Eredivisieduel FC #Utrecht - SC #Cambuur ivm 'nucleaire top' verplaatst naar woensdagmiddag 2 april (aftrap: 15:45 uur)! #utrcam
Bron: cambuur.nl twitter
Regeren is vooruitzien, behalve in Den Haag. :thumbsup
En in Zeist :|
Wacht op het moment dat men alle verkeersbewegingen en uitgaan ook gaan verbieden omdat de (verkeers)veiligheid in het geding komt l0l
Citaat van: Daddy T. op februari 07, 2014, 16:11:24
Eredivisieduel FC #Utrecht - SC #Cambuur ivm 'nucleaire top' verplaatst naar woensdagmiddag 2 april (aftrap: 15:45 uur)! #utrcam
Bron: cambuur.nl twitter
15.45? Ze zijn echt hè-le-maal het pad kwijt!
Dit is toch niet te geloven! Superbelangrijke wedstrijd en zo kan niemand er heen. Schande!
Gaan we weeeeeeer.
wat een tijd man.
:zucht :zucht :zucht
Hoe krijg je het in je hoofd :wall
Citaat van: John Hiatt op februari 07, 2014, 16:44:43
Dit is toch niet te geloven! Superbelangrijke wedstrijd en zo kan niemand er heen. Schande!
Voor de supporters van Utrecht kan dit ook lastig worden. Dus het 'thuisvoordeel' wordt daarmee ook beïnvloed... T zal ook wel een buscombi worden waardoor het helemaal onmogelijk wordt gemaakt om heen te reizen.
echt zo achterlijk :zucht
dit is btw al t 3e topic over deze wedstrijd 8P
En het weekend erna krijgen wij een lekker uitgerust NEC, want die wedstrijd blijft gewoon op de oorspronkelijke datum staan
Waarom op middag? Kan toch gewoon op avond
Citaat van: Leovardiascc op februari 07, 2014, 16:51:27
echt zo achterlijk :zucht
dit is btw al t 3e topic over deze wedstrijd 8P
Ja, waarmee inzichtelijk is gemaakt wie er geilen op het aanmaken van topics :devil
Lees net dat de tijd mischiennog word aangepast
naar 18.30.
En dat er goed word gekeken naar combiregelingen.
ben benieuwd.
Citaat van: peter op februari 07, 2014, 17:02:58
Lees net dat de tijd mischiennog word aangepast
naar 18.30.
En dat er goed word gekeken naar combiregelingen.
ben benieuwd.
Maak er iig autocombi van, 18.30 uur is al goede stap, liever nog iets later.
15:45, seriusu?
Citaat van: dizzhead op februari 07, 2014, 17:00:19
Ja, waarmee inzichtelijk is gemaakt wie er geilen op het aanmaken van topics :devil
:_schater
Dit is de uitleg van de knvb over de hoerentijd.
Youtube (http://m.youtube.com/watch?feature=c4-overview&v=oG2zCHLRAYU&list=UUOAtaixjUo0yW_vEn_O9oSQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DoG2zCHLRAYU%26list%3DUUOAtaixjUo0yW_vEn_O9oSQ%26feature%3Dc4-overview)
Snap niet dat ze het dan niet een week eerder of later doen.
Citaat van: jeff op februari 07, 2014, 17:53:06
Dit is de uitleg van de knvb over de hoerentijd.
Youtube (http://m.youtube.com/watch?feature=c4-overview&v=oG2zCHLRAYU&list=UUOAtaixjUo0yW_vEn_O9oSQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DoG2zCHLRAYU%26list%3DUUOAtaixjUo0yW_vEn_O9oSQ%26feature%3Dc4-overview)
Snap niet dat ze het dan niet een week eerder of later doen.
Okay, die tijd wordt dus min of meer gedwongen door de UEFA! Hij legt inderdaad alleen niet uit waarom dan niet een week eerder of later? Daarnaast had ik liever dinsdag gespeeld, dat geeft toch weer eensgezind extra rust!
Zondag - woensdag - zaterdag spelen, is wel erg veel van het goede. 3 wedstrijden in 7 dagen. Ik mag toch hopen dat de andere wedstrijden ook verplaatst worden.
Kut knvb! Kut politiek #AMF
Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk
Oplossing is heel simpel. Alle wedstrijden verplaatsen naar het paasweekend en de bekerfinale verplaatsen.
Cambuur gaat in bezwaar.
Goede zaak, walgelijk besluit van de KNVB. Alles maar voor veiligheid (?), kan me niet voorstellen dat het land er veiliger op zou worden als supporters ook de makkelijkste weg zouden kiezen en hun werk maar laten voor wat het is op zo'n zonnige middag in april.
Zou dit een auto combi zijn? Al wat over bekend? Daar zou wel veel animo voor zijn lijkt me. Alhoewel bij ons weet je het nooit
Ik roep al jaren dat wij ,de voetbalsupporters ,gezien worden als een stelletje doorgesnoven asociale blerende clubgekleurde idioten!!! Maar dit slaat werkelijk alles.Bij voetbalwedstrijden in NL gebeurd nagenoeg nix de laatste jaren,als het land voor een wereldtop zoveel politie nodig heeft,dan moet men tog ook wat reserves achter de hand hebben ,zoals vrijwillige politie(niet dat ik nou 1,2,3 wacht op veel politie tijdens de wedstrijden,dat even terzijde!) of desnoods security/beveiliging gasten,of xtra stewards van andere clubs lenen(je hebt immers 3 speeldagen) dan kunnen de wedstrijden gewoon doorgaan op de oorspronkelijke tijden en dagen.Nu schuift de capabele Knvb haar eigen probleem door naar ons,het volk,de supporters dus,om op een belachelijke tijd de 5 wedstrijden aan te bieden,zonder rekening te houden met de verplichtingen vd gewone man/vrouw.En als je het dan tog verplaatst doe het dan niet op een speeldag voor de europese wedstrijden,stelletje AMATEURS!!!! Dus ipv op allerlei gala's of bijeenkomsten beetje de grote jongen te spelen door glaasjes champagne met kaviaar te nuttigen zou ik maar heel snel bijelkaar komen om tot een oplossing te komen die voor iedereen aantrekkelijk is.Mensen betalen veel geld voor seizoenskaarten,willen graag ook hun club volgen naar uitwedstrijden,maar dat wordt NU onmogelijk.Dus koppen bijelkaar aub knvb ers!!!! Mijn advies voor onze club,niet accepteren de gang v zaken nu,grote inkomstenderving,halflege stadion,geen thuisvoordeel enz enz...
Daarom heb ik zo'n hekel aan dat INDUSTRIËLE VOETBAL..
Ben dr ziek van,BAH!!!!
Forza GAE DEVENTER
EA71
Ps:Wij Kowet zijn samen met jullie Cambuur de enige 2 clubs die 3 wedstrijden in 6 dgn moeten spelen he,in een cruciale fase!!! Worden weer voor de zoveelste x genaaid ,het relaas geldt dus ook voor jullie Cambuur fans.
Grtz DT
Citaat van: DeventerTurk op februari 07, 2014, 20:10:35
Ik roep al jaren dat wij ,de voetbalsupporters ,gezien worden als een stelletje doorgesnoven asociale blerende clubgekleurde idioten!!! Maar dit slaat werkelijk alles.Bij voetbalwedstrijden in NL gebeurd nagenoeg nix de laatste jaren,als het land voor een wereldtop zoveel politie nodig heeft,dan moet men tog ook wat reserves achter de hand hebben ,zoals vrijwillige politie(niet dat ik nou 1,2,3 wacht op veel politie tijdens de wedstrijden,dat even terzijde!) of desnoods security/beveiliging gasten,of xtra stewards van andere clubs lenen(je hebt immers 3 speeldagen) dan kunnen de wedstrijden gewoon doorgaan op de oorspronkelijke tijden en dagen.Nu schuift de capabele Knvb haar eigen probleem door naar ons,het volk,de supporters dus,om op een belachelijke tijd de 5 wedstrijden aan te bieden,zonder rekening te houden met de verplichtingen vd gewone man/vrouw.En als je het dan tog verplaatst doe het dan niet op een speeldag voor de europese wedstrijden,stelletje AMATEURS!!!! Dus ipv op allerlei gala's of bijeenkomsten beetje de grote jongen te spelen door glaasjes champagne met kaviaar te nuttigen zou ik maar heel snel bijelkaar komen om tot een oplossing te komen die voor iedereen aantrekkelijk is.Mensen betalen veel geld voor seizoenskaarten,willen graag ook hun club volgen naar uitwedstrijden,maar dat wordt NU onmogelijk.Dus koppen bijelkaar aub knvb ers!!!! Mijn advies voor onze club,niet accepteren de gang v zaken nu,grote inkomstenderving,halflege stadion,geen thuisvoordeel enz enz...
Daarom heb ik zo'n hekel aan dat INDUSTRIËLE VOETBAL..
Ben dr ziek van,BAH!!!!
Forza GAE DEVENTER
EA71
Ps:Wij Kowet zijn samen met jullie Cambuur de enige 2 clubs die 3 wedstrijden in 6 dgn moeten spelen he,in een cruciale fase!!! Worden weer voor de zoveelste x genaaid ,het relaas geldt dus ook voor jullie Cambuur fans.
Grtz DT
Ik denk dat je twee keuzes hebt. Neem eem prozacje of lees het onderschift van onze medeforumganger collingwood :koffie
Als de supportersverenigingen van de spelende clubs aankondigen om de maandag of dinsdag van de summit te gaan demonstreren in Den Haag tegen dit besluit dan besluit de KNVB direct om de wedstrijden weer te verplaatsen!
Citaat van: Harry L. op februari 07, 2014, 20:18:12
Ik denk dat je twee keuzes hebt. Neem eem prozacje of lees het onderschift van onze medeforumganger collingwood :koffie
Haha Harry mien jonge,ik kom wel een x tje een biertje doen in club noa (als die nog bestaat) en ff rondleidinkje bie de donkerrode grachtn v Leeuwarden.. :P
Grtz DT
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:56:53
Zondag - woensdag - zaterdag spelen, is wel erg veel van het goede. 3 wedstrijden in 7 dagen. Ik mag toch hopen dat de andere wedstrijden ook verplaatst worden.
Die zondag (tegen az) hebben ze deze week nog verplaats, die was eerst zaterdag!
Pure competitievervalsing die 3 wedstrijden in 7 dagen, helemaal omdat Roda, NEC en Zwolle in het weekend van 22- 23 maart wel gewoon spelen. En dus niet doordeweeks moeten..
30-03-2014 14:30 SC Cambuur - AZ Cambuurstadion
02-04-2014 15:45 FC Utrecht - SC Cambuur Galgenwaard
05-04-2014 19:45 NEC - SC Cambuur Goffert Stadion
Citaat van: Lwdscc op februari 07, 2014, 21:16:18
Die zondag (tegen az) hebben ze deze week nog verplaats, die was eerst zaterdag!
Pure competitievervalsing die 3 wedstrijden in 7 dagen, helemaal omdat Roda, NEC en Zwolle in het weekend van 22- 23 maart wel gewoon spelen. En dus niet doordeweeks moeten..
30-03-2014 14:30 SC Cambuur - AZ Cambuurstadion
02-04-2014 15:45 FC Utrecht - SC Cambuur Galgenwaard
05-04-2014 19:45 NEC - SC Cambuur Goffert Stadion
Onacceptabel! Ben heel benieuwd hoe dit opgelost wordt!
Citaat van: DeventerTurk op februari 07, 2014, 20:35:52
Haha Harry mien jonge,ik kom wel een x tje een biertje doen in club noa (als die nog bestaat) en ff rondleidinkje bie de donkerrode grachtn v Leeuwarden.. :P
Grtz DT
:thumbsup
Zo zie je maar weer dat die KNVB 1 grote MAFFIAKLIEK is en ons zo gauw
mogelijk weer naar de JL wil lozen :(
Citaat van: vialli op februari 08, 2014, 11:27:50
Zo zie je maar weer dat die KNVB 1 grote MAFFIAKLIEK is en ons zo gauw
mogelijk weer naar de JL wil lozen :(
Ja en gae is ook niet blij. Ook 3 keer in een paar dagen. Het is ook politieke angst, kvnb wou liever alles in t geplande weekend.
De tijd is gewoon onzin, net of een echte supporter van n eredivisie club iets geeft om een wedstrijd van zenit ect.
Citaat van: stefan15 op februari 08, 2014, 12:04:50
Ja en gae is ook niet blij. Ook 3 keer in een paar dagen. Het is ook politieke angst, kvnb wou liever alles in t geplande weekend.
De tijd is gewoon onzin, net of een echte supporter van n eredivisie club iets geeft om een wedstrijd van zenit ect.
Dat de wedstrijden verplaatst zijn is natuurlijk niet meer dan logisch. Alle wereldleiders komen in Den Haag een daar moet de politie inzet naar toe. Het probleem zit in de oplossing van de KNVB. Ze moeten het gehele programma verhuizen en niet zo selectief een aantal wedstrijden!
Citaat van: Lore op februari 08, 2014, 13:36:40
Dat de wedstrijden verplaatst zijn is natuurlijk niet meer dan logisch. Alle wereldleiders komen in Den Haag een daar moet de politie inzet naar toe. Het probleem zit in de oplossing van de KNVB. Ze moeten het gehele programma verhuizen en niet zo selectief een aantal wedstrijden!
_O_ en niet anders.
Het is toch waarschijnlijk al minimaal een jaar bekend dat die kerntop dan gehouden wordt en dat er dan beveiliging nodig is.
Waarom heeft de KNVB daar bij het opstellen van het programma geen rekening mee gehouden?
Citaat van: kgscc op februari 09, 2014, 13:39:51
Het is toch waarschijnlijk al minimaal een jaar bekend dat die kerntop dan gehouden wordt en dat er dan beveiliging nodig is.
Waarom heeft de KNVB daar bij het opstellen van het programma geen rekening mee gehouden?
Ze zijn bij de KNVB "een beetje dom".....
:zucht
Rond Pasen nog ruimte zat in de agenda. l0l
Zouden inbrekers, verkrachters, oplichters en ander criminele sujetten hun activiteiten ook verplaatsen naar een ander datum en tijdstip ivm met de top in Den Haag?
Citaat van: Len Cantello op februari 14, 2014, 06:20:12
Zouden inbrekers, verkrachters, oplichters en ander criminele sujetten hun activiteiten ook verplaatsen naar een ander datum en tijdstip ivm met de top in Den Haag?
Des te meer reden om alle beschikbare politie vrij te houden en dus geen evenementen te organiseren! :devil
Ik las gisteren via de knvb er best wedstrijden van de eredivisie tegrlijk gespeeld mogen worden met de championsleague...
Enige is dat het dan niet uitgezonden mag worden..
Kunnen we deze wedstrijd niet gewoon in Leeuwarden spelen? Probleem opgelost! :y :y :_schater :_schater
Citaat van: PeterTa op februari 26, 2014, 16:23:52
Kunnen we deze wedstrijd niet gewoon in Leeuwarden spelen? Probleem opgelost! :y :y :_schater :_schater
En dan weer 3-1 winnen, vind het best :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Marc S op februari 26, 2014, 19:08:32
En dan weer 3-1 winnen, vind het best :thumbsup :thumbsup
Of verliezen zoals in de beker! ;(
Citaat van: pvanbuijtene op februari 26, 2014, 12:14:26
Ik las gisteren via de knvb er best wedstrijden van de eredivisie tegrlijk gespeeld mogen worden met de championsleague...
Enige is dat het dan niet uitgezonden mag worden..
Klopt, dinsdag werd er in Frankrijk ook gewoon een wedstrijd gespeeld terwijl deCL aan de gang was
Verstuurd vanaf mijn spambox
Verplaatst naar 18:45.
KNVB @KNVB 2 min.
KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u
Citaat van: Bernardo op maart 04, 2014, 17:25:01
Verplaatst naar 18:45.
KNVB @KNVB 2 min.
KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u
Daarmee schiet Cambuur dus totaal niets op.
Is er al iets bekend of dit een bus of auto rit word?
hoop dat ze dan vanwege tijdstip ook beetje coulant zijn wb autocombi.
Citaat van: peter op maart 04, 2014, 17:39:08
Is er al iets bekend of dit een bus of auto rit word?
hoop dat ze dan vanwege tijdstip ook beetje coulant zijn wb autocombi.
Morgen meer info omtrent deze wedstrijd meldt Cambuur op Twitter.
Citaat van: Don op maart 04, 2014, 20:45:08
Morgen meer info omtrent deze wedstrijd meldt Cambuur op Twitter.
txs!
Citaat van: Don op maart 04, 2014, 20:45:08
Morgen meer info omtrent deze wedstrijd meldt Cambuur op Twitter.
En?
Ff geduld ;)
Citaat van: Montana op maart 06, 2014, 22:25:48
Ff geduld ;)
Bezwaar ingediend omtrent de opgelegde buscombi?
Hoogstwaarschijnlijk
Met korting naar de uitwedstrijd tegen Utrecht!
13.03.2014 - 10:13
Na de wedstrijd van komende vrijdag tegen RKC Waalwijk en een voetballoos weekend daarna, speelt SC Cambuur een week later maar liefst drie wedstrijden in één week. De tweede van deze reeks wedstrijden is een uitwedstrijd tegen directe concurrent FC Utrecht. Gezien het drukke programma kunnen onze mannen de steun van de Twaalfde Man in deze cruciale fase van de competitie goed gebruiken. Ben jij er ook bij?
FC Utrecht – SC Cambuur
Woensdag 2 april, 18:45 uur
Galgenwaard
Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken middels een verplichte buscombi. Bezit van een uitkaart is hierbij zoals gebruikelijk verplicht.
Aangezien wij het tijdstip van 18:45 uur ook een zeer supportersonvriendelijk tijdstip vinden, en deze wedstrijd tegen een directe concurrent in de strijd om handhaving enorm belangrijk is, nemen de club en supportersvereniging Kern van Cambuur een deel van de kosten voor de buscombi voor hun rekening.
Meereizende supporters (maximaal 1000) betalen nu dan ook niet de vaste prijs van € 35,00, maar slechts € 20,00. Ben je lid van de Kern van Cambuur, dan kun je voor € 15,00 mee naar Utrecht.
Inschrijven kan vanaf nu t/m dinsdag 1 april 12:00 uur bij de administratie van het Cambuur Stadion. Meereizende supporters dienen op de wedstrijddag uiterlijk om 14:45 uur aanwezig te zijn.
Edit: Yellow Army was me voor!
Mooi gebaar van de club weer |:)
Wil er wel heen! :0=
Is utrecht voor veel clubs een buscombi? Of heeft vorig weekend gelijk invloed gehad?
Ben daar wel benieuwd naar..
Klasse actie vam de club:)
Edit:
Eerste seizoenshelft 3buscombis.. 2autocombis en 4teams op eigen vervoer richting utrecht..
Jammer dat wij net weer die buscombi krijgen op zo'n kuttijd...
Ondanks het tijdstip toch maar erheen!
( hoop dat er meer mensen zo denken ;) )
Kwart voor 3, lastig tijdstip. 2 tientjes is niet gek natuurlijk, het overwegen waard.
Verkeerd gelezen, Goed nieuws!
Jammer dat als je lid bent van CC geen korting krijgt. Hopelijk gebeurt dit ook in de toekomst. Hoe dan ook, mooi gebaar van de club |:)!
Een geweldige prijs natuurlijk, idd tijd is wat vervelend. Mijn baas maar eens lief aankijken:) :thumbsup
Door deze actie gaan er denk ik ongeveer 300 man.
Ga waarschijnlijk met een groep vrienden van 4-5 man |:) |:) Schat op 300-400 man vanwege het toch vervelende tijdstip.
Mooie prijs, maar ik zou het echt heel erg apart vinden wanneer deze buscombi op een onmogelijk tijdstip wel een succes wordt....
Citaat van: Marc S op maart 13, 2014, 14:56:32
Ga waarschijnlijk met een groep vrienden van 4-5 man |:) |:) Schat op 300-400 man vanwege het toch vervelende tijdstip.
Lijkt me heel veel eigenlijk
Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo :X
Citaat van: Marc S op maart 13, 2014, 14:56:32
Ga waarschijnlijk met een groep vrienden van 4-5 man |:) |:) Schat op 300-400 man vanwege het toch vervelende tijdstip.
300-400 man, nou dat gaan we echt niet halen hoor.
Citaat van: Lwdscc op maart 13, 2014, 16:26:52
Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo :X
als we erin blijven zullen de 'SK's inderdaad wel wat omhoog gaan maar de club wil nu samen met supp vereniging ons tegemoet komen, zeik het dan niet meteen af
Netjes Cambuur. :thumbsup
Citaat van: Lwdscc op maart 13, 2014, 16:26:52
Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo :X
Wees blij dat ze het belang eens zien om bij deze belangrijke wedstrijd extra support mee te krijgen. Voor 15 euro incl kaartje is een koopje en er zijn nog 750 man die 26,50 terug krijgen, direct maar kaartverkoop van Utrecht er naast leggen. Mocht je trouwens op Noord of Zuid staan, reken maar op een verhoging van de prijs voor komend seizoen, en terecht!
fantastische prijs. ook daar hebben we de supporters nodig, dus als je kan GA! omstreeks half 11 ben je weer terug savonds, dus dat valt ook wel weer mee. even een middagje vrij nemen.
