Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

darts

Gestart door okkele, januari 24, 2013, 11:00:14

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 30, 2013, 23:34:14
Finale zie ik ook zomaar een "wright-wash" worden... Die man komt 2-0 achter en klaar ist.

Weet ik niet. Die man gooit zijn eigen partij wel en zijn trage tempo zou MvG kunnen opbreken. Tegen Lewis kom je in een flow omdat die ook snel gooit. Straks moet ie telkens wachten totdat die regenboog klaar is met gooien.

poelie-lwd

Citaat van: clint op december 31, 2013, 07:20:30
Weet ik niet. Die man gooit zijn eigen partij wel en zijn trage tempo zou MvG kunnen opbreken. Tegen Lewis kom je in een flow omdat die ook snel gooit. Straks moet ie telkens wachten totdat die regenboog klaar is met gooien.

Sinds wanneer interesseert u zich voor darten? Ik was toch echt in de veronderstelling dat omroep MAX de enige zender was die kon voorzien in uw behoefte... :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Sinds omroep Max de legendarische wedstrijd tussen Bobby George en John Lowe heeft uitgezonden is die ouwe dwaas helemaal in de ban van het hooivorksmijten.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op januari 01, 2014, 09:45:46
Sinds wanneer interesseert u zich voor darten?

Gheghe. Dou weest wel meer niets van disse ouwe MILF-hunter, ouwe monk.

poelie-lwd

Ik wil dat ook echt niet weten  :R

:X
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op januari 02, 2014, 14:33:24
Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.
Het wordt tijd voor een frisse wind. Ik ben toch al niet zo'n fan van Taylor. En daarbij is hij ook een slecht verliezer.

Er staat nu een nieuwe generatie klaar. Dat wordt weer smullen de komende toernooien.

Maar het was toch nog wel billenknijpen op het eind

Waarvan akte   8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardia

Inderdaad, hoog tijd voor een definitieve wisseling van de wacht; mannen als mighty Mike v Gerwen, Jackpot Lewis, en 'waarvan akte' van Buijtene moeten nu het stokje maar eens overnemen van Fil Teejler.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

wiekie1969

Citaat van: pvanbuijtene op januari 02, 2014, 14:33:24
Knappe windt van vsn gerwen
. Dit toernooi onder andere een anderson en lewis uitgeschskeld..
Hij is de nieuwe nummer 1 van de wereld en dat zal taylor niet lekker zitten... die is sinds zijn verlies op dit wk niet meer gesignaleerd... ook gwen interview gegeven.. niks... toch niet de goede verliezer die vele denken...

Hoppaaa.. oja... waarvan akte.


die stakker is naar portugal gegaan :_schater

Leovardia


Citaat van: wiekie1969 op januari 04, 2014, 14:13:39

die stakker is naar portugal gegaan :_schater

Aangesloten bij het trainingskamp? Zou hij de nieuwe spits zijn?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

pvanbuijtene

Een fantastishe pdc wk gezien.. en dan nu... lakeside ;(

Dokkumer

Tja, van de Champions League naar de 3e klasse B op zaterdag :insane

TM

Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.

Tukker

Citaat van: TM op januari 11, 2014, 17:23:59
Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.
Ik heb gisteren nog even gekeken en ik moet zeggen dat het niveau me niet tegenviel.
Maar het kan natuurlijk niet tippen aan de PDC maar daar gaat ook ietsje meer geld om.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: TM op januari 11, 2014, 17:23:59
Ja het is echt ongelofelijk wat een drama sfeer er bij de lakeside hangt als je dat vergelijkt met de pdc. Maar Jantje Dekker halve finale. Vanavond maar even kijken of ie de finale haalt.
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil