Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

darts

Gestart door okkele, januari 24, 2013, 11:00:14

Vorige topic - Volgende topic

kannenman

wel heel lang geleden. Op 9 januari  deed die het tegen Jack MC Kenna.

okkele

mooie beelden peter.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

kannenman

Citaat van: okkele op mei 27, 2014, 14:50:17
mooie beelden peter.

Dat was het eerste jaar BBC op de televisie R.

Viper

Mooi man! Die gast voorin de zaal, staat gek te doen in zijn Cambuurshirt. Volgens mij is er ook een tweede bij. :thumbsup

Dokkumer

Wie is het? Hilversum? Die moet altijd met zijn kop in beeld.
Geloof dat er nog iemand morgen zou gaan?

Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D

Viper

Citaat van: Dokkumer op december 27, 2014, 21:02:30
Wie is het? Hilversum? Die moet altijd met zijn kop in beeld.
Geloof dat er nog iemand morgen zou gaan?

Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D

Nee, Hilversum was het niet. Die dobbert nog steeds in een zwembad op een wolkenkrabber in Bangkok. Hij zal zijn On Tour-spandoek wel aan dat gebouw hebben wapperen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op december 27, 2014, 21:02:30
Verder een prachtsport, potentiële deelnemers voor Obese die met van die kleine pijltjes lopen te smijten :D

Nou dan heeft die tegenstander van van Gerwen zeker anorexia
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Viper op december 27, 2014, 20:58:33
Mooi man! Die gast voorin de zaal, staat gek te doen in zijn Cambuurshirt. Volgens mij is er ook een tweede bij. :thumbsup

Geen idee wie dat is.
Morgen wel een groep sccers in de zaal!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Klopt haha waren idd Cambuurfans vooraan, wij stonden wat achterin. Wat een stelletje mafkezen daar in de zaal schitterend  :_schater

SCC-J

Heb het idee dat het steeds meer carnaval wordt bij de pdc world cup.
In een Teletubbiepak ben je dan kansloos..

Galdiano

Citaat van: SCC-J op december 28, 2014, 11:54:02
Heb het idee dat het steeds meer carnaval wordt bij de pdc world cup.
In een Teletubbiepak ben je dan kansloos..

Je zal je verbazen als je vanavond TM gaat zien  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 28, 2014, 13:15:52
Je zal je verbazen als je vanavond TM gaat zien  :devil
Die is al kanshebber wanneer hij als zichzelf gaat.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op december 28, 2014, 14:23:08
Die is al kanshebber wanneer hij als zichzelf gaat.

:_schater  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CJ058

Gary Anderson veegt dan toch nog aardig de vloer aan met Taylor in die laatste set. Spanning alom, wat een pot. Overall gezien de meer dan terechte winnaar!

pvanbuijtene

Citaat van: CJ058 op januari 05, 2015, 11:23:01
Gary Anderson veegt dan toch nog aardig de vloer aan met Taylor in die laatste set. Spanning alom, wat een pot. Overall gezien de meer dan terechte winnaar!
geweldig voor gary, normaal de speler die juust faalt op spannende momenten, as t echt moet niet thuis geven.. hoop voor m dat ie nu dit blijft gooien..

bunting nu ook in premier league, das echt een GROTE aanwinst!