Cambuur Online

Algemene Discussie => Overige Sporten => Topic gestart door: okkele op januari 24, 2013, 11:00:14

Titel: darts
Bericht door: okkele op januari 24, 2013, 11:00:14
dinsdag weer gewonnen denistel.
6-4 tegen sint anna na een 4-4,werd zelfs nog even spannend.
alle concurrenten ook gewonnen dus nog altijd 6 punten voor.

:thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 22:09:24
gewoon lekker zo door gaan dan pakken we de titel :0=
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op februari 12, 2013, 09:56:57
vanavond dartderby in vertier tegen 5 Amsterdammers en bc enige teamw aar we tot nut oe van hebben verloren wordt tijd voor revanche,,200 meter van huis wel lekker voor een uit partij.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op februari 12, 2013, 10:22:24
Citaat van: denistel op februari 12, 2013, 09:56:57
vanavond dartderby in vertier tegen 5 Amsterdammers en bc enige teamw aar we tot nut oe van hebben verloren wordt tijd voor revanche,,200 meter van huis wel lekker voor een uit partij.

die bacardi-cola mut cola-beerenburg weze juh wuttel.
en bitsje beter timen met de spatiebalk.

kest dr kruupend heen en terug vanavond ouwe spits.
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 22:55:13
laatste 3 wedstrijden 2 keer verloren dus er mut wat gebeuren okkele :rodekaart :proost _O_
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op maart 08, 2013, 00:45:15
en nou oek meteen koploper-af.
mooi dat we dinsdag tuus tegen de koploper speule,dan best dou dr oek weer bij.
:proost
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op maart 09, 2013, 11:41:32
Bij ons gaat het ook zeer goed natuurlijk ;).
Ach mooi rond de middenmoot, gaat nog beter dan verwacht eigenlijk!
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op maart 11, 2013, 21:43:41
Citaat van: okkele op maart 08, 2013, 00:45:15
en nou oek meteen koploper-af.
mooi dat we dinsdag tuus tegen de koploper speule,dan best dou dr oek weer bij.
:proost

ja aanpakkuh die lui en de 1e 2 promoveren dus komt goed juh
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op april 11, 2013, 09:03:09
in poule 3e van de fdb nu dezelfde situatie als in de jupiler leaque.
door het afhaken van 2 teams(vertier en cambuur) en de uitslag van afgelopen dinsdag tussen de nr 2 en 3 nu de volgende stand;

1.knooppunt......... 20 gespeeld..........46 punten
2.salomonzegels... 20 gespeeld...........45 punten
3.oan`e roane...... 19 gespeeld...........41 punten

met nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg tegen de nr 8 en 10 mag dit toch niet meer misgaan.
denistel word ook verwacht beide keren ook al is onze groningse aankoop aanwezig.

w:)
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op april 12, 2013, 13:42:47
ist niet genoeg weest dat ik vertier en cambuur hev omkocht ju,,,, :_schater
ik ben er beide keren wel bij
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op april 18, 2013, 08:56:42
Citaat van: denistel op maart 11, 2013, 21:43:41
en de 1e 2 promoveren dus komt goed juh

iets te vroeg gejuicht skat.
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op april 19, 2013, 07:54:10
Ik kan helaas ook nietsm eer voor jum betekenen... Aanstaande dinsdag tegen salomonzegel, maar helaas bin ik der wer net bij!

Succes mannen! :0=
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op april 19, 2013, 16:31:55
Citaat van: okkele op april 18, 2013, 08:56:42
iets te vroeg gejuicht skat.

at we de laatste winnen is het klaar toch
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op april 19, 2013, 22:52:32
nee jonge,niet meer in eigen hand nu.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op april 19, 2013, 22:55:04
gesp , gew,gel,verl,pnt,winstpnt,gemiddeld.

1    Salomonzegels 21 16 0 5  48 130 6.19 
2    Knooppunt       21 15 2 4  47 129 6.14 
3   Oan'e Râne       20 14 2 4  44 130 6.50 
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op april 20, 2013, 22:30:29
at we winnen promoveren we toch als 2e inde stand roanne verliest nog punten
Titel: Re: darts
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2013, 10:31:06
Volgende week donderdag Premier League halve finales en de finale.

Van Gerwen-James Wade

Barney-Taylor.

