Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

darts

Gestart door okkele, januari 24, 2013, 11:00:14

Vorige topic - Volgende topic

okkele

dinsdag weer gewonnen denistel.
6-4 tegen sint anna na een 4-4,werd zelfs nog even spannend.
alle concurrenten ook gewonnen dus nog altijd 6 punten voor.

:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

gewoon lekker zo door gaan dan pakken we de titel :0=

denistel

vanavond dartderby in vertier tegen 5 Amsterdammers en bc enige teamw aar we tot nut oe van hebben verloren wordt tijd voor revanche,,200 meter van huis wel lekker voor een uit partij.

okkele

Citaat van: denistel op februari 12, 2013, 09:56:57
vanavond dartderby in vertier tegen 5 Amsterdammers en bc enige teamw aar we tot nut oe van hebben verloren wordt tijd voor revanche,,200 meter van huis wel lekker voor een uit partij.

die bacardi-cola mut cola-beerenburg weze juh wuttel.
en bitsje beter timen met de spatiebalk.

kest dr kruupend heen en terug vanavond ouwe spits.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

laatste 3 wedstrijden 2 keer verloren dus er mut wat gebeuren okkele :rodekaart :proost _O_

okkele

en nou oek meteen koploper-af.
mooi dat we dinsdag tuus tegen de koploper speule,dan best dou dr oek weer bij.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Bij ons gaat het ook zeer goed natuurlijk ;).
Ach mooi rond de middenmoot, gaat nog beter dan verwacht eigenlijk!

denistel

Citaat van: okkele op maart 08, 2013, 00:45:15
en nou oek meteen koploper-af.
mooi dat we dinsdag tuus tegen de koploper speule,dan best dou dr oek weer bij.
:proost

ja aanpakkuh die lui en de 1e 2 promoveren dus komt goed juh

okkele

in poule 3e van de fdb nu dezelfde situatie als in de jupiler leaque.
door het afhaken van 2 teams(vertier en cambuur) en de uitslag van afgelopen dinsdag tussen de nr 2 en 3 nu de volgende stand;

1.knooppunt......... 20 gespeeld..........46 punten
2.salomonzegels... 20 gespeeld...........45 punten
3.oan`e roane...... 19 gespeeld...........41 punten

met nog 2 thuiswedstrijden voor de boeg tegen de nr 8 en 10 mag dit toch niet meer misgaan.
denistel word ook verwacht beide keren ook al is onze groningse aankoop aanwezig.

w:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

ist niet genoeg weest dat ik vertier en cambuur hev omkocht ju,,,, :_schater
ik ben er beide keren wel bij

okkele

Citaat van: denistel op maart 11, 2013, 21:43:41
en de 1e 2 promoveren dus komt goed juh

iets te vroeg gejuicht skat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Ik kan helaas ook nietsm eer voor jum betekenen... Aanstaande dinsdag tegen salomonzegel, maar helaas bin ik der wer net bij!

Succes mannen! :0=

denistel

Citaat van: okkele op april 18, 2013, 08:56:42
iets te vroeg gejuicht skat.

at we de laatste winnen is het klaar toch

okkele

nee jonge,niet meer in eigen hand nu.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

gesp , gew,gel,verl,pnt,winstpnt,gemiddeld.

1    Salomonzegels 21 16 0 5  48 130 6.19 
2    Knooppunt       21 15 2 4  47 129 6.14 
3   Oan'e RĂ¢ne       20 14 2 4  44 130 6.50 
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.