014, 13:11:19
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 12, 2014, 12:59:07
Ik bezoek (helaas) bijna geen oefenduels maar is het echt zo erg met deze 2? Ik zie andere berichten over de trainingsprestaties van voornamelijk Feldballe.
feldballe flets maar schepers bakte er niks van.
Maakte ook wat gefrustreerde indruk.
Zegt verder natuurlijk weinig.
Is momentopname in een oefen/trainings programma.
Narsing viel positief op!
Janzen geen bal kunstenaar maar was wel nadrukkelijk aanwezig/veel inzet.
regio team verdedigde verder ook prima.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 12, 2014, 13:11:34
Citaat van: speculeter op juli 12, 2014, 13:06:21
op trainingen schijnt hij het wel te kunnen en te durven.
in de wedstrijd een grijze muis.

Dat is precies wat ik van hem vind in de (spaarzame) duels die ik heb gezien. Verhuren maar?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 12, 2014, 13:25:22
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 12, 2014, 13:11:34
Dat is precies wat ik van hem vind in de (spaarzame) duels die ik heb gezien. Verhuren maar?
mooi naar emmen....
of wat mij betreft Veendam. :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 12, 2014, 13:33:30
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 12, 2014, 12:59:07
Ik bezoek (helaas) bijna geen oefenduels maar is het echt zo erg met deze 2? Ik zie andere berichten over de trainingsprestaties van voornamelijk Feldballe.

Het valt me wel een beetje van je tegen. Je vliegt wel oranje achterna en een ritje Hilversum-Kootstertille/Jelsum dat sla je over?  :devil

:proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 12, 2014, 13:36:34
Citaat van: speculeter op juli 12, 2014, 13:25:22
mooi naar emmen....
of wat mij betreft Veendam. :_schater

Feldballe gaat het maken dit seizoen  |:)

Als ik het zo hoor, begint hij steeds beter Nederlands te spreken, en begint zich aardig thuis te voelen in de spelersgroep.
Heeft een aantal negatieve dingen meegemaakt in zijn thuisland, en maakte toen een overstap. Vreemd land, vreemde taal.
Op basis van de trainingen die ik gezien heb, heb ik er wel vertrouwen in  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: justremco op juli 12, 2014, 13:38:28
Cambuur zoekt nog een buitenspeler, als deze van dusdanige kwaliteit is dan vermoed ik dat Schepers, Feldballe en Oebele gewoon heel weinig speelminuten gaan maken komend seizoen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 12, 2014, 13:57:33
Citaat van: justremco op juli 12, 2014, 13:38:28
Cambuur zoekt nog een buitenspeler, als deze van dusdanige kwaliteit is dan vermoed ik dat Schepers, Feldballe en Oebele gewoon heel weinig speelminuten gaan maken komend seizoen!

Feldballe heb ik op de een of andere manier sympathie voor. Hoop dat hij nog eens zijn kans krijgt en dan ook echt laat zien dat hij kan voetballen. Anders weg ermee. Schokker heeft geniale ingevingen, maar komt te kort en Scheepers heeft echt nog nooit iets laten zien..... Ik snap het terughalen van hem echt niet!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op juli 12, 2014, 14:37:06
Citaat van: justremco op juli 12, 2014, 13:38:28
Cambuur zoekt nog een buitenspeler, als deze van dusdanige kwaliteit is dan vermoed ik dat Schepers, Feldballe en Oebele gewoon heel weinig speelminuten gaan maken komend seizoen!
Oebele kan je nog weleens verassen .Hij is en blijft een goede speler alleen heeft hij geen diepgang ,zo,n type voetballer is hij niet .Misschien dat Henk hem wel op een andere manier laat spelen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 12, 2014, 14:53:50
Citaat van: Galdiano op juli 12, 2014, 13:33:30
Het valt me wel een beetje van je tegen. Je vliegt wel oranje achterna en een ritje Hilversum-Kootstertille/Jelsum dat sla je over?  :devil

:proost

:_schater :_schater aftellen naar 9 augustus! Vakkie 7 & 8 vooruuuuuuuuuuuuit!!  :0=
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: justremco op juli 12, 2014, 16:27:58
Citaat van: sunderland op juli 12, 2014, 14:37:06
  Oebele kan je nog weleens verassen .Hij is en blijft een goede speler alleen heeft hij geen diepgang ,zo,n type voetballer is hij niet .Misschien dat Henk hem wel op een andere manier laat spelen

Ben bang dat Oebele wat handelingssnelheid tekort komt voor de eredivisie. In de jupiler league kreeg ie iets meer tijd en ruimte en daar kwam ie dan ook beter uit de verf naar mijn mening
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: MartD op juli 12, 2014, 22:07:34
FVC - SCC

Eerste helft stond cambuur prachtig te voetballen. Met name de rechterkant, dus Narsingh, waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Wat een aanwinst, maar mocht hij wegvallen dan z'n we wel vleugellam. Gelukkig dat Meleg reeds is aangetrokken. Bob schepers viel tegen en Feldballe was wel aardig. Verder Etienne Reijen stond leuk te voetballen, slaagde er in om goed op te bouwen samen met Dijkstra. Macintosh zit voetbal in en Bijker zit er weer als vanouds fel op. Gianlucca Nijholt voetbalt lekker mee en technisch prima. Maar of dit de echte aanwinst is waar cambuur naar op zoek is... maar zeker een nuttige speler om erbij te hebben. Ogbeche wordt eerst spits.

P.S. Wie denk dat het niet slechter kan dan Johnny de Vries heeft Janzen nog niet gezien.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:28:45
dordrecht-den bosch 1-4, dkv-almere city 0-0. Zomaar wat uitslagen. Lodeweges haalt de kerst niet, Dordrecht degradeert.

Met dit elftal wat we nu hebben plus nog wat versterkingen gok ik op een plaats in de top 10.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 13, 2014, 09:37:21
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:28:45
dordrecht-den bosch 1-4, dkv-almere city 0-0. Zomaar wat uitslagen. Lodeweges haalt de kerst niet, Dordrecht degradeert.

Met dit elftal wat we nu hebben plus nog wat versterkingen gok ik op een plaats in de top 10.
jij zet hoog in wiekie.
als we onze prestatie van afgelopen seizoen evenaren
ben ik tevreden.
En met hetzelfde positieve voetbal.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 13, 2014, 09:46:42
Cambuur speelde een prima eerste helft.
Hoewel Bob Schepers 2x scoorde speelde hij zeer matig!
Narsing is een topper, maar ik vrees dat hij vaak geblesseerd zal zijn,
hij loopt nu al met plak plaatjes op zijn hamstring.
Centraal achterin moet echt nog wat bij. Net als op het middenveld Nijholt is goed, maar ik denk niet de speler die wij zoeken.

Tweede helft was niks aan, Feldballe, het komt er nog niet uit.
Schokker, prima gozer maar komt te kort. Macintos opbouwend was het goed.

En zoals mijn voorganger net zei: Janzen, die kan zo mee in de bekende Reclame...
PIETERTJE JIJ KAN ECHT NIET VOETBALLEN!
Hoe komen ze er bij om hem te huren?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 13, 2014, 09:52:50
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:28:45
dordrecht-den bosch 1-4, dkv-almere city 0-0. Zomaar wat uitslagen. Lodeweges haalt de kerst niet, Dordrecht degradeert.

Met dit elftal wat we nu hebben plus nog wat versterkingen gok ik op een plaats in de top 10.

Dat is wel een erg kansloze nederlaag van Dordt. Had ook gehoord dat het een grimmige wedstrijd was. Rode kaarten voor verschillende spelers. Daarnaast zijn het oefenwedstrijden dus niet *te* veel waarde aan hechten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 13, 2014, 10:00:08
Citaat van: wiekie1969 op juli 13, 2014, 09:28:45
dordrecht-den bosch 1-4, dkv-almere city 0-0. Zomaar wat uitslagen. Lodeweges haalt de kerst niet, Dordrecht degradeert.

Met dit elftal wat we nu hebben plus nog wat versterkingen gok ik op een plaats in de top 10.

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 15:30:35

Die komen niet...............degradatievoetbal dit nieuwe seizoen vriend............ :thumbsup

Wat kan het snel gaan :thumbsup..in een week tijd van degradatievoetbal naar een plaats in de top 10...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 13, 2014, 10:13:21
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 13, 2014, 10:23:48
Wat worden er veel kansen gemist!
Is dat de nieuwe spelersbus op de parkeerplaats?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: papagaaiensoep op juli 13, 2014, 13:43:41
Citaat van: Galdiano op juli 13, 2014, 10:23:48
Wat worden er veel kansen gemist!
Is dat de nieuwe spelersbus op de parkeerplaats?

Nee, integendeel! De bus is alleen van buuten van stickers etc. ontzien (de contouren binne nog zichtbaar). Dit was nog de ouwe.

Had hoopt dat Feldballe zich wat zou doorontwikkelen, maar kwam er i.i.g. gister niet uut. Jammer. Tweede helft voorhoede met Oepie, Hemmen en Feldballe was heel zwak. Hemmen .... toch te statisch, i.t.t. Ogbeche. Bakker, wat maakt die vent een meters, ok gister in sun potsie. Vaak in de 16, dreigend. Bob .... heel matig, had hoopt na een jaar Utrecht mettraine dat die beter was weest. Bijker, Droste, Mo, Bakker, Narsing, Nienhuus, Reijnen, Ogbeche m.i. zekerheidjes voor volgend seizoen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 13, 2014, 13:48:21
Die zekerheidjes staan ook in mijn basiself...
vieg daar nog meleg bij.
en je hebt nog twee namen in te vullen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: piene hassus op juli 13, 2014, 18:13:45
Zeinstra was niet sterk
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 0517 op juli 14, 2014, 11:43:08
Gaan er zaterdag ook nog mensen naar Doetinchem?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juli 14, 2014, 11:47:01
Citaat van: 0517 op juli 14, 2014, 11:43:08
Gaan er zaterdag ook nog mensen naar Doetinchem?

Is die pot niet tijdens de open dag van De Graafschap? Dan vraag ik me af of we überhaupt welkom zijn.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 14, 2014, 11:56:01
Ja hoor waarom zouden wij niet welkom zijn
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 14, 2014, 12:06:48
Citaat van: 0517 op juli 14, 2014, 11:43:08
Gaan er zaterdag ook nog mensen naar Doetinchem?

Zeker!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op juli 14, 2014, 14:09:54
Citaat van: michello op juli 14, 2014, 11:47:01
Is die pot niet tijdens de open dag van De Graafschap? Dan vraag ik me af of we überhaupt welkom zijn.
De open dag is gewoon gratis te bezoeken evenals de wedstrijd. Het lijkt me dat iedereen vrij wordt toegelaten; misschien Cambuur supporters gewoon in het uitvak?? Ben er zeker bij.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sk13 op juli 15, 2014, 13:39:07
Is de locatie tegen Almere al bekend? Of heb ik iets gemist? Dit is vlgde week al nml.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juli 15, 2014, 14:20:41
Citaat van: sk13 op juli 15, 2014, 13:39:07
Is de locatie tegen Almere al bekend? Of heb ik iets gemist? Dit is vlgde week al nml.

Volgens Almere is die pot in Wolfheze. Denk dat ik wel even ga kijken.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccleeuwarden op juli 15, 2014, 14:24:01
Rijd denk ik wel ff richting doetinchem! leuk serieus potje voetbal in een leuk stadion. de weersvooruitzichten zijn goed (misschien wat te warm) maar leuk middagje fut
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCdrachten op juli 16, 2014, 14:38:16
Vanavond meer mensen die even richting Kollum gaan ? altijd wel even gezellig  :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 16, 2014, 15:00:11
Citaat van: SCCdrachten op juli 16, 2014, 14:38:16
Vanavond meer mensen die even richting Kollum gaan ? altijd wel even gezellig  :proost
Kollum staat niet op de kaart.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 16, 2014, 15:38:40
Voor jou houdt de wereld achter Tzummarum ook op :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 16, 2014, 17:18:13
Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2014, 15:38:40
Voor jou houdt de wereld achter Tzummarum ook op :devil
En jij kijkt verder dan Ternaard, Anjum en Paesens-Blabbergat? Klasse, Klokstra! :fant :monk :clint :camigo
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 16, 2014, 19:44:04
na 30 minuten staat het 3-0 voor cambuur.
doelpuntmakers zijn mac intosh, feldballe en hemmen.

verder 2x paal en een 110% kans oebele.

schepers speelt als een krant. dramatisch!!!!!
feldballe speelt wel redelijk goed.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 16, 2014, 19:51:17
rust 0-5.

0-4 eigen goal
0-5 feldballe
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Drumfather SCC op juli 16, 2014, 19:55:17
Live er bij; Ruststand lijkt 0-5 te worden in een barslechte pot
Defensie staat prima te spelen
Middenveld ook prima met Mo en Schootstra als uitblinkers
Aanval is barslecht waar Feldballe met twee goals redelijk speelt!
Hemmen en Schepers barslecht.
Tijd voor B. Meleg en Rusnak, de beteren!
Janzen is drama!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 16, 2014, 20:18:51
Rusnak heeft net de 0-8 binnengetikt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op juli 16, 2014, 20:22:42
ondertussen al 0-10
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: joopie058 op juli 16, 2014, 20:52:14
Is het eigenlijk al bekend tegen wie we spele op de open dag?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 16, 2014, 20:56:02
Oei eerste tegendoelpunt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 16, 2014, 20:58:24
@SCCambuurLwd: Eindstand #kolCAM 1-14 : Mac Intosch, Feldballe 2x, e.d. 2x, Ogbeche 3x, Bakker ,Rusnák 2x, Dijkstra, Meleg, Hemmen en Pijnacker (Kollum)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 16, 2014, 21:03:43
Hoe waren de nieuwelingen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juli 16, 2014, 22:30:31
Ik lees dat Bijker centraal speelde? Zou hij wellicht de rol van Van der Laan gaan krijgen of is dat te voorbarig? Qua manier van spelen (en postuur) lijkt Bijker nog wel aardig op Vd Laan én is een linkspoot.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op juli 16, 2014, 22:32:14
Stond vroeger in de jeugd toch ook altijd centraal?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: brambo3004 op juli 16, 2014, 22:34:20
Citaat van: Bernardo op juli 16, 2014, 22:32:14
Stond vroeger in de jeugd toch ook altijd centraal?

Ja maar toen was iedereen zo klein.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccleeuwarden op juli 16, 2014, 22:59:20
Rusnak lijkt een aanwinst te zijn hoor, prima speler! ook narsing geweldig en schootstra kan wel aardig balletje trappen. Hemmen weer slecht en ook schepers slecht. Verder lijkt het allemaal prima voor elkaar. denk dat dit ongeveer de basis word: nienhuis/zeinstra, droste, reijnen, mac intosh, bijker, makrini, vd streek, rusnak, narsing, barto/ogbeche, meleg

en dan met een pereira/dijkstra/janzen/(?), Schootstra/bakker/De ridder/(?), feldballe/schepers/schokker/hemmen/(?) een prima reservebank....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juli 16, 2014, 23:08:05
Citaat van: brambo3004 op juli 16, 2014, 22:34:20
Ja maar toen was iedereen zo klein.

Vd Laan en Bijker zijn op de CM even groot.. Eh klein  ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc0511 op juli 16, 2014, 23:21:51
Zie het positief in dit seizoen. Rusnak en Meleg gaan we veel plezier van beleven!  Enige zwakke punt vind ik het centrale duo achterin. Reijnen voetballend erg goed(maar mist killler mentaliteit) daarnaast heeft McIntosch me nog geen enkele wedstrijd kunnen overtuigen. ( maar er zal nog wel een CV bijkomen)

|:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 17, 2014, 00:00:33
Citaat van: brambo3004 op juli 16, 2014, 22:34:20
Ja maar toen was iedereen zo klein.
:_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Henkinho op juli 17, 2014, 08:38:33
Oke leuk deze uitslagen tegen amateurs.
Heb nu wel zin in een tegenstander van formaat.
Want winnen met 14-1 dan kunnen ze beter trainen en 11 tegen 11 spelen, zullen ze meer weerstand krijgen.

Zal wel goed zijn voor het zelfvertrouwen en het teamproces of iets dergelijks.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 17, 2014, 08:55:34
11 tegen 11 potjes speel je ook 90 minuten lang natuurlijk ;) Potjes zijn lekker voor het wedstrijdritme en nog belangrijker, de binding met de regio. Beetje commercieel bekijken.
Uiteraard moet er wel een bepaalde opbouw in zitten, 4/5 potjes tegen regioteams, daarna steeds sterkere tegenstanders in de aanloop naar de competitie (liefst ook in de regio) met als klap op de vuurpijl een leuke tegenstander op de open dag...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op juli 17, 2014, 09:06:49
Citaat van: michello op juli 16, 2014, 22:30:31
Ik lees dat Bijker centraal speelde? Zou hij wellicht de rol van Van der Laan gaan krijgen of is dat te voorbarig? Qua manier van spelen (en postuur) lijkt Bijker nog wel aardig op Vd Laan én is een linkspoot.

En inderdaad, ik citeer uit de LC:

"Toch was er in Kollum een interessant aspect. De technische staf posteerde Lucas Bijker , normaal linksback in het centrum van de verdediging. Mogelijk wordt Bijker de opvolger van de naar Groningen vertrokken Martijn Van Der Laan.  Van Der Laan kwam in 2011 bij Cambuur aanvankelijk als Linksback. Door de nood gedwongen posteerde De Jong hem in de Play-Offs tegen Zwolle als centrale verdediger. Daar ontwikkelde hij zich knap. Dus waarom zou Bijker zoiets niet kunnen? Het biedt tegelijk perspectief voor Marlon Pereira, die vorig seizoen tweed eman was achter Bijker"
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 17, 2014, 10:22:37
Lijkt me niet een geweldige optie....
Er is gezegd bij verkoop vd laan en leeuwin dat er nog een
ervaren cv bij komt.
Ben benieuwd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 17, 2014, 10:26:49
Zeer suggestief wat de LC meldt. Alleen op basis van een experiment van Henk ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 17, 2014, 11:04:52
Lees in ieder geval veel positieve dingen over Rusnak.
Laat dat samen met Meleg, Narsing en Ogbeche dan de verrassingen worden.

Linker middenvelder en linker centrale verdediger zijn dan nu prioriteit...

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 17, 2014, 11:10:09
Rusnak is toch nog niet helemaal rond? Ik moet het nog maar zien, geen idee wat die jongen aan salaris en huur gaat kosten.... Het lijkt me in elk geval een geweldige aanwinst.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 17, 2014, 11:15:02
Citaat van: dizzhead op juli 17, 2014, 11:10:09
Rusnak is toch nog niet helemaal rond? Ik moet het nog maar zien, geen idee wat die jongen aan salaris en huur gaat kosten.... Het lijkt me in elk geval een geweldige aanwinst.

Vooraf is al besproken wat de mogelijkheden zijn qua huur, bij positief advies van Henk, zal de deal (zeer) snel rond zijn. Waarschijnlijk het weekend al nieuws, wat betreft Rusnak  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 17, 2014, 11:18:17
Oefen potjes de Graafschap tot nu toe
regioteam van SHE in Hall 0-8
vv Ruurlo 0-6
Sportclub Silvolde 0-3
FC Emmen 1-1

Niet echt bijzonder... Van ons ook niet maar goed
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mescc op juli 17, 2014, 16:12:15
Zegt toch niks juh die oefenpotjes
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 17, 2014, 16:15:33
Nou ik denk dat je zaterdag wel al iets van de lijnen binnen het elftal gaat zien
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 17, 2014, 16:17:53

--------------------Nienhuis-----------------

Droste--Reijnen------MacIntosh--Bijker

-----------Bakker------Makrini-------------

-------------------Rusnak------------------

Narsingh-------Ogbeche------------Meleg
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 17, 2014, 16:39:07
Citaat van: mescc op juli 17, 2014, 16:12:15
Zegt toch niks juh die oefenpotjes

Nou, ik maak mij anders wel zorgen over die knallende uitslagen! Zelfs een 1 - 1 tegen Emmen. Die zijn goed man, niet normaal meer. Door kon zelfs onze topper Oebele niet meekomen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mescc op juli 17, 2014, 16:56:43
Uitslagen in oefenpotjes zegt toch niet veel, misschien hebben ze in de 2e helft wel 11 man gewisselt. Of 's ochtends nog pittig getraind. 1e competitiewedstrijd mutte ze er staan!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: el haj op juli 17, 2014, 22:25:27
Citaat van: Galdiano op juli 17, 2014, 11:15:02
Vooraf is al besproken wat de mogelijkheden zijn qua huur, bij positief advies van Henk, zal de deal (zeer) snel rond zijn. Waarschijnlijk het weekend al nieuws, wat betreft Rusnak  |:)

Kijk! Dat klinkt goed.  :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op juli 17, 2014, 23:59:18
Citaat van: dit is mien club op juli 17, 2014, 16:17:53
--------------------Nienhuis-----------------

Droste--Reijnen------MacIntosh--Bijker

-----------Bakker------Makrini-------------

-------------------Rusnak------------------

Narsingh-------Ogbeche------------Meleg

waar is vd streek???
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 18, 2014, 09:19:24
Citaat van: denistel op juli 17, 2014, 23:59:18
waar is vd streek???

Weet ik veul, must um even belle....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: GHSH op juli 18, 2014, 14:06:42
Wat bin de kosten voor morgen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: jeff op juli 18, 2014, 14:44:05
Na vijf succesvolle oefenwedstrijden tegen amateurclubs uit de regio neemt SC Cambuur het aanstaande zaterdag voor het eerst op tegen een Betaald Voetbal Organisatie (BVO). Op de Open Dag van de Superboeren is dan het in de Jupiler League uitkomende De Graafschap de tegenstander. De aftrap op De Vijverberg is om precies 16.00 uur.

Ben je van plan om deze wedstrijd te bezoeken? Dan ben je als Cambuur-supporter van harte welkom om plaats te nemen in het uitvak van stadion De Vijverberg. Houd hiervoor Lijsterbeslaan 101a aan als adres. Hier kun je ook (gratis) parkeren.

Alvast veel plezier!

Staat op de site van Cambuur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 18, 2014, 15:22:47
Citaat van: GHSH op juli 18, 2014, 14:06:42
Wat bin de kosten voor morgen?
Entree gratis  8)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: GHSH op juli 19, 2014, 11:37:00
Dank! nog mensen die die kant op gaan? |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCornjum op juli 19, 2014, 12:00:07
Schema:

13.30 uur poorten open

14.00 uur start Open Dag, spelers lopen op het terrein om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan

14.45 uur spelers richting kleedkamer ivm voorbereiding wedstrijd

15.15 uur stadiontribune open

15.30 uur start warming up

16.00 uur wedstrijd De Graafschap - Cambuur Leeuwarden

17.45 uur muziek en horeca achter de Spinnekop
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2014, 12:11:31
Erg benieuwd naar hoe Rusnak het gaat doen. Hopelijk een schot in de roos!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tanjajeah op juli 19, 2014, 13:56:06
Citaat van: Collingwood op juli 19, 2014, 12:11:31
Erg benieuwd naar hoe Rusnak het gaat doen. Hopelijk een schot in de roos!

als dat zo is is het ook te hopen dat Rusnak niet alsnog voor onze neus wordt weggekaapt, want er schijnt belangstelling te zijn en er zullen ongetwijfeld de nodige scouts op de tribune zitten in Doetinchem.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 19, 2014, 14:22:52
Citaat van: Tanjajeah op juli 19, 2014, 13:56:06
als dat zo is is het ook te hopen dat Rusnak niet alsnog voor onze neus wordt weggekaapt, want er schijnt belangstelling te zijn en er zullen ongetwijfeld de nodige scouts op de tribune zitten in Doetinchem.

zal wel wat meevallen toch? anders was hij al lang onder de pannen geweest. manchester city wil hem uitlenen aan een club waar hij daadwerkelijk aan spelen toekomt en dat zal bij cambuur wel gaan lukken. manchester heeft er ook niks aan als hij bij een bijv. utrecht op de bank komt te zitten... geld draait het nu niet om, hij krijgt gewoon salaris van manchester..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 19, 2014, 15:34:22
Bijker weer centraal!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 16:12:12
en 0-1 voor ons al.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2014, 16:13:21
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 16:12:12
en 0-1 voor ons al.

DOELPUNT SC #Cambuur! Na een prachtige steekpass van Rusnak op Feldballe, mag Hemmen het afmaken; 0-1. #graCAM


Rusnak!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 16:14:09
En al 0-2
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Hasses op juli 19, 2014, 16:17:14
0-1, Hemmen! 0-2, Reijnen! Ik drink er nog één op!  :hein
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 16:18:48
Citaat van: Collingwood op juli 19, 2014, 16:13:21
DOELPUNT SC #Cambuur! Na een prachtige steekpass van Rusnak op Feldballe, mag Hemmen het afmaken; 0-1. #graCAM


Rusnak!  |:)

Jaja, ik raak steeds meer van die jongen onder de indruk. Ik hoop echt dat ze hem snel huren!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:31:24
Na de wedstrijd direct maar vastleggen  _O_

Hoeveel Cambuur supporters zijn er eigenlijk in DTC ?   8)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: hobbes op juli 19, 2014, 16:36:34
Las op twitter dat er in totaal zo'n 500 man zijn, dus heel veel zijn het er niet
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: hobbes op juli 19, 2014, 16:37:27
0-3, goal is copy van de eerste
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Hasses op juli 19, 2014, 16:37:36
0-3, Hemmen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:38:27
Weer Rusnak erbij betrokken volgens Cambuur NIEUWS  |:) _O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tanjajeah op juli 19, 2014, 16:40:28
Citaat van: Hasses op juli 19, 2014, 16:37:36
0-3, Hemmen!

Weer via de combinatie Rusnak- Feldballe-Hemmen inderdaad
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: hobbes op juli 19, 2014, 16:41:06
Citaat van: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:38:27
Weer Rusnak erbij betrokken volgens Cambuur NIEUWS  |:) _O_

In de rust maar laten tekenen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2014, 16:43:42
Ook mooi dat Feldballe al twee assists heeft gegeven!

EDIT: Helaas 1-3, Dean Koolhof.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op juli 19, 2014, 16:46:31
Citaat van: Tanjajeah op juli 19, 2014, 16:40:28
Weer via de combinatie Rusnak- Feldballe-Hemmen inderdaad
Het was een kopie van de eerste treffer

Zoals Hobbes opk al had gemeld zie ik nu pas  :_spank
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 19, 2014, 16:48:20
Feldballe? Gaat het toch echt gebeuren? Hoop het voor hem!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:50:28
schepers maar verhuren
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:53:31
Citaat van: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:50:28
schepers maar verhuren
Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald  :wall
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:53:53
aanval:

linksbuiten: Meleg, de Ridder
spits: Hemmen, Barto, Ogbeche
rechtsbuiten: Narsingh, Feldballe

skepers dus verhuren en oebele ook ..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:54:13
Citaat van: EastSide058 op juli 19, 2014, 16:53:31
Of nog beter verkopen, ik snap nooit waarom we hem hebben binnengehaald  :wall
ik denk dat niemand een transfersom voor hem gaat betalen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 19, 2014, 17:09:49
Ik heb nog geen trainingen/oefenwedstrijden bezocht; iemand al een zicht op de wisselwerking tussen De Jong en Slot? Mooi tandem?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 19, 2014, 17:22:55
2-3  :zucht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 19, 2014, 17:36:00
gaat goed. Na rust ook wissels of met sterkste 11?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 17:36:46
Het zat er ook wel aan te komen als je met je B team aan komt zetten
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Hasses op juli 19, 2014, 17:37:27
2-4, Oebele Schokker! |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2014, 17:37:58
2-4 Schokker!

In de rust is er veel gewisseld (achterhoede Schootstra, Dijkstra, Mac-Intosch, Janzen). Volgens Gerard Bos oogde Cambuur daardoor wat gedesoriënteerd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2014, 17:43:15
Citaat van: Cambuur058 op juli 19, 2014, 16:53:53
aanval:

linksbuiten: Meleg, de Ridder
spits: Hemmen, Barto, Ogbeche
rechtsbuiten: Narsingh, Feldballe

skepers dus verhuren en oebele ook ..
:_schater zonnesteekje? Of een biertje te veel?  :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Voorstopper op juli 19, 2014, 17:50:55
Bartholemew Ogbeche blijft ook in deze temperaturen ijzig kalm en scoort na een 1-op-1 met de keeper de 2-5.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc0511 op juli 19, 2014, 17:56:57
Hoe waren Schootstra, Intosch en Janzen 2e helft.

Verder mooie overwinning!!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op juli 19, 2014, 17:58:06
Toch best netjes vind ik  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Voorstopper op juli 19, 2014, 17:58:56
2-5 gewonnen. mooie overwinning dunkt me  :scc :scc :scc
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2014, 17:59:38
Citaat van: Voorstopper op juli 19, 2014, 17:58:56
2-5 gewonnen. mooie overwinning dunkt me  :scc :scc :scc
Zeker mooi, vooral met deze tempraturen...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 19, 2014, 18:19:25
Citaat van: grijskijker op juli 19, 2014, 17:59:38
Zeker mooi, vooral met deze tempraturen...

:?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2014, 18:25:00
Graafschap speelt met dezelfde hitte.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 19, 2014, 18:27:19
Citaat van: Galdiano op juli 19, 2014, 18:25:00
Graafschap speelt met dezelfde hitte.
Dat natuurlijk wel, maar andere ere divisie clubs hebben er niet heel veel van gebakken vandaag en Cambuur trekt een mooie 2-5 over de streep..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 19, 2014, 18:47:24
Ik lig eerder wakker van die tegendoelpunten, snap wel dat dit geen 100% wedstrijd was en dat het elftal nieuw is maar goed.. Ik blijf er bij dat een dergelijke voorbereiding niets zegt over de competitie verloop.

Weet iemand ook al wat de tegenstander op de open dag gaat worden trouwens?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 19, 2014, 19:37:16
maakt dat uit.
Als we elke wedstrijd meer scoren dan tegen (zoals vandaag) komt alles goed.

dan maar meer goals tegen, andere kant is dat je ook meer maakt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 19:46:44
Je komt 3-0 voor in een oefenwedstrijd terwijl het 33 graden is, dan ga je over het algemeen niet meer voor de volle 100% inzetten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 19, 2014, 19:52:26
en de vele wissels + dat de graafschap opendag heeft dus iets meer geeft om het publiek iets te vermaken.

kortom 2-5 is een goede uitslag.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 19, 2014, 19:54:16
We krijgen een leuk seizoen!!! Aanvallend voetbal!!! Verdediging is wel een stuk minder dan vorig seizoen, maar daar staat tegenover dat we meer scorend vermogen in de ploeg hebben.

Weet zeker dat we minimaal 4 uitwedstrijden gaan winnen!

Wat ik al eerder zei, met nog een paar man erbij speel je rond de 10e plaats.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 19, 2014, 19:55:43
Citaat van: drg op juli 19, 2014, 18:47:24
Ik lig eerder wakker van die tegendoelpunten, snap wel dat dit geen 100% wedstrijd was en dat het elftal nieuw is maar goed.. Ik blijf er bij dat een dergelijke voorbereiding niets zegt over de competitie verloop.

Weet iemand ook al wat de tegenstander op de open dag gaat worden trouwens?


in ieder geval is het een turkse club.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 19, 2014, 21:20:55
Nou, mijn bevindingen dan maar van vanmiddag!

Eerste dertig minuten erg goed. Veel balbezit, dominant voetbal en een dreigende Feltballe! Daarna werd het wat rommelig. Achterin vond ik het niet lekker staan.

De tweede helft starte erg matig, voornamelijk door alle wissels. Centraal achterin werd het er ook niet beter van. Wat mij wel opviel is hoe Ogbeche zijn goed maakte. Was de keeper nu zo slecht of was Ogbeche gewoon echt heel koel!

Al met al. Te warm om een echt oordeel te vellen, maar het eerst half uur heeft voldoende vertrouwen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op juli 19, 2014, 21:39:13
19-07-2014 - De Graafschap heeft zaterdagmiddag de oefenwedstrijd tegen sc Cambuur Leeuwarden met 2-5 verloren. Het duel had plaats tijdens de Open Dag van De Graafschap, dat via Dean Koolhof en onder het toeziend oog van ruim 750 supporters twee keer tot scoren kwam. Cambuur kwam voor rust op 0-3 en scoorde in het laatste kwartier de 2-4 en 2-5.

Twee vroege goals

Na een indrukwekkende minuut stilte voor de slachtoffers van de vliegramp begon De Graafschap onder extreme omstandigheden, waarbij het kwik steeg tot ruim boven de dertig graden, niet erg goed aan het duel. Cambuur scoorde zowel in de zevende als negende minuut. Eerst maakte Michiel Hemmen na een mooie aanval de 0-1, gevolgd door de 0-2 van Etiënne Reijnen uit een corner van Dejan Meleg.

Nog twee goals voor rust

Cambuur was de bovenliggende partij, al deed De Graafschap vooral qua kansen niet erg veel onder voor de Eredivisionist. In de 31e minuut maakte Cambuur middels een kopie van de 0-1 de 0-3, daar Albert Rusnak met een steekpass Oliver Feldballe vond, die vervolgens Hemmen een niet te missen kans gaf. Kort daarna kreeg Vincent Vermeij een prima kans, ware het niet dat hij een voorzet van Caner Cavlan miste. Vijf minuten later wist hij ook op aangeven van Dean Koolhof niet te scoren.


Goed begin tweede helft

Een minuut later scoorde Koolhof zelf wel knap uit de draai: 1-3. Direct na de rust kwamen bij Cambuur zeven nieuwe spelers in het veld, bij De Graafschap twee. De Graafchap kwam goed uit de kleedkamers en zette de tegenstander goed onder druk. Met name Nathaniel Will was erg actief aan de rechterkant, terwijl ook over links aardige aanvallen op de mat werden gelegd. Het resulteerde na bijna een uur in de 2-3 van Koolhof, die een ingestudeerde corner van Vlatko Lazic raak knikte.

2-5 eindstand

Daarna hield De Graafschap aanvankelijk nog wel druk op Cambuur, maar naarmate de tweede helft vorderde werd Cambuur weer sterker. Het scoorde via Oebele Schokker de 2-4, nadat Berend Schootstra iets daarvoor al de kruising had geraakt met een vrije trap. De thuisploeg trachtte de 3-4 te maken in het restant van het duel. Jan Lammers had een strafschop verdiend, kreeg die niet, en aan de andere kant maakte Bartholomew Ogbeche de 2-5. Dat was ook de eindstand.

Reactie Jan Vreman

"Het is in deze warmte natuurlijk lastig voetballen, het heeft invloed op beide teams. Het grootste verschil zat 'm vandaag in de effectiviteit. Daarin was Cambuur beter. Zij maakten de kansen af, wij niet. In de eerste helft kregen we ook niet echt druk op hen, terwijl dat in de tweede helft wel lukte. Zij waren in de omschakeling echter een stuk beter. Wij leden soms te snel balverlies en daarom moesten we achter hen aan, dat zit 'm waarschijnlijk in de afstemming onderling. Het is jammer dat het 2-5 wordt, want we willen graag toeschouwers terugwinnen. En dat lukt alleen als je resultaat boekt", analyseerde Jan Vreman na afloop.

Opstelling De Graafschap: Jordy van de Kracht; Nathaniel Will (78' Lars van Roon), Robin Pröpper (46' Jan Lammers), Ted van de Pavert, Caner Cavlan (78' Tolgahan Cicek); Vlatko Lazic (62' Tom Menting), Edwin Linssen (62' Jordan Garcia-Calvete), Dean Koolhof (78' Jeroen Meurs), Karim Tarfi (46' Soufian Echcharaf); Vincent Vermeij en Jerry van Ewijk.

Opstelling sc Cambuur Leeuwarden: Leonard Nienhuis, Wout Droste (46' Berend Schootstra), Etienne Reijnen (46' Calvin MacIntosh), Lucas Bijker (46' Mart Dijkstra), Marlon Pereira (46' Ron Janzen); Erik Bakker (74' Wout Droste), Mohamed El Makrini (66' Lucas Bijker), Albert Rusnak (74' Dejan Meleg); Oliver Feldballe (46' Oebele Schokker), Michiel Hemmen (46' Bartholomew Ogbeche) en Dejan Meleg (46' Bob Schepers).

bron: http://www.degraafschap.nl/nieuws/8233/de-graafschap-verliest-op-open-dag-van-cambuur.html
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op juli 19, 2014, 21:41:07
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-de-graafschap-1

met tekst en uitleg van trainer en spelers
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 21:49:13
Citaat van: Lore op juli 19, 2014, 21:20:55
Nou, mijn bevindingen dan maar van vanmiddag!

Eerste dertig minuten erg goed. Veel balbezit, dominant voetbal en een dreigende Feltballe! Daarna werd het wat rommelig. Achterin vond ik het niet lekker staan.

De tweede helft starte erg matig, voornamelijk door alle wissels. Centraal achterin werd het er ook niet beter van. Wat mij wel opviel is hoe Ogbeche zijn goed maakte. Was de keeper nu zo slecht of was Ogbeche gewoon echt heel koel!

Al met al. Te warm om een echt oordeel te vellen, maar het eerst half uur heeft voldoende vertrouwen

Mijn korte hypothese op jou bevindingen. Cambuur stond snel 3-0 voor en met een temperatuur van boven de 30 vonden ze het wel best. Of is dat te kort door de bocht?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op juli 19, 2014, 21:54:16
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 21:49:13
Mijn korte hypothese op jou bevindingen. Cambuur stond snel 3-0 voor en met een temperatuur van boven de 30 vonden ze het wel best. Of is dat te kort door de bocht?
ow idd .beide ploegen hewwe evenveel last en het is hun opendag dus wilden hun er heus wel wat van maken .ik ben er niet geweest maar vind de uitslag prima
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 19, 2014, 21:59:10
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 21:49:13
Mijn korte hypothese op jou bevindingen. Cambuur stond snel 3-0 voor en met een temperatuur van boven de 30 vonden ze het wel best. Of is dat te kort door de bocht?