Prima geregeld. Dikke.plus voor de bvo
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2014, 10:32:19
Met korting naar de uitwedstrijd tegen Utrecht!
13.03.2014 - 10:13
Na de wedstrijd van komende vrijdag tegen RKC Waalwijk en een voetballoos weekend daarna, speelt SC Cambuur een week later maar liefst drie wedstrijden in één week. De tweede van deze reeks wedstrijden is een uitwedstrijd tegen directe concurrent FC Utrecht. Gezien het drukke programma kunnen onze mannen de steun van de Twaalfde Man in deze cruciale fase van de competitie goed gebruiken. Ben jij er ook bij?
FC Utrecht – SC Cambuur
Woensdag 2 april, 18:45 uur
Galgenwaard
Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken middels een verplichte buscombi. Bezit van een uitkaart is hierbij zoals gebruikelijk verplicht.
Aangezien wij het tijdstip van 18:45 uur ook een zeer supportersonvriendelijk tijdstip vinden, en deze wedstrijd tegen een directe concurrent in de strijd om handhaving enorm belangrijk is, nemen de club en supportersvereniging Kern van Cambuur een deel van de kosten voor de buscombi voor hun rekening.
Meereizende supporters (maximaal 1000) betalen nu dan ook niet de vaste prijs van € 35,00, maar slechts € 20,00. Ben je lid van de Kern van Cambuur, dan kun je voor € 15,00 mee naar Utrecht.
Inschrijven kan vanaf nu t/m dinsdag 1 april 12:00 uur bij de administratie van het Cambuur Stadion. Meereizende supporters dienen op de wedstrijddag uiterlijk om 14:45 uur aanwezig te zijn.
Ook geleerd van de onduidelijkheid bij Ajax uit :thumbsup
Voor het eerst in 5 jaar ook maar eens mee.
Mooie prijzen maar ff wat proberen te regelen op het werk :zweep
Citaat van: Daddy T. op maart 13, 2014, 16:52:03
Mocht je trouwens op Noord of Zuid staan, reken maar op een verhoging van de prijs voor komend seizoen, en terecht!
Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?
Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22
Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?
Waren die, in tegenstelling tot West/Oost, in prijs niet gelijk gebleven? Dat de prijs weer wat omhoog gaat begrijp ik wel, we betalen nog steeds erg weinig in Leeuwarden als ik het vergelijk met anderen. Al is hier de prijs natuurlijk wel snel gestegen de afgelopen jaren.
Niet aanwezig zit helaas in het buitenland dan
Citaat van: siepelsjeu op maart 13, 2014, 19:59:32
Niet aanwezig zit helaas in het buitenland dan
Zo ver is het toch niet vanuit friesland?
Citaat van: papier op maart 13, 2014, 19:52:44
Waren die, in tegenstelling tot West/Oost, in prijs niet gelijk gebleven? Dat de prijs weer wat omhoog gaat begrijp ik wel, we betalen nog steeds erg weinig in Leeuwarden als ik het vergelijk met anderen. Al is hier de prijs natuurlijk wel snel gestegen de afgelopen jaren.
In mijn ogen moet het naar-voetbal-gaan zo toegankelijk mogelijk blijven. Als we (terecht) moeilijk doen over hoge prijzen voor uitwedstrijden, zou ik het raar vinden dat Noord en Zuid met tientjes omhoog gaan en iedereen instemmend staat te knikken.
Woon zelf in de buurt van Nijmegen. Heb wel eens gelezen dat er toch mogelijkheden zijn om nog in het uitvak terecht te komen. Iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat?
Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22
Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?
Inderdaad, 25 euro verhogen op Noord en Zuid, pak je zo 100.000 euro extra!
Dit jaar zijn deze tribunes niet verhoogd, moet nu prima kunnen. Op Noord betaal je nu 10 euro per wedstrijd met een seizoenkaart, terwijl dit los 18 tot 21 euro is.
Citaat van: ForzaCambuur1 link=to :sccpic= :scc585.msg64520#msg64520 date=1394737936
Woon zelf in de buurt van Nijmegen. Heb wel eens gelezen dat er toch mogelijkheden zijn om nog in het uitvak terecht te komen. Iemand een idee hoe dit in zijn werk gaat?
Moet je Sarah tromp even mailen
Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2014, 20:01:45
Zo ver is het toch niet vanuit friesland?
Dan kon ik wel op de fiets
Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 20:07:29
In mijn ogen moet het naar-voetbal-gaan zo toegankelijk mogelijk blijven. Als we (terecht) moeilijk doen over hoge prijzen voor uitwedstrijden, zou ik het raar vinden dat Noord en Zuid met tientjes omhoog gaan en iedereen instemmend staat te knikken.
Het moet zeker toegankelijke blijven en een prijsverhoging moet ook te verantwoorden zijn, maar een prijsverhoging is niet per definitie onaanvaardbaar. Gezien het feit dat we nu, gelukkig, altijd uitverkocht zijn is een verhoging dan ook niet onlogisch. Ik denk ook niet dat het meer dan 2 a 3 tientjes per seizoenskaart zal zijn, dat vind ik nog acceptabel zolang dat niet jaar op jaar gebeurd. (er vanuit gaande dat wat ik eerder zei klopte, dat weet ik niet meer zeker)
Citaat van: John Hiatt op maart 13, 2014, 19:19:46
Voor het eerst in 5 jaar ook maar eens mee.
Hier hetzelfde.
Ik hoop dat we net als tegen hveen en Groningen onze principes weer even opzij kunnen zetten en met een mooi aantal onze jongens kunnen steunen op weg naar de playoffs :P
Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22
Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?
Gevalletje vraag en aanbod? 8)
Zuid betaald echt veel te weinig in mijn ogen!
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 13, 2014, 19:13:46
Ook geleerd van de onduidelijkheid bij Ajax uit :thumbsup
_O_ en snel wat mee gedaan ook!
Citaat van: Daddy T. op maart 13, 2014, 20:12:43
Inderdaad, 25 euro verhogen op Noord en Zuid, pak je zo 100.000 euro extra!
Dit jaar zijn deze tribunes niet verhoogd, moet nu prima kunnen. Op Noord betaal je nu 10 euro per wedstrijd met een seizoenkaart, terwijl dit los 18 tot 21 euro is.
Ik vind 18 of 21 euro best prijzig. Ik vind ook dat je voetbal laagdrempelig moet houden. Dan krijg je al snel wat je bij alle grote clubs in Nederland hebt, dat zij komen die het kunnen betalen. Ik vind dat er altijd een goedkope tribune moet zijn, en er mag ook een duurdere tribune zijn en het verschil in kwaliteit mag ook best duidelijk zijn. De duurdere stoeltjes en uit de wind en de goedkopere staan en op beton. Zo kan een supporter altijd kiezen. :y
Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton :thumbsup
Citaat van: S(CC)upporter op maart 14, 2014, 00:16:40
Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton :thumbsup
Als er maar Cambuur en bier is!!
Overigens best vreemd dat Utrecht een buscombi is, dit zal ongetwijfeld met afgelopen zondag te maken hebben. Bij Utrecht heb je een gigantisch parkeerterrein voor de bezoekende club met een tunnel van zo'n 300 meter naar het uitvak toe. Het parkeerterrein ligt ook direct aan de stadsring, daar kunnen in ieder geval geen fans van Utrecht komen.
Citaat van: S(CC)upporter op maart 14, 2014, 00:16:40
Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton :thumbsup
Sta-tribune bij Bayern Munchen kost 75euro per seizoen. Zou hier ook mooi zijn.
Citaat van: de Kale op maart 14, 2014, 17:35:36
Sta-tribune bij Bayern Munchen kost 75euro per seizoen. Zou hier ook mooi zijn.
Dat zou ik helemaal niet mooi vinden, maar slecht beleid. Wij hebben een klein stadion en moeten daar elke cent uitpersen die er in zit om in de eredivisie te blijven
Hoelaat vertrekt de bus uit Leeuwarden?
14:45 toch
dank u. :koffie
Citaat van: de Kale op maart 14, 2014, 17:35:36
Sta-tribune bij Bayern Munchen kost 75euro per seizoen. Zou hier ook mooi zijn.
En de kaarten voor de korte zijde gaan voor 40+ euro per wedstrijd weg, ik bedank daarvoor
Gister kaarten gehaald en op dat moment al met de tweede bus bezig, dus massaal een snipperdagje opnimme en met gaan om daar de eerste uitoverwinning te halen!
Sorry maar door deze klote tijd toch niet aanwezig echt balen... ;(
Goed nieuws! Ook aanwezig (thuiswedstrijd)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 15, 2014, 16:45:44
Goed nieuws! Ook aanwezig (thuiswedstrijd)
Lopen vanaf Hilversum naar de Galgenwaard dan maar?
:-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Aanwezig |:)
Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 16:54:41
Lopen vanaf Hilversum naar de Galgenwaard dan maar?
:-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Pak je de dag even mee !
Ik zit die week toevallig in de kost in die omstreken en wil dus wel gaan. Heb alleen weinig zin om via Leeuwarden te gaan. Hoe doe jij dit hilversum?
Citaat van: Scc01 op maart 15, 2014, 19:24:29
Ik zit die week toevallig in de kost in die omstreken en wil dus wel gaan. Heb alleen weinig zin om via Leeuwarden te gaan. Hoe doe jij dit hilversum?
Contact opnemen met Sarah
ik meende dat SCC naast het tijdstip ook niet akkoord ging met de woensdag..dit omdat NEC uit 3 dagen daarna al is.
wat is de reden dat er aankomend weekend niet gevoetbald wordt door Cambuur?4 wedstrijden spelen wel namelijk.
Citaat van: harrylwd op maart 17, 2014, 07:52:42
ik meende dat SCC naast het tijdstip ook niet akkoord ging met de woensdag..dit omdat NEC uit 3 dagen daarna al is.
wat is de reden dat er aankomend weekend niet gevoetbald wordt door Cambuur?4 wedstrijden spelen wel namelijk.
Leef je in een grot of zo zonder media? 8P
Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad, gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 11:51:00
Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad, gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?
Heeft vast met de politie inzet te maken, dus de burgemeester zal wel hebben gezegd, ja of nee.
Net 3 kaarten gehaald bus 2 bijna vol
Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 11:51:00
Dat van die top weet elke neandertaler., in welke grot dan ook. Maar ik vind het ook wel vreemd. Groningen DKV en PSV zijn ver van de randstad en gaan door, maar AZ, in de randstad, gaat wel door en twente, de eagles, heracles en RKc gaan weer niet door. Mag elke stad dat zelf beslissen?
Naast dat wat Bernardo zegt; Alkmaar randstad? :_spank Puur op ligging? Ja. Belangrijke ader voor de top? Nee
Waarom Eagles-Nac verplaatst wordt zou inderdaad een eigen keuze van de burgemeester zijn. Hoewel er vanuit onze Belgische vrienden gezien, Breda strategisch gezien lamgelegd wordt (politie escorte van 'belangrijke' poppetjes). Het mag allemaal wat kosten, die top. :zucht
Halen maandag kaartjes |:)
Deze week of volgende week ook maar eventjes kaarten halen. Hoop toch op 4 busjes vol, al gaat dit lastig worden denk ik.
Ik haal vrijdag samen met een man of 6/7 kaarten!
|:)
Er gaat ook nog een M.I.-Side bus met een eigen Inschrijflijst. Dus dat zou betekenen dat er dus bijna 3 vol zitten..
Ik dacht dat er al sowieso twee bussen vol zitten. Plus de MI-side bus is dat drie. Ik verwacht 300 a 400 supporters.
Citaat van: TM op maart 19, 2014, 16:52:10
Ik dacht dat er al sowieso twee bussen vol zitten. Plus de MI-side bus is dat drie. Ik verwacht 300 a 400 supporters.
ga ik ook vanuit, al hoop je natuurlijk op meer. Ze kunnen de steun wel gebruiken 8)
Jammer dat de administratie vanavond niet open was tijdens de Ajax-uit compensatie avond.
Gemiste kans...
Citaat van: Westerpark op maart 19, 2014, 19:48:30
Jammer dat de administratie vanavond niet open was tijdens de Ajax-uit compensatie avond.
Gemiste kans...
Dat getuigt niet van heel veel inzicht inderdaad..
Aanvraag uitkaart de deur uit, hopelijk erbij.
Citaat van: papier op maart 20, 2014, 09:38:49
Aanvraag uitkaart de deur uit, hopelijk erbij.
Als je de uitkaart hebt aangevraagd mag je meteen een kaartje halen toch?
Citaat van: GerardFraneker op maart 20, 2014, 09:44:37
Als je de uitkaart hebt aangevraagd mag je meteen een kaartje halen toch?
Ja dat mag! En ze zullen wel te weinig personeel hebben voor compensatie en kaartverkoop haha 8P
Ik heb, net als een aantal anderen, contact opgenomen met Sarah Tromp zodat ik hopelijk niet met de bus hoef vanaf Leeuwarden. (vanwege mijn woonplaats)
Week verder, hoeveel kaarten zijn er inmiddels al verkocht? :thumbsup
ons groepje gaat ook nog kaarten halen, hopelijk 5a6 bussen
Ik ben nieuw wat dit betreft maar kun je als je een seizoenkaart hebt gewoon ook naar uitwedstrijden of moet je dan toch eerst een uitkaart hebben? En hoe kom ik dan aan zo'n uitkaart?
Citaat van: Voorstopper op maart 21, 2014, 10:35:43
Ik ben nieuw wat dit betreft maar kun je als je een seizoenkaart hebt gewoon ook naar uitwedstrijden of moet je dan toch eerst een uitkaart hebben? En hoe kom ik dan aan zo'n uitkaart?
Uitkaart ja, staat linkje naar document hier: http://cambuur.nl/uitwedstrijden
Ze zijn met bus 4 bezig heb ik vernomen, geen idee hoe vol die zit.
Net m'n kaarten gehaald. Zit in bus 4!
:thumbsup
Tot wanneer kan je kaarten halen?
Citaat van: oldehove op maart 22, 2014, 12:31:45
Tot wanneer kan je kaarten halen?
Volgende week kun je de hele week nog kaarten halen.
Volgende week ook maar ff kaarten halen. Utrecht uit, altijd leuk!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Dokkumer op maart 13, 2014, 17:24:40
Prima geregeld. Dikke.plus voor de bvo
Verstuurd vanaf mijn spambox
Én KvC Dokkie! ;)
Voor de uitwedstrijd tegen FC #Utrecht (https://twitter.com/search?q=%23Utrecht&src=hash) (woensdag 2 april) staan inmiddels 230 meereizende supporters op de lijst! #Cambuur (https://twitter.com/search?q=%23Cambuur&src=hash)#utrcam (https://twitter.com/search?q=%23utrcam&src=hash)
Morgen even 3 kaarten halen!
Citaat van: Montana op maart 24, 2014, 10:58:52
Én KvC Dokkie! ;)
Ook een kippenveer in de achtersten van de KvC dan :devil
Nee ook even een pluim naar jullie..
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: dizzhead op maart 24, 2014, 16:45:14
Voor de uitwedstrijd tegen FC #Utrecht (https://twitter.com/search?q=%23Utrecht&src=hash) (woensdag 2 april) staan inmiddels 230 meereizende supporters op de lijst! #Cambuur (https://twitter.com/search?q=%23Cambuur&src=hash)#utrcam (https://twitter.com/search?q=%23utrcam&src=hash)
Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan :?
Zou ook mooi zijn als er zo veel lui mee gaan naar nec want dat loopt nog niet storm
Citaat van: geelenblauwscc op maart 24, 2014, 19:34:11
Zou ook mooi zijn als er zo veel lui mee gaan naar nec want dat loopt nog niet storm
ik ben ook van plan om naar nec te gaan.
hoeveel gaan er al mee?
+2, maar dan in het thuisvak 8)
Bus1 zat bijna vol
Citaat van: geelenblauwscc op maart 24, 2014, 19:49:22
Bus1 zat bijna vol
Hum, dat is matig. Utrecht best aardige aantallen
Ja valt mij ook wat tegen juist daar hebben ze ons nodig maar we hebben nog twee weken
Citaat van: geelenblauwscc op maart 24, 2014, 20:08:49
Ja valt mij ook wat tegen juist daar hebben ze ons nodig maar we hebben nog twee weken
Az en Utrecht winnen en je bent veilig! :devil
Zou mooi zijn maar toch even met 500 naar nijmegen |:)
Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 19:24:06
Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan :?
Dit vind ik echt ook echt vreemd....
Citaat van: Eewal op maart 24, 2014, 21:18:56
Dit vind ik echt ook echt vreemd....
Jongeren die op zondag niet om tien/elf/twaalf uur in de bussen willen misschien. Mensen die vergoeding Ajax hiervoor inzetten. Gekken met weekenddiensten. Leuke uitwedstrijd voor velen. Vooraf selecteer ik een aantal potjes waar ik sowieso graag bij wil zijn, Utrecht was daar een van... Helaas door die nucleaire praatmannetjes gaat t nu niet lukken. Cursusavond. :|
Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 19:24:06
Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan :?
Onbegrijpelijk, maar wel mooi |:)
Goedkoper speelt bij mij ook een rol, ik vind 35 euro standaard gewoon veel geld voor een wedstrijdje bezoeken.
15 euro/20 euro kan ik goed mee leven, ik hoop ook dat Cambuur inziet dat uitwedstrijden wellicht iets toegankelijker moet, want dat haalt blijkbaar veel mensen over de streep en die zijn dan best bereid om op een woensdag te gaan, ik ben student dus sowieso dikke prima |:)
De prijs scheelt zeker een rol, we hebben niets voor niets de armste wijk van nederland 8P
Bjorn Kuipers de scheids. Kunnen we alvast wennen aan Internationale toparbiters voor de Europa League 8P
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 25, 2014, 13:03:09
Bjorn Kuipers de scheids. Kunnen we alvast wennen aan Internationale toparbiters voor de Europa League 8P
Het is natuurlijk een belangrijke wedstrijd in de strijd om europees voetbal hè ;)
Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 19:24:06
Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan :?
Leeuwarden staat al jaren in de top van de steden met de meeste armoede!
De prijzen liggen veel te hoog voor veel supporters!
Citaat van: Galdiano op maart 25, 2014, 13:24:50
Leeuwarden staat al jaren in de top van de steden met de meeste armoede!
De prijzen liggen veel te hoog voor veel supporters!
+ Utrecht leuk stadion
+ Al aardig wat wedstrijden ongeslagen
+ Einde seizoen, staat spanning op
Toch opvallend veel tickets verkocht ivm tijdstip & combi! |:)
In een tijdsbestek van amper een week hebben duizend supporters van RKC WAALWIJK een kaart aangeschaft voor het uitvak voor de belangrijke uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen Roda JC Kerkrade. Dat wil zeggen dat het uitvak van het Parkstad Limburg Stadion helemaal is uitverkocht! Met z'n allen!
De afgelopen dagen ontstond een ware run op de RKC WAALWIJK Fantour-kaarten. Honderden RKC'ers spoedden zich naar de RKC WAALWIJK Fanshop om zichzelf te verzekeren van een plekje in één van de twintig bussen die zondag koers zetten richting Kerkrade.
RKC WAALWIJK is ongelooflijk trots op zijn achterban en dankt de volgende sponsoren, die het mede mogelijk hebben gemaakt dat de fans van de geelblauwen voor slechts tien euro een kaartje voor de RKC WAALWIJK Fantour konden aanschaffen
------
Ook bij RKC loopt de kortingsactie als een trein!
It's all about the money :y
Net kaarten gehaald, Busje 6 ! |:) |:)
Het gaat wel goed zo met de kaartverkoop, hopelijk willen er ook nog wat man mee naar Nijmegen. Dit zijn twee cruciale duels die wij beide gewoon kunnen winnen.
Citaat van: EastSide058 op maart 25, 2014, 16:22:26
Het gaat wel goed zo met de kaartverkoop, hopelijk willen er ook nog wat man mee naar Nijmegen. Dit zijn twee cruciale duels die wij beide gewoon kunnen winnen.
vind ik ook.
denk wel als je van de wedstrijd tegen nec een auto/buscombi
maakt er meer mensen meegaan.
Maar of dat lukt?
Citaat van: EastSide058 op maart 25, 2014, 16:22:26
Het gaat wel goed zo met de kaartverkoop, hopelijk willen er ook nog wat man mee naar Nijmegen. Dit zijn twee cruciale duels die wij beide gewoon kunnen winnen.
Als we van Utrecht winnen denk ik dat er meer mensen mee gaan dan wanneer we niet zouden winnen.
Citaat van: Marc S op maart 25, 2014, 17:22:55
Als we van Utrecht winnen denk ik dat er meer mensen mee gaan dan wanneer we niet zouden winnen.
als we niet winnen toch ook?
win je kijk je naar boven
verlies je kijk je naar onderen.
meegaan altijd belangrijk!