Winnaars in finale tegen elkaar dezelfde avond. live op rtl7!
Titel: Re: darts
Bericht door: papagaaiensoep op mei 10, 2013, 18:37:14
Barney zal der psychologisch wel weer onder deur gaan, tegen Phil T. begint 'ie altijd op morele achterstand.
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2013, 23:22:23
Jammer dat The Power niet gewonnen heeft, maar wát een reclame weer voor de dartssport! :proost

Prachtige finale tussen de 2e beste darters. Zeker niet vGerwen zijn laatste winst van de PL!
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op mei 26, 2013, 09:21:32
Afgelopen weekend vond van gerwen in dubai de finale tegen barney in een openlucht toernooi...
Van gerwen wint echt veel zeg, nidt normaal.. laatst ntrlk de pl. Maar uk open. En 5 van de 8 uk qualifier toernooien... staat geen maat op die man...
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 24, 2013, 00:40:52
Geweldige pot darts weer: JENKINS - TAYLOR!

Erg sterk gespeeld van Jenkins, maar toch nipt verloren van de MASTER |:)
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op juli 25, 2013, 09:47:20
V.gerwen ook weer lkkr op dreef.. 105gemiddeld tegen peter wright! 13-3 winst...
Titel: Re: darts
Bericht door: wiekie1969 op juli 28, 2013, 08:12:42
Van Gerwen- Lewis 15-17 gisteravond in een thriller!!!
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 28, 2013, 22:17:39
Wat moet je hier nog op zeggen.....
Ik hoop dat ie nog 100 jaar door blijft darten!!!

GENIETEN!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op juli 28, 2013, 22:38:41
wat een partij zeg pfffffffffff
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2013, 17:26:02
     di    10-09-2013       PH 1 te Plak    -    Barradeel bouncers
     di    10-09-2013       Hippo's    -    Steeg 2
     di    10-09-2013       Lantaarn 1    -    Salomonzegels
     di    10-09-2013       Cambuur 1    -    Klaaikluten
     di    10-09-2013       Steeg 1    -    Oan'e Râne 08
     di    10-09-2013       Rypsterbulls 2    -    Rus 1
     di    10-09-2013       Klaaimantsjes    -    Dokkumer Bulls
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op augustus 10, 2013, 00:25:02
de beide stegen in 1 poule.
dat moet wel competitievervalsing worden.

:proost
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 15, 2013, 23:34:13
Nee joh. Die stoker zit er niet meer bij.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op augustus 16, 2013, 14:56:52
kest in ieder geval even bij de bulls van dokkumer langs.
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2013, 17:35:09
Citaat van: okkele op augustus 16, 2013, 14:56:52
kest in ieder geval even bij de bulls van dokkumer langs.
Welk bejaardenhuis spelen die? Ik heb er nog nooit van gehoord :P
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2013, 19:02:15
Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2013, 17:35:09
Welk bejaardenhuis spelen die? Ik heb er nog nooit van gehoord :P

Bowling, volgens de FDB-site.
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op augustus 16, 2013, 19:11:37
Pas maar op, straks flikkeren ze bowlingballen richting hetbord 8P
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 16:36:10
In de Bowls-eye? 8P
Titel: Re: darts
Bericht door: Bernardo op december 29, 2013, 22:37:23
van Gerwen naar halve finale van het WK :thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: Galdiano op december 29, 2013, 22:38:45
Citaat van: Bernardo op december 29, 2013, 22:37:23
van Gerwen naar halve finale van het WK :thumbsup

Hij lijkt niet fit.
Ongeconcentreerd maar wel weer hoge uitgooien  :?
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2013, 23:01:51
Die eerste set was desondanks ongelofelijk!
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op december 30, 2013, 04:46:57
Citaat van: Galdiano op december 29, 2013, 22:38:45
Hij lijkt niet fit.
Ongeconcentreerd maar wel weer hoge uitgooien  :?

Hij had in de eerste drie sets een gemiddelde van 110 en totaal gewn tegenstand.. dan ga jechrt wat rustigeraan doen alleem op dit niveau kan he niet op 75% spelen.. moeilijk om je dan te herpakken...

Ik dwnk wel dat Lewis win ...
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op december 30, 2013, 20:35:09
De strijd der titanen!! Laat maar komen :D
Die kleurplaat van een Schot Wright staat ook alweer lekker te werpen, grote verrassing.
Titel: Re: darts
Bericht door: Destroyer op december 30, 2013, 21:08:47
Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 20:35:09
De strijd der titanen!! Laat maar komen :D
Die kleurplaat van een Schot Wright staat ook alweer lekker te werpen, grote verrassing.