Ik denk dat dat zeker heeft meegespeeld. Zeker in het tweede gedeelte van de eerste helft. In de tweede helft werd er zoveel gewisseld dat het niet meer een serieuze wedstrijd was.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 22:10:22
Citaat van: Lore op juli 19, 2014, 21:59:10
Ik denk dat dat zeker heeft meegespeeld. Zeker in het tweede gedeelte van de eerste helft. In de tweede helft werd er zoveel gewisseld dat het niet meer een serieuze wedstrijd was.

5-2 tegen de graafschap is eigenlijk best wel fantastisch, als je meepakt dat dat we altijd aardig veel moeite met ze hadden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 22:15:42
Interviews HdJ, Bijker en Reijnen -  De Graafschap - Cambuur
(Omroep Abe)
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-de-graafschap-1

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 19, 2014, 22:21:16
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 22:10:22
5-2 tegen de graafschap is eigenlijk best wel fantastisch, als je meepakt dat dat we altijd aardig veel moeite met ze hadden.
Graafschap is ook niet meer wat het is. Hetzelfde geld voor ons maar dan in tegengestelde richting als je kijkt naar een jaar geleden toen Barto ons naar de 1-2 schopte in DTC. Dat geeft een positieve ontwikkeling aan  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 19, 2014, 22:53:52
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 22:10:22
5-2 tegen de graafschap is eigenlijk best wel fantastisch, als je meepakt dat dat we altijd aardig veel moeite met ze hadden.

Eens, moet wel zeggen dat zij zeker drie kansen voor open goal hebben gemist en wij niet heel veel kansen meer hebben gemist. Cambuur was wel duidelijk de betere partij en de Graafschap is wel erg mager. Bijvoorbeeld bij de beide goals van Hemmen kregen zowel hij als feldballe wel heel erg veel ruimte
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 19, 2014, 22:55:59
Citaat van: EastSide058 op juli 19, 2014, 22:21:16
Graafschap is ook niet meer wat het is. Hetzelfde geld voor ons maar dan in tegengestelde richting als je kijkt naar een jaar geleden toen Barto ons naar de 1-2 schopte in DTC. Dat geeft een positieve ontwikkeling aan  |:)

Bizar eigenlijk dat die goal van Barto toen, voor een groot gedeelte verantwoordelijk is voor het niveauverschil van nu. Wij werden daarna kampioen, handhaafden ons makkelijk en verkochten spelers voor relatief veel geld en zij zakte nog verder in en hebben ook geen uitzicht op promotie in de huidige Jupiler league.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 19, 2014, 23:24:40
Citaat van: Lore op juli 19, 2014, 22:55:59
Bizar eigenlijk dat die goal van Barto toen, voor een groot gedeelte verantwoordelijk is voor het niveauverschil van nu.

Klopt dat was DE wedstrijd in de laatste serie. En Barto had daar nogal wat kansen voor nodig. maar de ontlading was gigantisch.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 19, 2014, 23:42:47
Oh zeker toch bijzonder wat 2 jaar verschil kan zijn tussen 2 clubs, als er eentje tussentijds promoveerd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2014, 00:21:08
Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 23:42:47
Oh zeker toch bijzonder wat 2 jaar verschil kan zijn tussen 2 clubs, als er eentje tussentijds promoveerd.
1 jaar+ maar he
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Delamere op juli 20, 2014, 00:54:55
Citaat van: Lore op juli 19, 2014, 21:20:55
Nou, mijn bevindingen dan maar van vanmiddag!

Eerste dertig minuten erg goed. Veel balbezit, dominant voetbal en een dreigende Feltballe! Daarna werd het wat rommelig. Achterin vond ik het niet lekker staan.

De tweede helft starte erg matig, voornamelijk door alle wissels. Centraal achterin werd het er ook niet beter van. Wat mij wel opviel is hoe Ogbeche zijn goed maakte. Was de keeper nu zo slecht of was Ogbeche gewoon echt heel koel!

Al met al. Te warm om een echt oordeel te vellen, maar het eerst half uur heeft voldoende vertrouwen

Ik werd ook positief verrast door Feldballe en idd prachtige beweging van Ogbeche bij zijn goal. En wat Rusnak betreft, proberen binnen te halen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 20, 2014, 09:39:01
Citaat van: Delamere op juli 20, 2014, 00:54:55
Ik werd ook positief verrast door Feldballe en idd prachtige beweging van Ogbeche bij zijn goal. En wat Rusnak betreft, proberen binnen te halen!

Ik denk ook dat Rusnak wat toe kan voegen, maar baseer je dat op de wedstrijd van gisteren of heb je al meer van hen gezien?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 20, 2014, 10:06:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2014, 00:21:08
1 jaar+ maar he

Oh ja je hebt gelijk :P l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op juli 20, 2014, 10:08:49
Citaat van: Lore op juli 20, 2014, 09:39:01
Ik denk ook dat Rusnak wat toe kan voegen, maar baseer je dat op de wedstrijd van gisteren of heb je al meer van hen gezien?
Behalve de 2 steekballen op Feldballe (voor mij de verrassing) weinig van hem gezien. Maar dat vond ik ook van Meleg, vrij onzichtbaar.

We missen nog wel een echte leider achterin alhoewel Bijker goed deze handschoen op pakt. Vocale leider is Nienhuis  :0=

Opvallend vond ik ook de 3 spelers die niet in de dugout zaten maar een plekje hoger op de tribune opzochten; die wisten blijkbaar op voorhand dat ze niet gingen spelen (o.a. Barto)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 20, 2014, 10:22:21
Citaat van: Tukker op juli 20, 2014, 10:08:49
Behalve de 2 steekballen op Feldballe (voor mij de verrassing) weinig van hem gezien. Maar dat vond ik ook van Meleg, vrij onzichtbaar.

We missen nog wel een echte leider achterin alhoewel Bijker goed deze handschoen op pakt. Vocale leider is Nienhuis  :0=

Opvallend vond ik ook de 3 spelers die niet in de dugout zaten maar een plekje hoger op de tribune opzochten; die wisten blijkbaar op voorhand dat ze niet gingen spelen (o.a. Barto)

Waren die niet gewoon geblesseerd? Van Barto weet ik het zeker, en als de andere twee vd streek en de ridder zijn weet ik het wel zeker :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 20, 2014, 10:37:26
Citaat van: Tukker op juli 20, 2014, 10:08:49
Behalve de 2 steekballen op Feldballe (voor mij de verrassing) weinig van hem gezien. Maar dat vond ik ook van Meleg, vrij onzichtbaar.

We missen nog wel een echte leider achterin alhoewel Bijker goed deze handschoen op pakt. Vocale leider is Nienhuis  :0=

Opvallend vond ik ook de 3 spelers die niet in de dugout zaten maar een plekje hoger op de tribune opzochten; die wisten blijkbaar op voorhand dat ze niet gingen spelen (o.a. Barto)

Ja, zo heb ik het ook ervaren. Meleg erg weinig gezien. Nijenhuis oogde begin van de tweede helft ook niet erg zeker trouwens. Net als reijnen, die roste soms ook een bal blind weg terwijl de oplossing niet zo moeilijk was.

Bijker in het centrum vind ik eigenlijk zonde, maar misschien is dit een voorbereiding voor als de transfer van een centrale verdediger mislukt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2014, 11:16:32
Citaat van: Lore op juli 20, 2014, 10:37:26


Bijker in het centrum vind ik eigenlijk zonde, maar misschien is dit een voorbereiding voor als de transfer van een centrale verdediger mislukt.
Een linksback is makkelijker te vinden dan een linkercentraleverdediger... Dus misschien toch maar zelf opleiden en Bijker wat extra krediet geven?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Delamere op juli 20, 2014, 11:24:44
Citaat van: Lore op juli 20, 2014, 09:39:01
Ik denk ook dat Rusnak wat toe kan voegen, maar baseer je dat op de wedstrijd van gisteren of heb je al meer van hen gezien?
Dit was de eerste keer dat ik hem zag, was niet super maar gewoon goed. En je hoeft er niet voor doorgeleerd te hebben om te zien dat dit een echte voetballer is.
Waar ik wel van schrok was Nienhuis. Afschuwelijk bij terugspeelballen en spelhervattingen en zag er volgens mij bij die tweede goal ook niet goed uit. Was misschien bevangen door de hitte of voelt de hete adem van Zeinstra in de nek.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 20, 2014, 11:55:39
Citaat van: grijskijker op juli 20, 2014, 11:16:32
Een linksback is makkelijker te vinden dan een linkercentraleverdediger... Dus misschien toch maar zelf opleiden en Bijker wat extra krediet geven?

Zou kunnen, maar vorig jaar stond er:

Droste - leeuwin - vd Laan - Bijker

Eb nu voorlopig:

Droste - reijen- bijker - Pereira

In mijn ogen is dat echt een slag minder. Daarnaast hadden wij vorig seizoen een topper op de bank, die beide backs kon vervangen. Kortom: achterin is het nu te mager.

Er moet in ieder geval 1 speler bij die het niveau direct naar boven trekt!

Ik vond het gisteren achterin biet overtuigend
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 20, 2014, 11:58:34
Citaat van: Delamere op juli 20, 2014, 11:24:44
Dit was de eerste keer dat ik hem zag, was niet super maar gewoon goed. En je hoeft er niet voor doorgeleerd te hebben om te zien dat dit een echte voetballer is.
Waar ik wel van schrok was Nienhuis. Afschuwelijk bij terugspeelballen en spelhervattingen en zag er volgens mij bij die tweede goal ook niet goed uit. Was misschien bevangen door de hitte of voelt de hete adem van Zeinstra in de nek.
Je ziet inderdaad wel talent bij die jongen, maar hij moet op doe positie een cruciale speler worden. Ik heb hem slechts een wedstrijdje zien spelen en dat is te weinig on te oordelen.

Nienhuis schrok ik ook van. Zeker aan het begin van de tweede helft. Sterker nog ik zat aan de andere kant en zonder bril en ok dacht dat er een andere keeper op goal stond! Niet goed, hopelijk een incident!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 20, 2014, 13:16:09
Weet iemand waar de oefenwedstrijd Almere city Cambuur gespeeld wordt? Ik meende een tijdje terug te lezen dat de locatie nog bekend moest worden gemaakt?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 20, 2014, 13:21:14
Anders gaan we gewoon 3-4-4 spelen, op dit moment hebben we daar de spelers wel voor  8)

Ken Bijker ook 'links' blijven
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 20, 2014, 13:24:48
Citaat van: Lore op juli 20, 2014, 11:55:39
Zou kunnen, maar vorig jaar stond er:

Droste - leeuwin - vd Laan - Bijker

Eb nu voorlopig:

Droste - reijen- bijker - Pereira

In mijn ogen is dat echt een slag minder. Daarnaast hadden wij vorig seizoen een topper op de bank, die beide backs kon vervangen. Kortom: achterin is het nu te mager.

Er moet in ieder geval 1 speler bij die het niveau direct naar boven trekt!

Ik vond het gisteren achterin biet overtuigend
Ben het met je eens...Er moet zeker een basis klant gehaald worden of een linksback of een linkercentrale verdediger.. In een gesprek met OF, zei HdJ dat hij een echte linkspoot wou op de linkerkant van de verdediging(zowel centraal als de back positie) dus Pereira is dit seizoen de stand-in voor Droste haal ik uit dat gesprek..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op juli 20, 2014, 13:45:37
Citaat van: 666 op juli 20, 2014, 13:16:09
Weet iemand waar de oefenwedstrijd Almere city Cambuur gespeeld wordt? Ik meende een tijdje terug te lezen dat de locatie nog bekend moest worden gemaakt?

Volgens website Almere in Wolfheze


Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op juli 20, 2014, 13:48:01
Er moet gewoon een centrale verdediger bij jongens.
vanuit een snikheet Turkije. ..43 graden...een fijne zondag
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 20, 2014, 14:07:22
Citaat van: Bernardo op juli 20, 2014, 13:45:37
Volgens website Almere in Wolfheze

Oké.. Bedankt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 20, 2014, 14:09:43
Citaat van: speculeter op juli 20, 2014, 13:48:01
Er moet gewoon een centrale verdediger bij jongens.
vanuit een snikheet Turkije. ..43 graden...een fijne zondag

Die temperaturen hebben we hier in het leeuwardense anders ook  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 20, 2014, 14:49:52
Citaat van: grijskijker op juli 20, 2014, 13:24:48
Ben het met je eens...Er moet zeker een basis klant gehaald worden of een linksback of een linkercentrale verdediger.. In een gesprek met OF, zei HdJ dat hij een echte linkspoot wou op de linkerkant van de verdediging(zowel centraal als de back positie) dus Pereira is dit seizoen de stand-in voor Droste haal ik uit dat gesprek..

Er vanuitgaande dat dit lukt en dat Rusnak een contract tekent heb ik er wel vertrouwen in. Alle extras zou bonus zijn. Waarschijnlijk wel wat meer tegen doelpunten dit jaar, maar ook veel meer voor. Wordt een interessant seizoen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EastSide058 op juli 20, 2014, 23:39:19
Is er morgen ook een training morgen, zoja hoelaat?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 21, 2014, 10:43:20
Citaat van: EastSide058 op juli 20, 2014, 23:39:19
Is er morgen ook een training morgen, zoja hoelaat?

Gaan op trainingskamp.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 21, 2014, 12:13:14
Week 30 (21 juli t/m 27 juli)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 10.30 uur (krachttraining), daarna vertrek naar trainingskamp
Di. Trainingskamp
Woe. Trainingskamp
Do. Trainingskamp

Oefenwedstrijden:

Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze
Za. 16.00 uur, PAOK Saloniki - SC Cambuur, Oosterbeek
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 21, 2014, 12:14:07
Citaat van: Dokkumer op juli 21, 2014, 12:13:14
Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze

Wie gaat er woensdag naar Wolfheze?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: flieterper op juli 22, 2014, 11:34:45
Helaas heb late dienst
Zaterdag wel aanwezig in Oosterbeek
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 22, 2014, 11:41:01
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 21, 2014, 12:14:07
Wie gaat er woensdag naar Wolfheze?
zoals het er nu voorstaat ga ik daar ook even kijken.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 22, 2014, 12:25:14
Citaat van: zeewolde op juli 22, 2014, 11:41:01
zoals het er nu voorstaat ga ik daar ook even kijken.

Ook van de partij in Wolfheze.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 22, 2014, 21:11:04
Komt deze match niet in het gedrang door de nationale dag van rouw?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2014, 22:09:36
Nee, normale leven gaat ook gewoon door. Alleen een minuut stilte om 16:00
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 22, 2014, 22:54:15
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 22:09:36
Nee, normale leven gaat ook gewoon door. Alleen een minuut stilte om 16:00

Las eerst berichten van 18:00 en 20:00 uur. Morgen maar mooi even richting Wolfheze, dan!

|:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 23, 2014, 09:27:45
Citaat van: Dokkumer op juli 21, 2014, 12:13:14
Week 30 (21 juli t/m 27 juli)

Eerste elftal SC Cambuur:

Ma. 10.30 uur (krachttraining), daarna vertrek naar trainingskamp
Di. Trainingskamp
Woe. Trainingskamp
Do. Trainingskamp

Oefenwedstrijden:

Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze
Za. 16.00 uur, PAOK Saloniki - SC Cambuur, Oosterbeek

op cambuur.nl staat dat het zaterdag 17 uur begint
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 11:16:18
Dan spreken ze zichzelf daar tegen. De weekinfo haal ik namelijk ook van dezelfde site  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 23, 2014, 11:54:06
Woensdag 23 juli, 19.00 uur
Almere City FC – SC Cambuur, SV Wodanseck Wolfheze
Zaterdag 26 juli, 17.00 uur
PAOK Saloniki – SC Cambuur, Oosterbeek

Dinsdag 29 juli, 19.00 uur
SC Cambuur – FC Volendam, Menaldum
Zaterdag 2 augustus, 12.00 en 16.30 uur
Open Dag & Oefenwedstrijd, Cambuur Stadion

Week 30 (21 juli t/m 27 juli)
Eerste elftal SC Cambuur:
Ma. 10.30 uur (krachttraining), daarna vertrek naar trainingskamp
Di. Trainingskamp
Woe. Trainingskamp
Do. Trainingskamp

Oefenwedstrijden:

Woe. 19.00 uur, Almere City FC - SC Cambuur, bij VV Wodanseck te Wolfheze
Za. 17.00 uur, PAOK Saloniki - SC Cambuur, Oosterbeek
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 13:24:35
Ik zag het... Dan is waarschijnlijk het tijdstip aangepast.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 23, 2014, 16:42:38
Tegen wie spelen we nou tijdens opendag?
Zal ongetwijfeld al bekend zijn.

Lissabon? Een turkse club? Er zijn genoeg ploegen in het land.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 23, 2014, 18:38:55
Rob witschge gespot op terras in wolfheze. Alleen om Meleg te bekijken?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 23, 2014, 19:25:43
0-3 al na 20 minuten...zijn wij nou zo goed of is dat almere zo slecht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 19:35:22
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 23, 2014, 19:25:43
0-3 al na 20 minuten...zijn wij nou zo goed of is dat almere zo slecht
2'1-0 Ogbeche
6'2-0 eigen doelpunt vanaf het middenveld
17'3-0 Dijkstra

Feldballe oogt scherp en zeer belangrijk in assists..
Bron Doelpunten: Henk Aan Huis
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 23, 2014, 19:37:16
3-1. Slecht verdedigd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 19:42:05
vd Streek 4-1
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 23, 2014, 19:47:32
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 19:35:22

2-0 eigen doelpunt vanaf het middenveld


:?
"Tikkie" terug op de keeper, maar dan zo hoog dat ie over de keeper heen vliegt?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2014, 19:54:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 23, 2014, 19:47:32
:?
"Tikkie" terug op de keeper, maar dan zo hoog dat ie over de keeper heen vliegt?
Doet Jaap mee ?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:01:37
Citaat van: grijskijker op juli 23, 2014, 19:54:39
Doet Jaap mee ?
Ja, Dirk keept :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2014, 20:04:02
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:01:37
Ja, Dirk keept :_schater
:_schater

Is het nog 4-1? Hoelaat zijn ze begonnen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 23, 2014, 20:20:25
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 19:35:22


Feldballe oogt scherp en zeer belangrijk in assists..
Bron Doelpunten: Henk Aan Huis

Alweer hè! Ben heel benieuwd of hij het kan laten zien dit seizoen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:26:15
Citaat van: grijskijker op juli 23, 2014, 20:04:02
:_schater

Is het nog 4-1? Hoelaat zijn ze begonnen?
Ja, 19:00 en nog een minuut of 23 te gaan
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2014, 20:30:00
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:26:15
Ja, 19:00 en nog een minuut of 23 te gaan
Dan kunnen er nog wel een stuk of 4in, aangezien dat Dirk op goal staat...of is Jaap gewisseld?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:35:40
Op het moment van schrijven was FC Knudde druk aan het wisselen..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 23, 2014, 20:37:09
Harm keept
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:45:22
Citaat van: Montana op juli 23, 2014, 20:37:09
Harm keept
En wie keepte er bij Almere? Dirk? Want daar ging het om
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 20:50:04
Tweede helft 0-0, dus eindstand 1-4
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 23, 2014, 21:00:45
En Betsie maakt er gewoon weer een   :proost

benieuwd naar PAOK, Zwolle maakte er 2-1 van dus daar hoeven we alleen maar overheen  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 23, 2014, 21:18:00
Weer een prima uitslag, mooi om te horen dat Feldballe het goed doet!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 21:22:18
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 16:42:38
Tegen wie spelen we nou tijdens opendag?
Zal ongetwijfeld al bekend zijn.

Lissabon? Een turkse club? Er zijn genoeg ploegen in het land.
1.FC Emmen is het nieuwste gerucht 8P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 23, 2014, 21:30:30
Heeft iemand ook een wedstrijdverslagje van vandaag? Haalde iedereen een voldoende, of was het een drama  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op juli 23, 2014, 21:46:28
Voor de opendag spelen tegen Emmen zou echt gênant zijn  ;(
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 23, 2014, 21:54:36
Citaat van: Always SCC op juli 23, 2014, 21:46:28
Voor de opendag spelen tegen Emmen zou echt gênant zijn  ;(
Understatement van het jaar. Spelen tegen Emmen op de open dag is voor mij reden om niet te gaan. Steek n ander de gek mar an.....
l8l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:02:05
Citaat van: 666 op juli 23, 2014, 21:30:30
Heeft iemand ook een wedstrijdverslagje van vandaag? Haalde iedereen een voldoende, of was het een drama  :devil
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/39049/cambuur-een-helft-langs-almere/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/39049/cambuur-een-helft-langs-almere/)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:03:33
Citaat van: Len Cantello op juli 23, 2014, 21:54:36
Understatement van het jaar. Spelen tegen Emmen op de open dag is voor mij reden om niet te gaan. Steek n ander de gek mar an.....
l8l
Dat is net zoiets als je verheugen op een bierproeverij en dan te horen krijgen dat het alleen maar om malt proeven gaat :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 23, 2014, 22:17:05
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:02:05
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/39049/cambuur-een-helft-langs-almere/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/39049/cambuur-een-helft-langs-almere/)
zou jammer zijn als feldballe weggaat, beter schepersxweg, wat een drama.

Stond ook een deense auto,misschien naar een deense club?

En vd laan was er ook, afscheid nemen?

Verder enorm verschil tussen eerste helft en tweede helft, ofwel tussen basis en reserves.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 23, 2014, 22:41:46
Citaat van: zeewolde op juli 23, 2014, 22:17:05
zou jammer zijn als feldballe weggaat, beter schepersxweg, wat een drama.

Stond ook een deense auto,misschien naar een deense club?

En vd laan was er ook, afscheid nemen?

Verder enorm verschil tussen eerste helft en tweede helft, ofwel tussen basis en reserves.

Dat was afgelopen zaterdag ook al zo, kan ook met het wisselen ansich te maken hebben natuurlijk
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 23, 2014, 22:57:43
Citaat van: Lore op juli 23, 2014, 22:41:46
Dat was afgelopen zaterdag ook al zo, kan ook met het wisselen ansich te maken hebben natuurlijk
Idd, eerste helft prima, geloof 1 kans weggegeven en voor de rest vooral veel druk op de helft van de tegenstander. Tweede helft echter zelf amper een kans gecreëerd. Wat mij opviel is Bob Scheepers, totaal onzichtbaar, geen dreiging, geen druk naar voren, dramatisch. Riep na DTD dat hij 30 wedstrijden wil spelen, dat kan hij met deze instelling wel vergeten. Hemmen daarentegen wel gretig samen met kleine gozer naast hem (Schootstra?), echter geen aanvoer van de buitenspelers (oebele en scheepers). Die duitser en die Janzen hadden vandaag niets toe te voegen achterin...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 23, 2014, 23:05:44
Citaat van: Daddy T. op juli 23, 2014, 22:57:43
Idd, eerste helft prima, geloof 1 kans weggegeven en voor de rest vooral veel druk op de helft van de tegenstander. Tweede helft echter zelf amper een kans gecreëerd. Wat mij opviel is Bob Scheepers, totaal onzichtbaar, geen dreiging, geen druk naar voren, dramatisch. Riep na DTD dat hij 30 wedstrijden wil spelen, dat kan hij met deze instelling wel vergeten. Hemmen daarentegen wel gretig samen met kleine gozer naast hem (Schootstra?), echter geen aanvoer van de buitenspelers (oebele en scheepers). Die duitser en die Janzen hadden vandaag niets toe te voegen achterin...

Okay, dank voor je verslag. Ik ben in ieder geval blij met de eerste helft van vanavond en de eeste helft tegen de graafschap
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: justremco op juli 23, 2014, 23:58:55
Bekijk hier de goals: http://progressivestream.flevolandstreaming.nl/ondemand/streams/transfer/laag/140724N_Voetbal_Almerec_000002DV.mp4
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 24, 2014, 00:23:34
 :_schater die terugspeelbal
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: brambo3004 op juli 24, 2014, 00:51:11
Citaat van: drg op juli 24, 2014, 00:23:34
:_schater die terugspeelbal

Je speelt niet voor niets bij Almere City, maar dit is wel heel erg :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 08:18:34
Citaat van: brambo3004 op juli 24, 2014, 00:51:11
Je speelt niet voor niets bij Almere City, maar dit is wel heel erg :_schater

Van die keeper bedoel je toch?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 08:26:54
Het was natuurlijk wel een FAN-TAS-TISCH doelpunt :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 24, 2014, 08:52:54
#Cambuur speelt tegen #FCEmmen op de Open Dag. http://t.co/zcVnsh0mr4

Omdat een buitenlandse club niet op kunstgras wil voetballen en onze burgervader AZ een te groot risico vindt.  l0l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 24, 2014, 08:57:45
Citaat van: Daddy T. op juli 23, 2014, 22:57:43
Idd, eerste helft prima, geloof 1 kans weggegeven en voor de rest vooral veel druk op de helft van de tegenstander. Tweede helft echter zelf amper een kans gecreëerd. Wat mij opviel is Bob Scheepers, totaal onzichtbaar, geen dreiging, geen druk naar voren, dramatisch. Riep na DTD dat hij 30 wedstrijden wil spelen, dat kan hij met deze instelling wel vergeten. Hemmen daarentegen wel gretig samen met kleine gozer naast hem (Schootstra?), echter geen aanvoer van de buitenspelers (oebele en scheepers). Die duitser en die Janzen hadden vandaag niets toe te voegen achterin...

Sta compleet achter je verslag maat!  :proost Gezellig je weer even te zien.

Verdediging lijkt me een zorgenkindje, dat is voorlopig nog niet de onklopbare vesting van vorig seizoen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 24, 2014, 08:58:11
Een wedstrijd tegen AZ is namelijk een enorm groot risico... ;(
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 24, 2014, 09:02:47
En wat mij het meest zorgen maakt is het gebrek aan tegenstand in de voorbereiding... Je weet gewoon niet waar je staat.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2014, 09:03:01
Emmen te triest voor woorden.
Er zijn genoeg leuke en aansprekende tegenstanders op trainingskamp hier, echter cambuur vindt het weer nodig te spelen tegen Emmen  :R

Ik wordt een beetje schijtziek van die wedstrijden tegen Emmen, Veendam en Almere.

Volgend jaar staat ongetwijfeld alweer vast Almere en Emmen.  :wall
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 24, 2014, 09:03:42
Op de samenvatting valt t mij niet echt mee.
Eerste twee zijn mazzel goals.
Goals zoals die van Dijkstra maak je er niet veel. (keepers fout)

Tweede helft was het aanzien weer niet waard.

Er is nog veel werk aan de winkel :clint
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Buma9 op juli 24, 2014, 09:08:42
Denk dat zaterdag tegen PAOK wel een mooie testcase is. Verder ben ik het helemaal eens dat je ook gewoon tegen een club uit de Eredivisie moet spelen voor de competitie begint! Hoop echt dat er snel een goeie linkspoot achterin komt naast Reijnen (die ik zelfs hoger dan Leeuwin inschat maar dat terzijde) want anders kunnen we wel eens heel wat (onnodige) tegengoals krijgen dit seizoen.

FC Twente speelde vorige week ook tegen FC Emmen, dat werd maar 1-2 (85e min de winnende door Brama) dus ik ben benieuwd op de open dag. Die spelen trouwens net als dkv een dramatische voorbereiding.....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Buma9 op juli 24, 2014, 09:10:14
Citaat van: dit is mien club op juli 24, 2014, 09:03:42
Op de samenvatting valt t mij niet echt mee.
Eerste twee zijn mazzel goals.
Goals zoals die van Dijkstra maak je er niet veel. (keepers fout)

Tweede helft was het aanzien weer niet waard.

Er is nog veel werk aan de winkel :clint

Cambuur speelde de eerste helft met de meeste basis spelers in mijn ogen een goede eerste helft. Ook als je nagaat dat ze in de ochtend pittig hebben getraind. Niks mis mee en goede aanvallen van achteruit. Tweede helft heel slordig dit kwam ook door de vele wisselingen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 09:38:17
Citaat van: Buma9 op juli 24, 2014, 09:10:14
Cambuur speelde de eerste helft met de meeste basis spelers in mijn ogen een goede eerste helft. Ook als je nagaat dat ze in de ochtend pittig hebben getraind. Niks mis mee en goede aanvallen van achteruit. Tweede helft heel slordig dit kwam ook door de vele wisselingen.

Dat van die training wist ik niet maar dat geeft de wedstrijd wel wat extras. Trouwens, zou Twente voor de wedstrijd tegen Emmen ook niet hebben getraind? Reijnen heb ik alleen nog maar tegen Graafschap zien spelen, maar op mij maakte hij dus geen indruk. Vond hem erg onrustig.

Uiteindelijk zegt dat voorbereiding ook niet zoveel. Ik weet nog van jaren geleden dat Cambuur Veendam eens in de voorbereiding compleet van de mat speelde om vervolgens de competitie dramatisch te beginnen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 24, 2014, 09:44:33
Citaat van: Lore op juli 24, 2014, 09:38:17
Dat van die training wist ik niet maar dat geeft de wedstrijd wel wat extras. Trouwens, zou Twente voor de wedstrijd tegen Emmen ook niet hebben getraind? Reijnen heb ik alleen nog maar tegen Graafschap zien spelen, maar op mij maakte hij dus geen indruk. Vond hem erg onrustig.

Uiteindelijk zegt dat voorbereiding ook niet zoveel. Ik weet nog van jaren geleden dat Cambuur Veendam eens in de voorbereiding compleet van de mat speelde om vervolgens de competitie dramatisch te beginnen!

Reijnen liet gisteren z'n man een paar keer schieten. Wel zelfde spelopvatting als vorig jaar, lekker naar voren! McIntosh heeft dat ook, maar had hem een stuk groter (fysieker) verwacht.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 24, 2014, 10:38:44
Opvallend: vragen inzake het hoe en waarom rondom de wedstrijd tegen de weinig aansprekende club Emmen op de open Dag worden door de bvo niet beantwoord.......

Triest......
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 10:40:50
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2014, 09:03:01
Emmen te triest voor woorden.
Er zijn genoeg leuke en aansprekende tegenstanders op trainingskamp hier, echter cambuur vindt het weer nodig te spelen tegen Emmen  :R

Ik wordt een beetje schijtziek van die wedstrijden tegen Emmen, Veendam en Almere.

Volgend jaar staat ongetwijfeld alweer vast Almere en Emmen.  :wall
Genoeg leuke tegenstanders die niet op kunstgras willen spelen. Eruit met dat spul, dan nog liever op een toendra.

En speciaal voor jou regelen we volgend jaar Telstar, Oss en Achilles :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 24, 2014, 11:10:10
Mooi, kenne andere clubs nog harder zeiken wanneer ze in de competitie op ons matje verliezen  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 24, 2014, 11:23:26
Het is mij een raadsel waarom wij van dhr. Crone niet tegen AZ mogen spelen. FC Emmen komt nogal sneu over als 'aansprekende' tegenstander. Plus het feit dat wij deze voorbereiding alleen tegen PAOK echt getest worden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cor op juli 24, 2014, 11:29:32
Eens, die oefenpot gaat weer nergens over, jammer dit
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 24, 2014, 11:35:54
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 24, 2014, 11:23:26
Het is mij een raadsel waarom wij van dhr. Crone niet tegen AZ mogen spelen. FC Emmen komt nogal sneu over als 'aansprekende' tegenstander. Plus het feit dat wij deze voorbereiding alleen tegen PAOK echt getest worden.

Waar komt dat verhaal az vandaan dan?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 11:39:07
Citaat van: SCC-J op juli 24, 2014, 11:35:54
Waar komt dat verhaal az vandaan dan?
Heb het ook ergens op een nieuws site gezien, zal even zoeken.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 11:39:32
Citaat van: SCC-J op juli 24, 2014, 11:35:54
Waar komt dat verhaal az vandaan dan?

Dat meldt FC Emmen op hun site of twiiter
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 11:40:11
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/fc-emmen-sluit-oefenperiode-af-tegen-cambuur (http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/fc-emmen-sluit-oefenperiode-af-tegen-cambuur)



VOETBAL - Net als twee jaar geleden sluit FC Emmen de voorbereiding op de start van de competitie af met een oefenduel tegen Cambuur en net als toen is het duel de afsluiting van de open dag van de Friese club. Enige verschil is dat Cambuur twee jaar geleden nog uitkwam in de eerste divisie.

De westrijd wordt zaterdag 2 augustus gespeeld en de verwachting is dat aan het einde van de middag wordt afgetrapt (om 16.00 of 17.00 uur).

Cambuur zou aanvankelijk tegen een buitenlandse club gaan spelen ter afsluiting van de open dag, maar de opponent wilde bij nader inzien toch niet spelen op kunstgras. Het alternatief, tegen het AZ van Marco van Basten, werd tegengehouden door de burgemeester van Leeuwarden.

Op zondag 3 augustus houdt FC Emmen haar open dag.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: TM op juli 24, 2014, 12:04:23
Ongelofelijke beslissing weer van die misselijkmakende Crone. Wat voor reden zou die vent gegeven hebben om AZ te weigeren. Wat een eerste klas debiel! :R :R
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Don op juli 24, 2014, 12:08:32
Citaat van: TM op juli 24, 2014, 12:04:23
Ongelofelijke beslissing weer van die misselijkmakende Crone. Wat voor reden zou die vent gegeven hebben om AZ te weigeren. Wat een eerste klas debiel! :R :R
Zal wel te maken hebben met politie inzet.. wordt tijd dat die Crone deze stad verlaat  :R :R Staat Cambuur alleen maar in de weg!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 12:08:56
Citaat van: TM op juli 24, 2014, 12:04:23
Ongelofelijke beslissing weer van die misselijkmakende Crone. Wat voor reden zou die vent gegeven hebben om AZ te weigeren. Wat een eerste klas debiel! :R :R
Waarschijnlijk heeft hij geconstateerd dat de klappertjes een gevaar voor de volksgezondheid kunnen opleveren 8P
Of nog waarschijnlijker, hij heeft in de archieven geconstateerd dat er in 1998 "incidenten" hebben plaatsgevonden tussen beide supportersgroepen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op juli 24, 2014, 12:48:34
Citaat van: TM op juli 24, 2014, 12:04:23
Ongelofelijke beslissing weer van die misselijkmakende Crone. Wat voor reden zou die vent gegeven hebben om AZ te weigeren. Wat een eerste klas debiel! :R :R
Eens. Politici in het algemeen zijn al walgelijk, maar Crone doet er nog een schep bovenop.  l8l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 13:27:45
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 12:08:56
Waarschijnlijk heeft hij geconstateerd dat de klappertjes een gevaar voor de volksgezondheid kunnen opleveren 8P
Of nog waarschijnlijker, hij heeft in de archieven geconstateerd dat er in 1998 "incidenten" hebben plaatsgevonden tussen beide supportersgroepen.

Is dat dat jaar dat wij gezellig met zijn allen aanschoven bij de Chinees in Alkmaar?  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Clint op juli 24, 2014, 15:33:25
Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 22:03:33
Dat is net zoiets als je verheugen op een bierproeverij en dan te horen krijgen dat het alleen maar om malt proeven gaat :proost

Of Grolsch.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op juli 24, 2014, 15:54:04
Die gaste uit Alkmaar binne altijd gevaarlijk  :wall Angsthaas Crone   l0l

Geen opendag voor mij vrees ik jammer
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DannySCC op juli 24, 2014, 15:55:55
AZ heeft natuurlijk veel gevaarlijke hooligans.... :_schater

Gaat nergens over dikke schijtluis die crone
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2014, 16:52:41
Tsja, Emmen word ik niet blij van, maar dat AZ ook niet hoor. Alsof dat een mooie, leuke tegenstander is voor op een open dag.... :|
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Goudvinger op juli 24, 2014, 16:55:37
We krijgen weer een seizoen lang prachtige wedstrijden. Het zal me een worst zijn wie de tegenstander op 2 augustus is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 24, 2014, 16:55:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2014, 16:52:41
Tsja, Emmen word ik niet blij van, maar dat AZ ook niet hoor. Alsof dat een mooie, leuke tegenstander is voor op een open dag.... :|

in ieder geval een waardigere tegenstander ipv de zoveelste eerste divisie club deze voorbereiding!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 18:16:28
Citaat van: Lore op juli 24, 2014, 13:27:45
Is dat dat jaar dat wij gezellig met zijn allen aanschoven bij de Chinees in Alkmaar?  :devil
Doelde meer op de terugwedstrijd in de stromende (stoeltjes)regen ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: papier op juli 24, 2014, 18:45:58
Beetje jammer wel, zeker aangezien men het bij Cambuur eerder had over een buitenlandse tegenstander.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 20:10:50
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 18:16:28
Doelde meer op de terugwedstrijd in de stromende (stoeltjes)regen ;)

Dus al twee incidenten? Man, man, die Crone heeft wel een punt hoor!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: De Gast op juli 24, 2014, 20:16:35
Wat een magere oefencampagne zeg.. 1 echte oefenwedstrijd tegen PAOK. De rest allemaal nietszeggende potjes. En dan sluit je de open dag ook nog af tegen Emmen.. Triest hoor.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 24, 2014, 20:32:54
Citaat van: De Gast op juli 24, 2014, 20:16:35
Wat een magere oefencampagne zeg.. 1 echte oefenwedstrijd tegen PAOK. De rest allemaal nietszeggende potjes. En dan sluit je de open dag ook nog af tegen Emmen.. Triest hoor.