Gisteren busje 6, vandaag 7?? 8P
Je kan tot 1 april kaarten kopen toch?
Stel je wint van AZ dan zal er nog een run op kaarten voor Utrecht ontstaan.
Citaat van: dit is mien club op maart 26, 2014, 11:53:09
Je kan tot 1 april kaarten kopen toch?
Stel je wint van AZ dan zal er nog een run op kaarten voor Utrecht ontstaan.
Dat denk ik ook. SCC supporters zijn fanatiek maar soms ook erg afwachtend. Er staat overigens niets vermeld op de officiële clubsite, beetje jammer. Ik had het gevoel dat de communicatie tussen club en supporters wel aardig ging de laatste tijd.
''Vertrek vanaf het parkeerterrein gastenvak aan de Coopmansstraat om 15 uur.
Supporters dienen uiterlijk 14:30 uur aanwezig te zijn.
bus 1 t/m 4 vertrek 14.45 uur
bus 5 t/m 7 vertrek 15.05 uur''
Citaat van: dit is mien club op maart 26, 2014, 11:53:09
Je kan tot 1 april kaarten kopen toch?
Stel je wint van AZ dan zal er nog een run op kaarten voor Utrecht ontstaan.
Klopt tot dinsdag 1 april 12:00uur kun je kaarten kopen. Zag het toevallig een paar keer voorbij komen op de Cambuur twitter
Net kaarten gehaald busje 6. waren bijna 500 kaarten in totaal verkocht zij ze. :scc
Citaat van: thankyou op maart 26, 2014, 16:49:29
Net kaarten gehaald busje 6. waren bijna 500 kaarten in totaal verkocht zij ze. :scc
dan kin niet je.
6 bussen, dat zou betekenen dat er 84 mensen per bus zouden moeten zitten.
Citaat van: dit is mien club op maart 26, 2014, 17:00:36
dan kin niet je.
6 bussen, dat zou betekenen dat er 84 mensen per bus zouden moeten zitten.
300 man. Valt mij al reuze mee
Citaat van: dit is mien club op maart 26, 2014, 17:00:36
dan kin niet je.
6 bussen, dat zou betekenen dat er 84 mensen per bus zouden moeten zitten.
]Foutje Bijna 300 man zij ze
Citaat van: thankyou op maart 26, 2014, 17:04:28
]Foutje Bijna 300 man zij ze
Nog een foutje: het is 'zei'
ik reken op 350 a 400 man naar Utrecht best knap zo door de week.
Balen dat die Mulenga ook weer fit is..
Citaat van: Lwdscc op maart 27, 2014, 14:53:05
Balen dat die Mulenga ook weer fit is..
Mulenga is un drama... en die mut oek nog wedstrijdfit wurden
De Ridder is vele malen gevaarlijker
Schijt dat nou wie er bij hun speelt, zij moeten winnen van ons.
|:)
ik hew liever dat Cambuur wint
Citaat van: piene hassus op maart 27, 2014, 15:28:13
ik hew liever dat Cambuur wint
Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2014, 16:59:03
Ja ik oek, maar at zij komend weekend verlieze zit er flinke druk op de wedstrijd tegen ons.
Dat is in ons voordeel
Maar als ze op voorsprong komen behoorlijk in ons nadeel dus van de eerste minuut bam er vol boven op!!
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
Het zou heel vriendelijk zijn van Cambuur, maar ik houd het meer op de administratieve talenten van Cambuur! :devil
Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
En ik zou een opgestuurd krijgen en (nog) niet gekregen, dus...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2014, 20:50:45
En ik zou een opgestuurd krijgen en (nog) niet gekregen, dus...
1+1=2
Houd maar even in de gaten of ie alsnog binnenkomt. Ik was me al bijna aan het voorbereiden om alsnog te gaan :P
Hoeveel gaan er? Tussenstand?
Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 21:00:36
1+1=2
Houd maar even in de gaten of ie alsnog binnenkomt. Ik was me al bijna aan het voorbereiden om alsnog te gaan :P
Volgens mij had ik voor AZ uit in eerste instantie het kaartje van "Hivlersum voor Cambuur" ontvangen. Een mailtje naar Sarah en t probleem was opgelost....
Citaat van: dizzhead op maart 28, 2014, 09:35:27
Volgens mij had ik voor AZ uit in eerste instantie het kaartje van "Hivlersum voor Cambuur" ontvangen. Een mailtje naar Sarah en t probleem was opgelost....
Gaat sowieso erg soepeltjes dit seizoen, mag gezegd worden! Kaartje voor Utrecht gisteren ontvangen :thumbsup
CiteerDe kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht is twee weken geleden gestart, en inmiddels staan er al bijna 400 supporters ingeschreven.
http://cambuur.nl/nieuws/al-bijna-400-supporters-mee-naar-utrecht-uit
Citaat van: John Hiatt op maart 28, 2014, 09:33:27
Hoeveel gaan er? Tussenstand?
Bijna 400 man volgens twitter
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Netjes hoor. :thumbsup
Zondag winnen en er komen nog wel 50/100 bij denkik! |:) |:)
Baal dat ik er niet bij kan zijn door deze achterlijke tijd, bah. :X
Citaat van: Cambuur123 op maart 28, 2014, 11:42:52
Baal dat ik er niet bij kan zijn door deze achterlijke tijd, bah. :X
Ik ook, helemaal nu het ook niet uitgezonden gaat worden op FOX.
Citaat van: DayDreamer op maart 28, 2014, 11:50:27
Ik ook, helemaal nu het ook niet uitgezonden gaat worden op FOX.
Niet live op fox??? Dat is kloten :( ik baal er elke week van dat ik er niet bij kan zijn.. en dan ook niet eens een livestream.. Bullshit!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 28, 2014, 09:48:50
Gaat sowieso erg soepeltjes dit seizoen, mag gezegd worden! Kaartje voor Utrecht gisteren ontvangen :thumbsup
Klopt, geen probleem met Sarah.
Jammer voor de thuisblijvers dat het niet uitgezonden word. Velen kunnen er niet bij zijn door het rare tijdstip.
Aan de andere kant ben ik er wel blij mee! Nooit wat gevoeld voor fox, zij zorgen ervoor dat de supporters thuis blijven.
Citaat van: Casual14 op maart 28, 2014, 12:28:58
Jammer voor de thuisblijvers dat het niet uitgezonden word. Velen kunnen er niet bij zijn door het rare tijdstip.
Aan de andere kant ben ik er wel blij mee! Nooit wat gevoeld voor fox, zij zorgen ervoor dat de supporters thuis blijven.
Wordt het niet uitgezonden? Damn!
Volgens de website van fox wordt het wel uitgezonden...
Ja hoor gewoon live op fox!!!
FOX 7 komt het op.
Dit is te bekijken via app/site/smart tv/laptop
Zolang je maar een inlog hebt voor foxGO of een inlog hebt bij ziggo/ upc dan kun je met die gegevens
Ook inloggen (wel moet je dan beschikken over Fox wat normaal op tv is)
:clint
Op Fox 7 he mensen, dat is alleen via internet.
Citaat van: de Schoot op maart 28, 2014, 12:09:00
Klopt, geen probleem met Sarah.
Sarah is inderdaad prima bezig. Ze staat open voor veranderingen en is bereid haar nek uit te steken voor supporters. Natuurlijk zijn er nog een hoop punten dat anders moet, maar ik heb alle vertrouwen dat dit goed komt. Verder is het ook gewoon een aardige dame. Ik vind het(tot nu) in ieder geval een vooruitgang vergeleken met keimpe, die vaak reageerde op basis van zijn stemming.
Citaat van: SaVaGe op maart 28, 2014, 13:51:33
FOX 7 komt het op.
Dit is te bekijken via app/site/smart tv/laptop
Zolang je maar een inlog hebt voor foxGO of een inlog hebt bij ziggo/ upc dan kun je met die gegevens
Ook inloggen (wel moet je dan beschikken over Fox wat normaal op tv is)
:clint
Uiteraard ook met inloggegevens van andere provider dan ziggo / upc. Alleen te bekijken met foxgo en/of fox eredivisie klanten via internet.
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 15:10:18
Uiteraard ook met inloggegevens van andere provider dan ziggo / upc. Alleen te bekijken met foxgo en/of fox eredivisie klanten via internet.
Excuus Mr KPN :rodekaart
Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.
He Tukker je zult toch zelf vrij moeten nemen woensdag: vandaag kaartje binnen gekomen! Maar ik kreeg twee ipv één. Ik hoop niet dat ik voor NEC uit één krijg ipv twee. Gaat lekker op de administratie :_schater
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 15:10:18
Uiteraard ook met inloggegevens van andere provider dan ziggo / upc. Alleen te bekijken met foxgo en/of fox eredivisie klanten via internet.
Als het op internet wordt uitgezonden, dan verwacht ik op de bekende kanalen ook wel een streampje...
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 28, 2014, 20:51:54
He Tukker je zult toch zelf vrij moeten nemen woensdag: vandaag kaartje binnen gekomen! Maar ik kreeg twee ipv één. Ik hoop niet dat ik voor NEC uit één krijg ipv twee. Gaat lekker op de administratie :_schater
:thumbsup
Toch de baas maar even lief aankijken woensdag :devil
Of we krijgen voor NEC weer eentje extra. Zo komt het uitvak wel vol |:)
Ik zie dat deze wedstrijd op Fox7 is te bekijken. Ik heb een Eredivisie abonnement bij Fox, maar als ik deze wedstrijd wil zien dien ik een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben? Komt dat abonnement bovenop je maandelijkse abonnement ofzo?
Citaat van: Treb op maart 30, 2014, 13:13:44
Ik zie dat deze wedstrijd op Fox7 is te bekijken. Ik heb een Eredivisie abonnement bij Fox, maar als ik deze wedstrijd wil zien dien ik een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben? Komt dat abonnement bovenop je maandelijkse abonnement ofzo?
Van wat ik lees op de website van fox wel. Er wordt daar onderscheid gemaakt tussen een abo op het tv-kanaal en het digitale kanaal waarmee je ook alles kunt bekijken op tablet, smartphone etc. Dat wordt dus streamen of een kijkcode kopen (a E11,95)
Citaat van: Treb op maart 30, 2014, 13:13:44
Ik zie dat deze wedstrijd op Fox7 is te bekijken. Ik heb een Eredivisie abonnement bij Fox, maar als ik deze wedstrijd wil zien dien ik een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben? Komt dat abonnement bovenop je maandelijkse abonnement ofzo?
Het hangt ervan af welke provider je hebt, wij zitten bij KPN en dan hoef je alleen maar een account aan te maken en het abonnementsnummer en je pincode in te vullen en je kunt de wedstrijd bekijken.
Dit is in het geval bij KPN, andere providers werken misschien weer anders.
Citaat van: gewoon een fan op maart 30, 2014, 13:20:10
Het hangt ervan af welke provider je hebt, wij zitten bij KPN en dan hoef je alleen maar een account aan te maken en het abonnementsnummer en je pincode in te vullen en je kunt de wedstrijd bekijken.
Dit is in het geval bij KPN, andere providers werken misschien weer anders.
Voor UPC is het tegenwoordig ook gratis beschikbaar. Alleen ff een account aanmaken. Aanrader is ook om de fox-app te downloaden op je mobiel en/of tablet. Kan je ook live, samenvattingen etc. kijken.
Ik zie te vaak het woord F*X :_spank
Citaat van: Yellow Army op maart 30, 2014, 13:25:17
Voor UPC is het tegenwoordig ook gratis beschikbaar. Alleen ff een account aanmaken. Aanrader is ook om de fox-app te downloaden op je mobiel en/of tablet. Kan je ook live, samenvattingen etc. kijken.
En kabel Noord dan? Iemand?
Is het al woensdag?
Volgens mij mist utrecht iig ayoub....is wel een belangrijke speler
daar en ook steve de ridder die kreeg in zijn lastste wedstrijd
rood.toch niet onbelangrijk lijkt mij.
mooi een punt of liefst 3 pakken.
zou in dezelfde opstelling beginnen als tegen az.
maar dan met bakker voor van moorsel.
de Ridder rood? Geen kaart gevallen bij NAC - Utrecht
Sin an, kenne we vandaag de 500 meereizende supporters nog halen?? |:) (400 is ook mooi!)
Dinsdagochtend kun je ook nog kaarten halen.
Beginnen met Schepers voor blinde Lukoki en Bakker voor van Moorsel en we zijn veilig met 38 punten.
Echt mensen met die Lukoki spelen we met 10 man hij voegt niets toe en van Moorsel is te licht voor het grote werk.Waarvan ak...
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 09:18:03
Is het al woensdag?
bijna :))
Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
9 bussen al!?
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 10:28:14
Waarvan ak...
Alweer een lettertje verder loper 1 :devil
Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 10:28:14
Beginnen met Schepers voor blinde Lukoki en Bakker voor van Moorsel en we zijn veilig met 38 punten.
Echt mensen met die Lukoki spelen we met 10 man hij voegt niets toe en van Moorsel is te licht voor het grote werk.Waarvan ak...
Nu inhoudelijk ;)
Lukoki vind ik na zijn schorsing slecht terugkomen, Schepers heeft me echter ook niet overtuigd. van Moorsel ondanks een paar behoorlijke wedstrijden ook weer minder aan het worden.
En dat we woensdagavond veilig zijn is gewoon een feit |:)
vanmorgen 2 kaarten gehaald en al 9 bussen (450 man).
Netjes hoor! :thumbsup
Heb m'n omwisselbiljet al wel maar m'n uitkaart nog niet, is dat een probleem?
Nee
Spandoekje voor Dwight? :(
Liever een spandoek voor HENK
De man verdient geen spandoek alleen het nummer vuile Huichelaar
Citaat van: Cambuur123 op maart 31, 2014, 14:32:04
Spandoekje voor Dwight? :(
Hou maar een collecte. 10 zilverlingen, of 30 sikkels, is genoeg.....
Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 14:43:28
Hou maar een collecte. 10 zilverlingen, of 30 sikkels, is genoeg.....
volgens wiki ging het om 10% van de ziverlingen, in totaal 30 :)
Dwight N..
Diwght N..
Ole ole oleeee :(
5-0
Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 15:19:42
5-0
Niet doorslaan. Spelers zullen dit voor kennisgeving aannemen en gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn. Voor Club en Supporters!
Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.
Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen
Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:38:01
Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.
Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen
Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.
:y _O_ :y
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.
Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 15:51:29
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.
Je zegt toch ook niet als je net van je vrouw te horen hebt gekregen dat ze met een gast er vandoor gaat die je al heel lang niet mag "Ik heb leuke momenten met je meegemaakt en het was een mooie relatie".
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van. Idd leuk is anders maar het is niet alleen negatief en ja jammer dat het idd dkv is geworden. Maar je kon het gister in de irritaties van hem al lezen in de woorden die hij uitte.
Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 16:01:04
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van.
Dat verklaart je eerdere reactie :X
Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 16:01:04
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van. Idd leuk is anders maar het is niet alleen negatief en ja jammer dat het idd dkv is geworden. Maar je kon het gister in de irritaties van hem al lezen in de woorden die hij uitte.
Sorry klompke, ik kan er niets positiefs uithalen. In een fase van de competitie waarin we zeker nog niet 100% veilig zijn ga je niet bezig met je nieuwe werkgever, maar zorg je ervoor dat je bij je huidige werkgever de klus goed afmaakt.
Dan laat ik de aartsvijand maar even buiten beschouwing, want dan ben ik niet meer voor rede vatbaar.
Leuk dat je reageert verklaart dat ik vrouw ben. Mijn persoonlijke mening is en blijft dit. Ik ben al 40 jaar vrijwilliger bij deze mooie club en heb dan ook veel zien komen en gaan. Je kunt niet ontkennen dat hij goede dingen heeft gedaan voor onze club. De keuze is niet perfect voor ons als cambuursupporter maar als jij je salaris twee keer over de kop laat gaan bv dan blijf je toch ook niet bij je baas. Ongeacht welke club het is!! Timing is idd niet perfect!!! Hadden ze ook beter over moeten nadenken.
Dan leg ik altijd nog wel de focus op mijn huidige klus. Die eerst goed afronden en dan pas verder. Goede dingen heeft hij zeker gedaan, samen met de rest van de TS en natuurlijk vd Belt.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:16:49
Dan leg ik altijd nog wel de focus op mijn huidige klus. Die eerst goed afronden en dan pas verder. Goede dingen heeft hij zeker gedaan, samen met de rest van de TS en natuurlijk vd Belt.
Voor de thuisblijvers : Eredivisieduel #UTRCAM overmorgen alleen online te bekijken op FOX Sports GO. http://cambuur.nl/nieuws/fc-utrecht-sc-cambuur-overmorgen-alleen-online-te-bekijken ... #Cambuur
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:38:01
Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.
Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen
Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.
Helemaal mee eens _O_ ;)
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:38:01
Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.
Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen
Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.
Hoorde net dat de spelersgroep het vanmorgen pas wist
Hopelijk woensdag de puntjes mee naar lwd en dan kunnen we die loser
bij dkv er uit gooien
Spelersgroep is vanmorgen in het bijzijn van het bestuur ingelicht door Mussert.
Vanaf nu alleen nog maar pro Henkie liederen vanaf de tribunes, Judas totaal geen aandacht geven.
Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2014, 19:18:05
Vanaf nu alleen nog maar pro Henkie liederen vanaf de tribunes, Judas totaal geen aandacht geven.
Dat gaat lastig worden :y
Juist alleen pro-Cambuur |:) Dwight geen aandacht geven alleen middels een duidelijk spandoek?
Volgend jaar in de derby verwens ik hem vast nog wel het een en ander. Tot die tijd focus ik me op de wedstrijden en het halen van play-offs. Woensdag 3 pt.
Na deze misselijke streek pakke we met deze SMEERLAP geen punt meer, WEGWEZE :R
Citaat van: dizzhead op maart 31, 2014, 23:04:07
Tot die tijd focus ik me op de wedstrijden en het halen van play-offs. Woensdag 3 pt.
Denk eens terug aan een paar maanden geleden! Dan had je die zin heel anders geformuleerd:
"Tot die tijd focus ik me op de wedstrijden en het ontlopen van de play-offs!
Wat een fantastisch seizoen he!
Citaat van: Lore op april 01, 2014, 08:49:08
Denk eens terug aan een paar maanden geleden! Dan had je die zin heel anders geformuleerd:
"Tot die tijd focus ik me op de wedstrijden en het ontlopen van de play-offs!
Wat een fantastisch seizoen he!
:y |:)
En juist daarom laat ik mij het plezier niet door een passant ontnemen.
Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 10:04:16
:y |:)
En juist daarom laat ik mij het plezier niet door een passant ontnemen.
Gelijk heb je! Weg met die draak en op naar weer een seizoen ED
Oja, morgen moeten we ook nog voetballen.
Hoeveel man gaan er in totaal mee?
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 14:20:37
Oja, morgen moeten we ook nog voetballen.
Hoeveel man gaan er in totaal mee?
Gisteren stonden er 440 op papier, maar mensen moesten vandaag dringen voor een kaartje bij de hoofdingang, dus er zullen nog wel wat bij gekomen zijn.
Citaat van: Treb op april 01, 2014, 14:20:37
Oja, morgen moeten we ook nog voetballen.
Hoeveel man gaan er in totaal mee?
Ik hoorde dat ze nog met bus 10 bezig waren vanochtend. In ieder geval een keurig aantal zo doordeweeks.
Citaat van: brambo3004 op april 01, 2014, 14:22:31
Gisteren stonden er 440 op papier, maar mensen moesten vandaag dringen voor een kaartje bij de hoofdingang, dus er zullen nog wel wat bij gekomen zijn.
:_schater :D
Had ik toch gelijk met mijn foutje wat mevrouw zij achter de balie van bijna 500 :zweep
Citaat van: thankyou op april 01, 2014, 14:30:59
Had ik toch gelijk met mijn foutje wat mevrouw zij achter de balie van bijna 500 :zweep
Dan hadden we nu op 650 moeten zitten. Smoes niet geaccepteerd :devil
Jammer :clint toch heel erg zin in morgen ! |:)
Ook al staat dweil nog op het veld schreeuw SCC naar de 3 punten |:)
:0= C'MON CAMBUUR
Morgen weer volle bak gas geven! 3 punten!!! :y
Ik zeg morgen een 1-2 overwinning!!!! Hoppa!!!!! |:) :proost
mooi ff op de hoofdtribune de partij bekijken en genieten van het uitvak :proost
Lodeweges gaat niet lekker op de bank zitten, het gevolg van weer een dom bericht. Ik zal morgen alles geven om achter de spelers te staan. Toch kiest Cambuur voor nieuwe negatieve aandacht, niet slim als je het mij vraagt....
En laten we dat morgen alle 500+ doen, de eerste uitoverwinning moet er nu gewoon vam komen.
Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?
Al sinds gisteren gonst het van de geruchten. Mocht het waar zijn (wat ik niet geloof) dan zal het om een eenmansactie gaan
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:24:20
Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?
wat is er van deze hele post waar?
