Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 14/15

Gestart door Lwdscc, mei 13, 2014, 15:01:08

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

GHSH

Dank! nog mensen die die kant op gaan? |:)

SCCornjum

Schema:

13.30 uur poorten open

14.00 uur start Open Dag, spelers lopen op het terrein om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan

14.45 uur spelers richting kleedkamer ivm voorbereiding wedstrijd

15.15 uur stadiontribune open

15.30 uur start warming up

16.00 uur wedstrijd De Graafschap - Cambuur Leeuwarden

17.45 uur muziek en horeca achter de Spinnekop
Watching Football Is Not A Crime

Collingwood

Erg benieuwd naar hoe Rusnak het gaat doen. Hopelijk een schot in de roos!
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2014, 12:11:31
Erg benieuwd naar hoe Rusnak het gaat doen. Hopelijk een schot in de roos!

als dat zo is is het ook te hopen dat Rusnak niet alsnog voor onze neus wordt weggekaapt, want er schijnt belangstelling te zijn en er zullen ongetwijfeld de nodige scouts op de tribune zitten in Doetinchem.

Eewal

Citaat van: Tanjajeah op juli 19, 2014, 13:56:06
als dat zo is is het ook te hopen dat Rusnak niet alsnog voor onze neus wordt weggekaapt, want er schijnt belangstelling te zijn en er zullen ongetwijfeld de nodige scouts op de tribune zitten in Doetinchem.

zal wel wat meevallen toch? anders was hij al lang onder de pannen geweest. manchester city wil hem uitlenen aan een club waar hij daadwerkelijk aan spelen toekomt en dat zal bij cambuur wel gaan lukken. manchester heeft er ook niks aan als hij bij een bijv. utrecht op de bank komt te zitten... geld draait het nu niet om, hij krijgt gewoon salaris van manchester..

Cambuur058


Marc S


Collingwood

Citaat van: Marc S op juli 19, 2014, 16:12:12
en 0-1 voor ons al.

DOELPUNT SC #Cambuur! Na een prachtige steekpass van Rusnak op Feldballe, mag Hemmen het afmaken; 0-1. #graCAM


Rusnak!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S


Hasses

0-1, Hemmen! 0-2, Reijnen! Ik drink er nog één op!  :hein

Marc S

Citaat van: Collingwood op juli 19, 2014, 16:13:21
DOELPUNT SC #Cambuur! Na een prachtige steekpass van Rusnak op Feldballe, mag Hemmen het afmaken; 0-1. #graCAM


Rusnak!  |:)

Jaja, ik raak steeds meer van die jongen onder de indruk. Ik hoop echt dat ze hem snel huren!

EastSide058

#147
Na de wedstrijd direct maar vastleggen  _O_

Hoeveel Cambuur supporters zijn er eigenlijk in DTC ?   8)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

hobbes

Las op twitter dat er in totaal zo'n 500 man zijn, dus heel veel zijn het er niet

hobbes

0-3, goal is copy van de eerste