Emmen is anders wel een tegenstander die we de komende 100 jaar niet meer zullen treffen in de competitie :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sk13 op juli 24, 2014, 20:35:20
Drenthe is ook buitenland :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 24, 2014, 21:32:57
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 18:16:28
Doelde meer op de terugwedstrijd in de stromende (stoeltjes)regen ;)

2 - 0 voor, regen in rust, 2.  - 2 twee Keer de Weerd als ik mij het goed herinner. Vaarwel mogelijk kampioenschap
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 24, 2014, 21:54:52
Kunnen we niet gewoon een club uitnodigen uit de top 6 van de Eredivisie, PSV bv.  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 24, 2014, 22:59:41
Citaat van: drg op juli 24, 2014, 21:54:52
Kunnen we niet gewoon een club uitnodigen uit de top 6 van de Eredivisie, PSV bv.  :devil

We willen geen makelijke tegenstanders dus psv valt af  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCornjum op juli 25, 2014, 00:21:42
Dus PAOK..
(https://pbs.twimg.com/media/BtVmC8bIUAA264E.jpg)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 25, 2014, 06:56:02
Citaat van: Lore op juli 24, 2014, 21:32:57
2 - 0 voor, regen in rust, 2.  - 2 twee Keer de Weerd als ik mij het goed herinner. Vaarwel mogelijk kampioenschap
Yup.. In de laatste 6 minuten.. Mede mogelijk gemaakt door Geert Jelle de V.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 25, 2014, 08:48:03
Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 06:56:02
Yup.. In de laatste 6 minuten.. Mede mogelijk gemaakt door Geert Jelle de V.

Klopt, en een waterplasje, die de bal toch wel heel erg beinvloede! Man , wat was ik ziek na die wedstrijd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 25, 2014, 09:18:00
Citaat van: Lore op juli 25, 2014, 08:48:03
Klopt, en een waterplasje, die de bal toch wel heel erg beinvloede! Man , wat was ik ziek na die wedstrijd.
Vooral spierpijn de volgende dag :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 25, 2014, 09:34:31
Citaat van: Dokkumer op juli 25, 2014, 09:18:00
Vooral spierpijn de volgende dag :_schater

:_schater :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Nick058 op juli 25, 2014, 16:42:22
Citaat van: SCCornjum op juli 25, 2014, 00:21:42
Dus PAOK..
(https://pbs.twimg.com/media/BtVmC8bIUAA264E.jpg)

Ook voor publiek toegankelijk neem ik aan? Kan hier verder niks over lezen..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: el haj op juli 25, 2014, 17:02:04
Citaat van: Nick058 op juli 25, 2014, 16:42:22
Ook voor publiek toegankelijk neem ik aan? Kan hier verder niks over lezen..

Dat moet je haar zelf maar vragen.  :X
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op juli 25, 2014, 17:23:06
Citaat van: el haj op juli 25, 2014, 17:02:04
Dat moet je haar zelf maar vragen.  :X
:_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: papier op juli 25, 2014, 20:53:38
Nog mensen die helemaal naar Oosterbeek gaan?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 25, 2014, 21:47:10
Citaat van: papier op juli 25, 2014, 20:53:38
Nog mensen die helemaal naar Oosterbeek gaan?

Als buienradar 't toelaat wel.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 25, 2014, 21:48:42
Citaat van: de Schoot op juli 25, 2014, 21:47:10
Als buienradar 't toelaat wel.
Buienradar laat het altijd toe. Het is alleen hoe je de beelden wilt interpreteren  :y
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Nick058 op juli 25, 2014, 23:04:30
Citaat van: papier op juli 25, 2014, 20:53:38
Nog mensen die helemaal naar Oosterbeek gaan?

We gaan met een man of 5
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 25, 2014, 23:04:36
Citaat van: papier op juli 25, 2014, 20:53:38
Nog mensen die helemaal naar Oosterbeek gaan?

Is wel de bedoeling.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: GHSH op juli 26, 2014, 01:09:57
Iemand met een adres van het complex? en vragen ze nog entree daar?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: TM op juli 26, 2014, 03:00:43
Adres is Sportlaan 1 in Oosterbeek. Voor zover ik weet geen entree. Maar begint de wedstrijd nu om 4 of om 5 uur? Zie op Cambuur.nl twee verschillende berichten staan.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 26, 2014, 06:54:33
Heb eigenlijk dezelfde vraag: hoe laat begint het?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2014, 07:35:59
Citaat van: John Hiatt op juli 26, 2014, 06:54:33
Heb eigenlijk dezelfde vraag: hoe laat begint het?

Wellicht toch even kijken in Oosterbeek.  :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 26, 2014, 07:37:26
17.00 Begint de wedstrijd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 26, 2014, 10:18:03
Citaat van: TM op juli 26, 2014, 03:00:43
Adres is Sportlaan 1 in Oosterbeek. Voor zover ik weet geen entree. Maar begint de wedstrijd nu om 4 of om 5 uur? Zie op Cambuur.nl twee verschillende berichten staan.
veranderd steeds, maar het is nu om 17;00 uur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 26, 2014, 10:30:53
Het voordrinken begint om 15:01
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op juli 26, 2014, 11:57:10
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  13 min.
De wedstrijd #campao is live te zien op de GriekseTV, via onderstaande stream is de wedstrijd wellicht te zien. http://rojadirecta.su/?watch/271786/1/watch-paok-salonika-vs-sc-cambuur-.html ...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vak9 op juli 26, 2014, 12:30:31
Er staat ook een link op firstrow.eu
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op juli 26, 2014, 17:14:46
De link werkt bij mij niet, doet de link het bij iemand anders wel?
Heeft iemand een idee hoe ik deze wedstrijd nog kan volgen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 17:19:17
je kan ook niks aan die grieken overlaten he  :zucht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: klompke op juli 26, 2014, 17:20:20
helaas hier ook niet dus geen cambuur

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: AL op juli 26, 2014, 17:25:46
1-0 PAOK.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 17:26:58
Citaat van: klompke op juli 26, 2014, 17:20:20
helaas hier ook niet dus geen cambuur

Hier ook niet gvd....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op juli 26, 2014, 17:46:33
42' 1-1 door wereldgoal van Meleg, aldus Albers
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 17:52:15
verdomme waarom doen de beelden het dan niet :(

Hoop dat iemand anders 'm wel gefilmd heeft, ben wel zeer benieuwd
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 17:57:02
Citaat van: drg op juli 26, 2014, 17:52:15
verdomme waarom doen de beelden het dan niet :(

Hoop dat iemand anders 'm wel gefilmd heeft, ben wel zeer benieuwd


Ruppert is mee had ik begrepen, die zal ongetwijfeld hebben gefilmd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 26, 2014, 17:59:26
Citaat van: Marc S op juli 26, 2014, 17:57:02

Ruppert is mee had ik begrepen, die zal ongetwijfeld hebben gefilmd.

die heeft een camera boven op zijn hoofd vastgelast of niet? :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCornjum op juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 18:55:51
1-1 geindigd, lijkt me toch een mooie stand voor de eerste serieuze wedstrijd, en dat tegen de nummer 2 van de griekse eredivisie
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op juli 26, 2014, 18:59:15
Goed 1-1 al zegt de Griekse competitie me niet veel....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 18:59:55
Citaat van: drg op juli 26, 2014, 18:55:51
1-1 geindigd, lijkt me toch een mooie stand voor de eerste serieuze wedstrijd, en dat tegen de nummer 2 van de griekse eredivisie

Nummer 3, dacht ik? ze spelen EL maar alsnog een goede uitslag!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op juli 26, 2014, 19:03:39
Citaat van: SCCornjum op juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt

Dat was toch al bekend? Dat wij allemaal buscombi's krijgen? Of is er tijdens/na die oefenpot tegen de Grieken e.e.a. voorgevallen? Ik snap je verhaal niet helemaal  :?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 19:05:13
Citaat van: moodygrunn op juli 26, 2014, 19:03:39
Dat was toch al bekend? Dat wij allemaal buscombi's krijgen? Of is er tijdens/na die oefenpot tegen de Grieken e.e.a. voorgevallen? Ik snap je verhaal niet helemaal  :?

Ikke ook nie begrijp  :?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op juli 26, 2014, 19:06:05
Dejan Meleg Amazing Long range free kick golazo!!...: http://youtu.be/TsV_UnoUPpk
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 19:06:32
Citaat van: pvanbuijtene op juli 26, 2014, 19:06:05
Dejan Meleg Amazing Long range free kick golazo!!...: http://youtu.be/TsV_UnoUPpk

_O_

Die bal daarna tegen 't achterhoofd haha
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 19:08:15
Citaat van: pvanbuijtene op juli 26, 2014, 19:06:05
Dejan Meleg Amazing Long range free kick golazo!!...: http://youtu.be/TsV_UnoUPpk

wat een goal
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 19:16:14
Verslag van de wedstrijd.

http://www.paokmania.gr/podosfairo/diafora/68188-kourasmenos-kai-isopalos-1-1?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 19:17:18
Citaat van: 666 op juli 26, 2014, 19:16:14
Verslag van de wedstrijd.

http://www.paokmania.gr/podosfairo/diafora/68188-kourasmenos-kai-isopalos-1-1?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Mijn grieks is een beetje roestig  :_schater 8P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gobo op juli 26, 2014, 19:26:59
Citaat van: SCCornjum op juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt

Want?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 26, 2014, 19:32:17
Citaat van: Marc S op juli 26, 2014, 19:17:18

Mijn grieks is een beetje roestig  :_schater 8P

Even wat info:

Citeer
Zaterdag
07/12/14   18.00      PAOK    02.01    Standard Luik   / / Match
Report
Dinsdag
07/15/14   19.00      PAOK    0-1    Ntienpr   / / Match
Report
Vrijdag
07.18.14   20.00      PAOK    02.01    Zwolle   / / Match
Report
Woensdag
23/07/14   20.00      PAOK    2.1    RKC Waalwijk   / / Match
Report
Zaterdag
26/07/14   18.00      PAOK    1: 1    Cambuur   


wedstrijdverslag (vertaald door google):

Citeer

Moe ... en een gelijkspel (1-1)
In de vijfde wedstrijd van vriendelijke grondgebied van Nederland, tegen Cambuur, PAOK werd 1-1 gelijkspel ... Het doel van de biceps Athanasiadis hoofd bij 15 '.
De Anastasiadis opnieuw gebruikt twee verschillende 11ades en twee verschillende vormen in het spel. 4-4-2 in de eerste helft en 4-3-3 herhaling. PAOK lobbyde de Nederlanders in de eerste 45 minuten van de wedstrijd, maar er waren verschillende fouten in de ontwikkeling van het spel van ...
Voorafgegaan bij 15 'met een mooi hoofd van Klaus na kruis Martens, had goede tijden met de Vitoria (29' en 37 ') om een ​​equalizer op 41 aanvaarden', met een afstandsschot na trap Nederlands .. .
In repeat spelers die vochten duidelijk vermoeid waren, het tempo van het spel gedropt en goede fases gemist. De tweekoppige met de huidige vriendelijke, voltooide de voorbereiding van het land van tulpen en keert morgenmiddag in Thessaloniki.
De samenstellingen van groepen:
PAOK eerste helft : Itanz (33 'Melissa), ratten, geiten, Vitoria (44' Kiosses) Kitsiou, Savvides, Tzandaris, Gkolasa, Martens, Koulouris en Athanasiadis. 4-4-2 voor biceps gestart.
PAOK tweede helft : Yakoumis Konstantinidis Skondras, Kiosses, Spyropoulos, Sit, Panagiotoudis, Polyzos, Mac, Pereira POZOGLOU. 4-3-3 voor biceps herhaling.
Cambuur : Ninchaouz, Pereira Rainen, Ntiikstra, Baicher, Baker, El remote Rasnak, Sepers, Ogkmpetse, Melegk in een 4-3-3 ...
.................................................. ...........................
Denk aan de evolutie van het spel ...
Een andere vriendschappelijke wedstrijd vandaag geeft PAOK, een paar uur voordat u terugkeert naar het team in Griekenland en zowel de spelers en de coach krijgt de gelegenheid om de paraatheid van het team te zien.
Motregen in Oostermpeek voor een paar uur ...
Met Itanz start vandaag PAOK als Kameroen al opgewarmd ... Volgens de planning zal spelen en de bijen - Yakoumis.
Er PAOK fans in het stadion (ongeveer 50), de meeste afkomstig zijn uit Duitsland.
De wedstrijd begon met de regen is gestopt ...
4e minuut: Overtredingen van rechts raakte de Ratten, kon de Tzandaris tweede goal niet maken het bekijken van de bal ging naast.
Vulde het kwartaal in een ID-wedstrijd tot nu toe.
10e minuut: Athanasiadis kwam van links, de draai in Gkolasa maar zijn schot te verzetten tegen de Israëlische defensie.

15e minuut:. ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ voor PAOK Outstanding kruis Martens en Klaus hoofd opent de score.
23o min: De indrukwekkende Itanz gepareerd schot Sepers ... Eerste goede zet van bochel.
29 minuten: K orner hit Gkolasa van rechts, de Vitoria gevangen het hoofd in het eerste doelpunt, de bal was over de lijn (Baicher) en vervolgens het schot van Vitoria gered van de Ninchais ...
32e minuut : Goede p ut van Gkolasa na pass van Martens, de bal ging net naast geopend.
33ste minuut: Melissa in plaats Itanz.
35e minuut: Upside Down schaar Meleha over de bal heen.
37e minuut: Na het uitvoeren hoek van Ratten, het hoofd van Vitoria schudde uit de bochel.
Continue persen van onze spelers, schept veel problemen voor het Nederlands.
41ste minuut: De Nederlandse make-up voor met een lange fout , en na een slechte berekening Melissa ... Een doelpunt uit het niets bult!
44 minuten: Geel in Ogkmpetse aan te pakken in Vitoria. Kiosses in plaats skismo kreeg een voorhoofd ...
Bereid de line-up van de tweede helft ...

Helft met de PAOK zijn de beste Cambuur en zijn degene die de kansen op een tweede doelpunt had, maar dit gebeurt het team werd getrokken in een fase die niet ruiken doel ...
Gestart herhaling PAOK hebben de hele 11ada veranderd ...

De 11ada PAOK in de tweede helft : Yakoumis Konstantinidis Skondras, Kiosses, Spyropoulos, Sit, Panagiotoudis, Polyzos, Mac, Pereira POZOGLOU. 4-3-3 voor biceps.
50e minuut: Let's Shot neemt de bal.
53 minuten: Het is Sepers, hoofd van Chemen de Yakoumis pareerde in hoekschop.
64 minuten: De Mack raakte een fout, maar de doelman pareerde de stoten.
65e minuut: Parallel goede cross Spyropoulos, de bal voorbij Pereira, kwam in Constantinides leuren uit ...
De Pereira worstelen als spits ...

72e minuut: Goede Facundo Pereira schoot de bal heen.
76e minuut: De POZOGLOU raakte fout, de bal gaat naast.
77 minuten : Het merken van de Mac in de regio, "spelen", zegt referi.
83e minuut: het is Mac van rechts, reed de Ninchaouz met overstroom
Einde



:_schater  El Remote.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 26, 2014, 19:33:57
Καμπούρ: Νίνχαουζ, Περέιρα, Ράινεν, Ντίικστρα, Μπάιχερ, Μπάκερ, Ελ Μακρινί, Ράσνακ, Σέπερς, Ογκμπέτσε, Μέλεγκ

KijK dat is pas een team
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur LWD op juli 26, 2014, 19:34:09
Samenvatting:
https://www.youtube.com/watch?v=L0_1Zfe_-2c
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 26, 2014, 19:39:40
In Griekenland zijn we allemaal supporter van sc Καμπούρ
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCCornjum op juli 26, 2014, 19:44:13
Καμπούρ: Νίνχαουζ, Περέιρα, Ράινεν, Ντίικστρα, Μπάιχερ, Μπάκερ, Ελ Μακρινί, Ράσνακ, Σέπερς, Ογκμπέτσε, Μέλεγκ, σε ένα

Onze helden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 20:07:14
Citaat van: Cambuur LWD op juli 26, 2014, 19:34:09
Samenvatting:
https://www.youtube.com/watch?v=L0_1Zfe_-2c

Als dit een WK wedstrijd was waren er 2 penalties gegeven  ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 26, 2014, 20:16:09
Citaat van: SCCornjum op juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt
Want?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 20:24:59
Citaat van: SCC-J op juli 26, 2014, 20:16:09
Want?

Idd.... Zeg anders niets.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vak9 op juli 26, 2014, 20:36:14
Zo in de samenvatting lijkt de verdediging wel wat foutjes te maken!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 26, 2014, 20:49:35
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal Light biertjes.

Voor de supporter die bij een thuis wedstrijd bier wil drinken, ipv met een fles cola voor
de teletekst te zitten....

Bedankt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 26, 2014, 20:57:44
Vanmiddag eerste wedstrijd van Cambuur gezien. Het viel me niet tegen moet ik zeggen. Schepers is weer finaal door het ijs gezakt, heeft eigenlijk niks goed gedaan. Ook Makrini speelde niet best. Veel balverlies, erg slordig, maar ik maak me om hem niet al te veel zorgen. Nienhuis blijf ik een dubieus geval vinden, goede momenten, maar ook nog te veel gekke momenten. Rusnak kan een sensatie worden! Geweldige balaannames, gedurfde acties, heerlijk om te zien. Centraal achterin moet nog iemand bij. Het koppel Reijnen/Dijkstra is niet echt overtuigend. Hemmen speelde een zeer gedreven tweede helft.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Destroyer op juli 26, 2014, 21:03:28
Wat een goal van Dejan Meleg, die maak je niet snel nog een keer...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2014, 21:08:51
Citaat van: SCCornjum op juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt

Je was er blijkbaar niet bij?

Is niets gebeurd! Cambuur supporters wouden een vlag ophangen enmdit mocht niet van paok supporters. Na een gesprek met stewards en supporters onderling is hij opgehangen.

Niets aan het handje.

Wat een verschrikkelijke zaadpot was dit. En reijnen heeft geen killer mentaliteit Rusnak beetje ongelukkig maar wat een techniek.
Schepers maak ik geen woorden meer aan vuil.
De buiten van Lutjelollum 4 speelt nog beter.  :zucht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op juli 26, 2014, 21:18:44
Citaat van: Vak9 op juli 26, 2014, 20:36:14
Zo in de samenvatting lijkt de verdediging wel wat foutjes te maken!

T blijft natuurlijk een Griekse samenvatting he? Ben wel benieuwd of de samenvatting ook enigszins recht doet aan het spelbeeld. Ik ken ook wel de filmpjes waarop een hele matige voetballer overkomt als een superspeler. Het is maar net hoe je het knipt en plakt :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 26, 2014, 21:28:54
Citaat van: Destroyer op juli 26, 2014, 21:03:28
Wat een goal van Dejan Meleg, die maak je niet snel nog een keer...


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :zucht :zucht :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: punkman op juli 26, 2014, 21:48:49
Vond de achterhoede (van wat ik zag in de samenvatting) niet al te best.
Geven een hoop kansen weg.
Van wat ik tot nu toe heb gezien zijn we er met de achterhoede op achteruit gegaan.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 26, 2014, 21:51:33
Dus waarom ging Feldballe en niet Schepers ook alweer weg?... :|


En waarom vonden die PAOKers dan dat er geen SCC vlaggen opgehangen mochten worden? Wat denken die lui wel niet. Eerst miljarden 'lenen' en dan ook nog denken iets te vertellen hebben?   l8l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: De Jager op juli 26, 2014, 22:05:08
De 'onrust' ontstond nadat die lui van paok i  de rust  een vlag wouden pakken van scc.
Hierna is er gereageerd van cambuur kant, met een groep toch de vlag opgehangen!
Paar stewards erbij. Maar toen was het ook afgelopen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 26, 2014, 23:00:22
goal Meleg


Samenvatting
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Clint op juli 26, 2014, 23:10:59
Je kan mij niet wijs maken dat dat doelpunt van Meleg een bewussie was.
Puur geluk. Hij was wel mooi overigens.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 26, 2014, 23:15:03
ach ja dat hebben spelers van ajax he. Die worden afgeleverd met geluk.( al had lukoki wel iets meer geluk mogen hebben) hahhahah
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 26, 2014, 23:28:57
Citaat van: mindra op juli 26, 2014, 23:15:03
ach ja dat hebben spelers van ajax he. Die worden afgeleverd met geluk.( al had lukoki wel iets meer geluk mogen hebben) hahhahah

Hopelijk heeft Meleg dan nog wat geluk over voor de competitie  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op juli 26, 2014, 23:30:18
heeft ajax ooit over geluk in de competitie te klagen gehad... komt goed met deze jonge.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 27, 2014, 00:10:45
Wat een rukpot......
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 27, 2014, 00:27:24
Ach de hele voorbereiding van vorig jaar was ruk qua tegenstanders, wil verder weinig zeggen over het seizoen, eerst een paar wedstrijden niet tot scoren komen en vervolgens toen Groningen van het veld geveegd en daarna was het afwisselend goed en slecht en in het algehele plaatje goed genoeg.

Ik blijf er bij dat dit seizoen stiekem iets makkelijker is dankzij de 3 promovendi, dit jaar gaan we gewoon voor de playoffs voor europa  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 27, 2014, 06:52:28
Citaat van: drg op juli 27, 2014, 00:27:24
Ach de hele voorbereiding van vorig jaar was ruk qua tegenstanders, wil verder weinig zeggen over het seizoen, eerst een paar wedstrijden niet tot scoren komen en vervolgens toen Groningen van het veld geveegd en daarna was het afwisselend goed en slecht en in het algehele plaatje goed genoeg.

Ik blijf er bij dat dit seizoen stiekem iets makkelijker is dankzij de 3 promovendi, dit jaar gaan we gewoon voor de playoffs voor europa  |:)

Eerst maar eens een goede linker centraleverdediger halen en gewoon voor handhaving gaan.  Alles wat meer is is meegenomen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 27, 2014, 07:24:00
Cambuur speelde geen beste wedstrijd.
Natuurlijk speel je tegen een ploeg van formaat en hebben ze de hele week hard getraind.
Citroentjes week noemde de spelers het.

Bob Schepers viel weer zwaar door de mand.
Al viel Meleg ook niet op.
In de opbouw gaat veel mis. Er moet een centrale verdediger bij.
Verder staan we niet goed bij standaard situaties.
Nienhuis oogt niet echt in vorm. Maar ook daarvoor staat het niet goed.
Je moet met 1-1 heel blij zijn want, PAOK was de betere ploeg.
We kwamen maar zelden onder die druk vandaan!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: poelie-lwd op juli 27, 2014, 07:31:33
Citaat van: Clint op juli 26, 2014, 23:10:59
Je kan mij niet wijs maken dat dat doelpunt van Meleg een bewussie was.
Puur geluk. Hij was wel mooi overigens.

100 % zeker bewust ouwe!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 27, 2014, 08:47:30
Citaat van: poelie-lwd op juli 27, 2014, 07:31:33
100 % zeker bewust ouwe!
Laat ik het zo zeggen... Als dit geen bewussie was was dit wel een hele blinde roei in de 16.. En daar leek het nou net even niet op ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 27, 2014, 10:36:06
zeer slechte wedstrijd, mut echt nog wat bij, achterin zeer kwetsbaar, en er komt bijna niks van de flanken
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 27, 2014, 10:45:23
waar was Narsingh?
Meleg op rechts viel tegen.
Bob is gewoon niet goed genoeg.
op de buiten moet echt nog wat bij, want van de ridder en narsingh kunnen we niet van op aan.

centraal achterin is het een must dat er een goede verdediger/opbouwer bij komt.
Totaal geen meedogenloosheid.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 27, 2014, 10:58:19
Gelukkig is het ook gezegd dat er nog een vleugelaanvaller bij moet en een linker verdediger, ik hoop dat ze in iedergeval één van de twee voor de competitie start nog kunnen verkrijgen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op juli 27, 2014, 13:54:39
Centraal achterin maak ik me echt zorgen, daar moet echt een goed cv bij want Rijnen is echt geen killer hoor. Linksbuiten moet echt wat bij, Scheepers gaat het niet redden, en dan ook nog zonder Narsingh ( het is echt hopen dat die heel en gezond blijft, dat is echt een topper )  ben je vleugellam.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 08:50:41
Lees nu net dat er afgelopen zaterdag weer een aantal "supporters" het nodig vonden om weer onrust te creëren, zodat in Oosterbeek weer extra politie inzet nodig was.  :rodekaart. Volgens de politie een groepje van 25 van deze snuivende en blowende minkukels (is mijn eigen kwalificatie), die s'middags al waren gearriveerd. Ik weet niet of dit waar is, maar ik erger mij wel aan dit soort geluiden.
Ik hoop toch niet dat dit een voorbode is van wat ons dit nieuwe seizoen weer te wachten staat op dit gebied. Kennelijk vinden deze lui het nodig om Cambuur op deze negatieve wijze in het nieuws te brengen.
Als dit wel waar is, hoop ik dat deze figuren ook bij Cambuur inmiddels bekend zijn, en dat er hard zal worden opgetreden om deze ongein in de kiem te smoren.
  :0= We moeten het nieuwe seizoen niet nog een keer op een negatieve wijze het nieuws halen, dat doet de club echt geen goed hoor en werkt juist averechts.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 28, 2014, 09:00:02
Was je er bij? Waarschijnlijk niet. Enige wat er zaterdag is gebeurd is dat supporters van PAOK wilden verhinderen dat er een vlag van Cambuur werd opgehangen. Toen was er even wat gedoe. Dus niet lullen over zaken waar je niet bij was.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:26:08
Hoezo niet lullen over zaken waar je niet bij bent?
Als ik iets lees in de LC, is het mijn goed recht om dit onder de aandacht te brengen.
Er is n.l. altijd wel een groepje "supporters" die menen op een of andere wijze iets te moeten doen of ergens aandacht voor te vragen op ongebruikelijke - lees gewelddadige- wijze. Dat ze hiermee Cambuur een slechte dienst bewijzen komt denk ik niet in hun op.
En dan ook nog altijd lopen klagen over de verplichte buscombi's, dat ze dat niet snappen. Nou ik snap het zo langzamerhand wel.
Mag ik waarschijnlijk ook niet zeggen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 28, 2014, 09:33:16
Citaat van: John Hiatt op juli 28, 2014, 09:00:02
Was je er bij? Waarschijnlijk niet. Enige wat er zaterdag is gebeurd is dat supporters van PAOK wilden verhinderen dat er een vlag van Cambuur werd opgehangen. Toen was er even wat gedoe. Dus niet lullen over zaken waar je niet bij was.

Ik was er niet bij, maar het blijft wel vreemd dat Cambuur vaker het nieuws op deze manier haalt dan sommige andere clubs. En bij bijna elk incident wordt hier gelijk geroepen dat het anders zat en dat Cambuur geen blaam trof.

In het stuk waar hierop gewezen wordt wordt Gerald van der Belt geciteerd en ik neem aan dat hij er wel bij was en ik neem ook aan dat hij geen belang heeft om dit op Cambuur-supporters te schuiven.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 09:41:34
Ik was er niet bij, maar het blijft wel de LC he.. dat zijn sensatie zoekers eerste klas. Daarnaast vind de media het erg leuk om dingen uit de context te plaatsen. Dat de VD Belt kookt van woede is een aanname van de LC , voor hetzelfde geld werd er weer de vergelijking getrokken met Dwight en werd dat antwoord hiervoor gebruikt. Natuurlijk kan er ook wel wat zijn gebeurt, maar ik was er niet bij en je moet nooit blind vertrouwen op de media.

Daarnaast vind ik het nogal vreemd hoe een agent dat kan weten, als er nog politie bij moest komen..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:44:19
Nee, maar blind vertrouwen op "supporters" lijkt mij ook geen optie.
Zoals Lore al zei, vdB was er wel bij, en ik kan mijn zijn reactie wel voorstellen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 09:45:59
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:44:19
Nee, maar blind vertrouwen op "supporters" lijkt mij ook geen optie.
Zoals Lore al zei, vdB was er wel bij, en ik kan mijn zijn reactie wel voorstellen.

Oh dat doe ik ook zeker niet, maar het lijkt mij minder erg dan het word voor gesteld, zal ongetwijfeld wat zijn gebeurt, maar het feit dat dit niet breed uitgemeten word in de landelijke media die dag zelf al, doet mij voorstellen dat het wel mee viel.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 09:47:51
Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 09:33:16
Ik was er niet bij, maar het blijft wel vreemd dat Cambuur vaker het nieuws op deze manier haalt dan sommige andere clubs. En bij bijna elk incident wordt hier gelijk geroepen dat het anders zat en dat Cambuur geen blaam trof.

In het stuk waar hierop gewezen wordt wordt Gerald van der Belt geciteerd en ik neem aan dat hij er wel bij was en ik neem ook aan dat hij geen belang heeft om dit op Cambuur-supporters te schuiven.

1. Gebeurt net zo vaak als andere grote clubs. Alleen krijg dat niet mee omdat je geen supporter bent van die andere clubs.
2.geloof nooit dat Vd belt vlak bij dat akkefietje stond.
Ja dat heeft hij misschien wel omdat hij sommige "lastige" supporters liever kwijt dan rijk is. Lastig supporters heb ik het niet over relschoppers oid maar de fanatieke supporters die opkomen voor supportersbelangen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:49:54
Dat sommige forumleden iets tegen de LC hebben is hun goed recht, maar is nog geen reden om iedere keer iets wat de LC publiceert te kwalificeren als zijnde niet waar, gaat mij ook te ver.
Ik denk dat sommige "supporters" last hebben van hetzelfde virus als dat wat de LC wordt toegeschreven.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 09:49:56
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2014, 08:50:41
Lees nu net dat er afgelopen zaterdag weer een aantal "supporters" het nodig vonden om weer onrust te creëren, zodat in Oosterbeek weer extra politie inzet nodig was.  :rodekaart. Volgens de politie een groepje van 25 van deze snuivende en blowende minkukels (is mijn eigen kwalificatie), die s'middags al waren gearriveerd. Ik weet niet of dit waar is, maar ik erger mij wel aan dit soort geluiden.
Ik hoop toch niet dat dit een voorbode is van wat ons dit nieuwe seizoen weer te wachten staat op dit gebied. Kennelijk vinden deze lui het nodig om Cambuur op deze negatieve wijze in het nieuws te brengen.
Als dit wel waar is, hoop ik dat deze figuren ook bij Cambuur inmiddels bekend zijn, en dat er hard zal worden opgetreden om deze ongein in de kiem te smoren.
  :0= We moeten het nieuwe seizoen niet nog een keer op een negatieve wijze het nieuws halen, dat doet de club echt geen goed hoor en werkt juist averechts.

Ook wel er is niets gebeurt. Lc en Vd belt maken een sensatie stukje in de krant. En dat moeten de supporters maar gestraft worden voor ..... Voor wat nu eigenlijk?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 09:53:51
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:49:54
Dat sommige forumleden iets tegen de LC hebben is hun goed recht, maar is nog geen reden om iedere keer iets wat de LC publiceert te kwalificeren als zijnde niet waar, gaat mij ook te ver.
Ik denk dat sommige "supporters" last hebben van hetzelfde virus als dat wat de LC wordt toegeschreven.

Niet tegen de LC op zich, en er zal zeker enige kern van waarheid in zitten, maar je moet begrijpen dat kranten moeten verkopen, en als daarom soms de waarheid wat moet worden omgebuigd doen ze dat gewoon, dat is niet een trekje waar alleen de LC een patent op heeft hoor.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 09:54:30
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 09:49:56
Ook wel er is niets gebeurt. Lc en Vd belt maken een sensatie stukje in de krant. En dat moeten de supporters maar gestraft worden voor ..... Voor wat nu eigenlijk?

Ik denk zelfs nog eerder dat VD belt zijn woorden uit de context zijn gerukt maar goed dat zullen we nooit weten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:57:04
Met de fanatieke supporters is niks mis mee, het gaat om "supporters" die op één of andere manier altijd menen de grens van fatsoen te moeten overschrijden.
Je kunt je club toch ook steunen op een fatsoenlijke manier, zonder altijd het extreme op te zoeken?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 10:03:28
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:57:04
Met de fanatieke supporters is niks mis mee, het gaat om "supporters" die op één of andere manier altijd menen de grens van fatsoen te moeten overschrijden.
Je kunt je club toch ook steunen op een fatsoenlijke manier, zonder altijd het extreme op te zoeken?
maar waar wil je ze nu voor straffen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DR888SCC op juli 28, 2014, 10:18:54
Er vanuit gaande dat het klopt, zijn deze figuren hoogst waarschijnlijk ook bij Cambuur bekend.
In dat geval lijkt in eerste instantie "een goed gesprek" op z'n plaats (dus een waarschuwing) , direct gevolgd door bij opnieuw misdragen een stadionverbod.
Is overigens niet alleen bij Cambuur het geval hoor, ook bij andere clubs heb je met deze "supporters" te maken.
Ik erger mij al tijden aan de kennelijke onmacht van de clubs om hier daadwerkelijk iets tegen te kunnen doen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op juli 28, 2014, 10:20:18
Wat is nu weer in het extreme  :wall
Ik geloof geen woord wat de LC schrijft, als er ook maar een heeeeeeel klein kansje is om Cambuur in het kwade daglicht te zetten zullen deze stad verraders het niet na laten, wat walg ik van deze krant  :_spank
Zodra er een wedstrijdverslag van deze krant komt klopt deze 9 van de 10 keer van geen kanten en nu geloven wij deze krant gelijk  :?

Iedereen moet maar geloven wat hij/zij wil maar ik geloof er geen reet van dat er "grote" ongeregeldheden zijn geweest, ik geloof liever John Hiatt in deze.
Ik ben er niet bij geweest dus moet ik het doen met berichtgeving van een derde, ik hecht dan meer waarde aan een "getuige" dan een krant die niet te vertrouwen is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op juli 28, 2014, 10:20:37
Citaat van: DR888SCC op juli 28, 2014, 09:57:04

Je kunt je club toch ook steunen op een fatsoenlijke manier, zonder altijd het extreme op te zoeken?

Wat is nou het extreme geweest in dit verhaal? Er is toch niks gebeurd. Gedoe om die vlag, klaar. Das toch je goed recht om daar op te reageren, vind ik.

Dat ze snuiven en blowen voor de wedstrijd ergens in dat dorp heeft hier ook geen reet mee te maken.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 10:23:30
Citaat van: Utekleitrokken op juli 28, 2014, 10:20:37
Wat is nou het extreme geweest in dit verhaal? Er is toch niks gebeurd. Gedoe om die vlag, klaar. Das toch je goed recht om daar op te reageren, vind ik.


Hangt een beetje van de reactie af uiteraard. Geen idee wat er nu is voorgevallen, dus daarover zul je mij niet horen... Maar geweld moet ten alle tijde worden voorkomen; het is voor de club en KNVB vaak alleen maar aanleiding om de supportersrechten in te perken.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sonnema op juli 28, 2014, 10:23:36
Hou eens op te zeiken over de fanatieke aanhang en neem de stukjes in de krant eens met een korrel zout. Het is al tijden bekend dat LC en VdB het allemaal wat mooier maken dan dat het was, en ondertussen hun eigen aanhang straffen terwijl de schuld bij een ander ligt. Deze fanatieke jongens bepalen met hun gezang en spandoeken wel de sfeer in het stadion en daar doet iedereen aan mee. Hou nu maar op met deze jongens te veroordelen terwijl je er niet bij was en de info alleen van een krant hebt. En vroeger was deze fanatieke aanhang er ook en stond er ook niks in de krant terwijl er genoeg gebeurde en er genoeg te schrijven viel. Maar nee die journalisten vonden het niet nodig om er over te schrijven. Nu laat je een scheet of loop je over en weer wat naar elkaar te zingen en er staat gelijk in de krant dat de Cambuur aanhang de confrontatie zocht. Zolang je niet weet wat er echt gebeurd is, gewoon je mond houden met veroordelen. :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mario op juli 28, 2014, 10:24:08
Er is ongetwijfeld iets gebeurd. 100% uit de duim gezogen zal het verhaal niet zijn. Het verbaasd mij ook hoe een aantal jongens dit keer op keer proberen te bagitaliseren.... Misschien is het idd wel meegevallen en stelde het niet voor maar realiseer je goed..... Een Cambuur supporter kan zich in het belang van de club NIETS meer veroorloven!!!!

Helaas worden nav afgelopen jaar(en) alle acties van Cambuursupporters, hoe futiel ook, onder een vergrootglas gelegd. Supporters moeten zich meer dan ook realiseren dat dit extra verantwoordelijkheden met zich mee brengt tov de club. Ze zullen vaker weg moeten lopen wanneer ze uitgedaagd worden, we kunnen ons niets meer permitteren. De komende 40 jaar alleen maar buscombi's, niet meer welkom in Franeker en nu in Oosterbeek en maar afvragen hoe dit komt  :wall.
Inmiddels zijn we wel weer een hype op Twitter en lachen ze zich in dat k..tdorp weer helemaal rot. Of dit nu terecht is of niet..... Ik baal hier wel weer enorm van.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 10:30:06
Moet je ook kritisch naar Vd belt kijken. Niemand had ook maar iets gehoord over dit incidentje . Waarom werkt Vd belt in godsnaam mee aan zo'n kut interview in zo'n kut krant . Wat schiet hij hier nu mee op?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op juli 28, 2014, 10:33:41
Maar waarom is dit nou ineens op maandagochtend het nieuws? Zonder dat suggestieve krantenbericht zou sowieso de "buitenwereld" niks weten en ik gok zelfs 70 procent van de Cambuur supporters niet.