:O :O :O :O :O
Overigens is de steun voor de spelers er nog voor de volle 100%
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:24:20
Ik hou mijn hart vast voor de komende wedstrijden. Spelers zijn solidair met DL. Best kans dat zij na die actie van vanmorgen denken: flikker maar mooi op, stelletje kl***-supporters...
Wat is er waar van het gerucht wat ik in de stad hoorde dat er ook spelers zijn bedreigd om het niet in hun hoofd te halen ook dertig km zuidelijker te gaan?
Dan gaan ze maar niemand is groter dan deze club l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
Citaat van: theben op april 01, 2014, 18:31:44
Dan gaan ze maar niemand is groter dan deze club l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
We hebben ze wel nodig hè. Hoe moet niet zo zijn dat trainers straks angst hebben, of spelers, om voor Cambuur te werken.
Boeren verschrompelen, mestpramen vergaan, ik weet zeker dat WIJ WINNEN gaan!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Morgen de selectie maar weer even goed toezingen! Volledig richting op de wedstrijd.
We gaan gassss geven! :y
3 punten!
Citaat van: Casual14 op april 01, 2014, 19:13:28
Morgen de selectie maar weer even goed toezingen! Volledig richting op de wedstrijd.
We gaan gassss geven! :y
3 punten!
ik hoop het, maar vrees dat we kansloos gaan verliezen.
denk dat de hele situatie rondom dwight nog vervelende consequenties met zich meebrengt met play-offs voor degradatie als resultaat.
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:52:13
We hebben ze wel nodig hè. Hoe moet niet zo zijn dat trainers straks angst hebben, of spelers, om voor Cambuur te werken.
Bedoel als ze denken om elders te gaan.
Citaat van: AL op april 01, 2014, 19:17:12
ik hoop het, maar vrees dat we kansloos gaan verliezen.
denk dat de hele situatie rondom dwight nog vervelende consequenties met zich meebrengt met play-offs voor degradatie als resultaat.
Hier ben ik ook bang voor.. :|
Angsthazenpraat. WIJ WINNEN!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 19:37:48
Angsthazenpraat. WIJ WINNEN!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
[/quote
ik hoop het len!
toch hou ik rekening met het ergste, want ik zie ons de komende 4 wedstrijden hooguit 1 punt pakken.
de wedstrijd tegen ado kan nog wel eens beslissend worden!
morgen een vechtend utrecht waar we niet thuis geven vrees ik.
Opstelling bekend?
Opstelling? 500 man de kelen goed gesmeerd en anderhalf uur vol energie onze 11 naar de overwinning razen en skreeuwen!
De elf op het veld? Hooguit Bakker voor van Moorsel, anders dezelfde 11 als zondag.
Citaat van: AL op april 01, 2014, 19:40:50
toch hou ik rekening met het ergste
We hebben de afgelopen 6 wedstrijden niet verloren..... Dus, waar heb je het over?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van: AL op april 01, 2014, 19:17:12
ik hoop het, maar vrees dat we kansloos gaan verliezen.
denk dat de hele situatie rondom dwight nog vervelende consequenties met zich meebrengt met play-offs voor degradatie als resultaat.
Hou toch eens op met dat negatieve gedoe.
HET GLAS IS HALFVOL.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
:_schater
Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 19:45:55
We hebben de afgelopen 6 wedstrijden niet verloren..... Dus, waar heb je het over?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Helemaal eens. De spelers zullen echt morgen gewoon weer hun best doen, mogelijk vertrekken er nog een paar voor volgend seizoen, maar het gros zal toch echt wel blijven en dan volgend jaar gewoon weer eredivisie willen spelen. Als we verliezen ligt dat volgens mij niet aan de afgelopen dagen. Ik hoop op zijn minst dat we geen tegengoal krijgen, zodat we zeker met een punt naar huis gaan.
Ogbeche in de punt , is verreweg de beste spits die we hebben, man o man wat een sprongkracht heeft die jongen!!! _O_
Zie ik het nou verkeerd of moet ik morgen extra gaan betalen om de wedstrijd te zien via foxsports7 (online)
:?
Het schijnt zo... Die oplichters van Fux proberen door de malaise daar ALLES uit de kast te halen om de mensen een poot uit te draaien.
FUCK FUX!
Ik betaal me al scheel aan een abonnement. Waar halen ze het gore lef vandaan!!
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:19:18
Ik betaal me al scheel aan een abonnement. Waar halen ze het gore lef vandaan!!
Ik heb me wijs laten maken dat het 2 aparte abonnementen zijn. In een iets minder grijs verleden had ik ooit een Eredivisie Live abo en daar moest ik extra ook voor betalen wanneer ik een wedstrijd op mijn PC/laptop wou zien.
Let wel, ervaringen uit het verleden zijn geen garantie op een toekomstig juist antwoord ;)
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:19:18
Ik betaal me al scheel aan een abonnement. Waar halen ze het gore lef vandaan!!
Even je aanmelden op de foxsports site. Voer je abbo nummer in van je tv provider en wholla!
Foxsports go is gratis voor foxsports klanten.
Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 20:23:05
Even je aanmelden op de foxsports site. Voer je abbo nummer in van je tv provider en wholla!
Foxsports go is gratis voor foxsports klanten.
Abbo nr? Ik zit bij UPC, waar kan ik dat vinden?
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:23:57
Abbo nr? Ik zit bij UPC, waar kan ik dat vinden?
UPC heeft volgensmij geen FoxSports GO...............
Ik ben ingelogd bij fox en probeer nu een koppeling te maken met UPC....
Bij KPN heb je een contractnummer en een pincode, deze heb ik in moeten vullen en het werkte. UPC zou ik het ook niet weten.
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:28:41
Ik ben ingelogd bij fox en probeer nu een koppeling te maken met UPC....
www.upc.nl/over-upc/nieuws/persberichten/2014/fox-sports-go-beschikbaar-voor-upc-klanten/
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 20:26:29
UPC heeft volgensmij geen FoxSports GO...............
Sinds kort wel.
Citaat van: poelie-lwd op april 01, 2014, 20:28:41
Ik ben ingelogd bij fox en probeer nu een koppeling te maken met UPC....
Heb je volgens mij ook een upc-account nodig
Inmiddels ingelogd en gekoppeld aan UPC |:)
Dank heren!
FOX Sports GO zit bij alles in als ik het goed heb, je kan op de website inloggen met je gegevens (ook als je via UPC of wat dan ook heb moet je dat dus hebben)
Ik heb ook al sinds voordat het FOX werd een Go abonnement, kan ook gewoon inloggen op de app van m'n TV dus in feite heb ik gewoon een goedkope abonnement (die al sinds vorig jaar niet in prijs veranderd is, dus ik betaal ook maar 12 euro p/m)
Wat ik alleen niet snap is dat ze het niet ook gewoon op de normale kanalen uit kunnen zenden, ze weten al maanden dat de tijden gewijzigd zijn.
Tijd voor een helpdesk draadje :devil
Citaat van: drg op april 01, 2014, 20:59:11
FOX Sports GO zit bij alles in als ik het goed heb, je kan op de website inloggen met je gegevens (ook als je via UPC of wat dan ook heb moet je dat dus hebben)
Ik heb ook al sinds voordat het FOX werd een Go abonnement, kan ook gewoon inloggen op de app van m'n TV dus in feite heb ik gewoon een goedkope abonnement (die al sinds vorig jaar niet in prijs veranderd is, dus ik betaal ook maar 12 euro p/m)
Wat ik alleen niet snap is dat ze het niet ook gewoon op de normale kanalen uit kunnen zenden, ze weten al maanden dat de tijden gewijzigd zijn.
Zijn op dat tijdstip 4 wedstrijden en maar 3 kanalen.
Ik heb per abuis dan wel een kaart van Cambuur voor deze wedstrijd gekregen, maar kan er helaas niet naar toe.
Ik denk dat ik morgen maar weer naar http://fırstrowsports.eu/ (http://xn--frstrowsports-39b.eu/) ga en daar de wedstrijd live kijk. Het beeld is dan wel niet 100% maar alles beter als niks.
Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:59:26
Ik heb per abuis dan wel een kaart van Cambuur voor deze wedstrijd gekregen, maar kan er helaas niet naar toe.
Ik denk dat ik morgen maar weer naar http://fırstrowsports.eu/ (http://xn--frstrowsports-39b.eu/) ga en daar de wedstrijd live kijk. Het beeld is dan wel niet 100% maar alles beter als niks.
http://www.onsball.com (http://www.onsball.com)
Redelijk veel wedstrijden in redelijke kwaliteit, beter dan bovengenoemde iig. Weet alleen niet of we er morgen succes mee hebben!
Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 23:04:57
http://www.onsball.com (http://www.onsball.com)
Redelijk veel wedstrijden in redelijke kwaliteit, beter dan bovengenoemde iig. Weet alleen niet of we er morgen succes mee hebben!
Bedankt voor de tip; vergelijken kan altijd :proost
Zijn trouwens gewoon de wedstrijden via Fox of Sport1 Select, verbaal ondersteund met hoogstaande Nederlandse voetbalvisie.
|:) |:)MATCH-DAY |:) |:)
Nu is het moment om vol achter de club te staan.
-Wij zijn Cambuur Leeuwarden-
:0= MATCHDAY!
:0= WIJ WINNEN!!!
MATCHDAY!!! |:)
he he, zo... eindelijk weer eens iets anders dan dat geneuzel over DL, dat boek is wmb gesloten.
Lekker vandaag weer een wedstrijd, allemaal achter onze club en punten pakken. |:)
Succes mannen in Utreg. Hoop niet dat het gedoe van de laatste dagen zijn invloed heeft op de wedstrijdbeleving. Op de voorbereiding heeft het het in ieder geval wel.
De situatie van de afgelopen dagen is gewoon KUT maar nu de knop weer om en knallen voor deze mooie club.
Situatie is zwaar kut.
Spelers zijn denk ik geschrokken van alle commotie.. Denk dat dit niet in de koude kleren gaat zitten.
Was er niets gebeurd, was er geen overstap geweest na DKV van Dwight had ik een gelijkspel of misschien wel een winst partij verwacht.
Maar nu, de weerbaarheid is zwaar gezakt. Ik denk zelf dat we het vandaag super moeilijk krijgen.. Ik denk dat er vandaag gewoon een grote kans is dat we verliezen.
Waarom moest Hoerenveen in godsnaam onze trainer hebben? Van al die 500 werkloze trainers die er zijn, moesten ze net die van ons hebben? Die vorig jaar gewoon nog bivakkeerde in de hoofdklasse.. Het is opgezet spel, het is allemaal de schuld van die dkv-ers.
Situatie is zwaar kut maar dan kan het vanavond juist extra bizar zijn als ze gewoon winnen!! Mijn stembanden zijn gesmeerd!
Ben bang voor een enorme zeperd. Spelers waren zeer tevreden over Lodeweges. Meeste spelers kunnen de gevoelens ook niet echt plaatsen zoals dat leeft onder de supporters. Hopelijk valt het mee...
Voor wie moeten de spelers tot het gaatje gaan de komende wedstrijden? Voor de beschimpte DL? Nee, die is weg. Voor de supporters? Nee, die hebben hun geliefde trainer het stadion uitgejaagd. Voor de club? Nee, het zijn bijna allemaal broodvoetballers. Ik verwacht een Cambuur op 90%, en dat is onvoldoende om te winnen.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 08:48:23
Voor wie moeten de spelers tot het gaatje gaan de komende wedstrijden? Voor de beschimpte DL? Nee, die is weg. Voor de supporters? Nee, die hebben hun geliefde trainer het stadion uitgejaagd. Voor de club? Nee, het zijn bijna allemaal broodvoetballers. Ik verwacht een Cambuur op 90%, en dat is onvoldoende om te winnen.
Waarom zo negatief?? Het zijn allemaal broodvoetballers die dit seizoen voor Cambuur spelen en niet voor de trainer. Ze hebben aan Cambuur te danken waar ze nu staan. Ik ga er vanuit dat ze zelfs iets extra`s gaan geven vanavond.
FULL PROF heet zoiets.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 08:48:23
Voor wie moeten de spelers tot het gaatje gaan de komende wedstrijden? Voor de beschimpte DL? Nee, die is weg. Voor de supporters? Nee, die hebben hun geliefde trainer het stadion uitgejaagd. Voor de club? Nee, het zijn bijna allemaal broodvoetballers. Ik verwacht een Cambuur op 90%, en dat is onvoldoende om te winnen.
Zou dat zo werken? Ik heb alleen puur uit plezier gevoetbald, maar als je op het veld staat wil je toch winnen? Daarnaast zouden ze ook tot het gaatje kunnen gaan omdat ze een transfer willen afdwingen!
Als ze zo achter de trainer staan ( wat ik me nog goed kan voorstellen trouwens) is er juist een reden om er vanavond vol te gaan en dat ze er op gebrand zijn deze pot voor "L" te winnen.
Henk heeft de kloten om het goed over te nemen.
Ze moeten het maar even laten zien aan onze nieuwe trainer
voor het volgend seizoen |:)
Citaat van: 666 op april 02, 2014, 08:53:56
Waarom zo negatief?? Het zijn allemaal broodvoetballers die dit seizoen voor Cambuur spelen en niet voor de trainer. Ze hebben aan Cambuur te danken waar ze nu staan. Ik ga er vanuit dat ze zelfs iets extra`s gaan geven vanavond.
FULL PROF heet zoiets.
Zo werkt het niet bij de mens, helaas.
Er zit zoveel tussen de oren, dit is een situatie die je kan relativeren maar heel moeilijk van je af kan zetten.
Een trainer waar je elke dag mee op het veld stond, waar goede contacten mee waren, die je vertrouwen gaf in eens wordt bedreigd en daardoor uit veiligheid zijn biezen heeft gepakt. Dat gaat in je kopje zitten, geloof me.
Het is dat verrekte Heerenveen, waarom Lodeweges? Het is een zeer dubieuze rol van Hans Vonk, waarom wou hij niet tot mei wachten? Het lijkt allemaal eerder opgezet plan.
Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 09:20:16
Zo werkt het niet bij de mens, helaas.
Er zit zoveel tussen de oren, dit is een situatie die je kan relativeren maar heel moeilijk van je af kan zetten.
Een trainer waar je elke dag mee op het veld stond, waar goede contacten mee waren, die je vertrouwen gaf in eens wordt bedreigd en daardoor uit veiligheid zijn biezen heeft gepakt. Dat gaat in je kopje zitten, geloof me.
Het is dat verrekte Heerenveen, waarom Lodeweges? Het is een zeer dubieuze rol van Hans Vonk, waarom wou hij niet tot mei wachten? Het lijkt allemaal eerder opgezet plan.
Precies, dat bedoel ik.
Ik vind het voor DL ontzettend sneu, na alles wat hij dit seizoen voor Cambuur betekend heeft, dat alle woede op hem gericht is. Dat hij zo uit het stadion wordt gejaagd. Hij wil gewoon sportieve revanche na 2004, toen Verbeek ipv hij coach werd. Dat smerige H'veen met Hans Vonk voorop wist dat hij de verleiding niet zou kunnen weerstaan. We hadden met 200 man in H'veen moeten staan, niet bij het stadion.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 09:29:04
We hadden met 200 man in H'veen moeten staan, niet bij het stadion.
Kan alsnog wel even :)
Zonder gekheid, mensen die al wat langer naar Cambuur gaan weten natuurlijk dat dit kan gebeuren. Helaas is het zoals v/d Belt het al zei, onderschat. Ik ben eergister in kokende woede naar de administratie gegaan met de vraag of Dwight er was. Ik had graag de volgende dag naar de training gegaan, maar door werk was ik helaas verhinderd. Bij de administratie heb ik (iets emotioneel) nog gesproken met Sarah en Ype en uitgelegd dat dit niet goed. Smid hoopte op respect, waarop ik antwoordde dat dat onmogelijk is, dat is Lodeweges ook niet met z'n beslissing.
Iedereen zag het aankomen, behalve de mensen die het beleid bepalen :wall
Slecht gevoel over na aanleiding wat er is gebeurt de laatste dagen. Als er een trainer weg gaat is er vaak een schokeffect. Denk dat dit wel eens een flinke verliespot kan worden. Hoop het uiteraard niet maarja.. Dit gaat in de koppies zitten.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 09:29:04
Ik vind het voor DL ontzettend sneu
Ik niet. Hij kiest er toch godverdomme zelf zeker voor om in een cruciale fase in de competitie te tekenen voor een andere 'club'?
Beetje naief om te denken dat dit zonder slag of stoot zou passeren, vind je niet?
Iedereen houdt de man de hand boven het hoofd, terwijl zijn acties de duidelijk aanwijsbare bron van alle commotie zijn.....
Kunnen we nu eens ophouden met het eindeloos herhalen van meningen over het gebeuren, aub? We moeten vanavond voetballen, of is dat minder interessant dan je mening geven over dingen uit verleden?
Nu de rookwolken enigzins opgetrokken zijn: ik kan me voorstellen dat de gebeurtenissen niet in de koude kleren van de spelers zijn gaan zitten, helemaal als het waar is dat bepaalde spelers ook nog bedreigd zijn. Dit kan verlammend werken.
Die 100 man van gisterochtend zullen wel trots op zichzelf zijn. Wat een afgang.
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:43:46
Ik niet. Hij kiest er toch godverdomme zelf zeker voor om in een cruciale fase in de competitie te tekenen voor een andere 'club'?
Beetje naief om te denken dat dit zonder slag of stoot zou passeren, vind je niet?
Iedereen houdt de man de hand boven het hoofd, terwijl zijn acties de duidelijk aanwijsbare bron van alle commotie zijn.....
Kunnen we nu eens ophouden met het eindeloos herhalen van meningen over het gehl gebeuren, aub? We moeten vanavond voetballen, of is dat minder interessant dan je mening geven over dingen uit verleden?
En omdat jij vindt dat het nu allemaal wel klaar is, moet iedereen zijn bek maar houden over wat er gebeurd is? Er zijn ook nog mensen (waar jij ws niet toe behoord) op wie dit ontzettende indruk heeft gemaakt. Mag daar alsjeblieft over nagepraat worden? Wie denk je wel dat je bent.
Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 08:29:45
Ben bang voor een enorme zeperd.
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!
Citaat van: Ronnie tng op april 02, 2014, 09:39:55
Kan alsnog wel even :)
Zonder gekheid, mensen die al wat langer naar Cambuur gaan weten natuurlijk dat dit kan gebeuren. Helaas is het zoals v/d Belt het al zei, onderschat. Ik ben eergister in kokende woede naar de administratie gegaan met de vraag of Dwight er was. Ik had graag de volgende dag naar de training gegaan, maar door werk was ik helaas verhinderd. Bij de administratie heb ik (iets emotioneel) nog gesproken met Sarah en Ype en uitgelegd dat dit niet goed. Smid hoopte op respect, waarop ik antwoordde dat dat onmogelijk is, dat is Lodeweges ook niet met z'n beslissing.
Iedereen zag het aankomen, behalve de mensen die het beleid bepalen :wall
Dit zag je ook van verre aankomen.
Alleen Cambuur kunnen we niets kwaad nemen: Die stelden een trainer aan voor 2 jaar en hadden uiteraard niet verwacht dat hij na DKV zou gaan. En toen DKV kwam met een zakgeld was ie niet meer te houden.
Dwight Lodeweges kunnen we bijna ook niets kwaad nemen, wij gaven hem vertrouwen en hij gaf ons veel punten en mooie wedstrijden. Dat Hoerenveen kwam gewoon met een zakgeld 5x zijn salaris. Hij is voor het geld gegaan.. Dwight is ook geen clubmens, dat is wel gebleken uit zijn CV (vele wisselingen).
Heerenveen is zwak geweest door de contractonderhandelingen niet te verschuiven na de kritische fase, begin mei. Dwight is in zekere zin onder druk gezet door in maart zijn ja woord te geven. Waarom kon dat niet in mei? Of had Heerenveen dan een andere trainer gekozen? Dan was Dwight toch niet zo belangrijk voor ze..
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 09:47:51
Wie denk je wel dat je bent.
Niemand hoeft z'n bek te houden. We leven in een vrij land.
Alleen word ik er simpel van dat mensen 36 keer hetzelfde typen over de gang van zaken. Die overigens op mij niet zoveel indruk maakte.
Heb het wel 100x erger meegemaakt en gezien. Pak bijvoorbeeld de youtube beelden er maar ff bij van Feyenoordsupporters die te keer gaan voor het Maasgebouw..... Daar werden zelfs pistolen getrokken.
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:49:21
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!
Dan ga je inderdaad niet halve dagen werken, maar je kunt er wel op rekenen dat veel mensen hier langdurig over praten en dat de focus op het werk minder is!
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:53:29
Niemand hoeft z'n bek te houden. We leven in een vrij land.
Alleen wordt ik er simpel van dat mensen 36 keer hetzlfde typen over de gang van zaken. Die overigens op mij niet zoveel indruk maakte.
Heb het wel 100x erger meegemaakt en gezien. Pak bijvoorbeeld de youtube beelden er maar ff bij van Feynoordsupporters die te keer gaan voor het Maasgebouw..... Daar werden zelfs pistolen getrokken.