Ja die ouwe draadmat bakt er niks van.
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op december 30, 2013, 21:27:19
Witlok vs Kleurlok. Witlok komt consequent wat tekort, alhoewel zijn gemiddelden niet veel lager liggen.
Straks 2 mannen met de omvang van de gemiddelde CO bezoeker :devil
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op december 30, 2013, 23:02:22
Van Gerwen, zo'n beetje de enige darter die een korte onderbreking van de reclameblokken voorstelt :devil

Allememachies, wat een niveautje van hem. Schitterende finishes en foutjes van Lewis bijna direct afstraffen. GENOT
Titel: Re: darts
Bericht door: Galdiano op december 30, 2013, 23:14:23
Citaat van: Dokkumer op december 30, 2013, 23:02:22
Van Gerwen, zo'n beetje de enige darter die een korte onderbreking van de reclameblokken voorstelt :devil

Allememachies, wat een niveautje van hem. Schitterende finishes en foutjes van Lewis bijna direct afstraffen. GENOT

Prachtig om naar te kijken!
De nieuwe Taylor?
Titel: Re: darts
Bericht door: Destroyer op december 30, 2013, 23:30:36
 :O Makje man! Lewis slappe lul  :devil
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 30, 2013, 23:33:26
Anti Climax..... :|
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 30, 2013, 23:34:14
Finale zie ik ook zomaar een "wright-wash" worden... Die man komt 2-0 achter en klaar ist.
Titel: Re: darts
Bericht door: Clint op december 31, 2013, 07:20:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 30, 2013, 23:34:14
Finale zie ik ook zomaar een "wright-wash" worden... Die man komt 2-0 achter en klaar ist.

Weet ik niet. Die man gooit zijn eigen partij wel en zijn trage tempo zou MvG kunnen opbreken. Tegen Lewis kom je in een flow omdat die ook snel gooit. Straks moet ie telkens wachten totdat die regenboog klaar is met gooien.
Titel: Re: darts
Bericht door: poelie-lwd op januari 01, 2014, 09:45:46
Citaat van: clint op december 31, 2013, 07:20:30
Weet ik niet. Die man gooit zijn eigen partij wel en zijn trage tempo zou MvG kunnen opbreken. Tegen Lewis kom je in een flow omdat die ook snel gooit. Straks moet ie telkens wachten totdat die regenboog klaar is met gooien.

Sinds wanneer interesseert u zich voor darten? Ik was toch echt in de veronderstelling dat omroep MAX de enige zender was die kon voorzien in uw behoefte... :clint
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op januari 01, 2014, 14:09:21
Sinds omroep Max de legendarische wedstrijd tussen Bobby George en John Lowe heeft uitgezonden is die ouwe dwaas helemaal in de ban van het hooivorksmijten.
Titel: Re: darts
Bericht door: Clint op januari 02, 2014, 07:46:46
Citaat van: poelie-lwd op januari 01, 2014, 09:45:46
Sinds wanneer interesseert u zich voor darten?

Gheghe. Dou weest wel meer niets van disse ouwe MILF-hunter, ouwe monk.
Titel: Re: darts
Bericht door: poelie-lwd op januari 02, 2014, 12:53:40
Ik wil dat ook echt niet weten  :R

:X
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op januari 02, 2014, 14:33:24
Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.
Titel: Re: darts
Bericht door: Tukker op januari 02, 2014, 14:52:11
Citaat van: pvanbuijtene op januari 02, 2014, 14:33:24
Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.
Het wordt tijd voor een frisse wind. Ik ben toch al niet zo'n fan van Taylor. En daarbij is hij ook een slecht verliezer.

Er staat nu een nieuwe generatie klaar. Dat wordt weer smullen de komende toernooien.

Maar het was toch nog wel billenknijpen op het eind

Waarvan akte   8P
Titel: darts
Bericht door: Leovardia op januari 02, 2014, 22:43:26
Inderdaad, hoog tijd voor een definitieve wisseling van de wacht; mannen als mighty Mike v Gerwen, Jackpot Lewis, en 'waarvan akte' van Buijtene moeten nu het stokje maar eens overnemen van Fil Teejler.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: darts
Bericht door: wiekie1969 op januari 04, 2014, 14:13:39
Citaat van: pvanbuijtene op januari 02, 2014, 14:33:24
Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.


die stakker is naar portugal gegaan :_schater
Titel: darts
Bericht door: Leovardia op januari 04, 2014, 15:02:14

Citaat van: wiekie1969 op januari 04, 2014, 14:13:39

die stakker is naar portugal gegaan :_schater

Aangesloten bij het trainingskamp? Zou hij de nieuwe spits zijn?