Edit: Ik zie nou dat ik hetzelfde wou zeggen als SCC-J, maar laat het mooi staan  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 28, 2014, 10:41:45
Citaat van: mario op juli 28, 2014, 10:24:08
Inmiddels zijn we wel weer een hype op Twitter en lachen ze zich in dat k..tdorp weer helemaal rot. Of dit nu terecht is of niet..... Ik baal hier wel weer enorm van.
Lekker belangrijk ook wat ze in heerenveen van ons vinden... Dit soort berichten horen bij Cambuur, dat is vandaag de dag zo maar dat was 20 jaar geleden ook al zo, welkom bij een volksclub en een krant die hier gretig gebruik van maakt omdat het zo anders is dan de instelling van de grootste club van friesland! Dit "voorval" in Oosterbeek komt puur omdat deze groep niet door die Grieken laat voorschrijven wat wel en niet mag, en terecht! En vd Belt moet zich niet eens verlagen hier uitspraken over te doen richting LC, hij moet beter weten dat dit niets toevoegt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op juli 28, 2014, 10:46:07
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 10:30:06
Moet je ook kritisch naar Vd belt kijken. Niemand had ook maar iets gehoord over dit incidentje . Waarom werkt Vd belt in godsnaam mee aan zo'n kut interview in zo'n kut krant . Wat schiet hij hier nu mee op?
Precies, wie heeft deze futiliteit nu weer in de wereld gebracht, juist de LC.
Als het niet naar buiten gebracht was dan was Cambuur ook niet in een "kwaad" dag licht gezet.
Nu weet ik alweer wat de reacties zullen zijn, je draait de boel om etc.. als niemand iets gedaan had etc... wij weten niet wat er gebeurt is dus kunnen ook niet oordelen, ik oordeel liever niet als ik het zelf niet gezien heb.
Laten wij nu eens ophouden om te denken dat wij ooit het braafste jongetje van de klas zullen worden, Cambuur heeft nu eenmaal een naam en dat zal ook altijd zo blijven en als ik eerlijk ben hoort dit ook bij Cambuur.
Ik zou niet eens willen dat wij het braafste jongetje van de klas zouden zijn, dit zou betekenen dat wij onze eigen ik verloochenen.
Begrijp mij niet verkeert, ik ben absoluut tegen grote vormen van geweld etc.. maar jezelf beschermen en voor je club opkomen moet wel kunnen mijns inziens.
Wat is hier nu werkelijk gebeurt?

Je merkt echt de laatste jaren, nu het wat beter gaat op sportief gebied, dat er heel veel supporters bij zijn gekomen die deze identiteit niet zien zitten, waar waren deze supporters toen het slechter met Cambuur ging? je zogenaamde "raddraaiers" zijn er wel altijd geweest.

Ik blijf erbij, hier is zeer waarschijnlijk niets noemenswaardigs gebeurt dus is deze ophef totaal niet nodig en/of wenselijk, dus laten wij dit nu maar weer mooi rusten.
Dan heeft de LC weer een nieuwe uitdaging om iets negatiefs over Cambuur te vinden  :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 28, 2014, 10:52:48
Wat een ophef om niks!!!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 28, 2014, 10:54:48
Citaat van: Sonnema op juli 28, 2014, 10:23:36
Hou eens op te zeiken over de fanatieke aanhang en neem de stukjes in de krant eens met een korrel zout. Het is al tijden bekend dat LC en VdB het allemaal wat mooier maken dan dat het was, en ondertussen hun eigen aanhang straffen terwijl de schuld bij een ander ligt. Deze fanatieke jongens bepalen met hun gezang en spandoeken wel de sfeer in het stadion en daar doet iedereen aan mee. Hou nu maar op met deze jongens te veroordelen terwijl je er niet bij was en de info alleen van een krant hebt. En vroeger was deze fanatieke aanhang er ook en stond er ook niks in de krant terwijl er genoeg gebeurde en er genoeg te schrijven viel. Maar nee die journalisten vonden het niet nodig om er over te schrijven. Nu laat je een scheet of loop je over en weer wat naar elkaar te zingen en er staat gelijk in de krant dat de Cambuur aanhang de confrontatie zocht. Zolang je niet weet wat er echt gebeurd is, gewoon je mond houden met veroordelen. :proost

Het eerste bericht over dit incident kwam niet van de LC, maar van een supporter op dit forum. Dat LC het nog wel eens wil overdrijven ben ik met je eens, maar dat "het al tijden bekend is" dat VD Belt dit ook zou doen ben ik niet met je eens. Wat is het belang van VD Belt om dit te doen?
Hiernaast stond het vroeger ook allemaal wel in de krant hoor, dit is echt niet iets van deze tijd.

Waar ik mij aan stoor is dat na elk incident hier direct mensen zijn om te schreeuwen dat er niets is gebeurd of dat het allemaal aan de anderen lag. Dat zorgt ervoor dat het gewoon niet meer geloofwaardig is. Dat ik het niet geloofwaardig vind zal waarschijnlijk de meerderheid van de jongens die erbij betrokken zijn niet interesseren, maar dat interesseert mij dan weer niet.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op juli 28, 2014, 11:21:36
Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 10:54:48
Het eerste bericht over dit incident kwam niet van de LC, maar van een supporter op dit forum. Dat LC het nog wel eens wil overdrijven ben ik met je eens, maar dat "het al tijden bekend is" dat VD Belt dit ook zou doen ben ik niet met je eens. Wat is het belang van VD Belt om dit te doen?
Hiernaast stond het vroeger ook allemaal wel in de krant hoor, dit is echt niet iets van deze tijd.

Waar ik mij aan stoor is dat na elk incident hier direct mensen zijn om te schreeuwen dat er niets is gebeurd of dat het allemaal aan de anderen lag. Dat zorgt ervoor dat het gewoon niet meer geloofwaardig is. Dat ik het niet geloofwaardig vind zal waarschijnlijk de meerderheid van de jongens die erbij betrokken zijn niet interesseren, maar dat interesseert mij dan weer niet.

Het die Duitse Grieken ook even van dichtbij bekeken, maar dat waren ook lang niet allemaal lieverdjes!
Wat wel zo is, is dat het door dit soort ophef voor Cambuur steeds lastiger wordt om een fatsoenlijke oefenwedstrijd te regelen. Dit soort negatieve berichtgeving blijft hangen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: siepelsjeu op juli 28, 2014, 11:45:58
Zijn er ook mensen die er bij waren en weten wat er gebeurd is?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 28, 2014, 11:51:01
Citaat van: John Hiatt op juli 28, 2014, 10:52:48
Wat een ophef om niks!!!!
Idd. Uiteraard is de LC er weer als de kippen bij. Waardeoordelen en aannames. Feitelijk is er niets gebeurt inzake nieuwsgaring. Onvoorstelbaar dat VDB zich laat gebruiken door die gasten van die technisch failliete kutkrant.....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 11:51:36
Citaat van: mario op juli 28, 2014, 10:24:08
Er is ongetwijfeld iets gebeurd. 100% uit de duim gezogen zal het verhaal niet zijn. Het verbaasd mij ook hoe een aantal jongens dit keer op keer proberen te bagitaliseren.... Misschien is het idd wel meegevallen en stelde het niet voor maar realiseer je goed..... Een Cambuur supporter kan zich in het belang van de club NIETS meer veroorloven!!!!

Helaas worden nav afgelopen jaar(en) alle acties van Cambuursupporters, hoe futiel ook, onder een vergrootglas gelegd. Supporters moeten zich meer dan ook realiseren dat dit extra verantwoordelijkheden met zich mee brengt tov de club. Ze zullen vaker weg moeten lopen wanneer ze uitgedaagd worden, we kunnen ons niets meer permitteren. De komende 40 jaar alleen maar buscombi's, niet meer welkom in Franeker en nu in Oosterbeek en maar afvragen hoe dit komt  :wall.
Inmiddels zijn we wel weer een hype op Twitter en lachen ze zich in dat k..tdorp weer helemaal rot. Of dit nu terecht is of niet..... Ik baal hier wel weer enorm van.
Is het dan handig om voor dit soort futiliteiten de media te zoeken? Nee, lijkt me niet. Of was vd Belt aan het kijken of er tussen die Duitse Grieken toevallig een LCV zit? ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 11:56:18
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 10:30:06
Moet je ook kritisch naar Vd belt kijken. Niemand had ook maar iets gehoord over dit incidentje . Waarom werkt Vd belt in godsnaam mee aan zo'n kut interview in zo'n kut krant . Wat schiet hij hier nu mee op?
Nog een keer wat ik denk wat er is gebeurt, want dit doet media en voornamelijk kranten erg veel en vd Belt lijkt mij niet het type dat dit soort dingen zomaar zegt, dit past niet wat er de laatste paar jaar door hem gezegd en gedaan is;

Journalist vraagd Gerald wat hij er van vind wat er is gebeurt tijdens Cambuur - PAOK. Aangezien hij er niet bij is geweest vraagt hij wat er dan is gebeurt zeer waarschijnlijk. Journalist zegt wat er gebeurt is en voegd daar vlak achter aan een ander incident aantoe, dikke kans dat dit over dwight ging, vd belt zegt dat hij zich verschikkelijk kwaad kan maken als er zo iets gebeurt, krant neemt dat over. Dat lijkt mij een stuk realistischer dan dat we met zn allen vd Belt lopen af te branden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 11:58:33
Dan schatte ik vd Belt ook hoger in dan dat hij in zo'n simpele valkuil stapt. Hij kan ook zeggen "Ik was er niet bij, dus hier geef ik geen commentaar over."
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: rudie op juli 28, 2014, 12:02:45
Als 'we' als clubaanhangers nou gewoon stoppen met dingen die blijkbaar/ mogelijk voeding voor de media zijn om negatief te berichten hoeven 'we' als clubaanhang ook niet meer in no-time twee forumpagina's vol te roepen met beschuldigingen en dergelijke. Geen aanleiding geven voor geruchten (de rook/ vuur theorie) ipv degene die erover bericht de schuld te geven van de berichtgeving of de manier waarop.
Iedereen blij; club geen negatieve vermelding in de media, aanhangers meer tijd voor nuttige dingen. Toch?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 12:06:00
Citaat van: rudie op juli 28, 2014, 12:02:45
Als 'we' als clubaanhangers nou gewoon stoppen met dingen die blijkbaar/ mogelijk voeding voor de media zijn om negatief te berichten hoeven 'we' als clubaanhang ook niet meer in no-time twee forumpagina's vol te roepen met beschuldigingen en dergelijke. Geen aanleiding geven voor geruchten (de rook/ vuur theorie) ipv degene die erover bericht de schuld te geven van de berichtgeving of de manier waarop.
Iedereen blij; club geen negatieve vermelding in de media, aanhangers meer tijd voor nuttige dingen. Toch?
Prima. Leuk alles doen wat een supporter van de tegenpartij eist. Geen spandoeken meer ophangen.
Wat zou er gebeuren als WIJ dat soort dingen van de PAOK supporters gingen eisen? Dan was het weer schandalig dat wij dat doen.

Met andere woorden, we kunnen alles zo wel draaien dat ONZE aanhang fout is geweest.

Eerlijk is eerlijk, ik was er niet bij. Maar ik :R onderhand van de mensen die hun mening klaar hebben op grond van een opgeblazen media artikel. Een woordenwisseling in een kroeg haalt iedereen zijn schouders over op, maar omdat het voetbal betreft valt half Nederland hier weer over.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 12:07:10
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 11:58:33
Dan schatte ik vd Belt ook hoger in dan dat hij in zo'n simpele valkuil stapt. Hij kan ook zeggen "Ik was er niet bij, dus hier geef ik geen commentaar over."

Dat klopt ook.. het blijft natuurlijk gissen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op juli 28, 2014, 12:08:02
Een spandoek over of naast een spandoek hangen van Paok. Dat is even gissen natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een spandoek naast een spandoek van Paok net niet spannend genoeg. Net als dat het wel heel spannend klinkt door te zeggen dat er volop gesnoven en geblowd werd.

Dat de sfeer dreigend was, is maar net hoe je er zelf over denkt. Ik vond het wel mee vallen. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer er 2 groepen over en weer zingen, het dreigend oogt zonder hek ertussen. Zoals Joh Hiat zegt, het wordt allemaal zeer aangedikt.

Oja, de "voorbeeldige" duitse PAOK supporters:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.284245565009747.48541.195682197199418&type=3

V/d Belt  :rodekaart l8l
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 12:21:25
Citaat van: Marc S op juli 28, 2014, 12:07:10
Dat klopt ook.. het blijft natuurlijk gissen

Heb net meerdere "ooggetuigen" gesproken. En die hebben van de enorme rellen NIKS gemerkt. Kom er vanmiddag nog even uitgebreider op terug, want dit lijkt me op iets wat ik nu nog niet wil en ga benoemen ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op juli 28, 2014, 13:11:30
Absoluut een opgeklopt verhaal.
Als dit uit de mond van Van der Belt komt dan mag hij zich wel rectificeren en excuses maken aan de supporters die hun overal achterna reizen.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 28, 2014, 13:29:39
Citaat van: Ronnie tng op juli 28, 2014, 12:08:02

Dat de sfeer dreigend was, is maar net hoe je er zelf over denkt. Ik vond het wel mee vallen. Ik kan me wel voorstellen dat wanneer er 2 groepen over en weer zingen, het dreigend oogt zonder hek ertussen.


Zonder er zelf bij geweest te zijn, kan dit wel eens de meest treffende zin zijn van het hele incident.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 13:38:50
Cambuur-supporters staan er al niet goed op sinds de gebeurtenis rondom Lodeweges en zulke uitlatingen dragen nou niet bepaald mee aan het herstel. Rectificatie van V/d Belt zal er wel niet komen, maar ik hoop dat hij beseft dat dit niet de juiste manier is om dit aan te pakken. Want hoewel hij een klein groepje wil aanspreken, voelt iedere Cambuur-supporter zich door zulke uitspraken aangevallen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 13:54:49
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 13:38:50
Cambuur-supporters staan er al niet goed op sinds de gebeurtenis rondom Lodeweges en zulke uitlatingen dragen nou niet bepaald mee aan het herstel. Rectificatie van V/d Belt zal er wel niet komen, maar ik hoop dat hij beseft dat dit niet de juiste manier is om dit aan te pakken. Want hoewel hij een klein groepje wil aanspreken, voelt iedere Cambuur-supporter zich door zulke uitspraken aangevallen.

Waarom spreek hij ze niet aan? waarom gaat hij niet structureel met supporters in gesprek (CC)? waarom via de krant?
Vind dit het echt heel erg dom van v/d belt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 13:57:14
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 13:54:49
Waarom spreek hij ze niet aan? waarom gaat hij niet structureel met supporters in gesprek (CC)? waarom via de krant?
Vind dit het echt heel erg dom van v/d belt
Helemaal mee eens. Hij maakt het gat tussen club en supporters op deze wijze groter. En dat is niet bepaald in het belang van de club.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 28, 2014, 14:01:08
Citaat van: John Hiatt op juli 28, 2014, 11:21:36
Het die Duitse Grieken ook even van dichtbij bekeken, maar dat waren ook lang niet allemaal lieverdjes!
Wat wel zo is, is dat het door dit soort ophef voor Cambuur steeds lastiger wordt om een fatsoenlijke oefenwedstrijd te regelen. Dit soort negatieve berichtgeving blijft hangen.

Nee, ik heb ze niet gezien en ik geloof je direct! Het is alleen dat dit soort incidenten op Cambuur blijven plakken en mensen als Crone een stok geven om mee te slaan. Dat is echt zonde, want wij zijn allemaal gek op onze club. Door dit soort gezeik kan Crone en andere burgemeesters ons in een combi zetten en oefenwedstrijden verbieden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: theben op juli 28, 2014, 15:20:32
Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 14:01:08
Nee, ik heb ze niet gezien en ik geloof je direct! Het is alleen dat dit soort incidenten op Cambuur blijven plakken en mensen als Crone een stok geven om mee te slaan. Dat is echt zonde, want wij zijn allemaal gek op onze club. Door dit soort gezeik kan Crone en andere burgemeesters ons in een combi zetten en oefenwedstrijden verbieden.

Doet die crone toch wel je als er een persoon een kaartje koopt bij scc en verder nooit komt en  deze persoon flikt wat ..
dan word iedereen gestraft .....uitbeleid is :zweep helemaal een drama ...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 15:23:36
Wat ik heel frappant blijf vinden is dat de LC (bij monde van Kloosterman) weer dingen heeft gezien, terwijl meerdere collegae nergens over reppen (lees als in FD, De Gelderlander en de HaH). Ik vraag mij dan af wát zich heeft afgespeeld tussen vd Belt en Kloosterman en het niet helemaal uit zijn verband gerukt is.
Helaas is het kwaad alweer geschied en heeft de Fabeltjeskrant bij monde van meneer de Uil weer een zege geboekt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 15:55:16
v/d Belt zet eigen supporters in kwaad daglicht

Afgelopen zaterdag speelde Cambuur in Oosterbeek een oefenduel tegen het Griekse PAOK Saloniki. Een van de weinige leuke wedstrijden in de voorbereiding en dus besloten redelijk veel Cambuur supporters om naar Oosterbeek af te reizen. Bij aankomst op het sportpark bleken ook veel Griekse supporters aanwezig te zijn. Een goede zaak. Supporters van beide elftallen komt de sfeer over het algemeen zeker ten goede.

Mooi weer, een biertje en voetbal. Er heerste een gezellige en gemoedelijke sfeer op het sportpark. Enkele supporters van Cambuur besloten hun meegenomen spandoek op te hangen achter het goal. Toen zij dit spandoek probeerden op te hangen, enkele meters naast de spandoeken van PAOK, kwamen enkele supporters van PAOK op nogal agressieve wijze verhaal halen. De Grieken gaven aan het niet te accepteren dat vlaggen van Cambuur naast hun doeken werden opgehangen. Vervolgens werd geprobeerd de vlag van de supporters van Cambuur af te pakken. Dit werd niet geaccepteerd en even was het onrustig. Dit kleine brandje was echter snel weer geblust. Voor de rest was er weinig aan de hand.

Onze verbazing was dan ook groot toen wij de Leeuwarder Courant opensloegen. Het voorval van afgelopen zaterdag werd uitvoerig beschreven door een op sensatie beluste journalist. De supporters van Cambuur werden bovendien weer eens neergezet als de schuldige. Van de Leeuwarder Courant zijn wij dit onderhand bijna wel gewend, maar ook onze algemeen directeur Gerald van den Belt deed nog even een duit in het zakje.

Van den Belt werkt rustig mee met het in de grond boren van zijn eigen trouwe supporters en heeft het zelfs over agressieve fans die "een voortdurende bedreiging voor Cambuur vormen". Naar onze mening wordt hiermee door Van den Belt van een mug een olifant gemaakt. Er gebeurde nagenoeg niks afgelopen zaterdag. Een incident kan het niet eens genoemd worden.

Het wordt tijd dat Gerald van den Belt eens nadenkt voor dat hij wat in de media roept. De Cambuursupporter heeft al vaak de schijn tegen. Daar helpen dit soort uitspraken van onze algemeen directeur zeker niet bij. Wij vragen ons af wie de club meer geschaad heeft. De supporters die hun vlag niet lieten jatten, of onze algemeen directeur die meewerkt aan een sensatieverhaal en openlijk zijn eigen supporters afvalt..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op juli 28, 2014, 15:55:22
De LC mag wel eens om hun eigen imago denken, hier een leuk blogje.

http://hartvanleeuwarden.wordpress.com/2014/07/22/leeuwarden-verdient-een-echte-courant/ (http://hartvanleeuwarden.wordpress.com/2014/07/22/leeuwarden-verdient-een-echte-courant/)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 16:10:59
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 15:23:36
Wat ik heel frappant blijf vinden is dat de LC (bij monde van Kloosterman) weer dingen heeft gezien, terwijl meerdere collegae nergens over reppen (lees als in FD, De Gelderlander en de HaH). Ik vraag mij dan af wát zich heeft afgespeeld tussen vd Belt en Kloosterman en het niet helemaal uit zijn verband gerukt is.
Helaas is het kwaad alweer geschied en heeft de Fabeltjeskrant bij monde van meneer de Uil weer een zege geboekt.

Exact mijn idee ook van wat er is gebeurt. Al weet ik niet of dit kloosterman is geweest (heb namelijk niet op de schrijver gelet maar ik geloof jou woord zeker in dit geval) Ik snap niet vd Belt zich er zo heeft laten inluizen. Want deze reactie past niet bij hem, maar ik had hem wel wat beter verwacht met de omgang van de media.

Maarja het doel is weer bereikt hier hoor er is weer onrust bah. waarom focust de LC zich niet gewoon op dat klote dorp daar vinden ze alles blijkbaar toch fijner.

Overigens vind ik de bewoording van vd Belt wel erg lijken op wat hij zij toen met dat gebeuren met Dwight, dat vind ik nog wel het aller vreemdste
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op juli 28, 2014, 16:32:34
Citaat van: Marc S op juli 28, 2014, 16:10:59
Exact mijn idee ook van wat er is gebeurt. Al weet ik niet of dit kloosterman is geweest (heb namelijk niet op de schrijver gelet maar ik geloof jou woord zeker in dit geval) Ik snap niet vd Belt zich er zo heeft laten inluizen. Want deze reactie past niet bij hem, maar ik had hem wel wat beter verwacht met de omgang van de media.

Maarja het doel is weer bereikt hier hoor er is weer onrust bah. waarom focust de LC zich niet gewoon op dat klote dorp daar vinden ze alles blijkbaar toch fijner.

kloosterman was idd aanwezig,
jammer dat zon stukje weer de boventoon voert, komkommer tijd en negatieve berichten heeft natuurlijk meer nieuws waarde dan positieve berichten over cambuur en vooral in de LC. er was erg weinig aan de hand en was snel weer opgelost. het valt mij op de afstand tussen de clubleiding en de supporters steeds groter word. eerst al die over die stand op de opendag van cc en nu deze uitspraken weer, 1 ding weet ik wel bij Pama had de cc al lang een stand gehad.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 28, 2014, 16:36:59
Citaat van: Ruppppert op juli 28, 2014, 16:32:34
kloosterman was idd aanwezig,
jammer dat zon stukje weer de boventoon voert, komkommer tijd en negatieve berichten heeft natuurlijk meer nieuws waarde dan positieve berichten over cambuur en vooral in de LC. er was erg weinig aan de hand en was snel weer opgelost. het valt mij op de afstand tussen de clubleiding en de supporters steeds groter word. eerst al die over die stand op de opendag van cc en nu deze uitspraken weer, 1 ding weet ik wel bij Pama had de cc al lang een stand gehad.

Ah oke, ja dit is zeker jammer, maar zoals in mijn eerdere post aangegeven ik vind het vreemd dat de woorden bijna hetzelfde zijn als toen dat gebeuren met dwight, dat valt mij erg op
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 28, 2014, 16:46:12
Citaat van: Ruppppert op juli 28, 2014, 16:32:34
kloosterman was idd aanwezig,
jammer dat zon stukje weer de boventoon voert, komkommer tijd en negatieve berichten heeft natuurlijk meer nieuws waarde dan positieve berichten over cambuur en vooral in de LC. er was erg weinig aan de hand en was snel weer opgelost. het valt mij op de afstand tussen de clubleiding en de supporters steeds groter word. eerst al die over die stand op de opendag van cc en nu deze uitspraken weer, 1 ding weet ik wel bij Pama had de cc al lang een stand gehad.

Ik betwijfel of er nog wel een club was geweest die een stand had kunnen geven aan CC onder het bewind van Pama!  :devil

Op zich snap ik je verhaal, maar het is volgens mij niet zo dat dit geldt voor de relatie tussen het bestuur en alle supporters. Ik herken dat namelijk helemaal niet. Sterker nog ik vind Vd Belt erg toegankelijk en ik vind dat ze echt heel goed werk verrichten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op juli 28, 2014, 17:05:27
Citaat van: Lore op juli 28, 2014, 16:46:12
Ik betwijfel of er nog wel een club was geweest die een stand had kunnen geven aan CC onder het bewind van Pama!  :devil

Op zich snap ik je verhaal, maar het is volgens mij niet zo dat dit geldt voor de relatie tussen het bestuur en alle supporters. Ik herken dat namelijk helemaal niet. Sterker nog ik vind Vd Belt erg toegankelijk en ik vind dat ze echt heel goed werk verrichten.
Naar mijn idee toegankelijk als je praat over dingen die in zn straatje passen... we mochten vorig jaar ook al niet praten met spelers trainers etc of supporterszaken buscombi's etc...alleen maar leuk over wedstrijd... zo creeer je toch afstand?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 28, 2014, 17:09:32
 Met een beetje mazzel is die waardeloze klote krant nog dit jaar falliet. Zijn we er van af. Oh ja, iemand nog het stuk over de puinhopen bij dkv in de VI gelezen? Daar kunnen die prutsers van de NDC een puntje aan zuigen.....
:rodekaart
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 17:13:39
Citaat van: pvanbuijtene op juli 28, 2014, 17:05:27
Naar mijn idee toegankelijk als je praat over dingen die in zn straatje passen... we mochten vorig jaar ook al niet praten met spelers trainers etc of supporterszaken buscombi's etc...alleen maar leuk over wedstrijd... zo creeer je toch afstand?
Waar was dat toen ook alweer mee?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op juli 28, 2014, 17:20:31
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 17:13:39
Waar was dat toen ook alweer mee?

Prijzen van de combi? Weet nie meer precies...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Drumfather SCC op juli 28, 2014, 17:24:31
Vanmiddag op de training baalde Henk de Jong openlijk van de ontstane situatie en negatieve publiciteit. Hij vond dat er weinig gebeurt was maar vreesde openlijk of Cambuur ooit nog op leuke plaatsen tegen aansprekende tegenstanders kon voetballen door deze berichten. Ik kon hem er geen ongelijk in geven.

Sommige supporters trouwens wel op hoge poten over akelig publiek dit, akelig publiek dat (waren er niet bij geweest) maar al wel een mening klaar dus..  :zucht
Gelukkig wel veel Forumgangers aanwezig die een eerlijk beeld schetsten van het gebeuren!

LC  :R
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Clint op juli 28, 2014, 17:44:24
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 13:38:50
Cambuur-supporters staan er al niet goed op sinds de gebeurtenis rondom Lodeweges

Mwoah......dat gaat  nog wel wat verder terug in de tijd hoor.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 17:54:30
Valt wel mee joh. Dat me Dwight was wel ff slikken, maar ik hoor hier in regio Amsterdam niemand over dit gedoe. Ik vraag me ook af waarom gvdb nu op de persoon wordt aangevallen, kennelijk als journalisten over ons schrijven is het meestal fout, maar wordt er een interview neergeklapt die negatief uitpakt voor ons (supporters) imago, twijfelen sommigen plotseling geen moment aan de journalistieke vakbekwaamheid...  :zucht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op juli 28, 2014, 17:59:29
Citaat van: dizzhead op juli 28, 2014, 17:54:30
Valt wel mee joh. Dat me Dwight was wel ff slikken, maar ik hoor hier in regio Amsterdam niemand over dit gedoe. Ik vraag me ook af waarom gvdb nu op de persoon wordt aangevallen, kennelijk als journalisten over ons schrijven is het meestal fout, maar wordt er een interview neergeklapt die negatief uitpakt voor ons (supporters) imago, twijfelen sommigen plotseling geen moment aan de journalistieke vakbekwaamheid...  :zucht

Ik neem niet aan dat Gerrit Kloosterman citaten verzint. Doet hij dit wel dan heeft G v/d Belt genoeg tijd gehad om het te rectificeren. Dat is niet gebeurd, dan is het toch logisch dat er een verhaal verschijnt met hoe het wel zat?

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 18:05:38
Citaat van: dizzhead op juli 28, 2014, 17:54:30
Valt wel mee joh. Dat me Dwight was wel ff slikken, maar ik hoor hier in regio Amsterdam niemand over dit gedoe. Ik vraag me ook af waarom gvdb nu op de persoon wordt aangevallen, kennelijk als journalisten over ons schrijven is het meestal fout, maar wordt er een interview neergeklapt die negatief uitpakt voor ons (supporters) imago, twijfelen sommigen plotseling geen moment aan de journalistieke vakbekwaamheid...  :zucht
citaten + het feit dat als hij niet goed was geciteerd hij dit had recht kunnen zetten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 18:22:50
Ik doel niet zozeer op het fout citeren, eerder op het weglaten van essentiële achtergrondinformatie in aanloop van-, of na het geciteerde. Ik heb trouwens het artikel niet gelezen (heb hier geen LC (gelukkig)) - dus wat dat betref geef ik alleen maar een mogelijke nuance aan. Bij veel interviews geef je vooraf toestemming om citaten op te nemen, ik weet niet of er achteraf ook nog inzage is gegeven.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: vialli op juli 28, 2014, 19:23:59
Volgens getuigen rolde er uit een busje een aantal onder invloed verkerende
zich CAMBUURSUPPORTERS noemende lieden die zonodig een cambuurvlag
OVER die van PAOK moesten hangen,  wat uiteraard niet werd gepikt en hier de
ellende door ontstond. Als dat waar is hebben ze de club weer mooi NEGATIEF
op de kaart gezet en daar springt die Gerrit Kloosterman(LC)natuurlijk weer
bovenop en zo komen we NOOIT EEN STREEP VERDER en worden ze weer
hartelijk bedankt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 28, 2014, 19:32:50
Ik ben er niet bij geweest, dus kan niet beoordelen of er een tendentieus stuk is geschreven. Wel ben ik ervan overtuigd dat als er niets was gebeurd er ook niets was geschreven. Ik weet ook dat als ik ergens op bezoek ben me gedraag, dus hou nou eens op alles goed te praten en de schuld bij anderen neer te leggen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: rudie op juli 28, 2014, 19:37:55
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 28, 2014, 19:32:50
Ik ben er niet bij geweest, dus kan niet beoordelen of er een tendentieus stuk is geschreven. Wel ben ik ervan overtuigd dat als er niets was gebeurd er ook niets was geschreven. Ik weet ook dat als ik ergens op bezoek ben me gedraag, dus hou nou eens op alles goed te praten en de schuld bij anderen neer te leggen.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen  _O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cor op juli 28, 2014, 20:07:21
Citaat van: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 13:38:50
Cambuur-supporters staan er al niet goed op sinds de gebeurtenis rondom Lodeweges en zulke uitlatingen dragen nou niet bepaald mee aan het herstel. Rectificatie van V/d Belt zal er wel niet komen, maar ik hoop dat hij beseft dat dit niet de juiste manier is om dit aan te pakken. Want hoewel hij een klein groepje wil aanspreken, voelt iedere Cambuur-supporter zich door zulke uitspraken aangevallen.

Ik niet hoor, lekker belangrijk dit allemaal
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 20:25:41
Citaat van: vialli op juli 28, 2014, 19:23:59
Volgens getuigen rolde er uit een busje een aantal onder invloed verkerende
zich CAMBUURSUPPORTERS noemende lieden die zonodig een cambuurvlag
OVER die van PAOK moesten hangen,  wat uiteraard niet werd gepikt en hier de
ellende door ontstond. Als dat waar is hebben ze de club weer mooi NEGATIEF
op de kaart gezet en daar springt die Gerrit Kloosterman(LC)natuurlijk weer
bovenop en zo komen we NOOIT EEN STREEP VERDER en worden ze weer
hartelijk bedankt.


Als dit klopt vind ik het kwalijk dat het gedeelte dat wij de vlag over een PAOK vlag wilden hangen wordt weggelaten en gedaan wordt alsof PAOK supporters gewoon onze vlag weg wilden halen. Tuurlijk haal je die weg als die over jou vlag wordt gehangen. Mocht dit verhaal kloppen, met de nadruk op 'mocht':dan vind ik het kinderachtig dat zowel CC als sommigen op dit forum dit gedeelte heel tactisch weglaten om zo zieltjes aan hun zijde te krijgen. Nog misselijker om dan iemand persoonlijk te pakken op uitspraken die plotseling veel beter te begrijpen zijn...  :R


Citeer
enkele meters naast de spandoeken van PAOK
Ik begin langzaam te twijfelen over wie hier wie naait en wie er voor clubbelang en supporters opkomt en wie niet. Ik heb inmiddels een video gezien die niet veel zegt, maar waarin duidelijk is dat het in elk geval niet om een paar meter gaat (of wij hadden wel een heel klein vlaggetje...). Ook zie je dit terug in de samenvatting dat de PAOK supporters een eigen vlag verplaatst hebben in de 2e helft; er staan plotseling ook stewards... Was dat de betreffende vlag uit het verhaal van Vialli? Waarom heeft GvdB een mening over iets waar hij kennelijk niet bij stond? Vragen, vragen, vragen.


Wat is het echte verhaal, waarom wordt er over een paar meter gesproken terwijl dit nauwelijks mogelijk lijkt te zijn uit de beelden? Waarom zou je dit aandikken als je zonder deze leugen ook gelijk had gehad? Vragen, vragen, vragen. Overigens zie ik ook wel dat onze vlag uiteindelijk (!) wel een aantal meter van de PAOK vlaggen hangt!


/edit: Neemt niet weg dat Gerard van den Belt wel wat genuanceerder mag zijn bij dit soort voorvallen, daar heeft CC dan wel weer gelijk in... Maar ik heb de gehele reactie van GvdB nog steeds niet gelezen, dus vind het ook daarin moeilijk om stelling te nemen; evenals in bovenstaande - laat dat duidelijk zijn. Dat ik A niet direct geloof, betekend niet dat ik B wel geloof. Waarheid zal meestal in het midden uitkomen.


/edit2: wel zie ik ook die 2 dames de hele tijd met het spandoekje kloten als ze in beeld komen, hebben die er wat mee te maken?  :_schater  Kijken ook wat bedenkelijk met z'n 2....


Maar inderdaad zeg. Wat een drukte om een paar vlaggetjes, dat ben ik met iedereen eens. Inderdaad zonde dat dit zo in de media terecht komt - maar til er niet te zwaar aan. Zoek de beelden van Groningen Aberdeen op en daar heeft iedereen het over hoor.... Niet over wat er in Oosterbeek of al fucking places ald dan niet gebeurt is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sakas op juli 28, 2014, 20:28:38
Allereerst ik was er niet bij.

Maar....., volgens mij is die schijt krant momenteel de enige die hierover bericht. Landelijk besteedt niemand hier aandacht aan. Als wij hier nu met zijn allen zo zwaar aan tillen en standpunten innemen (CC) dan is er alleen maar meer kans dat dit wel in de landelijke media naar voren gaat komen. Dus ik zou zeggen laat dit nu maar lekker waaien en stop die krant lekker in de potkachel, dat is namelijk de enige plaats waar die thuis hoort! Dan schaadt het de club het minst, en dat is toch wat wij allemaal willen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 28, 2014, 20:31:54
Lekker boeiend allemaal. Ik vind het frappant dat Cambuur Culture de LC verwijt veel te veel aandacht aan 'niks' te geven, terwijl zij het nu ook zelf groot op de site/facebook neerkalken. Ik vind het allemaal een beetje  :O :O. Twente thuis over twee weken, laten we ons daar druk om maken...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 20:37:30
Citaat van: Eewal op juli 28, 2014, 20:31:54
Lekker boeiend allemaal. Ik vind het frappant dat Cambuur Culture de LC verwijt veel te veel aandacht aan 'niks' te geven, terwijl zij het nu ook zelf groot op de site/facebook neerkalken. Ik vind het allemaal een beetje  :O :O . Twente thuis over twee weken, laten we ons daar druk om maken...
:0=  Winst! Met doekjes waar wij dat willen!  :y
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 20:44:12
Citaat van: Clint op juli 28, 2014, 17:44:24
Mwoah......dat gaat  nog wel wat verder terug in de tijd hoor.

Touché.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 28, 2014, 20:47:59
Citaat van: Eewal op juli 28, 2014, 20:31:54
Lekker boeiend allemaal. Ik vind het frappant dat Cambuur Culture de LC verwijt veel te veel aandacht aan 'niks' te geven, terwijl zij het nu ook zelf groot op de site/facebook neerkalken. Ik vind het allemaal een beetje  :O :O. Twente thuis over twee weken, laten we ons daar druk om maken...

Dat valt dan nog binnen ons oefencampagne dan?  :? :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 20:57:08
Citaat van: Eewal op juli 28, 2014, 20:31:54
Lekker boeiend allemaal. Ik vind het frappant dat Cambuur Culture de LC verwijt veel te veel aandacht aan 'niks' te geven, terwijl zij het nu ook zelf groot op de site/facebook neerkalken. Ik vind het allemaal een beetje  :O :O. Twente thuis over twee weken, laten we ons daar druk om maken...
cambuur wordt onterecht in kwaad daglicht gezet.
Cc probeert het echte verhaal te laten horen
Kwalijk he
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 28, 2014, 20:58:53
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 20:57:08
cambuur wordt onterecht in kwaad daglicht gezet.
Cc probeert het echte verhaal te laten horen
Kwalijk he

Maar is het verhaal van CC het echte verhaal? Ik lees hierboven ook een reactie dat de vlag over een vlag van PAOK gehangen werd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 21:04:06
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuurculture.nl%2Fwordpress%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F07%2Fpaok.jpg&hash=479a6a5265ab848faba44e27ead2bec9bc8f35d5) kwam niet eens in de buurt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 28, 2014, 21:04:45
Er moet een oplossing komen daar gaat het om en elkaar maar steeds de zwarte piet toe blijven schuiven schiet je niks mee op, hetmoet opgelost worden en daar ga ik mijn best voor doen, culture en cambuur moeten gewoon on speaking terms komen en van daaruit proberen een normale relatie op te bouwen! Nu is het maar een kinderachtig gedoe met elkaar met wen stel onvolwassen mensen.....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 28, 2014, 21:06:26
Citaat van: richard op juli 28, 2014, 21:04:45
Er moet een oplossing komen daar gaat het om en elkaar maar steeds de zwarte piet toe blijven schuiven schiet je niks mee op, hetmoet opgelost worden en daar ga ik mijn best voor doen , culture en cambuur moeten gewoon on speaking terms komen en van daaruit proberen een normale relatie op te bouwen! Nu is het maar een kinderachtig gedoe met elkaar met wen stel onvolwassen mensen.....
_O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 28, 2014, 21:06:49
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 20:57:08
cambuur wordt onterecht in kwaad daglicht gezet.
Cc probeert het echte verhaal te laten horen
Kwalijk he

Bij mij overheerst het gevoel dat je Cambuur Culture alleen hoort als het over negatieve dingen gaat. Afzetten tegen de club en haar randverschijnselen. Soms is het goed om zaken aan de kaak te stellen, maar soms is het ook ff fijn om te horen welke zaken er wel goed gaan! Ik denk dat ik hier niet alleen in sta en dat CC daardoor een groot aantal leden misloopt...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 21:09:08
Citaat van: Eewal op juli 28, 2014, 21:06:49
Bij mij overheerst het gevoel dat je Cambuur Culture alleen hoort als het over negatieve dingen gaat. Afzetten tegen de club en haar randverschijnselen. Soms is het goed om zaken aan de kaak te stellen, maar soms is het ook ff fijn om te horen welke zaken er wel goed gaan! Ik denk dat ik hier niet alleen in sta en dat CC daardoor een groot aantal leden misloopt...
ahju kijk wat we  allemaal doen voor supporters en sfeeracties? En wanneer hebben wij daar ooit wat voor terug gezien vanuit de bvo niets we mogen niets eens op een opendag staan (wat toch voor de supporters is)hoe zielig is dat van de bvo!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 28, 2014, 21:13:06
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 21:09:08
ahju kijk wat we  allemaal doen voor supporters en sfeeracties? En wanneer hebben wij daar ooit wat voor terug gezien vanuit de bvo niets we mogen niets eens op een opendag staan (wat toch voor de supporters is)hoe zielig is dat van de bvo!

ik ben het inhoudelijk met je eens maar als je de club zielig noemt kom je dus echt geen steek verder....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 21:14:54
Citaat van: Eewal op juli 28, 2014, 21:13:06
ik ben het inhoudelijk met je eens maar als je de club zielig noemt kom je dus echt geen steek verder....
als je al meer dan een half jaar de partijen cc,kvc,bvo om tafel probeert te krijgen en elke keer weer wordt afgezegd
(om wat voor redenen dan ook allemaal) dan schiet je indd geen steek op!

tip:http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-niet-welkom-op-open-dag/
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 28, 2014, 21:21:26
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 21:14:54
als je al meer dan een half jaar de partijen cc,kvc,bvo om tafel probeert te krijgen en elke keer weer wordt afgezegd
(om wat voor redenen dan ook allemaal) dan schiet je indd geen steek op!

tip:http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-niet-welkom-op-open-dag/

ik snap je frustratie! ik kan me goed voorstellen dat je toon richting de club verandert als je constant het gevoel hebt dat je door de club wordt tegengewerkt.. echter helpt je dat ook niet verder.. maar ik heb makkelijk praten als buitenstaander...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Destroyer op juli 28, 2014, 21:25:35
Ik zeg 6-1 voor Cambuur morgen!  :devil :y
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sakas op juli 28, 2014, 21:32:16
Citaat van: SCC-J op juli 28, 2014, 21:09:08
ahju kijk wat we  allemaal doen voor supporters en sfeeracties? En wanneer hebben wij daar ooit wat voor terug gezien vanuit de bvo niets we mogen niets eens op een opendag staan (wat toch voor de supporters is)hoe zielig is dat van de bvo!

Als jullie je als CC zo blijven opstellen richting de BVO met alleen maar verwijten e.d. dan komen jullie nooit met elkaar in gesprek.
Als je met elkaar in gesprek wil komen zul je je constructief moeten opstellen en niet alleen maar harde taal gebruiken. Dat is namelijk wat ik vaak van jullie hoor. Tuurlijk, je bent vrij om je mening te geven, maar je zult je soms ook minder hard moeten opstellen en niet direct op allerlei zaken met statements moeten komen.

Door het huidige statement geef je eigenlijk aan dat je meer vertrouwen hebt in de LC dan in je eigen BVO.

Dan zou ik zeggen misschien dat richard wat voor jullie kan betekenen, want als jullie zo door gaan komen jullie nooit om de tafel!

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2014, 21:38:06
Citaat van: Sakas op juli 28, 2014, 21:32:16
Als jullie je als CC zo blijven opstellen richting de BVO met alleen maar verwijten e.d. dan komen jullie nooit met elkaar in gesprek.
Als je met elkaar in gesprek wil komen zul je je constructief moeten opstellen en niet alleen maar harde taal gebruiken. Dat is namelijk wat ik vaak van jullie hoor. Tuurlijk, je bent vrij om je mening te geven, maar je zult je soms ook minder hard moeten opstellen en niet direct op allerlei zaken met statements moeten komen.

Door het huidige statement geef je eigenlijk aan dat je meer vertrouwen hebt in de LC dan in je eigen BVO.

Dan zou ik zeggen misschien dat richard wat voor jullie kan betekenen, want als jullie zo door gaan komen jullie nooit om de tafel!
kijk eens goed naar het afgelopen seizoen, voor en na de winterstop hoe wij ons hebben opgesteld naar de bvo? Met die wijze die jij nu omschrijft hebben we niks bereikt en heeft het ons niets gebracht.

Hoezo? Wij reageren op citaten van Vd belt. Mocht vd belt fout zijn geciteerd dan had vd belt 9,30 uren de tijd om iets van zich te laten horen dat de hij niet goed geciteerd was oid.

Maar goed het is bijna dinsdag, ik zeg het incident vaarwel.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 22:01:47
Sakas, ik ben het met je eens dat de opstelling van CC wel hard is. Echter, heb je (je) wel eens (af)gevraagd waarom de toon hard(er) is?
Ik ben het absoluut niet met je eens dat het nooit constructief is. Lees de artikelen op de website maar eens terug, om bijvoorbeeld maar eens het "wapen" verhaal erbij te nemen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 28, 2014, 22:07:16
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 22:01:47
om bijvoorbeeld maar eens het "wapen" verhaal erbij te nemen.

Dat heeft KvC toch maar mooi geflikt heb;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sakas op juli 28, 2014, 22:13:46
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 22:01:47
Sakas, ik ben het met je eens dat de opstelling van CC wel hard is. Echter, heb je (je) wel eens (af)gevraagd waarom de toon hard(er) is?
Ik ben het absoluut niet met je eens dat het nooit constructief is. Lees de artikelen op de website maar eens terug, om bijvoorbeeld maar eens het "wapen" verhaal erbij te nemen.

Dokkummer, ik zeg ook niet  dat CC geen goede dingen doet! Wat ik bedoel als je niet met elkaar rond de tafel komt heeft een hardere toon ook geen zin, dat zal niet tot gevolg hebben dat je ineens wel aan tafel komt. Dan heeft de BVO alleen maar zo iets van blijf daar ook maar.

En dan ook nog uitspraken doen dat  je je club zielig vindt. Dat toont geen respect. Zonder die "zielige" club ook geen CC!

Respect moet je verdienen en niet afdwingen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2014, 22:22:12
Zielig is op persoonlijke titel uitgesproken, niet uit naam van CC lijkt me. Dus dat is een argument wat er voor mij niet toe doet.
Wat zou je dan willen? Als je eenzelfde toon aanslaat als de KvC dan heeft heel CC naar mijn mening geen toegevoegde waarde meer. Een SC hoort in mijn ogen geen verlengstuk te zijn van de BVO maar een spreekbuis van de supporters. Iets wat ik bij de KvC wel eens mis (zonder afbreuk te willen doen aan de dingen die ze zeker heel goed doen)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 28, 2014, 22:40:00
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2014, 22:22:12
Zielig is op persoonlijke titel uitgesproken, niet uit naam van CC lijkt me. Dus dat is een argument wat er voor mij niet toe doet.
Wat zou je dan willen? Als je eenzelfde toon aanslaat als de KvC dan heeft heel CC naar mijn mening geen toegevoegde waarde meer. Een SC hoort in mijn ogen geen verlengstuk te zijn van de BVO maar een spreekbuis van de supporters. Iets wat ik bij de KvC wel eens mis (zonder afbreuk te willen doen aan de dingen die ze zeker heel goed doen)

Ik zie ook dat zij een doelgroep aanspreken en voor die doelgroep aansprekende dingen doen. Sterker nog ook voor supporters als ik doen ze mooie dingen. Het probleem alleen is dat zij vaak een toon aanslaan die als provocerend ervaren kan worden. Daarnaast reageren zij in deze situatie op VD Belt zijn quotes en verwijten hem dat hij niet eerst navraag heeft gedaan bij de supporters. Zij doen dat echter zelf ook niet. Heeft VD belt dit werkelijk gezegd en. Zo ja, waarom?

Als die supporters daadwerkelijk bezopen daar arriveren dan kan ik mij voorstellen dat VD  Belt dat soort supporters liever niet heeft bij dat soort wedstrijden.


Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 28, 2014, 23:11:00
Wij (KvC) zullen morgen ff horen hoe de vork nou precies in de steel steekt. Het heeft geen zin om te oordelen voordat we de juiste context van het verhaal niet weten. Maar dat we hier niet blij mee zijn is duidelijk.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: vialli op juli 29, 2014, 00:22:08
Ik hoop 1ding  dat iedereen in de aanstaande competitie zijn verstand gebruikt
en zich niet laat provoceren, want NEGATIEVE PUBLICITEIT zal onze club alleen
maar SCHADEN.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op juli 29, 2014, 08:42:46
SLOTJE!!!

Cut the crap!
Ik was er bij, ze moeten de boel niet zo opblazen.
Meningen van mensen die wat gelezen hebben neem ik niet serieus.

Nog 11 nachtjes slapen (of wakker blijven)  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2014, 09:20:30
Citaat van: de Schoot op juli 29, 2014, 08:42:46
SLOTJE!!!
Hoezo? Is het al 9 augustus? :devil

CiteerCut the crap!
Ik was er bij, ze moeten de boel niet zo opblazen.
Meningen van mensen die wat gelezen hebben neem ik niet serieus.

Nog 11 nachtjes slapen (of wakker blijven)  |:)
Ik weet allang dat jij me niet serieus neemt (net als de rest van het forum). Ik heb echter verschillende personen gesproken die aanwezig waren. Sommigen hebben niet eens wat gemerkt en gezien, anderen meldden dat het geen fuck voorstelde...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Daddy T. op juli 29, 2014, 09:30:38
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fpostimg.org%2Fimage%2F5jxlyi8y9%2F&hash=3e90847a9efcfce5ca2445e0c17a0463e39803fc)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fpostimg.org%2Fimage%2Fdbebx2d3l&hash=b7dcedfb3cc40731d7d81e424a2aab20fd474a18)

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: siepelsjeu op juli 29, 2014, 10:41:54
Tip de qout van cambuur-volendam is 1.67 gratis geld dus
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 12:00:02
Citaat van: siepelsjeu op juli 29, 2014, 10:41:54
Tip de qout van cambuur-volendam is 1.67 gratis geld dus

Serieus? xD dat is wel erg hoog, een middemoter jupiler tegen een eredivisie ploeg hmm.. Zal wel de naam zijn
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op juli 29, 2014, 12:23:49
Citaat van: siepelsjeu op juli 29, 2014, 10:41:54
Tip de qout van cambuur-volendam is 1.67 gratis geld dus
Almere City was nog leuker. 3.00 bij meer dan 2,5 goals van Cambuur.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 12:25:41
Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2014, 12:23:49
Almere City was nog leuker. 3.00 bij meer dan 2,5 goals van Cambuur.

Er waren zelfs sites waar ze Almere city meer kans gaven om te winnen. Het is dat ik niet gok anders had ik goed geld verdient
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2014, 12:55:07
Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2014, 12:23:49
Almere City was nog leuker. 3.00 bij meer dan 2,5 goals van Cambuur.

Was jij 1 van die gasten die helemaal los ging bij de 3-0?  :D (er waren meer met die weddenschap geloof ik  :_schater)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2014, 14:02:29
Citaat van: Bascambuur op juli 29, 2014, 12:23:49
Almere City was nog leuker. 3.00 bij meer dan 2,5 goals van Cambuur.

Dat is nu ook het geval. 3.05 bij minimaal 2,5 goals aan Cambuur zijde. In elk geval op unibet..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op juli 29, 2014, 14:21:28
Citaat van: Marc S op juli 29, 2014, 12:25:41
Er waren zelfs sites waar ze Almere city meer kans gaven om te winnen. Het is dat ik niet gok anders had ik goed geld verdient
Klopt, vriendschappelijke wedstrijden zijn wel vaker verkeerd ingeschat door de bookmakers.

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2014, 12:55:07
Was jij 1 van die gasten die helemaal los ging bij de 3-0?  :D (er waren meer met die weddenschap geloof ik  :_schater)
Nee, in Gelderland was ik er niet bij, maar ik had wel ingezet.  :P

Citaat van: dizzhead op juli 29, 2014, 14:02:29
Dat is nu ook het geval. 3.05 bij minimaal 2,5 goals aan Cambuur zijde. In elk geval op unibet..
Klopt, maar ik durf het deze keer niet aan. Schat Volendam toch wat hoger in. Ik heb wel gegokt op winst van Cambuur.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op juli 29, 2014, 19:42:52
Lekker. 2-0

Schepers en Ogbeche uiteraard!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2014, 19:50:24
Schepers speelde in de winter ook al zo'n beste pot tegen Volendam. Nu ook alweer een assist en goal; jammer dat Volendam niet in de eredivisie zit...  8P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op juli 29, 2014, 20:19:01
We hebben ene Jeron Al-Hazaimeh op proef
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 20:20:41
Citaat van: dizzhead op juli 29, 2014, 19:50:24
Schepers speelde in de winter ook al zo'n beste pot tegen Volendam. Nu ook alweer een assist en goal; jammer dat Volendam niet in de eredivisie zit...  8P

Nu ook weer een goede voorzet
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 29, 2014, 20:27:07
Citaat van: Marc S op juli 29, 2014, 20:20:41
Nu ook weer een goede voorzet

ik ben echt nog niet overtuigd na een goal een assist en een goeie voorzet eerlijk gezegd ;) ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 29, 2014, 20:29:31
Citaat van: Eewal op juli 29, 2014, 20:27:07
ik ben echt nog niet overtuigd na een goal een assist en een goeie voorzet eerlijk gezegd ;) ;)

Behalve het feit dat ie dan al bijna meer heeft laten zien dan Lukoki heel vorig seizoen  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 29, 2014, 20:30:37
Citaat van: Utekleitrokken op juli 29, 2014, 19:42:52
Lekker. 2-0

Schepers en Ogbeche uiteraard!

Ik neem aan dat je niet Schepers uiteraard bedoelt? Die scoort alleen wanneer hij de bal verkeerd raakt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 20:31:04
Citaat van: drg op juli 29, 2014, 20:29:31
Behalve het feit dat ie dan al bijna meer heeft laten zien dan Lukoki heel vorig seizoen  :_schater

Naja doe mij maar Lukoki ipv bob.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 29, 2014, 20:35:43
Citaat van: drg op juli 29, 2014, 20:29:31
Behalve het feit dat ie dan al bijna meer heeft laten zien dan Lukoki heel vorig seizoen  :_schater

Het laatste halfjaar was Lukoki gewoon een meerwaarde voor Cambuur hoor. Had 'm hier graag weer gezien.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op juli 29, 2014, 20:39:18
Hoeveel staat het? :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op juli 29, 2014, 20:40:49
2-1
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op juli 29, 2014, 20:41:12
vind het maar niks al die tegengoals.. nog geen 1x de nul gehouden tegen een bvo..

en dan zie/lees je ook nog overal dat er veel 200% kansen door de tegenstanders worden gemist.  :| :|
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op juli 29, 2014, 20:48:53
Citaat van: Cambuur058 op juli 29, 2014, 20:41:12
vind het maar niks al die tegengoals.. nog geen 1x de nul gehouden tegen een bvo..

en dan zie/lees je ook nog overal dat er veel 200% kansen door de tegenstanders worden gemist.  :| :|
:clint  zo lang je maar 1 doelpunt meer maakt als je tegenstander
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op juli 29, 2014, 21:38:28
Elke wedstrijd begint gewoon weer op 0-0 met nieuwe kansen, tegen Twente en Vitesse is het niet anders. Er waren vorig seizoen waar ik Cambuur kansloos achtte en toch werden er punten gehaald. En dat niet 1x maar meerdere keren.

Ik blijf geloven in Henk en de crew  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2014, 21:51:11
Citaat van: drg op juli 29, 2014, 20:29:31
Behalve het feit dat ie dan al bijna meer heeft laten zien dan Lukoki heel vorig seizoen  :_schater
Noem mij 5 spelers die 2 x gescoord hebben tegen dkv, of 2 spelers die dat in 1 seizoen deden.

Lukoki is een held. |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 29, 2014, 22:00:38
Citaat van: zeewolde op juli 29, 2014, 21:51:11
Noem mij 5 spelers die 2 x gescoord hebben tegen dkv, of 2 spelers die dat in 1 seizoen deden.

Lukoki is een held. |:)

_O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op juli 29, 2014, 22:03:48
Nou...  Net terug, ik moet zeggen het valt mij niet mee. Onze centrale verdedigers zijn niet echt goed en als we Sander van der Streek op de buiten laten spelen, is het experiment mislukt. 1e helft ging nog wel enigszins (al waren er wel ontzettend veel verdedigingsfouten). Maar de 2e helft was niet leuk om naar te kijken.

Rusnak viel niet echt op en Bijker wel, in positieve zin. El Makrini was ook beter dan de vorige potjes. Al met al moeten er nog buitenspelers bij een linker centrale verdediger en een middenvelder.

Al denk ik dat het noodzakelijk is om in 1e instantie de verdediging op orde te brengen. Van die duitser wordt niemand bang, niet qua voetbal maar zeker ook niet van zijn postuur.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2014, 22:26:59
Citaat van: zeewolde op juli 29, 2014, 21:51:11
Noem mij 5 spelers die 2 x gescoord hebben tegen dkv, of 2 spelers die dat in 1 seizoen deden.

Lukoki is een held. |:)
Ype Anema

Om precies te zijn in het seizoen 1983-1984.. Twee keer in de uitwedstrijd en 2 keer in de thuiswedstrijd.
Jos Peltzer trouwens ook, in de uitwedstrijd..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op juli 29, 2014, 22:30:38
Eerste helft was best aardig, Volendam heeft op één grote kans na geen mogelijkheden gehad. Cambuur was een paar keer gevaarlijk en twee prima goals. Schepers vond ik ook wel aardig spelen. Tweede helft was niet op om aan te gluren. Vd Streek had wel de derde goal moeten maken trouwens.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2014, 22:32:07
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur-archief.nl%2Fafbeeldingen%2F83-84%2F06.hvnu.jpg&hash=2af0c06f09d20767ace40e147651ffc848bde036)Bron: http://www.cambuur-archief.nl/ver8384.php
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2014, 22:33:17
Citaat van: Dokkumer op juli 29, 2014, 22:26:59
Ype Anema

Om precies te zijn in het seizoen 1983-1984.. Twee keer in de uitwedstrijd en 2 keer in de thuiswedstrijd.
Jos Peltzer trouwens ook, in de uitwedstrijd..
Dat heeft de helft van het forum niet meegemaakt. En Anema heeft nog bij die boeren gespeeld.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2014, 22:39:43
Citaat van: zeewolde op juli 29, 2014, 22:33:17
Dat heeft de helft van het forum niet meegemaakt. En Anema heeft nog bij die boeren gespeeld.
De helft van dit forum lag toen nog aan andere flessen te lurken. Wir waren dabei |:)
Overigens heeft niet alleen Ype een bevlekt verleden, veel spelers uit de jaren 60/70/80 hebben dat. Pas in de jaren 90 werd dat iets minder...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2014, 22:47:53
Citaat van: Dokkumer op juli 29, 2014, 22:39:43
De helft van dit forum lag toen nog aan andere flessen te lurken. Wir waren dabei |:)
Overigens heeft niet alleen Ype een bevlekt verleden, veel spelers uit de jaren 60/70/80 hebben dat. Pas in de jaren 90 werd dat iets minder...

Ik was 2 toen. Maar het kan haast niet missen dat ik die dag hartstikke vrolijk was.  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 22:56:12
Haha ik was toen nog lang niet geboren dat gebeurde in een derbyloos jaar, toen cambuur net in de eredivisie uitkwam  :_schater

Maar goed hopelijk over een paar jaar kan ik net zo trots vertellen over die 3-1 ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: AL op juli 29, 2014, 23:04:25
Cambuur valt mij niet mee!
Centraal achterin is bekend, daar moet echt een hele goede linksbenige spelers bij. Reijnen is (verdedigend)zeker een klasse minder dan Leeuwin!
Middenveld zijn allemaal rechtspoten, maar in principe wel goed genoeg. Linksbenige speler die rust in de ploeg brengt, zou echter niet misstaan (type Koolwijk maar dan iets dynamischer).
Voorin tjsa, vorig seizoen niet sterk, dit seizoen moet ik het ook maar weer zien.
Narsingh en de Ridder zullen vaker niet fit zijn dan wel. Meleg is meer een aanvallende middenvelder. Schokker komt (snelheid) tekort.
Schepers heeft zijn beperkingen, maar om eerlijk te zeggen komt daar nog wel de meeste dreiging vandaan (zegt wat over de andere vleugelaanvallers!!).
Overigens zou Rusnak ook op de vleugel kunnen spelen.

Zoals we er nu voorstaan zeg ik dat we zeker minder zijn dan afgelopen seizoen na de winterstop.


Prioriteit versterkingen:

1. Linksbenige centrale verdediger: dit moet een topversterking zijn!
2. Pijlsnelle vleugelaanvaller: Cabral niet een optie om te huren? Of zou een Marengo het niveau aan kunnen? Moet in ieder geval een snelle speler bij met dreiging!
3. Linksbenige middenvelder: geen linkspoot op het middenveld lijkt mij niet ideaal! Waarom dan eerst interesse in Nijholt??

Zaterdag maar weer even kijken en hopen dat we een centrale verdediger en vleugelaanvaller kunnen begroeten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 29, 2014, 23:07:44
Citaat van: 666 op juli 29, 2014, 22:03:48
Nou...  Net terug, ik moet zeggen het valt mij niet mee. Onze centrale verdedigers zijn niet echt goed en als we Sander van der Streek op de buiten laten spelen, is het experiment mislukt. 1e helft ging nog wel enigszins (al waren er wel ontzettegnd veel verdedigingsfouten). Maar de 2e helft was niet leuk om naar te kijken.

Rusnak viel niet echt op en Bijker wel, in positieve zin. El Makrini was ook beter dan de vorige potjes. Al met al moeten er nog buitenspelers bij een linker centrale verdediger en een middenvelder.

Al denk ik dat het noodzakelijk is om in 1e instantie de verdediging op orde te brengen. Van die duitser wordt niemand bang, niet qua voetbal maar zeker ook niet van zijn postuur.

Ik vond Rusnák juist iets hebben van: Ja, ik snap dat je een groot talent bent. Gogme en won al zijn duels al moet ook gezegd worden dat hij Ogbeche niet 44x alleen voor de keepert heeft gezet ;)
Vd Streek hoort niet op de buiten maar op de plak van Bakker. Geweldige mentaliteit en loop vermogen. Het middenveld staat daarom voor mij vast met Makrini, Rusnák en vd Streek.
Op de vleugels moet echt wat bij, en het liefst centraal achterin ook. Reijnen mist de gedrevenheid wat Dijkstra bijvoorbeeld wél heeft alleen heeft Dijkstra niet datgene wat wij nodig hebben op dit moment. Achterin en voorin kwetsbaar.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op juli 30, 2014, 07:25:16
Het was een heel gezapig potje, er moet nog heel wat gebeuren wil je een beetje goed aan de competitie beginnen  ;(
Van de flanken kwam totaal geen dreiging, Bob was nog het meest dreigend en dat zegt wat op dit moment.
De verdediging was erg onrustig en kwam onzeker over, dit zal ongetwijfeld te maken hebben met de vele wisselingen maar is wel verontrustend mijns inziens.

De eerste helft liet Volendam Cambuur voetballen en leek het alsof Cambuur zoveel beter was, de tweede helft ging Volendam zelf ook voetballen en toen kwam Cambuur meermaals in de problemen en dat mag niet gebeuren.

Hopelijk kan de technische staf er nog een goed geheel van maken voor het begin van het seizoen, ik heb er op dit moment nog een hard hoofd in  ;( 
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 30, 2014, 08:41:54
Helemaal mee eens, gisteravond voor het eerst cambuur gezien, wat mij het meeste opviel was de zeer slechte onderlinge coaching in het veld, bijna niemand die zijn mond opentrekt.

Geen leiders in het veld, zodra Reijnen en Dijkstra onder druk werden gezet raakten ze gelijk in paniek.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op juli 30, 2014, 09:10:36
Jezus wat was dit slecht man, echt niet om aan te gluren. En dan ook alweer allemaal spelers met blessures en pijntjes  :O
Achterin mogen ze wel 2 nieuwe cv halen, Reijnen kan mij echt niet overtuigen, wat een slappe hap.
Achterin en middenveld niemand die een bal naar voren durft te spelen onder druk, tis allemaal tikkie terug ( veilig ).
Zoals iemand hierboven ook schrijft, v/d Streek snel op middenveld, en 2 nieuwe buitenspelers, helemaal nu ook Feldballe weg is en Narsingh meer blessures heeft dan zal gaan spelen.

:0= Heren, graag wat geld van de transfers investeren.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op juli 30, 2014, 12:25:56
Gezien het programma de eerste 8 wedstrijden moet je nu heel snel spelers gaan halen willen we niet gelijk onderin bungelen. Zal wel weer negatief wezen, maar gvd wat hebben we een kwaliteit ingeleverd zeg t.o.v. vorig seizoen.

Een jonkje van 20 mut de kar trekken  ( Rusnak ) Topper overigens :thumbsup

Zag pseudo-vedette Mart Dijkstra aanwijzingen aan Ogbeche geven terwijl hij nog niet eens zijn schoenveters mag vastmaken. Wat komt die tekort zeg daar achterin!

Reijnen dat lijkt heel wat maar komt gelijk in de problemen als hij 1 op 1 gaat spelen, totaal geen snelheid.

Droste en Bijker zekerheidjes op de backs, Mc Intosh stond gisteravond rechtsback, viel mij ook niet mee, nogal wat dekkingsfoutjes.

Op het middenveld Bakker en Makrini. Makrini is niet in vorm mede dankzij de ramadan denk ik en Bakker, tja, loopt wat doelloos van links naar rechts en speelt alles terug.

Voorin Schepers en die zal voorlopig wel blijven staan gezien de vele blessures voorin. Op rechts Vd Streek maar dat is toch echt een middenvelder als ik dat zo zag. Ogbeche topfit maar afhankelijk van aanvoer, die maakt ze wel dit seizoen.

Puntje tegen Twente daar teken ik voor volgende week.





Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 30, 2014, 12:31:36
Eén matige oefenwedstrijd tegen Volendam en de stemming op het forum slaat volledig om. Laten we even langer wachten met (ver)oordelen.

Dat er nog iets bij moet (met name achterin en op de vleugels) is duidelijk, maar de transfermarkt is nog lang niet gesloten en Van den Belt/Keizer/De Jong zijn zeker niet op hun achterhoofd gevallen.

EDIT: Stel je voor dat het lukt om de gewenste versterkingen te halen (een centrale verdediger met leidinggevende capaciteiten en een vleugelspeler met diepgang) dan hebben we een geweldig team.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op juli 30, 2014, 12:36:14
Citaat van: Collingwood op juli 30, 2014, 12:31:36
Eén matige oefenwedstrijd tegen Volendam en de stemming op het forum slaat volledig om. Laten we even langer wachten met (ver)oordelen.

Dat er nog iets bij moet (met name achterin en op de vleugels) is duidelijk, maar de transfermarkt is nog lang niet gesloten en Van den Belt/Keizer/De Jong zijn zeker niet op hun achterhoofd gevallen.

EDIT: Stel je voor dat het lukt om de gewenste versterkingen te halen (een centrale verdediger met leidinggevende capaciteiten en een vleugelspeler met diepgang) dan hebben we een geweldig team.

Voeg daaraan toe dat dit soort oefenwedstrijden ook gebruikt worden om dingen uit te testen he.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op juli 30, 2014, 13:27:47
Wat was er met Meleg trouwens, ook niet fit, toen we bij de kassa stonden zag ik hem wel wat paniekerig heen en weer lopen daar met volgens mij zijn ouwe heer, beetje te laat ofzo  :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 30, 2014, 22:36:03
Citaat van: Montana op juli 28, 2014, 23:11:00
Wij (KvC) zullen morgen ff horen hoe de vork nou precies in de steel steekt. Het heeft geen zin om te oordelen voordat we de juiste context van het verhaal niet weten. Maar dat we hier niet blij mee zijn is duidelijk.
Montana, nog naar de vork gekeken? Als het goed is, heeft dit gisteren plaatsgevonden...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op juli 30, 2014, 23:58:05
Storm in een glas water...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 31, 2014, 06:52:14
Citaat van: Montana op juli 30, 2014, 23:58:05
Storm in een glas water...
Wat is dan de reden geweest dat vd Belt en Kloosterman zoveel ophef maakten over dit glas water? Was de steel van die vork daarin gevallen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 31, 2014, 08:44:50
Citaat van: Montana op juli 30, 2014, 23:58:05
Storm in een glas water...

Nou denk het niet......
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op juli 31, 2014, 10:42:52
Citaat van: Montana op juli 30, 2014, 23:58:05
Storm in een glas water...
Tot zover de samenvatting van een gesprek van een uur?!
:_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op juli 31, 2014, 11:04:21
Citaat van: Collingwood op juli 30, 2014, 12:31:36
Eén matige oefenwedstrijd tegen Volendam en de stemming op het forum slaat volledig om. Laten we even langer wachten met (ver)oordelen.

Dat er nog iets bij moet (met name achterin en op de vleugels) is duidelijk, maar de transfermarkt is nog lang niet gesloten en Van den Belt/Keizer/De Jong zijn zeker niet op hun achterhoofd gevallen.

EDIT: Stel je voor dat het lukt om de gewenste versterkingen te halen (een centrale verdediger met leidinggevende capaciteiten en een vleugelspeler met diepgang) dan hebben we een geweldig team.
idd en een linkshalf
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op juli 31, 2014, 11:54:39
Citaat van: sunderland op juli 31, 2014, 11:04:21
idd en een linkshalf

Zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op juli 31, 2014, 12:06:55
Citaat van: Montana op juli 30, 2014, 23:58:05
Storm in een glas water...

Tering, wat een reactie. Rest van het uur elkaars balletjes liggen likken?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op juli 31, 2014, 12:28:43
Citaat van: Len Cantello op juli 31, 2014, 10:42:52
Tot zover de samenvatting van een gesprek van een uur?!
:_schater

Dat zijn we toch wel gewend de laatste tijd?
Als het een storm in een glas water was, had het niet in krant gestaan.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: janou op juli 31, 2014, 12:33:41
wat al die tegengoals betreft, vorig jaar kregen we dr thuis tegen vitesse ook 3 tegen maar wonnen we 4-3 dus dat hoeft niet veel te zeggen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op juli 31, 2014, 12:54:39
Citaat van: janou op juli 31, 2014, 12:33:41
wat al die tegengoals betreft, vorig jaar kregen we dr thuis tegen vitesse ook 3 tegen maar wonnen we 4-3 dus dat hoeft niet veel te zeggen.

Nope, maar het lijkt mij niet een goed plan om daar elke wedstrijd op te gokken. Achterin is het gewoon nog niet sterk genoeg! Maar dit soort problemen hebben Eagles, Dordrecht, Excelsior en NAC ook.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: janou op juli 31, 2014, 12:59:34
Citaat van: Lore op juli 31, 2014, 12:54:39
Nope, maar het lijkt mij niet een goed plan om daar elke wedstrijd op te gokken. Achterin is het gewoon nog niet sterk genoeg! Maar dit soort problemen hebben Eagles, Dordrecht, Excelsior en NAC ook.
nee tuurlijk niet, maar je kan ook niet verwachten dat we dit jaar makkelijk 10e ofzo gaan worden,
in verhouding met die andere degradatie kandidaten zijn wij qua selectie denk ik beter!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op juli 31, 2014, 14:08:05
Citaat van: janou op juli 31, 2014, 12:59:34
nee tuurlijk niet, maar je kan ook niet verwachten dat we dit jaar makkelijk 10e ofzo gaan worden,
in verhouding met die andere degradatie kandidaten zijn wij qua selectie denk ik beter!

Nee maar een zwakkere defensie dan je concurrenten maakt het voor clubs als Ajax, PSV en Twente vaak wel een stuk makkelijker. Daar vrees ik wel een beetje voor; onderling zullen we tegen de concurrentie niet zoveel problemen hebben/competitief zijn. Maar tegen de betere ploegen ben ik benieuwd hoe we eruit komen... hoewel we ons nog aan versterken natuurlijk. Dus ik wacht het nog even af.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op juli 31, 2014, 14:24:58
Citaat van: Galdiano op juli 31, 2014, 12:28:43
Dat zijn we toch wel gewend de laatste tijd?
Als het een storm in een glas water was, had het niet in krant gestaan.
Je kent de specialiteit van Kloosterman toch? Van een scheet een donderslag maken...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op juli 31, 2014, 16:36:33
Citaat van: Lore op juli 31, 2014, 12:54:39
Nope, maar het lijkt mij niet een goed plan om daar elke wedstrijd op te gokken. Achterin is het gewoon nog niet sterk genoeg! Maar dit soort problemen hebben Eagles, Dordrecht, Excelsior en NAC ook.
ik kan jou alvast vertellen dat we over 10 jaar nog praten over de achterhoede van afgelopen seiz .De beste achterhoede die we ooit hebben gehad zal denk ik voorlopig niet worden geevenaard
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op juli 31, 2014, 16:39:41
zaterdag laatste oefenwedstr .Emmen op opendag  :_spank
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 31, 2014, 18:07:27
Citaat van: Galdiano op juli 31, 2014, 12:28:43
Dat zijn we toch wel gewend de laatste tijd?
Als het een storm in een glas water was, had het niet in krant gestaan.

Voor cambuur is het geen storm in glas water!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 31, 2014, 18:22:31
Lekkere discussie. Schrijf dan wat jullie weten, montana en richard
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 31, 2014, 18:48:36
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 18:22:31
Lekkere discussie. Schrijf dan wat jullie weten, montana en richard

Cambuur is er klaar mee!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op juli 31, 2014, 18:49:01
Citaat van: richard op juli 31, 2014, 18:48:36
Cambuur is er klaar mee!!

Dit gedoe elke x!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op juli 31, 2014, 18:54:47
Hoe kan montana dan schrijven storm in een glas water? Bovendien aks hij dat schrijft had meneer vd belt nog een keervkunnen reageren.

bovendien zou het ze niet misstaan om met cc te praten. Kijk nasr ajax daar praat bestuur ook met vak410 en fside
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op juli 31, 2014, 23:53:13
Citaat van: richard op juli 31, 2014, 18:48:36
Cambuur is er klaar mee!!

Wij zijn Cambuur. Ik kom z'n beetje langer bij Cambuur dan het bestuur hier werkzaam is. Ik zou zeggen, ken onze volksclub en als je er klaar mee bent..... Lekker naar Zwolle vertrekken  :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op augustus 01, 2014, 00:53:10
Citaat van: Ronnie tng op juli 31, 2014, 23:53:13
Wij zijn Cambuur. Ik kom z'n beetje langer bij Cambuur dan het bestuur hier werkzaam is. Ik zou zeggen, ken onze volksclub en als je er klaar mee bent..... Lekker naar Zwolle vertrekken  :D

Als je op open dag bent praten we even!! ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op augustus 01, 2014, 09:16:59
Citaat van: Ronnie tng op juli 31, 2014, 23:53:13
Wij zijn Cambuur. Ik kom z'n beetje langer bij Cambuur dan het bestuur hier werkzaam is. Ik zou zeggen, ken onze volksclub en als je er klaar mee bent..... Lekker naar Zwolle vertrekken  :D

Ik vind deze volksclub prachtig, en eens een incident hoort erbij, maar er zijn er eigenlijk teveel de laatste jaren. ( wel of geen schuld )

En wij maar klagen over oefencampagne van Cambuur, er is niet een burgemeester die Cambuur over de vloer wil hebben tegenwoordig.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: richard op augustus 01, 2014, 09:54:37
Citaat van: DayDreamer op augustus 01, 2014, 09:16:59
Ik vind deze volksclub prachtig, en eens een incident hoort erbij, maar er zijn er eigenlijk teveel de laatste jaren. ( wel of geen schuld )

En wij maar klagen over oefencampagne van Cambuur, er is niet een burgemeester die Cambuur over de vloer wil hebben tegenwoordig.