Len, ik snap je zeker, maar er zijn gewoon veel mensen die nog wel wat stoom af moeten blazen!
Citaat van: peter op april 02, 2014, 09:48:48
Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?
Dan denk ik dat er vandaag 100 man minder in het uitvak staan
Citaat van: Ronnie tng op april 02, 2014, 10:01:46
Dan denk ik dat er vandaag 100 man minder in het uitvak staan
Die lui hadden ws al een stadionverbod.
Citaat van: peter op april 02, 2014, 09:48:48
Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?
Alle 100? Er staan ook een hoop stoere jochies bij die niks doen, maar graag de sensatie zien. Iedereen die t stadion in kwam even flink op de blaren laten zitten. Je eigen stadion binnendringen doe je niet.
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:49:21
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!
Je geeft zelf al het grote verschil aan. In het bedrijfsleven wordt men direct de deur gewezen en dat gebeurde hier niet. Voetballers en volwassenheid? Dat heb ik zelden kunnen ontdekken.
Als je vandaag wint is de mediahype denk ik meerendeels gelijk over!!
Hebb niet zo idee dat het een hele grote invloed heeft . Een persoon/passant iscwef... voetbalwijze en denkwijze is anders... henk zou hwt prima kunnen overnemen... spelers zijn proffesioneel genoeg om die knop weer om te zetten.. mochten we wel verliezen js er nog niks aan de hand qant het hele jaar hebbe we weinig gepresteerd in uitwedstrijden...
ps: veel van de mensen die er gisrer waren zorgen grotendeels ook voor de fantastische sfeer bij ons altijd...datgeen waar we altijd zo trots op zijn.. vergeet dat ook niet.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 09:47:51
Wie denk je wel dat je bent.
Ja, wat denkstou wel niet Cantello? Wie bistou eigenlijks?
:_schater :_schater :_schater
En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:15:11
En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!
Vooral al die moraalridders die een paar maanden terug nog hun eigenbestuur uitmaakte voor kankergezwellen.. stel hypocrieten daar xD
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:08:23
Je geeft zelf al het grote verschil aan. In het bedrijfsleven wordt men direct de deur gewezen en dat gebeurde hier niet. Voetballers en volwassenheid? Dat heb ik zelden kunnen ontdekken.
Eens. En nu maar op naar Utrecht. Ik zit er al bijna...
;)
Citaat van: clint op april 02, 2014, 10:12:28
Ja, wat denkstou wel niet Cantello? Wie bistou eigenlijks?
Moet jij niet naar het GP? :clint famous for not travelling...
:_spank ;) :devil
Citaat van: peter op april 02, 2014, 09:48:48
Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?
Dezelfde als tegen AZ, met mogelijk Bakker voor Van Moorsel.
hoe laat vertrekken de spelers ?
Dan met z'n allen uitzwaaien om ze te laten zien dat we achter HENK, TS en de spelers staan!
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:25:17
Moet jij niet naar het GP? :clint famous for not travelling...
:_spank ;) :devil
die man fietst wat af anders... van huus naar de GP en CB...buikschuivend weer naar huus...
Citaat van: bok op april 02, 2014, 10:37:36
hoe laat vertrekken de spelers ?
Dan met z'n allen uitzwaaien om ze te laten zien dat we achter HENK, TS en de spelers staan!
Dat zou wel een klasse actie zijn.
Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 10:40:34
die man fietst wat af anders... van huus naar de GP en CB...buikschuivend weer naar huus...
Met of zonder lekke achterband? Het maakt 'm niks uit!
:proost :fant :monk
Citaat van: bok op april 02, 2014, 10:37:36
hoe laat vertrekken de spelers ?
Dan met z'n allen uitzwaaien om ze te laten zien dat we achter HENK, TS en de spelers staan!
Alsjeblieft niet. Als ze iedereen zien staan op het plein denken ze weer aan een invasie.
En hoe zit het met die steward bij de hoofdingang (Ekhart?) gistermorgen, de beste man mag wel een bloemtje hebben voor de schrik.
Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 10:05:28
Alle 100? Er staan ook een hoop stoere jochies bij die niks doen, maar graag de sensatie zien. Iedereen die t stadion in kwam even flink op de blaren laten zitten. Je eigen stadion binnendringen doe je niet.
prima....
Goede actie, ze kunnen wel een schouderklopje gebruiken!
Wat zou het toch mooi zijn als we met Henk nog eens tien punten konden pakken!
Hoe laat vertrekt de bus?
Citaat van: peter op april 02, 2014, 10:55:05
Hoe laat vertrekt de bus?
Ligt eraan waar je heen moet! :zweep
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 10:44:29
Alsjeblieft niet. Als ze iedereen zien staan op het plein denken ze weer aan een invasie.
En hoe zit het met die steward bij de hoofdingang (Ekhart?) gistermorgen, de beste man mag wel een bloemtje hebben voor de schrik.
Denk niet elke keer zo negatief man. Hoezo alsjeblieft niet? Het zou toch juist eerder merkwaardig zijn dat er nu helemaal niemand staat? Ook al was de actie van gister misschien niet de meest slimme, het is pure emotie geweest van die lui. Je kunt wel blijven gillen hier dat die gasten niet deugen en geen clubgevoel hebben etc. Maar wat is het dan? Enkel sensatie? Daar geloof ik niet in. Vanavond zitten een heel groot deel van die zelfde lui ook weer in Utrecht en dat is echt wel om de club te steunen.
Citaat van: Utekleitrokken op april 02, 2014, 10:58:10
Denk niet elke keer zo negatief man. Hoezo alsjeblieft niet? Het zou toch juist eerder merkwaardig zijn dat er nu helemaal niemand staat? Ook al was de actie van gister misschien niet de meest slimme, het is pure emotie geweest van die lui. Je kunt wel blijven gillen hier dat die gasten niet deugen en geen clubgevoel hebben etc. Maar wat is het dan? Enkel sensatie? Daar geloof ik niet in. Vanavond zitten een heel groot deel van die zelfde lui ook weer in Utrecht en dat is echt wel om de club te steunen.
Achter die eerste zin had een smiley gemoeten, was half sarcastisch half grappig bedoeld.
En ja, ik denk dat de meesten gisteren uit waren op sensatie. Die zoeken nu heel internet af om te kijken of ze ook worden genoemd...
Maar we houden er over op. Vanavond maar nagelbijtend afwachten wat het wordt.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:09:48
Vanavond maar nagelbijtend afwachten wat het wordt.
Uitvak of thuisvak?
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 10:44:03
Met of zonder lekke achterband? Het maakt 'm niks uit!
:proost :fant :monk
hij is dan ook nog van het tijdperk van de houten wielen... :clint
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:09:48
Achter die eerste zin had een smiley gemoeten, was half sarcastisch half grappig bedoeld.
En ja, ik denk dat de meesten gisteren uit waren op sensatie. Die zoeken nu heel internet af om te kijken of ze ook worden genoemd...
Maar we houden er over op. Vanavond maar nagelbijtend afwachten wat het wordt.
Inderdaad! Het DL topic gaat zowaar hier verder sinds het slotje erop zit :_spank
Zenuwslopend dagje tot en met de wedstrijd toe 8P
Citaat van: roepieh op april 02, 2014, 11:11:43
hij is dan ook nog van het tijdperk van de houten wielen... :clint
Meer van het tijdperk van de houten bek. Of geeft 'ie nog wel ens een rondje weg?
:X :proost :P
Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:12:59
Meer van het tijdperk van de houten bek. Of geeft 'ie nog wel ens een rondje weg?
:X :proost :P
hij is altijd al uren vooraf aanwezig, die heeft geen dorst meer dan...
Wat goed zou zijn is dat de (supporters) van gisteren openlijk hun spijt betuigen over de schaamteloze actie van gisteren.
Als deze supporters denken, dat een beetje applaus en schouderklopjes de spelers weer in de juiste modus zetten, hebben ze dat goed mis.
We moeten ons beter realiseren, dat de trainer veel voor de spelers heeft betekend in hun eigen ontwikkeling.
Als ze vanavond winnen, dan doen ze dat voor de man die te weinig krediet kreeg van de supporters, maar genoeg van zijn spelers.
Ik baal echt van de wijze waarop er is gehandeld. Zeker van mensen met wat meer intelligentie. (zoals dhr vd Belt)
Ik baal echt waarop
Hoe zouden de spelers het vinden als zij horen dat hun trainer tijdens de belangrijkste fase van het seizoen openlijk flirt met een andere club? Ik zou dat als speler niet bepaald netjes vinden om het maar mild uit te drukken.
En ik verdom het om mijn excuses aan te bieden omdat ik 100% achter mijn mening sta.
Spijt betuigen voor de actie, niet voor je mening.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:25:28
Spijt betuigen voor de actie, niet voor je mening.
Dat hoef ik ook niet.. Ik was er (bewust) niet bij betrokken ;)
Lezen: jij hoeft je excuses niet aan te bieden, de 'supporters' die gisteren het stadion zijn binnen gedrongen.
Citaat van: Utekleitrokken op april 02, 2014, 10:58:10
het is pure emotie geweest van die lui. Je kunt wel blijven gillen hier dat die gasten niet deugen en geen clubgevoel hebben etc. Maar wat is het dan? Enkel sensatie? Daar geloof ik niet in. Vanavond zitten een heel groot deel van die zelfde lui ook weer in Utrecht en dat is echt wel om de club te steunen.
Ik denk dat het overgrote deel van die 200 man zo is, maar je kunt mij niet wijs maken dat die stakkertjes, die jonkies die die ouwe kerel voor de deur wegduwen en naar binnen rennen iets met Cambuur hebben. Ik denk dat ze Arts niet eens meegemaakt hebben. Met de emoties die die andere grote groep heeft kan ik meevoelen, maar ik weet bijna zeker dat die niet dit soort geweld gaan gebruiken. Die willen alleen gehoord worden.
Aan de andere kant vind ik de gebeurtenissen, hoewel schandalig, ook niet zo groot (zoals Cantello al zei) dat je daarom wegloopt. Ik denk dat DL wat blij was om zijn fouten en verkeerde inschattingen kon terugdraaien en toch weg kon.
En straks in het zonnetje onderweg, uitvak!
BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.
VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 11:22:59
Hoe zouden de spelers het vinden als zij horen dat hun trainer tijdens de belangrijkste fase van het seizoen openlijk flirt met een andere club? Ik zou dat als speler niet bepaald netjes vinden om het maar mild uit te drukken.
En ik verdom het om mijn excuses aan te bieden omdat ik 100% achter mijn mening sta.
Er zijn maar een paar die hun excuses aan moeten bieden en dat zijn de idioten met bivakmutsen en degenen die DL fysiek aan wilden vallen.
Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 11:33:22
BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.
VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.
Helemaal mee eens. Laten zien dat we nog steeds als een blok achter Cambuur staan. |:)
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 11:22:59
Hoe zouden de spelers het vinden als zij horen dat hun trainer tijdens de belangrijkste fase van het seizoen openlijk flirt met een andere club? Ik zou dat als speler niet bepaald netjes vinden om het maar mild uit te drukken.
En ik verdom het om mijn excuses aan te bieden omdat ik 100% achter mijn mening sta.
Er werd geapplaudisseerd, ze gunnen hem die stap. De emotie van een speler is anders dan die van een supporter..
Citaat van: dennyboy20 op april 02, 2014, 11:41:54
Er zijn maar een paar die hun excuses aan moeten bieden en dat zijn de idioten met bivakmutsen en degenen die DL fysiek aan wilden vallen.
Hoe kom je erbij? Fysiek aanvallen? :_schater
Ik denk dat de groep die aanwezig was alleen een hartig woordje wouden spreken met Dwight!
Ik was er niet bij, maar met liederen en spandoek was het mijn inziens voldoende geweest.
Vanavond spelers opwachten ongeacht resultaat zou een goed signaal zijn richting de spelers!
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 12:19:43
Hoe kom je erbij? Fysiek aanvallen? :_schater
Ik denk dat de groep die aanwezig was alleen een hartig woordje wouden spreken met Dwight!
Ik was er niet bij, maar met liederen en spandoek was het mijn inziens voldoende geweest.
Vanavond spelers opwachten ongeacht resultaat zou een goed signaal zijn richting de spelers!
Ik was er wel bij. Deze groep was niet voor rede vatbaar, die hadden DL gepakt als hij daar nog rond liep.
na een nachtje slapen voor het eerst geen wedstrijdspanning.
Hoorde trouwens van mijn zoon dat de wedstrijd niet eens op eredivisie live is te zien.
Weet iemand daar wat van.
Len C. wil over tot de orde van de dag....zijn goed recht.....ik baal nog steeds van dat hele idiote gedoe de laatste dagen.
De ene ouwe lul is de andere niet.
Alhoewel Len C. is 9 jaar ouder dan Carlo de L.... :zweep
Benieuwd wie gaat scoren vanavond, en benieuwd of er een onder shirt zal worden getoond :|
De wedstrijd is alleen via internet te volgen. Staat ergens wel een "handleiding" hoe je dat kunt oppakken... Ik heb geen Fox, dus kan ik je daar verder niet mee helpen.
Voor allen die straks in de richting van Nieuw Galgenwaard gaan, goede reis en schreeuw ons vanavond naar de overwinning. Degenen die met ander vervoer gaan, idem!
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 12:25:12
Ik was er wel bij. Deze groep was niet voor rede vatbaar, die hadden DL gepakt als hij daar nog rond liep.
Aannames... er is niks van dat gebeurd dus ga ook niet dom lopen gissen... ik ben ook wel es niet voor rede vatbaar maar mep dan ook niet.
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 12:28:29
De wedstrijd is alleen via internet te volgen. Staat ergens wel een "handleiding" hoe je dat kunt oppakken... Ik heb geen Fox, dus kan ik je daar verder niet mee helpen.
Voor allen die straks in de richting van Nieuw Galgenwaard gaan, goede reis en schreeuw ons vanavond naar de overwinning. Degenen die met ander vervoer gaan, idem!
Mag je op dit forum eigenlijk verwijzen naar minder legale manieren om de wedstrijd te bekijken? Anders wil ik wel een korte handleiding schrijven
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 13:09:42
Mag je op dit forum eigenlijk verwijzen naar minder legale manieren om de wedstrijd te bekijken? Anders wil ik wel een korte handleiding schrijven
Ik weet dat geloof ik fr-fans ooit es gewaarschuwd voor deze verwijzingen.. as dit nog es zou gebeuren zou er boete komen...
1-3
Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 11:33:22
BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.
VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.
Dat zou een heel sympathiek gebaar zijn, maar kan je niet te hard schreeuwen? Ik woon vlak bij en wil graag slapen!
:devil
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 12:27:16
Benieuwd wie gaat scoren vanavond, en benieuwd of er een onder shirt zal worden getoond :|
Denk het niet! Die spelers hebben gezien dat niet iedereen genuanceerd reageert op DKV en dan zouden zij openlijk zo duidelijk steun betuigen? Waarschijnlijk zal er wel iemand tijdens de interviews zeggen dat ze het jammer vinden en dat DL dit niet verdiende!
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 12:31:01
Aannames... er is niks van dat gebeurd dus ga ook niet dom lopen gissen... ik ben ook wel es niet voor rede vatbaar maar mep dan ook niet.
Kan je je wel voorstellen dat DL zich rot geschrokken is? Dat is ook niet normaal hoor! Intimidatie en agressie hoort er niet bij!
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 13:09:42
Mag je op dit forum eigenlijk verwijzen naar minder legale manieren om de wedstrijd te bekijken? Anders wil ik wel een korte handleiding schrijven
:0= CRIMINEEL ! ! ! !
Citaat van: Lore op april 02, 2014, 13:39:48
:0= CRIMINEEL ! ! ! !
Dat bin we ja allemaal bij cambuur
Weet iemand nog een goede radiostream voor de wedstrijd straks?
Ik ben aan het werk maar wil er graag nog wel wat van meekrijgen.
Mercurius mag het niet meer uitzenden toch?
Omrop abe mischien?
De afgelopen dagen zijn hoe dan ook in de koppies van de spelers gaan zitten. Het positieve gevoel rond de club is plotsklaps helemaal verdwenen. Benieuwd hoe ze er mee omgaan, maar ik vrees het ergste. :|
Citaat van: peter op april 02, 2014, 14:47:48
Omrop abe mischien?
Tis een optie, liever niet natuurlijk :p
Denk dat het 2-3 gaat worden :thumbsup
Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:15:11
En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: FrancoLWD op april 02, 2014, 14:49:24
Tis een optie, liever niet natuurlijk :p
Altijd prima verslagen op OF hoor, prachtige kerel die Geert van Tuinen
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 15:57:39
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?
Bij welke provider zit je?
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 15:57:39
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?
janlul, of een andere streamsite
welke provider heb je? want met foxsports go kan je het wel op je computer kijken
Citaat van: FrancoLWD op april 02, 2014, 14:49:24
Tis een optie, liever niet natuurlijk :p
Ondanks het spraakgebrek vind ik GvT een uitermate enthousiast verslaggever en duidelijk pro SCC
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 15:57:39
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?
Ik zal kijken of ik een stream kan vinden, mensen die er behoefte aan hebben kunnen me dan evt wel een pm sturen aangezien dit niet op het forum geplaatst mag worden.
Hopen dat er een verdwaalde Jan lul is die dit streamt. Heb een cursus, maar ook twee schermen :)
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 16:00:19
Ik zal kijken of ik een stream kan vinden, mensen die er behoefte aan hebben kunnen me dan evt wel een pm sturen aangezien dit niet op het forum geplaatst mag worden.
Eerlijk gezegd ben ik er heel voorzichtig mee. Diverse sites hebben in de loop der jaren al waarschuwingen met dwangsommen gehad. Dus liever niet ;)
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 15:57:39
word niet op fox uitgezonden en via computer kan ook niet bij kabel noord en kijkcode voor 12 euro terwijl ik fox heb verrek ik ook!
iemand nog suggestie's?
als je lid van fox bent kun je gewoon kijken toch.
na aanmaak van account
Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 16:01:08
Hopen dat er een verdwaalde Jan lul is die dit streamt. Heb een cursus, maar ook twee schermen :)
maar er zijn nog een aantal wedstrijden dus ik denk dat het wel een stuk lastiger word om een degelijke stream te vinden
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 16:01:23
Eerlijk gezegd ben ik er heel voorzichtig mee. Diverse sites hebben in de loop der jaren al waarschuwingen met dwangsommen gehad. Dus liever niet ;)
Ook via de pm? openbaar aanprijzen van dit soort websites lijkt me duidelijke kwestie
Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 16:01:08
Hopen dat er een verdwaalde Jan lul is die dit streamt. Heb een cursus, maar ook twee schermen :)
Haha inderdaad mooi opgelost :)
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 16:04:47
Ook via de pm? openbaar aanprijzen van dit soort websites lijkt me duidelijke kwestie
Ik ben niet bij machte alle pm;s te gaan controleren, dus er kan heel toevallig eens eentje tussendoor vliegen :devil
Wie staan er bij ons op scherp ?
Bijker, el Makrini ?
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 16:24:15
Wie staan er bij ons op scherp ?
Bijker, el Makrini ?
Ritzmaier, Bijker en Lukoki
Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 16:27:43
Ritzmaier, Bijker en Lukoki
Ai, hopen dat ze geen domme dingen doen, die kunnen we zaterdag weer heel goed gebruiken ...
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 16:29:34
Ai, hopen dat ze geen domme dingen doen, die kunnen we zaterdag weer heel goed gebruiken ...
Lukoki zou het minst erg zijn denk ik
Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 15:59:05
janlul, of een andere streamsite
welke provider heb je? want met foxsports go kan je het wel op je computer kijken
internet via kpn en fox via kabel noord.kabelnoord zegt dat dit bij hun niet mogelijk is.kpn zegt dat dit alleen kan als je ook tv bij hun hebt.
misschien binnenkort maar met de hele handel naar kpn.
He jongens allemaal heel veel plezier voor het schermpje, ik stap in de auto op weg naar een hemelsbreed scherm
:zweep :zweep :zweep
WE WINNEN
Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 16:27:43
Ritzmaier, Bijker en Lukoki
Klopt dat van Ritzmaier ?
Op VI staat dat hij nu 5 gele kaarten heeft, of klopt dat niet ?
Volgens VI staat van der laan dan dus op scherp ipv Ritzmaier.
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 16:44:42
Klopt dat van Ritzmaier ?
Op VI staat dat hij nu 5 gele kaarten heeft, of klopt dat niet ?
Volgens VI staat van der laan dan dus op scherp ipv Ritzmaier.