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op januari 04, 2014, 17:22:06
Een fantastishe pdc wk gezien.. en dan nu... lakeside ;(
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op januari 11, 2014, 11:21:20
Tja, van de Champions League naar de 3e klasse B op zaterdag :insane
Titel: Re: darts
Bericht door: TM op januari 11, 2014, 17:23:59
Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.
Titel: Re: darts
Bericht door: Tukker op januari 11, 2014, 17:57:49
Citaat van: TM op januari 11, 2014, 17:23:59
Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.
Ik heb gisteren nog even gekeken en ik moet zeggen dat het niveau me niet tegenviel.
Maar het kan natuurlijk niet tippen aan de PDC maar daar gaat ook ietsje meer geld om.
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op januari 12, 2014, 08:05:28
Citaat van: TM op januari 11, 2014, 17:23:59
Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op januari 12, 2014, 08:20:43
Citaat van: Dokkumer op januari 12, 2014, 08:05:28
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil

Sfeer richting darts is Lleen goed als de wedstrijd spannend is.. het kan daar flink kolken en dat is prachtig.. ik stoor me meer aan die sletjes bij opkomst en op t podium bij opkomst.. tis daar pure commercie ... dat was vroegee bij embassy wel mooi.
Was veel puurder darts..


Oja jan dskker uitgeschakeld.. miste op cruciale momenten wel 10 dubbels.

Titel: Re: darts
Bericht door: Harry L. op januari 12, 2014, 08:49:55
Citaat van: Dokkumer op januari 12, 2014, 08:05:28
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil

Vind ik ook jammer idd, het is tegenwoordig overal een soort thialf publiek. Het enige verschil is dat ze bij de pdc bier drinken en in thiald poejermolke
Titel: Re: darts
Bericht door: SCC-J op januari 12, 2014, 10:35:12
Bdo publiek is net een uitvaart man
Titel: Re: darts
Bericht door: Clint op januari 13, 2014, 07:18:07
Citaat van: pvanbuijtene op januari 12, 2014, 08:20:43
ik stoor me meer aan die sletjes bij opkomst.

Objection Your Honor.

Hazel O'Sullivan mogen ze wel aan mij vastbinden. ;)
Titel: Re: darts
Bericht door: punkman op februari 06, 2014, 22:40:36
Zo dan !
Van Barneveld 7-2 tegen Anderson.
Van Gerwen 7-0 tegen Taylor.
Lekker toch !
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op februari 07, 2014, 10:16:26
Heeerlijke 0-7 tegen taylor1!
Titel: Re: darts
Bericht door: TM op februari 07, 2014, 14:39:04
Geweldige prestatie van beide mannen. Gemiddeldes van 108 voor Barney en dik 109 voor Van Gerwen. Ben benieuwd naar het vervolg van de Premier League!

Gister trouwens ook 10.000 man in de zaal! Ongelofelijke aantallen voot darts. De sfeer wordt er trouwens niet beter op als je dat vergelijkt met kleinere zalen.
Titel: Re: darts
Bericht door: wiekie1969 op februari 15, 2014, 19:58:27
Barney- Newton 5-7, gemiddeld 89,39 :zucht
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op februari 27, 2014, 23:38:00
barney - van gerwen 7-5

barney met een 107 gemiddelde...
Titel: Re: darts
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2014, 07:06:59
Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op mei 23, 2014, 08:06:51
Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2014, 07:06:59
Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup

FInale was prachtig... die barney heeft overde gehele premier league van dit jaar een finishpercentage tegen de 50% aan... dat is exht bijzonder hoog!
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op mei 23, 2014, 09:49:11
kijk nooit meer naar die show maar toch blijven hangen in mn zapgedrag gisteren.
rare pot van taylor gezien,untouchable tot zn 4de punt daarna hopeloos zn niveau kwijt,onbegrijpelijk.
misschien toch tijd om te stoppen,ik vind hem ook niet passen bij deze commerciele aanfluiting van een sport.
waar hij vroeger samen met fordham vrolijk zwaaiend een idioot de zaal uit liet sturen omdat ie zn bek niet kon houden op beslissende momenten daar moet hij nu alles slikken anders word ie weer afgeschilderd als slechte verliezer o.i.d.
een barneveld die "last" heeft van een airco daar hoor je niemand over.
ik erger me mateloos aan dat "huisvrouwentijdenseeneindrondevoetbal-publiek",je gaat in een teletubbiepak naar het darts kijken !
finale wel gewonnen door de minst irritante van de 2.
barneveld een dikke duum.
van gerwen daar kunnen we het wel over eens zijn;
die moet wel aan de coke en modelbouwlijm zitten,niemand kan zo veranderen van slank  talentvol jochie naar een downie die met zn gezicht staat te stuipen bij ieder interview.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.boek-entertainment.nl%2Fmedia%2Fmainphoto_998.jpg&hash=86a09cd5a6a1499dd22529d63e30bd629e0fddfa)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.nu.nl%2Fm%2Fm1nxbmeaajmn_wd640.jpg%2Fvan-gerwen-verslaat-van-barneveld-in-finale-dubai-masters.jpg&hash=9f50474e0349099967908bf6706fae5250d945c1)
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op mei 23, 2014, 09:51:08
Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2014, 07:06:59
Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup
hij droop niet af juh siepel.
hij gaf barneveld netjes lachend een hand na de wedstrijd terwijl barneveld hem voor de wedstrijd een slap handje gaf terwijl hij naar het plafond keek.
dat is je vast ontgaan.
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op mei 23, 2014, 10:55:14
Taylor is miljonair door deze sport... hij zal niet zo klagen hoor... hij stopt zelf niet dus zo erg vind ie t vast niet..

Ik ergerde me dood aan barney tijdens taylor wedstrijd om zijn rotkop die alweer stond op ach laat maar..

Taylor is overgestapt op andere sponser .. meer geld .. commercie .. hij vinft het heus niet erg hoor....
Sindsdoen is t erg wisselvallig..
Vgerwen vind ik mooi.. altijd doorgaan.. nooit het laten zitten rn daarom heeft ie al fantastische comebacks gehad.. topspeler pur sang...

Het publiek hrb ik absoluut geen moeite mee... meeste houden hun bek wel Op belangrijke momenten... wel geirriteerd aan dd schotten die de engelsen continu uitfluiten.. dat is idd triest...

Door de commercie... vele geld.... is t darten toch stukken beter geworden.. taylor.. als 1 van de eerste bij de pdc heeft zelf ook bijgedrafen aan de premier league hoe t nu is... het niveau is zo hoog dat het puurvgenieten is.... het oude embassy had zijn romantiek.. charme... maar het niveau is nooit zo hoog geweest as nu bij de pdc.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op mei 23, 2014, 12:02:53
heb je helemaal gelijk in.
niveau is bovenaards,we zijn er aan gewend tegenwoordig.
ik herinner me nog een paul lim die zowaar een 9-darter op tv gooide!
Titel: Re: darts
Bericht door: kannenman op mei 27, 2014, 12:51:58
wel heel lang geleden. Op 9 januari  deed die het tegen Jack MC Kenna.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op mei 27, 2014, 14:50:17
mooie beelden peter.
Titel: Re: darts
Bericht door: kannenman op mei 27, 2014, 14:52:03
Citaat van: okkele op mei 27, 2014, 14:50:17
mooie beelden peter.

Dat was het eerste jaar BBC op de televisie R.
Titel: Re: darts
Bericht door: Viper op december 27, 2014, 20:58:33
Mooi man! Die gast voorin de zaal, staat gek te doen in zijn Cambuurshirt. Volgens mij is er ook een tweede bij. :thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op december 27, 2014, 21:02:30
Wie is het? Hilversum? Die moet altijd met zijn kop in beeld.
Geloof dat er nog iemand morgen zou gaan?

Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D
Titel: Re: darts
Bericht door: Viper op december 27, 2014, 21:10:07
Citaat van: Dokkumer op december 27, 2014, 21:02:30
Wie is het? Hilversum? Die moet altijd met zijn kop in beeld.
Geloof dat er nog iemand morgen zou gaan?

Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D

Nee, Hilversum was het niet. Die dobbert nog steeds in een zwembad op een wolkenkrabber in Bangkok. Hij zal zijn On Tour-spandoek wel aan dat gebouw hebben wapperen.
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 27, 2014, 21:54:23
Citaat van: Dokkumer op december 27, 2014, 21:02:30
Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D

Nou dan heeft die tegenstander van van Gerwen zeker anorexia
Titel: Re: darts
Bericht door: Galdiano op december 27, 2014, 23:14:23
Citaat van: Viper op december 27, 2014, 20:58:33
Mooi man! Die gast voorin de zaal, staat gek te doen in zijn Cambuurshirt. Volgens mij is er ook een tweede bij. :thumbsup

Geen idee wie dat is.
Morgen wel een groep sccers in de zaal!  |:)
Titel: Re: darts
Bericht door: michello op december 28, 2014, 10:45:31
Klopt haha waren idd Cambuurfans vooraan, wij stonden wat achterin. Wat een stelletje mafkezen daar in de zaal schitterend  :_schater
Titel: Re: darts
Bericht door: SCC-J op december 28, 2014, 11:54:02
Heb het idee dat het steeds meer carnaval wordt bij de pdc world cup.
In een Teletubbiepak ben je dan kansloos..
Titel: Re: darts
Bericht door: Galdiano op december 28, 2014, 13:15:52
Citaat van: SCC-J op december 28, 2014, 11:54:02
Heb het idee dat het steeds meer carnaval wordt bij de pdc world cup.
In een Teletubbiepak ben je dan kansloos..

Je zal je verbazen als je vanavond TM gaat zien  :devil
Titel: Re: darts
Bericht door: Dokkumer op december 28, 2014, 14:23:08
Citaat van: Galdiano op december 28, 2014, 13:15:52
Je zal je verbazen als je vanavond TM gaat zien  :devil
Die is al kanshebber wanneer hij als zichzelf gaat.
Titel: Re: darts
Bericht door: Galdiano op december 28, 2014, 14:33:29
Citaat van: Dokkumer op december 28, 2014, 14:23:08
Die is al kanshebber wanneer hij als zichzelf gaat.

:_schater  :thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: CJ058 op januari 05, 2015, 11:23:01
Gary Anderson veegt dan toch nog aardig de vloer aan met Taylor in die laatste set. Spanning alom, wat een pot. Overall gezien de meer dan terechte winnaar!
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op januari 05, 2015, 12:30:09
Citaat van: CJ058 op januari 05, 2015, 11:23:01
Gary Anderson veegt dan toch nog aardig de vloer aan met Taylor in die laatste set. Spanning alom, wat een pot. Overall gezien de meer dan terechte winnaar!
geweldig voor gary, normaal de speler die juust faalt op spannende momenten, as t echt moet niet thuis geven.. hoop voor m dat ie nu dit blijft gooien..

bunting nu ook in premier league, das echt een GROTE aanwinst!
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op februari 05, 2015, 16:51:10
vanavond begint de premier league of darts!
Titel: Re: darts
Bericht door: pvanbuijtene op januari 02, 2016, 11:02:29
Tot nu toe ook wel een pracht wk hoor.
mvg en Taylor eruit, zeeeer hoog niveau ! heeerlijk.

Nog twee nederlanders erin, waar ik Barney het meeste kans geef om door te gaan, al zal het moeilijk worden!

Ook nog wat mensen die 12mei naar premier league gaan in Ahoy?
Titel: Re: darts
Bericht door: denistel op januari 02, 2016, 18:48:03
bin niet uitnodigd
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 27, 2022, 00:07:35
is er nog ergens een illegale stream voor het huidige wk? bvd
Titel: Re: darts
Bericht door: hobbes op december 27, 2022, 00:32:20
Citaat van: nee,wel? op december 27, 2022, 00:07:35
is er nog ergens een illegale stream voor het huidige wk? bvd

Via Vtm kan dat wel als het goed is
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op december 27, 2022, 15:46:43
Citaat van: nee,wel? op december 27, 2022, 00:07:35
is er nog ergens een illegale stream voor het huidige wk? bvd

https://livetv.sx/enx/ (https://livetv.sx/enx/)