En dat is het hele punt wel of geen schuld, stelt het wel wat voor of niet......burgemeesters in den lande horen dit en dan gaatvrood licht af!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2014, 09:57:13
Citaat van: richard op augustus 01, 2014, 09:54:37
En dat is het hele punt wel of geen schuld, stelt het wel wat voor of niet......burgemeesters in den lande horen dit en dan gaatvrood licht af!
Wanneer vd Belt en Kloosterman dit niet besproken hadden was het niemand ter ore gekomen. Iedereen weet dat Kloosterman een halve zool is die van een mug een dinosaurus kan maken (vooral als het iets negatiefs over onze club is). vd Belt had hierin slimmer moeten zijn en zich moeten onthouden van commentaar jegens GK.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: WouterZz op augustus 01, 2014, 10:36:37
Raddraaiers zijn geen supporters

Wat een seizoen hadden we het afgelopen jaar. Cambuur leeft weer. De sfeer, in het stadion en rond de gehele club, is positief. Het voetbal is goed en de bepalende mensen bij de club hebben visie en een no-nonsense mentaliteit.
Op mijn vakantieplek op Vlieland is het daarom ook een dagelijks terugkerend onderwerp bij ontbijt en borrel; kunnen De Jong en zijn staf het team (de vechtmachine) weer zo neerzetten als afgelopen jaar?
Een groot bijdrage aan de perfecte sfeer levert natuurlijk de zogenaamde harde kern. Mensen die in goede en slechte tijden in het stadion zijn en achter hun club staan. Supporters met een hoofdletter S. Supporters die de betekenis van het woord ook elke keer weer waarmaken; ondersteunen, erachter staan, er zijn voor de club en mede-supporters, ook als het om welke reden dan ook anders gaat dan je zelf wilt.
De voorbeelden zijn legio. Veel supporters gaan mee naar uitwedstrijden, de ongekende sfeer bij thuiswedstijden, de spandoeken bij De Derby en ook de steunbetuigingen wanneer er bij andere supporters nare gebeurtenissen in de privésfeer zijn. Voor elkaar, met elkaar.
Ook de LC schenkt vaak aandacht aan bovenstaande zaken. De krant moet wat mij betreft ophouden het hele kleine groepje mensen, dat er schijnbaar ook vorig weekend in Oosterbeek bij was, supporters te noemen. Ik heb het hier niet over de mensen die er bij zijn voor het voetbal en die Cambuur ook in zo'n oefenpot steunen.
Graag zou ik zien dat we gezamenlijk afstand nemen van die dertig mensen die om hele andere zaken en ook in een hele andere toestand (schijnbaar door drank en drugs) de boel verstieren. Of het nu om Oosterbeek, Lodeweges of mensen met een stadionverbod gaat, stop ermee.
Als deze incidenten er nu al zijn, wat gebeurt er dan als de resultaten straks even tegenvallen. Spelers en leiding zullen gaan nadenken bij wat voor club ze werken en afwegen of ze bij zo'n kruitvat willen horen.
Het gaat om zo'n minuscuul groepje dat Cambuur en de echte supporters dit niet moeten tolereren. De clubleiding heeft gelijk als ze opmerkt dat dit kleine groepje de grootste bedreiging is: ze zijn geen ondersteuning maar doen afbreuk aan onze club.
We zouden een statement moeten maken dat de echte supporters niet tolereren dat onze club door agressie en gebrek aan respect voor een ander ten onder gaat. Dat we kunnen doorgroeien naar een stabiele eredivisieclub waar we met zijn allen trots op kunnen zijn!

GEERT VAN BEIJEREN

LC
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2014, 10:50:13
ja, dit vind ik dus het resultaat van een waardeloos bericht van kloosterman en een waardeloos interview van v/d belt.
En deze man kan ook niet verder kijken dan zijn neus lang is.

Hij heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 01, 2014, 11:20:28
Citaat van: SCC-J op augustus 01, 2014, 10:50:13
ja, dit vind ik dus het resultaat van een waardeloos bericht van kloosterman en een waardeloos interview van v/d belt.
En deze man kan ook niet verder kijken dan zijn neus lang is.

Hij heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt
ik vind dit het resultaat van datgene wat er gebeurd is, hoe miniscuul ook. Ook miniscuul is namelijk iets. Spook niets uit en er komt ook niets in wat voor krant dan ook. Spook wat uit en je loopt de kans dat LC er over bericht.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Goudvinger op augustus 01, 2014, 11:21:31
Ik denk dat de schrijver van de column het gevoel van de gemiddelde supporter prima omschrijft.

Je kunt je wel blind staren op het bericht in het LC door Kloosterman, maar het probleem gaat natuurlijk veel verder dan één onhandig interview. Het zegt genoeg dat bij slechts een beetje opwinding rondom het veld de alarmbellen gaan rinkelen, bij zowel directie als technische staf. Dit is het resultaat van talloze incidenten in het verleden die een smet op de reputatie van Cambuur vormen, een smet die de harde kern (ik generaliseer voor het gemak) zelf heeft veroorzaakt. Wat mij daarbij vooral stoort is de selectieve verontwaardiging en gebrek aan collectief schuldbewustzijn wanneer er een artikel als die van Kloosterman verschijnt. Uiteraard volgt bij ieder incident een "ja, maar..", waarbij in de ogen van de harde kern vaak een rechtvaardiging zit of een andere partij de schuld krijgt. Helaas een herhaling van zetten.

Het is een onhandig interview dat inderdaad beter niet gegeven had kunnen worden, maar als harde kern moet je beseffen dat je zelf de oorzaak bent van deze berichtgeving. Want daar ligt het echte probleem, niet bij de mond van V/d Belt of de pen van Kloosterman.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op augustus 01, 2014, 11:24:31
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 01, 2014, 11:20:28
ik vind dit het resultaat van datgene wat er gebeurd is, hoe miniscuul ook. Ook miniscuul is namelijk iets. Spook niets uit en er komt ook niets in wat voor krant dan ook. Spook wat uit en je loopt de kans dat LC er over bericht.

Met die instelling zouden supporters nergens heen kunnen, in eigen stadion worden supporters als steenslingerende hooligans neergezet.

Fuck de LC  l0l

Kan me nog wel wedstrijden herinneren dat ik kaarten van andere mocht lenen vlak bij de plaatsen waar normaal LC verslaggevers hoorden te zitten, en vervolgens zie je ze de hele wedstrijd niet maar stond er de volgende dag wel een knip en plak verhaal van hun in de kranten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op augustus 01, 2014, 11:29:36
Citaat van: Goudvinger op augustus 01, 2014, 11:21:31
Ik denk dat de schrijver van de column het gevoel van de gemiddelde supporter prima omschrijft.

Je kunt je wel blind staren op het bericht in het LC door Kloosterman, maar het probleem gaat natuurlijk veel verder dan één onhandig interview. Het zegt genoeg dat bij slechts een beetje opwinding rondom het veld de alarmbellen gaan rinkelen, bij zowel directie als technische staf. Dit is het resultaat van talloze incidenten in het verleden die een smet op de reputatie van Cambuur vormen, een smet die de harde kern (ik generaliseer voor het gemak) zelf heeft veroorzaakt. Wat mij daarbij vooral stoort is de selectieve verontwaardiging en gebrek aan collectief schuldbewustzijn wanneer er een artikel als die van Kloosterman verschijnt. Uiteraard volgt bij ieder incident een "ja, maar..", waarbij in de ogen van de harde kern vaak een rechtvaardiging zit of een andere partij de schuld krijgt. Helaas een herhaling van zetten.

Het is een onhandig interview dat inderdaad beter niet gegeven had kunnen worden, maar als harde kern moet je beseffen dat je zelf de oorzaak bent van deze berichtgeving. Want daar ligt het echte probleem, niet bij de mond van V/d Belt of de pen van Kloosterman.

Het gaat inderdaad niet om dit ene incident. Het gaat erom dat er elke keer als er iets in de media komt dat er dan gelijk naar anderen wordt gewezen.

Er komt namelijk ook zat niet in de media. Neem bijvoorbeeld PSV uit. Er is niets gebeurd en het was 1 groot feest. Maar onderweg naar de autos staat er wel een of andere neanderthaler de hele weg te schreeuwen en te provoceren. Is dat normaal? Blijkbaar voor een bepaalde groep onder ons wel, maar niet voor mij. Ik vind dat gedrag diep triest!


















En het is dat hij zo groot was anders had ik er wel wat van gezegd!  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op augustus 01, 2014, 11:35:36
Citaat van: Ronnie tng op juli 31, 2014, 23:53:13
Wij zijn Cambuur. Ik kom z'n beetje langer bij Cambuur dan het bestuur hier werkzaam is. Ik zou zeggen, ken onze volksclub en als je er klaar mee bent..... Lekker naar Zwolle vertrekken  :D

Denk dat het handig is om op de open dag hierover even te praten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op augustus 01, 2014, 11:37:10
Citaat van: Dokkumer op augustus 01, 2014, 09:57:13
Wanneer vd Belt en Kloosterman dit niet besproken hadden was het niemand ter ore gekomen. Iedereen weet dat Kloosterman een halve zool is die van een mug een dinosaurus kan maken (vooral als het iets negatiefs over onze club is). vd Belt had hierin slimmer moeten zijn en zich moeten onthouden van commentaar jegens GK.

Nee Dokkie, dat is niet zo. De politierapporten zijn veel en veel schadelijker. Die gaan hele land door, dat pulpstukje van Kloosterman niet.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10
Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2014, 11:35:36
Denk dat het handig is om op de open dag hierover even te praten.

Ach volgens mij heb ik je hier eerder in dit topic zien melden dat er niets aan de hand in Oosterbeek, dus wat dat betreft heb ik niet meer te melden dan wat jij zegt.

Dan over het algemeen, de eredivisie... Ik weet niet of we de vorige eredivisie tijd nog weten te herinneren? Toen gebeurde er wekelijks wat, toen kon je spreken van een zooitje, elke week weer. Ik vind dat het naast het sportieve ook prima gaat rondom het veld. Nauwelijks incidenten bij uitwedstrijden. Lore heeft het al over een schreeuwend persoon bij PSV, poeh poeh! Thuis wedstrijden vooral in het begin een aantal keer een enkel raam gesneuveld, wat triest is. De niet strategische plek van het uitval werkt ook niet mee, voor beide kanten; zie Groningen en Heracles.

Over het gebeuren met Dwight is triest, dat had nooit zo moeten gebeuren. Toch had het voorkomen kunnen worden. Ik ben de dag van bekend wording naar de administratie gegaan waar ik mijn gal heb gespuugd. Op een gegeven moment kwamen Ype Smit en Sarah Tromp erbij staan waar ik mee in discussie raakte. Ype vond dat we Dwight ondanks de ongelukkige overstap met respect moesten laten gaan. Ik reageerde dat respect je niet zomaar krijgt, dat moet je verdienen. En respect krijg je zeker niet als je respectloos naar de club bent, waarop hij uit geluld was. Ik heb hem verteld dat als hij de club een beetje kent je maar 1 goede beslissing kan maken, die werd niet gemaakt en ik zag het trieste gebeuren al voor me. Al ben ik nog steeds overtuigd dat er Dwight niets fysiek aangedaan zou worden zoals de media en Cambuur suggereerde.

Cambuur is een volksclub en daar zal altijd wat gebeuren, of we het nou leuk vinden of niet. Door goed contact te onderhouden zouden bepaalde dingen voorkomen kunnen worden, zoals met Dwight en met Ajax. Waarbij ook elke blinde cambuur supporter, wat zeg ik elke voetbalsupporter wist dat die eerste wedstrijd sinds tijden op eigen vervoer niet goed had kunnen gaan. Niet op eigen vervoer naar Waalwijk of Almelo nee naar Amsterdam. Dan ken je de club niet!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: theben op augustus 01, 2014, 12:10:23
Onze oud burgemeester Dales zei altijd :clint


Grote stad altijd wat :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op augustus 01, 2014, 12:10:50
Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10
Ach volgens mij heb ik je hier eerder in dit topic zien melden dat er niets aan de hand in Oosterbeek, dus wat dat betreft heb ik niet meer te melden dan wat jij zegt.

Dan over het algemeen, de eredivisie... Ik weet niet of we de vorige eredivisie tijd nog weten te herinneren? Toen gebeurde er wekelijks wat, toen kon je spreken van een zooitje, elke week weer. Ik vind dat het naast het sportieve ook prima gaat rondom het veld. Nauwelijks incidenten bij uitwedstrijden. Lore heeft het al over een schreeuwend persoon bij PSV, poeh poeh! Thuis wedstrijden vooral in het begin een aantal keer een enkel raam gesneuveld, wat triest is. De niet strategische plek van het uitval werkt ook niet mee, voor beide kanten; zie Groningen en Heracles.

Over het gebeuren met Dwight is triest, dat had nooit zo moeten gebeuren. Toch had het voorkomen kunnen worden. Ik ben de dag van bekend wording naar de administratie gegaan waar ik mijn gal heb gespuugd. Op een gegeven moment kwamen Ype Smit en Sarah Tromp erbij staan waar ik mee in discussie raakte. Ype vond dat we Dwight ondanks de ongelukkige overstap met respect moesten laten gaan. Ik reageerde dat respect je niet zomaar krijgt, dat moet je verdienen. En respect krijg je zeker niet als je respectloos naar de club bent, waarop hij uit geluld was. Ik heb hem verteld dat als hij de club een beetje kent je maar 1 goede beslissing kan maken, die werd niet gemaakt en ik zag het trieste gebeuren al voor me. Al ben ik nog steeds overtuigd dat er Dwight niets fysiek aangedaan zou worden zoals de media en Cambuur suggereerde.

Cambuur is een volksclub en daar zal altijd wat gebeuren, of we het nou leuk vinden of niet. Door goed contact te onderhouden zouden bepaalde dingen voorkomen kunnen worden, zoals met Dwight en met Ajax. Waarbij ook elke blinde cambuur supporter, wat zeg ik elke voetbalsupporter wist dat die eerste wedstrijd sinds tijden op eigen vervoer niet goed had kunnen gaan. Niet op eigen vervoer naar Waalwijk of Almelo nee naar Amsterdam. Dan ken je de club niet!!

Amen!  :proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op augustus 01, 2014, 12:12:51


Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10
Dan over het algemeen, de eredivisie... Ik weet niet of we de vorige eredivisie tijd nog weten te herinneren? Toen gebeurde er wekelijks wat, toen kon je spreken van een zooitje, elke week weer. Ik vind dat het naast het sportieve ook prima gaat rondom het veld. Nauwelijks incidenten bij uitwedstrijden. Lore heeft het al over een schreeuwend persoon bij PSV, poeh poeh! Thuis wedstrijden vooral in het begin een aantal keer een enkel raam gesneuveld, wat triest is. De niet strategische plek van het uitval werkt ook niet mee, voor beide kanten; zie Groningen en Heracles.

Ik ben het absoluut met je eens dat het beter gaat dan de vorige periode in de eredivisie, maar het gaat nog steeds niet goed genoeg. De reden dat ik die supporter aanhaal is niet dat dat het einde van de wereld is, maar het is ook niet gedrag dat normaal is.

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10
Over het gebeuren met Dwight is triest, dat had nooit zo moeten gebeuren. Toch had het voorkomen kunnen worden. Ik ben de dag van bekend wording naar de administratie gegaan waar ik mijn gal heb gespuugd. Op een gegeven moment kwamen Ype Smit en Sarah Tromp erbij staan waar ik mee in discussie raakte. Ype vond dat we Dwight ondanks de ongelukkige overstap met respect moesten laten gaan. Ik reageerde dat respect je niet zomaar krijgt, dat moet je verdienen. En respect krijg je zeker niet als je respectloos naar de club bent, waarop hij uit geluld was. Ik heb hem verteld dat als hij de club een beetje kent je maar 1 goede beslissing kan maken, die werd niet gemaakt en ik zag het trieste gebeuren al voor me. Al ben ik nog steeds overtuigd dat er Dwight niets fysiek aangedaan zou worden zoals de media en Cambuur suggereerde.

Je draait nu de wereld om. Dus omdat wij weten dat er supporters zijn die zich niet kunnen gedragen moet Cambuur zijn beleid aanpassen? Nee, het zou normaal moeten zijn dat Cambuur elke beslissing kan maken zonder dat zij stil hoeft te staan bij een beperkte groep supporters.

Of Dwight iets aan zou worden gedaan durf ik ook wel te betwisten, maar ik zou ook niet rustig blijven wachten! Dit soort intimiderend gedrag is totaal onacceptabel en de straffen die hiervoor zijn uitgedeeld zijn prima op zijn plaats.

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10


Cambuur is een volksclub en daar zal altijd wat gebeuren, of we het nou leuk vinden of niet. Door goed contact te onderhouden zouden bepaalde dingen voorkomen kunnen worden, zoals met Dwight en met Ajax. Waarbij ook elke blinde cambuur supporter, wat zeg ik elke voetbalsupporter wist dat die eerste wedstrijd sinds tijden op eigen vervoer niet goed had kunnen gaan. Niet op eigen vervoer naar Waalwijk of Almelo nee naar Amsterdam. Dan ken je de club niet!!

Ik ben bang dat je gelijk hebt dat er altijd wat zal blijven gebeuren bij onze mooie club, maar ik zal mij er ook tegen blijven uitspreken. Het is niet normaal!

Over Amsterdam nog dit: Cambuur, de gemeente Leeuwarden en de politie in Leeuwarden hebben op meerdere momenten in de voorbereiding op de wedstrijd Ajax en de gemeente Amsterdam afgeraden om Cambuur op volledig eigen vervoer te laten komen. Dit advies is in de wind geslagen. (en ja, ook ik heb hierover een bron!)

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op augustus 01, 2014, 12:17:12
Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 11:54:10
Ach volgens mij heb ik je hier eerder in dit topic zien melden dat er niets aan de hand in Oosterbeek, dus wat dat betreft heb ik niet meer te melden dan wat jij zegt.

Dan over het algemeen, de eredivisie... Ik weet niet of we de vorige eredivisie tijd nog weten te herinneren? Toen gebeurde er wekelijks wat, toen kon je spreken van een zooitje, elke week weer. Ik vind dat het naast het sportieve ook prima gaat rondom het veld. Nauwelijks incidenten bij uitwedstrijden. Lore heeft het al over een schreeuwend persoon bij PSV, poeh poeh! Thuis wedstrijden vooral in het begin een aantal keer een enkel raam gesneuveld, wat triest is. De niet strategische plek van het uitval werkt ook niet mee, voor beide kanten; zie Groningen en Heracles.

Over het gebeuren met Dwight is triest, dat had nooit zo moeten gebeuren. Toch had het voorkomen kunnen worden. Ik ben de dag van bekend wording naar de administratie gegaan waar ik mijn gal heb gespuugd. Op een gegeven moment kwamen Ype Smit en Sarah Tromp erbij staan waar ik mee in discussie raakte. Ype vond dat we Dwight ondanks de ongelukkige overstap met respect moesten laten gaan. Ik reageerde dat respect je niet zomaar krijgt, dat moet je verdienen. En respect krijg je zeker niet als je respectloos naar de club bent, waarop hij uit geluld was. Ik heb hem verteld dat als hij de club een beetje kent je maar 1 goede beslissing kan maken, die werd niet gemaakt en ik zag het trieste gebeuren al voor me. Al ben ik nog steeds overtuigd dat er Dwight niets fysiek aangedaan zou worden zoals de media en Cambuur suggereerde.

Cambuur is een volksclub en daar zal altijd wat gebeuren, of we het nou leuk vinden of niet. Door goed contact te onderhouden zouden bepaalde dingen voorkomen kunnen worden, zoals met Dwight en met Ajax. Waarbij ook elke blinde cambuur supporter, wat zeg ik elke voetbalsupporter wist dat die eerste wedstrijd sinds tijden op eigen vervoer niet goed had kunnen gaan. Niet op eigen vervoer naar Waalwijk of Almelo nee naar Amsterdam. Dan ken je de club niet!!

De beleving van mij en jou komt niet overeen met de beleving van bijv. de politie... Ik vind ook dat er weinig tot niks gebeurd is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:40:36
Citaat van: Lore op augustus 01, 2014, 12:12:51
Ik ben het absoluut met je eens dat het beter gaat dan de vorige periode in de eredivisie, maar het gaat nog steeds niet goed genoeg. De reden dat ik die supporter aanhaal is niet dat dat het einde van de wereld is, maar het is ook niet gedrag dat normaal is.

Niet goed genoeg is een ander verhaal. Misschien ben jij wat perfectionistischer dan dat ik ben. Ik ben al tevreden met een vooruitgang die is geboekt en weet dat het utopie is dat het helemaal vlekkeloos zal verlopen. Cambuur is een volksclub zoals we met z'n allen altijd zo trots op zijn. Bij volksclubs gebeuren dit soort dingen en dan is het alleen maar mooi dat je het weet te beperken.

Citaat van: Lore op augustus 01, 2014, 12:12:51
Je draait nu de wereld om. Dus omdat wij weten dat er supporters zijn die zich niet kunnen gedragen moet Cambuur zijn beleid aanpassen? Nee, het zou normaal moeten zijn dat Cambuur elke beslissing kan maken zonder dat zij stil hoeft te staan bij een beperkte groep supporters.

Of Dwight iets aan zou worden gedaan durf ik ook wel te betwisten, maar ik zou ook niet rustig blijven wachten! Dit soort intimiderend gedrag is totaal onacceptabel en de straffen die hiervoor zijn uitgedeeld zijn prima op zijn plaats.

Hierin verschillen wij duidelijk van mening. Ik vind dat het een bepaald soort wisselwerking hoort te hebben.Over 95% van het beleid hoor je niemand over, sterker nog daar is men dik tevreden over. Die 5% waar onvrede over heerst moet je met elkaar over in gesprek gaan om elkaar te begrijpen. Dus niet klakkeloos statements in de media of op websites neer zetten. Echter wanneer er geweigerd wordt om te praten dan kun je bijna niet anders.

Wat de straffen betreft, diep triest! Feitelijk gezien is er weinig gebeurd volgens mij. En wat een ieder vergeet is dat het heel erg breed gedragen werd dat Dwigt weg moest. Er was een klein groepje die over de schreef ging maar er stonden nog flink wat extra mensen die ook wilde dat hij vertrok, alleen niet de manier waarop. Dat zijn echt beslissingen die voorkomen hadden kunnen worden. Dan kan jij het de wereld op z'n kop noemen en dat de BVO zich niets aan moet trekken van supporters. Ik ben van mening dat wij nog altijd de club zijn.


Citaat van: Lore op augustus 01, 2014, 12:12:51
Ik ben bang dat je gelijk hebt dat er altijd wat zal blijven gebeuren bij onze mooie club, maar ik zal mij er ook tegen blijven uitspreken. Het is niet normaal!

Over Amsterdam nog dit: Cambuur, de gemeente Leeuwarden en de politie in Leeuwarden hebben op meerdere momenten in de voorbereiding op de wedstrijd Ajax en de gemeente Amsterdam afgeraden om Cambuur op volledig eigen vervoer te laten komen. Dit advies is in de wind geslagen. (en ja, ook ik heb hierover een bron!)

Dat laatste geloof ik geen snars van (en ja, ook ik heb hier mijn bron over!)  :)

En zal nu aan het werk, tot op de open dag wellicht!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:41:53
Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2014, 12:17:12
De beleving van mij en jou komt niet overeen met de beleving van bijv. de politie... Ik vind ook dat er weinig tot niks gebeurd is.

:0= Klopt, en we leven gelukkig (op papier) nog niet in een politiestaat!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op augustus 01, 2014, 12:53:05
Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:40:36
Niet goed genoeg is een ander verhaal. Misschien ben jij wat perfectionistischer dan dat ik ben. Ik ben al tevreden met een vooruitgang die is geboekt en weet dat het utopie is dat het helemaal vlekkeloos zal verlopen. Cambuur is een volksclub zoals we met z'n allen altijd zo trots op zijn. Bij volksclubs gebeuren dit soort dingen en dan is het alleen maar mooi dat je het weet te beperken.

Ja, naief zou je mij ook kunnen noemen hoor. Ik ben ook oprecht van mening dat ik mijn fiets niet op slot hoef te zetten, maar uiteindelijk doe ik het toch omdat ik weet dat hij gestolen wordt. Je hebt gelijk dat het altijd erbij zal blijven horen. Wel tot mijn grote ongenoegen

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:40:36
Hierin verschillen wij duidelijk van mening. Ik vind dat het een bepaald soort wisselwerking hoort te hebben.Over 95% van het beleid hoor je niemand over, sterker nog daar is men dik tevreden over. Die 5% waar onvrede over heerst moet je met elkaar over in gesprek gaan om elkaar te begrijpen. Dus niet klakkeloos statements in de media of op websites neer zetten. Echter wanneer er geweigerd wordt om te praten dan kun je bijna niet anders.

Wat de straffen betreft, diep triest! Feitelijk gezien is er weinig gebeurd volgens mij. En wat een ieder vergeet is dat het heel erg breed gedragen werd dat Dwigt weg moest. Er was een klein groepje die over de schreef ging maar er stonden nog flink wat extra mensen die ook wilde dat hij vertrok, alleen niet de manier waarop. Dat zijn echt beslissingen die voorkomen hadden kunnen worden. Dan kan jij het de wereld op z'n kop noemen en dat de BVO zich niets aan moet trekken van supporters. Ik ben van mening dat wij nog altijd de club zijn.


Maar met wie moet de Club dan ingesprek? CC? Dat zou in mijn ogen ook een goede zaak zijn, maar ik vind wel dat CC vaak wat te ongenuanceerde statements inneemt. Daarmee stoten zij de mensen met wie zij in gesprek willen wel voor het hoofd.

Natuurlijk snap ik ook dat zij iets willen forceren, maar het hoeft niet altijd. Zoals bijvoorbeeld zij bij het incidenten met de Grieken hebben gedaan. VD Belt had beter stil kunnen zijn, maar CC ook.

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:40:36
Dat laatste geloof ik geen snars van (en ja, ook ik heb hier mijn bron over!)  :)


Mijn bron heeft inderdaad wel belangen bij Cambuur, dus kan het zijn dat hij de waarheid verdraait. Ik ken hem alleen mijn hele leven al en hij heeft tegen mij nog nooit gelogen!

Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2014, 12:40:36
En zal nu aan het werk, tot op de open dag wellicht!  |:)

Werk? Doe ik dat hier vandaag! Poeh, vond al dat ik moe werd. Eerst maar even lunchen dan: werkse!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2014, 12:53:28
Wat lore zegt klopt wel. Rapport Amsterdam wat is gestuurd naar civ.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2014, 12:55:21
Dat hele bericht had dan weer voorkomen kunnen worden als Vd belt gewoon even naar de supporters toe loopt en vraag wat gebeurt er.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2014, 13:14:49
Hadden wij hier en op de site de situatie niet naar waarheid uitgelegd  dan had iedereen geschreeuwd om stadionverboden voor dat "tuig" sterker nog dat gebeurde zelfs toen het bericht naar buiten kwam en als supportersclub is het je plicht om supporters te verdedigen!

Trouwens waarom hebben die supporters(of mag ik ze zo niet noemen?) geen stadionverbod gekregen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op augustus 01, 2014, 13:58:39
Citaat van: SCC-J op augustus 01, 2014, 13:14:49
Trouwens waarom hebben die supporters(of mag ik ze zo niet noemen?) geen stadionverbod gekregen?

:0= Omdat daar geen enkele reden voor was/is!!!

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op augustus 01, 2014, 14:24:13
Citaat van: de Schoot op augustus 01, 2014, 13:58:39
:0= Omdat daar geen enkele reden voor was/is!!!

Blijkbaar is er genoeg gebeurd om irritatie op te wekken bij de leidinggevenden binnen de club. Laat ik voorop stellen dat ik er zelf niet bij was. Maar dit klinkt als een 'rook-vuur' verhaal.

Maar de definitie van 'er is niets gebeurd' kan door verschillende partijen weer op verschillende manieren uitgelegd worden, toch? Iemand van de betrokken supporters zal wellicht aangeven dat het niet tot een confrontatie geleid heeft en dat er dus niets gebeurd is.
Terwijl het bestuur een busjes versterkingen van 'de sterke arm' aan ziet komen. Net zo goed als dat de supporters begaan zijn met hun eigen imago en dat van de club, is het bestuur dat ook.

Was die GK ook niet een tijdje geweerd uit het stadion door Pama eigenlijk?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: janou op augustus 01, 2014, 15:42:43
wat hebben die gasten dan gedaan in die pot tegen paok? (is voor mij nog onduidelijk want heb me dr niet in verdiept)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op augustus 01, 2014, 15:45:46
Citaat van: janou op augustus 01, 2014, 15:42:43
wat hebben die gasten dan gedaan in die pot tegen paok? (is voor mij nog onduidelijk want heb me dr niet in verdiept)

Er is niet veel gebeurd. Ging om wat gesteggel om vlaggen en plek waar die werden opgehangen. Volgens PAOK supporters was dit te dicht tegen of over de vlag van PAOK heen. Hierdoor is wat onenigheid ontstaan - maar meer dan een gemiddelde schoolpleinruzie is het niet geweest. GvdB zou vervolgens weer te veel zijn mond hebben opengetrokken (nog steeds hulde voor degene die dat artikel wil plaatsen), waar door CC weer een heel groot ding van is gemaakt. Was totaal niet nodig geweest, dit soort incidenten kun je het beste even dood laten bloeden - enkel de haters zijn door dergelijke artikelen even gevoed met redenen. Maar om ons nou druk te maken om een dertigtal fanatiekelingen, nee. Laat staan om je druk te maken om GvdB zijn reactie.


A. niks van gezien; maar wel meegekregen (media verwijt je de kop in het zand te steken)
B. er was niet zoveel aan de hand (media verwijt je het goedkeuren van een agresieve houding/toon van bepaalde supportersgroepen)
C. je geeft aan dat het gedrag van dit soort supporters een gevaar/risico met zich mee brengt (je geeft voor gemiddeld NL het gewenste antwoord en daarmee is de kous af. En, in feite heb je ook nog gelijk ook je kan moeilijk ontkennen dat we risicoloos publiek hebben)


:insane
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op augustus 01, 2014, 15:48:04
Citaat van: janou op augustus 01, 2014, 15:42:43
wat hebben die gasten dan gedaan in die pot tegen paok? (is voor mij nog onduidelijk want heb me dr niet in verdiept)

Vanaf pag 24/25 van dit topic. staan meerdere lezingen, enerzijds van de aanwezige supporters, anderzijds ook het stukje van Gerrit Kloosterman als ik me niet vergis.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: janou op augustus 01, 2014, 16:03:37
tja ik denk dat door die incidenten (dwight en ajax uit) alles een beetje onder een vergrootglas ligt bij de media.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sander Scc op augustus 01, 2014, 16:52:21
Citaat van: janou op augustus 01, 2014, 16:03:37
tja ik denk dat door die incidenten (dwight en ajax uit) alles een beetje onder een vergrootglas ligt bij de media.

Wij liggen sinds de roda-rellen al onder een vergrootglas. Daar komt bij dat tegenwoordig alles gefilmd word door minimaal 20 iphones.
Dus tegenwoordig word elk incident breed uitgelicht. Waar vroeger (jaren 90) nog wel eens wat onder het tapijt werd geveegd..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: theben op augustus 01, 2014, 16:58:58
ach niks stuk ,niemand gewond ,niks aan de hand je :insane
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: siepelsjeu op augustus 02, 2014, 10:21:16
Unibet speelt Cambuur-Emmen niet
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op augustus 02, 2014, 16:55:49
Over een serieuze tegenstander gesproken. Emmen staat 0-1 voor.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 02, 2014, 17:56:17
Citaat van: Bascambuur op augustus 02, 2014, 16:55:49
Over een serieuze tegenstander gesproken. Emmen staat 0-1 voor.
bij mij is het al 3-1, of mag er geen positief geluid meer gepost worden?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op augustus 02, 2014, 18:25:50
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 02, 2014, 17:56:17
bij mij is het al 3-1, of mag er geen positief geluid meer gepost worden?
Bij jou al 3-1? Wow, dat is vreemd. Oh nee, het was een uur later. In een uur kan er veel gebeuren inderdaad.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 02, 2014, 18:32:09
Citaat van: Bascambuur op augustus 02, 2014, 18:25:50
Bij jou al 3-1? Wow, dat is vreemd. Oh nee, het was een uur later. In een uur kan er veel gebeuren inderdaad.
het gaat mij om die negatieve toonzetting hier. En inderdaad in een uur kan dus veel gebeuren, dat blijkt :-)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bascambuur op augustus 02, 2014, 19:00:02
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 02, 2014, 18:32:09
het gaat mij om die negatieve toonzetting hier. En inderdaad in een uur kan dus veel gebeuren, dat blijkt :-)
Dat komt omdat jij er een negatieve toonzetting in ziet, want die was er niet. Het ging mij om het feit dat Emmen niet als een serieuze tegenstander werd gezien. Uiteindelijk is dat met 4-1 misschien nog wel terecht ook.

Over de voorbereiding gesproken. Dordrecht, een grote concurrent, heeft van zowel Den Bosch als VVV verloren in de voorbereiding, speelde gelijk tegen Oss en ging hard onderuit bij ADO. Een voorbereiding zegt nooit zoveel, maar het is wel opvallend matig.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sander Scc op augustus 02, 2014, 19:09:40
Ik zie Dordrecht als degradatie kandidaat nummer 1, en absoluut niet als concurrent!
Heracles, Excelsior, Nac en Eagles gaan ook allemaal onder ons eindigen!

Maar onze verdediging.... Reijnen..  ;(
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: gewoon een fan op augustus 02, 2014, 19:23:36
Het was weer niet best zeg  ;(
De eerste helft tot de wissels was het echt bedroevend  ;( na de wissels werd het wel wat beter maar het was nog steeds niet best.
De technische staf heeft nog een week om er een geheel van te maken, succes.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op augustus 02, 2014, 19:30:44
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op augustus 02, 2014, 20:51:57
dit seizoen is gewoon doodsimpel, meer scoren dan de tegenstander, zo hebben we de jupiler ook jaar op jaar overleeft  8)

Het is nog niet best, maar kijk ook even naar onze tegenstander van volgende week en wat die tegen Emmen speelden, en ik blijf er bij dat wij geen degradatiekandidaat zijn
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 02, 2014, 20:54:54
Er is nog veel te doen voor de ts .Vond ogbeche niet slecht vanaf links .Met ogbeche en Hemmen heb je ook wat meer fysiek.En ik vond bijker ook niet verkeerd in het centrum .Die speeld veel sneller de bal in .Dijkstra en Rijenen in het centrum kan echt niet.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 02, 2014, 20:55:42
Citaat van: drg op augustus 02, 2014, 20:51:57
dit seizoen is gewoon doodsimpel, meer scoren dan de tegenstander, zo hebben we de jupiler ook jaar op jaar overleeft  8)

Het is nog niet best, maar kijk ook even naar onze tegenstander van volgende week en wat die tegen Emmen speelden, en ik blijf er bij dat wij geen degradatiekandidaat zijn
met deze selectie zijn wij dat helaas wel
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: John Hiatt op augustus 02, 2014, 21:02:08
Zo lang er geen fatsoenlijke buitenspelers zijn, is de enige optie een 4-4-2 systeem met Hemmen en Ogbeche voorin. Anders degradatie kandidaat.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op augustus 02, 2014, 21:05:27
Citaat van: drg op augustus 02, 2014, 20:51:57
dit seizoen is gewoon doodsimpel, meer scoren dan de tegenstander, zo hebben we de jupiler ook jaar op jaar overleeft  8)

Het is nog niet best, maar kijk ook even naar onze tegenstander van volgende week en wat die tegen Emmen speelden, en ik blijf er bij dat wij geen degradatiekandidaat zijn

We werden alleen wel kampioen met de minste tegen goals van de juup :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op augustus 02, 2014, 21:10:51
En ik lach me volgende week rond deze tijd kapot wanneer we de wedstrijd wel gewonnen hebben en het merendeel van de azijnpissers spontaan vergeten zijn wat ze de afgelopen weken voorspeld en gezegd hebben.

Elk jaar is de voorbereiding 10x niks en heeft het 10x niks te vertellen gehad over de verloop van de competitie.

Misschien starten we wel niet zo geweldig, misschien verliezen we wel de eerste reeks, maar men doet net alsof clubs zoals Dordrecht, Excelsior, Willem 2 en Go Ahead wel tegen dergelijke topploegen opgewassen zijn.

Wij hebben geweldige aanvallende spelers en daar hebben we in verdedigend opzicht misschien op in moeten leveren maar dat betekent niet dat wij meteen kansloos zijn. Vorig seizoen is ook niet alleen maar bepaald door de verdedigers, en de seizoenen daarvoor al helemaal niet.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op augustus 02, 2014, 21:11:51
Citaat van: Marc S op augustus 02, 2014, 21:05:27
We werden alleen wel kampioen met de minste tegen goals van de juup :P

En we stonden maar een halve wedstrijd bovenaan, en dan heeft het failissement van dergelijke clubs ook nog stiekem meegewerkt.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op augustus 02, 2014, 21:21:11
Vorig jaar hadden we met de winterstop ook maar iets van 16 punten. Denk dat we er nu beter opstaan, dan ten opzichte van vorig seizoen de eerste wedstrijd. Sowieso in aanvallend opzicht.

Toen begonnen we met de voorhoede Schokker, Barto, Feldballe.  :?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 02, 2014, 21:23:26
Citaat van: John Hiatt op augustus 02, 2014, 21:02:08
Zo lang er geen fatsoenlijke buitenspelers zijn, is de enige optie een 4-4-2 systeem met Hemmen en Ogbeche voorin. Anders degradatie kandidaat.
ik neem aan dat de TS dat ook ziet, dan is op papier het volgende prima toch:
Nienhuis
Droste  Reijnen   Bijker    Perreira
Rusnak  Makrini   Bakker   Meleg
Ogbeche   Hemmen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op augustus 02, 2014, 21:42:36
Wat een piepertsnmet hun degradatie kandidaat nr1.
Kijk eens wat de rest doet.
Alsof het daar zo soepeltjes gaat. En vorig jaar mag dan wel ons beste jaar in de ere geweest zijn, zo goed was het ook alweer niet. Dus gewoon even afwachten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 02, 2014, 21:57:05
Citaat van: Scc01 op augustus 02, 2014, 21:42:36
Wat een piepertsnmet hun degradatie kandidaat nr1.
Kijk eens wat de rest doet.
Alsof het daar zo soepeltjes gaat. En vorig jaar mag dan wel ons beste jaar in de ere geweest zijn, zo goed was het ook alweer niet. Dus gewoon even afwachten.
wat was er vorig jaar niet zo goed dan 01? Kijk maar lekker naar een ander jong .Wat heb je daar nu aan .Als je vandaag bent geweest heb je kunnen zien dat het centraal niet deugt .We hebben geld voor versterkingen maar er gebeurt niks .Dat is frustrerend .En ik weet dat de ts ook baalt dat er nog niks is bijgekomen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: AL op augustus 02, 2014, 22:02:26
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2014, 21:57:05
wat was er vorig jaar niet zo goed dan 01? Kijk maar lekker naar een ander jong .Wat heb je daar nu aan .Als je vandaag bent geweest heb je kunnen zien dat het centraal niet deugt .We hebben geld voor versterkingen maar er gebeurt niks .Dat is frustrerend .En ik weet dat de ts ook baalt dat er nog niks is bijgekomen

Niet allen centraal achterin. We hebben op links geen diepgang.
Een versterking achterin is een must!
Ook een buitenspeler met snelheid is een must. Verder zie ik graag een linksmidden komen.
Henk de Jong geeft al aan dat de selectie niet eredivisiewaardig is, maar dat is die van excelsior, dordrecht en willem 2 ook niet.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: maikcambuur op augustus 02, 2014, 22:57:21
Citaat van: AL op augustus 02, 2014, 22:02:26
Niet allen centraal achterin. We hebben op links geen diepgang.
Een versterking achterin is een must!
Ook een buitenspeler met snelheid is een must. Verder zie ik graag een linksmidden komen.
Henk de Jong geeft al aan dat de selectie niet eredivisiewaardig is, maar dat is die van excelsior, dordrecht en willem 2 ook niet.