De statistieken van VI kloppen volgensmij niet altijd, ik keek naar die van Albers
Spelersbus aankomst (twitter)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2v2cnzd.jpg&hash=d152c2e6ae58281ed0fc45e02700a5bf2cb14acd)
Aanmelden via fox sport go en als je een x box hebt kun je computer/ tablet streamen naar tv
Eindelijk de opstelling:
Opstelling: Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Bakker, Manu Barto Lukoki
Wissels: Zeinstra, Ogbeche, Pereira, Dijkstra, Van Moorsel, Hemmen, Schepers
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 17:28:57
Eindelijk de opstelling:
Opstelling: Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Bakker, Manu Barto Lukoki
Wissels: Zeinstra, Ogbeche, Pereira, Dijkstra, Van Moorsel, Hemmen, Schepers
Bakker! :)
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 17:28:57
Eindelijk de opstelling:
Opstelling: Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Bakker, Manu Barto Lukoki
Wissels: Zeinstra, Ogbeche, Pereira, Dijkstra, Van Moorsel, Hemmen, Schepers
Persoonlijk zou ik Schepers in de basis gooien ten koste van Lukoki. Maar hopelijk bewijst Jodi vanavond mijn ongelijk |:)
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 17:50:03
Persoonlijk zou ik Schepers in de basis gooien ten koste van Lukoki. Maar hopelijk bewijst Jodi vanavond mijn ongelijk |:)
Hij moet die Bulthuis helemaal gek maken!
Ik heb gekeken op janlul. Snap er weinig van. Moet ik hier eerst iets voor downloaden? Wie weet dit?
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 17:56:52
Ik heb gekeken op janlul. Snap er weinig van. Moet ik hier eerst iets voor downloaden? Wie weet dit?
Komt vanavond niet op janlul...
Betaal je voor fox, kun je niet eens de wedstrijd volgen. :_spank
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 17:56:52
Ik heb gekeken op janlul. Snap er weinig van. Moet ik hier eerst iets voor downloaden? Wie weet dit?
JE hebt een pm
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 17:56:52
Ik heb gekeken op janlul. Snap er weinig van. Moet ik hier eerst iets voor downloaden? Wie weet dit?
Je zit daar voor janlul te kijken. ;)
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 18:01:56
Betaal je voor fox, kun je niet eens de wedstrijd volgen. :_spank
eerst dat geklooi met ldeweges en dan voor fox betalen maar niks kunnen kijken
Bedankt voor de tips :thumbsup
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 18:05:00
eerst dat geklooi met ldeweges en dan voor fox betalen maar niks kunnen kijken
En dan zit je hier ook nog te trillen als een rietje van de stress voor de wedstrijd. Zwaar leven als supporter.
Als je een Fox abonnement heb moet je dus ook een gebruikersnaam en wachtwoord hebben (anders kun je die opvragen bij de provider) daarmee kun je inloggen op de website en bekijken...
Citaat van: drg op april 02, 2014, 18:16:42
Als je een Fox abonnement heb moet je dus ook een gebruikersnaam en wachtwoord hebben (anders kun je die opvragen bij de provider) daarmee kun je inloggen op de website en bekijken...
Dit geldt voor een select aantal aanbieders. Mensen met interactieve tv van tele2; een digitenne abo van KPN of aanverwant product (online/tele2 digitenne) worden niet ondersteund.
Op welke kanaal van fox wordt het uitgezonden? want ik zit voor janlul en zie nog niks
Citaat van: IsmailvanEssen op april 02, 2014, 18:29:21
Op welke kanaal van fox wordt het uitgezonden? want ik zit voor janlul en zie nog niks
het komt niet op fox.alleen via de computer kan je kijken als je de juiste provider hebt.
Die heb ik dus ook niet en zit hier dus ook voor jan joker
kan je het op geen enkele live stream kijken?
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 18:35:27
wat is een pm
Een personal message. Klik op een gebruiker en kies onder zijn profielplaatje vervolgens (dus op profielpagina) op "stuur pm"
Ik heb Eredivisie Live en Fox go account aangemaakt, ik heb een Philips smart tv en kan op tv live zien! :proost
fok(s) it. Ik heb gewoon betaald, 11,95. Schreeuwend dure onzin.
Door het belachelijke tijdstip en vast ook door de recente gebeurtenissen mis ik "het gevoel". Voor het eerst dit jaar ook geen zenuwen..
Of komt het doordat ik zo in DKV moet zaalvoetballen? :|
http://gofirstrow.eu/watch/251247/1/watch-fc-utrecht-vs-cambuur-leeuwarden.html
hier kan je het kijken
Voor de liefhebbers van Arabisch(?) heb ik nog wel iets. Pm maar.
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 18:39:27
Ik heb Eredivisie Live en Fox go account aangemaakt, ik heb een Philips smart tv en kan op tv live zien! :proost
Hoe stream je dat naar je tv?
Citaat van: marrumer op april 02, 2014, 18:46:10
http://gofirstrow.eu/watch/251247/1/watch-fc-utrecht-vs-cambuur-leeuwarden.html
hier kan je het kijken
Ik niet
Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 18:46:58
Hoe stream je dat naar je tv?
Met je account inloggen op foxsports.nl en dan staat er een link je samsung of philips tv koppelen.
Wat een lege tribunes trouwens.
Ik hoor alleen maar de Cambuur supporters; geweldig :scc |:)
Iemand iets ervoor met engels commentaar?
Citaat van: CJ058 op april 02, 2014, 18:51:16
Iemand iets ervoor met engels commentaar?
zie pm
is zonder commentaar
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 18:49:10
zie pm
Thanx, lijkt ook niet te werken bij mij, maar wel erg bedankt voor de moeite :)
Beetje jammer dat ze ook nog een spandoek lieten zien in het uitvak, dacht dat het wel klaar was.
Dan maar commentaar hier volgen, gelukkig ADO achter
Citaat van: dizzhead op april 02, 2014, 18:43:15
fok(s) it. Ik heb gewoon betaald, 11,95. Schreeuwend dure onzin.
weet niet eens hoe dat moet. Alle linken werken helaas niet.
Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 18:55:20
Beetje jammer dat ze ook nog een spandoek lieten zien in het uitvak, dacht dat het wel klaar was.
Wat stond daar op?
Wat speelt die bakker slecht tot nu
Ajax voor
En RKC ook achter |:)
En Heracles voor, da's minder
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 18:58:41
Wat stond daar op?
https://twitter.com/vakj3/status/451399897791860736
Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 18:59:24
Wat speelt die bakker slecht tot nu
En Lukoki goed; ik trek mijn eerdere woorden terug
Ik kan gewoon op de laptop zonder problemen hier de wedstrijd kijken
http://www.onsball.com/2014/04/fc-utrecht-vs-cambuur.html (http://www.onsball.com/2014/04/fc-utrecht-vs-cambuur.html)
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 19:01:40
https://twitter.com/vakj3/status/451399897791860736
Beetje mosterd na de maaltijd
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 19:03:04
Ik kan gewoon op de laptop zonder problemen hier de wedstrijd kijken
http://www.onsball.com/2014/04/fc-utrecht-vs-cambuur.html (http://www.onsball.com/2014/04/fc-utrecht-vs-cambuur.html)
Blijft bij mij hangen als ik dit fietshelm wegklik
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 19:04:48
Blijft bij mij hangen als ik dit fietshelm wegklik
balen joh. ik heb gelukkig geen fietshelm in beeld gehad
El Makrini mist nec :X
Makrini :gelekaart
consequenties ?
Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 19:09:28
El Makrini mist nec :X
Nee, hoor. Alleen Ritzmaier, Lukoki en Bijker op scherp.
Citaat van: Collingwood op april 02, 2014, 19:11:02
Nee, hoor. Alleen Ritzmaier, Lukoki en Bijker op scherp.
Oh gelukkig
Ik heb niks gezegd :X :X :X
Dank aan Moody en CJ058! het werkt!
RKC 0-2
We staan te schutteren..... :zucht
Het begin was redelijk, maar het wordt snel minder...
Nog niet heel best.. Net als de sfeer in het uitvak.
Utrecht de laatste minuten toch wel wat sterker. Goede actie eerst van Nienhuis en daarna Makrini. En Manu niet van de bal te krijgen |:)
Ze zijn er finaal af.
Zwaaaar onder druk, pff. Nienhuis tot nu toe GEWELDIG! |:)
lukoki mist 1 op 1 met de keeper.....
Lukoki schiet weer naast
o o o o o ;(
Nou dat was anders een vette kans
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 18:49:14
Met je account inloggen op foxsports.nl en dan staat er een link je samsung of philips tv koppelen.
Heb hem wel gelinkt, maar krijg het niet voorelkaar.
Citaat van: marrumer op april 02, 2014, 19:18:38
lukoki mist 1 op 1 met de keeper.....
Het lukt Manu tenminste wel om in dit soort situaties de andere speler te bereiken
Eenrichtingsverkeer vandaag :|
Het lijkt me duidelijk dat de gebeurtenissen van gister impact hebben. Onherkenbaar cambuur.
Waarom Makrini wel geel en Utrecht nu niet ?? :_spank
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 19:21:54
Het lijkt me duidelijk dat de gebeurtenissen van gister impact hebben. Onherkenbaar cambuur.
Inderdaad, Cambuur nog niet zo onrustig zien voetballen dit seizoen
Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 19:19:19
Heb hem wel gelinkt, maar krijg het niet voorelkaar.
Dan zou ik het niet weten! Misschien internet te traag? Verbinding vraagt veel. (Heb snelste glasvezel pakket hier)
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 19:23:12
Inderdaad, Cambuur nog niet zo onrustig zien voetballen dit seizoen
Utrecht zit er gewoon feller op. Dit is weer een typische uitwedstrijd. Maar kan nog goedkomen, we hebben ook onze kansen gehad en er komen er vast nog meer. Nienhuis tot nu toe in bloedvorm
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 19:23:12
Inderdaad, Cambuur nog niet zo onrustig zien voetballen dit seizoen
Kan toch ook met Utrecht te maken hebben? Die gasten zetten enorm veel druk
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 19:25:52
Utrecht zit er gewoon feller op. Dit is weer een typische uitwedstrijd. Maar kan nog goedkomen, we hebben ook onze kansen gehad en er komen er vast nog meer. Nienhuis tot nu toe in bloedvorm
staat inderdaad goed te keepen!
Evenwicht weer wat terug.
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 19:23:12
Inderdaad, Cambuur nog niet zo onrustig zien voetballen dit seizoen
Stel jullie aan! Overdrijven is ook een vak!
En alle concurrenten op achterstand. Affluiten maar en we lopen een punt uit :)
Lukoki.. Zucht.. Verlos ons van deze man Henk.
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 19:25:32
Dan zou ik het niet weten! Misschien internet te traag? Verbinding vraagt veel. (Heb snelste glasvezel pakket hier)
Als hij zegt gelinkt, gaat het dan vanzelf, of moet je nog ergens op drukken, ik zie nergens niet een button stream naar tv ofzoiets.
Hemmen na de rust er maar in
te weinig diepgang van bakker, el makrini neemt veel te veel tijd aan de bal in aanvallend opzicht
0-0 ruststand: das goed :thumbsup
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 19:29:41
Hemmen na de rust er maar in
Ik zou ook Makrini wisselen om te sparen tegen NEC.
Lukoki begon sterk maar mocht later wel weer een peper in zijn reet. Schepers ?
En Manu moet zijn acties niet te lang doorzetten; de actie op zich is goed maar soms overdrijft ie.
Wat een mat sfeertje daar. Cambuur-supporters hoor je ook niet.
paar keer goed weggekomen.. Ook een paar kansen gehad om zelf te scoren.
Beetje een uitwedstrijd zoals vele andere uitwedstrijden.
Ploeg is gedreven, fel en ik heb niet het idee dat de gebeurtenissen nou echt invloed hebben.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 19:30:51
0-0 ruststand: das goed :thumbsup
zeker als je ziet dat rkc, den haag en Heracles achter staan
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 19:33:38
Ik zou ook Makrini wisselen om te sparen tegen NEC.
Lukoki begon sterk maar mocht later wel weer een peper in zijn reet. Schepers ?
En Manu moet zijn acties niet te lang doorzetten; de actie op zich is goed maar soms overdrijft ie.
Volgens de cambuur twitter heeft makrini een schorsing opgelopen voor nec-uit
edit: hebben ze al verandert, makrini niet geschorst
Lukoki en Bakker eruit vMoorsel en Schepers erin
Slechte sfeer van beide kanten
Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 19:34:51
Volgens de cambuur twitter heeft makrini een schorsing opgelopen voor nec-uit
Dan is Henk Albers verkeerd geïnformeerd. Zou heel jammer zijn!
Citaat van: Collingwood op april 02, 2014, 19:36:17
Dan is Henk Albers verkeerd geïnformeerd. Zou heel jammer zijn!
Is ie dus Alweer geschorst!
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 19:36:54
Is ie dus Alweer geschorst!
Tuurlijk ju, ken er ook nog wel bij.
Wat is die mulenga ook een beresterke vent man. Zo mooi om dan bijker en vd laan dr helemaal in vast zien te bijten, vooral vd laan. Met zn borstje vooruit. Bikkel.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 19:37:35
Tuurlijk ju, ken er ook nog wel bij.
Allemaal de schuld van die supports of nie 8P
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 19:38:44
Allemaal de schuld van die supports of nie 8P
Ben geneigd ja te zeggen.
Al worden ze alle 11 geschorst, wij winnen en zijn veilig l8l
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 19:41:02
Al worden ze alle 11 geschorst, wij winnen en zijn veilig l8l
Ik help het je hopen.
Na vandaag weten we of er sprake is van een De Jong effect of een Lodeweges effect.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 19:37:35
Tuurlijk ju, ken er ook nog wel bij.
elk nadeel heb zn voordeel, doet ie in ieder geval de wedstrijd tegen vitesse mee
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 19:41:02
Al worden ze alle 11 geschorst, wij winnen en zijn veilig l8l
Ik hoop het. Stressgehalte hier stijgt naar ongekende hoogten. :wall
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 19:42:16
Ik help het je hopen.
Na vandaag weten we of er sprake is van een De Jong effect of een Lodeweges effect.
Dikke vette nonsens.. nog geen enkel uitwedstrijd gewonnen.. bij ado, nac etc verloren.. Utrecht uit verliezen ligt in de lijn van dit seizoen, dan kan je niet spreken over een bepaald effect..
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 19:44:00
Dikke vette nonsens.. nog geen enkel uitwedstrijd gewonnen.. bij ado, nac etc verloren.. Utrecht uit verliezen ligt in de lijn van dit seizoen, dan kan je niet spreken over een bepaald effect..
duh, er had een smiley achter gemoeten
hier is ie alsnog ;)
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 19:44:00
Dikke vette nonsens.. nog geen enkel uitwedstrijd gewonnen.. bij ado, nac etc verloren.. Utrecht uit verliezen ligt in de lijn van dit seizoen, dan kan je niet spreken over een bepaald effect..
Wel als er gewonnen wordt ;)
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 19:46:26
duh, er had een smiley achter gemoeten
hier is ie alsnog ;)
ik dacht al ;).. maar dan nog heb ik gelijk haha.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 19:46:59
Wel als er gewonnen wordt ;)
We verloren eerst ook van Alemere city :D
zo... daar kom je goed weg :P
Barto man :wall
barto ;(
We worden sterker en sterker..
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 19:56:18
We worden sterker en sterker..
en dan..... fuck!
verdomme 1-0 achter
Fuck
Weer de bloemen en geen punten zeker 8P
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 19:56:18
We worden sterker en sterker..
jammer dat dan de scheidsrechter een handsbal over het hoofd ziet
Klotezooi
Hands!
Eeeeeeen we zijn weer genaaid...
Nou, Hemmen, Ogbeche, kom d'r maar in....1-3
Deel 1 is ingevuld, ze komen er in... nu de goals nog :)
Publiek staat ook weer aan zo te horen :R
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 20:00:59
Nou, Hemmen, Ogbeche, kom d'r maar in....1-3
en een peper er in
gewoon wat feller in de duels
kut fox ook erbij...wordt ik opeens geweigerd van dat kanaal 7 na 55 minuten. scheelt ze in ieder geval weer een abonee want bij mij vliegt dat kutfox er na zaterdag uit. betaal je bijna 20 euro per maand kan je niet eens je club zien
Manu ook nog niet zoveel fatsoenlijks zien doen de 2e helft. Maar goed, 1 bevlieging....
Niets in te brengen!!
vervang eens de hele voorhoede vanaf het begin man! Scheepers Hemmen en Ogbeche hebben allen meer kwaliteit!
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 20:00:59
Nou, Hemmen, Ogbeche, kom d'r maar in....1-3
er is nog een plaatsje vrij in de dugout ;)
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 20:05:53
er is nog een plaatsje vrij in de dugout ;)
Henk belde me net en vroeg advies :) :)
En Jody mag weer blijven staan...
Wat een matige vertoning man ;(
rood voor bijker wat is dit nou weer
WAT IS DIT ????? :rodekaart
Zucht...
Tjongejonge rood, lekker hoor
Klootzak Bijker
Domme actie van Bijker
Nou fluit maar af, wut niks meer man.
Geef het allemaal maar weg weg! Wat een geweldige week tot nu toe :zucht
Ok, verlies vanavond dus. We gaan maar weer rekenen. Rkc verliest gelukkig ook zoals het nu staat. Ado achter.
Terecht rood. Wat ongelofelijk dom..
Hij gleed uit, en probeerde toch nog te blokken! Helaas op de enkel, dom!
Nou, tegenhouden maar, en a la Heracles in blessuretijd een goaltje pikken
Heracles won met 10 man ook van NEC. Alles is nog mogelijk.
Slechte opstelling, slechte wissels, domme acties van spelers, domme acties van supporters.
We weten weer even het ouderwetse Cambuur gevoel naar voren te halen :zucht
Waar is die bijna 500 man. Ik hoor de hele wedstrijd niets en ik dacht dat zij mee waren om ze juist massaal te ondersteunen..
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:10:44
Ok, verlies vanavond dus. We gaan maar weer rekenen. Rkc verliest gelukkig ook zoals het nu staat. Ado achter.
en Heracles ook achter, Kowet-Nac gelijkt, kortom: we blijven 11e en de echte concurrenten lopen niet in. Laat dat dan het lichtpuntje zijn
4-3-2 zegt Henk.
Pure pech die :rodekaart
Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 20:12:30
Slechte opstelling, hoezo?
slechte wissels, hoezo?
domme acties van spelers, eens
domme acties van supporters. eens
We weten weer even het ouderwetse Cambuur gevoel naar voren te halen :zucht
Als we zo spelen, pakken we geen enkel punt meer en dus nacompetitie.
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 20:14:03
Helemaal eens, wat een onnozele opmerking over de opstelling: Daar spelen we al weken mee (nou ja Bakkertje dan niet, maar toch)
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:14:55
Als we zo spelen, pakken we geen enkel punt meer en dus nacompetitie.
En nog zo'n domme negatieve reactie: de rest lijkt ook te verliezen, dus feitelijk een winstpunt: ze hebben minder wedstrijden om ons in te halen.
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:14:55
Als we zo spelen, pakken we geen enkel punt meer en dus nacompetitie.
dit zijn altijd van die waardeloze gedachtes zo werkt het ook helemaal niet.
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 20:15:02
Helemaal eens, wat een onnozele opmerking over de opstelling: Daar spelen we al weken mee (nou ja Bakkertje dan niet, maar toch)
Barto en Lukoki horen nooit te spelen ten kosten van Hemmen en Ogbeche. Je zult dan nooit iets doen aan je doelsaldo.
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:14:55
Als we zo spelen, pakken we geen enkel punt meer en dus nacompetitie.
:zucht
We kennen Henk zijn werkwijze toch? 1e wedstrijd verliezen om vervolgens de rest te winnen.
Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 20:17:51
Barto en Lukoki horen nooit te spelen ten kosten van Hemmen en Ogbeche. Je zult dan nooit iets doen aan je doelsaldo.
Ons doelsaldo is veeeeel beter als de concurrentie. :proost
waarom doen alle streams het ineens niet meer ....
Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 20:17:51
Barto en Lukoki horen nooit te spelen ten kosten van Hemmen en Ogbeche. Je zult dan nooit iets doen aan je doelsaldo.
Onzin, never change a winning team, ze deden het goed. Maar ja, altijd makkelijk achteraf bij een 1-0 achterstand commentaar te leveren.
Het gaat toch nog maar om schade beperking
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:19:56
Het gaat toch nog maar om schade beperking
Nee, we maken nog 1
Ritzmaier heeft het ook niet meer nu hij contract op zak heeft van PSV.
Citaat van: marrumer op april 02, 2014, 20:19:12
waarom doen alle streams het ineens niet meer ....
't is gebeurd he. Ik ben ook al overgeschakeld op omrop fryslan
Wat een klere arbitrage ook zeg, komen uit regio randstad zeker...
Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 20:21:33
Ritzmaier heeft het ook niet meer nu hij contract op zak heeft van PSV.
Eens
Citaat van: marrumer op april 02, 2014, 20:19:12
waarom doen alle streams het ineens niet meer ....
Die streams waren sowiezo kut, vaak bufferen, heb die goal ook gemist.
Den Haag gelijk
Ado gelijk.
Twente, stel prutsers
Gatverdamme :(
http://www.gofirstrow.eu/watch/251247/1/watch-fc-utrecht-vs-cambuur-leeuwarden.html (http://www.gofirstrow.eu/watch/251247/1/watch-fc-utrecht-vs-cambuur-leeuwarden.html)
Deze doet het bij mijn nog..
