Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

#240
Citaat van: Cambuur123 op maart 31, 2014, 14:32:04
Spandoekje voor Dwight?  :(
Hou maar een collecte. 10 zilverlingen, of 30 sikkels, is genoeg.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur123


moodygrunn

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 14:43:28
Hou maar een collecte. 10 zilverlingen, of 30 sikkels, is genoeg.....

volgens wiki ging het om 10% van de ziverlingen, in totaal 30 :)
In Henk en Sandor we trust

dit is mien club

Dwight N..
Diwght N..
Ole ole oleeee :(
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Len Cantello

Citaat van: dit is mien club op maart 31, 2014, 15:19:42
5-0
Niet doorslaan. Spelers zullen dit voor kennisgeving aannemen en gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn. Voor Club en Supporters!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.

Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen

Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.

666

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:38:01
Denk eerlijk gezegd dat de spelers al op de hoogte waren.

Verder, met of zonder Dweil MASSAAL ACHTER DE CLUB STAAN! We gaan ons deze week veilig spelen

Wij zijn de club, niet de passanten die voor elke euro meer verkassen naar de aartsvijand.

:y _O_ :y
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

klompke

Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.

666

Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 15:51:29
Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.

Je zegt toch ook niet als je net van je vrouw te horen hebt gekregen dat ze met een gast er vandoor gaat die je al heel lang niet mag "Ik heb leuke momenten met je meegemaakt en het was een mooie relatie".
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

klompke

Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van. Idd leuk is anders maar het is niet alleen negatief en ja jammer dat het idd dkv is geworden. Maar je kon het gister in de irritaties van hem al lezen in de woorden die hij uitte.

Ronnie tng

Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 16:01:04
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van.

Dat verklaart je eerdere reactie  :X

Dokkumer

Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 16:01:04
Gelukkig ben ik vrouw en heb daar geen last van. Idd leuk is anders maar het is niet alleen negatief en ja jammer dat het idd dkv is geworden. Maar je kon het gister in de irritaties van hem al lezen in de woorden die hij uitte.
Sorry klompke, ik kan er niets positiefs uithalen. In een fase van de competitie waarin we zeker nog niet 100% veilig zijn ga je niet bezig met je nieuwe werkgever, maar zorg je ervoor dat je bij je huidige werkgever de klus goed afmaakt.
Dan laat ik de aartsvijand maar even buiten beschouwing, want dan ben ik niet meer voor rede vatbaar.

klompke

Leuk dat je reageert verklaart dat ik vrouw ben. Mijn persoonlijke mening is en blijft dit. Ik ben al 40 jaar vrijwilliger bij deze mooie club en heb dan ook veel zien komen en gaan. Je kunt niet ontkennen dat hij goede dingen heeft gedaan voor onze club. De keuze is niet perfect voor ons als cambuursupporter maar als jij je salaris twee keer over de kop laat gaan bv dan blijf je toch ook niet bij je baas. Ongeacht welke club het is!! Timing is idd niet perfect!!! Hadden ze ook beter over moeten nadenken.

Dokkumer

Dan leg ik altijd nog wel de focus op mijn huidige klus. Die eerst goed afronden en dan pas verder. Goede dingen heeft hij zeker gedaan, samen met de rest van de TS en natuurlijk vd Belt.