Als er 4 ploegen zijn met een, volgens jou, eredivisie onwaardige ploeg. Wat is dan wel nog eredivisie waardig!? Niveau is simpelweg gedaald de afgelopen jaren.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Roel82 op augustus 02, 2014, 23:04:33
Mooie dag gehad in jullie stadion, van Emmen kant een goede eerste helft, 2e helft zeer zwak begonnen waardoor we de wedstrijd uit handen gaven. Daarna door de wissels de wedstrijd wat doodgebloed. Bedankt voor de gezelligheid en hopelijk tot volgend jaar in de Eredivisie  |:) Succes komend seizoen!

Het fotoverslag wat ik vandaag gemaakt heb vind je hier:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.922961321052383.1073741845.100000155719393&type=1&l=813594edaf
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Viper op augustus 02, 2014, 23:24:19
Leuk dat je als Emmenaar een fotoverslag hebt gemaakt van de open dag, dankjewel! Jullie hebben een aardig team. Het kan zomaar eens een leuk seizoen worden voor jullie.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 02, 2014, 23:29:29
Citaat van: Roel82 op augustus 02, 2014, 23:04:33
Mooie dag gehad in jullie stadion, van Emmen kant een goede eerste helft, 2e helft zeer zwak begonnen waardoor we de wedstrijd uit handen gaven. Daarna door de wissels de wedstrijd wat doodgebloed. Bedankt voor de gezelligheid en hopelijk tot volgend jaar in de Eredivisie  |:) Succes komend seizoen!

Het fotoverslag wat ik vandaag gemaakt heb vind je hier:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.922961321052383.1073741845.100000155719393&type=1&l=813594edaf

Mooi om te lezen, succes volgend jaar!
Met welke camera heb je de foto's gemaakt trouwens?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Roel82 op augustus 02, 2014, 23:32:12
Citaat van: Viper op augustus 02, 2014, 23:24:19
Leuk dat je als Emmenaar een fotoverslag hebt gemaakt van de open dag, dankjewel! Jullie hebben een aardig team. Het kan zomaar eens een leuk seizoen worden voor jullie.

Bedankt, ook erg tevreden met de selectie helemaal in vergelijking met de laatste jaren. Missen nog wel wat creativiteit en een echte afmaker voorin, we creëren nu te weinig. Hopelijk komt dat nog en dan kunnen we zomaar voor het eerst sinds lange tijd weer play offs halen :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Roel82 op augustus 02, 2014, 23:32:58
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 02, 2014, 23:29:29
Mooi om te lezen, succes volgend jaar!
Met welke camera heb je de foto's gemaakt trouwens?
Bedankt, foto's zijn gemaakt met een canon eos 30d
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: oldehove op augustus 02, 2014, 23:36:06
Het is niet te hopen dat we volgendeweek zo slap aan de 1e helft beginnen! Dan is het snel gebeurd
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tanjajeah op augustus 03, 2014, 00:53:50
Een belangrijk verschil met vorig seizoen is het gemis aan snelheid op de buitens. Zeker de eerste helft werd dat bevestigd, zowel Meleg als Schepers werden een paar keer de diepte ingestuurd, maar kwamen op snelheid hun tegenstander niet voorbij. En dat was vorig jaar met Lukoki en Manu toch wel anders.

Meleg kan dan nog terug vallen op zijn techniek en zijn vermogen een man te kunnen passeren. Over Schepers mag je je langzaam aan serieus zorgen gaan maken, die kan het niveau bij lange na niet aan. Ik vrees dat de eredivisie te hoog gegrepen is. Na een half uur werd hij gewisseld en kwam Ogbeche op de linker kant. En hoewel Ogbeche een centrumspits is vulde hij die positie veel beter in. Sterker nog, ik vond hem de beste man van het veld, zeker de 2e helft.

Ik denk dat dit de voorhoede is waarmee we het seizoen gaan starten: Meleg (wiens 2e helft een stuk beter was dan de 1e), Hemmen (die bij voorzetten altijd gevaarlijk is) en Ogbeche. (die ook vanaf de buiten erg dreigend naar de goal was)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Destroyer op augustus 03, 2014, 08:22:48
Citaat van: Tanjajeah op augustus 03, 2014, 00:53:50
Een belangrijk verschil met vorig seizoen is het gemis aan snelheid op de buitens. Zeker de eerste helft werd dat bevestigd, zowel Meleg als Schepers werden een paar keer de diepte ingestuurd, maar kwamen op snelheid hun tegenstander niet voorbij. En dat was vorig jaar met Lukoki en Manu toch wel anders.

Meleg kan dan nog terug vallen op zijn techniek en zijn vermogen een man te kunnen passeren. Over Schepers mag je je langzaam aan serieus zorgen gaan maken, die kan het niveau bij lange na niet aan. Ik vrees dat de eredivisie te hoog gegrepen is. Na een half uur werd hij gewisseld en kwam Ogbeche op de linker kant. En hoewel Ogbeche een centrumspits is vulde hij die positie veel beter in. Sterker nog, ik vond hem de beste man van het veld, zeker de 2e helft.

Ik denk dat dit de voorhoede is waarmee we het seizoen gaan starten: Meleg (wiens 2e helft een stuk beter was dan de 1e), Hemmen (die bij voorzetten altijd gevaarlijk is) en Ogbeche. (die ook vanaf de buiten erg dreigend naar de goal was)

Manu kwam er pas in de tweede seizoenshelft bij. Lukoki was eerste helft alleen maar een sprinter waarbij geen voorzet van hem aankwam. Zijn wapen was snelheid waardoor er altijd twee verdedigers bij hem liepen en er meer ruimte voor andere spelers kwam. Conclusie eerste seizoenshelft vorig jaar, onze voorhoede was klote.

Tsja, Schepers... In Menaldum vond ik hem redelijk spelen, maar voor de rest geen indruk.

Ook ik vondt gisteren Ogbeche beste man in het veld. Een ontembaar paard. Wat kan die rennen zeg... En ook nog voetballen. Hemmen maakt me in ieder geval een betere indruk dan vorig seizoen.

Verdediging? Mag naog heel wat gebeuren...

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Destroyer op augustus 03, 2014, 08:24:59
Citaat van: oldehove op augustus 02, 2014, 23:36:06
Het is niet te hopen dat we volgendeweek zo slap aan de 1e helft beginnen! Dan is het snel gebeurd

Oh ja, weet je hoe Twente op dit moment speelt?????  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op augustus 03, 2014, 08:51:47
Citaat van: Destroyer op augustus 03, 2014, 08:22:48
Manu kwam er pas in de tweede seizoenshelft bij. Lukoki was eerste helft alleen maar een sprinter waarbij geen voorzet van hem aankwam. Zijn wapen was snelheid waardoor er altijd twee verdedigers bij hem liepen en er meer ruimte voor andere spelers kwam. Conclusie eerste seizoenshelft vorig jaar, onze voorhoede was klote.

Tsja, Schepers... In Menaldum vond ik hem redelijk spelen, maar voor de rest geen indruk.

Ook ik vondt gisteren Ogbeche beste man in het veld. Een ontembaar paard. Wat kan die rennen zeg... En ook nog voetballen. Hemmen maakt me in ieder geval een betere indruk dan vorig seizoen.

Verdediging? Mag naog heel wat gebeuren...
hemmen was begin vorig seizoen ook heel goed.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:57:56
Citaat van: Scc01 op augustus 02, 2014, 21:42:36
Wat een piepertsnmet hun degradatie kandidaat nr1.
Kijk eens wat de rest doet.
Alsof het daar zo soepeltjes gaat. En vorig jaar mag dan wel ons beste jaar in de ere geweest zijn, zo goed was het ook alweer niet. Dus gewoon even afwachten.


Wat hebben wij met anderen te maken???? We moeten naar ons eigen elftal kijken. Dat centrum vd verdediging wat wij hebben Dijkstra/Reijnen is het lachertje van de eredivisie. Leveren 9 vd 10 ballen opbouwend in. Kan echt niet.  :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:59:59
Citaat van: oldehove op augustus 02, 2014, 23:36:06
Het is niet te hopen dat we volgendeweek zo slap aan de 1e helft beginnen! Dan is het snel gebeurd
[/quote

Puntje teken ik voor!!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op augustus 03, 2014, 11:00:44
Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2014, 08:51:47
hemmen was begin vorig seizoen ook heel goed.
Hemmen mits fit,  is gewoon een goeie Eredivisie spits.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op augustus 03, 2014, 11:11:46
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2014, 11:00:44
Hemmen mits fit,  is gewoon een goeie Eredivisie spits.

En mits mentaal fit.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 03, 2014, 11:55:12
als ik de uitslagen van de oefen campagne zie en daar tegenover het forum hier en daar lees dan denk ik: goeie uitslagen maar het word niks!?!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op augustus 03, 2014, 12:39:22
Citaat van: Ruppppert op augustus 02, 2014, 19:30:44


Mooie actie van Meleg bij die laatste goal!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op augustus 03, 2014, 14:08:12
bedankt voor de beelden  _O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op augustus 03, 2014, 15:00:25
Citaat van: wiekie1969 op augustus 03, 2014, 10:57:56

Wat hebben wij met anderen te maken???? We moeten naar ons eigen elftal kijken. Dat centrum vd verdediging wat wij hebben Dijkstra/Reijnen is het lachertje van de eredivisie. Leveren 9 vd 10 ballen opbouwend in. Kan echt niet.  :zucht :zucht :zucht

Wij hebben heel wat met anderen te maken. ls de rest nog slechter is dan ons dan eindigen die dus onder ons.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2014, 17:43:28
Citaat van: Bernardo op augustus 03, 2014, 11:00:44
Hemmen mits fit,  is gewoon een goeie Eredivisie spits.
heb ik altijd gezegd .Wat hebben ze een hekel aan zulke fysiek sterke spitsen .Vroeger ook met demouge .Bijna niet te bespelen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op augustus 03, 2014, 17:57:29
Citaat van: Scc01 op augustus 03, 2014, 15:00:25
Wij hebben heel wat met anderen te maken. ls de rest nog slechter is dan ons dan eindigen die dus onder ons.
Kun jij wiekie eens uitleggen dat de Eredivisie uit 17 kutclubs en Cambuur bestaat? Hij snapt nog steeds niet dat er zonder kutclubs geen competitie is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2014, 18:25:17
waar was slot gisteren
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op augustus 03, 2014, 18:39:24
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2014, 18:25:17
waar was slot gisteren
die was er toch gewoon?.
Ook bij de presentatie.




Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2014, 18:53:23
Citaat van: speculeter op augustus 03, 2014, 18:39:24
die was er toch gewoon?.
Ook bij de presentatie.
dacht dat ie daarna bij twente was
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op augustus 03, 2014, 20:42:28
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2014, 18:53:23
dacht dat ie daarna bij twente was

Zou best logisch zijn, aangezien zij onze tegenstander zijn van volgende week, daarnaast zou het me ook niet verbazen als er een van hen hier was.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op augustus 03, 2014, 22:51:09
Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2014, 17:57:29
Kun jij wiekie eens uitleggen dat de Eredivisie uit 17 kutclubs en Cambuur bestaat? Hij snapt nog steeds niet dat er zonder kutclubs geen competitie is.

:_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op augustus 08, 2014, 16:04:22
Ik plaats hem hier maar. In het verleden hebben we volgens mij ook een 'cambuur in de media' achtig topic gehad, maar die kan ik even niet terug vinden:
http://www.vavel.com/en/international-football/376231-sc-cambuur-201415-season-preview.html
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op augustus 10, 2014, 10:27:49
En ik kopieer em wel ff naar het juiste topic in Algemeen Websites ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op september 01, 2014, 13:36:39
gaan we in deze twee weken nog ergens oefenen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op september 04, 2014, 16:35:35
Feyenoord - Volendam 2-0 (vermeer houd de 0)
NEC- Excelsior 3-1
Heracles- FC Emmen 7-0
Go Ahead Eagles - FC Almere City 2-0
NAC- Liese SK 6-2
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: okkele op september 09, 2014, 14:31:18
vanmiddag een besloten oefenwedstrijd.
ajax - cambuur
zeinstra
macintosh
dijkstra
slijngard
janzen
schootstra
vd streek
steblecki
schokker
barto
de ridder.

na 45 minuten is de stand 1-0,doelpunt menig.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op september 09, 2014, 14:35:46
Wat is hun opstelling?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op september 09, 2014, 15:25:43
1-1 geworden door een penalty van Bakker. Tevens de uitslag.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op september 09, 2014, 15:28:39
Goed resultaat. Beetje afhankelijk van hun opstelling, maar wij speelden hoe dan ook ook met een B-team.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DK op september 09, 2014, 15:29:52
tegen Ajax of tegen Jong Ajax??
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op september 09, 2014, 15:31:14
(https://pbs.twimg.com/media/BxGCOQcIAAA2dYa.jpg:large)


ze waren in elk geval niet jong  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op september 09, 2014, 15:31:30
Volgens het officiële Twitter-account van Cambuur gaat het om het eerste van Ajax.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op september 09, 2014, 15:31:52
Niki Zimling en Diederik Boer hebben dinsdagmiddag hun officieuze Ajax-debuut gemaakt. De twee nieuwe aanwinsten speelden de gehele eerste helft van een ingelaste oefenwedstrijd tegen Cambuur. Het duel, dat achter gesloten deuren op de Toekomst werd gespeeld, eindigde in 1-1.
Ajax speelde de eerste helft met bijna alleen maar spelers van het eerste elftal, na rust nam Jong Ajax het over. Boer en Zimling deden het prima tijdens hun eerste optreden in Ajax-tenue. Boer hield mede dankzij een vier, vijf uitstekende reddingen de nul. Eén keer werd de van PEC Zwolle overgenomen doelman nog wel geholpen door Zimling, die in de 37ste minuut een bal van de lijn kopte. Meteen daarna kwam Ajax uit de counter via Queensy Menig op 1-0. Zimling, verdedigende middenvelder, viel op met gedreven veldspel en liet ook zien over een mooie dieptepass te beschikken.

In de tweede helft namen Andries Ulderink en Jaap Stam de coaching over van Frank de Boer. De Amsterdamse beloften hielden de 1-0-voorsprong lange tijd goed vast. Cambuur kwam wel een paar keer gevaarlijk voor het Ajax-doel (in de tweede helft verdedigd door keeper Peter Leeuwenburgh), maar met name in het laatste kwart van de wedstrijd was het beste van het spel voor de thuisploeg. Helaas kreeg Ajax in de slotminuut een penalty tegen, waardoor het duel alsnog in 1-1 eindigde.

Opstelling Ajax 1ste helft: Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Viergever; Serero, Zimling, Duarte; Muric, Menig, Becker.
Opstelling Ajax 2e helft: Leeuwenburgh, Noordhoff, Mirani, Denswil, Van Koesveld; Bakker, Boccara, El Hasnaoui; Muric (60. Acolatse), Hendriks, Menig (80. Vissie).

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Gerard van Hees
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op september 09, 2014, 16:11:07
Een lekker voorproefje van komend weekend zou ik zeggen zo  :thumbsup

Fijn om te zien dat ons B-elftal zich dan nog zo goed staande heeft weten te houden tegen hen. Van het weekend over Groningen heen en 2de plaats  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op september 09, 2014, 16:48:15
geen verslag van Cambuur kant?
Wie speelde er de tweede helft bij Cambuur?

Goed om te lezen dat Cambuur de eerste helft 4 of 5 keer gevaarlijk is geweest.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: mindra op september 09, 2014, 18:44:54
Heeft narsing ook gevoetbald of duurt dat nu weer een paar weken????
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op september 09, 2014, 18:53:16
Citaat van: mindra op september 09, 2014, 18:44:54
Heeft narsing ook gevoetbald of duurt dat nu weer een paar weken????
narsingh heeft getraind vanochtend
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op september 09, 2014, 19:55:12
https://www.youtube.com/watch?v=tPv9gGgCZTo

samenvatting, hadden wel 4-1 moeten winnen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op september 09, 2014, 20:19:31
Haha, die 1-0. Ik dacht dat dat alleen in fifa gebeurde.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op september 09, 2014, 20:21:47
Triest commentaar bij de beelden. Die gast was duidelijk vergeten het namen en rugnummer lijstje van SCC tot zich te nemen. De sukkel....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op september 09, 2014, 20:23:11
Citaat van: Len Cantello op september 09, 2014, 20:21:47
Triest commentaar bij de beelden. Die gast was duidelijk vergeten het namen en rugnummer lijstje van SCC tot zich te nemen. De sukkel....

wel mooi dat dit de zaken zijn waar we ons tegenwoordig druk om moeten maken ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Len Cantello op september 09, 2014, 20:24:02
Citaat van: Eewal op september 09, 2014, 20:23:11
wel mooi dat dit de zaken zijn waar we ons tegenwoordig druk om moeten maken ;)
:proost
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op september 09, 2014, 20:29:24
En gelijk al 3 goeie voorzetten van de Ridder :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op september 09, 2014, 21:04:39
Citaat van: de Schoot op september 09, 2014, 20:29:24
En gelijk al 3 goeie voorzetten van de Ridder :)

Hopelijk blijft hij heel!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: WouterZz op september 25, 2014, 12:51:48
Harkemase Boys speelt volgende week dinsdag (30 september) een oefenwedstrijd tegen Cambuur. Het duel wordt gespeeld in het Cambuurstadion en begint om 20.00 uur.

http://www.harkemaseboys.nl/index.php/2014/09/22/harkemase-boys-volgende-week-in-leeuwarden-tegen-cambuur/ (http://www.harkemaseboys.nl/index.php/2014/09/22/harkemase-boys-volgende-week-in-leeuwarden-tegen-cambuur/)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op september 30, 2014, 16:52:01
Gaan er straks nog wat mensen naar Cambuur- Harkemase Boys?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op september 30, 2014, 18:53:58
Citaat van: Casuals-lwd op september 30, 2014, 16:52:01
Gaan er straks nog wat mensen naar Cambuur- Harkemase Boys?

Ik ga even langs ja.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur Groningen op september 30, 2014, 21:22:21
En, wat is de tussenstand?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op september 30, 2014, 21:23:30
cambuur staat 2-0 voor maar gelijkwaardig/iets beter
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Spine op september 30, 2014, 21:43:46
3-3 nu....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op september 30, 2014, 21:44:33
we spelen echt slecht
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op september 30, 2014, 21:46:17
Citaat van: Spine op september 30, 2014, 21:43:46
3-3 nu....

haha echt? nu baal ik dat ik in de pauze naar huis ben gegaan ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: michello op september 30, 2014, 21:48:51
Schandalig, ook nog in eigen stadion. Maakt niet uit welke 11 er staan. Mag
Gewoon niet. Henk moet morgen maar even optreden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: EdsjeSCC op september 30, 2014, 22:14:08
Wie speelde er in de spits? Kunnen we die weer als schuldige aan wijzen voor dit resultaat  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op september 30, 2014, 22:18:06
Citaat van: EdsjeOgbeche op september 30, 2014, 22:14:08
Wie speelde er in de spits? Kunnen we die weer als schuldige aan wijzen voor dit resultaat  :devil

Jan Bruin
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op september 30, 2014, 22:30:22
samenvatting is onderweg

2de helft speelden we zonder spits
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op september 30, 2014, 22:31:31
Citaat van: Ruppppert op september 30, 2014, 22:30:22
samenvatting is onderweg

2de helft speelden we zonder spits

Dat doen we de laatste wedstrijden toch altijd?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2014, 22:46:54
Gaat steeds minder, waardeloze pot in Eindhoven en Rotterdam, nu tegen een hoofdklasser, stonden toch nog wel veel basisspelers in, of spelers die tegen de basis aanzitten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op september 30, 2014, 22:46:57
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op september 30, 2014, 22:57:17
Dat was niet best. Zeinstra zag er ook niet altijd even gelukkig uit.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op september 30, 2014, 23:08:17
Hoe slecht het vanavond dan ook was, zaterdag 2-0 winnen en we staan vierde in de eredivisie!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op september 30, 2014, 23:11:30
 |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Eewal op september 30, 2014, 23:08:17
Hoe slecht het vanavond dan ook was, zaterdag 2-0 winnen en we staan vierde in de eredivisie!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 01, 2014, 00:00:01
Mag de club ook even in een dipje zitten na een ongeslagen oefenreeks en competitie met als uitzondering PSV uit? Zelfs met de slechtste wedstrijd tot nu toe kwam het elftal met een punt terug. Godverdomme man, sta je verdomme 6de en wordt het elftal bij elk mogelijk aangrijpen de grond in gejast. Als je dergelijke potjes (lees strekoefeningen) op de dinsdagavond al als een ernstig maatstaaf begint te beschouwen hoef je ook niet de moeite te nemen om met je hasses bij de eerstvolgende competitie wedstrijd op te duiken als het allemaal toch zo ongelooflijk slecht is. Ondertussen is de derby weken voor tijd uitverkocht en is alles weer op en top als we dit weekend winnen en met 3 punten een mooie plaats in de top 5 kunnen veroveren
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Montana op oktober 01, 2014, 03:02:10
Ben er geweest en het was een oefenpotje, wat een trainingspotje voor spelers die bij de 1e selectie niet of nauwelijks aan de bak komen. No big deal!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 08:42:31
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2014, 22:46:54
Gaat steeds minder, waardeloze pot in Eindhoven en Rotterdam, nu tegen een hoofdklasser, stonden toch nog wel veel basisspelers in, of spelers die tegen de basis aanzitten.

Ik weet het het was zo mooi dat wij het bijna gingen geloven, maar Cambuur heeft een van de laagste begrotingen in de eredivisie. Wij moeten niet denken dat wij voor Europese playoffs gaan. Wij moeten de andere playoffs ontlopen. Alles meer dan dat is een fantastische prestatie!

En een punt uit bij een directe concurrent is een prima prestatie!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Grijskijkert op oktober 01, 2014, 09:06:02
Citaat van: Montana op oktober 01, 2014, 03:02:10
Ben er geweest en het was een oefenpotje, wat een trainingspotje voor spelers die bij de 1e selectie niet of nauwelijks aan de bak komen. No big deal!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 09:38:26
Citaat van: Ruppppert op september 30, 2014, 22:30:22


2de helft speelden we zonder spits

Kwam Barto erin?  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 01, 2014, 09:46:34
Na fc groningn thuis hadden we bijna al gewonnen van psv en haalden we europees.. 2potjes later verliezen we al bijna zeker van dordt thuis..

Hahaha prachtig...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op oktober 01, 2014, 09:58:14
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 01, 2014, 09:46:34
Na fc groningn thuis hadden we bijna al gewonnen van psv en haalden we europees.. 2potjes later verliezen we al bijna zeker van dordt thuis..

Hahaha prachtig...
We zijn toch al gedegradeerd en staan laatste in de JL? :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op oktober 01, 2014, 10:01:00
Citaat van: Dokkumer op oktober 01, 2014, 09:58:14
We zijn toch al gedegradeerd en staan laatste in de JL? :devil
Niet alleen naar de kleuren geel blauw kijken 8)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 10:09:40
Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2014, 10:01:00
Niet alleen naar de kleuren geel blauw kijken 8)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op oktober 01, 2014, 10:32:46
Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2014, 10:01:00
Niet alleen naar de kleuren geel blauw kijken 8)
_O_ :_schater _O_ :_schater
Als ik daar naar keek speulden we tweede klasse zaterdag
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op oktober 08, 2014, 11:01:42
Morgen om 13.00 een oefenpot tegen SV Meppen in het Cambuurstadion.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 08, 2014, 11:14:51
3-3tje en de competitie wedstrijd er na met 4-0 winnen?  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Viper op oktober 08, 2014, 13:53:12
SC Cambuur slaat uitnodiging Van Gaal af

De opmars van SC Cambuur is ook bij Louis van Gaal niet onopgemerkt gebleven. Hij nodigde de Leeuwarders uit voor een oefenduel op Old Trafford met Manchester United. 'Helaas moesten we afzeggen', aldus directeur Gerald van den Belt.
'United zocht een sparringpartner voor deze week. Albert Stuivenberg (assistent Van Gaal, red.) heeft vervolgens contact gelegd met Henk de Jong (trainer Cambuur, red.). Het was een prachtige uitnodiging, maar het kwam voor ons net niet uit', vervolgt Van den Belt tegenover Voetbal International.


'Waarschijnlijk zouden we tegen een combinatie van hun eerste en beloftenelftal hebben gespeeld', vervolgt Van den Belt. 'Hopelijk kunnen we het voor een volgende interlandperiode alsnog regelen. Het zou voor voor Cambuur natuurlijk prachtig zijn om mee te maken, een wedstrijd op Old Trafford.'

Het was niet voor het eerst dat Cambuur een aansprekende oefenwedstrijd moest afzeggen. 'Er is ook al eens contact met Southampton geweest', vervolgt Van den Belt. 'Zo'n oefenwedstrijd in Engeland zouden we graag eens spelen. Naast het feit dat het een mooie ervaring is, omzeil je op die manier ook alle problemen met veiligheid die je vaak hebt als je tegen een Nederlandse club oefent. Tegen een serieuze oefenwedstrijd zegt een burgemeester vaak nee, en dan moet het allemaal in het geheim.'

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm (http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op oktober 08, 2014, 14:04:21
Citaat van: Viper op oktober 08, 2014, 13:53:12
SC Cambuur slaat uitnodiging Van Gaal af

De opmars van SC Cambuur is ook bij Louis van Gaal niet onopgemerkt gebleven. Hij nodigde de Leeuwarders uit voor een oefenduel op Old Trafford met Manchester United. 'Helaas moesten we afzeggen', aldus directeur Gerald van den Belt.
'United zocht een sparringpartner voor deze week. Albert Stuivenberg (assistent Van Gaal, red.) heeft vervolgens contact gelegd met Henk de Jong (trainer Cambuur, red.). Het was een prachtige uitnodiging, maar het kwam voor ons net niet uit', vervolgt Van den Belt tegenover Voetbal International.


'Waarschijnlijk zouden we tegen een combinatie van hun eerste en beloftenelftal hebben gespeeld', vervolgt Van den Belt. 'Hopelijk kunnen we het voor een volgende interlandperiode alsnog regelen. Het zou voor voor Cambuur natuurlijk prachtig zijn om mee te maken, een wedstrijd op Old Trafford.'

Het was niet voor het eerst dat Cambuur een aansprekende oefenwedstrijd moest afzeggen. 'Er is ook al eens contact met Southampton geweest', vervolgt Van den Belt. 'Zo'n oefenwedstrijd in Engeland zouden we graag eens spelen. Naast het feit dat het een mooie ervaring is, omzeil je op die manier ook alle problemen met veiligheid die je vaak hebt als je tegen een Nederlandse club oefent. Tegen een serieuze oefenwedstrijd zegt een burgemeester vaak nee, en dan moet het allemaal in het geheim.'

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm (http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm)

:_schater   :thumbsup


van Gaal wil alleen tegenstanders van behoorlijk niveau. Dan kom je al snel in Leeuwarden uit.  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 08, 2014, 14:12:41
Van Gaal doet maar effe wachten, het grote Cambuur heeft niet zomaar tijd voor iedere die aanbelt. Wij hebben het veel te druk om de CL te halen.  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 08, 2014, 14:24:36
Citaat van: Viper op oktober 08, 2014, 13:53:12
SC Cambuur slaat uitnodiging Van Gaal af

De opmars van SC Cambuur is ook bij Louis van Gaal niet onopgemerkt gebleven. Hij nodigde de Leeuwarders uit voor een oefenduel op Old Trafford met Manchester United. 'Helaas moesten we afzeggen', aldus directeur Gerald van den Belt.
'United zocht een sparringpartner voor deze week. Albert Stuivenberg (assistent Van Gaal, red.) heeft vervolgens contact gelegd met Henk de Jong (trainer Cambuur, red.). Het was een prachtige uitnodiging, maar het kwam voor ons net niet uit', vervolgt Van den Belt tegenover Voetbal International.


'Waarschijnlijk zouden we tegen een combinatie van hun eerste en beloftenelftal hebben gespeeld', vervolgt Van den Belt. 'Hopelijk kunnen we het voor een volgende interlandperiode alsnog regelen. Het zou voor voor Cambuur natuurlijk prachtig zijn om mee te maken, een wedstrijd op Old Trafford.'

Het was niet voor het eerst dat Cambuur een aansprekende oefenwedstrijd moest afzeggen. 'Er is ook al eens contact met Southampton geweest', vervolgt Van den Belt. 'Zo'n oefenwedstrijd in Engeland zouden we graag eens spelen. Naast het feit dat het een mooie ervaring is, omzeil je op die manier ook alle problemen met veiligheid die je vaak hebt als je tegen een Nederlandse club oefent. Tegen een serieuze oefenwedstrijd zegt een burgemeester vaak nee, en dan moet het allemaal in het geheim.'

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm (http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm)

Volgende keer vroeg bekend maken, boek ik direct een vlucht, wat vet en uniek zeg!!!!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Leovardiascc op oktober 08, 2014, 14:33:31
moeten dan met een hele groep naar Old Trafford !! :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op oktober 08, 2014, 14:35:23
Prachtig natuurlijk, alleen de uitnodigingen al. Vraag me wel af of Cambuur het geheim had gehouden tot het laatste moment, zodat er geen supporters mee kunnen gaan.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op oktober 08, 2014, 15:23:36
Citaat van: Viper op oktober 08, 2014, 13:53:12
SC Cambuur slaat uitnodiging Van Gaal af

De opmars van SC Cambuur is ook bij Louis van Gaal niet onopgemerkt gebleven. Hij nodigde de Leeuwarders uit voor een oefenduel op Old Trafford met Manchester United. 'Helaas moesten we afzeggen', aldus directeur Gerald van den Belt.
'United zocht een sparringpartner voor deze week. Albert Stuivenberg (assistent Van Gaal, red.) heeft vervolgens contact gelegd met Henk de Jong (trainer Cambuur, red.). Het was een prachtige uitnodiging, maar het kwam voor ons net niet uit', vervolgt Van den Belt tegenover Voetbal International.


'Waarschijnlijk zouden we tegen een combinatie van hun eerste en beloftenelftal hebben gespeeld', vervolgt Van den Belt. 'Hopelijk kunnen we het voor een volgende interlandperiode alsnog regelen. Het zou voor voor Cambuur natuurlijk prachtig zijn om mee te maken, een wedstrijd op Old Trafford.'

Het was niet voor het eerst dat Cambuur een aansprekende oefenwedstrijd moest afzeggen. 'Er is ook al eens contact met Southampton geweest', vervolgt Van den Belt. 'Zo'n oefenwedstrijd in Engeland zouden we graag eens spelen. Naast het feit dat het een mooie ervaring is, omzeil je op die manier ook alle problemen met veiligheid die je vaak hebt als je tegen een Nederlandse club oefent. Tegen een serieuze oefenwedstrijd zegt een burgemeester vaak nee, en dan moet het allemaal in het geheim.'

http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm (http://www.vi.nl/nieuws/sc-cambuur-slaat-uitnodiging-van-gaal-af.htm)
Grappig hoe de Henk aan Huis in de gaten gehouden wordt http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/41454/henk-de-jong-zegt-nee-tegen-manchester-united/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/41454/henk-de-jong-zegt-nee-tegen-manchester-united/)
Artikel van de HaH wordt 10 minuten eerder geplaatst, even een belletje naar vd Belt en dan hun eigen draai er een beetje aan geven. Zo omzeil je natuurlijk wel alle bronvermelding en kun je zelf de credits opeisen..

Verder natuurlijk prachtig dat we in Engeland nu ook in beeld zijn, niet alleen leuk voor oefenduels, maar ook om jong talent als Rusnák bij ons te laten rijpen. Helemaal geweldig om Henk te horen dat het niet in zijn voorbereiding past.. Dat is des Henks, maling aan statussen etc. :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 08, 2014, 15:30:25
Stiekem wou Louis gewoon even weten van Henk hoe ie kampioen moet worden.  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 08, 2014, 19:07:40
Citaat van: DayDreamer op oktober 08, 2014, 14:35:23
Prachtig natuurlijk, alleen de uitnodigingen al. Vraag me wel af of Cambuur het geheim had gehouden tot het laatste moment, zodat er geen supporters mee kunnen gaan.

Waarom zouden ze dat willen doen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op oktober 08, 2014, 22:01:37
Citaat van: DayDreamer op oktober 08, 2014, 14:35:23
Prachtig natuurlijk, alleen de uitnodigingen al. Vraag me wel af of Cambuur het geheim had gehouden tot het laatste moment, zodat er geen supporters mee kunnen gaan.
zoals ik .
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op oktober 09, 2014, 13:25:28
Volgende week dinsdag spelen de reserves van Cambuur tegen Heracles.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: DayDreamer op oktober 09, 2014, 13:30:42
Citaat van: Lore op oktober 08, 2014, 19:07:40
Waarom zouden ze dat willen doen?

Omdat Cambuur de laatste jaren wel vaker oefenwedstrijden in het geheim afwerkt. Of bekend maakt op moment dat de wedstrijd staat te beginnen.
En aangezien er hier denk ik wel veel mensen zijn die graag naar Manchester gaan voor een partijtje voetbal.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op oktober 09, 2014, 15:06:08
2-1 winst tegen SV Meppen, Goal van Meleg en een assist op Barto.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op oktober 09, 2014, 17:20:38
Citaat van: DayDreamer op oktober 09, 2014, 13:30:42
Omdat Cambuur de laatste jaren wel vaker oefenwedstrijden in het geheim afwerkt. Of bekend maakt op moment dat de wedstrijd staat te beginnen.
En aangezien er hier denk ik wel veel mensen zijn die graag naar Manchester gaan voor een partijtje voetbal.

Dat heeft te maken met de angstige aard van de Nederlandse burgemeesters. Vanwege 'veiligheidsrisico's hebben die het liefst zo weinig mogelijk toeschouwers bij oefenwedstrijden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op oktober 09, 2014, 18:10:06
Citaat van: DayDreamer op oktober 09, 2014, 13:30:42
Omdat Cambuur de laatste jaren wel vaker oefenwedstrijden in het geheim afwerkt. Of bekend maakt op moment dat de wedstrijd staat te beginnen.
En aangezien er hier denk ik wel veel mensen zijn die graag naar Manchester gaan voor een partijtje voetbal.

tuurlijk joh, veel mensen constant te 'zeuren' over de kosten van uitwedstrijden, maar een trip naar Manchester zal door VEEL supporters worden bezocht....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 09, 2014, 18:28:55
Citaat van: DayDreamer op oktober 09, 2014, 13:30:42
Omdat Cambuur de laatste jaren wel vaker oefenwedstrijden in het geheim afwerkt. Of bekend maakt op moment dat de wedstrijd staat te beginnen.
En aangezien er hier denk ik wel veel mensen zijn die graag naar Manchester gaan voor een partijtje voetbal.

Dat is wel een hele sceptische houding tov Cambuur. Het heeft met veligheidsbelangen te maken en ik kan mij niet voorstellen dat zij problemen in Engeland verwachten
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 09, 2014, 18:29:32
Citaat van: Eewal op oktober 09, 2014, 18:10:06
tuurlijk joh, veel mensen constant te 'zeuren' over de kosten van uitwedstrijden, maar een trip naar Manchester zal door VEEL supporters worden bezocht....

:y ik zou het serieus overwegen!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op oktober 09, 2014, 18:31:07
Citaat van: Lore op oktober 09, 2014, 18:29:32
:y ik zou het serieus overwegen!

ik ook.. maar ik zeur dan ook niet over kosten.... (en nu niet al mijn berichten teruglezen  :devil )
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: jeff op oktober 09, 2014, 18:34:19
Citaat van: Eewal op oktober 09, 2014, 18:31:07
ik ook.. maar ik zeur dan ook niet over kosten.... (en nu niet al mijn berichten teruglezen  :devil )
Verplichten bus/vlieg of boot combi  :zweep
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op oktober 09, 2014, 18:39:09
wil dan wel dat deze kilometers meetellen voor het voorrangssysteem uitwedstrijden :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 09, 2014, 18:42:17
Citaat van: Eewal op oktober 09, 2014, 18:31:07
ik ook.. maar ik zeur dan ook niet over kosten.... (en nu niet al mijn berichten teruglezen  :devil )

Kunnen wij mooi met de boot en dan met een busje de laatste kilometers!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 13, 2014, 11:11:01
Weet iemand waar en wanneer het potje tegen heracles wordt gespeeld
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Yellow Army op oktober 13, 2014, 17:11:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 13, 2014, 11:11:01
Weet iemand waar en wanneer het potje tegen heracles wordt gespeeld

Zal vast angstvallig geheim worden gehouden
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op oktober 13, 2014, 17:16:55
Citaat van: Yellow Army op oktober 13, 2014, 17:11:43
Zal vast angstvallig geheim worden gehouden
Ook via mijn Heracles-collega's nog niet bekend. En er circuleert binnen ons gezin zelfs nog een Heracles clubcard dus als het toegankelijk is voor supporters hoor ik het. Maar ook via die weg is het stil.