Gae voor
Nu kunnen Hemmen en Ogbeche weer een half uurtje meedoen met 10 man. Waarna er natuurlijk na afloop wordt gezegd dat ze niks toevoegden. Zet ze er vanaf het begin eens erin! En Scheepers erbij.
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 20:21:55
't is gebeurd he. Ik ben ook al overgeschakeld op omrop fryslan
stream doet het weer
Waar geeft ie nou geel voor dan verdomme, is toch niks!!!
Serieus... Geel voor dat?
Wat een drama man :wall ;(
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...
Twente 2x rood zie ik net, maar hopen dat dat 1-1 blijft
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...
Het was ook zo goed he wat Cambuur liet zien.
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...
Ze spelen als een stel natte kranten. Ogbeche en Hemmen, kan het nog laconieker...?
Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 20:32:23
Het was ook zo goed he wat Cambuur liet zien.
Doet er niet toe of het goed of slecht was, goal ging duidelijk hands aan vooraf. Had hij gefloten was het 0-0 geweest
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...
Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.
Hoor cambuur ook haast niet meer zingen
Ah in de dxtra tijd gaat t publiek ook eens staan.. allejezus zeg wat een triest stadion
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:33:40
Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.
Oh ok, dus jij vond die handsbal voor dat doelpunt geen overtreding, wedstrijd beeld was compleet anders in de tweede helft tot dat moment
Overigens, denk ik dat we wel zo goed als veilig zijn hoor. RKC moet minstens 6 punten halen in 4 wedstrijden en dan moeten wij geen 1 pakken. Zie ik niet gebeuren.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:33:40
Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.
Maar 1 beslissing is in dit geval wel beslissend. Maar daarom heet het ook een beslissing. De scheids was vandaag zeker niet in het voordeel van Cambuur. En dan druk ik me zwak uit.
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:36:15
Overigens, denk ik dat we wel zo goed als veilig zijn hoor. RKC moet minstens 6 punten halen in 4 wedstrijden en dan moeten wij geen 1 pakken. Zie ik niet gebeuren.
O ja? Ik ben er nog lang niet zeker van.
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:36:15
Overigens, denk ik dat we wel zo goed als veilig zijn hoor. RKC moet minstens 6 punten halen in 4 wedstrijden en dan moeten wij geen 1 pakken. Zie ik niet gebeuren.
Volg week fey - rkc
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:33:40
Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.
Klopt. Voor 60% aan onszelf
EN VOOR 30% AAN DE SCHEIDSRECHTER :|
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:35:22
Oh ok, dus jij vond die handsbal voor dat doelpunt geen overtreding, wedstrijd beeld was compleet anders in de tweede helft tot dat moment
Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.
1 doelpunt uitgelopen op RKC :P
We hebben van ons zelf verloren vandaag
Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...
Hou toch op man. Vandaag geen schijn van kans gehad.
Het is aan Nienhuis te danken dat we voor rust al niet 3-0 achter stonden.
Zaterdag wordt weer zo'n wedstrijd en die gaan we zeker niet winnen (al hoop ik het wel natuurlijk).
Ik kijk vanaf nu alleen nog maar naar RKC!
Citaat van: CJ058 op april 02, 2014, 20:32:46
Ze spelen als een stel natte kranten. Ogbeche en Hemmen, kan het nog laconieker...?
Laat ze eens vanaf het begin starten, met 11 man.
Die klote invalbeurtjes zijn toch niks man. Middenveld ontwricht, rode kaart erbij. Zo kun je toch niet in een wedstrijd komen.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:37:41
O ja? Ik ben er nog lang niet zeker van.
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:38:12
Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.
Dan vergeet je Lukoki nog, die had ook moeten scoren.
Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:38:12
Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.
Ja rood was misschien terecht en Barto had mogen scoren maar dat doelpunt is beslissend geweest voor deze wedstrijd en zoiets knulligs moeten die geweldige goddelijke untouchable en nooit-foute-beslissingen scheidsrechters zien
We staan elfde!
El Makrini had ok met 2x geel van veld mutten, der hewwe we mazzel. Rood voor Bijker vond ik niet eens onterecht, kest 'em voor geve. Zal één, hooguut twee wedstriiden wurde.
Eerste helft beter uutcountere en staast met 0-2, 1-2 voor. Ik mis op gras de passie en bezieling, maar vooral ok het tempo dat ik in thuuswedstriiden veel meer zie!
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
En Zwolle en NAC zijn voor hun ook wel te doen lijkt mij. DKV zal daarnaast wel niet te hard hun best meer doen de 34e speelronde.
we gaan heus niet degraderen,
kuipers die naar het wk gaat :_schater :_schater :_schater hebben we dan geen enkele goede scheids in nl? schandalig
bakker zwak, lukoki heel zwak.
barto, hoe kan je op leeg goal naast schieten??? tsja.
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
Ja hoor, we zijn zo goed als binnen. Wel een hele matige pot, lukoki en barto hadden moeten scoren.
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
Iedereen kan van iedereen winnen dus rkc ook van feyenoord.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:41:01
Dan vergeet je Lukoki nog, die had ook moeten scoren.
Ja, dat moet hij iedere wedstrijd 3 keer...
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
En RKC speelt ook nog tegen NAC. Die staan ook onder ons, waardoor 1 van de 2 in die ronde niet op ons inloopt...
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
Precies. En wij pakken ook nog wel wat punten.
Ondanks verlies ook wel positief dat er nu echt een gat is tussen de laatste 3 en de rest. Rkc moet nu minimaal 2 keer punten pakken om iemand voorbij te gaan, komend weekend naar feyenoord als zij daar gewoon verliezen is t wel klaar want dan moeten zij nog tegen pec nac en dkv.
Dus ondanks verlies ons toch wel voor 99% zeker veilig gespeeld.
Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 20:41:38
We staan elfde!
Met de hete adem van ado, gae, nac en utrecht in de nek.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:42:33
Iedereen kan van iedereen winnen dus rkc ook van feyenoord.
Ja en dus kan Cambuur ook nog wel 1 van de 4 wedstrijden winnen :)
Citaat van: papagaaiensoep op april 02, 2014, 20:41:43
El Makrini had ok met 2x geel van veld mutten, der hewwe we mazzel. Rood voor Bijker vond ik niet eens onterecht, kest 'em voor geve. Zal één, hooguut twee wedstriiden wurde.
Eerste helft beter uutcountere en staast met 0-2, 1-2 voor. Ik mis op gras de passie en bezieling, maar vooral ok het tempo dat ik in thuuswedstriiden veel meer zie!
Die rode kaart voor Makrini klopt; ik hield mijn hart al vast.
Het tempo moet inderdaad omhoog; vandaag ook was de tegenstander gewoon iets feller en vaak net iets eerder bij de bal. Maar dan bedenk ik me maar dat het een zware week is en dat de spelers vandaag niet tot het gaatje zijn gegaan i.v.m. de wedstrijd van a.s. zaterdag.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:43:30
Met de hete adem van ado, gae, nac en utrecht in de nek.
Maar... gewoon elfde!!
Citaat van: CambuurAmersfoort op april 02, 2014, 20:43:28
Ondanks verlies ook wel positief dat er nu echt een gat is tussen de laatste 3 en de rest. Rkc moet nu minimaal 2 keer punten pakken om iemand voorbij te gaan, komend weekend naar feyenoord als zij daar gewoon verliezen is t wel klaar want dan moeten zij nog tegen pec nac en dkv.
Dus ondanks verlies ons toch wel voor 99% zeker veilig gespeeld.
pec gaat al Europa in en heeft niets meer om voor te spelen
als dkv ons kan naaien de laatste wedstrijd zullen ze dat zeker niet nalaten
dus helemaal gerust?? ik nog niet
Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Zoals ik al vanaf de winterstop aangeef we gaan het wel redden, we worden minimaal 15de!
Wat is dat toch, dat wij geen uitwedstrijden kunnen winnen. Ligt toch niet alleen aan ons publiek?
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Ado thuis! |:)
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:43:30
Met de hete adem van ado, gae, nac en utrecht in de nek.
Ja, dus? RKC-NEC-Roda zijn nog ver weg
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Nec vitesse ado...
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Vitesse en ADO! 6 stuks zelfs! LIWADDEN DE GEKSTUUUUH!
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:46:37
Wat is dat toch, dat wij geen uitwedstrijden kunnen winnen. Ligt toch niet alleen aan ons publiek?
flinke dosis pech
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Vitesse winnen we ook wel. Dikke bende daar.
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Kan zomaar bij NEC, en tegen Vitesse en ADO.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:46:37
Wat is dat toch, dat wij geen uitwedstrijden kunnen winnen. Ligt toch niet alleen aan ons publiek?
Kwaliteit voorin
Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 20:47:02
Ado thuis! |:)
Ja, en dus komt het dus toch op de laatste wedstrijd aan!
Nec uit, Vitesse thuis en Feyenoord uit zie ik ons geen punten pakken namelijk!
Er zullen zeker nog wat puntjes bij moeten komen! Volgende week NEC uit winnen dan sta je er toch een stuk beter voor.
Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 20:47:06
Ja, dus? RKC-NEC-Roda zijn nog ver weg
Wat als wij van nec verliezen zaterdag? Dan gaan de kopjes hangen, vond ik nu ook al een beetje. Ok pessimistisch gedacht, maar het kan allemaal.
Citaat van: Bascambuur op april 02, 2014, 20:47:31
Vitesse winnen we ook wel. Dikke bende daar.
Ik zie dat niet. Wij zijn uit niet te vergelijken met thuis..
Onthutsend zwak cambuur verliest van matig Utrecht ,ik heb echt het idee dat men niet begrijpt dat we nog 1 wedstrijd moeten gaan winnen.
En nogmaals ik roep het nu al 26 wedstrijden die Lukoki moet er niet meer in .
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:49:45
Ik zie dat niet. Wij zijn uit niet te vergelijken met thuis..
Maar gelukkig mogen we thuis tegen Vitesse :koffie
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:49:45
Ik zie dat niet. Wij zijn uit niet te vergelijken met thuis..
We hebben Vitesse thuis.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:49:13
Wat als wij van nec verliezen zaterdag? Dan gaan de kopjes hangen, vond ik nu ook al een beetje. Ok pessimistisch gedacht, maar het kan allemaal.
Beetje positiever mag ook wel. Ook al is dat het geval, thuis zijn we praktisch niet te verslaan. Hoe dat komt? Door ons! Die negativiteit van sommigen onder ons zal eerder van invloed zijn. Thuis maken we het verschil wel. Na Chelsea7 thuis te hebben verslagen zijn we safe!! |:) l0l
Citaat van: sccvl op april 02, 2014, 20:49:06
Er zullen zeker nog wat puntjes bij moeten komen! Volgende week NEC uit winnen dan sta je er toch een stuk beter voor.
Uit bij NEC winnen en je bent safe. RKC zou dan 3 van de laatste potjes moeten winnen; en dat zie ik ze nog niet doen. En dan nog hoeven wij in de resterende wedstrijden maar 1 punt te halen en houden wet RKC alsnog onder ons.
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 20:52:43
Uit bij NEC winnen en je bent safe. RKC zou dan 3 van de laatste potjes moeten winnen; en dat zie ik ze nog niet doen. En dan nog hoeven wij in de resterende wedstrijden maar 1 punt te halen en houden wet RKC alsnog onder ons.
Probleem is dat wij uit bij Nec echt niet gaan winnen!
Ik teken daar voor een punt.
ik vind trouwens niet dat je hemmen & ogbeche kan beoordelen op de invalbeurten, ze komen er steeds beide in voor een middenvelder = minder aanvoer, en dan ook nog eens kort en vaak als het niet lekker loopt,
ja dan kan je dr ook weinig aan doen
Blij dat jullie allemaal zo positief zijn. Maar rkc valt toch niet te onderschatten, winnen ook van psv. Kat in het nauw maakt rare sprongen.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:56:02
Blij dat jullie allemaal zo positief zijn. Maar rkc valt toch niet te onderschatten, winnen ook van psv. Kat in het nauw maakt rare sprongen.
Feyenoord gaat er met een nulletje of 5 over heen. :O :O
Tering, kom ik weer thuis, heeft Cambuur verloren.
Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit wel hoor na de rumoer van de afgelopen dagen.
Komop Cambuur, de kopppies erbij houden |:) |:) |:) |:)
Citaat van: AL op april 02, 2014, 20:45:54
Thuis tegen Zwolle en Heerenveen en uit NAC. Die zie ik nog zeker 6 punten pakken!
Ik denk dat wij nog 2/3 punten nodig hebben, maar waar haal je die?
Als RKC 6 punten haalt hoeven we maar 1 punt te halen, ons doelsaldo is vele malen beter. Laten we eens positief denken: RKC verliest komend weekend en we spelen gelijk tegen NEC. Dan zitten we al op 6 punten
Praktisch alle ploegen onder ons hebben het nog zwaar hoor. Ajax, Twente, AZ, Vitesse, Feyenoord en Groningen o.a. Ik zie het probleem niet. We eindigen mooi ergens tussen 10 en 14! :proost
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:56:56
Tering, kom ik weer thuis, heeft Cambuur verloren.
Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit wel hoor na de rumoer van de afgelopen dagen.
Komop Cambuur, de kopppies erbij houden |:) |:) |:) |:)
Heeft er niets mee te maken, de mannen gingen er voor en Henk hanteerde precies dezelfde tactiek en wissels als Dwight.
Citaat van: 058-4life op april 02, 2014, 20:58:25
Praktisch alle ploegen onder ons hebben het nog zwaar hoor. Ajax, Twente, AZ, Vitesse, Feyenoord en Groningen o.a. Ik zie het probleem niet. We eindigen mooi ergens tussen 10 en 14! :proost
Ik ben ook positief, 15e is ook genoeg
Citaat van: YellowBlue op april 02, 2014, 20:58:45
Heeft er niets mee te maken, de mannen gingen er voor en Henk hanteerde precies dezelfde tactiek en wissels als Dwight.
Mannen waren er niet goed bij dat kon je zien, wat er de afgelopen dagen is gebeurd heeft toch invloed gehad.
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 20:59:24
Ik ben ook positief, 15e is ook genoeg
Precies. En mocht je al nog een puntje tekort komen tov RKC, dan zou de laatste wedstrijd tegen ADO (met ongeveer evenveel punten) zomaar eens uit kunnen draaien op een salonremise..
Hemmen weer niet goed. Kan zelfs de lucht duels niet eens meer winnen. Komt op het moment veel meer dreiging van Barto!
Ook Ogbeche weer onzichtbaar. En moeten we bijker bij volgende wedstrijd ook nog missen :zucht
Wel jammer voor Bob, had m tegen Utrecht wel minuten gegund. Ze mogen hem van mij zeker wel eerder inbrengen voor Lukoki. Zal aanvallend zeker beter zijn.
NEC maar ff oprollen deze week. Dan is alles weer in kan en kruiken |:)
Resterend programma:
Cambuur:
NEC Cambuur
Cambuur Vitesse
Feyenoord Cambuur
Cambuur ADO
Utrecht:
ADO Utrecht
Utrecht Heracles
DKV Utrecht
Utrecht Vitesse
NAC:
NAC Twente
Groningen NAC
NAC RKC
PSV NAC
ADO:
ADO Utrecht
Ajax ADO
ADO AZ
Cambuur ADO
Go Ahead:
Heracles Go Ahead
Go Ahead DKV
Vitesse Go Ahead
Go Ahead Roda
RKC:
Feyenoord RKC
RKC PEC
NAC RKC
RKC DKV
NEC:
NEC Cambuur
AZ NEC
NEC Twente
Ajax NEC
Roda:
Roda AZ
FC Twente Roda
Roda Groningen
Go Ahead Roda
Conclusies: NAC lastig programma, concurrenten tegen elkaar (ADO-Utrecht, NAC-RKC), concurrenten nog tegen kandidaten nummer 2 (voorronde championsleague), Ajax kan thuis tegen ADO zo ongeveer kampioen worden...
Volgens mij gaan we het redden, desnoods maar op doelsaldo 15e.
RKC moet er nog 2 winnen, van de 4. Even wakker geschud, zaterdag massaal naar NEC & dan halen we echt de eerste uitoverwinning... Besef dat dit dé wedstrijd is om ons veilig te spelen dus aub: koop allemaal een kaart morgen! :clint
Citaat van: mario op april 02, 2014, 21:03:44
Mannen waren er niet goed bij dat kon je zien, wat er de afgelopen dagen is gebeurd heeft toch invloed gehad. Ik hoop op dat men zich zaterdag kan herstellen.
Supporters waren er ook niet bij, mooi dat ze er waren, maar waren ook niet zichzelf.
Citaat van: Cambuur123 op april 02, 2014, 21:06:56
RKC moet er nog 2 winnen, van de 4. Even wakker geschud, zaterdag massaal naar NEC & dan halen we echt de eerste uitoverwinning... Besef dat dit dé wedstrijd is om ons veilig te spelen dus aub: koop allemaal een kaart morgen! :clint
Wij zijn er in ieder geval bij (2x) maar het schiet me nu te binnen dat ik nog steeds de kaarten en het parkeerprotocol nog niet ontvangen heb.
Morgen Sarah maar even bellen voor alle zekerheid
Citaat van: Cambuur Groningen op april 02, 2014, 21:06:36
Conclusies: NAC lastig programma, concurrenten tegen elkaar (ADO-Utrecht, NAC-RKC), concurrenten nog tegen kandidaten nummer 2 (voorronde championsleague), Ajax kan thuis tegen ADO zo ongeveer kampioen worden...
Volgens mij gaan we het redden, desnoods maar op doelsaldo 15e.
Ik hoop van harte niet dat het nog zo ver komt maar die laatste thuiswedstrijd is wel heel lekker.
Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 21:07:25
Supporters waren er ook niet bij, mooi dat ze er waren, maar waren ook niet zichzelf.
Zelfs hier thuis op de bank toch wat een ander gevoel dan anders. Jammer!!! Hopen dat we dat gevoel snel kwijt zijn. En met volle plezier naar necCam kunnen kijken
Stil uitvak vandaag :zucht
Citaat van: EastSide058 op april 02, 2014, 21:13:13
Stil uitvak vandaag :zucht
Woensdag ligt ons nie.. kijk psv thuis;)
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
hee jankerd. Je doet je naam eer aan
Grapjas
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
Wel heel kort door de bocht. Ligt m niet allen daaraan hoor. Alsof DL er nog zou zijn wij geen wedstrijd konden verliezen.
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
Al eens gedacht over een naamsverandering ? :proost
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
:thumbsup :_schater
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
Valt me op dat sinds het geval DL hier ineens een hoop nieuwe mensen op het forum zijn.
:0= RAMPTOERISTEN !
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
Fout, ze noemden hem dwightje. Voor de rest geen aandacht meer schenken aan deze kansloze stumpers aub.
:O :O :O :O :O :O :O
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
:O :O :O :O :O :O :O
Citaat van: Straicar op april 02, 2014, 21:06:13
Hemmen weer niet goed. Kan zelfs de lucht duels niet eens meer winnen. Komt op het moment veel meer dreiging van Barto!
Ook Ogbeche weer onzichtbaar. En moeten we bijker bij volgende wedstrijd ook nog missen :zucht
Wel jammer voor Bob, had m tegen Utrecht wel minuten gegund. Ze mogen hem van mij zeker wel eerder inbrengen voor Lukoki. Zal aanvallend zeker beter zijn.
NEC maar ff oprollen deze week. Dan is alles weer in kan en kruiken |:)
Ogbeche onzichtbaar en Hemmen niet goed. Wat wil je ook als ze met 10 man een half uurtje mee mogen doen. Het elftal loopt dan al niet meer voor een meter.
Een voorhoede met Manu Ogbeche/Hemmen en Scheepers en je wint weer eens een wedstrijd met 3-0. Barto is geen Eredivisiespeler en dat geploeter van Lukoki doet wekelijks pijn aan mn ogen. Het kan niet anders dan dat hij een speelgarantie heeft gekregen :zucht
Actie Henkie Harkema. We hoeven helemaal niet als 15de te eindigen!
Citaat van: De Gast op april 02, 2014, 21:29:22
Ogbeche onzichtbaar en Hemmen niet goed. Wat wil je ook als ze met 10 man een half uurtje mee mogen doen. Het elftal loopt dan al niet meer voor een meter.
Een voorhoede met Manu Ogbeche/Hemmen en Scheepers en je wint weer eens een wedstrijd met 3-0. Barto is geen Eredivisiespeler en dat geploeter van Lukoki doet wekelijks pijn aan mn ogen. Het kan niet anders dan dat hij een speelgarantie heeft gekregen :zucht
Actie Henkie Harkema. We hoeven helemaal niet als 15de te eindigen!
Vind Ogbeche en Hemmen ook geen spelers om in te vallen.
Die moeten gelijk vanaf het begin meedoen.
Hemmen kan dan later in de wedstrijd vervangen worden door Barto.
Barto lijkt minder moeite met invalbeurten te hebben.