alle sporten.
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op december 27, 2022, 21:05:40
price - barneveld om 21:30 .
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 28, 2022, 00:32:57
account op vtm aanmaakt          heb de link van okkele geprobeerd maar kreeg geen beeld en toen ik eindelijk een beeld kreeg zag ik een vrouw in dr zelf om roeren op zich niet verkeerd maar dan roer ik liever zelf in ieder geval bedankt voor de tips
Titel: Re: darts
Bericht door: Specuveter op december 28, 2022, 10:08:57
Citaat van: nee,wel? op december 28, 2022, 00:32:57
account op vtm aanmaakt          heb de link van okkele geprobeerd maar kreeg geen beeld en toen ik eindelijk een beeld kreeg zag ik een vrouw in dr zelf om roeren op zich niet verkeerd maar dan roer ik liever zelf in ieder geval bedankt voor de tips
:_schater :_schater
Titel: Re: darts
Bericht door: thankyou op december 28, 2022, 11:06:37
Ik ben er bij op 1 jan. SCC LWD komt op een bordje ;)
Titel: Re: darts
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 28, 2022, 13:01:27
Citaat van: nee,wel? op december 28, 2022, 00:32:57
account op vtm aanmaakt          heb de link van okkele geprobeerd maar kreeg geen beeld en toen ik eindelijk een beeld kreeg zag ik een vrouw in dr zelf om roeren op zich niet verkeerd maar dan roer ik liever zelf in ieder geval bedankt voor de tips

Stond toch echt duidelijk bij..... alle sporten :_schater
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2022, 14:32:09
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 28, 2022, 13:01:27
Stond toch echt duidelijk bij..... alle sporten :_schater
Ik vind het wel heel goed dat onze moderator, hoogstpersoonlijk zelf even in deze materie is gedoken :proost :_schater
Titel: Re: darts
Bericht door: Il conte op december 28, 2022, 15:16:04
Is te zien op "cyfo streams" net als veel andere sporten
Titel: Re: darts
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 28, 2022, 16:05:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 28, 2022, 14:32:09
Ik vind het wel heel goed dat onze moderator, hoogstpersoonlijk zelf even in deze materie is gedoken :proost :_schater

Ben nog aant roeren :X sjonge jonge. Controle moet er zijn hier opt forum :y
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op december 28, 2022, 20:26:19
 :_schater :_schater :_schater
en toch is https://livetv.sx/enx/ (https://livetv.sx/enx/) ideaal.
ik kijk er ook alle formule 1 op.
gewoon even verdiepen in wat er nodig is om illegale zaken op te starten.(veelal websites wegklikken)
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op december 28, 2022, 20:35:32
Citaat van: nee,wel? op december 28, 2022, 00:32:57
maar kreeg geen beeld en toen ik eindelijk een beeld kreeg zag ik een vrouw in dr zelf om roeren op zich niet verkeerd maar dan roer ik liever zelf in ieder geval bedankt voor de tips

ben wel benieuwd wat dan je zoekterm is.......

als je in "search" het woord darts typt dan krijg je in je beeld "   PDC World Championship     "
na de volgende klik zie je de browser links , klik je daar op een blauw play-icoon dan heb je al wat.(en zeker geen porno als je daar niet naar zoekt)
Titel: Re: darts
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 28, 2022, 21:06:49
Citaat van: okkele op december 28, 2022, 20:35:32
ben wel benieuwd wat dan je zoekterm is.......
HIT THE BULSEYE with your dart?

Ik hou dr over op :_spank :X
Titel: Re: darts
Bericht door: okkele op december 28, 2022, 21:24:15
ook bijzonder hoe die huppelkutjes op het podium bij de opkomst van iedere speler EXACT hetzelfde dansje opvoeren , wat de muziek ook maar is.
:_schater
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 28, 2022, 22:26:06
Citaat van: okkele op december 28, 2022, 21:24:15
ook bijzonder hoe die huppelkutjes op het podium bij de opkomst van iedere speler EXACT hetzelfde dansje opvoeren , wat de muziek ook maar is.
:_schater


dat heb ik gedaan maar krijg vervolgens geen darts maar word automatisch doorgelinkt naar allemaal vage malware sites zoals mijn firewall dat aangaf om vervolgens te eindigen bij mevrouw roer   vroeger met onsball hesgoal en dergelijke nooit geen last van maar boeiuh nu via vtm alleen daar hebben ze meerdere belgische varianten van koert westerman, maar ja je kunt niet alles hebben
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2023, 17:32:44
Weetiemand hoe laat de finale begint vanavond en of ie ergens legaal (betaald) te kijken is?
Titel: Re: darts
Bericht door: hobbes op januari 03, 2023, 17:49:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2023, 17:32:44
Weetiemand hoe laat de finale begint vanavond en of ie ergens legaal (betaald) te kijken is?

21:15 en je kan gratis een account bij Vtm aanmaken, ik neem aan dat ze finale wel uitzenden
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2023, 18:27:39
Citaat van: hobbes op januari 03, 2023, 17:49:33
21:15 en je kan gratis een account bij Vtm aanmaken, ik neem aan dat ze finale wel uitzenden
:thumbsup
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 24, 2023, 07:20:55
toch wel weer spelers exit waar je normaal van verwacht dat ze na de kerst ook nog actief zijn
Titel: Re: darts
Bericht door: Specuveter op december 24, 2023, 09:06:39
Citaat van: nee,wel? op december 24, 2023, 07:20:55
toch wel weer spelers exit waar je normaal van verwacht dat ze na de kerst ook nog actief zijn
Van Gerwen naar Cambuur?
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 25, 2023, 07:27:00
Citaat van: Specuveter op december 24, 2023, 09:06:39
Van Gerwen naar Cambuur?

at ie bereid is salaris in te leveren dan is dat bespreekbaar,hest al een positie op ut oog? mar op een positie dat ie niet teveul meters make mut want dat sien ik niet sitten dan mut ie eerst even naar fitplan.
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 25, 2023, 07:28:25
en rapid ricky evans ken wel op de buten
Titel: Re: darts
Bericht door: hobbes op december 25, 2023, 09:07:52
Citaat van: nee,wel? op december 25, 2023, 07:27:00
at ie bereid is salaris in te leveren dan is dat bespreekbaar,hest al een positie op ut oog? mar op een positie dat ie niet teveul meters make mut want dat sien ik niet sitten dan mut ie eerst even naar fitplan.

Moet op de goal, die vult hij leuk.
Titel: Re: darts
Bericht door: nee,wel? op december 25, 2023, 12:16:56
Citaat van: hobbes op december 25, 2023, 09:07:52
Moet op de goal, die vult hij leuk.


ja dat wel maar at ie duke mut dan mut ie al springe voor het fluitsignaal
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2023, 19:31:59
Kun je dit nog ergens volgen of alles achter Pay wall
Titel: Re: darts
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 29, 2023, 19:45:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2023, 19:31:59
Kun je dit nog ergens volgen of alles achter Pay wall

staat wel op live tv maar of het er op komt ik weet t niet. Ben niet zo goed in dit streamspul maar probeer je te helpen
https://livetv747.me/enx/allupcoming/
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 29, 2023, 19:59:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2023, 19:31:59
Kun je dit nog ergens volgen of alles achter Pay wall
Dit kwam ik ook ergens als tip tegen:

Je kunt gratis streamen via de Belg: VTM 2. Je hebt enkel een gratis account nodig.
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2023, 20:37:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 29, 2023, 19:59:59
Dit kwam ik ook ergens als tip tegen:

Je kunt gratis streamen via de Belg: VTM 2. Je hebt enkel een gratis account nodig.

:thumbsup ik had zelfs al een account  :proost
Titel: Re: darts
Bericht door: zeewolde op december 29, 2023, 21:19:44
App schijnt niet beschikbaar te zijn in mijn land?
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 29, 2023, 21:27:25
Citaat van: zeewolde op december 29, 2023, 21:19:44
App schijnt niet beschikbaar te zijn in mijn land?

Flevoland? niet zo opscheppen he
Titel: Re: darts
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 30, 2023, 09:31:03
Gisteren gewoon op youtube stream gekeken.... gewoon ff zoeken daar
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2026, 19:44:16
Iemand een linkje voor een stream van vanavond?
Titel: Re: darts
Bericht door: Noordcambuur op januari 03, 2026, 20:16:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2026, 19:44:16
Iemand een linkje voor een stream van vanavond?
nee sorry Kuz 8P
Titel: Re: darts
Bericht door: EdsjeSCC op januari 03, 2026, 20:26:56
Ik kan het nu met viaplay zien, maar wat ik daardoor vaak deed was 1 cent op toto of unibet of wat dan ook zetten en die dan kon je het via live wedden (met een kleine vertraging natuurlijk) zien. Weet niet of dat nu nog werkt
Titel: Re: darts
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2026, 21:33:51
Heb Duits streampje gevonden met 10 min vertraging
Titel: Re: darts
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 03, 2026, 22:07:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2026, 21:33:51
Heb Duits streampje gevonden met 10 min vertraging

Ja! 1-0 V Veen!