Gelukkig hebben we altijd nog www.cambuur.nl  :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op oktober 13, 2014, 17:24:44
morgen om 13.00 uur.
Er staat Heracles Cambuur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: oldehove op oktober 14, 2014, 11:47:29
Opstelling #cambuur Wouda, Schootstra Mac Intosch Slijngard Janzen, Dijkstra Bakker Steblecki, Meleg Barto Schet #hercam #oefenduel


Wissels #cambuur #hercam Hemmen, Schokker, Zeinstra, Schepers. Wedstrijd begint om 13.00 uur in Almelo.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op oktober 14, 2014, 11:50:18
Citaat van: oldehove op oktober 14, 2014, 11:47:29
Opstelling #cambuur Wouda, Schootstra Mac Intosch Slijngard Janzen, Dijkstra Bakker Steblecki, Meleg Barto Schet #hercam #oefenduel


Wissels #cambuur #hercam Hemmen, Schokker, Zeinstra, Schepers. Wedstrijd begint om 13.00 uur in Almelo.

Lijkt mij dat wij hier uit af kunnen leiden dat Van der Streek zonder weer speelt!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op oktober 14, 2014, 11:52:19
Citaat van: Lore op oktober 14, 2014, 11:50:18
Lijkt mij dat wij hier uit af kunnen leiden dat Van der Streek zonder weer speelt!

ja dat klopt :clint
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 14, 2014, 11:56:24
Waarom staat Zeinstra trouwens niet in de basis, lijkt mij toch wel belangrijker dat hij zijn minuten kan maken dan Wouda
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op oktober 14, 2014, 12:05:12
Het gaat dus (zoals verwacht) inderdaad alleen om de wisselspelers.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: oldehove op oktober 14, 2014, 12:07:06
Citaat van: drg op oktober 14, 2014, 11:56:24
Waarom staat Zeinstra trouwens niet in de basis, lijkt mij toch wel belangrijker dat hij zijn minuten kan maken dan Wouda
Denk allebei een helft
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op oktober 14, 2014, 14:02:40
ruststand 1-1
doelpunt cambuur: erik bakker vanuit een penalty
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 14, 2014, 14:19:27
Citaat van: Cambuur058 op oktober 14, 2014, 14:02:40
ruststand 1-1
doelpunt cambuur: erik bakker vanuit een penalty

Liekt Finnboergazon wel  8P Elke wedstrijd dat ie speelt vanuit een penalty scoren?

Straks wordt ie nog topscoorder oefenwedstrijden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: marrumer op oktober 14, 2014, 14:27:35
slecht hoor, staat al 4-2 voor heracles....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op oktober 14, 2014, 14:30:47
Citaat van: marrumer op oktober 14, 2014, 14:27:35
slecht hoor, staat al 4-2 voor heracles....
slechte generale...zagen we ook bij vorige oefenwedstrijd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: hobbes op oktober 14, 2014, 14:43:40
Citaat van: speculeter op oktober 14, 2014, 14:30:47
slechte generale...zagen we ook bij vorige oefenwedstrijd.

Heeft niks met zondag te maken, dit zijn de reserves tegen de reserves. Er mag voor zondag ook niet onnodig risico op blessures gelopen worden :clint
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op oktober 14, 2014, 15:03:36
Citaat van: marrumer op oktober 14, 2014, 14:27:35
slecht hoor, staat al 4-2 voor heracles....
Opstellingen wel gezien? Daarmee zouden we het nog lastig hebben tegen Almere.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: marrumer op oktober 14, 2014, 15:19:00
Citaat van: Bernardo op oktober 14, 2014, 15:03:36
Opstellingen wel gezien? Daarmee zouden we het nog lastig hebben tegen Almere.
het is ook het b team van heracles.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 14, 2014, 15:22:06
Dus in alle gevallen is deze wedstrijd niet serieus te nemen en al helemaal niet in voorbereiding op dit weekend.

Over en sluiten!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op oktober 14, 2014, 15:25:57
Citaat van: drg op oktober 14, 2014, 15:22:06
Dus in alle gevallen is deze wedstrijd niet serieus te nemen en al helemaal niet in voorbereiding op dit weekend.

Over en sluiten!  |:)

Klopt! |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op oktober 14, 2014, 15:28:17
liever de 3 punten tegen ze in de competitie dan in een oefenwedstrijd van reserves. :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 14, 2014, 18:51:55
Als ik de opstelling zo nog eens lees, heeft Schootstra dan in de verdediging gestaan ofzo? Dacht dat 't een middenvelder was..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op oktober 14, 2014, 18:53:37
Cambuur verliest oefenwedstrijd van Heracles Almelo

Gepubliceerd op 14 oktober 2014, 16:36
Laatst bijgewerkt op 14 oktober 2014, 16:51

ALMELO - Cambuur Leeuwarden heeft dinsdagmiddag een oefenwedstrijd met Heracles Almelo met 4-2 verloren..

Heracles opende de score na een half uur. Aleksei Kangaskolkka scoorde uit een corner van ex-Heerenvener Menno Heerkes. Erik Bakker trok de stand even later vanaf elf meter gelijk.

Kangaskolkka tekende vlak na rust voor de 2-1. Daarna tikte Dejan Meleg de gelijkmaker binnen. Heerkes maakte er 3-2 van via een vrije trap. Kangaskolkka maakte uit een penalty zijn derde en de vierde voor de Almeloërs.

Opstelling Cambuur: Wouda, Schootstra, MacIntosh, Slijngaard, Janzen; Dijkstra, Bakker, Steblecki; Meleg, Barto, Schet

Op de site van Heracles stond overigens ook Hemmen nog genoemd.

aldus http://www.lc.nl/sport/cambuur/cambuur-verliest-oefenwedstrijd-van-heracles-almelo-17796003.html (http://www.lc.nl/sport/cambuur/cambuur-verliest-oefenwedstrijd-van-heracles-almelo-17796003.html)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op oktober 14, 2014, 19:01:21
Citaat van: marrumer op oktober 14, 2014, 14:27:35
slecht hoor, staat al 4-2 voor heracles....

harkema speelde 3-3 in een oefenpot tegen ons en waren helemaal gek 4 dagen later verloren ze 4-0 en
wij wonnen 4-1 deze wedstrijden zijn om de reserve,s minuten te geven en niks anders.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op oktober 15, 2014, 09:07:18
prima allemaal, maar hier staan toch namen in die het verschil moeten kunnen maken.
Al zal de motivatie ook een stuk minder zijn
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op oktober 15, 2014, 09:13:35
Citaat van: dit is mien club op oktober 15, 2014, 09:07:18
prima allemaal, maar hier staan toch namen in die het verschil moeten kunnen maken.
Al zal de motivatie ook een stuk minder zijn

Maar het zijn absoluut geen namen die allemaal samen op 1 veld zullen staan in de competitie.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 13, 2014, 15:22:07
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  1 u1 uur geleden
Opstelling #cambuur Zeinstra, Schootstra Mac Intosch Slijngard Pereira, Bakker Dijkstra Barto, Meleg Hemmen Schepers
Wissels: Wouda, Janzen, Steblecki, Schet, Schokker #volcam #cambuur
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 13, 2014, 15:24:03
We staan 4-2 achter

1-0
2-0
2-1 Meleg
2-2 Hemmen
3-2 (rust)
4-2
4-3 Barto
4-4 Barto
(tussenstand)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op november 13, 2014, 15:29:09
3x Steltenpool en 1x Fafiani voor Volendam. Heeft Meleg al een oefenwedstrijd gespeeld zonder te scoren?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 13, 2014, 15:47:45
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  2 min.2 minuten geleden
Eindstand #Volendam - #Cambuur 4-4. Zeer nuttige en leuke wedstrijd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op november 13, 2014, 16:13:56
Citaat van: Gasgeve op november 13, 2014, 15:29:09
3x Steltenpool en 1x Fafiani voor Volendam. Heeft Meleg al een oefenwedstrijd gespeeld zonder te scoren?
Vandaag dus 8P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 13, 2014, 16:40:23
Citaat van: Dokkumer op november 13, 2014, 16:13:56
Vandaag dus 8P

Meleg heeft ook vandaag gescoord dokkumer
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op november 13, 2014, 19:50:14
Citaat van: dit is mien club op november 13, 2014, 16:40:23
Meleg heeft ook vandaag gescoord dokkumer
Verrek ja, bril niet op...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op november 14, 2014, 13:10:26
Heb samenvatting ff gezien, maar zeinstra maakt wel grote fouten hoor, ook al tegen harkema..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 14, 2014, 13:56:20
Bekijk hier de samenvatting van #volcam http://bit.ly/1uk3cHa  #cambuur

Volgens mij staat de derde doelman van ons hier op goal, wat een knuppel je....
Gaat in de fout bij de 2-0, 3-2 en 4-2.
Slijngaard ziet er bij de 1-0, 2-0, en 4-2 ook niet goed uit
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2014, 14:06:46
Citaat van: dit is mien club op november 14, 2014, 13:56:20
Bekijk hier de samenvatting van #volcam http://bit.ly/1uk3cHa  #cambuur

Volgens mij staat de derde doelman van ons hier op goal, wat een knuppel je....
Gaat in de fout bij de 2-0, 3-2 en 4-2.
Slijngaard ziet er bij de 1-0, 2-0, en 4-2 ook niet goed uit

Zeinstra staat 1ste helft op doel. dus de 2-0 en vooral de 3-2 kun je hem aanrekenen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op november 14, 2014, 14:11:08
Niet best wat ik zie op de samenvatting. Een zeer laag niveau. Denk dat je bij een Blauw Wit of FVC nog een hoger niveau krijgt te zien.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op november 14, 2014, 14:41:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2014, 14:06:46
Zeinstra staat 1ste helft op doel. dus de 2-0 en vooral de 3-2 kun je hem aanrekenen.
Bij 2-0 staat ie volledig verkeerd... Nja t was nie best ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2014, 14:44:56
Citaat van: pvanbuijtene op november 14, 2014, 14:41:10
Bij 2-0 staat ie volledig verkeerd... Nja t was nie best ;)
Tsjaa ga je nu Nienhuis vervangen dan moet je wel weten dat Zeinstra er staat, want terugwisselen doe je niet zo snel. Dan heb je twee onzekere keepers.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: piene hassus op november 14, 2014, 16:45:13
Zeinstra is alleen mar slechter wudden, laat Nienhuis maar mooi staan
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: AL op november 14, 2014, 21:48:32
Beste goal van Meleg overigens.
Let op mijn woorden: die gaat nog hele leuke dingen laten zien!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op november 14, 2014, 21:52:56
Citaat van: AL op november 14, 2014, 21:48:32
Beste goal van Meleg overigens.
Let op mijn woorden: die gaat nog hele leuke dingen laten zien!
dat denk ik ook
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op november 15, 2014, 12:11:44
Er staat toevallig geen oefenwedstrijd gepland in Twente? De Cambuur spelersbus staat momenteel bij ATC in Hengelo. Heracles of (jong)FC Twente?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op november 15, 2014, 12:18:33
Citaat van: Tukker op november 15, 2014, 12:11:44
Er staat toevallig geen oefenwedstrijd gepland in Twente? De Cambuur spelersbus staat momenteel bij ATC in Hengelo. Heracles of (jong)FC Twente?
heel jong cambuur  :devil  ( d1)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op november 15, 2014, 15:52:53
Het was inderdaad de D1. Na de 0-1 ben ik weggegaan.

Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Voorstopper op november 18, 2014, 16:04:13
:as net op Facebook dat Cambuur een oefenpot speelt tegen Twente op dit moment. iemand die weet hoe het gaat en wat de stand is?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Bernardo op november 18, 2014, 16:07:10
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  9 min.9 minuten geleden
De #Cambuur-reserves hebben vanmiddag ritme opgedaan in een trainingswedstrijd tegen FC #Twente. Eindstand 3-2.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: CJ058 op november 18, 2014, 16:42:14
Citaat van: Bernardo op november 18, 2014, 16:07:10
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  9 min.9 minuten geleden
De #Cambuur-reserves hebben vanmiddag ritme opgedaan in een trainingswedstrijd tegen FC #Twente. Eindstand 3-2.
Twente met flink wat basisspelers, cambuur met allemaal reserves. 3-2, prima resultaat. Barto weer 2 keer
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op november 18, 2014, 16:53:30
Citaat van: CJ058 op november 18, 2014, 16:42:14
Twente met flink wat basisspelers, cambuur met allemaal reserves. 3-2, prima resultaat. Barto weer 2 keer
De winterstop nadert, dit betekent dat Barto in vorm komt |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: moodygrunn op november 18, 2014, 16:55:24
Citaat van: Bernardo op november 18, 2014, 16:07:10
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  9 min.9 minuten geleden
De #Cambuur-reserves hebben vanmiddag ritme opgedaan in een trainingswedstrijd tegen FC #Twente. Eindstand 3-2.

Winst is voor Twente, blijkt misschien niet zo duidelijk uit deze tweet
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Dokkumer op november 18, 2014, 16:56:45
Citaat van: moodygrunn op november 18, 2014, 16:55:24
Winst is voor Twente, blijkt misschien niet zo duidelijk uit deze tweet
Dan is het nog steeds geen slecht resultaat.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op november 18, 2014, 17:11:49
FC Twente met een A-team, Cambuur met een B-team. Dan is 3-2 verlies geen slecht resultaat.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op november 18, 2014, 18:12:40
Het was spelen, douchen en vertrekken want om 17:00 was er al niemand meer bij het trainings-complex FBK in Hengelo.

Geen slecht resultaat als ik kijk naar de beide opstellingen.  Twente A tegen Cambuur B
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op november 19, 2014, 11:49:17
Zal allemaal best maar het is al weer een mooie tijd geleden dat we een wedstrijd hebben gewonnen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op december 02, 2014, 18:44:47
Plaats hem hier maar even.
Cambuur gaat in de winterstop wederom naar de algarve
Ze verblijven er een week en er zal worden geoefend tegen een nu nog onbekende tegenstander.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op december 02, 2014, 19:23:07
Vorig jaar aangegeven dat er misschien wel belangstelling zou zijn voor een reisje daar heen.
Lijkt me wel even leuk een weekje naar de Algarve. Maar helaas  :|
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: wiekie1969 op december 30, 2014, 13:10:08
 zondag 11 januari aanvang 14.30 uur  cambuur-de graafschap.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op december 30, 2014, 13:21:33
Citaat van: wiekie1969 op december 30, 2014, 13:10:08
zondag 11 januari aanvang 14.30 uur  cambuur-de graafschap.

Mooi! Een weekje minder zonder Cambuur  8)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op januari 02, 2015, 10:17:08
spelen ze in Portugal ook een oefenpot?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op januari 02, 2015, 23:14:25
Citaat van: dit is mien club op januari 02, 2015, 10:17:08
spelen ze in Portugal ook een oefenpot?
[/quote

is wel de bedoeling
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op januari 05, 2015, 19:27:32
Blijkbaar morgen een oefenwedstrijd k tegenstander onbekend.

Bron: bos, Fries dagblad
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: hobbes op januari 06, 2015, 10:55:50
Tegenstander is inmiddels bekend, het nationale elftal van Ghana. Leuke uitdaging
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op januari 06, 2015, 10:57:47
skoppers
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op januari 06, 2015, 10:59:37
Originele tegenstander van hoog niveau. Ik ben benieuwd.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op januari 06, 2015, 11:26:25
Citaat van: dit is mien club op januari 06, 2015, 10:57:47
skoppers

Ze hebben 2 weken om te herstellen  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: el haj op januari 06, 2015, 17:45:52
Dit zijn de betere oefenwedstrijden! Kan me helaas alleen niet voorstellen dat hiervan een stream te vinden gaat zijn. :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vedetski op januari 06, 2015, 18:15:23
Zal daar onze nieuwe aanwinst dan weg komen? (de grote donkere jongen) :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 06, 2015, 18:17:19
Citaat van: Vedetski op januari 06, 2015, 18:15:23
Zal daar onze nieuwe aanwinst dan weg komen? (de grote donkere jongen) :D
nee dat was de scout, die heeft de kampioens-dvd gekocht bij de administratie voor de wedstrijdbespreking..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vedetski op januari 06, 2015, 18:18:53
Citaat van: Eewal op januari 06, 2015, 18:17:19
nee dat was de scout, die heeft de kampioens-dvd gekocht bij de administratie voor de wedstrijdbespreking..

Is MacIntosch ghanees??
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op januari 06, 2015, 18:57:10
Citaat van: el haj op januari 06, 2015, 17:45:52
Dit zijn de betere oefenwedstrijden! Kan me helaas alleen niet voorstellen dat hiervan een stream te vinden gaat zijn. :P

Ik zou deze wedstrijd ook graag willen zien...  Mooie wedstrijd kan het worden. Ik hoop dat er een mooie samenvatting op cambuur tv komt, maar een stream zou ik helemaal te gek vinden.

Misschien een stream via Afrika  8)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur123 op januari 06, 2015, 19:06:52
Waanzin, wat zijn we toch een raar clubje  :_schater Ben er dol op, hoop tevens wel dat de beren een beetje rustig aan doen..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op januari 06, 2015, 19:16:37
Citaat van: Cambuur123 op januari 06, 2015, 19:06:52
Waanzin, wat zijn we toch een raar clubje  :_schater Ben er dol op, hoop tevens wel dat de beren een beetje rustig aan doen..
is ook erg warm daar hè voor ijsberen! :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op januari 06, 2015, 19:47:42
jullie denken toch niet dat er iemand daar met een camera op de tribune van een trainingsveld de boel live gaat lopen streamen  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op januari 06, 2015, 20:29:23
Citaat van: drg op januari 06, 2015, 19:47:42
jullie denken toch niet dat er iemand daar met een camera op de tribune van een trainingsveld de boel live gaat lopen streamen  :_schater

Ik heb Afrikanen wel vreemdere dingen zien doen  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Yellow Army op januari 06, 2015, 21:12:27
Citaat van: drg op januari 06, 2015, 19:47:42
jullie denken toch niet dat er iemand daar met een camera op de tribune van een trainingsveld de boel live gaat lopen streamen  :_schater

Ruppppert kom er maar in...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op januari 06, 2015, 22:11:46
Wedstrijd is verplaatst naar donderdag ivm beschikbaarheid veld.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op januari 06, 2015, 22:36:27
Ghana is normaal wel een tegenstander die het fysieke niet schuwt. Hopelijk komen we deze wedstrijd ongeschonden door en wie weet zonder te verliezen  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 06, 2015, 22:48:11
Narsingh, de ridder en hemmen maar niet mee laten spelen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: denistel op januari 07, 2015, 17:54:10
lui zijn in voorbereiding voor africa cup dus zal wel wat mee vallen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lwdscc op januari 08, 2015, 15:02:41
Opstelling: Nienhuis,
Pereira Mac Intosch Reijnen Vytas,
El Makrini Steblecki Vd Streek,
Narsingh Hemmen De Ridder

Wissels: Wouda, Slijngard, Droste, Schepers, Janzen, Meleg, Schet, Bijker, Dijkstra, Barto
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 15:05:04
Citaat van: Lwdscc op januari 08, 2015, 15:02:41
Opstelling: Nienhuis,
Pereira Mac Intosch Reijnen Vytas,
El Makrini Steblecki Vd Streek,
Narsingh Hemmen De Ridder

Wissels: Wouda, Slijngard, Droste, Schepers, Janzen, Meleg, Schet, Bijker, Dijkstra, Barto

geblesseerd: Zeinstra? Ogbeche?

Deze kwakkelvoorhoede laten beginnen? Ben benieuwd of dat verstandig is.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 15:06:19
Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 15:05:04
geblesseerd: Zeinstra? Ogbeche?

Deze kwakkelvoorhoede laten beginnen? Ben benieuwd of dat verstandig is.

schet, scheepers en meleg zou pas een kwakkelende voorhoede zijn ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sccambuurlwdd op januari 08, 2015, 15:08:27
Citaat van: zeewolde op januari 06, 2015, 22:48:11
Narsingh, de ridder en hemmen maar niet mee laten spelen.
En dan deze opstelling zien...  _O_
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 15:13:03
Citaat van: Eewal op januari 08, 2015, 15:06:19
schet, scheepers en meleg zou pas een kwakkelende voorhoede zijn ;)

Niet qua blessures
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 15:13:40
Citaat van: sccambuurlwdd op januari 08, 2015, 15:08:27
En dan deze opstelling zien...  _O_

Henk de Jong maar direct ontslaan, als hij toch niet naar me luistert :(
:devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 15:14:39
Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 15:13:03
Niet qua blessures
het zijn inderdaad altijd de verkeerde spelers met blessures ;)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op januari 08, 2015, 15:15:29
Oefenwedstrijd. Goal van Meleg kun je alvast noteren dus.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Voorstopper op januari 08, 2015, 15:22:13
Citaat van: Gasgeve op januari 08, 2015, 15:15:29
Oefenwedstrijd. Goal van Meleg kun je alvast noteren dus.

Bin su al besig dan? Ik dacht om 4 uur pas
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 15:23:28
Citaat van: Voorstopper op januari 08, 2015, 15:22:13
Bin su al besig dan? Ik dacht om 4 uur pas

Hij bedoelt dat Meleg altijd scoort in oefenwedstrijden.
Maar Meleg staat wissel voorlopig.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 16:11:47
Toch mooi dat Barto is opgeroepen voor de interland tegen Ghana! Hij verdient het! :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 16:24:38
We staan voor :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op januari 08, 2015, 16:39:53
wereld goal De Ridder
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Leovardiascc op januari 08, 2015, 16:42:09
1-0 en in de eerste 20 min 70 % balbezit :y
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 16:47:27
de eerste twee blessures zijn ook al een feit..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Leovardiascc op januari 08, 2015, 16:48:02
En al twee blessures  :zucht

Steblecki eraf voor Bijker
Van der Streek eraf voor Barto
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 16:48:11
waar volgen jullie dit allemaal?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 16:49:43
Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 16:48:11
waar volgen jullie dit allemaal?

livestream natuurlijk.. staan wel 20 camera's om het veld daar!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: zeewolde op januari 08, 2015, 16:51:08
weet het inmiddels. Bedankt Eewal.

Had alleen het idee door de opmerking wereldgoal dat er ergens beelden waren.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 16:52:05
Citaat van: zeewolde op januari 08, 2015, 16:51:08
weet het inmiddels. Bedankt Eewal.

Had alleen het idee door de opmerking wereldgoal dat er ergens beelden waren.

ik ben een passieve Twitteraar, maar voor de laatste nieuwtjes kun je daar wel een profiel aanmaken...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dit is mien club op januari 08, 2015, 16:53:58
Steblecki en van der Streek verlaten beide geblesseerd het veld na harde overtredingen
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Scc01 op januari 08, 2015, 16:54:21
Twitter.
Het lijkt soms ook wel of ze van glas zijn, maar dat kan aan mij liggen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: dizzhead op januari 08, 2015, 17:06:02
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  6m6 minutes ago
Sander vd Streek is uitgevallen vanwege een bal die hard in zn gezicht kwam en niet vanwege het pittige duel wat er later was. #ghacam
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Leovardiascc op januari 08, 2015, 17:17:08
ik volg het inderdaad ook via Twitter :)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op januari 08, 2015, 17:22:41
1-1
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 17:28:06
Citaat van: pvanbuijtene op januari 08, 2015, 17:22:41
1-1
verdomme ***%%%####%$%$$%$%$%$%$%$%     :devil :devil :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op januari 08, 2015, 17:38:13
jurjan wouda en ron janzen zijn in de ploeg gekomen.
nou, die gaan we dus niet meer winnen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 17:43:49
Citaat van: Cambuur058 op januari 08, 2015, 17:38:13
jurjan wouda en ron janzen zijn in de ploeg gekomen.
nou, die gaan we dus niet meer winnen.
ik verwachtte inderdaad ook nog een doelpunt van nienhuis..
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vedetski op januari 08, 2015, 17:44:30
Schet erin  voor Barto
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 17:49:33
Haha ontspan mensen? Sommige reacties hierboven....  :_schater

Blessures, kut. Maar maak je niet zo druk over een te slechte opstelling  :wall
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vedetski op januari 08, 2015, 17:51:42
afgelopen het is 1-1 geworden , Nederlands elftal speelde 2-2 gelijk tegen Ghana  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Vedetski op januari 08, 2015, 17:52:13
en Wouda houdt gewoon de nul  :y
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 08, 2015, 17:52:58
Citaat van: Utekleitrokken op januari 08, 2015, 17:49:33
Haha ontspan mensen? Sommige reacties hierboven....  :_schater

Blessures, kut. Maar maak je niet zo druk over een te slechte opstelling  :wall
jij moet beter smileys leren 'lezen'  :D
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op januari 08, 2015, 18:12:07
Knap resultaat. Gebroeders Ayew en Gyan zijn van het niveau Marseille, Southampton etc.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op januari 08, 2015, 18:26:46
Knap resultaat, zeg! Eerste helft ook nog gewoon de betere ploeg als ik Henk Albers mag geloven. Hopen dat de blessures meevallen. In ieder geval Narsingh en De Ridder nog heel.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Tukker op januari 08, 2015, 22:00:18
Mooi resultaat. Ook mooi om te zien dat we de flanken weer goed bezet hebben. Even afwachten hoe die beide blessures uitvallen. Ik ben vernieuwd naar de samenvatting  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Voorstopper op januari 09, 2015, 10:03:58
Zeker een prima resultaat de 1-1. De wereldkampioen heeft in Brazilië gewoon 2-2 tegen deze ploeg gespeeld.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op januari 09, 2015, 12:01:22
Citaat van: Voorstopper op januari 09, 2015, 10:03:58
Zeker een prima resultaat de 1-1. De wereldkampioen heeft in Brazilië gewoon 2-2 tegen deze ploeg gespeeld.

en nac won van ons.... dus!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op januari 09, 2015, 12:07:39
Citaat van: pvanbuijtene op januari 09, 2015, 12:01:22
en nac won van ons.... dus!

Dus NAC is beter dan wereldkampioen Duitsland  :_schater 8P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: el haj op januari 09, 2015, 16:12:33
Samenvatting staat inmiddels ook online: https://www.youtube.com/watch?v=_TkMhOTNKGU
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2015, 16:24:06
Eindelijk! Ruppppert had er beter kunnen zitten.
Btw dat mens heeft een vreselijke stem van Cambuur tv

De goal van De Ridder zat er lekker in, maar een wereldgoal? Nee.

Mooie uitslag 1-1
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: pvanbuijtene op januari 09, 2015, 16:30:15
Citaat van: Galdiano op januari 09, 2015, 16:24:06
Eindelijk! Ruppppert had er beter kunnen zitten.
Btw dat mens heeft een vreselijke stem van Cambuur tv

De goal van De Ridder zat er lekker in, maar een wereldgoal? Nee.

lekkrre vragen ook aan henk de jong pff
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2015, 17:28:53
Citaat van: pvanbuijtene op januari 09, 2015, 16:30:15
lekkrre vragen ook aan henk de jong pff

TV: ben je tevreden?
Henk: waarover, trainingskamp of oefenwedstrijd?
TV: uuh trainingskamp.

Dit boeit de kijker niets.
Trainingskamp leuk en aardig, maar had veel meer over de selectie (blessures) en oefenwedstrijd willen horen.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Gasgeve op januari 09, 2015, 18:42:59
Op wie zijn kosten zitten die lui van Cambuur tv daar?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: legeips op januari 09, 2015, 20:40:18
Hahahaha,
Het mist wel wat professionele uitstraling dat CTV.. Vond die kerst special met henk de Jong en 3 spelers ook niet echt van een geweldig niveau..

Maar goed...
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op januari 09, 2015, 21:12:50
Citaat van: Gasgeve op januari 09, 2015, 18:42:59
Op wie zijn kosten zitten die lui van Cambuur tv daar?

Ik meende dat het studenten waren van de NHL opleiding CMD. Zal hooguit een onkostenvergoeding zijn ipv dat er betaald wordt.

Slechts een aanname uiteraard.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Eewal op januari 10, 2015, 18:36:59
Hoezo nivellering eredivisie? Cambuur kan makkelijk mee in de Africa-cup! Morgen tegen De Graafschap, vorig jaar de eerste wedstrijd van Manu. Helaas morgen geen tropische versterking op het veld.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2015, 20:00:18
Citaat van: legeips op januari 09, 2015, 20:40:18
Hahahaha,
Het mist wel wat professionele uitstraling dat CTV.. Vond die kerst special met henk de Jong en 3 spelers ook niet echt van een geweldig niveau..

Maar goed...

Die gast van speler in de spotlight doet het goed. Die had er beter kunnen zitten.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sander Scc op januari 10, 2015, 20:06:29
Cambuur TV moet gemaakt worden door Cambuurwatchers en niet door stagelopers van de NHL.

Het mag wel iets professioneler, dan maar wat meer reclame!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Utekleitrokken op januari 10, 2015, 20:11:26
Citaat van: Sander Scc op januari 10, 2015, 20:06:29
Cambuur TV moet gemaakt worden door Cambuurwatchers en niet door stagelopers van de NHL.

Het mag wel iets professioneler, dan maar wat meer reclame!

Of in samenwerking met - zodat er wat dieper op onderwerpen/actualiteiten ingegaan wordt. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de "Cambuurwatchers" dit grafisch weg kunnen zetten (zoals nu) en als je het uitbesteed kost dit écht klauwen vol geld.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cambuur058 op januari 10, 2015, 20:22:44
Citaat van: Galdiano op januari 10, 2015, 20:00:18
Die gast van speler in de spotlight doet het goed. Die had er beter kunnen zitten.
Zijn stem is ook veel minder irritant dat dit wijf. Hij was wel gewoon aanwezig daar...  :?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: poelie-lwd op januari 10, 2015, 20:40:00
Aub geen clubwatchers. Die maken er een one man show van  :devil

Wat is trouwens de definitie van clubwatcher? Dat zijn we toch allemaal of ben ik nou gek....
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Sander Scc op januari 10, 2015, 20:43:12
Er word nu vaak oppervlakkig geïnterviewd met cliché vragen en antwoorden. En ik heb vaak het idee dat ik een kinderprogramma kijk.
Grafisch is het wel ok, dus dat kan je wel aan de nhl overlaten.

Citaat van: poelie-lwd op januari 10, 2015, 20:40:00
Wat is trouwens de definitie van clubwatcher? Dat zijn we toch allemaal of ben ik nou gek....

Een clubwatcher met journalistieke trekjes dan  :devil
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op januari 10, 2015, 20:44:53
Ja het mag idd allemaal wet professioneler, dat wief met die krasstem, lay out is wel prima.

Morgen EIN-DE-LIJK weer naar een wedstrijd van mien club, hoe staat het met de kaartverkoop (naast de sk houders)?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op januari 10, 2015, 21:26:40
Word morgen takkeweer. ..Zal wel niet zo druk worden.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 10, 2015, 22:53:20
Citaat van: speculeter op januari 10, 2015, 21:26:40
Word morgen takkeweer. ..Zal wel niet zo druk worden.

Al vroor het -20 dan was ik er nog.
Het weer mag geen enkele rol spelen, of je wel of niet komt.
Gloryhunters zullen wel weer thuis zitten.

Ik ben erbij!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 11, 2015, 10:49:16
MATCHDAY!  |:)

Zouden er nog wat supporters van De Graafschap meekomen?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: de Schoot op januari 11, 2015, 13:11:44
Noord is dicht ivm loshangende reclameborden
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Collingwood op januari 11, 2015, 13:24:00
Cambuur ‏@SCCambuurLwd
Opstelling: Nienhuis, Droste Mac Intosch Reijnen Bijker, El Makrini Bakker Vd Streek, Narsingh Barto De Ridder #cambuur #CamGra

Heb er wel weer even zin in!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 11, 2015, 13:31:42
Een ouderwets middagje op zuid met zijn allen ipv noord heeft ook wel wat!  |:)
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: scc-aaron op januari 11, 2015, 13:31:55
Geen nieuwjaarsreceptie voorafgaande aan deze wedstrijd?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: 666 op januari 11, 2015, 13:36:32
Citaat van: Galdiano op januari 11, 2015, 13:31:42
Een ouderwets middagje op zuid met zijn allen ipv noord heeft ook wel wat!  |:)

Lekker duwen en gek doen... oh nee er zijn stoeltjes gemonteerd  :P
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Nancai op januari 11, 2015, 14:11:41
Citaat van: Collingwood op januari 11, 2015, 13:24:00
Cambuur ‏@SCCambuurLwd
Opstelling: Nienhuis, Droste Mac Intosch Reijnen Bijker, El Makrini Bakker Vd Streek, Narsingh Barto De Ridder #cambuur #CamGra

Heb er wel weer even zin in!

Waar is Ogbeche?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: speculeter op januari 11, 2015, 14:31:45
Denk dat ze obeche nog even sparen voor volgende week.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op januari 11, 2015, 17:07:47
Niet van veld gestapt door te harde wind?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Casuals-lwd op januari 11, 2015, 17:18:22
Was niet al te best van onze kant , 2-2 was ook meer dan terecht.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Ruppppert op januari 11, 2015, 17:27:13
Samenvatting: Cambuur - De Graafschap
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Galdiano op januari 11, 2015, 17:37:23
Bedankt! Ik was er wel, maar heb twee doelpunten gemist  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: drg op januari 11, 2015, 19:11:38
Nou wachten op de mensen die paniek gaan zaaien om een oefenpotje  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op januari 11, 2015, 19:53:23
Citaat van: drg op januari 11, 2015, 19:11:38
Nou wachten op de mensen die paniek gaan zaaien om een oefenpotje  :_schater
degradatie is onafwendbaar na dit oefenpotje
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op januari 11, 2015, 19:58:46
was overigens matig wat Cambuur op de mat legde, maar dat zegt verder totaal niks over de rest van deze competitie.
Als je trouwens aanhanger van de eagles bent lijkt mij hun laatste oefenpot wel zorgelijk voor de rest van de competitie, maar dat terzijde.
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: sunderland op januari 11, 2015, 20:05:08
Citaat van: Nancai op januari 11, 2015, 14:11:41
Waar is Ogbeche?
Waar is Ogbeche?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: carlo de leeuw op januari 11, 2015, 20:17:24
Citaat van: sunderland op januari 11, 2015, 20:05:08
Waar is Ogbeche?
heeft hele week wel gewoon meegetraind wat ik heb begrepen.
misschien vond ie het te koud.
Wij zijn tenminste wel verkleumd vanmiddag!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op januari 11, 2015, 20:29:58
Citaat van: carlo de leeuw op januari 11, 2015, 20:17:24
heeft hele week wel gewoon meegetraind wat ik heb begrepen.
misschien vond ie het te koud.
Wij zijn tenminste wel verkleumd vanmiddag!

Hij werd gespaard ivm een pijnlijke bovenkant van zijn voet. Den haag was ook nog twijfelachtig
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Marc S op januari 11, 2015, 21:47:25
Citaat van: drg op januari 11, 2015, 19:11:38
Nou wachten op de mensen die paniek gaan zaaien om een oefenpotje  :_schater

Tja valt me nog mee, normaal gesproken hoor je nu al veel doemdenkers  :_schater
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Destroyer op januari 11, 2015, 21:54:31
Citaat van: Casuals-lwd op januari 11, 2015, 17:18:22
Was niet al te best van onze kant , 2-2 was ook meer dan terecht.

Zegt ook niks na zo'n kamp in het buitenland. Kijk ook bijv. naar GAE verloor ook met dikke cijfers van Sparta met een oefenpotje. Inde competitie moet je er staan!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: CJ058 op januari 12, 2015, 09:16:21
Citaat van: Cambuur058 op januari 10, 2015, 20:22:44
Zijn stem is ook veel minder irritant dat dit wijf. Hij was wel gewoon aanwezig daar...  :?
Hij was niet aanwezig in Portugal. Mag blijkbaar niet veel kosten, maar vind je het gek? Cambuur is al zeer actief op sociale media, in welke vorm dan ook. Nu nog een kwestie van 'fijntunen'.  8P

Overigens leuk om te zien dat Rusnak toch ook aanwezig was gister, diep verscholen in sien iets te dure jasje.  :thumbsup
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: ruubmac op januari 19, 2015, 11:10:57
Ghana moet het mogelijk bij de eerste Afrika Cup-wedstrijd doen zonder Asamoah Gyan • De aanvoerder wordt behandeld nadat hij symptomen van malaria had vertoond • Hoewel de behandeling lijkt aan te slaan, staat zijn optreden maandag tegen Senegal op losse schroeven --> is dit ook besmettelijk?
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Lore op januari 19, 2015, 11:12:03
Citaat van: ruubmac op januari 19, 2015, 11:10:57
Ghana moet het mogelijk bij de eerste Afrika Cup-wedstrijd doen zonder Asamoah Gyan • De aanvoerder wordt behandeld nadat hij symptomen van malaria had vertoond • Hoewel de behandeling lijkt aan te slaan, staat zijn optreden maandag tegen Senegal op losse schroeven --> is dit ook besmettelijk?

Zover ik weet niet, maar als ik zaterdag even in gedacht neem --> Dat verklaart een boel!
Titel: Re: Oefencampagne seizoen 14/15
Bericht door: Cor op januari 21, 2015, 09:36:15
Citaat van: ruubmac op januari 19, 2015, 11:10:57
Ghana moet het mogelijk bij de eerste Afrika Cup-wedstrijd doen zonder Asamoah Gyan • De aanvoerder wordt behandeld nadat hij symptomen van malaria had vertoond • Hoewel de behandeling lijkt aan te slaan, staat zijn optreden maandag tegen Senegal op losse schroeven --> is dit ook besmettelijk?

:0= NOT