Citaat van: positief op april 02, 2014, 21:15:41
hier bij wil ik alle supporters die afgelopen week bij cambuur zijn geweest bedanken.
Door jullie aanwezigheid met ROT OP dwight lodeweges. Cambuur heeft door jullie vandaag punten verloren.
Door dat ze niet maximaal konden trainen. dwight lodeweges bedankt man ik vind het jammer dat jij niet meer op de bank zit.
Heb er geen andere woorden voor. denk zelf dat we 16 worden
En je bent zeker voor DKV :O Daaaaag l0l
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 21:32:02
Vind Ogbeche en Hemmen ook geen spelers om in te vallen.
Die moeten gelijk vanaf het begin meedoen.
Hemmen kan dan later in de wedstrijd vervangen worden door Barto.
Barto lijkt minder moeite met invalbeurten te hebben.
Het lijkt me verstandig tegen NEC eens met een andere opstelling te beginnen. Verrassende opstelling a la Henk de Jong.
Heerlijk, dat ouderwetse gezeik en paniek omdat we na 7 duels een keer verliezen. Ligt natuurlijk allemaal aan de verstoorde training, etc... :O Als we verloren hadden met Dwight op de bank was de pleuris vanavond helemaal uitgebroken!
Henkie moet Lukoki een schop geven en Barto vervangen door Hemmen en tegen NEC vol gas geven. Puntje daar halen is prima, we spelen nog 2x thuis dus we pakken nog minimaal 6 punten. Plek 16 en 17 worden vergeven obv doelsaldo.
Ik betrap Barto nooit eens op een klasse actie. Hij staat wel eens op de juiste plek, scoort dan maar verder lijkt het mij een ramp om in de spits te hebben want je kunt er voetballend niks mee op dit niveau. Lukoki idem dito (zelfs nog erger). Rendement nihil.
Ik snap werkelijk waar niet dat dit basisspelers zijn. Zolang je dit soort spelers in de basis hebt zul je in elk geval uit niks klaar maken.
Als wissel prima. Meer ook niet!
Tja Bakker. Waarom Paco wissel? Met hem meeste punten gepakt, meer diepgang dus controle. Voor de rest komt alles goed met Henkie
We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT! l8l
elftal oogt een beetje tam.middenveld,ritzmaaier wat te makkelijk, bakker geen ritme.makrini redelijk.lukoki weer ouderwets slechte momenten maar ook goeie,de rest mwah.uitwedstrijden zijn toch (te)groot verschil met thuis.Toch mag je er van uit gaan dat 5 punten boven de streep genoeg moeten zijn.
tegen nec een punt en je bent min of meer veilig!
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39
We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT! l8l
Tssssssss l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.
Citaat van: Tukker op april 02, 2014, 21:09:26
Wij zijn er in ieder geval bij (2x) maar het schiet me nu te binnen dat ik nog steeds de kaarten en het parkeerprotocol nog niet ontvangen heb.
Morgen Sarah maar even bellen voor alle zekerheid
Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons :y
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39
We hebben niet vandaag verloren.. we hebben de afgelopen 3 dagen verloren. Voor heel den lande. Alle onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen BEDANKT! l8l
G.dd...e, ik ben nog ziek van de afgelopen dagen.
Dokter breng uw beste medicijn, ik heb er nu al dagen last van ook al doet heel erg pijn.... ;(
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 22:22:56
Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons :y
Ik zal het haar melden :y
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 22:16:54
elftal oogt een beetje tam.middenveld,ritzmaaier wat te makkelijk, bakker geen ritme.makrini redelijk.lukoki weer ouderwets slechte momenten maar ook goeie,de rest mwah.uitwedstrijden zijn toch (te)groot verschil met thuis.Toch mag je er van uit gaan dat 5 punten boven de streep genoeg moeten zijn.
tegen nec een punt en je bent min of meer veilig!
Ik vind ook dat Ritzmaier niet in zijn meest gretige periode zit. Zeker ook de tweede helft speelt hij ondermaats. Ik heb soms ook een beetje het idee dat hij er na zeg maar 70 minuten conditioneel doorheen zit.
Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32
Tssssssss l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.
iedereen die een mening heeft die je niet aan staat, naar dkv op de tribune sturen is ook wel wat vermoeiend.Straks zit het daar nog vol ook.
Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32
Tssssssss l0l volgend jaar maar bij dkv op de tribune kerel. Daar heb je geen last van tokkies en uitkering trekkende asociale mongolen. Nu maar hopen dat je zelf altijd werk houdt. Verliezen bij Utrecht is geen schande, had zonder al het gelul van de afgelopen dagen ook kunnen gebeuren. Kin omhoog, borst naar voren, laat zien dat je voor Cambuur bent. Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.
Achja andersom zijn er ook genoeg mensen die het gezeik van die tokkies zat zijn. En volgens mij wordt er hier een stuk normaler op de tokkies gereageerd dan die tokkies op dl.
Verlies van vanavond kan gebeuren. Je kan een eer verliezen alleen heb ik het idee dat het wel een beetje in de koppies zit.
Verder stoor ik me wel aan de media die vinden allemaal dat het nooit zo kan zijn dat supporters ervoor kunnen zorgen dat een trainer ontslagen wordt danwel vertrekt. Ze vergeten even dat aan het ontslag van de meeste trainers een media hype aan de basis ligt.
Misschien kan je gewoon concluderen dat de selectie niet beter is dan dat ze in uitwedstrijden laat zien en thuis boven zichzelf uitstijgen met de 12e man jn de rug.
Ben wel een beetje klaar met het hele DL verhaal.
Is gebeurd, jammer hoe het allemaal is gelopen.
Maar we moeten nu weer verder, belangrijke wedstrijden voor de boeg, en we kunnen niks meer aan de ontstane situatie veranderen.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom dat spandoek van DL EXIT voor het begin van de wedstrijd moest ?
Dacht dat dat klaar was, dat het landelijk duidelijk was dat DL was opgestapt.
Citaat van: Yellow Army op april 02, 2014, 22:38:32
Misschien kan je gewoon concluderen dat de selectie niet beter is dan dat ze in uitwedstrijden laat zien en thuis boven zichzelf uitstijgen met de 12e man jn de rug.
Ben ik het helemaal mee eens, als je alle plussen en minnen dit seizoen meeneemt, denk ik dat met die 35 punten ook
alles uit deze selectie is geperst.trouwens die nijhuis kwam er een keer uit en miste toen ongeveer de bal 3 meter, maar hij hield er een paar geweldig uit!
Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 22:44:33
Ben ik het helemaal mee eens, als je alle plussen en minnen dit seizoen meeneemt, denk ik dat met die 35 punten ook
alles uit deze selectie is geperst.trouwens die nijhuis kwam er een keer uit en miste toen ongeveer de bal 3 meter, maar hij hield er een paar geweldig uit!
Waar speelde die nijhuis?
In uitwedstrijden missen we stootkracht voorin, met Manu is dat beter geworden. Lukoki is wel veel gevaarlijk, maar daar blijft t dan ook wel bij. Jammer dat Ogbeche gelijk geblesseerd is geraakt, heeft zo nooit kunnen inpassen in t team, Hemmen ook te veel pijntjes en Barto kan het allemaal niet bijbenen qua handelingssnelheid. Jammer maar helaas, we hebben twee rappe vleugelspelers maar 1 zn passes komen nooit aan en de ander trekt te veel naar binnen toe. Als je spitsen met de lengte van Hemmen en Barto hebt moeten er veel meer ballen van de achterlijn komen. Schepers kan dat, en doet dat ook meer. We hebben alleen wel een echte linksbuiten nodig volgend seizoen. Wie o wie?
Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 22:45:38
Waar speelde die nijhuis?
haha sorry ...Nienhuis floot goed....in de goal
Aardig gebaar van Ogbeche om zijn shirt in het publiek te gooien en van Lukoki en Manu om nog naar het uitvak te komen.
Maar net hoe je het bekijkt van ogB :devil
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 22:22:56
Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons :y
Gingen vandaag op de post als ik het goed begreep.
Citaat van: SCC-J op april 02, 2014, 23:37:20
Maar net hoe je het bekijkt van ogB :devil
:_schater tsjaa, als het de laatste keer is dat ie dat doet...
Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32
Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.
Ik krijg een beetje genoeg van onverlaten die onze club naar de mallemoer helpen. En ONZE club bedoel ik dus ook die van JOU en MIJ. Altijd maar dkv erbij halen is zo makkelijk.
Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die de gebeurtenissen van de afgelopen dagen maar wat bagatelliseren onder het mom van "we zijn een volksclub."
Maar goed, ik zal er maar over ophouden. :thumbsup
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 23:43:14
Ik krijg een beetje genoeg van onverlaten die onze club naar de mallemoer helpen. En ONZE club bedoel ik dus ook die van JOU en MIJ. Altijd maar dkv erbij halen is zo makkelijk.
Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die de gebeurtenissen van de afgelopen dagen maar wat bagatelliseren onder het mom van "we zijn een volksclub."
Maar goed, ik zal er maar over ophouden. :thumbsup
Leuk dat je er mee ophoud maar in feite had je er nooit meer moeten beginnen. En dat is dan weer niet jouw schuld. Ik ben het in ieder geval met je eens, kinderachtig gedoe heeft niks met een volksclub te maken.
Hoe was de interactie tussen de spelers en de meegekomen fans?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:46:48
Hoe was de interactie tussen de spelers en de meegekomen fans?
Manu sloeg een paar keer op het hertje op zijn borst.
af aan dat hij van de club hield.
Weet niet hoever hij het meent, maar deed het wel.
treb sukkeltje.....ga lekker met dweil mee joh ......daar hebben ze geen harde kern dus heb je ook geen last meer van tokkie,s uitkerings trekkers en aso,s ......maar helaas ook geen bescherming als gezinnen worden aangevallen in amsterdam..............ik ben trots op onze mi-side
Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39
onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen
Ik hoop dan je nu stopt met je gezeik. Punt gemaakt, is nu wel duidelijk hoe je er over denkt... En als je verder wil zeuren, dan ga je maar lekker verder op VZ. Heerlijk meejanken met de rest van de moraalridders.
Kunnen wij hier verder met SCC!
Citaat van: Daddy T. op april 02, 2014, 21:48:14
Henkie moet Lukoki een schop geven en Barto vervangen door Hemmen
Eens, Lukoki gaat weg. Bob er maar in. Die moet er volgend jaar ook staan. Hemmen moet eerst maar eens vorm tonen voordat hij Barto vervangt.
Jezus Len Cantello.. Barto heeft nog nooit aangetoond het niveau aan te kunnen. En wat moet je met die korte klote invalbeurtjes in een team wat dan door elkaar is gehusseld..
Mits fit altijd starten met Ogbeche en Hemmen. Of in elk geval 1 vd 2
Citaat van: De Gast op april 03, 2014, 07:12:18
Jezus Len Cantello
:_schater _O_ :proost :thumbsup
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 20:56:56
Tering, kom ik weer thuis, heeft Cambuur verloren.
Maar eerlijk gezegd verwachtte ik dit wel hoor na de rumoer van de afgelopen dagen.
Komop Cambuur, de kopppies erbij houden |:) |:) |:) |:)
Jij kwam bij Heracles vandaan? :zweep
Citaat van: De Gast op april 03, 2014, 07:12:18
Jezus Len Cantello.. Barto heeft nog nooit aangetoond het niveau aan te kunnen. En wat moet je met die korte klote invalbeurtjes in een team wat dan door elkaar is gehusseld..
Mits fit altijd starten met Ogbeche en Hemmen. Of in elk geval 1 vd 2
Ik hoop dat henkie nu tegen ogbeche zegt dat hij volgende wedstrijd start zodat hij zich er mentaal op kan voorbereiden.. Over de wedstrijd zelf heb ik geen commentaar.. er zat totaal geen passie in en wie ik daar voor wil bedanken is DL & DKV en die domme supporters die daar waren.. Sorry maar dat doe je gewoon niet..
Citaat van: De Gast op april 03, 2014, 07:12:18
Jezus Len Cantello
:? ;(
Lukas 23:34 'Vader, vergeef hen, want ze
weten niet beter'
l0l
:_schater
Deze wedstrijd was niet best maar nu de knop om en helemaal focussen op NEC uit.
meeste uitwedstrijden zijn deze competitie niet heel goed toch.lukoki en barto hadden de 0-1 op de schoen die momenten
moet je afmaken maar dan kunnen we uit het hele seizoen al niet.
Het was geen beste wedstrijd, maar met een beetje geluk had er een resultaat in gezeten (kansen Lukoki en Barto, scheidsrechter die handsbal voorafgaande aan Utrecht-doelpunt niet ziet). Ik had ook niet het gevoel dat de spelers met een andere instelling in het veld stonden door de gebeurtenissen van deze week. Het was gewoon een typische uitwedstrijd voor Cambuur, zoals die dit seizoen steeds al gaan.
Citaat van: Collingwood op april 03, 2014, 09:59:37
Het was gewoon een typische uitwedstrijd voor Cambuur, zoals die dit seizoen steeds al gaan.
Dit is voor mij echt onverklaarbaar. Hoe kan dit verschil zo groot zijn? Blijft maar doorgaan....
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 23:19:28
Aardig gebaar van Ogbeche om zijn shirt in het publiek te gooien en van Lukoki en Manu om nog naar het uitvak te komen.
Hier begrijp ik uit dat de rest niet naar het uitvak kwam? :|
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:18:35
Dit is voor mij echt onverklaarbaar. Hoe kan dit verschil zo groot zijn? Blijft maar doorgaan....
Ik denk dat de twaalfde man voornamelijk het verschil is. Daarnaast denk ik dat het toch ook (onbewust) in de hoofden van de spelers speelt dat ze dit seizoen nog niet een keer in een uitwedstrijd hebben gewonnen. Zaterdag maar een einde aan maken!
Citaat van: scclwd op april 03, 2014, 10:21:07
Hier begrijp ik uit dat de rest niet naar het uitvak kwam? :|
De meeste kwamen naar het uitvak. Lukoki en Manu na de groep nogmaals. Wijzend naar het Cambuur logo. Goed bedoeld van die jongens, volgens mij hebben ze het hier prima naar hun zin! Ogbeche gooide zijn shirt in het publiek en Ritzmaier leek erdoorheen te zitten.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:18:35
Dit is voor mij echt onverklaarbaar. Hoe kan dit verschil zo groot zijn? Blijft maar doorgaan....
Misschien eens een wedstrijdje afwezig zijn? :devil
Iedere keer als jij er bent verspeelt Cambuur punten! ;)
Citaat van: Galdiano op april 03, 2014, 10:36:57
Misschien eens een wedstrijdje afwezig zijn? :devil
Iedere keer als jij er bent verspeelt Cambuur punten! ;)
8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:49:51
8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?
:0=
JA :devil
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:49:51
8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?
IK ZEG DOEN!! |:)
:_schater
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:27:36
De meeste kwamen naar het uitvak. Lukoki en Manu na de groep nogmaals. Wijzend naar het Cambuur logo. Goed bedoeld van die jongens, volgens mij hebben ze het hier prima naar hun zin! Ogbeche gooide zijn shirt in het publiek en Ritzmaier leek erdoorheen te zitten.
Van der Laan en Ritzmaier leken er inderdaad flink door heen te zitten. Hoop dat het knopje binnen twee dagen 'weer' om kan. |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:49:51
8P ik ga dit seizoen alle uitduels, misschien NEC en Feyenoord kaartje toch maar thuis laten liggen?
Yes het lek is boven
(je hebt gisteren er wel alles aan gedaan om niet aanwezig te zijn)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 12:03:11
Yes het lek is boven
(je hebt gisteren er wel alles aan gedaan om niet aanwezig te zijn)
:D :D
Voor de supporters die naar de wedstrijd zijn geweest, hoe was het stadion?
Je ziet veel grote stadions met dichte hoeken, bij Utreg zijn ze open, is dat wat?
Is het sfeervol en iets voor Cambuur?
Ik was in het stadion, en heb me echt verbaasd hoe mooi het stadion is van binnen en van buiten!
Mooie steile tribunes en genoeg ruimte om iedereen eten en drinken aan te bieden.
Ik zou het acht aanraden, super vet stadion en midden in een volkswijk, Heerlijk
Heb een aantal Europese wedstrijden in de galgenwaard gekeken een paar jaar terug, mooi stadion. Precies wat voor ons. In kleinere vorm uiteraard.
Citaat van: Cambuur LWD op april 03, 2014, 17:03:33
Voor de supporters die naar de wedstrijd zijn geweest, hoe was het stadion?
Je ziet veel grote stadions met dichte hoeken, bij Utreg zijn ze open, is dat wat?
Is het sfeervol en iets voor Cambuur?
Schitterend stadion met een klote uitvak. Ik vind die netten maar niks. Stadion is te groot voor FC Utrecht, zeker als het een stuk minder gaat. Een dergelijk stadion met 16.000 plekken is perfect voor Cambuur.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 18:08:50
Schitterend stadion met een klote uitvak. Ik vind die netten maar niks. Stadion is te groot voor FC Utrecht, zeker als het een stuk minder gaat. Een dergelijk stadion met 16.000 plekken is perfect voor Cambuur.
Ik vond de tribunes wel erg hoog (en lelijk als het zo leeg is en de supporters zo verdeeld zitten). Voor de rest mooi en luxe
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 18:11:23
Ik vond de tribunes wel erg hoog (en lelijk als het zo leeg is en de supporters zo verdeeld zitten). Voor de rest mooi en luxe
als het vol is, al is dat helaas bijna nooit het geval bij utrecht komt het beangstigend over.
Gisteravond met 10 man verloren, de heer Bakker stond er weer eens in. Diepgaan als het niet moest/hoefde, niet mee terug verdedigen als het wel moest, bijna alle duels verloren, domme passes over 25 meter en constant Ritzmaier voor de voeten lopend. Triest!
Vond het echt een gaaf stadion, mooie steile losstaande tribunes. Ondanks dat het behoorlijk leeg was leefde het publiek toch wel mooi mee.
Citaat van: ForzaCambuur1 op april 03, 2014, 19:30:58
Vond het echt een gaaf stadion, mooie steile losstaande tribunes. Ondanks dat het behoorlijk leeg was leefde het publiek toch wel mooi mee.
Utrecht staat in mijn herinnering als die harde club met een ijzersterke aanhang die de hele wedstrijd doorzong, daar bleek niets meer van over in mijn ogen.
Ondanks hoge verwachtingen vond ik het helemaal niet een mooi stadion.
1. Het is te groot voor Utrecht.
2. Leuk hoor, die open hoeken, maar dan moet je niet ze vullen met kantoorruimtes.
3. Steile tribunes vind ik alleen maar lelijk.
4. Uitvak was weer een typische gevangenis-luchtplaats.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 20:04:38
Utrecht staat in mijn herinnering als die harde club met een ijzersterke aanhang die de hele wedstrijd doorzong, daar bleek niets meer van over in mijn ogen.
Ben er nog nooit eerder geweest dus wat dat betreft geen goed referentiekader. Ten opzichte van de andere uitwedstrijden die ik dit seizoen heb bezocht vond ik het alleszins meevallen.
Had ook makkelijk een auto combi kunnen zijn met 150 auto's! Wat een zee aan ruimte daar zeg. Erg goed gebouwd! Grote en lange tunnel onder een aantal kantoorpanden door zo het uitvak in.
Het is mij een raadsel waarom dit niet gewoon een auto combi had kunnen zijn. Aan de situatie in Utrecht kan het niet liggen in elk geval.
Citaat van: Don op april 03, 2014, 22:47:07
Had ook makkelijk een auto combi kunnen zijn met 150 auto's! Wat een zee aan ruimte daar zeg. Erg goed gebouwd! Grote en lange tunnel onder een aantal kantoorpanden door zo het uitvak in.
Het is mij een raadsel waarom dit niet gewoon een auto combi had kunnen zijn. Aan de situatie in Utrecht kan het niet liggen in elk geval.
Zouden daar echt 150 auto's passen?? lijkt me sterk
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 03, 2014, 23:05:39
Zouden daar echt 150 auto's passen?? lijkt me sterk
verticaal wel...
Citaat van: Yellow Army op april 03, 2014, 23:07:19
verticaal wel...
Even gespeurd op het internet. Op een AZ forum wordt gesproken over 170 parkeerplaatsen bij het uitvak van Fc Utrecht
Ondanks kantoorruimtes en ietswat overdreven hoge tribunes is Galgenwaard een mooi stadionneke en kan ook best gezellig zijn .
Was er woensdag niet maar ben in verleden wel in NG naar wedstrijden geweest.
Ik vind 4 tribunes / open hoeken helemaal niks, misschien nog zoiets als bij NAC, maar doe mij maar gewoon rond, tribunes tot aan het veld en vanaf boven/achter de tribunes opkomen.
Ok, ieder zijn mening. Ik vind dichte hoeken zo claustrofobisch en met open hoekjes heb je ook nog letterlijk binding met de omgeving bomen en lijk je niet zo op deie andere tombes.
Vind te traditionele Engelse stands niet mooi dan Destroyer ?
Vroeger toen ik klein was ben eens naar highbury geweest met mn papa, prachtig man !