Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

darts

Gestart door okkele, januari 24, 2013, 11:00:14

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op januari 12, 2014, 08:05:28
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil

Sfeer richting darts is Lleen goed als de wedstrijd spannend is.. het kan daar flink kolken en dat is prachtig.. ik stoor me meer aan die sletjes bij opkomst en op t podium bij opkomst.. tis daar pure commercie ... dat was vroegee bij embassy wel mooi.
Was veel puurder darts..


Oja jan dskker uitgeschakeld.. miste op cruciale momenten wel 10 dubbels.


Harry L.

Citaat van: Dokkumer op januari 12, 2014, 08:05:28
Persoonlijk vind ik de sfeer bij de PDC dramatisch! Één grote verkleedpartij en vaak meer aandacht voor de zaken in de zaal dan bij het bord. Het enige positieve is dat het hoempapa orkest ontbreekt...

:0=YOU'RE CLOWNS NOT DARTS FANS :devil

Vind ik ook jammer idd, het is tegenwoordig overal een soort thialf publiek. Het enige verschil is dat ze bij de pdc bier drinken en in thiald poejermolke

SCC-J

Bdo publiek is net een uitvaart man

Clint

Citaat van: pvanbuijtene op januari 12, 2014, 08:20:43
ik stoor me meer aan die sletjes bij opkomst.

Objection Your Honor.

Hazel O'Sullivan mogen ze wel aan mij vastbinden. ;)

punkman

Zo dan !
Van Barneveld 7-2 tegen Anderson.
Van Gerwen 7-0 tegen Taylor.
Lekker toch !

pvanbuijtene

Heeerlijke 0-7 tegen taylor1!

TM

Geweldige prestatie van beide mannen. Gemiddeldes van 108 voor Barney en dik 109 voor Van Gerwen. Ben benieuwd naar het vervolg van de Premier League!

Gister trouwens ook 10.000 man in de zaal! Ongelofelijke aantallen voot darts. De sfeer wordt er trouwens niet beter op als je dat vergelijkt met kleinere zalen.

wiekie1969

Barney- Newton 5-7, gemiddeld 89,39 :zucht

pvanbuijtene

barney - van gerwen 7-5

barney met een 107 gemiddelde...

wiekie1969

Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2014, 07:06:59
Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup

FInale was prachtig... die barney heeft overde gehele premier league van dit jaar een finishpercentage tegen de 50% aan... dat is exht bijzonder hoog!

okkele

kijk nooit meer naar die show maar toch blijven hangen in mn zapgedrag gisteren.
rare pot van taylor gezien,untouchable tot zn 4de punt daarna hopeloos zn niveau kwijt,onbegrijpelijk.
misschien toch tijd om te stoppen,ik vind hem ook niet passen bij deze commerciele aanfluiting van een sport.
waar hij vroeger samen met fordham vrolijk zwaaiend een idioot de zaal uit liet sturen omdat ie zn bek niet kon houden op beslissende momenten daar moet hij nu alles slikken anders word ie weer afgeschilderd als slechte verliezer o.i.d.
een barneveld die "last" heeft van een airco daar hoor je niemand over.
ik erger me mateloos aan dat "huisvrouwentijdenseeneindrondevoetbal-publiek",je gaat in een teletubbiepak naar het darts kijken !
finale wel gewonnen door de minst irritante van de 2.
barneveld een dikke duum.
van gerwen daar kunnen we het wel over eens zijn;
die moet wel aan de coke en modelbouwlijm zitten,niemand kan zo veranderen van slank  talentvol jochie naar een downie die met zn gezicht staat te stuipen bij ieder interview.


het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op mei 23, 2014, 07:06:59
Genoten gisteravond van de finale en wat droop die Taylor af, heerlijk!!!!! :thumbsup
hij droop niet af juh siepel.
hij gaf barneveld netjes lachend een hand na de wedstrijd terwijl barneveld hem voor de wedstrijd een slap handje gaf terwijl hij naar het plafond keek.
dat is je vast ontgaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Taylor is miljonair door deze sport... hij zal niet zo klagen hoor... hij stopt zelf niet dus zo erg vind ie t vast niet..

Ik ergerde me dood aan barney tijdens taylor wedstrijd om zijn rotkop die alweer stond op ach laat maar..

Taylor is overgestapt op andere sponser .. meer geld .. commercie .. hij vinft het heus niet erg hoor....
Sindsdoen is t erg wisselvallig..
Vgerwen vind ik mooi.. altijd doorgaan.. nooit het laten zitten rn daarom heeft ie al fantastische comebacks gehad.. topspeler pur sang...

Het publiek hrb ik absoluut geen moeite mee... meeste houden hun bek wel Op belangrijke momenten... wel geirriteerd aan dd schotten die de engelsen continu uitfluiten.. dat is idd triest...

Door de commercie... vele geld.... is t darten toch stukken beter geworden.. taylor.. als 1 van de eerste bij de pdc heeft zelf ook bijgedrafen aan de premier league hoe t nu is... het niveau is zo hoog dat het puurvgenieten is.... het oude embassy had zijn romantiek.. charme... maar het niveau is nooit zo hoog geweest as nu bij de pdc.

okkele

heb je helemaal gelijk in.
niveau is bovenaards,we zijn er aan gewend tegenwoordig.
ik herinner me nog een paul lim die zowaar een 9-darter op tv gooide!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.